Förpackas dåligt, och kundtjänstbekymmer. Haft besvär med att de packar känsliga elektronikprylar utan vaddering så att produkterna låter som skallror när de kommer fram. Första kontakten med kundservice via mail, inget svar på över en vecka. Ringde. Flera gånger. Blev till sist lovad retur och bättre packad vara. Kom ny vara ca 3 veckor senare, lika illa packad. Ny kontakt med kundtjänst. De meddelar att det är så varor packas hos dem och de kan därmed inte lova bättre förpackad vara. Sedan har de mage att skriva på sin retursedel ”kom ihåg att packa varan väl..” Och nu är det tre veckor sedan jag skickade tillbaka skrammelpaketet och ännu har jag inte fått någon återbetalning... snart tre månader efter det ursprungliga köpet. Och om nu NetOnNet svarar på det här med något copy-paste svar av ”jag skulle vilja titta på just ditt ärende” så säger jag bara nej tack, det är redan något tiotal personer på er kundtjänst som tittat på just mitt ärende, och hittills har det inte hjälpt. Titta på era förpackningsrutiner istället.