Prisjakt
Annons
Teknikdelar
  • Fast frakt 29kr
  • Snabba leveranser
  • Över 1000 000 nöjda kunder
4.2Utmärkt
247 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

A
Andele
1 omdöme
Utmärkt2 dagar sedan

Snabbt och bra som vanligt

S
Silvana
1 omdöme
Utmärkt11 dagar sedan

Bra pris, bra service, snabb leverans & bra kvalitet på mobilskärmen! Så sjukt nöjd med mitt köp! 10🌟av 10 möjliga 🤗

S
Utmärkt15 dagar sedan

Det var jätte bra och funkar fint.

H
Honest
10 omdömen
Usel22 dagar sedan

allt annat än snabba leveranser, har gått en vecka och paketet har inte ens skickats, lägg ner butiken.

M
Missnöjd
1 omdöme
Usel24 dagar sedan

Har gått en vecka och de har inte ens skickat varan från deras lager. Deras kundsservice vill inte heller avbryta ordern för att den är "plockad" i deras lager. "Snabbare leveranser" med att den skulle komma fram 1-3 dagar är BS!

A
Alias joje
52 omdömen
UselRedigerades 2 månader sedan

Pågående ärende med orderbekräftelse #8411238. ⚠️ Nyligen inköpt värmefilt. Efter några användningar är displayen defekt så att en del av densamma är svart när den ska lysa. Resultatet blir att digitala siffror inte visas korrekt. Butiken har fått alla uppgifter samt bilder i mailet. Jag har gett butiken 3 förslag på snabb smidig lösning. 1) Skick en ny hel produkt. 2) Återbetala halva beloppet. 3) Skicka en hel display så att jag kan koppla in den nya hemma direkt. Som kund vill jag använda min produkt utan avbrott. Butiken har inte läst mina mail. De har en robot som svarar att jag ska packa ihop filten och skicka tillbaka den för undersökning. Samma svar på varje mail. Frågor: vill kunden ha ett avbrott på dagar eller veckor från användning av sin vara, efter att ha betalat fullt pris och hanterat paketet med all logistik? Vill kunden ha en defekt vara? Har kunden betalat för att behöva krångla med en trasig produkt och ytterligare logistik? Vill kunden att en robot svarar samma sak på varje mail istället för att en support läser innehållet, överväger läget och flexibelt löser kundernas problem? Så här långt har jag mycket dåligt intryck av butiken. Men jag justerar detta vid snabb smidig lösning. ⚠️

C
Utmärkt2 månader sedan

Perfekt lång sladd och inte av plast gillar tyg beklädda sladdar. Snabb frakt tid. Kommer att beställa mer

J
JTunnan
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Enkelt. Snabb leverans.

M
Munevera
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Dom är superbra..Ovanligt bra kvalité av varorna. Snabbt leverans, utan stress.

R
Roffe
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Det är snabbt och bra att handla där. Har fått varorna innan jag nästan hunnit blinka, hehe.. Bra saker säljer de också, jag har inte haft något att anmärka på vid mina köp. Tack! //Roffe

Om butiken

Teknikdelar

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.teknikdelar.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Spares Nordic AB

Organisationsnr: 556998-9444

Information hos allabolag.se