4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-17
    h
    hadesh(1 omdöme)
    Jag köpte en "MSI MPG Z390 Gaming Edge AC" från Webhallen.se och när jag skulle installera moderkortet misstänkte att den inte var nytt eftersom förpackningen var bruten, manualen såg använd ut men då jag hade beställt varan via hemsidan orkade jag inte börja med retur och så vidare. Jag installerade kortet och jag fick inte den att fungera! Jag bygger datorer ganska ofta och vet hur man gör vid hantering av CPU/moderkort! Så jag gjorde en retur på moderkortet men returen nekades och jag fick veta anledningen var "brutna pins". Så jag står här med en 2000kr moderkort med "brutna pins". Så Webhallen accepterar inte att varan dem har skickat till mig varit defekt eller varit "fyndvara" som jag misstänker! Så jag känner mig lurad och väldigt besviken!
    2019-09-13
      M
      Magnus(1 omdöme)
      Mycket bra paketerat och väldigt snygg kabeldragning. Välskött genom hela orderbekräftelsen. En solklar 5.a
      2019-09-12
      Redigerades 2019-09-13
        Snabba leveranser och bra suport. Bra med fysiska butiker också.
        2019-09-12
          M
          Mazinga(1 omdöme)
          Alltid snabba leveranser och bra service! Orkar man inte vänta på paket,så finns det många fysiska butiker man kan hämta i.
          2019-09-10
          Redigerades 2019-09-11
            Alltid smidighet i fokus.
            2019-09-11
              Många olika fraktalternativ med olika avgift, gratis om en handlar över en viss summa. Även för betalningsmetod finns många olika alternativ. Helt fantastisk kundtjänst och hjälp om någonting skulle hända.
              2019-09-09
                T
                ThePicoNerd(1 omdöme)
                Bra utbud och priser. Gör vad de ska. Personalen är dock långt ifrån lika trevlig som exempelvis Kjell & Company.
                Webhallen svarar:2019-09-10
                Hej ThePicoNerd, Kul att du gillar vårt utbud och våra priser. Men vi skulle gärna vilja få in feedback på hur vi skulle kunna göra dina butiksbesök trevligare. Maila gärna oss på [email protected] med lite feedback så att vi kan göra det bättre. Med vänlig hälsning, Alexander Webhallen Sverige AB
                2019-09-09
                  Alltid bra bemötande i butik och prisvärt.
                  2019-09-05
                    burger_(14 omdömen)
                    Snabb och smidig betalning! samt bra erbjudanden!
                    2019-09-05
                      Ni är bäst
                      2019-09-05
                        Ser ut som om varan finns hemma i affär eller på lagret, först när man betalat får man reda på att varan inte finns på lager och att den kommer att beställas. Lurendrejeri När man ringer för att höra när man kan få varan så har dom ingen aning om när nästa leverans kommer!!!
                        2019-09-05
                          produkterna blir snabbt tillgängliga i butiken för hämtning
                          2019-09-02
                          Redigerades 2019-09-03
                            gott utbud
                            2019-08-24
                            Redigerades 2019-09-03
                              Hemsidan är snabb och lätt att använda
                              Sorterat efter datum
                              Gamla omdömen

                              Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                              2018-06-30
                              Redigerades 2019-09-13
                                c
                                claselius(7 omdömen)
                                Köpte en mobil som visade sig ha fel. Lämnade in den och fick svaret att där var något konstigt men dom hittade inte orsaken. Fick tillbaka den och samma fel samma historia uppdagades gång på gång. Aldrig mer webhallen. Nu har Allmänna Reklamationsnämnden gett mig rätt. Har lagt ner alldeles för mycket tid och energi pga Webhallens okunskap. Aldrig att jag kommer köpa något här igen
                                Webhallen svarar:2018-07-02
                                Hej! Din mobil har varit inne för felsökning två gånger hos en auktoriserad verkstad utan att de kunnat hitta ett fel som inte kunnat åtgärdas av en mjukvaruuppdatering eller rensning. Nu tredje gången uppdagades det att mobilen blivit böjd, vilket inte täcks av garantin. Jag beklagar att du upplever att vi inte kunnat hjälpa dig mer i detta ärende. Med vänliga hälsningar Filippa Webhallen Sverige AB
                                Sida 1