1.9 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-03
Redigerades 2019-05-06
p
prylingenjör(6 omdömen)
Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag förhandsbeställde varor för 23000kr varav 2st mobiler, klocka mm. I kampanjen skull ingå flera tillbehör dessutom. Man tänker att om man förhandsbokar kommer man ha senaste modellerna först, men så blev det inte. Jag beställde dem i Feb och de skulle levereras senast Mars, vi är nu i Maj och jag har fortfarande inte fått varorna. Jag har mejlat dem och ringt dem flera ggr varje vecka och bara fått höra massa ursäkter. Ena gången var klockan försenad och därmed resten av kollit, andra gången har det fel på posten osv. För ca 2 veckor sedan konstaterade vi att varorna finns, man kan tom gå och köpa dem på vilken butik som helst idag och finns på alla hyllor, så är det för dem bara att skicka. Ändå har de fortfarande inte skickats! Varje gång man ringen för man stå i kö mellan 30-45min och så för man höra, "jo, men Nu kommer din order att skickas.. vi ber om ursäkt.. bla bla". *Jag väntar och väntar och inget kommer. Fy fan! De har hållit mina pengar nu i flera månader, undra med hur många kunder de har gjort så mot och bla tjänat ränta på deras pengar, det måste vara miljoner. Banditer!
Samsung SE svarar:2019-05-06
Hej, Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med ditt köp på vår hemsida och förstår frustrationen kring situationen. I detta fall vill vi väldigt gärna hjälpa dig med de problem du upplever och ser gärna att du kontaktar oss direkt via telefon på 0771-40 10 44 eller via mail på shop.se@samsung.com. Vänliga hälsningar Samsung Shop
2019-04-22
Redigerades 2019-04-23
Ofta mycket bra erbjudanden via Benify. Aldrig haft några problem med mina ordrar, och riktigt bra att få gratis hemleverans som standard.
2019-03-20
Redigerades 2019-04-07
K
KingLeonidas(21 omdömen)
Skulle få med ett par Buds om jag köpte en S10. 1 månad senare och jag väntar fortfarande... ALDRIG MER SAMSUNG
Samsung SE svarar:2019-03-29
Hej, Vi förstår din frustration kring den här situationen. I det här fallet så vill vi se över ditt ärende och undersöka vad det är som har skett för att finna en lösning. Vi vill därför be dig kontakta oss direkt på 0771-40 30 20 ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-04-04
ashystyle(109 omdömen)
Serviceverkstaden på Kungsgatan tar bra pengar för att laga telefoner. När man ifrågasätter lagningen och tycker att den inte gjorts korrekt vänder de på det hela med att säga vi har lagat telefonen och vi ser inga skillnader mellan den och en ny likvärdig modell. VIlket inte stämmer för 5 öre. Undvik Samsung service verkständer till 100%
2019-03-27
Redigerades 2019-03-29
U
Utan TV(1 omdöme)
Helt klart en av de värsta shop man kan handla ifrån. Utlovat sändningsdatum hålls inte, ingen kommunikation om försening.Supporten kan inte ge raka svar, ber att få återkomma via mejl som inte kommer. Man får ringa igen och vänta på svar, som ingen tycks kunna svara på. Till slut får man besked att leveransavdelning har ordern och den skall skickas under dagen, men icke. Definitivt inget varumärkesbyggande verksamhet man bedriver och man låter kunden få stå för kommunikationen, som om man skiter i vilket. Svårt att förstå att Samsung Inc låter sådant här få förekomma..
Samsung SE svarar:2019-04-05
Hej, Väldigt tråkigt att höra att du upplever det på det här sättet och givetvis beklagligt om det har uppstått en brist i kommunikationen gällande ditt ärende. Jag ser gärna att du tar kontakt med oss direkt på 0771-72 67 86 alternativet om du skickar ett epostmeddelandet direkt till shop.se@samsung.com. Ange ditt ordernummer i epostmeddelandet så ska vi självklart undersöka saken närmare och hjälpa dig på bästa sätt. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-27
Fantastiskt webshopp! Så trevlig kundservice! Lätt att navigera och bra priser!
2019-03-14
ljudnisse(16 omdömen)
Troligen Sveriges sämsta WEB butik om något går fel! Tog dem flera månader att clera en retur och återbetala pengarna. Saknar totalt ärendehantering system, tvungen att upprepa allt vi varje kontakt med dem. Kass återkoppling. Inte ens en antydan till kompensation för otaliga timmar i telefon med dem! Se upp!
Samsung SE svarar:2019-03-19
Hej, Vi får verkligen beklaga att du upplever det på det här sättet och vi är självklart ledsna över om kommunikationen har varit bristande på något sätt. Jag ser gärna att du kontaktar oss direkt så kan vi kan titta närmare på saken och hjälpa dig på bästa möjliga sätt, du når oss på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-11
S
Swifty(10 omdömen)
Förbeställde S10 plus och enligt erbjudandet så skulle det ingå Galaxy buds om man registrerade sig i Memebers appen. När man försöker så komer det upp Felaktigt IMEI Nummer. och att få tag i Samsung support är omöjligt. På Facebook så skyller de att det är för många som försöker hämta ut sina Buds, i Live chatten hamnar man i kö plats nr 10 i 30 minuter innan man kommer till plats 8, Där fick jag vänta i 3 timmar utan att det hände något, Eftersom Erbjudandet är bindande då det står att om man beställde mellan 20 feb. - 7 mars så INGÅR det buds... Under all kritik. Tyvärr Samsung Min nästa telefon blir inte från ER!
Samsung SE svarar:2019-03-13
Hej, Till och börja med så får vi verkligen beklaga över att du upplever problem gällande registreringen av förköpserbjudandet i Samsung Members-appen. Dessvärre så är det olika tekniska problem för registreringen av kampanjen. Däremot så ska de flesta problemen nu vara återgärdade så jag skulle rekommendera att du försöker att registrera ditt köp igen via Members-appen. Vi kan även rekommendera att du kontaktar oss direkt på 0771-40 30 20 för att få hjälp med registreringen av Galaxy Buds-erbjudandet. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-08
D
Demons08(18 omdömen)
Herregud man blir överraskad hur oprofessionellt ett så stort företag kan vara på support sidan. Efter att ha varit placerad #3 i chatt kö i 15 minuter så uppdaterar jag sidan och får då en error från deras chatt system och allt jag skrivit försvinner. Ringer då och sitter 20min utöver de 30min jag redan suttit i chatt kö. Edit: När jag kom fram efter 58 minuter så kunde de inte hjälpa till.
Samsung SE svarar:2019-03-14
Hej, Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt gällande supporten. Det har varit väldigt högt tryck i samband med kampanjer och vi självklart ledsna över detta. I ditt fall så skulle jag därför rekommendera att du kontaktar oss direkt så att vi kan hjälpa dig att undersöka vad som har gått fel. Du når oss på 0771-40 30 20 eller så kan du kontakta oss på via epost här -https://www.samsung.com/se/support/email/ Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-03-01
Krångligt att beställa som företag. Gick ej att beställa till den korrekta box adressen. Företagsnamnen kom ej med på leveranserna. Fakturorna saknar moms. Klarna vägrade att åtgärda så vi har fått bestrida fakturorna
Samsung SE svarar:2019-03-18
Hej, Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt när det kommer till din beställning. Kontakta oss gärna direkt på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com så ska vi undersöka vad som har gått fel och hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar, Samsung Shop
2019-02-13
M
Madde_W(1 omdöme)
Snabb och proffsig leverans!
2019-02-12
M
Marbur(1 omdöme)
Snabb och smidig leverans. Bra pris var det också!
2019-01-10
torrone(17 omdömen)
Nu har jag inte beställ produkter, per se, men har varit i kontakt med Samsung support och verkstad. Fick ett problem med min TV, en typ av inbränning i mitten på skärmen. Kontaktade supporten och skickade in bilder på felet till dem. De beställde en ny panel åt mig och fixade så att en tekniker kom och installerade allt på plats. Gick oehört smidigt och snabbt. Väldig trevlig mottagning från supporten med!
Sida 1