2.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-02-28
k
kalle t(1 omdöme)
Beställde vara från Kitchn som visade sig vara en annan årsmodell med färre funktioner än jag förväntat mig. Sånt händer, inga konstigheter. Problemet uppstår när jag försöker returnera varan och Kitchn har efter snart 2 veckor inte hämtat upp returen från utlämningsstället. De svarar heller inte på e-post varken från nätbutik eller kundtjänst när jag ber om återkoppling om varför det dröjer så länge. Osäker på om de hinner hämta varan innan postnord returnerar den till mig.
Kitch'n Sverige svarar:2019-04-30
Hej kalle t! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lene, Kitch'n Sverige
2019-01-09
Z
Zoonie(5 omdömen)
Beställde 6 enheter av samma vara. Vid beställning fanns allt i lager. Fick ett mail 1 vecka efter beställning om att endast 4 enheter fanns i lager. Min order justerades till 4 enheter och skickades ut utan någon förfrågan om huruvida ordern fortfarande är relevant för mig. Tänk er att beställa något till en servis men få hälften av grejerna. Undermåligt. Ni har mycket att lära om webförsäljning Kitch'n.
Kitch'n Sverige svarar:2019-04-30
Hej Zoonie! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lene, Kitch'n Sverige
2018-11-28
Redigerades 2018-12-23
pkrstano(1 omdöme)
Köpte ett paket med Modern House Basis Stekpanna 28cm och 20cm för ett mycket bra reapris. Ordern gick igenom (produkten fanns i lager vid beställning) och ett par dagar senare så fick Jag mail om att produkten är slut och Jag kommer bli krediterad för detta köp. Givetvis blir man upprörd och besviken då Jag letat länge efter liknande stekpannor. När Jag ringer kundtjänst så får Jag ett enkelt svar om att tyvärr händer detta och att de inget kan göra. Jag tycker att de hade kunnat lösa detta bättre t.ex kollat om deras egna fysiska butiker haft varorna i deras lager och på såvis ordna så att man kunnat få ordern men inte har de försökt med detta... Tydligen efter att ha läst flera kommentarer här och på Facebook så är det INTE första gången detta händer... Jag har ytterst sällan haft problem med liknande i andra större nätbutiker. Rekomenderar inte att man handlar här och så fort Jag fått mina pengar tillbaka så skall Jag avsluta mitt kundklubb-medlemskap på denna affär och aldrig handla mera här. Med tanke på att på deras hemsida så står det ”Kitch’n ska vara kända för att ge extra god service och expertis.” Så har de långt kvar att leva upp till detta! Tack för Mig!
Kitch'n Sverige svarar:2019-04-30
Hej pkrstano! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lene, Kitch'n Sverige
2018-11-14
Chesluk(134 omdömen)
Inga anmärkningar, handlar mest från den fysiska butiken.
Kitch'n Sverige svarar:2019-04-30
Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2018-06-10
Graziano(211 omdömen)
Toppen!
Kitch'n Sverige svarar:2018-06-22
Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-02-15
G
Ganddalkongen(1 omdöme)
Positiv erfarenhet sedan tidigare. Bra pris i jämförelse med andra. Smidigt och nemt att handla. Hade ett problem med en skadad vara, kundservice svarade mycket snabbt och löste problemet på ett av de bästa sätt jag varit med om hos ett företag. De är ett företag som värnar om sina kunder helt klart!
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-21
Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2018-01-23
s
steehl(1 omdöme)
VARNING! Företaget har butiker och ser seriösa ut, men skenet bedrar. Om något går fel så räkna inte med hjälp. Jag tappade bort ett kvitto och trots obruten förpackning och kontoutdrag som styrkte köpet så vägrade butikspersonalen att hjälpa mig. Då jag bad om ett nytt kvitto (handlat med kort) så hänvisades jag till kundtjänst som inte går att få tag på. Sådana här oseriösa aktörer ska bojkottas!
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "Steehl"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Tyvärr så hade vi kraftigt nedsatt kapasitet från november och tills rätt efter nyår vilket har resulterat i en del strul. Detta är något vi har jobbat med och saker börjar falla på plats igen. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-12-21
N
N10n(5 omdömen)
Detta verkar vara en butikskedja som saknar alla former av e-handelskompetens. Undvik att beställa online, framförallt presenter och julklappar. Flera veckors leveranstid, ingen information om dessa orimliga leveranstider på hemsidan, och dålig kundkontakt.
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "N10n"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-12-19
T
Tina6403(1 omdöme)
lång leveranstid och strul med beställningen. har beställt 2 gånger. Första gången så var förpackningarna öppnade kunde ej ges bort, försökte lösa med kundtjänst med gick inte så jag gav upp. försökte igen och denna gången beställde jag 2X3 ölglas tillsammans med 2X3 dricksglas men fick ölglasen 2X4 förpackning där ett glas plockats ur i varje kartong. Går inte att ge bort i julklapp... fel korkskruv, rätt märke men fel modell. ingen återkoppling med kundtjänst. Svarar inte i telefon och återkommer inte via email.
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "Tina6403"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-12-04
a
anddo(15 omdömen)
Bra butiker men undvik e-handeln. Lååååånga leverenstider.
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "anddo"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-11-24
h
henkimon(1 omdöme)
Handlar alla våra köksvaror härifrån. Alltid bra deals om man är kund. Köpt stekpannor på 30%, kastrullset nedsatt 60% osv osv. Synd bara att deras fysiska butiker bara finns i Sthlm, men dem är alltid trevliga när man väl är där.
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2017-10-04
s
scrumptious-cookie(3 omdömen)
Snabb leverans och bra förpackat! Mejlade om min order och dom ringde upp inom 3 arbetsdagar och löste allt jätte bra och var super trevliga :)
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej! Så kul att höra att du är nöjd! :-)
2017-08-12
Grief(44 omdömen)
Kan inte leverera varor, otrevliga på kundtjänst. Oseriöst!
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "Grief"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-06-12
uberking(4 omdömen)
VARNING! VARNING! Handla ej från detta skämt företaget. De är riktigt sega på att svara på mejl och telefon skall vi inte snacka om för där svarar dem aldrig. Som förgående omdöme så står det att produkterna finns i lager men sedan så säger dem att de är slutsålda. Att bostadsföretag som tex HSB samarbetar med dessa skojare är verkligen märkligt.
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "uberking"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
2017-06-06
T
Thebigfish(4 omdömen)
Beställde produkter för 10dsgar sedan. Inte hört något förens nu då jag får mail om att vissa produkter jag beställt är slutsålda.. detta trotts att produkterna fanns i lager vid beställning. Det framgick även tydligt på produkter som var slut då dessa ej gick att beställa.. inga erbjudande om att delleverera etc gavs heller utan bara kortfattad info om att ordern skickas när dem produkterna inkommit.. dock ingen uppskattad tid för detta..
Kitch'n Sverige svarar:2018-02-12
Hej "Thebigfish"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Anna, Kitch'n Sverige
Sida 1