4.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-20
Redigerades 2019-09-23
    Väldigt krångligt att köpa på NetOnNet. Jag fick, efter flera dagar, inte sms:et med ordernr. för att kunna hämta varan. Inte heller fick jag kunna spåra försendelsen. Det värsta var att jag fick leveransbeskedet EFTER att jag hämtade varan. Inte att rekommendera, köp INTE via nätet !!!
    2019-09-18
    Redigerades 2019-09-23
      Att hitta den vara jag ville köpa
      NetOnNet svarar:2019-09-23
      Hej! Vad kul att höra att allt funkat som det ska hos oss på NetOnNet! Tack för ditt omdöme! Mvh Kevin
      2019-09-10
      Redigerades 2019-09-23
        Enkelt och snabbt
        NetOnNet svarar:2019-09-11
        Hej! Visst är det kul när det är enkelt och snabbt hos oss på NetOnNet? Tack för ditt omdöme! Mvh Kevin
        2019-09-13
        Redigerades 2019-09-23
          Snabbt och Enkelt
          NetOnNet svarar:2019-09-23
          Hej! Vad kul att du nämner både snabbt och enkelt då det är något vi strävar efter 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme! Mvh Kevin
          2019-09-22
            b
            bogg(7 omdömen)
            Lallande hattifnattar. Beställde 14/9 ett moderkort (Aorus Z390 Elite) som skickades tisdag 17/9, postnord säger att "Förhandsinformation" tagits emot men inget paket. Kontaktar Netonnet på Torsdag morgon då Postnord fortfarande säger sig inte ha fått något paket utan bara förhandsinformationen. Netonnet kontaktar postnord och väntar svar "Strax efter lunch, vi återkommer när vi fått svar", torsdagen rullar på, och fredagen kommer, vid lunch kontaktar jag dom igen. "Postnord kan inte hitta ditt paket, vi skickar ett nytt med vår expressfrakt, det går iväg härifrån under dagen och du får en bekräftelse om ett par timmar på denna ersättningsorder". Fredagen rullar på, lördagen och nu söndagen. Fortfarande inget paket som skickats och fortfarande inget mail som bekräftelse på ersättningsordern. Paketet som skickades i tisdags? Fortfarande "Postnord har fått förhandsinformation om försändelsen...". Grymt jobbat netonnet, en vecka kanske i er värld inte är så lång tid för att få iväg ett paket, men kunde ni bara hålla vad ni lovat så hade det inte varit några bekymmer. Nu får jag väl vänta till tidigast på tisdag innan jag får mitt nya moderkort, eller kanske onsdagen, eller torsdagen, vi får se när ni får tummarna ur röven och levererar ersättningsordern...
            NetOnNet svarar:2019-09-23
            Hej bogg! Oj detta var verkligen inte ett roligt omdöme och jag vill inget mer än att ta en närmare titt på just ditt ärende för att utreda vad som skett. Skicka in all information till mig på [email protected] så tar vi kontakten vidare där. Mvh Kevin
            2019-09-22
              Ni är bäst
              NetOnNet svarar:2019-09-23
              Hej! Vi uppskattar verkligen ditt omdöme! Tack! Mvh Kevin
              2019-09-22
                klanderfritt
                NetOnNet svarar:2019-09-23
                Hej! Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme! Mvh Kevin
                2019-09-22
                  Priset är jättebra och produkten fungerar utmärkt. Snabb tjänst (respekt av leveranstiden). Jag rekommenderar.
                  NetOnNet svarar:2019-09-23
                  Hej! Snabbt, enkelt och Lagerpris det är exakt det som vi stävar efter 😊 Ett bättre facit än ditt omdöme kan vi inte få 😊 Mvh Kevin
                  2019-09-12
                  Redigerades 2019-09-22
                    Var lite krånligt att hitta kortbetalning. Annars mycket smidigt.
                    NetOnNet svarar:2019-09-23
                    Hej! Vad trevligt att läsa att köpet har gått smidigt igenom. Hoppas ni är nöjd med ert nya inköp. Mvh Kevin
                    2019-07-21
                    Redigerades 2019-09-21
                      Enkelt
                      NetOnNet svarar:2019-09-23
                      Hej! Och enkelt ska det vara hos oss på NetOnNet! Tack för ditt omdöme! Mvh Kevin
                      2019-09-21
                        Bra produkter, billigt och fraktfritt.
                        NetOnNet svarar:2019-09-23
                        Hej! Riktigt kul att läsa ditt omdöme och det kommer att hjälpa befintliga och nya kunder 😊 Mvh Kevin
                        2019-09-21
                          f
                          forza1971(35 omdömen)
                          Så uselt betalsystem (Resurs Bank) att jag inte kunde slutföra köpet, då är det svårt att vara kund. Sidan kraschar när man ska gå över till mobilt bankid… Och när man backar är allt borta.
                          2019-09-11
                          Redigerades 2019-09-21
                            Jag fick via chatten förklarat vilka siffror från mina presentkort jag skulle använda mig av. Sedan var det bara att följa anvisningarna. Lätt och smidigt att välja fraktsätt, betalning m m. Även för en som likt mig handlar online för första gången.
                            NetOnNet svarar:2019-09-13
                            Hej! Vad kul att vi kunda hjälpa dig att lösa allt! Tack för ditt omdöme! Mvh Kevin
                            2019-09-21
                              Snabb och enkel utcheckning. Älskar att kunna se prisjämförelse på ett smidigt och enkelt sätt.
                              NetOnNet svarar:2019-09-23
                              Hej! Vad kul att du använder dig av orden snabbt och enkelt då det är något som vi verkligen strävar efter. Tack för ditt omdöme! Mvh Kevin
                              2019-09-20
                                ESTS123(8 omdömen)
                                Köpte en Lenovo Ideapad på nedsatt pris. Stod "utgående modell - fyndvara" bredvid annonseringen. När den kom fram så var originalförpackningen bruten, kladdig och delarna var nedstoppade på ett sådant sätt att man tydligt ser att datorn är begagnad. När jag tar upp datorn är den smutsig och äcklig. Hör av mig till supporten där någon Filip S på et kort, oengagerat och snorkigt vis säger att det är en "fyndvara" som kan vara begagnad. Jag brukar passa på att fynda demoex etc från gång till annan, men då är det alltid tydlig annonserat vad det är. Har aldrig missat en sådan sak tidigare så jag går in på butiken för att titta hur det ser ut. Längs ned i vänstra hörnet finns en liten grå sned markering med ännu mindre text som säger "Fyndvara", men inget mer. Den snarstuckna Filip hänvisar till texten "Vad är en fyndvara". 1. Självklart respekterar jag att en butik vill rea ut demoex och returer, men det måste framgå på ett tydligt vis. 2. Det står att varan skall vara genomgången av personal i butiken. Det har ju mindre betydelse om personalen ser såpass lätt på sin uppgift att han släpper ut en vara som ser ut som skit. Denna vara var så pass smutsig att det omöjligen kan undgått någon. 3. När man har en kundtjänst är det rätt vettigt om man bemannar den med personal som tycker att det är kul att hjälpa folk. Att ha folkilsken personal som inte ens kan klämma ur sig ett "oj vad tråkigt" eller något liknande, utan bara kan rapa ur sig ett mekaniskt "du får returnera produkten men vi ger ingen rabatt" är undermåligt. Summa summarum behöver jag datorn idag, så jag kommer inte att returnera den. Däremot kommer jag aldrig någonsin igen att återvända som kund till NetOnNet, vilket är en större loss för NON än för mig då jag handlar dylika produkter ofta och mycket.
                                Sida 1