
(500+)

.
Älskat Webhallen i många år och har varit trogen kund. Det som stör mig är att de inte svarar på mail. Senaste 2 gångerna har de totalt ignorerat mina mailfrågor trots påstötningar. Jag är level 23 Void men börjar kolla efter andra alternativ. Edit: Jag har inte fått en enda av mina Supply Drop XP:s sedan september, ytterligare ett skäl att helt överge Webhallen.
Bra butik med brett sortiment och i regel rätt bra priser. Kul medlemsfunktioner. Tyvärr alltid ganska otrevlig och icke flexibel kundtjänst som drar ned betyget. Varje gång jag haft ett ärende har det inte funnits något större intresse av att lösa det trots att det inte borde vara någon större insats. Har över 100+ beställningar i butiken men finns varan jag söker till samma pris någon annanstans beställer jag hellre där.
Blev lovad pengar tillbaka för söndriga pokemon kort, skickar tillbaka och får efter ett tag att dom nekat återköp
Jag köpte en robotdammsugare från Webhallen som gick sönder efter ungefär en månad – inte deras fel till en början. De skickade iväg den på reparation, vilket var helt okej, men sedan hörde jag ingenting på flera månader. Jag fick själv jaga både reparatören och Webhallens kundtjänst för att få någon form av information. Webhallens kundtjänst är helt undermålig. Flera timmars kötid i telefon, inga svar på mejl, och även om chatten fungerar så kan man inte lita på ett enda ord de säger. Efter ungefär två månaders tystnad efter att jag lämnat in dammsugaren blev jag till slut lovad återbetalning och kompensation. Självklart hände ingenting. När jag kontaktade dem igen fick jag ett drygt svar i chatten: “det kan ta upp till två veckor att få en återbetalning”. Det visade sig att de helt enkelt hade glömt att lägga in den. Jag fick höra av mig ännu fler gånger och vänta i deras sjukt långa kö innan återbetalningen till slut kom. Den utlovade kompensationen har jag fortfarande inte sett röken av. Sammanfattningsvis: varning! Köp ingenting från Webhallen om du tror att du någonsin kommer behöva hjälp med reklamation eller ångerrätt. Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om de går i konkurs snart.
Gick bra att välja vara och påbörja betalningen, men det gick inte att genomför för jag hade valt försäkringen men gick igenom när jag tog bort den?Lite konstigt
Vid order fanns 20 i lager. Beställde och enligt orderbekräftelsen 1 minut senare finns den INTE i lager. Oseriöst.
Beställde 2st Tapo övervakningskameror på kampanj, lagerstatus var 50+ och utlovas leverans dagen efter beställningen. Kort efter beställningen fick jag mail att en av produkterna var restade. Försökte komma fram till kundtjänst vilket inte gick trots att det bara var mellan 5-10personer i kön. Troligtvis hade de ingen som svarade där. Lyckades få kontakt via mail där de svarade att de inte har produkten inne och inte vet när den kommer in. Trots detta visar de på hemsidan att den finns i lager. Jag kommer välja andra butiker framöver.
undvik webhallen. de straffar kunden ifall de säljer dig en defekt produkt oavsett om det sker inom återköpsperioden eller inte. hittar de inte samma problem som du så får du både en straffavgift och leveransavgift och du får vänta veckor till över en månad, sen skickar dom tillbaka sliten och då först får du göra ett återköp. detta har hänt 2 av 2 gånger som jag fått en defekt produkt. rekommenderar Inet istället, dom fixade igen pengarna direkt dom fick tillbaka den defekta produkten, utan avgifter.

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.webhallen.comFullständigt firmanamn: Webhallen Sverige AB
Organisationsnr: 5565588224
Information hos allabolag.se