
Jag fick bevakningsnotis från Prisjakt att Kitch'n Sverige hade ett väldigt bra pris på KitchenAid 125. Samtliga färger av KitchenAid fanns i lager vid min beställning. Då detta var en av de julklappar jag tänkte köpa "slog jag till". Plus att jag beställde några till mindre och billigare julklappar. Och japp nu förstår jag att priset på KitchenAid var ett kraftigt lockpris för att få mig att handla de där övriga grejerna... KitchenAid finns inte längre i lager och vid leverans av de övriga grejerna var den inte heller med i leveransen - utan nån som helst förklaring från företaget. Dock är pengarna dragna för köksapparaten. Återstår att se om Kitch'n Sverige har för avsikt att skicka den överhuvudtaget. Ångrar djupt beställning av denna julklapp från detta företag. Stjärnan i betyget är för att de varor som kom var väl inslagna och att de var rimlig leveranstid. Däremot törs jag aldrig beställa fler gånger härifrån, då de utan förklaring inte skickar beställd vara, men drar pengarna!

Varning! Verkar ha superdålig koll på varulager. Otroligt lång leveranstid, trots att varan fanns i lager vid beställning. När varan väl kommer, så har Vitvaruexperten skickat fel vara. Väldigt svårt att få kontakt med kundtjänst. Tänker aldring någonsin beställa fler saker härifrån.

Betalade extra för att få leverans dagen efter ("prioririterad leverans"). Det enda som hände var att Adlibris förbokade transport hos Schenker. Däremot lämnade Adlibris inte över paketet till Schenker förrän tre dagar senare. Så varför Adlibris ens tar betalt för "prioriterad leverans" är en gåta... Som de vägrar att svara på, då der inte tycks finnas npn kundtjänst.
Otroligt snabb leverans. Beställde tidig eftermiddag, hade varan hos mitt ombud på förmiddagen dagen efter.

Väldigt snabba på utskick. Väldigt bra beskrivning på varor.

Har väldigt dålig koll på sin lagerstatus. Skickar varorna 1 vecka efter utlovat datum. Skickar ut paket till utlämningsstället som ligger längst i från mig. Varför inte låta mig som kund välja utlämningsställe och sen faktiskt hålla sig till det.
För mig och min familj har Halebop varit ett riktigt bottennapp, upplever Halebop som riktigt uruselt och inte speciellt bra på att värna om sina kunder. Vi har haft både kontantkort och abonnemang. -Dyr operatör -Har inte på nått vis bra erfarenheter av support och kundservice (och att få hjälp via chatten är helt omöjligt, de är trevliga, men inget av det som utlovas genomförs - jag rekommenderar att maila så att överenskommelse finns svart på vitt ) -Köper man extrasurf och man har surf kvar av det efter 6 månader så raderar Halebop surfen och man måste betala på nytt igen vid behov av extrasurf igen. Ingen förvarning utan helt plötsligt är surfen bara borttagen. Extremt snålt och märkligt förfarande. Jäkligt irriterande, Halebop upplevs som giriga som snor surf som man en gång har betalat för. -De tar betalt fast deras tjänster inte fungerar och är inte villiga att kompensera för de tider de inte kan leverera sina tjänster -Hemsidan strular ofta -Halebop verkar ha seriösa problem med laddningen av kontantkort och laddning av extrasurf både på kontantkort och abonnemang, Halebop har vid ett flertal gånger dragit dubbelt -Halebop-appen strular alldeles för ofta (och visar överhuvudtaget inte fullständig information för kontantkort)