Prisjakt
Annons
Samsung
  • Flexibla leveranser
  • 30 dagars öppet köp
  • Delbetalning via Klarna
3.6Bra
41 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

M
Mina
1 omdöme
Usel17 dagar sedan

Jag beställde en Samsung Frame-TV med leverans, installation och återvinning. Första leveransförsöket? Ingen dök upp. Andra försöket? De kom – men utan själva TV:n (!), bara ramen. Jag har nu varit hemma och väntat två gånger i rad helt i onödan, och ingen hos Samsung verkar kunna ge ett klart besked om var produkten är, när (eller om) den ska levereras, eller hur jag kompenseras. Jag har fått höra "ärendet är eskalerat" och "vi återkommer snart" – men hittills har det gått över en vecka utan konkret besked, och jag får jaga kundtjänst själv. Att en TV för nästan 15 000 kr försvinner i två försök är en sak. Men att kundtjänsten inte har någon som helst kontroll eller framförhållning är det som gör upplevelsen så extremt frustrerande. Jag har begärt kompensation och bett om att få en lösning, och om jag inte får svar snarast går detta vidare till ARN. Tips till andra: Köp inte direkt från Samsung om du vill vara säker på att faktiskt få din vara. Välj en återförsäljare med fungerande logistik och kundansvar.

M
Matio
3 omdömen
Uselen månad sedan

Mycket dåligt service, undvik att köpa någonting från samsung.se , väldigt oseriösa, du kan inte reklamera din mobil eller någonting du köpt därifrån i fall du har fått en defekt vara eller någonting har gått sönder, bättre att köpa från svenska butiker som NetOnNet eller inet.

Samsung svarar:2025-05-26
Hej Matio, Vi är ledsna att höra att du har haft en negativ upplevelse. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och vill gärna hjälpa till om något har gått fel. Om du har fått en defekt vara eller har frågor om reklamationer, vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hitta en lösning. Vi värdesätter din feedback och tar den på allvar för att förbättra vår service. Tack för att du delar med dig av din upplevelse – vi hoppas kunna ge dig en bättre upplevelse framöver. Vänliga hälsningar, Stella Samsung Supportteam]
Natalia
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Leveransen var väldigt snabb och jag är också nöjd med färgen på min telefon som bara fanns tillgänglig på den officiella Samsungs webbplats.

Samsung svarar:2025-05-26
Hej Natalia, Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt köp och att leveransen gick snabbt. Det är fantastiskt att du uppskattar färgen på din nya telefon – vi strävar efter att erbjuda exklusiva alternativ på vår officiella webbplats. Om du har några frågor eller behöver hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde Samsung! Med vänliga hälsningar, Stella Samsung Supportteam]
F
Fredrik
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Köpte via deras egen hemsida…det misstaget gör jag inte om. Returnerade min produkt pga dåligt bemötande.

Samsung svarar:2025-05-07
Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Det är vår ambition att ge våra kunder den bästa möjliga servicen, och vi tar din feedback på största allvar. Vänligen kontakta oss på Samsung eShop kundtjänst så att vi kan hjälpa dig vidare. Vi hoppas att vi kan få en ny chans att visa dig en bättre köpupplevelse i framtiden. Med vänliga hälsningar Stella på Samsung
s
Usel2 månader sedan

Jag har köpt samsung produkter i många år, men efter att ha handlat direkt av dem så är det slut på det. Deras väldigt oseriösa samarbetspartner för trade-in enheter saboterade min fullt fungerande telefon för att betala mindre för den. Samsungs kundtjänst bidrog inte med någon hjälp och jag fick helt enkelt välja mellan att acceptera deras skambud eller att få tillbaka, vad som nu var en trasig telefon.

Samsung svarar:2025-05-07
Det är verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Vi uppskattar din lojalitet som kund och beklagar att processen inte levde upp till dina förväntningar. Det ska alltid kännas tryggt och rättvist att handla direkt från oss, och vi tar din feedback på största allvar. Vänligen kontakta oss på Samsung eShop kundtjänst så att vi kan hjälpa dig vidare. Vi hoppas att vi kan vinna tillbaka ditt förtroende i framtiden. Med vänliga hälsningar Stella på Samsung
P
Peter Falke
2 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Supersnabb leverans dagen efter order. Väldigt nöjd!

Samsung svarar:2025-05-07
Tack för din feedback! 😊 Vi är glada att du är nöjd med den supersnabba leveransen och din produkt. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Hoppas du får mycket glädje av din Samsung-enhet! Med vänliga hälsningar Stella på Samsung
u
ullis016
32 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

De var som helst inga problem. Lätt att hitta det jag sökte efter

Samsung svarar:2025-03-11
Hej! Tack för din fina feedback, roligt att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung
S
Smirnoff86
11 omdömen
Usel3 månader sedan

Jag har så mycket teknik från Samsung: kylskåp, dammsugare Jet AI, två Book 4 Pro, två Samsung S25 Ultra, både Fold och Flip samt en Frame 85 tum. Ändå blir man behandlad på sämsta möjliga sätt. Jag köpte en Samsung Frame 85 ram, men det visade sig att ramarna har olika namn på olika sidor, vilket ledde till att jag fick fel färg. Jag hämtade den hos Elgiganten och åkte dagen efter för att göra ett återköp. Då fick jag höra att de inte kunde ta emot den och att jag istället skulle åka till Samsungs huvudkontor i Kista. Väl där sa en tjej i receptionen att jag inte skulle lämna in den där utan åka till Kanalvägen 1 i Upplands Väsby. Jag åkte dit och spenderade en massa tid, bara för att sedan få höra att Samsung huvudkontor hade fel – jag skulle egentligen åka tillbaka till dem. Tillbaka i Kista fick jag nu av en annan person veta att jag hade fått fel information tre gånger. Jag måste istället ringa Samsungs onlinebutik. Detta har nu kostat mig tre timmar av min tid. Jag ringer och pratar i 29 minuter med en jättetrevlig kille som säger att han löser allt. Snart ska jag få ett mejl med en retursedel. Men det går över en dag – ingen retursedel kommer. Jag ringer igen dagen efter och får höra att allt är i sin ordning och att mejlet snart kommer. Ännu ett dygn går, och jag ringer igen. Då får jag höra att det inte ens finns något ärende registrerat. Det här är ett skämt! Nu får jag höra att ett ärende ska skapas – och att jag måste betala 650 kr i frakt, trots att ramen bara kostar 900 kr. Ingen verkar veta någonting. Det här är den sämsta service jag någonsin har upplevt. Jag vill aldrig mer köpa era produkter!

Samsung svarar:2025-03-07
Hej! Vi beklagar verkligen din upplevelse och passar på att tacka för att du tar dig tiden att lämna dina synpunkter! Vi vill gärna få veta mer om vilka problem du hade när du försökte handla, så vi kan kika på detta så fort som möjligt. Vi vore tacksamma om du kunde skicka in ditt namn och en beskrivning av problemet till [email protected] eller starta en chatt med en av våra experter genom chattfunktionen som finns på vår hemsida (öppet Måndag – Fredag 08-20 och Lördag-Söndag 9-17). Med vänliga hälsningar Liv på Samsung.
K
Utmärkt3 månader sedan

Mycket bra sajt. Fick ett specialerbjudande som var väldigt bra och mycket snabb leverans.

Samsung svarar:2025-03-07
Hej! Tack för dina vänliga ord och att du har valt Samsung. Vi är otroligt glada att höra att du är nöjd med din Produkt/service och hoppas att du handlar hos oss igen i framtiden :) Med vänliga hälsningar Liv på Samsung :)
J
Jojo
6 omdömen
Utmärkt4 månader sedan

Snabb hantering och grym kundsupport i kombinerat med grymt kvalitet på kyl/ frys - högsta betyg välförtjänt

Samsung svarar:2025-03-07
Hej kära kund! Tack för dina ord och tack för att du handlar på Samsung. Vi är glada att höra att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Liv på Samsung :)

Om butiken

Samsung

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.samsung.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag

Organisationsnr: 556445-4345

Information hos allabolag.se