
(332)


Utmärkt. Snabb leverans
Absolut värsta kundservice jag har varit med om. Beställer tvn, först blir den försenad, när den väl kommer så är den trasig. Blir lovad av dem att de ska ta ner den trasiga och sätta upp den nya. Kort därefter ångrar dem sig och påstår att de inte kan hjälpa till med det alls. Vi måste ta ner och sätta up. Varav de även tvingar oss att ta av väggfästet och därav förstöra väggen. Efter EN MÅNADS konstant jagande av kundservice så får jag till slut genom att de ska sätta upp den nya och låta gamla väggfästet vara kvar för den nya att sitta på. SÅ mycket i kommunikationen har gått fel. Till en början så har jag behövt dra hela historian för varje samtal jag haft, vilket är 30+, för de påstår att de inte kan läsa sig fram till informationen. Jag har blivit utlovad respons på hur vi ska lösa olika problem flera gånger, med bestämd tidsram, som aldrig kommit. De skyller bort sig på sjuka medarbetare, att Bring inte svarar dem och så vidare. Blivit utlovad ersättningar de sen ångrar sig på. Kundservice som pratar i mun på mig. Det slutar med att de skickar ut tvn till Bring, utan att avstämma med dem. Så Bring har ingen information om att de ska sätta upp ev tv. Det tar 2 veckor för Samsung och Bring att komma överens om att de ska sätta upp den på väggen. När det väl är bestämt så bokar Samsung en hemleverans utan att ens informera mig som kund om dag och tid. Jag avråder STARKT från att beställa från deras egna hemsida.
Säger bara wow. Blir så sjukt imponerad av detta företag i bemötande och även hur smidigt allt gick från frågor till köp med mera. Rekommenderar starkt.
Website does not list what accessories go with which items and the sales team do not either, the discount codes do not work and the support team do not answer or just write it up and ignore the problem for a premium brand I would not use the Samsung store again.
Supersnabb frakt, smidig hemsida. Något dyrare än andra sidor men det kan det vara värt.
Bra pris, hoppas denna micro håller mer än 4 år!
Jag beställde en Samsung Frame-TV med leverans, installation och återvinning. Första leveransförsöket? Ingen dök upp. Andra försöket? De kom – men utan själva TV:n (!), bara ramen. Jag har nu varit hemma och väntat två gånger i rad helt i onödan, och ingen hos Samsung verkar kunna ge ett klart besked om var produkten är, när (eller om) den ska levereras, eller hur jag kompenseras. Jag har fått höra "ärendet är eskalerat" och "vi återkommer snart" – men hittills har det gått över en vecka utan konkret besked, och jag får jaga kundtjänst själv. Att en TV för nästan 15 000 kr försvinner i två försök är en sak. Men att kundtjänsten inte har någon som helst kontroll eller framförhållning är det som gör upplevelsen så extremt frustrerande. Jag har begärt kompensation och bett om att få en lösning, och om jag inte får svar snarast går detta vidare till ARN. Tips till andra: Köp inte direkt från Samsung om du vill vara säker på att faktiskt få din vara. Välj en återförsäljare med fungerande logistik och kundansvar. Uppdatering: mer än en månad senare och en anmälan till ARN är igång, återstår att se om Samsung självnant tar mer ansvar än "10% på nästa köp"

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Samsung Electronics Nordic Aktiebolag
Organisationsnr: 556445-4345
Information hos allabolag.se