Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Order före 22:00 utlev. idag

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 23 år sedan
(data från 2018-07-22)
Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (7.91)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Acceptabel
    2 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Positivt med snabb leverans, beställde på kvällen och fick telefonen dagen efter. Negativt med endast Polska instruktioner, även inställd på Polska(går ju att ändra) men telefonen var uppenbart avsedd att säljas i Polen, har inte varit med om det när jag beställt telefoner från andra butiker.
  • Utmärkt
    3 dagar sedan
    Aldrig haft några problem med netonnet. Oslagbar returpolicy.
  • Hej lifeiseasy och tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt och är väldigt glada över att höra att du trivs med vår returpolicy.

    Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Beställning
    Fördelaktiga priser, saklig och logisk information till kunden vid beställning.
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Usel
    4 dagar sedan
    För två dagar sedan fick jag lagt min order. Fortfarande har dom inte skickat paketet. Inte ens packat. Det är år 2018 och dom tar betalt för expressleverans när så många andra butiker levererar inom 1-2 dagar GRATIS. Aldrig mer NetOnNet och rekommenderar ingen att handla hos dom. Nu lär jag väl inte få paketet förrän efter helgen. Suck!
  • Hej Gardenia!

    Vi beklagar leveransförseningen.
    Det låter som att någon av produkterna i din beställning möjligtvis haft ett felaktigt lagersaldo eller är tillfälligt slut och därmed bromsar hanteringen av ordern.
    För att kunna ställa detta till rätta så snabbt som möjligt har jag skickat ett PM till dig via Prisjakt. Du får mer än gärna återkomma till mig därigenom och skicka med ditt ordernummer.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Beställning
    Bra pris
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Utmärkt
    5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt svar om min fråga samt otroligt bra pris
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Har handlat många gånger hos NetonNet, både i butik och på nätet. Jag har aldrig haft några som helst dåligs erfarenheter. Bara positivt hittills. Kanske har gjort mellan 15-20 större inköp de senaste åren..
  • Hej MikeyB, tack för ditt omdöme!

    Härligt att höra att du är nöjd med att handla hos oss, vi är väldigt glada över att ha dig som kund.
    Hoppas du blivit nöjd med dina produkter och att vi snart ses igen.

    Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Ganska dålig
    5 dagar sedan
    Beställde en ssd disk samt clonedisk kit.
    Leveransen skulle ske 3-4 dagar. Efter fyra daga anlände clonedisk kitet.
    Allt stämde, kolli och spårningen via Postnord. Det konstiga var att inte ssd-disken följde med.
    Efter 30 min i telefonkö fick jag besked att den skulle skickas separat.
    Det dåliga var att de inte meddelat mg det utan jag trodde de glömt skicka med den.
    Fick ett nytt kollinummer. De utlovade 3-4 dagarna blev en vecka.
    Mejlväxlingen med kundsupporten ger jag inget för och sitta i telefonkö.....vem har tid med det förutom Netonnet. Deras ringa upp via hemsidan funkade inte det heller.
    Nästa gång blir det en annan butik.
    Tack för mig.
  • Hej Edenryd!

    Vi beklagar att informationen angående leveransen av din order inte varit så tydlig som man kunnat hoppas på.
    Ibland delas leverans av en order upp mellan olika lagerställen för att du som kund skall få dina beställa produkter så snabbt som möjligt. Jag kommer att ta detta vidare internt så att vi ser över den information som förmedlas och försöker förebygga att dessa ärenden uppstår igen framöver.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Beställning
    krångligt och besvärligt med bank id. refuserade först och vid 3:e försök OK. I övrigt blev det ett lyckat köp!
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt! Det var tråkigt att höra att Bank ID krånglade för dig, men det är skönt att höra att det fungerade till slut.

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Måste ge den här butiken ett riktigt toppenomdömme då de med stor hjälpsamhet tog emot inte en, utan två returer av samma TV-modell. Första gången hade vi defekter på TV:n och andra gången var vi inte var nöjda p.g.a. vissa problem med modellen.

    Tråkigt med TV:n som vi helst hade behållt (inte kul att behöva gå tillbaka till sin 10 år gamla TV) men mycket bra med butiken som värderar sina kunder och deras trygghet!
  • Hej fffortune, tack för ditt omdöme!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt.

    Vi beklagar att den första TV:n varit defekt, men är samtidigt väldigt glada över att höra att ni fått den hjälp ni behövt av Lagershopspersonal.
    Hoppas ni inom kort hittar en TV som passar er utmärkt.

    Varmt välkomna åter!

    Mvh
    Oliver

  • Usel
    10 dagar sedan
    väldig dålig service borförklaring , sämsta service , köpte en skärmskydd och det är fel på den men kund service bortförklarat för mig ,trots jag skickade bilder till de han kom med en förslag som kostar mer än skärmskyddet .
  • Hej tiger40,

    Vi beklagar det inträffade.
    För att jag skall kunna titta närmare på ärendet och vad som sagts i din kontakt med kundservice har jag skickat ett PM till dig här via Prisjakt. Du får gärna återkomma därigenom med ditt kvitto-/ordernummer så att vi kan arbeta mot en lösning.

    Mvh
    Oliver

  • Utmärkt
    11 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag är väldigt nöjd allt gick så enkelt = utan bekymmer , tusen tack!
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • 11 dagar sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Superbra service i butiken i Ullared, köper i princip all hemelektronik där. Inga problem att lämna in trasiga varor på garantin, inga jobbiga säljare som försöker sälja nåt speciellt märke. Vill man ha hjälp så frågar man och får ärliga svar.👍👍😁
  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Att det billigt och hög kvalitet på minnet
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Utmärkt
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Beställning Leverans
    snabb service
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Usel
    14 dagar sedan
    Bra affär när deras produkter fungerar men bedrövliga i sin reklamationsprocess!

    Köpte en Philips OLED som fick inbränningar efter någon månad. Kontaktade Netonnet som bad mig att kontakta Philips. Efter ca 3 månaders diskussioner gällande bildrensning, bilder på inbränningen etc accepterade Philips reklamationen och de bad mig kontakta InfoCare som skulle reparera TVn, efter en veckas mailande om bildrensningar, bilder på inbränningen etc (precis samma frågor som Philips) bad de mig att antagligen skicka in TVn eller ännu enklare att lämna in det till Netonnet, så skickar de den till InfoCare. Jag kör in med TVn och servicepersonalen på Netonnet bryr sig inte om att lyssna på vilken kontakt jag har haft med InfoCare innan. Så, efter två veckor får jag information att TVn är reparerad. Men det visar sig att "reparationen" är att någon på Netonnet har gått in och gjort en bildrensning, något man själv har gjort flera gånger... Inbränningen är såklart kvar! Trots att både Philips och InfoCare har accepterat reklamationen ska Netonnet med sin otroligt otrevliga och klantiga personal göra så att jag inte kan använda TVn på över en månad (under VM), plus massa körningar fram och tillbaka till Netonnet. Jag som köpte TVn i en fysisk butik för att jag trodde att en eventuell reklamationsprocess skulle gå smidigare, men så fel jag har haft!
  • Hej Bajat!

    Vi beklagar det inträffade.
    Vanligtvis rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren i första hand, detta för att du skall få så enkel och snabb hjälp som möjligt, utan mellanhänder. I detta fallet är det uppenbart att hanteringen brustit och jag tittar gärna närmare på ärendet för att se vad som hänt.

    Jag har skickat ett PM till dig direkt här via Prisjakt som du kan återkomma med svar på, så tittar vi närmare på hanteringen.

    Mvh
    Oliver

  • Utmärkt
    14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    enkelt och allt stämde
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt smidigt och fraktfritt
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Det är mycket smidigt. Och nu med betalning via Swish behöver man heller inte ange kortnummer eller faktura. Riktigt bra.
  • Usel
    17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Webbsidan är tapetserad med info om snabba expressleveranser och att beställningar lagda innan 22:00 skickas samma dag. Dock så erbjuder man inte expressleverans till alla och då finns inte alternativet att välja (beror förmodligen på att speditören inte kör ut i norra Sverige). Men detta framgår inte på ett tydligt sätt, utan jag som kund antar då att Express är det som gäller. Vill man ha prylarna innan helgen (i bästa fall) så är måndag senaste dagen för beställning..
  • Hej!

    Express erbjuds för alla varor som är tillgängliga för omgående utskick ifrån vårt centrallager. Om du inte får upp Express som fraktalternativ beror det på att minst en av varorna i din beställning behöver skickas ifrån ett separat lager, ifrån vilka vi inte kan erbjuda Express.

    Vi beklagar att du upplevt att informationen varit otydlig och jag kommer att föra detta vidare internt.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    bra online köp
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Utmärkt
    18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Allt gick smidigt att fylla i. Det är väldigt tydligt, informativt och steg för steg och inga extra kostnader. I alla fall inte för mitt köp som gick på 899 kronor. Det jag beställde var också billigast här än i två andra onlinebutiker. Jag hoppas att jag kommer att vara nöjd med det!
    Två anledningar till att det inte blev full pott var att jag hade velat ha Klarna som fakturaval då jag inte känner till "Resurs bank". Plus att jag hade velat välja vilka som fraktar det jag har beställt, nu vet jag inte ens vilka som fraktar och jag vill helst inte att det är Postnord.
  • Ganska dålig
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställde ett par ram minnen på måndag. Först på torsdag skickar de dem. Och detta är via brev så jag lär få dem först nästa vecka. Så 3-4 dagars leveranstid stämmer inte. (och då är inte 3-4 dagars leveranstid något att hänga i granen till att börja med)
    Skulle jag beställt av konkurrenterna skulle jag fått dem i tisdags..
    Dåligt netonnet.
  • Hej Jonathan82, tack för ditt omdöme!

    Vi beklagar den försenade leveransen.
    Jag tittar jättegärna närmare på varför din order inte levererats inom leveranstiden för vår fria frakt och har därmed skickat ett PM till dig här via Prisjakt. Du är välkommen att svara på detta meddelande med ditt ordernummer, så undersöker vi saken vidare.

    Mvh
    Oliver

  • Ganska bra
    19 dagar sedan
    Beställning
    I am not from Sweden and it was a bit hard to do my shopping, howevr, the chair is exactly what I needed. It is a bit fragile... my chair did have a cosmetic crack in the lower seat plastic.... I am disabled and cant arrange to take it back even though it is still under warranty.
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Beställning
    Smidigt och enkelt att genomföra köpet.
  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra utbud och fantastiskt bra villkor. Alltid mycket schyssta i butik också.
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning Leverans
    smidigt köp
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, smidigt och rimligt pris!
  • Utmärkt
    26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att hitta och få infomation
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Hemsidan e smidig, tydlig och snabb. Alltid bra priset, betalningsmetod (Swish bästa)
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Beställning
    snabba leveranser, konkurrenskraftiga priser
  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lade min beställning kl 00.50 natten till måndag. Klockan 18.40 på måndag kväll får jag min hemleverans, bara drygt 18 timmar senare. Otroligt! Detta kommer jag absolut att nyttja fler gånger.

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Handlat på Netonnet de senaste 10 åren, alltid varit tillmötesgående och varit smidiga vid returer och hjälpsam support, gillar lagershopparna och de som jobbar i Växjö butiken är riktigt trevliga med. Bara bra erfarenheter!
  • Hej Martingra och tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt.
    Jag tar och skickar dina fina ord vidare till personalen i vår Lagershop i Växjö. :)

    Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Köpte en vara sent på kvällen, läste mej till att om man gör köpet innan 22.00 och betalar för Expressfrakt så skickas varan samma kväll.
    Blev förvånad hur snabbt det kan gå. Från beställning till att jag kunde hämta ut min vara så tog det strax under 14 timmar.
    Detta kan man kalla snabb leverans :)
  • Hej AndersL65, tack för ditt omdöme!

    Det är alltid väldigt roligt att höra att Express fungerat precis som det är tänkt och att du fått din beställda vara snabbt.
    Vi hoppas nu att du blir väldigt nöjd med din nya produkt!

    Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    nöjd
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra webbsida som netonet har jag är väldigt nöjd. 😊👍
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Håller tiden,bra produkter
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Usel
    1 månad sedan
    Kanske funkar att beställa från, men butikerna träffar man tyvärr medarbetarna i. Priser och erbjudanden ändras lite hursom och hjälp kan man inte räkna med. Avråder starkt.
  • Hej PKJ,

    Det är väldigt tråkigt att höra att du har denna uppfattningen om oss.

    Vi arbetar med rörliga priser, vilket kan medföra att priserna ändras från dag till dag. För att undvika att priset på en produkt ändras när man går i tankarna om man skall köpa den eller ej brukar vi rekommendera att man försöker genomföra ett köp så snart som möjligt. Om man skall handla i våra Lagershoppar kan man även Paxa varan för att vara säker på att den finns och att priset är detsamma som när man lade Paxningen.

    Jag hoppas vi får chansen att ändra din uppfattning längre fram.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Extremt enkelt att beställa från er!
    Billigt och ingen frakt, jag återkommer med fler beställningar.
    Uffe
  • Usel
    1 månad sedan
    Vägrar att hjälpa mig med garanti mot lenovo. Startknappen på en laptop gick sönder, de hävdar att kanppar och tangentbord inte ingår i garantin
    Kostar mig 3500:-
  • Hej tstjerndal,

    Om du vill lämna in en produkt för en garantireparation skickas den till en auktoriserad verkstad för just din produkts varumärke. Väl på verkstaden utför tekniker undersökningar för att kunna avgöra om felet faller inom ramarna för garantin eller ej. Generellt sett så krävs det att felet är som något som går att härleda till produktens ursprung. När det rör fysiska skador är det tyvärr sällan någonting som garantin täcker.

    Kostnadsförslaget som skickas till dig är inte på något belopp vi tagit fram, utan vad det kommer kosta verkstaden att byta ut delarna.

    Jag har skickat ett PM till dig här via Prisjakt och du får gärna återkomma därigenom om du har vidare frågor eller funderingar rörande ditt ärende.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    allt står i klartext,. bra valmöjligheter med betalning och leveransmetoder.
  • Usel
    1 månad sedan
    Värdelösa när man vill lämna tillbaka produkt som inte funkar. Känns mer som ett försäkringsbolag än en butik. Kommer aldrig mer att handla av dom.
  • Hej Franz68,

    Det låter givetvis inte alls bra.

    Om du behöver lämna tillbaka en produkt som inte fungerar inom 30 dagar från att du köpt den så brukar den antingen bytas ut direkt eller att ditt köp hävs, beroende på vad du föredrar. För att säkerställa vad det är för typ av fel med produkten behöver vi ställa vissa frågor.

    Jag har skickat ett PM till dig här via Prisjakt, så kan du få förklara mer utförligt vad som hänt.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    personalen är mycket hjälpsamma och priserna ok.
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Fantastiskt billigt och smidigt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    allt är bra :)
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    man får bättre hjälp av er om något krånglar,
    än någon anan leverantör och.
    tack.
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra butik!
  • Hej!

    Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!

    Välkommen åter!

    Mvh
    Oliver

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning Leverans Retur
    Beställde expressleverans - inom 24 h. Efter 3 dagar m olika besked om när lev skulle ske avbokade jag ordern. Dessa besked kom dessutom på tider då de inte gick att komma i kontakt med. Dessutom fick jag till svar att det inte gick att avboka förrän 2 dar senare. Tafflig hantering av kundtjänst och väntan i 10 dagar på pengarna - som jag bet i förskott via swish. Aldrig mer net on net
  • Hej,

    Det var inte alls roligt att höra.
    Vi följer upp alla beställningar där en eller flera varor är tillfälligt slut i lager och meddelar dig om när ordern kan tänkas levereras. Det som kan ställa till det är att vi ibland får besked ifrån vår leverantör som senare visar sig inte stämma. Vi behöver då flytta fram datumet som visas på vår hemsida och även informera dig om den nya beräknade leveranstiden.

    En återbetalning har en ledtid på 3-10 bankdagar, men genomförs oftast betydligt snabbare än så.

    Vi är hemskt ledsna över att det varit så mycket problem med din order.

    Mvh
    Oliver

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Väldigt bra pris, supersmidig hemsida, smidigt att fylla i sina uppgifter samt att det var jätteenkelt att kunna använda Swish!