Kategorier
Prisjakt
Samsung SE
  • Fri frakt & hemleverans
  • Fri retur, 30 dagars öppet köp
  • Delbetalning via Klarna
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 dagar sedan
Katastrof, köp inte härifrån. Beställde mobil för en månad sen och har fortfarande inte fått något en månad senare. Varit i kontakt med chat och support flertalet gånger. Tyvärr helt inkompetenta, varken vill eller kan hjälpa till. De ska återkomma men gör det inte, tar då kontakt igen och samma visa, man kommer ingen vart.
Samsung SE svarar:2021-07-23
Hej, Vi beklagar att du har upplevt problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Dålig
12 dagar sedan
Varning, tro inte att det här är en seriös butik bara för att det är Samsung. Personalen saknar grundläggande kunskap om både produkterna och om konsumentköplagen. Köpte en platta för 9000 kronor men penudden var trasig. De hade ingen aning om det gick att köpa en ny eller inte. När jag ville reklamera så ville de ta betalt för undersökningen och de ville att jag skulle komma till en verkstad med den (fastän jag handlat online) och de ställde en massa krav på andra saker jag skull göra. Vad de gjorde är OLAGLIGT. Det är olagligt att felinformera kunderna på det sättet, eftersom de har skyldighet att informera konsumenter om deras rättigheter, som till exempel rätten till reklamation. Det tog nästan en månad av telefonsamtal och email för att få dem att förstå vad en reklamation är. Tillslut gav jag upp på att ha med dem att göra. Penudden kostar 20 kronor på ebay och kan bytas ut på en sekund. För 20 kronor höll de på och tjafsade så här mycket. Jag har köpt Samsung-produkter i flera år, men aldrig mer. Hade ingen aning om att det var ett så pass oseriöst företag.
Samsung SE svarar:2021-07-23
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och reklamation av din produkt. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
22 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Smidigt och snabb leverans
p
prada

11 omdömen

Usel
19 dagar sedan
Stor varning vad du än gör skaffa ej en mobil med Samsung uppgrade. Har väntat nu 2 veckor på någonting som enkelt som ett returpaket. De hänvisar hela tiden till att man ska vara med i nästa utskick. Men detta stämmer inte. Då du inte får något returkit. Sen tycker de man ska betala för mobil även om man säger upp avtalet. Men i denna takt kommer jag inte ens kunna skicka in telefon i tid. Det är så uppenbart att de gör allt för man ska betala mer än för 12 månader som man skrev under. Blir en polisanmälan för bedrägeri . Är på deras så kallade kundservice varje dag med olika besked. Samsung kan glömma få någon inbetalning efter den 12 månad.
Samsung SE svarar:2021-07-16
Hej, Vi beklagar djupt att du har upplevt problem med vår tjänst Upgrade+ samt vår support. Kontakta oss gärna på vår mail: [email protected] så ser vi självklart över vad som har hänt kring ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Beställde på en torsdag och fick min leverans lördag morgon. Inga konstigheter!
k
korvennn

2 omdömen

Usel
2 månader sedan
Varan levererades inte efter 30 dagar trots att det stod 2-5 dagar på hemsidan. Fick konstant ringa och påminna. Därefter tar de ytterligare 25 dagar på att betala tillbaka pengarna. Trots bra priser kommer jag aldrig handla där igen.
Samsung SE svarar:2021-06-03
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Dålig
2 månader sedan
Hade förköp på min Galaxy Book men det blev försenad mer än 5 dagar. Jag behövde en bärbar dator genast och köpte det för att det var hemleverans på den 20:e maj men istället blev den försenad till 26:e (vilket de skulle skicka den då). Kontaktade kundtjäntsen men fick dåliga bemötande ett par gånger men till slut fick man få tag på Matheus som var till hjälp. Jag har varit en lojal kund hos Samsung sen dess 10 år tillbaka och det skulle bli tråkigt om man väljer något annat istället :/ Har även fått mina nära att börja använda Samsung produkter. Nu får man sitta utan dator en vecka och försöka jobba via mobilen eller köpa något annat istället :/ Hade en laptop men den är tillfälligt ur funktion, vilket var anledningen att jag valde en Galaxy Book :) Man är väl nöjd med produkterna men är inte så pass nöjd med den svenska kundtjänsten! Förbättra er kund bemötande ;) Ser fram emot att se det!
Samsung SE svarar:2021-05-27
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Jag är otroligt missnöjd med samsungs kundhantering. Försökte köpa ett kit med S21 ultra med triochager, buds och watch till ett kampanjpris men deras butikssida strulade. Jag försökte från olika webläsare samt enheter. Felet låg på hemsidan. Då kag pratade med kundsupporten så påpekade jag att det är 3-4 dagar kvar på kampanjen och ville gärna lösa det innan så sa killen att jag, med tanke på att jag försökt handla under kampanjperioden, skulle få köpa dessa till samma pris. När jag ringde veckan efter för att höra hur det går så kom jag efter ett par kopplade samtal "turligt" nog till samma medarbetare som då nekar att han sagt så. Jag som trogen Samsung kund (har kyl, frys, ugn, spis, micro, torktumlare, tvättmaskin, dator, tablets, 2st. The frame, 1 curved tv, samt alla Samsung galaxys sen 1:an.) känner mig otroligt besviken på hantering i detta ärende. Vänligen koppla ihop mig med en ansvarig så att jag kan framföra mitt klagomål till någon som kanske bryr sig lite mer om företagets anseende. Ha en underbar tisdag.
Samsung SE svarar:2021-05-27
Hej, Vi beklagar att du är missnöjd med hanteringen av ditt ärende. Kontakta oss gärna på vår mail: [email protected] så ser vi till att en ansvarig ser över vad som har hänt enligt dina önskemål ovan. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Betyg köpupplevelse
2.3OK
67 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(17)
(5)
(0)
(6)
(38)

Om butiken

Samsung SE

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.samsung.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag

Organisationsnr: 556445-4345

Information hos allabolag.se