Kategorier
Prisjakt
NetOnNet
  • Fri frakt på allt
  • Samma pris Lagershop&Internet
  • Express lev. från samma dag
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en timme sedan
Bokade på nätet. När jag skulle hämta, skickade jag sms med ordernr enligt anvisning. När ingen kommit ut efter 10 min, gick jag in till kundtjänst. De hade min sladd klar på disken men kunde inte komma ut med den för jag hade inte skrivit regnr på bilen. Det fanns ingen mer utanför som väntade, så det kunde ju inte vara så svårt. Dessutom har jag inget regnr på min cykel! Urdåligt!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
21 timmar sedan
Mycket bra sida att handla på:)
NetOnNet svarar:2021-04-22
Vad kul att du tycker om vår sajt! 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme!
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
21 timmar sedan
Från Borås till Kållered är det 7 mil. Utlovad ledtid är 3-4 vardagar. Upphämtning gjordes hos Netonnet centrallager den 12 april och leverans skedde idag den 21 april. En annan försändelse från Netonnet i början av januari tog också god tid på sig (räknat från faktisk upphämtningsdag). Försändelserna går via Hallsberg och det är väl någonstans där som saker och ting verkar strula till sig. Nu handlar detta inte om livsviktiga mediciner, men väljer man gratis fraktalternativ med PostNord så verkar det som att man får vara beredd på att vänta.
NetOnNet svarar:2021-04-22
Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram i tid. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Mvh Emelie
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en dag sedan
Förpackas dåligt, och kundtjänstbekymmer. Haft besvär med att de packar känsliga elektronikprylar utan vaddering så att produkterna låter som skallror när de kommer fram. Första kontakten med kundservice via mail, inget svar på över en vecka. Ringde. Flera gånger. Blev till sist lovad retur och bättre packad vara. Kom ny vara ca 3 veckor senare, lika illa packad. Ny kontakt med kundtjänst. De meddelar att det är så varor packas hos dem och de kan därmed inte lova bättre förpackad vara. Sedan har de mage att skriva på sin retursedel ”kom ihåg att packa varan väl..” Och nu är det tre veckor sedan jag skickade tillbaka skrammelpaketet och ännu har jag inte fått någon återbetalning... snart tre månader efter det ursprungliga köpet. Och om nu NetOnNet svarar på det här med något copy-paste svar av ”jag skulle vilja titta på just ditt ärende” så säger jag bara nej tack, det är redan något tiotal personer på er kundtjänst som tittat på just mitt ärende, och hittills har det inte hjälpt. Titta på era förpackningsrutiner istället.
NetOnNet svarar:2021-04-22
Vi uppskattar verkligen din feedback och jag kommer att ta det vidare för att undersöka närmare på om det finns något som vi kan förbättra tills nästa gång. Vid fler frågor eller funderingar, kontakta gärna oss via mailen [email protected] Mvh Emelie
r
rodak

2 omdömen

Usel
en dag sedan
Köpte ett tangentbord (på kampanj) som slutade fungera. Fick då svar att det inte gick att laga och att de inte längre hade det i sortimentet. Jag frågade då om de kunde fixa ett likadant från leverantören men det kunde de inte. Enligt konsumentverket så har jag rätt att häva köpet och få ersättning om jag tvingas köpa en likvärdig produkt dyrare någonstans. Hittade då billigaste priset på prisjakt men netonnet vägrar betala ut motsvarande summa för att jag ska kunna köpa ett likadant tangentbord igen. Hänvisade till: https://www.konsumentverket.se/for-foretag/konsumentratt-for-foretagare/fel-pa-varan-som-kunden-kopt/ Men de vägrar fortfarande så här står jag utan tangentbord. Deras rekommendation var att kontakta en konsumentrådgivare men de själva följer inte ens konsumentverkets rekommendationer. Handla inte här! Jag har varit trogen kund länge men aldrig tidigare haft ett garantiärende. Detta var mitt första och erfarenheten är tyvärr att netonnet är bra på att ta betalt och leverera, men inte på att ta sitt ansvar vid trasig produkt.
NetOnNet svarar:2021-04-22
Hej Rodak! Det var väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med hur ditt ärende har hanterats och jag beklagar att du inte fått den hjälp du önskat För att jag ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och få mer information om vad som skett i kontakten med oss är jag tacksam om du kan maila in mer information till [email protected] så ska jag undersöka saken närmare. Mvh Emelie
Utmärkt
16 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Första beställningen försvann mellan lagret och budfirman, men de skickade en ny vara efter en vecka. Den leveransen var dock snabb.
NetOnNet svarar:2021-04-21
Hej Larwik! Vad härligt att höra att du fick hjälp med ditt ärende snabbt 😊 Hoppas ni är nöjd med ert nya inköp!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 dagar sedan
Uruselt. Som vanligt klarar inte PostNord av att leverera på den info som skrivs in av avsändaren. I detta fall NetonNet. Man kan hoppas att dessa företag någon gång straffas och karma innebär konkurser som gör det möjligt för bättre leveransalternativ och webbbutiker i framtiden. Nu får jag hämta ut 20kg paket själv och bära hem som jag bokat hemleverans för.
NetOnNet svarar:2021-04-21
Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram som förväntat. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Mvh Emelie
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 dagar sedan
Efter flera kontakter med supporten så är det bara att konstatera att dom har låga priser av en anledning. Dom är inte ett dugg serviceminded eller intresserade av att lösa problem som uppstår. Kommer inte handla där igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller. Undrar om det är detta företag som Fabian Bengtsson vill vara VD för? Kanske dags för en svensk version av "Undercover boss"?
NetOnNet svarar:2021-04-20
Hej, vi får bra och dåliga omdömen och alla är lika viktiga för oss för att vi ska kunna veta vad som fungerar och inte fungerar. För att jag ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och få mer information om vad som skett i kontakten med oss är jag tacksam om du kan maila in mer information till [email protected] så ska jag undersöka saken närmare. Mvh Emelie
Betyg köpupplevelse
4.1Utmärkt
500+ omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1150)
(148)
(43)
(67)
(217)

Om butiken

NetOnNet

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.netonnet.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: NetOnNet AB

Organisationsnr: 556520-4137

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare