Användaromdömen

Sorterat efter datum

1.8 av 5 stjärnor

2019-03-14
Troligen Sveriges sämsta WEB butik om något går fel! Tog dem flera månader att clera en retur och återbetala pengarna. Saknar totalt ärendehantering system, tvungen att upprepa allt vi varje kontakt med dem. Kass återkoppling. Inte ens en antydan till kompensation för otaliga timmar i telefon med dem! Se upp!
Samsung SE svarar:2019-03-19
Hej, Vi får verkligen beklaga att du upplever det på det här sättet och vi är självklart ledsna över om kommunikationen har varit bristande på något sätt. Jag ser gärna att du kontaktar oss direkt så kan vi kan titta närmare på saken och hjälpa dig på bästa möjliga sätt, du når oss på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-11
S
Förbeställde S10 plus och enligt erbjudandet så skulle det ingå Galaxy buds om man registrerade sig i Memebers appen. När man försöker så komer det upp Felaktigt IMEI Nummer. och att få tag i Samsung support är omöjligt. På Facebook så skyller de att det är för många som försöker hämta ut sina Buds, i Live chatten hamnar man i kö plats nr 10 i 30 minuter innan man kommer till plats 8, Där fick jag vänta i 3 timmar utan att det hände något, Eftersom Erbjudandet är bindande då det står att om man beställde mellan 20 feb. - 7 mars så INGÅR det buds... Under all kritik. Tyvärr Samsung Min nästa telefon blir inte från ER!
Samsung SE svarar:2019-03-13
Hej, Till och börja med så får vi verkligen beklaga över att du upplever problem gällande registreringen av förköpserbjudandet i Samsung Members-appen. Dessvärre så är det olika tekniska problem för registreringen av kampanjen. Däremot så ska de flesta problemen nu vara återgärdade så jag skulle rekommendera att du försöker att registrera ditt köp igen via Members-appen. Vi kan även rekommendera att du kontaktar oss direkt på 0771-40 30 20 för att få hjälp med registreringen av Galaxy Buds-erbjudandet. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-08
D
Herregud man blir överraskad hur oprofessionellt ett så stort företag kan vara på support sidan. Efter att ha varit placerad #3 i chatt kö i 15 minuter så uppdaterar jag sidan och får då en error från deras chatt system och allt jag skrivit försvinner. Ringer då och sitter 20min utöver de 30min jag redan suttit i chatt kö. Edit: När jag kom fram efter 58 minuter så kunde de inte hjälpa till.
Samsung SE svarar:2019-03-14
Hej, Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt gällande supporten. Det har varit väldigt högt tryck i samband med kampanjer och vi självklart ledsna över detta. I ditt fall så skulle jag därför rekommendera att du kontaktar oss direkt så att vi kan hjälpa dig att undersöka vad som har gått fel. Du når oss på 0771-40 30 20 eller så kan du kontakta oss på via epost här -https://www.samsung.com/se/support/email/ Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-01
Krångligt att beställa som företag. Gick ej att beställa till den korrekta box adressen. Företagsnamnen kom ej med på leveranserna. Fakturorna saknar moms. Klarna vägrade att åtgärda så vi har fått bestrida fakturorna
Samsung SE svarar:2019-03-18
Hej, Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt när det kommer till din beställning. Kontakta oss gärna direkt på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com så ska vi undersöka vad som har gått fel och hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-02-13
M
Snabb och proffsig leverans!
2019-02-12
M
Snabb och smidig leverans. Bra pris var det också!
2019-01-10
Nu har jag inte beställ produkter, per se, men har varit i kontakt med Samsung support och verkstad. Fick ett problem med min TV, en typ av inbränning i mitten på skärmen. Kontaktade supporten och skickade in bilder på felet till dem. De beställde en ny panel åt mig och fixade så att en tekniker kom och installerade allt på plats. Gick oehört smidigt och snabbt. Väldig trevlig mottagning från supporten med!
2018-10-24
Redigerades 2018-12-29
M
Samma erfarenheter angående leveranser från Samsung. Förseningar och uselt bemötande i supporten. Handlar någon annan stans i fortsättningen. Uppdatering 29/12-18. Förköp av Galaxy watch i oktober. Ville ha den utlovade laddaren. Har fortfarande inte fått någon laddare trots upprepad kontakt med supporten.
2018-12-20
b
Skulle få ett par trådlösa hörlurar. Först gick det inte att registera, så jag fick hjälpa av samsung. Sedan skulle hörlurarna komma. Men inga kom. Blev hänsvisad till ett företag som skulle skicka ut dom. Men dom svarade inte på mail. Skrev igen. Ficks svar att dom ville ha en kod, men fick aldrig en kod. Har nu suttit snart en timme i telefonkö hos samsung och lyssnat till deras gräsliga väntmusik. Dom skulle utreda. Vet i vilken gång i ordningen jag har ringt. Dom bra krånglar till det för att slippa skicka ut det dom lovat. DERAS KAMPAJER ÄR BRA BLUFF
2018-12-12
t
Köpte en Samsung A7 eftersom det var ett kampanjpris med -800:-.Beställde innan kampanjtiden var slut, men missade att skiva in en kod.Fick därför betala fullt pris, 3890:-.Kontaktade supporten, men någon återbetalning var inte möjlig.Hade kunnat köpa samma telefon varsomhelst för 3000:- DÅLIGT av Samsung att inte kunna göra en återbetalning av kampanjen som ändå var pålagd på priset.
Samsung SE svarar:2018-12-20
Hej, Förstår absolut din situation om du sett ett erbjudande och handlat under kampanjperioden, men missat att skriva i rabattkoden i kassan. Jag ser gärna att vi försöker hitta en lösning på detta, kontakta oss igen på: shop.se@samsung.com med ditt ordernummer och vart du sett erbjudandet. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2018-12-04
S
Jag upplever inte det uttryckta missnöjet här med beställningsprocessen, dock var leveransen försenad med en dag. Bring kunde inte hålla den avtalade leveranstiden, vilket drar ner betyget något. Lyckligtvis ombokades leveransen till en helg (dagen efter avtalad tid), vilket inte påverkade mig nämnvärt.
2018-12-04
s
Sämsta webbshopen som finns. De klarar intw av att leverera sina varor i tid och supporten har ingen koll om var än är packad eller ej. Avbeställer varorna och köper andra. Sista gången Samsung.
2018-11-30
d
Använder Bring som leverantör som är väldigt oseriösa. Tro mig, detta är tillräcklig anledning att inte beställa något härifrån.
Sida 1