
(500+)
Utlovades leverans inom 1-3 dagar, nu har det gått 5 dagar, och fick precis information om att dom packad den. Vad jag läser i andra reviews här verkar jag inte vara ensam. Webhallen borde kanske se över hur lagret hanteras just på denna butik. Har aldrig upplevt problem med webhallen tidigare.
Bra kundtjänst men lång telefonkö. Deras system borde skicka notifiering om något är slut i lager på obestämd tid och möjlighet till automatiskt välja återbetalning eller annan produkt. Nu fick jag ringa många gånger själv och kolla.
Bra pris, snabb leverans, nöjd.
Utlovar leverans samma dag om beställning innan 18:00. Gör beställning 13:00. Två dagar senare fortfarande ingen uppdatering på beställningen men är ”Mottagen”. Ordern annullerad av mig.
Beställde 27/11 fick inget besked trots påminnelser och förfrågan, Sen skickades pket utan svar till mig! Högst 2 av 5
Lade en företagsbeställning den 27/11, per idag 10/12 har jag endast fått 1/5 av produkterna levererade trots att allt var på lager vid beställning. De svarar inte på mail och har en telefonkö på över 50 kunder trots flertalet försök. Jag har inte hört ett ljud sedan orderbekräftelsen, vilket är under all kritik. Avråder skarpt från detta företag, nästa gång blir det order från Inet eller Proshop istället. Återstår att se om de ens lyckas leverera till innan jul.
Webhallen må har varit bättre förr men i dagsläget är det ofattbart hur nån kan föredra dessa istället för Komplett eller Inet. De har ingen chattservice förutom en kass bot, ljuger om lagersaldo och frakttid som tidigare personer skriver, beställde en vara som aldrig skickas och de har t.om sänkt leveranstiden till ”i morgon” från 2 dagar som de va när jag beställde. Ringer kundservicen för att egentligen bara avbryta ordern, får plats 63 och efter 17 minuter har jag gått ner till 59. Det finns en avbeställ knapp på order sidan men går såklart inte att trycka på 😂 Är det riktigt mycket billigare så beställ här men förvänta också enorma leveranstider och jobbigt om det händer nått så du behöver kontakta kundservice.
Varnar för detta företag. Underkända på alla sett och vis. Jag köpte en klocka som skulle skickas till en C/O adress men eftersom deras leveransavtal inte tillåter det så skulle detta ändras via mail. Det var inga problem. 1h efter orden var lagd stod det att den var klar för leverans och man kunde inte ändra detta. Jag blev instruktionerad att göra en ny beställning vilket jag gjorde. Och sen hörde jag av mig på mail vilket jag blev informerad om att jag skulle göra. Jag fick svar efter 6 dagar och varan var inte skickad. Inte pga. Att adressen skulle ändras utan för att man helt enkelt inte håller det man lovat. Ändå skickas sedan klockan utan att adressen blir ändrad. Trots att man hänvisat till att vi ändrar adressen till C/O. Inte nog med det så får jag en faktura på den första klockan som såklart är returnerad som dessutom gått till inkasso. Inte heller får jag returera den andra klockan vilket är befängt för den är varken använd. Endast kollad på. Att sedan kundtjänst och hela webhallen har denna attityd, loja kundtjänst och respons och sedan bara skyller ifrån sig gör att jag aldrig kommer handla av dom igen. Jag varnar er andra för att göra det med för detta är ett oseriöst företag som bokstavligen struntar i kunden.
Kom på nu att jag inte fått svar från dem gällande ett garantiärende. De skulle skicka info med instruktioner. Det skulle ta någon dag eller så, det har gått mer än 14 dagar nu. Min mail vet jag att de har eftersom jag fått ett gäng nyhetsbrev och "erbjudanden" efter det.

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.webhallen.comFullständigt firmanamn: Webhallen Sverige AB
Organisationsnr: 5565588224
Information hos allabolag.se