Prisjakt
Annons
  • Hornbach

    (500+)

  • se
3.7Bra
94 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

E
Edvard
1 omdöme
Utmärkt7 dagar sedan

Det gick alldeles utmärkt, fick min produkt dagen efter beställningen! Känns tryggt och bra. Kommer att beställa framöver hos Hornbach.

Hornbach svarar:2025-04-28
Hej! :) Härligt att höra att du är nöjd, tack för att du berättar. Vi önskar dig en strålande dag och varmt välkommen åter! Mvh// Sofija - Hornbach
D
Douglas
1 omdöme
Usel8 dagar sedan

VARNING! Jag beställde en rullgardin från Hornbach, fick ingen återkoppling, sedan när jag kontaktar dem efter 3 veckor säger de att den gått "på retur" ej fått pengar tillbaka eller ger någon mer info från kundservicen hur de ska lösa detta, oseriös organisation!

Hornbach svarar:2025-04-28
Hej! Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra att du inte fått den köpupplevelsen du förväntat dig. Vår kundtjänst gör alltid sitt bästa för att du som kund ska bli nöjd med ditt köp eller ditt ärende. Jag ser att detta skall vara löst nu men du är alltid välkommen att kontakta oss på nytt om du önskar ytterligare hjälp. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Sofija - Hornbach
J
Jordstamp
1 omdöme
Utmärkt13 dagar sedan

Alla ralevanta data fanns angivna.

Hornbach svarar:2025-04-22
Hej! Tusen tack för din recension. Vi är väldigt glada för att du väljer att handla hos oss. Varmt välkommen åter. Mvh, Rebecka - HORNBACH
H
Utmärkt16 dagar sedan

Mycket smidigt! Och nästan alltid priser som man glädjas åt :-)

Hornbach svarar:2025-04-22
Hej! Tusen tack för din återkoppling. Underbart att höra att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Rebecka - HORNBACH
R
Ralph
1 omdöme
Usel16 dagar sedan

Superdåligt! Beställde och betalade för ett paket bult att hämta i Helsingborgsbutiken dagen efter. Ungefär vid tidpunkten när det skulle hämtas så ringer säljaren från butiken och annullerar ordern per telefon på grund av att de inte hade tid att packa upp leveransen ifrån deras leverantör. Trots att personalen dagen innan själv föreslog att beställningen kunde göras med hämta i butik. Nu står jag utan bultar och kan inte utföra jobbet under påsken som jag hade planerat. Så kasst HORNBACH!

Hornbach svarar:2025-04-22
Hej! Tack för din feedback. Beklagar att du fick denna upplevelse vid reservationen av bulten. Vi strävar hela tiden efter att bli bättre, detta har nu tagits vidare till berörda personer. Mvh, Rebecka - HORNBACH
E
Emelie
1 omdöme
UselRedigerades 19 dagar sedan

Väldigt dålig upplevelse att handla via webben och vara i kontakt med kundtjänsten. Väntar fortfarande på min order som snart är 2 veckor försenad från förväntat leveransdatum och har fortfarande inte fått bekräftat leveransdatum. Ringt kundtjänst flera gånger som inte kan säga något om status och att de ska höra av sig när de kontaktat leverantören och vet mer, men inte fått något svar. Inte heller någon form av kompensation. Fick tillslut ett autogenererat mail att ordern ska vara skickad och en knapp att spåra - men som inte visar något utan säger "Dina leveransdetaljer kommer inom kort" och samma beräknade leveransdatum som när jag lade ordern, som var för 10 dagar sen. Det gör mig bara mer irriterad att få ett sånt mail! Sitter och väntar 40min+ för att komma fram till kundtjänst under vad de på deras hemsida säger är gröna tider med mindre telefonkö... Valde dem bl a pga leveransdatumet men kommer med största sannolikhet välja konkurrenter framöver.

Hornbach svarar:2025-04-14
Hej, tack för din recension! Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte har varit som förväntat, så ska det självklart inte vara. Vi har uppmärksammat ditt ärende till berörd avdelning som kommer att fortsätta se över ditt ärende så fort som möjligt. Önskar dig en fortsatt fin dag! /Hanna - HORNBACH
M
Mathias
1 omdöme
Usel22 dagar sedan

Jag beställde flera olika skruvsorter för att ha innan helgen. Dom skickar i delad frakt så bara en liten del av beställningen kommer innan den 3e arbetsdagen som dom sa att det skulle ta för leveransen.

Hornbach svarar:2025-04-14
Hej, tack för din recension! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med din leverans. Hör gärna av dig till oss på 031-7799799 eller [email protected] med ditt ordernummer så hjälper vi dig kika på varför dina varor inte levererats inom leveranstiden. Önskar dig en fin dag! /Hanna - HORNBACH
H
Uselen månad sedan

Strul med kundtjänst som lovade ordna med byte av regler. Sedan gömmer ni ett antal fula trall längst nere på pallen. Förväntar ni ordnar med kompensation. Hur ska jag bifoga bild på värsta??

Hornbach svarar:2025-04-02
Hej! Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra att du inte fått den köpupplevelsen du förväntat dig. Vi beklagar verkligen att din leverans kom fram i det skicket – så ska det naturligtvis inte vara. Hör gärna av dig till oss på telefon 031-77 99 799 eller via e-mail: [email protected], så hjälper vi dig att hitta en lösning. Med vänliga hälsningar, Sofija HORNBACH Webbshop-team
L
LÅJ
1 omdöme
Bra2 månader sedan

Bäst!. Av alla leverantörer.//Låj

Hornbach svarar:2025-03-11
Hej! Tusen tack för din återkoppling. Underbart att höra att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt fin dag! // Rebecka - HORNBACH
L
Lars
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

lätt att beställa via webben

Hornbach svarar:2025-02-26
Hej, tack för din feedback! Önskar dig en fin dag! /Hanna - HORNBACH

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hornbach Byggmarknad

Organisationsnr: 556613-4853