Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före kl.22 lev. imorgon

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 22 år sedan
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.81)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Bra
    Okej butik, varken dålig eller bra. Fungerar som det är tänkt.
    1 dag sedan
  • Utmärkt
    Har handlat ganska många gånger på Net on Net sedan första år de etablerades. Alltid utan problem. De är snabba och bland de billigaste. De fick 9 istället 10 bara för att jag inte hade problem med varor jag köpte där och vet inte hur är de när problem uppstår. Därför en liten reservation.
    Det är min favorit butik och de är på första plats om varor jag vill köpa finns på deras sortiment.
    3 dagar sedan
  • Hej Mardav och tack för ditt omdöme!

    Grymt kul att höra att vi ligger topp på din lista och att du varit med oss länge, riktigt roligt! Vi hoppas att vi kan lösa det problemet på 10-stjärnigt vis och tackar igen för ditt fina omdöme Mardav!

    Mvh Filiph

  • Bra
    Dom gör det helt ok. Har bra och tillmötesgående support. Har handlat mycket här och generellt är det väldigt bra. Senaste skulle jag köpa en apple kabel. Jag var osäker på om den skulle funka på det sättet jag önskade men det skulle inte vara några problem att testa och lämna tillbaka om det inte gick. Sånt gillar jag! Sen slutade det med att jag itne köpte den hos dom ändå då apple precis startade en kampanj på just den produkten och dumpade priset med ca 40%. Trots det var supporten extremt hjälpsam och trevlig.
    6 dagar sedan
  • Hej Johan 86! Tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss enormt att höra att du uppskattar vår support och att du fick en bra deal på kabeln där, även om det inte var hos oss (kanske nästa gång!). Tack för ditt fina omdöme Johan86, grymt kul att höra!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har aldrig blivit besviken av en affär på N O N
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som det ska vara
  • Bra
    I bought 1 time at this store and i have to said that its pretty good.
    13 dagar sedan
  • Hello Helligo, thank you for your review.

    We’re really pleased to hear that you like our store and hope that you’ll visit us again so we can get the opportunity to give you an even better experience and boost the score! Thank you for taking your valuable time to write this review!

    Best regards, Filiph

  • Knappt godkänd
    Nja...

    Köpte en grill för tre veckor sedan. Den var skadad vid leverans, vilket jag anmälde för två och en halv vecka sedan (efter helgen, eftersom supporten var stängd när jag kom hem och såg skadan).

    Det har ännu inte hänt något mer än "vi jobbar på det"...

    Uppdaterar betyget när vi ser hur det går, men det känns som att det redan gått ganska lång tid. Tur att det inte är grillsäsong...

    UPPDATERING 2017-02-02: Nu har jag fått besked om att de levererar en ny grill i april (för de grillar som fanns i lager när jag anmälde felet hade tagit slut...). Vi får se hur enkelt det går att returnera och om den nya grillen kommer som utlovat. Tur som sagt att det är vinter...
    24 dagar sedan ( Uppdaterat: 16 dagar sedan )
  • Hej AndreasBoozon och tack för ditt omdöme.

    Det var verkligen tråkigt att höra att din grill blivit fraktskadad. Jag skulle gärna se över ditt ärende närmare för att se vad som dragit ut på svarstiden och för att se vad vi kan förbättra. Problemet i detta fallet är ju om en vara utgår och inte finns så har vi ju därmed ingen ny att skicka som vi i normala fall ordnar samma dag som du kontaktar oss om fraktskadan. Maila mig gärna på socialmedia@netonnet.com med referens till detta inlägget så ska jag se närmare på ditt ärende.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Jadu.. fick ett defekt grafikkort, gick till service. Han tog emot grafikkortet, "vi har tyvärr inget likadant på lager, vill du få ett hemskickat?" Ja, sa jag. Klart. Tog 5min. Om man inte kan kalla det här ypperlig kundservice, ja, då vettefan. Tack netonnet. Jag gick dit med förväntningar på krångel, misstankar och leda, jag kom ut från butiken som en kund som fortsättningvis kommer handla från er, med er som förstahandsval vid köp av hemelektronik. 10 stjärnor helt klart. Nu sitter jag här glad med ett fungerande grafikkort. Tack.
    16 dagar sedan
  • Hej Alekarlov och tack för ditt omdöme.

    Det var tråkigt att höra att du fick ett defekt grafikkort vid första tillfället men riktigt kul att höra att du uppskattar vår kundservice och den varit så smidig som vi önskar. Det värmer verkligen att få höra de fina ordern och vi vill tacka dig ännu en gång för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt har gått mycket bra hittills.
  • Utmärkt
    Snabb leverans, Bra information om när paketet finns att hämta på utlämningsställe.
    Allt var som förväntat och det är rätt kvalitet.
    17 dagar sedan
  • Hej Bondgåsen och tack för ditt omdöme!

    Det är verkligen roligt att höra att du uppskattar vår leveranshantering och uppdatering kring din order. Tack igen för ditt fina omdöme.

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Snabba leveranser, bra priser på mycket och suveränt enkel beställning/betalning online. Andra butiker har en del att lära härifrån!

    Vissa saker har överpris, därför 9 av 10 stjärnor.
    17 dagar sedan
  • Hej jappish84 och tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss verkligen att se ditt fina betyg. Vi jobbar ständigt för att ha så låga priser som möjligt men det är en hård evig kamp! Vi hoppas att vi till nästa gång även har lyckats pressa ner dessa priser så att du kan känna dig nöjd till 100% och fylla i den där sista stjärnan med! Tack igen för ditt betyg!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Alltid snabba leveranser och dessutom fraktfritt
    Bra priser!
    6 år sedan ( Uppdaterat: 17 dagar sedan )
  • Hej KGE och tack för ditt omdöme.

    Det är otroligt kul att se ditt fina betyg och att du är så nöjd med vår hantering och våra priser. Tack igen för ditt omdöme KGE, det glädjer oss enormt att höra!

    Mvh Filiph

  • Knappt godkänd
    Beställer datordelar som enl. Prisjakt och Netonnet själva finns i lager. Får ett mail där det står att någon/vissa av delar saknas på lager och att de återkommer inom 1 dag, 3 dagar sedan - inget mail eller kontakt. Kontrollerar lagerstatus - alla komponenter är grönmarkerade. Skickar mail och undrar, inget svar.
    19 dagar sedan
  • Hej raspie och tack för ditt omdöme.

    Det låter mycket märkligt! Jag tar gärna en titt på vad som kan ha hänt. Vanligtvis om en vara tar slut innan din order plockas så tittar vi på att skicka den från en lagershop. Maila mig gärna på socialmedia@netonnet.com med hänvisning till ditt inlägg på prisjakt samt ditt order nummer så ska jag ta en titt på vad som händer!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Otroligt bra!
  • Perfekt
    Grymt smidigt att handla, mängder med leverans-alternativ och första gången jag sett att man kan betala via Swish, inget tramsande med fakturor som man lätt glömmer eller springa efter plånboken för att skriva in sitt kortnummer! Strålande jobb NetonNet!
    19 dagar sedan
  • Hej Jarbo och tack för ditt omdöme!

    Det glädjer oss otroligt att du uppskattar Swish-funktionen och vår hemsida! Tusen tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss!

    Mvh Filiph

  • Usel
    Beställning Leverans
    Kommer Hädan efter att köpa från andra butiker, om så är möjligt!
  • Utmärkt
    Beställning
    Köpet gick snabbt och smidigt till. Fraktfri leverans gillas särskilt!
  • Usel
    Man köper en dator hos dom som går sönder efter 2 veckor, jag skickade in den och fick till svar att det inte fanns fler likadana datorer och den gick inte att reparera. Jag fick pengarna tillbaks.

    2-3 veckor efter så ligger en sådan dator ute till försäljning som fyndvara, den har reparerats alltså. Vilket fulspel. Sista gången jag handlade på denna affär.
    22 dagar sedan
  • Hej Moffisen och tack för ditt omdöme!

    Utan vidare insyn i just ditt ärende så vill jag förtydliga att en fyndvara mycket väl, och oftast, är en retur som vi fått in. Om din dator inte kunnat repareras så ska inte den ha skickats till verkstad för reparation. Vi vinner inget på att återbetala dig fullpris sedan ta på oss en kostnad för reparation och därefter sälja den till ett lägre pris. Därmed betvivlar jag att det är just din dator som kommit ut på hemsidan som fyndvara. Du får gärna maila mig ditt kvitto- eller ordernummer så kan jag kolla upp om det faktiskt är den dator du lämnat som sålts som fynd. Maila då till socialmedia@netonnet.com och hänvisa till ditt inlägg här på prisjakt så kan jag kolla närmare på det.

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Ok, enkelt att beställa + snabb leverans
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket smidigt, bra sortiment, fraktsätt och givetvis låga priser! Klockrent!
  • Acceptabel
    Köpte En dator i delar ( Valde delarna själv ) Gav 20 k ( 15 på netonet ) sammanlagt 2 laddningar . Helt okej pris helt okej packat . Dock var väl frakten ett stort skämt då det verkar vara ett lotteri om delarna finns inne . Tog runt 2-3 veckor att få allt trots 1-2 dagars leverans . När den Äntligen kom så saknades tex armbandet för att slippa skador på delarna . Vet inte om dom bara vill att man skall titta på delarna eller om Garantin är så bra att dom inte bryr sig . Jag är dock allt ganska nöjd datorn funkar kanon maxar allt (Köpte graffekortet och skärm på ett annat ställe även armband . ) Dock verkar det vara så att när man väl har betalat så hamnar man sist i kön . Kan man åka in och handla direkt så slipper man säkert problemen .
    24 dagar sedan
  • Hej Thomas Törnström och tack för ditt omdöme!

    Det är mycket tråkigt att du upplever att det är ett lotteri att få hem delar till din nya rig. Om en vara tar slut hos oss gör vi alltid vårt yttersta för att få in den så snabbt som möjligt. Vi försöker alltid planera så att inget ska hinna ta slut, men ibland så strular logistik och tillgång av olika varor från leverantörer och det är självklart beklagligt att det kan bli så. Jag tar mer än gärna emot dina synpunkter på vår hantering och om du har några förbättringsförslag till min mail. Maila mig på socialmedia@netonnet.com så tar jag din feedback vidare. Det glädjer oss dock att höra att din nya dator flyter på bra, GLHF Thomas!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Beställningen gick mycket smidigt. Perfekt hemtelefon med sms funktion och högtalare bla. Liten och smidig, snygg design och stora siffror.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har inte mottagit varan ännu
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Som vanligt perfekt!
  • Usel
    NetOnNet är en bra butik med snabba leveranser. Deras returservice är dock under all kritik. Därav mitt betyg. Jag har enkelt aldrig stött på något sämre.

    Så här gick det till
    1. Vi lämnade tillbaka en vara enligt öppet köp (fick själv stå för frakten).
    2. Pengarna skulle betalas ut inom 10 arbetsdagar.
    3. Pengarna hade inte betalats ut inom uttalad tid... Kontaktar NetOnNet som då hänvisar till Resursbank (....).
    4. Jag ringer till Resursbank och frågar när pengarna för returen kommer varvid personen säger "Vi betalar inte ut pengar för returer om inte konsumenten ringer in och kräver utbetalningen" What the F---??? Det är som sagt det sjukaste jag har hört. Inte nog med det måste personen i fråga som har beställt kräva pengarna (make/maka) fungerar inte (trots att pengarna går tillbaka till personen som har lagt beställningen.)
    5. Summering. Kommer aldrig någonsin att handla av NetOnNet mer. Kanske om dom ordnar upp sin returhantering.

    Handla hos någon annan butik som har bättre returneringsvilkor med fria returer etc. När man väl vill returnera något (vilket är väldigt sällan) hoppas man att det går smidigt. Vilket det inte gjorde hos NetOnNet
    26 dagar sedan
  • Hej Georgeberi och tack för ditt omdöme!

    Det är mycket tråkigt att höra att det blivit mer omständigt än väntat när du velat returnera en produkt hos oss! Självklart önskar vi att en returprocess ska vara så enkel som möjligt! Jag tar din feedback vidare till ResursBank så att de kan se över sina rutiner för en utbetalning.
    Jag vill påpeka att det är ResursBank som denna recensionen egentligen berör även om det givetvis berör oss indirekt med tanke på att det är en samarbetspartner. Men för att förklara hur det funkar i praktiken så hoppas jag att du förstår varför jag påstår att detta primärt rör ReursBank;
    När du handlar på ditt NetOnNet-kort eller via faktura så är det, i praktiken, ResursBank som betalar oss för din vara och du betalar sedan till dem. Vi kan dessvärre inte betala ut ev. retur till någon annan utan återbetalningen går tillbaka samma vända som de kom in till oss, dvs till ResursBank. Du kommer då ha ett plus-saldo på ditt konto hos dem och att de inte betalar ut det per automatik kan vid första anblick kännas korkat, det kan jag hålla med om, men det finns bakomliggande anledningar till detta. Det kan exempelvis bero på att de kanske inte har dina konto-uppgifter och kan därmed inte betala ut summan. Det finns säkert fler bakomliggande anledningar till varför systemet och rutinen ser ut som det gör men jag kan dessvärre inte svara på det med säkerhet då jag inte arbetar på ResursBank. Jag förstår din frustration och jag tar givetvis din feedback vidare! Tack igen för ditt omdöme

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Har köpt från NetOnNet tidigare och har bara bra erfarenheter av dom.
    Snabb leverans och enkel betalning.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Som det skall fungera. Snabbt och "billigt".
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd med pris, kvalitet, paketering och snabb frakt !
  • Utmärkt
    Beställde en Garmin Vivoactive och hämtade ut den i butiken i Kalmar. Riktigt smidigt förfarande att kunna boka upp den på nätet och hämta ut den i butiken. Netonnet var inte billigast men det kvittar när det funkar så smidigt.
    1 mån sedan
  • Hej Creedo och tack för ditt omdöme!

    Det var roligt att höra att du uppskattar alternativet att kunna hämta varan i butiken. Självklart önskar vi att vi kan vara billigast på allt men det är en tuff tävling! Vi hoppas att nästa gång du handlar att den är billigast hos oss! Tack för ditt fina omdöme!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har köpt varor från Netonnet tidigare, det kommer jag att fortsätta med. Snabba leveranser, bra kvalitet, hittar inga fler ord, det är helt enkelt perfekt.
  • Dålig
    Beställning Leverans
    Jag skulle beställa en vara en födelsedagspresent till en person på annan ort. Ringde Netonet för att ta reda på hur det skulle gå till. Jag beställde varan för hämtning hos NetonNet på fördelsdagsbarnetsort. Det visades sig att födelsedagsbarnet inte fick hämta ut varan fast jag exakt presenterat vad jag ville.
  • Knappt godkänd
    efter att ha handlat flertalet produkter från er så lämmar jag er som kund. Mina 4 senaste köp har ni visat att ni inte kan handskas med kunder då ni inte kan hjälpa på rätt sätt. Jag har mailat er så ni vet vad som gäller men jag är besviken på erat sätt att lösa problem istället för att lösa en order så får man dessutom stå i kö i flera dagar innan ni ens svarar på en. ja som sagt har ni redan blivit kallad på.
    1 mån sedan
  • Utmärkt
    Everything came as it should (I often find companies tend and like to send you returned items) but mine was brand new.
    Although when it comes to shipping, I found it to be a little too slow (not the delivery itself but only shipping) because it takes them 2 days only to prepare and ship the item to the carrier. This was "Free delivery" option, but still I don't accept this kind of time handling just because they want me to choose a faster option so that I pay them more for the shipping.
    Overall, it's my first experience with NetOnNet and it did go very well.

    One star minus for slow handling and shipping despite being "free delivery" option, although they do provide you with the tracking capability which is to be valued.
    After the PostNord took the package it took them only 24 hours to delivery the package to my nearest post office which was very fast in my opinion.
    1 mån sedan
  • Hi ErliK and thank you for the review!

    We're glad to hear that you find us to be a reliable reseller! We're sorry to hear that you're not all that happy about the free shipping-handeling so I will do my best to explain the process. Since we get a lot of orders daily, the handling of the free shipping-orders are handled in the same order they came in. In other words there's a queue for these orders. If you're in a hurry and you want your order to be handled quicker and get ahead of the queue we offer that option through the express-alternative in the checkout. With that said, there are no deliberate waiting-time for the orders with free shipping, only the time it takes for you order to climb the queue so to speak. Hope this clears it up somewhat, and thanks again for your review ErliK!

    Best regards,
    Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Fungerade bra, mycket nöjd.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Detta är ett TEST.
  • Bra
    Beställde en kompaktstereo den 22/12 kl 19:30
    Tog expressfrakt (+79kr) och skulle då få varan dagen därpå (innan julafton mao)
    Följde pkt via PostNords länk och insåg kl.15:50 den 23/12 att jag inte skulle få mitt pkt innan jul (då var pkt i Örebro,jag bor i Sollentuna).
    Den 27/12 kom mitt pkt,kontaktade Netonnet som snabbt svarade att jag skulle få tillbaka mina 79kr som jag betalat extra för expressfrakt (kom till mitt konto den 2/1).
    Så även om det inte blev som jag tänkt mej hanterade Netonnet mitt ärende bra gällande återbetalning
    1 mån sedan
  • Hej Shrek och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att ditt paket inte kom fram i tid och vi hoppas att det kommer i tid nästa gång du väljer express från oss! Kul att höra att du upplevde vår service levde upp till förväntningarna gällande återbetalningen! Tack igen för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Utmärkt
    Beställning
    Bra pris, lätt att hitta på hemsidan
  • Usel
    Beställning Leverans
    Leveransen är kraftigt försenad det enda jag får veta är att paketet felsorterats och sedan inget mer bara "kraftig försening" SMS delgivning har inte skett utan bara via datorn trots att jag uppgivit mobilnr o begärt SMS delgivning
  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans
    Att svara på e-post inom 48 timmar som Ni skriver är alldeles för länge. Jag beställde varor för 3,827,- och så visade det sig att Ni skulle leverera ordern i mitten av april p.gr.av att en pryl som kostar 49,- inte kommer in till Er förrän då. Övriga varor fanns hemma. Det var ett Cleaning Kit och hur viktigt är detta på nya prylar???? I detta fall skulle Ni gjort en delleverans och restat det andra. Jag skall inte behöva både ringa och skicka e-post. Väldigt irriterande. Nu är det gjort en delleverans och varorna skall vara på väg.
  • Dålig
    Beställde en LG-tv häromveckan. Beställde på måndagen, skickades på torsdagen. Väl framme visar det sig att det är fel TV som är postat i mitt namn - detta var en Samsung. Inne i lastbilen ser jag LG-tven jag beställt men denna är adresserad till en annan person, också från NetOnNet. Förmodligen har NetOnNet blandat ihop två st beställningar så den andra personen fick min LG levererad. Tog ej emot Samsungen utan ringde kundtjänst som erbjöd sig att rätta felet men bad inte om ursäkt för den undermåliga hanteringen. Annullerade beställningen då det ej finns tid eller ork att ringa fram och tillbaka för att få rätt modell levererad igen.

    Nu är priset höjt på modellen och att åka till lagershopen är inte aktuellt längre.
    Är inte så nöjd.
    1 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Vi få se när den kommer.
  • Ganska bra
    (Se uppdatering nedan) NetOnNet är oftast en butik att lita på. Har handlat där många gånger men för några dagar sedan handlade jag för första gången på nätet. Beställde på torsdag kväll och kunde hämta hos postombud runt middag på måndag. Inga skavanker på lådan alls, dock hade jag önskat att man packat lite bättre och inte bara skicka produkten rakt upp och ner. En extra kartong eller lite dämpning hade gjort susen, ifall oturen är framme alltså.

    Personalen i Västerås är trevlig och hjälper gärna till. Dock anser jag att de saknar kunskap om stora delar av sortimentet. Rekommenderar inte att du frågar personalen om hjälp angående mer avancerade teknikfrågor då det de oftast gör är att googla fram svaret ändå.

    Det bästa med företaget är deras sätt att fungera. Du går in i ett stort lager fullt med kartonger och grejer. Nästan inget är uppackat, du bara tar en vagn, lastar på det du ska ha och går sedan till kassan. Personal finns alltid vid en stor informationsö i mitten av lagret. I och med detta sparar företaget både arbetskraft och slipper slösa pengar på krusiduller vilket gör att de kan erbjuda lägre priser än konkurrenter på många produkter. 

    Kort och gott, se till att du vet vad du ska köpa innan du åker till NetOnNet. Råkar det bli fel har du 30 dagars öppet köp även på öppnad och prövad produkt. Returer går snabbt och smärtfritt.

    Uppdatering (2017 jan):

    Har tyvärr tappat lite respekt för NetOnNet under senaste tiden. De flänger priser från höger till vänster och det blir jobbigt att hålla reda på för kunden. Jag ska förklara mina scenarion.

    Under black friday 2016 hade de sänkt priset på ett par Corsair gaming hörlurar till 649 kr (bäst på marknaden). Detta såg jag vid midnatt på deras hemsida och tänkte att jag skulle åka dit precis vid öppning på fredag morgonen. När jag vaknar och surfar runt bland erbjudandena medan jag äter frukost ser jag att priset på produkten ökat till 849 kr. Jag blir helt förvirrad och ringer upp kundtjänst för att fråga varför de har dragit tillbaka sitt tidigare erbjudande och att jag borde få köpa produkten för det priset som de vid midnatt annonserade. Responsen jag fick var något i stil med att "Nej tyvärr är detta omöjligt, våra priser rör på sig hela tiden och du borde ha beställt på internet istället". 

    Jätte dåligt! men jag tänker att jag åker dit ändå och tittar eventuellt köper hörlurarna ändå då jag hade andra ärenden. Då ser jag att priset på hyllan är 649kr som jag hade sett tidigare. Jag skyndar mig att ta en bild på priset och går raka vägen till kassan för att köpa den. Kassörskan blippar såklart produkten och förväntar mig att jag ska betala 849kr men då visar jag upp bilden och säger att jag enbart ska betala det som skyltas för. Hon ser då lite irriterat på mig och ringer till sin kollega för att omedelbart ändra prisskylten. Jag fick iallafall köpa produkten till det rabatterade priset såklart!

    På kvällen sen när jag kommer hem ska jag kika så jag inte missat några erbjudanden från någon. Då ser jag att NetOnNet har sänkt priset på just de hörlurarna jag köpte till 649 igen! Det här är ju bedrägeri, locka med bra priser för att man ska åka dit och sen få kunden att köpa de lite dyrare! 

    -

    En annan gång skulle jag köpa en TV som var sänkt och var inne och pratade med personalen som då betonade två modeller. Jag var osäker på vilken jag skulle välja men säljaren menade på att jag skulle sova på saken och köpa den jag ville ha dagen efter. Jag gjorde detta men tyvärr var detta inget bra val för dagen efter när jag är på plats för att köpa TVn ser jag att de höjt priset med 3000 kr, och den andra med 1000 kr. Jag berättar då min story för personalen som förstår problemet men säger att de är maktlösa att göra något. Säljaren gör ett väldigt gott intryck genom att försöka vända på varje sten som finns för att göra mig belåten men lyckas dock inte. Jag kan inte klaga på servicen från honom men jag tycker det är riktigt fult att företaget inte kan göra ett undantag på 1000kr för att göra kunden nöjd när det bara handlar om mindre än en dag. De är verkligen stenhårda med sina priciper från HK verkar det som.

    De här två incidenterna leder till att jag måste sänka mitt betyg med 2 stjärnor.
    11 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej Easterlily och tack för ditt omdöme!

    Det är mycket tråkigt att höra att priset varierat på det viset och jag förstår din motivering till uppdateringen. Jag tar detta vidare internt och vi uppskattar verkligen din feedback. Jag hoppas att vi kan återvinna ditt förtroende framöver igen! Tack igen för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning
    Snabbt och smidigt. Tog mindre än 2 minuter att beställa det jag skulle ha. Dessutom fraktfritt. Helnöjd. Mikael Grimberg
  • Acceptabel
    Småjobbig personal, förstår dom någonsin ett NEJ tro?
    1 mån sedan
  • Hej Memphis74 och tack för ditt omdöme!

    Det var tråkigt att höra att du upplever vår personal som jobbig, det är självklart inte det vi vill! Jag tar gärna emot mer information av din upplevelse så att jag kan ta det vidare för att förbättra vårt arbete. Maila mig gärna på socialmedia@netonnet.com med referens till detta inlägget så jag kan ta din feedback vidare.

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag har flera gånger köpt varor i egenskap av datoransvarig i en församling, alltid till belåtenhet.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Super service !!
  • Ganska bra
    Köpte en HP skrivare - när jag kom hem fungerade den inte. Superbra pris på net on net men reklamationen är ganska krånglig.
    1 mån sedan
  • Hej powerper! Tack för ditt omdöme!

    Det var mycket tråkigt att höra att du upplever att reklamationen varit krånglig, det är inte så vi vill att det ska vara. Jag tar gärna emot vidare synpunkter med vad du upplevt som krångligt när du reklamerat din vara till oss och skulle därför vara mycket tacksam om du vill skicka ett mail till mig på socialmedia@netonnet.com med hänvisning till detta inlägget på prisjakt. Vi vill kunna ge dig bästa möjliga och minst krångliga service möjligt och genom din feedback kan vi se våra brister bättre så jag hoppas att jag ser ett mail i min inkorg med mer information om vad du tycker vi kan förbättra! Tack igen powerper för ditt omdöme!

    Mvh Filiph

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Fullt nöjd.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Jag är väldigt nöjd! Inget att klaga på.
  • Dålig
    Beställde en iPad några veckor innan jul. Efter att ha väntat en vecka på orderbekräftelse så ringde jag och då skickade de omgående min order. Detta va andra gången detta hände. Första gången trodde jag inte min beställning hade blivit registrerad och gjorde om den och efter en vecka så kom båda ordrarna.
    Mycket dålig orderhantering. Välj annan leverantör om möjligt
    1 mån sedan
  • Hej Dp1010 och tack för ditt omdöme!

    Det var mycket tråkigt att höra! Vi har tidigare haft en bugg som orsakat att orderbekräftelser inte gått ut som planerat och detta ska vara åtgärdat. Jag beklagar att detta orsakat en viss oro kring att beställa från oss! Gällande att din order inte skickats (utan vidare inblick i just detta ärendet) misstänker jag att det är ett olyckligt sammanträffande att den inte skickats på grund av att den inte funnits inne. Jag tar mer än gärna en titt på varför så vi kan se över det och ta det vidare för att förhindra att samma inte sker igen. Återkom till mig på socialmedia@netonnet.com med ditt ordernummer och hänvisning till "Dp1010 prisjakt" så jag kan se över och som sagt ta informationen vidare, det skulle verkligen uppskattas! Tack igen för ditt omdöme!

    Mvh Filiph