Snabb leverans
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

https://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 13 år sedan
(data från 2017-06-21)
Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (7.57)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    Köpte 4x hårddiskar där det var fel på ena. Skickade in den (10/5) och efter 14 arbetsdagar skickade jag in ett nytt mail och frågade hur det gick. Fick tillbaks ett automedellande som sa att det skulle ta mellan 5-15 arbetsdagar. Efter lite mer än en månad (15/6) utan svar eller uppdatering på hemsidan skrev jag ett nytt mail och frågade hur det gick.

    6 dagar senare( 21/6) (exakt en månad efter senaste uppdateringen på hemsidan) svarar dem med att produkten ska krediteras, jag frågar då om någon sorts rabatt på en annan vara som kompensation för extrem försening och möjlig prisskillnad PGA att hårddisken hade utgått. Blev totalt ignorerad på den biten men verkar som jag lyckats få en ny hårddisk skickat till mig åtminstone.

    Nu har det gått 43 dagar sedan ärendet var skapat och jag kan förhoppningsvis koppla in hårddisken igen...

    10/10 - Beställning / leverans
    3/10 - kundservice / reklamations ärenden
    2 tim sedan
  • Usel
    They are so slower than others and unaccurate on information.
    9 tim sedan
  • Usel
    Kundservice svarar inte på web-formulär.
    10 tim sedan
  • Perfekt
    Dustin levererar som vanligt!

    Uppdatering 1:
    ...och igen!
    7 år sedan ( Uppdaterat: 1 dag sedan )
  • Perfekt
    Beställning
    Kvalité och bra service hos er. Mvh kent
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Jag betalade extra för att varan skulle levereras till dörren pga av resa.
    Men fick hämta den själv i Segeltorp, för att hinna få varan, det var väl inte så bra.
  • Knappt godkänd
    Snabb leverans men verkar vilsna när det gäller returer/garantiärenden.
    Min nya TV kom inom 2 dagar från Dustins lager. Döda pixlar m m gjorde att jag tyvärr fick skicka tillbaka produkten. Retursedel etc funkade men väldigt långsam respons via e-post och dålig återkoppling via returärendesystemet ("pågående" var typ allt som visades oavsett status) och ingen automatisk notifiering när det händer något. Erbjöd mig en till identisk produkt (och fakturera för den) innan de rett ut om garanti/returvillkoren gäller, vilket inte känns helt okej eftersom jag riskerar att få betala för TVÅ produkter om de inte skulle godkänna felet (även om syftet var att jag skulle få en ny TV snabbare).

    Summa summarum ser det ut som att jag kanske får en fungerande TV 3-4 veckor efter beställning :( Dustin ifrågasatte ingenting när det gäller felen och var trevliga i kommunikationen.
    2 dagar sedan
  • Hej skogssprint!
    Tack för ditt omdömme och tråkigt att höra att du fick med pixelfel på din nya teve. Eftersom det är ett sådant uppenbart fel så brukar vi erbjuda en ny teve på en gång. Vi behöver dock fakturera ut en ny teve då den har nytt serienummer osv, kredit görs sedan på samma belopp på den trasiga vilket gör att du inte behöver lägga ut några pengar under hanteringen.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Usel
    Beställning
    Dustins websida är trevlig och enkel att hantera och jag har alltid varit nöjd med det som levereras men den här gången valde jag att få ett hempaket och får ett SMS på fredagen att paketet ligger och väntar i Lycksele av alla platser och att jag ska kontakta Postnord för att bestämma tid för utkörning. Deras rutiner gör att det dröjer en vardag innan utkörning kan ske och därför måste jag nu vänta ytterligare tre dagar för leverans. Jag beställde utkörning och betalade extra för att jag vill ha paketet snabbt till dörren; inte för att jag skulle behöva vänta extra för att Postnords terminaler är placerade på konstiga platser och de rör sig som sniglar. Jag känner därför synnerligen lurad på de extra 190 SEK som jag betalade och önskar att ni upplyser om tjänstens eventuella begränsningar så man slipper bli på dåligt humör trots att allt annat fungerar bra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag har absolut inget att klaga på. Beställde ett GTX 1080 i Fredags och det skickades redan på Måndagen. Grafikkortet var väldigt säkert paketerat med flera lådor och en massa kartong i lådorna så att det inte skadas. Kortet fungerar exakt som det ska, bättre än förväntat faktiskt så jag kan inte vara mer nöjd. Kommer handla hos er oftare, det kan jag lova! Jag har beställt grafikkort från andra företag också, de har inte haft lika bra paketering som er och det resulterade i att båda grafikkorten jag beställde därifrån var det fel på och jag var tvungen att skicka tillbaka de båda. Fortsätt som ni gör Dustin med säker paketering och bra service! Väldigt schyst rea på kortet var det också :)

    /väldigt nöjd kund
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Väldigt smidigt sätt att handla, lägsta pris vid jämförelse på pricerunner samt låg fraktkostnad.
    Bra att kunna betala mot faktura när man fått varan.
    Supersnabb leverans, fick varan dagen efter beställningen.
  • Dålig
    Behövde hjälp med att plocka ihop en dator. Ringde dem för att få förslag på vilka komponenter jag skulle ha. Kontentan blev i princip att man skulle fundera själv, fanns inte mycket hjälp att få. De förslag som gavs lät inte heller särskilt seriösa. Kommer därför inte att köpa dator från Dustin.
    8 dagar sedan
  • Hej Skuggvarg!
    Tack för dina synpunkter. När det gäller komponenter så kan vi svara på egenskaperna på just den komponenten men inte kompatibilitet tillsammans med andra komponenter då vi inte testat det. Bästa tipsen att få kunskap om detta är via forum eller tekniktidningar som testat olika komponenter tillsammans och kan svara på frågor.

    Vi kan däremot rekommendera färdiga datorer för dig med den prestandan du söker då komponenterna i färdiga datorer är testade tillsammans.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning
    mycket bra
  • Usel
    Beställning
    Det står skrivet att om du beställer till 16:00, skickas paketet samma dag, men paketet, som jag beställde, skickades endast nästa dag sent.
  • Hej!
    Det händer givetvis att varor blir försenade av olika anledningar som verkar ha hänt i detta fallet, beklagar det.
    Beställer du innan 16:00 så ska normalt varan skickas samma dag.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ni har jättebra service snabba leveranser !
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabb, bra och stort sortimemt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    😊😊😊😊
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra kvalité
  • Utmärkt
    Beställning
    Snabbt och smidigt.Väl dokumenterad köpbekräftelse.
  • Usel
    Beställning
    Helt otroligt dåligt av Dustin, min vara var tydligen en beställningsvara vilket inte angavs vid beställning.
    Det enda som stod var stora siffror som tickade ner där det stod att beställ innan xxxx så skickas varan idag, plockas från eget lager osv.
    Det gick t.om att förskottsbetala utan att det tydligt framgick att varan inte fanns, från början hade jag beräknat leveransdatum inom 5 arbetsdagar men dagen efter så kom ett mail som flyttade fram datumet en månad.
    Därefter har datumet flyttats ca 5 gånger allt eftersom det tidigare datumet har passerats utan att varan har levererats, och det har då flyttats efter att jag har kontaktat Dustin och frågat vart varan är.

    Dustin har inte heller viljat kompensera på något vis för att jag har förskottsbetalat för något som inte har kommit på 2,5 månader, inte heller har de erbjudit sig att betala tillbaka pengarna i väntan på varan och erbjuda faktura i efterhand.

    sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med min vara och mycket missnöjd med Dustin, främst för att de ger skäl av att ha en vara som de inte har och därefter tjäna pengar på mina förskottsbetalade pengar.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Tydlig information
  • Perfekt
    Beställning
    Det var bra med information om varan och lätt att beställa
  • Ganska bra
    Beställning
    Hade varit bra att kunna använda mobilt bankid vid direktbetalning. Annars en toppenbutik.
  • Hej!
    Tack för betyget och återkopplingen, vi tar det till förslagslådan.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Knappt godkänd
    59kr frakt är inte hållbart 2017.
    28 dagar sedan
  • Hej Niklas1232
    Tack för ditt betyg.
    Frakter är ett kärt ämne att diskutera och vi ser över detta med jämna mellanrum.
    Som du förstår så betalar alla butiker frakt när de skickar sina varor, skillnaden är hur butiken väljer att visa och ta betalt för frakten.
    Vi har valt att ha en låg enhetsfrakt så du ser vad du betalar för, andra kanske väljer att baka in det i priset på produkten.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Usel
    Jag beställde en Lenovo-dator från Dustin den 31/12-2016 och det är mitt livs sämsta köp utan någon som helst konkurrens. Datorn har krånglat från dag 1 och har varit hos Lenovo för service 2 gånger utan att de har lyckats åtgärda felet. De vill nu ha in den en tredje gång.

    Dustin har inte varit ett dugg hjälpsamma. Först i april så gick de med på att datorn faktiskt hade ett trådlöst nätverkskort trots att jag skickat skärmdumpar som visade att jag kunde ansluta till ett trådlöst nätverk och visat vad det var för nätverkskort i datorn. 5 månader har gått utan att jag har kunnat använda datorn och Dustin vägrar häva köpet eller ge någon kompensation.

    Det blir aldrig mer ett inköp från Dustin och aldrig mer någonting som Lenovo har tillverkat. Uruselt!
    29 dagar sedan
  • Hej Gigena!

    Beklagar om du fått en produkt som inte fungerar som du ska.
    Om du anmält att den inte fungerar till Dustinhome dag 1 som du beskriver det så kan du utnyttja ångerrätten de första 14 dagarna om du köpt den som konsument. Problemet borde således ha varit löst direkt efter köp. Om inte så kan du åberopa det i efterhand förutsatt att du anmält det till Dustinhome inom ångerrätten.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Det var den snabbaste leverans jag varit med om. Jag beställde över nätet kl. 16.55 tisdag och fick hämta leveransen på utlämningsstället kl. 12.37 dagen efter, alltså ca 19,5 timmar efter beställning.
  • Usel
    Beställning Leverans
    Använd INTE PostMORD! De gjorde inte ens ett försök att leverera till en föregsadress, utan skickade direkt försändelsen till någon godisbutik som knappt går att hitta på google maps. Vedervärdigt företag, att de går att uppbringa som enda alternativ är skandal.
    I övrigt skötte sig Dustin, men valet av leveransbolag solkar ned hela upplevelsen.
  • Hej,
    Tråkigt att höra att det inte levererades som tänkt. Kontakta gärna Dustins kundservice om det blir några problem så kan vi försöka hjälpa till. Tack för återkopplingen!

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning
    Bra servis, snabbt,
    kunnig personal
  • Knappt godkänd
    Generellt sett en bra butik där jag har varit kund länge och reklamerat varor utan problem. Så de är helt klart varmt rekommenderade.

    Men att skicka hårddiskar med enbart något lager kartong som dämpande material? Helt absurt och framför allt med tanke på hur Posten hanterar paketen. Ångrar att jag inte returnerade disken och köpte från en annan butik.
    En tillverkare skulle vägra RMA om diskarna var fraktade så till dem.
    1 mån sedan
  • Hej Deimos!
    Tack för återkopplingen och för att du rekommenderar oss.
    Problemet med packningen till disken är kanske ett enskilt fel, det brukar vara packat så det inte ska skada produkten med ca 10cm dämpande packmaterial runt om. Råkar du ut för något som du inte är nöjd med så byter vi så klart ut det via vår kundservice. Det är dock ingen överrepresentation av fel på diskar pga transporter som vi märkt av.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Ganska bra
    Beställde en tv och ett väggstativ. Båda skulle finnas i lager enl hemsidan. När några dagar gått och jag inte fått avisering så kunde jag på ordersidan se att stativet var restnoterat. Efter tre veckor fick jag hämta ut stativet, men inget spår av tv´n. Den kom med posten några dagar senare, med postens sedvanliga timing att paketet ska tas emot någon gång mellan 8-17, så man måste engagera hela släkten för att passa leveransen.
    Jag tycker absolut att Dustin dels kunnat avisera mig via sms el mail, att den ena produkten inte fanns i lager (trots att det stod så på hemsidan) och dels att man kunnat skicka tv´n i alla fall.
    1 mån sedan
  • Hej vikro!
    Tack för dina synpunkter. Det går ut ett mail när vi skickar produkten med avisering samt information med kollinummer så man kan spåra paketet när det skickas. Har du inte fått det så kan det bero på felaktig mailadress eller möjligen något spam filter som tagit bort det.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Acceptabel
    Väldigt medel för min del. Har handlat många gånger under årens lopp, både privat och åt firman, och anser att servicen gått utför. "Skickas inom 48 timmar" verkar lite fint betyda att det är beställningsvara och att den skickas inom 48 timmar när produkten finns i lager. Så det är flera gånger jag fått ringa in och justera ordrar där leveransdatumet ändrats över en kväll från 48-timmars-löftet till så långt som 1,5 månad. Det är inte okej.
    Produkter med statusen "beställningsvara" går ibland snabbare att få levererade än "skickas inom 48 timmar".

    När man ringer in så är det som att prata med ett callcenter. Är frågan något mer avancerad än att personalen kan läsa det innantill på produktbeskrivningen så kopplas man runt tills man hamnar i den där sista telefonkön som aldrig tar slut utan står på "plats 1" i en timma. Jag ringde in om några licenser som inte levererats och jag vet inte hur många personer jag fick prata med och för att inte nämna antalet omringningar för att man kopplas till folk som inte ville svara. En mardröm som kändes som att stora Dustin helt plötsligt blev ett garage-företag med ett fåtal anställda men ingen med ansvar.

    Ett bra utbud och framförallt bra utbud på mindre vanliga produkter såsom reservdelar eller påbyggningsbara produkter som annars måste beställas från tillverkaren. Produktbeskrivningarna är okej, lite dåligt på vissa ställen (t.ex att man anger ett fast mått på en rackskena som är utdragbar, är det utdraget eller intryckt mått?).
    Priserna är okej för det mesta. Jag har dock aldrig förstått varför Dustin Home har andra priser än Dustin-utan-Home med moms. Normalt sett brukar butiker saluföra produkter till ett pris med eller utan moms, inte olika priser beroende på vilken av företagets sidor man beställer ifrån.

    Sorteringen är inte optimalt heller. Dels så nollställs sorteringen (pris, relevans) så fort man klickar på ett nytt val i vänstra fältet där man sorterar mellan tillverkare och sådant och dels är kabelsorteringen sanslöst krånglig. Vadå "höger" och "vänster"? Vänder man på kabeln så är det samma kabel men den dyker inte upp i sorteringen utan man får göra om sökningen.
    DVI-VGA och VGA-DVI är samma kabel för mig, men inte för Dustin. Har inte riktigt förstått hur man tänkte där.

    5 av 10 stjärnor just för att servicen har kört störtlopp i jämförelse med hur Dustin har varit tidigare med åren och att sorteringen är opraktisk och alltid nollas till det ologiska "relevans".
    1 mån sedan
  • Hej Squall Leonhart!
    Tack för dina synpunkter. Jag kommer skicka det vidre internt till respektive ansvarig avdelning.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Tack för den snabba leveransen, synd att vi fick returnera varan. Jag är jättenöjd med er service!
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra butik, bra fraktalternativ, bra med betalningsalternativ.
  • Ganska bra
    Beställning
    Det blir krångligt med betalningen när bankernas säkerhet blir för krånglig så era kunder får svårt att betala !!!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kundservice var extremt tillmötesgående och trevlig. Leveransen var snabb och orderinformationen var precis så tydlig som man kan önska sig!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Väldigt bra pris och överraskande snabb leverans.Mycket nöjd!
  • Mycket bra
    Bra
    1 mån sedan
  • Ganska bra
    Snabb leverans men vem är ansvarig för slänga upp en stor vit produktetikett rakt över kartongen, den går knappt att pilla bort. Varför kunde ni inte satt den på baksidan av lådan.

    Av den anledningen kommer jag nog vända mig till andra företag när jag köper datordelar.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställde ett headset. Skickades mycket snabbt.

    Upptäckte efter en tids sparsamt användande att där var ett fel.

    Skickar på fredagen och får godkänt retur på onsdagen och enda anledningen att jag ger 9/10 är att för att jag var tvungen att ringa för att få ny produkt istället för pengarna tillbaka.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Beställde vid 22-tiden på kvällen en vara som fanns i lager, den skickades dagen efter och dagen efter det fick jag ett SMS om att den fanns att hämta på mitt utlämningsställe. Inga problem, så snabbt som det kan bli. Mycket nöjd.

    Uppdatering: Beställde en pryl kl 16.35, dagen efter strax efter 11 fanns den på utlämningsstället trots att det stod "I lager, 2-3 dagars leveranstid" på Dustins hemsida. Superbra. Beställde en annan grej från Komplett en kvart tidigare men den kom inte förrän en dag senare.

    Uppdatering 170420: Återigen levererar de supersnabbt. Beställning kl 14.30 hämtar 11 dagen efter på mitt utlämningsställe. Dessutom billigast på prisjakt på min pryl, bra produktinfo och smidig beställning.
    5 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Mycket bra
    Alltid hög klass men det ni hade kunnat vara lite billigare kan man tycka.
    2 mån sedan
  • Dålig
    Valde Dustin i måndags, eftersom de lovade "i lager leverans inom 48 timmar" för Rapid Omnipress SO60 häftapparat. Fortfarande ingen leverans, och nu är det påsk. VARNING deras lagerstatus och leveranslöfte är BS.
    2 mån sedan
  • Hej robot_swe!

    Det stämmer tyvärr att det leveransbeskedet förändrades på den produkten och därför står den nu som beställningsvara i stället så vi kan få ett leveransdatum vid beställning. Beklagar dröjsmålet.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Usel
    Hade en Laptop från Lenovo som gick sönder. Visade sig vara ett känt fel med SSD disken vilket Lenovo själva hade gått ut med. Skapade mitt ärende och bad Dustin reklamera till Lenovo samtidigt som jag länkade till Lenovos officiella uttalande och bad att få datorn utbytt.

    Men så blev det inte, Dustin ville försöka reparera datorn själva trots allt.

    74 DAGAR senare krävde jag pengarna tillbaka vilket jag fick en vecka senare.

    80 dagar tog ärendet från att jag lämnade in till att jag fick min vara reklamerad.

    Utöver detta var svarstiden på supporten otroligt seg, variation från 24h som lägst till en vecka.
    2 mån sedan
  • Hej Lillem4n!
    Det var tråkigt att ärendet drog ut på tiden. Dustin utför inga egna reparationer. Eftersom garantin lämnas av tillverkaren inte av återförsäljaren så skickas datorn till en av tillverkarens auktoriserade verkstäder och de utför felsökning och reparation enligt vad tillverkaren har bestämt i sina garantier.

    På grund av att du påpekade att det drog ut på tiden hos verkstan så gick Dustin själv in och ersatte dig utanför garantin.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Med tanke på att det är ett "gammalt" PCI-kort, så är priset lite i överkant kan jag tycka !
  • Utmärkt
    Har beställt väldigt mycket från Dustin till både kontorsmiljö och diverse hemelektronik, och jag har alltid vart mycket nöjd på alla sätt. Har handlat både privat och som företagskund, dock huvudsakligen som företagskund och där upplever jag att Dustin ligger steget före sina konkurrenter. Har vart något enstaka strul som privatperson, därför kan jag inte ge ett perfekt betyg. Snabba leveranser, bra information på hemsidan, bra priser, och stort utbud.
    2 mån sedan
  • Ganska bra
    Beställning Leverans
    Jag skulle köpa en 960 EVO 250Gb, stod att den skulle levreras den 27 mars, fick den 29 mars. Annars är varan ett otroligt bra köp. Är betydligt snabbare på att öppna program och göra datorn redo för använding efter start.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Synpunkter onödiga, ni är perfekta som vanligt !
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Varorna är betalda, har inte sett skymten av dem. Jag letar en annan leverantör av datorprodukter framöver i den mån det går.
    --- update ---
    Fick en leveransavisering om att varorna var skickad. De dök upp en månad senare, efter ett flertal samtal med Dustin där de hävdade att varan vad skickad, men PostNord "inte mottagit något paket från avsändaren". Det är mycket möjligt att det är PostNords fel men man visade mycket lite intresse från Dustins sida att kontrollera vart varorna tagit vägen. "Enligt vårt lager är varorna skickad..." Tillslut fick jag göra en ny beställning där en av varorna blev restnoterad i en vecka medan saldot på hemsidan var 20+ i lager. När jag ringde och ville häva köpet hade varorna "precis skickats för en halvtimme sedan".
    Har köpt både laptop och stationär dator från andra butiker senare (något jag egentligen brukar köpa hos Dustin)
  • Hej!
    Om varorna skickats och de inte kommit fram till dig så har det hänt något vid leveransen. Du behöver då bara meddela detta till vår kundservice så hjälper de dig med detta. Om varorna inte gått iväg av någon anledning tex att det är beställningsvara, eller försenad leverans så får du information om detta via mail. Du kan givetvis när som helst kontakta vår orderavdelning så kan de hjälpa till med att hitta något likvärdigt som vi kan skicka på en gång.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Usel
    Helt oseriösa! Jag beställde hårddiskar till bra pris hos dem - fick sedan veta att hårddiskarna var slut... vilket de ju inte var - de ville av någon anledning inte sälja dem till det låga priset längre så de ändrade sitt interna produktnamn och höjde priset! Sedan drog de en vals om att det lägre priset var pga att hårddiskarna hade varit demo-exemplar. Men det är lögn och förbannad dikt. I varje fall så fanns det ingen sådan information när jag gjorde min beställning - säljer de begagnade varor som nya? Hur de än vrider och vänder på det så är det en oseriös hantering. BOJKOTTA!"
    2 mån sedan
  • Hej RealMrmox!
    Tråkigt att höra att det blev strul med din order. Om en vara tar slut så brukar vi försöka hitta ett alternativ särskilt om det inte är en unik produkt.
    Beklagar problemet som uppstått.

    Med vänlig hälsning

    Dustinhome AB

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra pris!
  • Dålig
    Ingen information alls om order/leverans, jag har fått ringa varannan dag och fråga. Leverans sköts upp 1,5 månad utan information och sen glömde man att skicka prdukterna. Har noll förtroende för företaget efter detta.
    2 mån sedan
  • Hej Lena763!
    Beklagar om din order har dröjt.
    Hör av dig till vår orderavdelning så tittar dom på vad som gäller för din order.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB