(500+)
Alltid snabb och gratis frakt
Har handlat där under lång tid och ofta, fungerar alltid perfekt och riktigt snabba leveranser. Suveränt med ”Klarna” 30 dgr faktura
Har konkurrens från nya nätapotek med bättre funktioner men ändå samma priser (Meds.se). Vägrar reklamera receptbelagd medicin med kort hållbarhetsdatum. Apotea var bra före börsnoteringen...
Anton på Kundtjänst är riktigt dryg, när jag skriver "Ni drog pengar - jag fick ingen order". Hans svar no ett; "Vi hittar ingen order. Sedan svar det slut!" Kontakten fortsatte i den mycket icke serviceinriktade andan. Några pengar kunde de inte hjälpa till med. Inte heller att vara just omtänksam eller åtminstone INTE dryg. Men på riktigt, Apotea borde göra som Klarna, de har en underbar chatt, fast det är AI, Hundratusen gånger bättre än den så kallade Gruppchefen, Anton på APOTEA! Detta är ett absolut råd från en som varit kund många år. Jobbat med service hela livet, men aldrig varit med om någon värre än ANTON på APOTEA Kundtjänst!
För fem dagar sedan beställde jag såväl varor som receptbelagd medicin från Apotea AB. Mitt konto debiterades men någon orderbekräftelse fick jag inte. Än mindre mina beställda varor. Jag har tillbringat timmar i telefonkö och framför datorn utan att vare sig få varor eller mina pengar tillbaka. Kundtjänst skall undersöka och ena dagen skall pengarna vara tillbaka på kont efter 24 timmar. När inte det funkar skall pengarna vara tillbaka efter 48 timmar och nästa kontakt ber mig ta kontakt med Klarna. Jag har ingen affär med Klarna utan med Apotea AB! Jag behöver min medicin omgående och jag behöver mina pengar för att kunna betala den! Kundtjänst verkar bara vara en metod för att bromsa kunderna innan kunden får kontakt med berörda chefer! Jag har aldrig tidigare mött ett sådant nonchalant bemötande vid en reklamation. Fel kan alla göra men att behandla kunder med nonchalans är inget bra beteende av ett börsnoterat företag! Jag är mycket besviken! Bertil Olofsson
Köpet var ok, men kund"tjänst" är sämre än urusel! Ringer dom ((4gg) och ber om receptspecifikation, När jag blev kopplad till Shahad Leg. Receptarie, Då fick jag det på en gång! Tack Shahad! I övrigt, Mycket illa skött! Snabbt svar här av Anna, Varför inte lika snabbt svar på mejl?! Gjorde som "anna" sa och mejlade asap, men som vanligt, Icke något svar! Bedrövligt sätt att ta hand om sina kunder! Dom lär bli färre...
Får fel varor ingen följesedel, känns som ett blufföretag
VARNING BESTÄLL EJ varor du behöver de närmaste veckorna. Beställde receptbelagda varor och inget meddelande än att beställningen accepteratstrots att det gått mer än 10 dagar. Efter mer än 20 minuter i telefonkö är lösningen att stryka beställningen och hänvisa till ett apotek. I ett annat fal tog det 14 Dagar och ingen info om försening.Det gå ej att handla om man sköter det på detta sätt.
Lätt och enkelt . Bra med leverans alternativ.
Segt,har gått en vecka fortfanrde ingenting, man kan ju undra om dom kör ut paketet med häst och vagn,,,,helt otroligt dåligt sen säger dom ju på sin sida att det ska bara ta några dagar... 1 vecka är inte några dagar det är 7 dagar
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Apotea
Organisationsnr: 556651-6489
Information hos allabolag.se