Snabb leverans
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

https://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 13 år sedan
(data från 2017-05-22)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (7.73)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning
    Bra servis, snabbt,
    kunnig personal
  • Knappt godkänd
    Generellt sett en bra butik där jag har varit kund länge och reklamerat varor utan problem. Så de är helt klart varmt rekommenderade.

    Men att skicka hårddiskar med enbart något lager kartong som dämpande material? Helt absurt och framför allt med tanke på hur Posten hanterar paketen. Ångrar att jag inte returnerade disken och köpte från en annan butik.
    En tillverkare skulle vägra RMA om diskarna var fraktade så till dem.
    3 dagar sedan
  • Hej Deimos!
    Tack för återkopplingen och för att du rekommenderar oss.
    Problemet med packningen till disken är kanske ett enskilt fel, det brukar vara packat så det inte ska skada produkten med ca 10cm dämpande packmaterial runt om. Råkar du ut för något som du inte är nöjd med så byter vi så klart ut det via vår kundservice. Det är dock ingen överrepresentation av fel på diskar pga transporter som vi märkt av.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Ganska bra
    Beställde en tv och ett väggstativ. Båda skulle finnas i lager enl hemsidan. När några dagar gått och jag inte fått avisering så kunde jag på ordersidan se att stativet var restnoterat. Efter tre veckor fick jag hämta ut stativet, men inget spår av tv´n. Den kom med posten några dagar senare, med postens sedvanliga timing att paketet ska tas emot någon gång mellan 8-17, så man måste engagera hela släkten för att passa leveransen.
    Jag tycker absolut att Dustin dels kunnat avisera mig via sms el mail, att den ena produkten inte fanns i lager (trots att det stod så på hemsidan) och dels att man kunnat skicka tv´n i alla fall.
    4 dagar sedan
  • Hej vikro!
    Tack för dina synpunkter. Det går ut ett mail när vi skickar produkten med avisering samt information med kollinummer så man kan spåra paketet när det skickas. Har du inte fått det så kan det bero på felaktig mailadress eller möjligen något spam filter som tagit bort det.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Acceptabel
    Väldigt medel för min del. Har handlat många gånger under årens lopp, både privat och åt firman, och anser att servicen gått utför. "Skickas inom 48 timmar" verkar lite fint betyda att det är beställningsvara och att den skickas inom 48 timmar när produkten finns i lager. Så det är flera gånger jag fått ringa in och justera ordrar där leveransdatumet ändrats över en kväll från 48-timmars-löftet till så långt som 1,5 månad. Det är inte okej.
    Produkter med statusen "beställningsvara" går ibland snabbare att få levererade än "skickas inom 48 timmar".

    När man ringer in så är det som att prata med ett callcenter. Är frågan något mer avancerad än att personalen kan läsa det innantill på produktbeskrivningen så kopplas man runt tills man hamnar i den där sista telefonkön som aldrig tar slut utan står på "plats 1" i en timma. Jag ringde in om några licenser som inte levererats och jag vet inte hur många personer jag fick prata med och för att inte nämna antalet omringningar för att man kopplas till folk som inte ville svara. En mardröm som kändes som att stora Dustin helt plötsligt blev ett garage-företag med ett fåtal anställda men ingen med ansvar.

    Ett bra utbud och framförallt bra utbud på mindre vanliga produkter såsom reservdelar eller påbyggningsbara produkter som annars måste beställas från tillverkaren. Produktbeskrivningarna är okej, lite dåligt på vissa ställen (t.ex att man anger ett fast mått på en rackskena som är utdragbar, är det utdraget eller intryckt mått?).
    Priserna är okej för det mesta. Jag har dock aldrig förstått varför Dustin Home har andra priser än Dustin-utan-Home med moms. Normalt sett brukar butiker saluföra produkter till ett pris med eller utan moms, inte olika priser beroende på vilken av företagets sidor man beställer ifrån.

    Sorteringen är inte optimalt heller. Dels så nollställs sorteringen (pris, relevans) så fort man klickar på ett nytt val i vänstra fältet där man sorterar mellan tillverkare och sådant och dels är kabelsorteringen sanslöst krånglig. Vadå "höger" och "vänster"? Vänder man på kabeln så är det samma kabel men den dyker inte upp i sorteringen utan man får göra om sökningen.
    DVI-VGA och VGA-DVI är samma kabel för mig, men inte för Dustin. Har inte riktigt förstått hur man tänkte där.

    5 av 10 stjärnor just för att servicen har kört störtlopp i jämförelse med hur Dustin har varit tidigare med åren och att sorteringen är opraktisk och alltid nollas till det ologiska "relevans".
    4 dagar sedan
  • Hej Squall Leonhart!
    Tack för dina synpunkter. Jag kommer skicka det vidre internt till respektive ansvarig avdelning.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Tack för den snabba leveransen, synd att vi fick returnera varan. Jag är jättenöjd med er service!
    6 dagar sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kundservice var extremt tillmötesgående och trevlig. Leveransen var snabb och orderinformationen var precis så tydlig som man kan önska sig!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt bra pris och överraskande snabb leverans.Mycket nöjd!
  • Mycket bra
    Bra
    25 dagar sedan
  • Ganska bra
    Snabb leverans men vem är ansvarig för slänga upp en stor vit produktetikett rakt över kartongen, den går knappt att pilla bort. Varför kunde ni inte satt den på baksidan av lådan.

    Av den anledningen kommer jag nog vända mig till andra företag när jag köper datordelar.
    26 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställde ett headset. Skickades mycket snabbt.

    Upptäckte efter en tids sparsamt användande att där var ett fel.

    Skickar på fredagen och får godkänt retur på onsdagen och enda anledningen att jag ger 9/10 är att för att jag var tvungen att ringa för att få ny produkt istället för pengarna tillbaka.
    27 dagar sedan
  • Utmärkt
    Beställde vid 22-tiden på kvällen en vara som fanns i lager, den skickades dagen efter och dagen efter det fick jag ett SMS om att den fanns att hämta på mitt utlämningsställe. Inga problem, så snabbt som det kan bli. Mycket nöjd.

    Uppdatering: Beställde en pryl kl 16.35, dagen efter strax efter 11 fanns den på utlämningsstället trots att det stod "I lager, 2-3 dagars leveranstid" på Dustins hemsida. Superbra. Beställde en annan grej från Komplett en kvart tidigare men den kom inte förrän en dag senare.

    Uppdatering 170420: Återigen levererar de supersnabbt. Beställning kl 14.30 hämtar 11 dagen efter på mitt utlämningsställe. Dessutom billigast på prisjakt på min pryl, bra produktinfo och smidig beställning.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Mycket bra
    Alltid hög klass men det ni hade kunnat vara lite billigare kan man tycka.
    1 mån sedan
  • Dålig
    Valde Dustin i måndags, eftersom de lovade "i lager leverans inom 48 timmar" för Rapid Omnipress SO60 häftapparat. Fortfarande ingen leverans, och nu är det påsk. VARNING deras lagerstatus och leveranslöfte är BS.
    1 mån sedan
  • Hej robot_swe!

    Det stämmer tyvärr att det leveransbeskedet förändrades på den produkten och därför står den nu som beställningsvara i stället så vi kan få ett leveransdatum vid beställning. Beklagar dröjsmålet.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Usel
    Hade en Laptop från Lenovo som gick sönder. Visade sig vara ett känt fel med SSD disken vilket Lenovo själva hade gått ut med. Skapade mitt ärende och bad Dustin reklamera till Lenovo samtidigt som jag länkade till Lenovos officiella uttalande och bad att få datorn utbytt.

    Men så blev det inte, Dustin ville försöka reparera datorn själva trots allt.

    74 DAGAR senare krävde jag pengarna tillbaka vilket jag fick en vecka senare.

    80 dagar tog ärendet från att jag lämnade in till att jag fick min vara reklamerad.

    Utöver detta var svarstiden på supporten otroligt seg, variation från 24h som lägst till en vecka.
    1 mån sedan
  • Hej Lillem4n!
    Det var tråkigt att ärendet drog ut på tiden. Dustin utför inga egna reparationer. Eftersom garantin lämnas av tillverkaren inte av återförsäljaren så skickas datorn till en av tillverkarens auktoriserade verkstäder och de utför felsökning och reparation enligt vad tillverkaren har bestämt i sina garantier.

    På grund av att du påpekade att det drog ut på tiden hos verkstan så gick Dustin själv in och ersatte dig utanför garantin.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Med tanke på att det är ett "gammalt" PCI-kort, så är priset lite i överkant kan jag tycka !
  • Utmärkt
    Har beställt väldigt mycket från Dustin till både kontorsmiljö och diverse hemelektronik, och jag har alltid vart mycket nöjd på alla sätt. Har handlat både privat och som företagskund, dock huvudsakligen som företagskund och där upplever jag att Dustin ligger steget före sina konkurrenter. Har vart något enstaka strul som privatperson, därför kan jag inte ge ett perfekt betyg. Snabba leveranser, bra information på hemsidan, bra priser, och stort utbud.
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Jag skulle köpa en 960 EVO 250Gb, stod att den skulle levreras den 27 mars, fick den 29 mars. Annars är varan ett otroligt bra köp. Är betydligt snabbare på att öppna program och göra datorn redo för använding efter start.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Synpunkter onödiga, ni är perfekta som vanligt !
  • Dålig
    Beställning
    Varorna är betalda, har inte sett skymten av dem. Jag letar en annan leverantör av datorprodukter framöver i den mån det går.
  • Hej!
    Om varorna skickats och de inte kommit fram till dig så har det hänt något vid leveransen. Du behöver då bara meddela detta till vår kundservice så hjälper de dig med detta. Om varorna inte gått iväg av någon anledning tex att det är beställningsvara, eller försenad leverans så får du information om detta via mail. Du kan givetvis när som helst kontakta vår orderavdelning så kan de hjälpa till med att hitta något likvärdigt som vi kan skicka på en gång.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Usel
    Helt oseriösa! Jag beställde hårddiskar till bra pris hos dem - fick sedan veta att hårddiskarna var slut... vilket de ju inte var - de ville av någon anledning inte sälja dem till det låga priset längre så de ändrade sitt interna produktnamn och höjde priset! Sedan drog de en vals om att det lägre priset var pga att hårddiskarna hade varit demo-exemplar. Men det är lögn och förbannad dikt. I varje fall så fanns det ingen sådan information när jag gjorde min beställning - säljer de begagnade varor som nya? Hur de än vrider och vänder på det så är det en oseriös hantering. BOJKOTTA!"
    1 mån sedan
  • Hej RealMrmox!
    Tråkigt att höra att det blev strul med din order. Om en vara tar slut så brukar vi försöka hitta ett alternativ särskilt om det inte är en unik produkt.
    Beklagar problemet som uppstått.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris!
  • Dålig
    Ingen information alls om order/leverans, jag har fått ringa varannan dag och fråga. Leverans sköts upp 1,5 månad utan information och sen glömde man att skicka prdukterna. Har noll förtroende för företaget efter detta.
    1 mån sedan
  • Hej Lena763!
    Beklagar om din order har dröjt.
    Hör av dig till vår orderavdelning så tittar dom på vad som gäller för din order.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning
    Väldigt bra
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Några produkter fanns inte på lager! Löstes på ett fördelaktigt sätt för mig. Snyggt Dustin!!
  • Dålig
    Så dåligt att påstå att varan kommer skickas inom 48h men en vecka senare har det inte hänt ett skit.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är nöjd. Snabb leverans.
  • Perfekt
    Allt fungerar som det ska, har aldrig haft några problem som Dustin kan hållas ansvariga för.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra
  • Usel
    Beställning Leverans
    Den totala upplevelsen har varit uselt betyg. Kommer aldrig handla och kommer varna mina vänner för att handla hos er.
  • Perfekt
    Beställning
    Snabbt levererat och bra paketerat!
  • Ganska dålig
    Beställde ett GTX 1070 som var nedsatt pris på pga demoex som fanns i lager.
    Betalde via direktbetalning och antog att jag skulle gå sakerna skickade samma dag.
    Väntade några dagar utan att få någon leverans så kollade upp ordern där kortet står som restat. Ringer upp supporten som förklarar att kortet är sålt till annan part och inte finns kvar samt att jag måste köpa ett annat kort för fullpris istället.

    Jag ifrågasätter hur det kan gå till och hur jag kan bli kompenserad för det och får ett ganska otrevligt svar att "Det blir du inte!" och att systemet fungerar så med 15 minuters fördröjning. Att man har ett ordersystem med vissa brister må så vara men varför meddelar man då inte kunden att man inte kan få varan man redan beställt och betalat för? Slutade med att jag avbeställde hela ordern och nu istället får vänta upp till 5 bankdagar på att få tillbaka mina pengar. Tveksamt om jag handlar här igen.
    2 mån sedan
  • Hej Johnny!
    Tack för återkopplingen. När det gäller demoex så finns det oftast bara ett exemplar vilket gör att det blir "först till kvarn". Den fördröjningen du pratar om handlar om kommunikation mellan olika system och det kan ta allt från en sekund upp till ca 20 minuter. Detta påverkar dock inte din plats i kön då de kommer in i den ordningen som kunder beställer precis som en vanlig kassakö i butik.
    När du checkar ut i vår kassa så får du direkt information om att vi inom några minuter skickar en bekräftelse på ordern där du får information om vad som gäller i just ditt fall.
    Om du har valt att förskottsbetala så blir det givetvis en transaktion där banken tar ett par dagar på sig med återbetalning, du behöver dock inte förskottsbetala utan kan använda andra betalningstjänster som gör att du inte behöver ligga ute med pengar.
    Beklagar att du inte var först på produkten du önskade köpa.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Utmärkt
    Beställning
    Bra ljud och bra brusredusering. Marginellt stora öronsnäckor för mina små öron så har man väldigt små öron ska man nog välja en annan lur.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt. Behövde kontakta kundservice vilket gick mycket smidigt.
  • Bra
    Beställning Leverans
    Mitt enda klagomål är att prylarna skickades samma dag som de släpptes snarare än än dag innan som alla andra leverantörer gör det. Detta får mig att fundera på andra alternativ än Dustin Home när jag vill förhandsboka något om sakerna inte kan skickas i skälig tid.
  • Perfekt
    Köpte lite saker utav dom i slutet av Januari.
    Nu så gick en av produkterna sönder och jag ringde till kundservice och fick ett jätte bra bemötande.
    Allt löste sig smidigare än jag hade kunnat föreställa mig.
    Strålande!
    2 mån sedan
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Svårt att hitta denna adapter, men på Dustin fanns den! Fungerade bra!
  • Utmärkt
    Beställt vid två tillfällen. Båda gångerna gick det snabbt att få hem varorna, dvs 2-3 arbetsdagar, utan några större problem.
    2 mån sedan
  • Usel
    -Först tar det fem veckor att få en inskickad mobil undersökt, sen underkänner de reklamationen och nu skyller Mobilbyrån och Dustin på varandra och en åtta månader gammal mobil som jag inte gjort sönder själv vägrar de laga och vill ha betalt för att skicka tillbaka.

    -Trots att tvisten inte är löst och jag har rätt åkte jag på att köpa en ny lur för man kan inte vara utan telefon. Givetvis köpte jag inte av dem.

    -Aldrig mera Dustin
    2 mån sedan
  • Hej Rolfos!

    Garanti på produkterna är normalt minst 1 år. Garantin täcker ursprungliga fel, den täcker däremot inte yttre åverkan som räknas som skada. Skador täcks eventuellt av försäkringar.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    En butik för dig som värderar bra support och service.
    Har handlat på Dustinhome under många år, har även provat samtliga konkurrenter. Inga slår Dustinhome när det kommer till service. Aldrig nå tjafs så länge man har garanti kvar på grejjerna, man kan tycka att sådant ska vara självklart, men så är det inte.

    Senaste var ett nätagg som gick sönder efter 4år och 9månaders ålder..(5 års garanti), hade pengarna tillbaka på kontot 2 dagar efter jag skickat in varan!

    Kontra det mot t.ex Inet.se som man fick tjafsa till sig för att slippa vänta 4-5 veckor!? När grejjerna var DOA, det vill säga trasiga vid leverans...
    2 mån sedan
  • Ganska dålig
    Mina tre senaste beställningar har blivit försenade. Trots att det står att varan ska skickas samma dag om man beställer innan 16.00, så dröjer det extra dagar.

    Väldigt trevlig kundtjänst som bemöter mig men som ej kompenserar för det. Har tröttnat nu och kommer byta återförsäljare. När man annonserar att man lovar snabb leverans ska man också hålla det!
    2 mån sedan
  • Hej Joatum!
    Beklagar upplevelsen.
    Lagerförda varor levereras normalt samma dag före 16:00. Är det leveransförseningar så brukar vi inte ta betalt för frakten vilket gör att jag tror att det är något annat fel vid din beställning som behöver undersökas.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Handlat här två gånger. Andra gången hade jag problem med ett skärmskydd som inte passade trots "rätt modell". Mejlade dom och på två dagar va det löst! Va förbered på cdon-bemötande men allt funkade perfekt!
    2 mån sedan
  • Dålig
    Ett omdöme är mer värt efter att man testat deras garantihantering.
    Vilket får mig att ändra mitt betyg till tämligen missnöjd. Fick problem med en datordel, skickade in den och fick ingen bekräftelse på att den kommit in. Efter att jag tagit kontakt så visade sig att jag skickat in varan "för sent" och att garantin efter det gått ut, då dom tydligen villkorar tiden man har på sig för att skicka in varan efter att ärendet öppnas.
    Denna information fanns tydligen att läsa i mailet som man fick ihop retursedeln. Ihop med mycket annat trams som inte berörde mig.
    Jag gratulerar dom för att dom friskrivit sig från sånt men som kund är jag mycket missnöjd.
    Kommer välja en butik som man kan besöka fysiskt framöver, hela anledningen till att det tog så långt tid att returnera var för att jag ville skaffa fram bättre emballage för att inte skada varan när jag skickade tillbaka den. Det är tyvärr inget jag har liggandes hemma nämligen.
    6 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Alexei!
    Garantin är något som tillverkarna lämnar och är inget vi på Dustin kan påverka. Även om du skulle reklamera din vara den sista garanti dagen så har du fortfarande 14 dagar på dig att skicka in produkten till oss vilket vi skriver i returhandlingarna du får.. Väntar du med att skicka in den så den inte kommer in inom dessa 14 dagar så kan garantin ha gått ut som du beskriver om du är ute i sista stund. Har du däremot köpt den som konsument så bör det inte vara några problem då du har reklamationsrätten som gäller i 3 år efter du mottagit varan och den står vi för.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Mycket bra
    När jag beställde datorn (Lenovo Y900-34 där paketet vägde totalt 17 kg) från Dustinhome.se i Söndags hade de den inte i lager men hemsidan påstod den skulle vara inne på måndagen veckan efter. På måndagen fick jag ett e-mail att de skulle få in den på Onsdagen istället, och på onsdagen fick jag mail den skulle koma på torsdag men på onsdag eftermiddag fick jag mail att Dustinhome skickat iväg den till mig. Datorn anlände till utlämningsstället redan torsdag förmiddag.

    Att få en vara redan dagen efter den är beställd är inte vanligt där jag bor (brukar tidigast var 2-3 dagar efter beställning). Så om ni beställer från Dustinhome var beredd på att de kan vara lite väl optimistisk om när de får in saker på lager men när de väl skickar iväg paketet verkar det gå fort.

    Jag har inte kunnat testa datorn än pga datorskärmen jag beställt från en annan sida inte har kommit än men hoppas det fungerar som det ska.

    Jag valde mypack leverans btw.
    3 mån sedan
  • Usel
    Dålig
    köpa en produkt men få inte lämna tillbaka efter 2 tim
    3 mån sedan
  • Hej david!
    Som konsument har du din lagstadgade ångerrätt så det stämmer inte om du köpt varan på Dustinhome som konsument.
    Det finns dock undantag pga av varans beskaffenhet som gör att en vara inte är returnerbar exempelvis olika programvarulicenser och liknande.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt gick fint men sjävla varan lenovo 510s var fläkten igång rätt mycket och låter en hel del. Mina tidigare samsung och asus var dödstysta i jämförelse. Annars snabb dator.
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Katastrof!!! Enl er hemsida så skulle 4 st Kobo aura one finnas på ert lager vid beställningstillfället 2016-11-24. Detta var tänkt som en julklapp! Fick, efter påtryckning, ett ordererk 2016-11-25 från Fredrik, med info om att den beställda varan var på väg!!!! 2016-12-21 kontaktade jag er kundtjänst (Lucas) eftersom jag ej fått något meddelande ang förseningen! Att det första oe skickats var tydligen ett misstag (ingen kollade att varan verkligen fanns i lager!!!)! Trist/tråkig julafton blev resultatet för oss!
    Idag kom äntligen försändelsen efter 2,5 månad!
    Vore trevligt med någon form av kompensation och även et svar från Dustin!
    Hälsningar Margaretha Tiitinen
  • Ganska dålig
    Beställning Leverans
    Katastrof!!! Enl er hemsida så skulle 4 st Kobo aura one finnas på ert lager vid beställningstillfället 2016-11-24. Detta var tänkt som en julklapp! Fick, efter påtryckning, ett ordererk 2016-11-25 från Fredrik, med info om att den beställda varan var på väg!!!! 2016-12-21 kontaktade jag er kundtjänst (Lucas) eftersom jag ej fått något meddelande ang förseningen! Att det första oe skickats var tydligen ett misstag (ingen kollade att varan verkligen fanns i lager!!!)! Trist/tråkig julafton blev resultatet för oss!
    Idag kom äntligen försändelsen efter 2,5 månad!
    Vore trevligt med någon form av kompensation och även et svar från Dustin!
    Hälsningar Margaretha Tiitinen
  • Perfekt
    Jag vill bara ge en eloge till vem det nu var som skickade iväg min nyinköpta dator när den gjorde. Beställde en ny dator halv sju på kvällen. En halvtimma senare får jag en leveransbekräftelse via mailen att den skeppats. Mindre 24 timmar från att jag beställde varan så satt jag med den, uppackad och klar dagen efter.

    Snabbare leverans har jag inte varit med om tidigare! Och det var schysst pris på datorn (rea förstås) !

    Så full pott från mig denna gången !
    3 mån sedan
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Kunde varit fri frakt på order över 1000 kr
  • Dålig
    Sedan tidigare har jag bara haft bra erfarenheter av Dustin, men nu tog det stopp. Beställde 3 produkter. Det tog över ett dygn innan jag fick besked om att en av produkterna väntades in först om en månad. Därför flyttades hela leveransen fram en månad. Efter kontakt med kundtjänst skulle beställningen splittas och innevarande produkter skickas omgående. Efter ytterligare ett dygn hade inga produkter gått iväg. Annullerade då hela ordern. Killen på kundtjänst var vänlig och serviceminded, men det kan jag inte säga att deras kreditavdelning var när jag ville ha kreditförfrågningen annullerad. Den som tog samtalet där hade en tråkig attityd.
    3 mån sedan
  • Hej harkoll!

    Tråkigt att inte vi fick tag i produkten som du sökte. Om du avbeställer en order så ska du inte behöva göra något mer hos Dustinhome. Är det någon kontakt du haft med något finansbolag kanske?

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB