(500+)
Har kvar mitt gamla bioljud jag köpte på NetOnNet redan år 2000. Det var på den tiden de faktiskt brydde sig om sina kunder, men alla sagor har sitt slut. Expressfrakten är ett skämt, men eftersom jag inte har dragkrok så fick det bli det. Fick hyra en lastbil och hämta tv:n själv efter 6 dagar. Svaret=Vad tråkigt Tv:n är dessutom trasig, men detta är en väldigt lång historia som jag försöker hålla kort. Vad som stör mig mest är att NetOnNet skriver så här till sina kunder på Facebook "3 års reklamationsrätt förutsatt att felet funnits där från början. För att varan ska ses som felaktig ska felet vara ursprungligt" Efter mailkonversation med dem så får jag svaret "Kan se att tv:n är köpt för två år sedan och det är lite sent att återkomma nu att den har varit defekt från början" När jag lägger ut deras eget svar på Facebook blir kommentarerna borttagna, samt blir jag till slut blockerad. Innan blockering efter att ha varit i kontakt i ca 1 vecka (det tar 2-3 timmar, mellan varje svar, så man kan inte ha något jobb) 😂 kom det så långt att "Om det är ett garantifel, så är det inom garanti" "Om det inte går på garanti så kommer en faktura" Jag bryr mig inte om någon ersättning för hämtning av tv:n, även om jag vet att jag inte skulle fått det. Inte heller bryr jag mig om tv:n för 15000 kronor, det bjuder jag på, (jag är inte snål) bara jag slipper ha med er att göra, dessutom behöver ni säkert pengarna. Dock blev jag lovad innan jag blev blockerad, att de skulle ta bort mig från deras kundklubb, samt allt som har med dem att göra, inte heller detta verkar bli gjort. Jag har försökt att göra det själv, men det verkar inte gå. Jag till och med klistrar in era förskrivna svar så slipper ni det också. "Detta var verkligen inte något kul omdöme. Skicka allt till mig på [email protected] så ska jag titta vidare på detta och vart det kan gått fel" Respektera och bespara mig era kommentarer, se bara till att ta bort mig från ert företag, så jag slipper ha med er att göra, och fortsätt scrolla vidare 👍 PS: Tv:n var 1 år och 362 dagar UPPDATERING Har fortfarande inte blivit borttagen från deras kundklubb, som jag blev lovad på messenger. Inte heller mail verkar fungera, eller när jag skriver här. Det var lätt att gå med i sekten, men det verkar svårare att ta sig ur. Bifogar min mail, samt telefonnummer, så får vi se vad som händer. [email protected] 0762-183118
Enkelt, billigt och bra.
alltid bra priser och snabba leverenser
Smidigt värre o bra priser
SKÖNT
Utmärkt!
Smidigt och bra leveransvillkor
Så smidigt och bra information om varan och köpet mm.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.netonnet.seFullständigt firmanamn: NetOnNet AB
Organisationsnr: 556520-4137
Information hos allabolag.se