Installationen gick supersnabbt och lätt, babyvakten var klar och installerad på under 10 minuter! Produkten i sig är välbyggd, smidig och genomtänkt och kan vinklas åt alla möjliga håll för bästa vy. Appen är lätt att installera och hittade kameran på ett kick. Den är full av diverse finesser och funktioner, som nattlampa, ljud både från och till babyvakten, vaggvisor som spelas upp i dess högtalare, stillbilder, alarm till telefonen då babyn börjar gråta (kan ställas in på olika känslighetsnivåer) m.m. Mycket lättanvänd! Kan inte vara utan denna nu och har inte haft några som helst problem med babyvakten, mycket driftsäker och enkel! Kan varmt rekommenderas.
För trimning av kroppshår är denna produkt helt perfekt, om man har lite mer hår som man önskar raka av helt krävs det lite mer tålamod och tid, då man får "köra ett par rundor" innan allt håret är borta. När det gäller användbarhet är den mycket lättanvänd, komforten är helt underbar, denna maskin är skonsam och "ryckte" inte ett enda hår, oavsett var på kroppen den användes. Praktisk och kompakt och drivs med endast ett vanligt AA-batteri som är lätt att få tag i var som helst.
Mycket lång svarstid på mail (enda kundservice som finns), något lång leveranstid av varor. Returer tar onödigt lång tid.
Köpte en vara på hemsidan, några dagar senare har de makulerat min order "då varan tog slut under tiden jag beställde". Vill ej ersätta mig med likvärdiga produkter eller någon form av annan ersättning. ARN nästa. Kundtjänsten är ett skämt. Ung, oerfaren personal utan någon som helst servicekänsla, dessutom oartiga och rentutav otrevliga. UNDVIK!
Köpte en Samsung UE65JS8505 på hemsidan under deras "rea" i helgen. Dagen efter får jag ett SMS om att "varan tagit slut under tiden jag beställde och jag kommer krediteras för detta". Totalt har jag ringt deras kundtjänst ca 7 gånger de efterföljande dygnen för att få mer klarhet i varför en vara som ska levereras i februari 2016 plötsligt kan ta slut. Luktade redan här lockpris. Tredje samtalet får jag veta att " man bestämt sig för att inte ta in denna vara i sortimentet" (!) Då jag vet att enstaka butiker fortfarande har exemplar inne försöker jag få kundtjänsten att kontakta min lokala butik för att ordna med upphämtning där istället. Ett ärende läggs upp och mitt ärende får "högsta prioritet", lovades kontakt dagen efter. Inget händer varken dagen efter eller dagen därpå, trots fler samtal och ännu fler löften om att jag definitivt kommer kontaktas angående mitt ärende. Ordnar i slutändan upp detta på egen hand i min lokala butik, mest genom tur och välvilja från lokal medarbetare. Enda positiva i hela förfarandet. Glad att jag slapp tidsspillet med att gå vidare med detta till ARN , det är ett solklart fall för dem i övrigt. Som en parentes kan nämnas att varan hela tiden och även i skrivande stund finns att köpa - såklart till fullpris - hos dotterbolaget Electroworld. Hur kan en beställningsvara plötsligt ta slut? Varför bestämmer sig Elgiganten för att varan man annonserat en dag senare plötsligt inte ska finnas i sortimentet eller beställas in, blev vinsten för liten? Hur kan det ens vara möjligt att beställa varan på hemsidan om den nu " tagit slut"? I vanliga fall när en vara tagit slut visas ju "Ej köpbar" - Frågorna till Elgiganten är många men lär förbli obesvarade då kundtjänsten efter tre dygn fortfarande inte bemödat sig att svara mig eller återkopplade till mina öppna ärenden. Undvik om möjligt!
Beställde 4 st Powerbanks, fick efter några dagar svar att dessa "var slut hos leverantör", erbjöds ej likvärdig vara till samma pris. Undviker hädanefter.
Väntar fortfarande på återbetalning för en retur gjord för ca en månad sedan! Flertalet försök att utreda detta med kundtjänst utan resultat. Från att ha varit Sveriges bästa handelsplats inom sin genre hamnar Dustin nu på andra sidan av skalan tyvärr.