(500+)
Bra mobilwebbsida. Lätt att hitta. Bra och tydlig produktinformation. Saknade Apple Pay.
Lätt att hitta det jag sökte efter samt att det var superbra pris.
Tyvärr är det inte första gången Webhallen tar fler bokningar än dom har bekräftat att dom får in av produkten. Resultatet är drabbade kunder som har bokningar som inte fullföljs och där man även har missat chansen att köpa produkten hos konkurrenter eftersom dom inte meddelar sina kunder om dom kommer få en vara eller inte (Bokning gjord 4 månader innan release och definitivt bland dom första). Har varit trogen kund på Webhallen i 22 år men nu kommer jag definitivt börja kolla på andra alternativ. Att köpa något där man eventuellt behöver ha hjälp under en garantiperiod är helt uteslutet då deras support är svår att ha att göra med. Att dom sen många år ägs av Komplett som jag har haft på en personlig bojkott mot i nära 20 år är inte till Webhallens fördel i detta läget. Det är tråkigt att se Webhallens förfall men får tacka för dom 600+ hämtade beställningarna som trotts allt har gått bra genom åren.
Helt katastrofalt dålig kundservice, extremt långa svarstider och inställningen att kunden alltid har fel. Undvik detta oseriösa företag till varje pris.
detta företag har blivit helt värdelöst den senaste tiden. anulerar beställningar utan info, dåliga på att få iväg order och svåra för kontakt med. Beställ istället från inet som har lite kundservice.
Supersmidigt och aldrig något krångel. 100% Nöjd
Blivit helt värdelösa. Beställt en plockihopsjälv dator. Strul med delar som inte levereras till deras plockihopkontor, IT strul. Kundstöd återkopplar aldrig utan man måste jaga. Tog 8 veckor (lovad 2v) att leverera min produket där jag ringer dem 2-3 gånger i veckan för att jaga. Beställde även separat en del kylpasta och pads för att leverera till butik. Finns i webblager men inte i butiken. Efter 1 vecka har de fortfarande inte lyckats skicka från weblager.... Sista gången jag beställde från webhallen
Jag är mycket besviken på Webhallen och deras hantering av mitt ärende. Jag köpte ett spel från Webhallen som var felaktigt, och efter att ha skickat tillbaka produkten enligt deras instruktioner har jag inte fått någon återkoppling eller återbetalning. Trots att jag följt alla instruktioner och returnerat varan har jag fortfarande inte fått mina pengar tillbaka. Jag har skickat upprepade e-mail utan att få något svar alls från deras supportteam, och jag känner mig helt ignorerad. För att försöka få kontakt har jag också försökt ringa deras kundtjänstnummer flera gånger. Men varje gång jag ringer, får jag bara en telefonsvarare som informerar om öppettiderna och sedan lägger på samtalet – även när jag ringer under deras angivna öppettider. Det är otroligt frustrerande och känns som om Webhallen inte tar sitt ansvar. Jag har betalat för en vara som är defekt, skickat tillbaka den enligt deras anvisningar, och ändå inte fått tillbaka mina pengar. Jag känner mig mer eller mindre bestulen av detta företag. Det här är en skamlig behandling av sina kunder, och jag kan inte nog betona hur dålig deras kundtjänst är.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.webhallen.comFullständigt firmanamn: Webhallen Sverige AB
Organisationsnr: 556558-8224
Information hos allabolag.se