Prisjakt

Adrianiii

Medlem sen 2012-10-25
10
Bidrag
8
Hjälpsamröster
Euromaster
A
Adrianiii
10 omdömen
Usel2 år sedan

Första gången jag beställde från Euromaster och är besviken! Beställde fälgar till min Kia och dagen efter ringer dom och säger att dom inte kan leverera till det billiga priset jag beställde dom för.

Inet
Utmärkt
(500+)
A
Adrianiii
10 omdömen
Utmärkt3 år sedan

+ Snabb leverans + Många betalningssätt - INGET

TecTake
OK
(23)
A
Adrianiii
10 omdömen
Usel6 år sedan

Köpte en verktygslåda för ett halvår sen och verktygen har börjat rosta, kundservice vägrade hjälpa. Jag håller mig borta från TicTake i fortsättningen

NetOnNet
Utmärkt
(500+)
A
Adrianiii
10 omdömen
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Bra priser, bra service, en nöjd kund här. Köpte två iPad kablar nångång i November i Siba som gick sönder båda två, ringde till Netonnet och frågade hur jag skulle göra då jag inte hade kvittot kvar, killen på kundservice skickade två nya kablar kostnadsfritt och nästa dag fick jag dom, det kallar jag för bra service. Order: 39788761

Webhallen
Utmärkt
(500+)
A
Adrianiii
10 omdömen
UselRedigerades 7 år sedan

Köpte en HTC 10 i Maj 2016. Batteriet är dålig och strömknappen har blivit hård och obekväm att trycka på. Ringer till Webhallen och dom skickar en fraktsedel så att jag kan skicka den till Mobylife. 1:a servicen: Jag skriver att batteriet är dålig, håller knappt halva dagen och att strömknappen är hård och obekväm att trycka på felbeskrivningen som jag skickade till Webhallen. Webhallen skickade till Mobylife hade dom ändrat felbeskrivningen till: Problem med headsetet att ljudet är väldigt lågt, Laddaren har slutat funka, är USB-C som slutat funka tydligen. 2:a service: Jag skriver till Webhallen igen och dom tycker att den ska in på service igen eftersom Webhallen tabbade sig första gången. Jag skriver igen att strömknappen är hård och obekväm att trycka på och skickar mobilen med felbeskrivningen till Webhallen. Webhallen skickar mobilen till Mobylife med felbeskrivningen: Strömknappen är stum. Båda gångerna ändrar Webhallen min felbeskrivning när dom skickar mobilen till Mobylife och enligt HTC:s kundservice har serviceverkstan i Polen nekat mig reparation då dom inte tyckte att knappen var stum. Jag ringer Webhallen och pratar med en kille på kundservice och han säger att så ska det inte vara, är strömknappen hård och obekväm att trycka på så ska den repareras och inget annat och att jag inte ska behöva betala undersökningskostnaden på 388 SEK fast HTC har skickat tillbaka den oreparerad. Pratade med kundtjänstansvarig på Webhallen och han lovade att dom skulle skicka mobilen på service en tredje gång och om det visade sig att det var fel på strömknappen så skulle Webhallen betala tillbaka mig 388 SEK. HTC bad mig att inte skicka till verkstad då efter all krångel med Webhallen och en felaktig mobil så har HTC bestämt att jag har rätt till en utbytesenhet. Här har ni mail från HTC: [Ticket:117065069200] SV: reparation Hej Adrian:) jag försökte att ringa dig två gånger angående ditt ärende. Jag ville bara informera dig att på grund av hel situationen och all missförstånd skickade jag en förfrågan för att få en ny enhet för dig. Min förfråga har blivit godkänt så snälla kontakta Mobylife Åkarp nästa mondag (ge dem ditt IMEI nummer) Snälla ta din enhet tillbaka från Webhallen och efter att du kontaktar Mobylife skicka den gamla enheten till Mobylife Åkarp så de ska skicka dig den nya:) Bruksvägen 2 SE-232 53 Åkarp Sweden +46 40-430030 (Mon-Fri: 08:00-11.00 and 13:00-16:00) [email protected] Ha en fin kväll. Mvh, HTC Nu vägrar kundtjänstansvarig på Webhallen återbetala till mig 388 SEK som jag fick betala till Webhallen för att hämta ut min mobil, så dålig kundtjänst har jag aldrig haft att göra med. Uppdatering: Fick tillbaka mina 388 SEK efter att jag hade anmält Webhallen till TryggEhandel och dom kom fram till att Webhallen har gjort fel. Tips: Anmäl

Apotea
Utmärkt
(500+)
A
Adrianiii
10 omdömen
UtmärktRedigerades 8 år sedan

Bra priser, snabba leveranser vad mer kan man önska sig..

Dustin Home
Utmärkt
(500+)
A
Adrianiii
10 omdömen
UtmärktRedigerades 9 år sedan

Bra priser på produkter och väldigt bra kundtjänst som alltid försöker hjälpa en..

NLY Man
A
Adrianiii
10 omdömen
UselRedigerades 9 år sedan

Väljer man gratis frakt tar det några arbetsdagar och få hem produkterna, Jag köpte en G-star jacka, fick hem den men gillade inte jackan så jag skickade tillbaka den till Nlyman, det står på Postens hemsida att dom har tagit emot produkten Måndag 20 April men nu har det gått 10 dagar och jag inte hört nånting från dom när jag får pengarna tillbaka, dåligt tycker jag. Ordernr: 1018497759