(500+)
Håller inte leveranstiden, om det sedan beror på Webhallen eller Postnord vet jag inte. Leverans 1-3 dagar, knappast. 2 dagar från butik till första postsorteringen, sedan vet ingen hur långe det dröjer till kunden. Första och sista gången jag handlar där.
katastrofalt svårt att få tag på kundtjänst,långa leveranstider, otydliga lagersaldon etc etc.
Vad har hänt? De var ju så pålitliga förr. Beställde två artiklar i början på mars, nu snart tre månader senare har jag inte fått någon leverans. Har mailat ett flertal gånger. Första gången skylde de på att min order var reserverad på fel lager (!) och att det nu gick till packning. Det var en lögn. Efter detta svarar de inte ens på mail. Tråkigt att jag förskottsbetalade.
Gjorde felbeställning och ville avboka. Gick inte att avboka ordern. Efter två samtal med supporten så blev jag lovad att de skulle boka av ordern via postnord. Några dagar senare kom paketet fram ändå och jag var tvungen att returnera. Hur kan man ha så dålig kundtjänst.
Deras goda omdöme sedan tidigare gäller tyvärr inte längre. Varit kund i 15 år men de senaste åren är servicen obefintlig och dessutom har Konsumentverket nu ålagt vite för att de har missvisande prisinformationen. Aldrig mer Webhallen!
Skickar inte inom utsatt tid och kundtjänst tar alldeles för lång tid och svara. Satt 2h i chatten med 30 personer framför men sen när jag kom fram stängde dom. Har dom bara en som jobbar eller? Går inte heller att avbeställa direkt från mejl som de hävdar
Var i Ringen o hämtade en beställning, bra & trevlig service och ett fint bemötande, man kände sig välkommen och vill handla igen.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.webhallen.comFullständigt firmanamn: Webhallen Sverige AB
Organisationsnr: 556558-8224
Information hos allabolag.se