Användaromdömen

Sorterat efter datum

4.1 av 5 stjärnor

2019-03-24
Redigerades 2019-03-25
Snabb leverans
NetOnNet svarar:2019-03-25
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Jakob
2019-03-10
Redigerades 2019-03-25
Det gick snabbt. Inget krångel.
NetOnNet svarar:2019-03-25
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Jakob
2019-03-24
R
Att köpa en ”Fyndvara” hos Netonnet kan visa sig bli en besvikelse. Jag köpte en Brother Multifunktions Färglaser som var nedsatt med 500.- och tyckte att det kunde vara ett bra köp för en vara som kan ha varit ett felköp, ett reparationsobjekt eller liknande men som ska ha samma status som en ny, enligt Netonnet. När skrivaren kom visade den sig vara kraftigt begagnad med halvtomma toners, nedsatt livslängd på lasertrummor och nedkletad med toner där toner-kassetterna sitter. Jag föreslog kompensation i form av nya toners men blev endast erbjuden 200.- i extra rabatt. Däremot var det inget problem med att returnera den och få köpet hävt, helt utan kostnad för mig, vilket jag naturligtvis valde. Att köpa ”Fynd” från Netonnet via nätet, det kommer jag aldrig mer att göra.
NetOnNet svarar:2019-03-25
Hej! Vi får börja med att beklaga det inträffande! Vi önskar väldigt gärna se vidare på ditt ärende. Om möjligt, skicka in ett mail till "kontakt@netonnet.com" så kan vi föra en konversation vidare! Mvh, Jakob
2019-03-23
Redigerades 2019-03-24
Smidigt och snabbt🌞
NetOnNet svarar:2019-03-25
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Jakob
2019-03-23
x
Jag rekommenderar varmt netonnet, aldrig haft strul med dom, har köpt datorkomponenter, luftkonditionering m.m och testat och sen kunnat returnera utan krångel, med pengar på kontot efter 1-2 bankdagar. som exempel så köpte kag ett grafikkort som inte levde upp till förväntningarna, test körde det, gjorde några benchmarks. sen beslutade mig för att ångra köpet. Åkte in till netonnet i birsta och lämnade över grafikkortet, som inspekterades. och sedan genomfördes en retur. Mycket här har att göra med att undvika i huvudsak fysisk åverkan på förpackning och produkt. persobligen om nåt som snubben med nasen skulle hända mig hade jag bitit i det sura äpplet när jag inte fått ångra köpet. För det första så hade jag nog inte ens skruvat fast diskarna för att testa. man ska undvika montering i den mån det går när man provar produkter, dels så behöver man inte packa upp alla ev delar som följer med, sen vet man rätt snabbt om det är nåt man vill behålla eller ej. men skulle jag gjort debo skruvarna fastnat, så skullebjag svära åt mig sjäälv även om det inte varit mitt fel att det hänt. jävligt svårt för dom i disken att tro på dina ord. Dom följer bara sin returpolicy vilket är precis det man ska göra. NetOnNet är riktigt bra, särskilt då priserna ofta är lägst
NetOnNet svarar:2019-03-25
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Jakob
2019-03-23
snabb leverans och bra hemsida för kolla runt och beställa
NetOnNet svarar:2019-03-25
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Jakob
2019-03-12
Redigerades 2019-03-22
Enkelt att beställa, fri frakt
NetOnNet svarar:2019-03-15
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Välkommen åter! Mvh Oliver
2019-03-22
Då grejjerna inte skickats 3 dagar efter order så kontaktade jag kundsupport som svarade att vad de kunde se så var det jag beställt på väg. 2 minuter senare får jag ett mail om att leverans för min beställning bokats. Tydligen måste kunden påminna netonnet att faktiskt skicka det man betalat för.
2019-03-22
Det blir snabbt,smidigt och lätt att handla hos NetOnNet!!!
2019-03-20
Redigerades 2019-03-21
Valde brev med expressfrakt, nu 2dgr senare har det inte dykt upp något i brevlådan.
NetOnNet svarar:2019-03-21
Hej, Vi får börja med att beklaga förseningen! Vi önskar se närmare på vad som kan ha orsakat detta. Skicka gärna ett mail till kontakt@netonnet.com med ordernummer/kundnummer, så ser vi vidare på ärendet! Mvh, Jakob
2019-03-21
Inte prisvärd
2019-03-10
Redigerades 2019-03-21
Saknar tyvärr kundsupport på helger!
NetOnNet svarar:2019-03-12
Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Vi uppskattar dina synpunkter och tar detta med oss i arbetet framåt. Välkommen åter! Mvh Oliver
2019-03-21
Bra servic mm
2019-03-21
B
En chansning! Visst, dom har bra priser men strular något är man körd. En William på kundtjänst har svårt att svara på direkta frågor och jag får inte kontakt med någon annan som kan svara trots att jag upprepade gånger bett om det. För mig är de kronorna jag ev sparar på att handla i deras butik inte värd bemötandet och okunnigheten från kundtjänst om något skulle strula.
NetOnNet svarar:2019-03-21
Hej By Hammar, Jag har skickat ett PM till dig då vi önskar få reda på mer om vad som har skett i din kontakt med oss! Mvh, Jakob
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2015-01-27
Redigerades 2019-03-22
k
VARNING! VARNING! VARNING! Riktigt uselt företag. Stoltserar med minst 30 dagars öppet köp och ända upp till 90 dagar för medlemmar. Jag beställde en Apple TV-fjärrkontroll. När den kom var den defekt på så sätt att det inte gick att skippa framåt 10 sekunder i taget som det ska. Fjärrkontrollen reagerade ungefär var 4:e gång. Jag försäkrade mig om att det inte var min Apple TV som var defekt genom att parkoppla fjärrkontrollen mot min andra Apple TV. Den uppvisade samma fel på den också. Detta fel märktes dock inte alls på min andra fjärrkontroll då jag parkopplade den med båda mina Apple TV:s. Således tydligt att det var fjärrkontrollen som var defekt. Kontaktade då företaget och ville nyttja min rätt till öppet köp. Men se det gick inte. Defekta varor ska undersökas och skickas till verkstad och utredas. Jag ringde kundsupporten och han jag pratade med sa att det inte alls stämmer. Jag skulle få en ny fjärrkontroll så fort de tagit emot min. Men hon som skapat mitt returärende höll inte med. Det skulle utredas OM FELET VAR MITT att fjärrkontrollen inte fungerade (trots att jag just hade fått den). Det har nu gått TRE VECKOR sedan jag skickade in fjärrkontrollen och allt jag vet är att den placerats i kö på verkstad. Har velat häva köpet då jag tycker det är uselt hanterat. Det får jag göra EFTER att verkstaden konstaterat att det är ett garantiärende. Jag har så svårt att förstå att ÖPPET KÖP INTE GÄLLER om företagets skickade vara är trasig. Då är det helt plötsligt ett serviceärende. Man låter kunden hamna i kläm och vänta oproportionerligt länge på att ärendet ska hanteras så man antingen får en ny vara eller pengarna tillbaka. Har någon gång fått en defekt vara från konkurrenter som Elgiganten, Webhallen eller CDON och de har aldrig ifrågasatt kunden på detta sätt. Det känns som att Net On Net:s enda intresse är deras egen vinning i ärendet. Så lita inte på deras Öppet Köp/Ångerrätt. Den är inte värd någonting överhuvudtaget. Usch!
NetOnNet svarar:2019-03-25
Hej! Det här var väldigt tråkigt att läsa och vi får beklaga det inträffande! Vi önskar få chansen att se närmare på ditt ärende och gå till botten med vad som har skett. Skicka gärna in ett mail till "kontakt@netonnet.com" så för vi en konversation vidare! Mvh, Jakob
Sida 1