3.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-10-10
D
Bra pris och snabba svar på mailen MEN deras priser uppdateras inte så om man köper något till ett utdaterat pris så ger de en återbetalning.
2018-06-30
m
Suveränt pris. Normal leverans tog bara en dag :o)
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-02-09
Z
Trevliga och bra!
2018-01-15
S
Beställde par hörlurar som skulle levereras inom några dagar. Efter nästan 2 månader uppdateras lev.tid till "vi återkommer".
2017-11-14
o
Har varit kund hos Compliq sedan skoltid, första gången i den "nya" butiken, alltid nöjd med service och bemötandet. Butiken såg ut som ett bombnedslag dock pga ombyggnad. 7/10. / Lennarth
2017-07-14
K
Beställde ett antal hårddiskar från dem som sedan ej kunde levereras på grund av ett fel i deras leverantörs system. Nu blir betyget ändå bra då de mycket snabbt kontaktade mig och erbjöd en ersättningsprodukt. Inte lika bra deal men ändå helt okej och skönt att få besked om vad som händer. Drog av två stjärnor då det trots allt blev fel i början.
2017-07-12
h
Order makulerad från deras sida.
Compliq svarar:2017-07-13
Här vill jag påpeka för de som läser att kunden insåg efteråt att vi hade mailat honom, så förhoppningsvis tar han bort omdömet. (Om chefen och jag diskuterade samma ärende..lite svårt att veta när man inte vet vem kunden är, men vi makulerar ju inte ordrar varje dag så) /MVH Joakim
2017-07-04
d
Makulerar ordrar utan att ge anledning varför. Man kan ju tycka att de kunde skcika ett mail ifall de har problem med ordern.. köp inte av dessa skojare!
Compliq svarar:2017-07-06
Hej Låter märkligt. Måste ju såklart blivit en miss någonstans. Kan du höra av dig till oss på sales@compliq.se , så kan vi kolla på det? /MVH Joakim
2017-01-24
C
Var väldigt tveksam att beställa från Complig mtp betyg och kommentarer men gjorde det till slut. Helt ok leveranstid, runt 3-4 dagar. Dock var förpackningen ordentligt skadad och öppnad (inte postens kartong, utan produktkartongen). Produkten i sig var dock ej använd tidigare och visade sig funka bra men blev lite orolig när det ändå är en hårddisk.
Compliq svarar:2017-03-02
Hej. Vet inte exakt vad som gäller i ditt fall. Men det händer att vi ibland får byta saker när vi bygger, av olika skäl. Och gällde det en extern disk kan det vara produkter som blivit utbytta på garanti (och man gett kunden en annan i utbyte), eller att man kanske visat en kund. (Brukar försöka att undvika att öppna retailförpackningar normalt sett)
2016-06-22
U
Kass webshop, skulle köpa massor med nätvekskabel men var helt hopplöst att navigera runt på sidan.
2016-01-29
S
Skickade ett mail och ringde till dom innan jag la beställningen, det är ett rätt bra tips när det gäller mindre eller mer okända shopar. Då får man veta beräknad leveranstid innan man lägger ordern. I detta fall stämde det på dagen, och alla jag var i kontakt med var jättetrevliga. Tyvärr så var varan jag beställde tillverkad av ett företag som gått i konkurs, så den rätta färgen fanns inte att få tag i, men det löste Compliq på ett jättebra sätt. Jag kommer lätt att beställa av dom igen om tillfälle ges, även då kommer jag att maila och ringa innan.
Compliq svarar:2016-03-08
Tack för komplimangerna. :) /Joakim
2016-01-26
t
Lång leverans ... jag lär inte handla där igen även fast dom är några tior billigare. tror dom sätter låga priser sen har dom det inte i lager
Compliq svarar:2016-03-08
De flesta saker på vår hemsida finns i lager hos våra leverantörer, vilket innebär att det tar vanligtvis 1-3 dagar innan vi har dem här, så visst blir leveransen längre dessvärre. Vår hemsida samlar ihop allt från våra leverantörer. Vårt mål är dock inte att konkurrera med de stora kedjorna. Vi är mest riktade till företag. /Joakim
2015-12-30
p
Beställde 4 st Powerbanks, fick efter några dagar svar att dessa "var slut hos leverantör", erbjöds ej likvärdig vara till samma pris. Undviker hädanefter.
Sida 1