Fri frakt & hemleverans
Fri retur
30 dagars öppet köp

http://www.samsung.com

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Samsung SE har fått betyget (3.08)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Nu har jag inte beställ produkter, per se, men har varit i kontakt med Samsung support och verkstad.

    Fick ett problem med min TV, en typ av inbränning i mitten på skärmen. Kontaktade supporten och skickade in bilder på felet till dem. De beställde en ny panel åt mig och fixade så att en tekniker kom och installerade allt på plats.

    Gick oehört smidigt och snabbt. Väldig trevlig mottagning från supporten med!
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Samma erfarenheter angående leveranser från Samsung. Förseningar och uselt bemötande i supporten. Handlar någon annan stans i fortsättningen.

    Uppdatering 29/12-18. Förköp av Galaxy watch i oktober. Ville ha den utlovade laddaren. Har fortfarande inte fått någon laddare trots upprepad kontakt med supporten.
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Skulle få ett par trådlösa hörlurar. Först gick det inte att registera, så jag fick hjälpa av samsung. Sedan skulle hörlurarna komma. Men inga kom. Blev hänsvisad till ett företag som skulle skicka ut dom. Men dom svarade inte på mail. Skrev igen. Ficks svar att dom ville ha en kod, men fick aldrig en kod. Har nu suttit snart en timme i telefonkö hos samsung och lyssnat till deras gräsliga väntmusik. Dom skulle utreda. Vet i vilken gång i ordningen jag har ringt. Dom bra krånglar till det för att slippa skicka ut det dom lovat.
    DERAS KAMPAJER ÄR BRA BLUFF
  • Usel
    1 månad sedan
    Köpte en Samsung A7 eftersom det var ett kampanjpris med -800:-.Beställde innan kampanjtiden var slut, men missade att skiva in en kod.Fick därför betala fullt pris,
    3890:-.Kontaktade supporten, men någon återbetalning var inte möjlig.Hade kunnat
    köpa samma telefon varsomhelst för 3000:-
    DÅLIGT av Samsung att inte kunna göra en återbetalning av kampanjen som ändå
    var pålagd på priset.
  • Hej,

    Förstår absolut din situation om du sett ett erbjudande och handlat under kampanjperioden, men missat att skriva i rabattkoden i kassan. Jag ser gärna att vi försöker hitta en lösning på detta, kontakta oss igen på: shop.se@samsung.com med ditt ordernummer och vart du sett erbjudandet.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Jag upplever inte det uttryckta missnöjet här med beställningsprocessen, dock var leveransen försenad med en dag. Bring kunde inte hålla den avtalade leveranstiden, vilket drar ner betyget något. Lyckligtvis ombokades leveransen till en helg (dagen efter avtalad tid), vilket inte påverkade mig nämnvärt.
  • Usel
    1 månad sedan
    Sämsta webbshopen som finns. De klarar intw av att leverera sina varor i tid och supporten har ingen koll om var än är packad eller ej. Avbeställer varorna och köper andra. Sista gången Samsung.
  • Usel
    1 månad sedan
    Använder Bring som leverantör som är väldigt oseriösa. Tro mig, detta är tillräcklig anledning att inte beställa något härifrån.
  • Usel
    1 månad sedan
    Rent utav otrevlig support. Går inte att lita på att deras webshop fungerar.
  • Usel
    2 mån sedan
    Försökte handla. Men gick inte komma till kassan. Error hela tiden.
  • Usel
    3 mån sedan
    Jag förbeställde en Samsung Galaxy Watch precis när de öppnade förbeställningen. Jag tänkte att Samsung måste ju vara säkraste kortet för att få leverans på tid. Men icke! Trots att de hade flera veckor på sig att säkra sin leverans till oss som förbeställt så fick jag min klocka 5 dagar sent, efter släpp i butik!
    Efter att varit i kontakt med dem både på mail och telefon så kan de bara erbjuda 300:- rabatt på nästa köp. Skojaru! Varför ska jag köpa där när det kan vara billigare i andra butiker?
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Bra och tydlig hemsida, bra betalningsalternativ.
    MEN dom använder sig av bring som transportör, som inte är rikstäckande vilket innebär att mitt paket har lastats om ca 4 ggr, åkt med olika transportörer och åker just nu buss någonstans. Gått 4 dagar nu och har fortfarande inte fått paket, tacka vet jag postnord som levererar paket på två dagar oavsett vart i landet man bor. Kommer aldrig mer handla från denna sida.
  • Bra
    3 dagar sedan
  • 2018-01-21 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och skönt att de bar in Tv:n i vardagsrummet
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mycket smidigt köp via Samsungs hemsida för att garanterat få efterlängtade Galaxy Note 8:an så snabbt som möjligt!
    Jag kunde följa Samsungs levererans mha Bing och fick den t.o.m. en dag INNAN lanseringen! Den utlovad Dex:en vid förköp beställdes enkelt via Samsungs hemsida och damp ner 3 arbetsdagar senare som utlovat!
    SAMSUNG levererar alltid - som vanligt!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Håller inte lev datum andvänder en usel transport partner sista gången
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Smidigt köp o snabb leverans. No complaints.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte en soundbar K661 samt två st R3 högtalare direkt från samsungs hemsida på black friday i november 2016.
    Ångrade mitt köp några dagar senare då jag fann soundbaren 1000 kr billigare hos en annan återförsäljare (den har jag behållit och är nöjd med) samt att R3 högtalarna uppfyllde inte mina förväntningar i ljudkvalité varken ensamma eller tillsammans med soundbaren (man kan koppla ihop dem till ett trådlöst 5.1 system via samsungs Multiroom app) Det var en massa mjukvaruproblem med ljudet från högtalarna, ljudet hamnade i osync, dålig ljudkvalité i 5.1 konfiguration över wi-fi men etc. Ensam är ljudet toppen i soundbaren... väldigt konstigt. Felanmälan detta till samsung som aldrig hade hört talas om problemet...

    Hur som helt valde jag att häva köpet och begärde retursedlar från samsung (Av någon anledning skickade de inte med det från början trots att de skryter om 30 dagars öppet köp)
    De lovade att retursedlarna skulle komma inom ett par dagar på min e-post men det tog nästan 2 månader (!) efter många telefonsamtal så fick jag tillslut pappren och kunde skicka tillbaka paketen.
    Klarna har varit förstående så jag har sluppit ligga ute med många tusenlappar skönt nog.
    Otroligt långsam och värdelös returhantering - under all kritik.

    Det som lyfter upp betyget från 1 stjärna till 3 är den väldigt snabba leveransen och det faktum att deras kundtjänst varit trevlig att prata med och de svarar snabbt i telefon. Synd bara att de inte lyckades få till returen på ett bra sätt. TIPS skicka med retursedlar i alla försändelser!
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    beställde klockan på tisdagen och fick den på torsdagen den 29 Dec.
    Att jag inte ger full pott är att Samsung suport är ju så seg, att ringa till dem o sitta o vänta i 40 minuter utan att veta vilken plats du är på utan bara hör en massa musik.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Håller inte lanseringsdatum som utlovas på hemsidan. "sålde mer än förväntat". Prioriterar stora återförsäljare så att privatpersoner som handlar av samsung får vänta medans återförsäljare får stora leveranser innan. Skickar faktura till klarna innan order är skickad.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Toppen!

    Billiga och snabb leverans!