(500+)
Snabbt och enkelt och gratis frakt. Plus både Klarna och Resurs som betalmedel.
Jag fick lite problem med Asus ryujin iii slang flätan började lossna på ena sidan utan anledning vet inte varför jag har 6 år garanti .Jag kontaktade via mail frågade finns möjlighet skickade den på garanti ? Fick svar : Jag har pratat med garantiansvarig och vi har kollat igenom bilderna du har skickat och detta hade gått på garanti om du fick denna levererad i detta skick direkt ut kartong. Eftersom att du nämner att du har monterat om denna 4 gånger så kommer det bli svårt att få detta åtgärdat på garantin då detta inte är ett vanligt förekommande fel med denna produkt.: Konstig situation. Jag menade att jag installerade om systemet fyra gånger, dvs. tog bort kylaren och bytte kylpasta. Och som jag förstår det har jag ingen garanti längre. Det är synd, jag kommer inte att köpa något annat från Webhallen och jag rekommenderar det inte. .
Så dåligt! Speciellt med utskick, ringde in och fråga om min leverans och varje gång sa de olika saker om ordern. Såg nu en recension där de ljuger om leveransdatum också, vilket jag kan intyga stämmer helt! Katastrof! Webhallen har blivit så dåliga, älskade webhallen innan.
Webhallen är alltid det första stället jag kollar när jag ska ha något som kan finnas där. Och det är det mesta som använder elektricitet och massa annat! Det är inte alltid det sista stället jag kollar på, men ofta jämför jag med ett dussin ställen och ändå väljer jag webhallen. Är de alltid billigast? Nej, men ofta och annars inte långt ifrån. Är de alltid smidigast? Nej, de delar första plats med några andra. Har de den bästa servicen? Tveklöst ja!
Då var det dags att justera omdömet efter fem år. Mina senaste erfarenheter av Webhallen har varit frustrerande. Långsam hantering, man läser inte de felbeskrivningar man begär till service och reklamation, uppdaterar inte kontaktuppgifter mm. Efter tre kassa Kingston SSD fick jag äntligen ut en från en annan tillverkare. Hoppas den kommer fungera bra, för jag är inte sugen på att genomlida fler garantiärenden hos Webhallen. Tråkigt att det ska sluta såhär efter över 20 års återkommande handel. Men nu är man mer intresserad av tramsiga poängsystem än faktisk kundservice. Tack och adjö.
De ljuger om datumet för leveransen.
Snabb och enkelt med leveransen. Generellt bra priser!
Skickade inte till leveransadressen jag angav i kassan utan till faktureringsadressen klarna har lagrad. Vägrar erkänna fel och jag fick betala 300kr fördelat på 2 ordrar som detta hände på. Trist att behöva gå till ARN för att de ska göra rätt för sig.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.webhallen.comFullständigt firmanamn: Webhallen Sverige AB
Organisationsnr: 556558-8224
Information hos allabolag.se