4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-17
n
navidos(1 omdöme)
Just need to having a simpler website but your are a good company :)
2019-06-15
J
Jakob söderqvist(1 omdöme)
En bra butik som går att lita på!
2019-06-14
Snabbt, smidigt och enkelt!
2019-06-13
Redigerades 2019-06-14
Lagersaldo som stämmer och leveranser som fungerar! Bra priser.
2019-06-13
b
broberg88(16 omdömen)
Snabb frakt och älskar level systemet. Oftast väldigt bra priser.
2019-06-13
m
magthenop(40 omdömen)
Kunnig personal, snabba svar på frågor. Finns på många platser om man vill besöka butik. Aldrig varit missnöjd med dem.
2019-06-12
c
camistein(1 omdöme)
Ingen kontakt alls vid försenad order. Väntat sen april på en order (är nu i juni) och ingen kontakt alls från webhallen, inte ens ett mail, de bara ändrar datumet under min sida som jag får märka när jag undrar var mina varor är. Och kundservice säger bara att de vet inte.
2019-06-11
Mycket bra utbud, priser och betalningsalternativ (Bitcoin Cash!).
2019-06-11
c
cohen1234(1 omdöme)
Show very missleading information about the items they sell. For exemple all the laptops they sell are shown with the best possible configuration even if its a much more basic model, so if you check a laptop with gtx 1050 graphics they might describe it as rtx 2070 graphics... i thought its not allowed to do in sweden... shame this is the way they carry themselves...
2019-06-09
Redigerades 2019-06-10
Smidigt, enkelt och snabbt
2019-05-24
Redigerades 2019-06-07
Smidigt och snabbt!
2019-06-07
ok
2019-06-07
n
nilssma(1 omdöme)
Att sänka priset och säga fraktfritt är enkelt men att man sen tar 299kr i frakt för att en TV hamnar på pall känns inget vidare.
Webhallen svarar:2019-06-10
Hej nilssma, Man kan alltid använda vårt fraktfria alternativ om ens order kostar över 500 kronor. Om man väljer ett annat fraktalternativ i kassan kommer det tillkomma en kostnad för frakt. Om du skulle ha några frågor kan du alltid vända dig till vår kundtjänst för mer information. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-01-02
Redigerades 2019-06-13
elliotsky(22 omdömen)
Smidigt
2015-06-29
Redigerades 2019-06-07
ErikSvensson(49 omdömen)
Trevlig men inte speciellt kunnig personal. När du får problem är det inte lätt att reklamera. Nu har jag haft två reklamationsfall och då jag jobbar med hård och mjukvara är jag duktig på att återskapa problemen på ett konkret sätt så de kan se problemet i affären, men det är långt ifrån alla som har tillräckligt med kunskap att göra detta. Sålänge du inte får/förväntas ha problem så kan de fungera men ska du reklamera något så gäller det att du kan påvisa problemet. Uppdaterar betyget, kundservicen är obefintlig.
Webhallen svarar:2019-06-10
Hej ErikSvensson, Ofta så har vi speciella reklamationsansvariga i butikerna som ska hantera felsökningar av produkter. Det kan förstås vara olika kompetenser hos olika personer som felsöker, men vi har guider för personal och bra kontakt mellan butiker om det skulle vara så att någon inte känner att dem kan återskapa ett problem som kund upplever. Vi är öppna för att göra längre felsökningar och har även kört speciella spel om det är så att problemet bara uppkommer vid specifika tillfällen. Om vi får en utförlig felbeskrivning så gör vi allt vi kan för att återskapa det. Jag beklagar att du upplevt att vi inte kunnat hjälpa dig. Du skulle kunna mejla mig på filippa@webhallen.com så kan jag se över om det är något vi kan göra för att ta ditt ärende vidare. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
Sida 1