3.1 / 5
(30 omdömen)
5
(12)4
(1)3
(1)2
(3)1
(13)
Sorterat efter datum
2020-05-26
Jag fick meddelande om en bevakning på prisjakt att priset hade sänkts och Kitch'n Sverige var billigast med ca 50:-. Jag klickade upp sidan och kom direkt till varan i deras webshop. När jag la till varan i kundvagnen gick priset upp 50:- och var inte alls billigast längre. På varans sida stod det billiga priset dock kvar men inte i min kundkorg.
Kitch'n Sverige svarar:2020-05-26
Hej, Tack för ditt omdöme. Här låter det som att det här har varit ett medlemspris och du inte har varit inloggad som medlem? Skicka gärna ett e-postmeddelande till [email protected] med info om vilken artikel det gäller, och så kommer vi naturligtvis att kolla. Hoppas att höra från dig! Hälsning Kitch'n kundtjänst
2020-02-27
Godkänt men inte så mycket mer. En beställning söndag kväll, två dagar före löning, i februari kommer fram på torsdagen. Svårt att se att de klarar hålla leveranstiden på 2-5 dagar när det är högsäsong. Har oskicket att skriva ut fraktsedeln direkt och därmed skicka Klarna-fakturan ett par dagar innan godset lämnas till transportören. Ok emballerat och en kundtjänst som svarar är positivt. Lite rörig webbsida och lite rörigt beställningsförfarande.
Kitch'n Sverige svarar:2020-05-26
Hej -SH- Tack så mycket för trevlig och konstruktiv feedback. Vi ska ta detta med vidare. Ha en bra dag :) Hälsning Kitch'n kundtjänst
2020-01-03
Beställde muggar den 26/12 och jag fick fakturan från Klarna den 28/12. Fick meddelande från Bring att de hade tagit emot underlag för leverans. Men Kitch'n har fortfarande inte lämnat kollit till Bring. Jag vet att det varit helg, men idag är den fjärde arbetsdagen sedan beställning.
Kitch'n Sverige svarar:2020-01-05
Hej hej villehund och tack för ditt omdöme. Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt! Hoppas att du kommer ta kontakt. Ha en trevlig dag!
2019-12-30
Precis som det tidigare omdömet så har jag samma upplevelse. Jag köpte saker som skulle levereras efter några dagar, fick ett mail om att det var slut på lager, men produkterna finns fortfarande listade på hemsidan med samma leveranstid. Fick olika besked från kundtjänst med tider att varan skulle åter vara i lager, allt från 1 vecka till 6 veckor från mitt köpdatum. Jag kommer heller aldrig beställa från Kitchn fler gånger när man inte kan vara säker på att det som finns listat på hemsidan faktiskt finns i lager.
Kitch'n Sverige svarar:2020-01-05
Hej hej Simon och tack för ditt omdöme. Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt! Hoppas att du kommer ta kontakt. Ha en trevlig dag!
2019-12-18
Jag fick bevakningsnotis från Prisjakt att Kitch'n Sverige hade ett väldigt bra pris på KitchenAid 125. Samtliga färger av KitchenAid fanns i lager vid min beställning. Då detta var en av de julklappar jag tänkte köpa "slog jag till". Plus att jag beställde några till mindre och billigare julklappar. Och japp nu förstår jag att priset på KitchenAid var ett kraftigt lockpris för att få mig att handla de där övriga grejerna... KitchenAid finns inte längre i lager och vid leverans av de övriga grejerna var den inte heller med i leveransen - utan nån som helst förklaring från företaget. Dock är pengarna dragna för köksapparaten. Återstår att se om Kitch'n Sverige har för avsikt att skicka den överhuvudtaget. Ångrar djupt beställning av denna julklapp från detta företag. Stjärnan i betyget är för att de varor som kom var väl inslagna och att de var rimlig leveranstid. Däremot törs jag aldrig beställa fler gånger härifrån, då de utan förklaring inte skickar beställd vara, men drar pengarna!
Kitch'n Sverige svarar:2019-12-18
Hej hej och tack för ditt omdöme. Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt! Hoppas att du kommer ta kontakt. Ha en trevlig dag!
2019-09-25
Beställde vinglas och var lite orolig att dom inte skulle komma fram hela, men dom var bra packade, snabbt levererade och dessutom väldigt prisvärda.
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-26
Hej Håkan F, Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är nöjd :) Ha en trevlig dag! Hälsning Kitch'n kundservice
2019-09-25
Sjukt bra service! Handlar en del på både nätbutiken och den fysiska butiken i Västerås och upplever alltid bra service, bra priser och kunnig personal! Blir lite roligare att handla då :-)
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-25
Hej Anna Ceder, Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :) Ha en trevlig dag! Hälsning Kitch'n kundservice
2019-09-24
Besökte Kitch’n Västerås och fick precis den hjälp jag hoppades på, dessutom ett bemötande som var så upplyftande att det va värt besväret att krångla in och lämna betyg.
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-25
Hej Britt-Marie Olsson, Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :) Ha en trevlig dag! Hälsning Kitch'n kundservice
2019-09-24
Snabb leverans och framförallt mycket bra och snabbt bemötande på mina frågor. Jag är helnöjd!
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-24
Hej Tom, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2019-09-24
Billiga priser på jättefina produkter! Väl paketerat och inga problem med leveransen. Bara positiv köpupplevelse!
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-24
Hej Cilla, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2019-09-24
Långsam leverans, tog ca 10 dagar för varor som fanns i lager.
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-24
Hej niklasberntsson, Tack för din feedback, ledsen att du inte var nöjd med oss ​​den här gången. En gång Ibland uppstår fel i vår lagerbalans, vilket tyvärr påverkar leveransen av din beställning. Kontakta oss gärna på [email protected] nästa gång du handlar, och vi kommer att säkerställa en smidig leverans av din beställning. Ha en trevlig dag!
2019-09-23
Fick min beställning i tid och är väldigt nöjd med mina produkter. Kommer definitivt handla igen 🎉
Kitch'n Sverige svarar:2019-09-24
Hej Jojjo, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-16
Redigerades 2019-07-26
Vid ordern skrev jag speciellt in att jag önskade varan levererad till ombudet i Knivsta - inte till Gottröra. När avin kom var den till Gottröra - något som ger mig en helt onödig körtur på nästan 4mil + tiden det tar. Jag mejlade till deras kundservice - de bemödar sig ens att svara. Efter inlägget på Prisjakt blev jag kontaktad och erbjöds en generös kompensation.
Kitch'n Sverige svarar:2019-07-22
Hej Uselt! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss med ditt ordernummer på mail: [email protected]
2019-07-19
Köpte två stekpannor från wmf till kanonpris. Den stora stekpannan fick jag meddelande att den var slut i lager vilket var tråkigt. Dagen därpå får jag ett nytt mail med informationen att det kommit in fler till deras lager. Helt enkelt snabb support via mail och toppenpris på produkterna jag köpte. Förtjänar fem stjärnor enligt mig.
Kitch'n Sverige svarar:2019-07-22
Hej, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)
2019-02-28
Beställde vara från Kitchn som visade sig vara en annan årsmodell med färre funktioner än jag förväntat mig. Sånt händer, inga konstigheter. Problemet uppstår när jag försöker returnera varan och Kitchn har efter snart 2 veckor inte hämtat upp returen från utlämningsstället. De svarar heller inte på e-post varken från nätbutik eller kundtjänst när jag ber om återkoppling om varför det dröjer så länge. Osäker på om de hinner hämta varan innan postnord returnerar den till mig.
Kitch'n Sverige svarar:2019-04-30
Hej kalle t! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected] Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning Lene, Kitch'n Sverige
Sida 1