Prisjakt
Annons
Samsung
  • Flexibla leveranser
  • 30 dagars öppet köp
  • Delbetalning via Klarna
3.7Bra
40 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

j
Utmärkt5 dagar sedan

Säger bara wow. Blir så sjukt imponerad av detta företag i bemötande och även hur smidigt allt gick från frågor till köp med mera. Rekommenderar starkt.

t
tim_unerman
1 omdöme
Usel7 dagar sedan

Website does not list what accessories go with which items and the sales team do not either, the discount codes do not work and the support team do not answer or just write it up and ignore the problem for a premium brand I would not use the Samsung store again.

s
superken
126 omdömen
Utmärkt24 dagar sedan

Supersnabb frakt, smidig hemsida. Något dyrare än andra sidor men det kan det vara värt.

a
Utmärkt25 dagar sedan

Bra pris, hoppas denna micro håller mer än 4 år!

A
Anton
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Smidigt med snabb leverans

M
Mina
1 omdöme
UselRedigerades 2 månader sedan

Jag beställde en Samsung Frame-TV med leverans, installation och återvinning. Första leveransförsöket? Ingen dök upp. Andra försöket? De kom – men utan själva TV:n (!), bara ramen. Jag har nu varit hemma och väntat två gånger i rad helt i onödan, och ingen hos Samsung verkar kunna ge ett klart besked om var produkten är, när (eller om) den ska levereras, eller hur jag kompenseras. Jag har fått höra "ärendet är eskalerat" och "vi återkommer snart" – men hittills har det gått över en vecka utan konkret besked, och jag får jaga kundtjänst själv. Att en TV för nästan 15 000 kr försvinner i två försök är en sak. Men att kundtjänsten inte har någon som helst kontroll eller framförhållning är det som gör upplevelsen så extremt frustrerande. Jag har begärt kompensation och bett om att få en lösning, och om jag inte får svar snarast går detta vidare till ARN. Tips till andra: Köp inte direkt från Samsung om du vill vara säker på att faktiskt få din vara. Välj en återförsäljare med fungerande logistik och kundansvar. Uppdatering: mer än en månad senare och en anmälan till ARN är igång, återstår att se om Samsung självnant tar mer ansvar än "10% på nästa köp"

o
Utmärkt2 månader sedan

Toppen! En laptop leverererad 4 mil ifrån stan, till ombud som jag valt, på 3 dagar!

M
Matio
3 omdömen
Usel4 månader sedan

Mycket dåligt service, undvik att köpa någonting från samsung.se , väldigt oseriösa, du kan inte reklamera din mobil eller någonting du köpt därifrån i fall du har fått en defekt vara eller någonting har gått sönder, bättre att köpa från svenska butiker som NetOnNet eller inet.

Samsung svarar:2025-05-26
Hej Matio, Vi är ledsna att höra att du har haft en negativ upplevelse. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och vill gärna hjälpa till om något har gått fel. Om du har fått en defekt vara eller har frågor om reklamationer, vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hitta en lösning. Vi värdesätter din feedback och tar den på allvar för att förbättra vår service. Tack för att du delar med dig av din upplevelse – vi hoppas kunna ge dig en bättre upplevelse framöver. Vänliga hälsningar, Stella Samsung Supportteam]
Natalia
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Leveransen var väldigt snabb och jag är också nöjd med färgen på min telefon som bara fanns tillgänglig på den officiella Samsungs webbplats.

Samsung svarar:2025-05-26
Hej Natalia, Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt köp och att leveransen gick snabbt. Det är fantastiskt att du uppskattar färgen på din nya telefon – vi strävar efter att erbjuda exklusiva alternativ på vår officiella webbplats. Om du har några frågor eller behöver hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde Samsung! Med vänliga hälsningar, Stella Samsung Supportteam]
F
Fredrik
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Köpte via deras egen hemsida…det misstaget gör jag inte om. Returnerade min produkt pga dåligt bemötande.

Samsung svarar:2025-05-07
Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Det är vår ambition att ge våra kunder den bästa möjliga servicen, och vi tar din feedback på största allvar. Vänligen kontakta oss på Samsung eShop kundtjänst så att vi kan hjälpa dig vidare. Vi hoppas att vi kan få en ny chans att visa dig en bättre köpupplevelse i framtiden. Med vänliga hälsningar Stella på Samsung

Om butiken

Samsung

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.samsung.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag

Organisationsnr: 556445-4345

Information hos allabolag.se