1.5 / 5
(512 omdömen)
5
(74)4
(35)3
(21)2
(35)1
(347)
Sorterat efter datum
2020-07-23
Redigerades 2020-08-15
Har faktiskt varit snabbare än Bokus de senaste gångerna jag har köpt böcker.
2020-07-31
Tänker aldrig beställa här ifrån igen, väldigt långa leveranstider
2020-07-10
Väldigt långa leveranstider. 2-9 dagar stod det men inget har kommit efter 16 dagar. Tråkigt när man köper födelsedagspresenter.....
2020-07-10
Pinsamt dåligt faktiskt. Långa leverans-/hanteringstider. Går inte att maila eller chatta med någon utan att få något annat än klipp&klistra-svar. Fantastiskt dåliga på att kommunicera samt ännu sämre på att faktiskt vilja hjälpa sina kunder. Om jag skulle rekommendera adlibris till någon? Inte en chans.
2020-07-06
Inkompetent personal som är otrevliga och oförstående till extrema leveranstider. Bara läsa alla kommentarer före mig, är knappast ensam om detta. Hur de kan tillåtas fortsätta är ett mirakel i sig.
2020-06-21
Jag kommer aldrig någonsin beställa något mer därifrån. Beställde två böcker därifrån den 7:e maj med förväntad leverans mellan den 14:e och 20:e maj. Böckerna skickades inte förrän 22:a och 23:e, de skickas alltså först 15 respektive 16 dagar efter beställningen. Den första boken kom den 27:e och den andra den 28:e. T.o.m en stjärna i betyg är för mycket. Ett råd, beställ böcker någon annanstans.
2020-06-17
Beställer böcker och får efter 2 veckor ett mail om att min order returnerats och att jag ska betala 150 kronor i fraktavgift. I Postnords app står det att leveransen endast är registrerad och jag har inte fått någon som helst avi. Jag kontaktar Adlibris kundtjänst som beklagar och gissar att böckerna skadats under transport och därför skickats tillbaka. Fine, det kan ju ända vem som helst. Deras lösning på problemet är dock istället för att helt enkelt skicka nya böcker så ska jag som kund sköta deras admin och invänta återbetalning för att sedan göra en ny beställning och vänta ytterligare 2 veckor för att, om allt går rätt, till slut få mina böcker. Som att jag inte har annat att lägga min tid på.. Det blev helt enkelt inga böcker för mig och Adlibris har nu tappat ännu en kund. Företag som skiter i sina kunder undviker jag till varje pris och rekommenderar andra att göra detsamma.
2020-06-16
Störtlöjligt. Deras leveranstider är extremt långa, och de lyckas inte ens uppfylla leveransdatumet efter att de redan har skjutit fram det en gång. Räkna med minst några veckors leveranstid.
2020-06-14
Mycket lång leveranstid, tar ofta många veckor fler än vad som anges i leveransbekräftelse.
2020-06-06
Inga konstigheter, leverans i tid.
2020-05-31
Tar extrem tid. Beställde böcker, tog 2 vecor innan de skickade. Sen fastnade böckerna varpå jag kontaktar dem och då ”upptäcker” de att mina böcker förvunnit i posten. Skickar nya. Skulle levereras 26-29/5. 31/5 och de har fortfarande inte skickats... SUCK!
2020-05-26
Vääääääääldigt långsamma! Jag har väntat över en månad på flera böcker, de har inte ens börjat skicka de än. Bortsett från det när böckerna väl kommer är det inget fel på kvaliteten. Men leveranstiden är ett stort - särskilt när man vill ha saker i tid.
2020-05-25
Alltid fina och välhållna böcker, har aldrig fått en kantstött bok. Leveranstiderna som de anger verkar stämma i 9 fall av 10. Har beställt över 15 böcker hittills. Rekommenderas!
2020-05-19
Fruktansvärt långsamma. Leveranstider på upp mot 20 dagar om du har tur. Längre om du har otur. Även utanför Corona-tider är de vansinnigt långsamma. Beställ någon annanstans om du vill ha det närmaste veckan.
2020-05-04
Adlibris parat ihop med Early Bird det perfekta katastroffen. Två mediokra företag där tänkandet och kundens bästa verkar vara främmande koncept. Dessa två envisar sig att försöka stoppa i brevlådan en bok som är 2 cm för tjock! Gång på gång samma sak, trots att jag erbjöd alternativa lösningar, medan Klarna faktura är inte uppdaterad och därefter försennad!
Sida 1