Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
4.4Utmärkt
4457 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

j
joacim_stolth
1 omdöme
Usel10 dagar sedan

Tyvärr katastrof. Inne i butiken på fm. Slut på varan. Sista reserverades för 10min sedan. In på hemsidan på em. då går det boka för upphämtning. En avbokning kan man tänka sig. In till butiken på kvällen för att hämta. Bekräftad via mail och sms. Men väl i butik finns ingen order/vara att hämta.

POWER svarar:2025-12-03
Hejsan, Tack för att du delar din upplevelse, även om jag beklagar att den intre blev som önskat. Det låter frustrerande att både hemsida och butik gav motstridiga besked, och att ordern dessutom saknades vid upphämtning. Det är inte så vi vill att din upplevelse ska vara. Tack för att du tog dig tid att lyfta det. Vi ska se över våra rutiner så att liknande inte händer. Allt gott, Erika på POWER!⚡
j
jaa_andersson
1 omdöme
Bra11 dagar sedan

Enkelt och snabbt att handla.Bra produkteroch god service

POWER svarar:2025-12-01
Tjena, Vilket härligt omdöme, tack! Att du upplever både enkelhet och snabbhet i köpet samt att du är nöjd med våra produkter och vår service betyder mycket för oss. Vi lägger stor vikt vid att vara tillgängliga och lyhörda, så det känns fantastiskt att det uppskattas. Hoppas du får stor glädje av ditt köp, och du är alltid varmt välkommen tillbaka, vi finns här när det behövs! 😄 Ha det fint, Erika på POWER!⚡
b
bsba
83 omdömen
Bra12 dagar sedan

Som alla andra varuhus

POWER svarar:2025-12-01
Hejsan, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi förstår att första intrycket kan påminna om andra varuhus, men vårt mål är att ge varje kund en upplevelse som känns både personlig och unik. Vi arbetar ständigt med att utveckla vårt sortiment och vår service för att sticka ut lite extra. Hoppas vi får chansen att överraska dig vid nästa besök! 😁 Ha en fin dag, Erika på POWER!⚡
K
Usel12 dagar sedan

Dålig information om hur betalning med hjälp av bonus fungerar.

POWER svarar:2025-12-01
Hejsan, Tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra att informationen om bonusbetalning inte var tydlig, det är något vi tar på allvar. Vi vill att du som kund ska känna dig trygg och välinformerad, så vi kommer att förtydliga hur det fungerar både på hemsidan och i kassan. Om du vill, kontakta oss direkt så hjälper vi dig gärna att använda din bonus på rätt sätt! Allt gott, Erika på POWER!⚡
t
tommy
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

Tyvärr måste jag avråda från att handla på Power. Går något fel är behandling av kunderna under all kritik. Den 4 november köpte jag en robotdammsugare, en Dreame Aqua 10 Ultra Roller, på Power.se som levererade till mig den 5 november. Tyvärr visade den sig inte fungera som den skulle och den 11 november lämnade jag tillbaka den. Personalen på varuhuset i Nacka som tog emot den hävdade att jag inte kunde häva köpet och få en ny eftersom jag ”hade använt dammsugaren”. Mina argument att det knappast går att upptäcka fel på en robotdammsugare utan att köra den föll för döva öron. Istället för att lösa saken där och då skulle den skickas till verkstad. Sagt och gjort. Redan den 13 november meddelar verkstaden att det tagit emot dammsugaren som var i nyskick (”nyöppnad enhet” enligt teknikern) men man kunde inte göra någon övrig kontroll eftersom den inte gick att ansluta till wifi. Robotdammsugaren klassades som DOD, Dead on Arrival. Alltså trasig från start. Nu borde det väl vara enkelt ge mig tillbaka mina pengar? Nix, jag hör inget från Power. En vecka senare tar jag åter kontakt med deras kundtjänst och får då beskedet att Dreame har godkänt returen och att varuhuset snart hör av sig. En vecka senare har fortfarande inget hänt. Jag tar ny kontakt med den centrala kundtjänsten vartefter jag får ett meddelande från varuhuset som säger att man väntar på svar från leverantören om utbyte alternativt återbetalning. Då vänder jag mig åter till den centrala kundtjänsten och frågar om Dreame godkänt returen som jag fick besked om veckan tidigare eller om de inte gjort det som varuhuset hävdar nu. Hittills har jag inte fått något svar på det mejlet. Drygt tre veckor har det här nu hållit på och jag är grundligt trött på Power. Det är förstås inte återförsäljarens fel om en produkt inte fungerar men i sådana fall får man banne mig anstränga sig för att hålla kunden skadefri. I alla fall om man vill att denne någonsin ska komma tillbaka och handla igen.

POWER svarar:2025-12-01
Hej, Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse med oss. Jag förstår din frustration och vill börja med att beklaga att du upplevt detta. Det är inte så här vi vill att någon av våra kunder ska känna efter ett köp hos oss. Att produkten var defekt från start och ändå inte hanterades smidigt är givetvis inte så vi vill att det ska vara. Vi tar till oss av din feedback och kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår. Jag hoppas att vi får möjlighet att återvinna ditt förtroende framöver genom ett snabbare och mer professionellt bemötande. Tveka inte att kontakta oss direkt om jag kan hjälpa dig vidare i detta ärende eller med något annat! Hälsningar, Erika på POWER!⚡
b
balandgren
1 omdöme
Bra14 dagar sedan

Bra varor och stort utbud, brapersonal

POWER svarar:2025-12-01
Hej och stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! 🧡 Vad härligt att höra att du är nöjd med våra varor och tycker om vårt stora utbud. Vi är stolta över vår personal och visar gärna ditt beröm för dem, det betyder mycket. Hoppas vi får äran att hjälpa dig snart igen, du är värmt välkommen! 😄 Erika på POWER!⚡
T
T. K. Kahn
2 omdömen
Utmärkt15 dagar sedan

Enkelt och ingen krångel att beställa. Bra pris👌👌👌

POWER svarar:2025-12-01
Hej! Tusen tack för din fina recension! Det glädjer oss verkligen att du upplevde beställningen som smidig och enkel, precis så vi vill att det ska vara! Att du dessutom uppskattade priset betyder mycket för oss. Ha en fantastisk dag och varmt välkommen tillbaka när du behöver oss igen, vi finns här när det behövs! 😊 Allt gott! Erika på POWER!⚡
s
snokez
39 omdömen
Dålig16 dagar sedan

Trevlig och hjälpsam personal. Handlade elektronik för 20k men när jag kommer till kassan så tar de inte Amex. Trodde först att de skämtade men icke, Om man vill betala med Amex får man välja andra butiker. Personalen i kassan tyckte även de att det är märkligt att man inte kan erbjuda den betalmetoden till sina kunder.

POWER svarar:2025-11-26
Hejsan, Vad fint att höra att du blev väl omhändertagen av vår personal, det gör oss väldigt glada. Samtidigt förstår jag hur frustrerande det måste ha känts när du inte kunde betala med Amex, särskilt efter att ha gjort ditt val och lagt så mycket pengar. Din input är något vi tar med oss framåt, vi vill alltid att alla våra kunder ska få den bästa servicen. Hoppas vi får chans att välkomna dig igen och ge dig en upplevelse som är 100 % smidig. Hälsningar, Erika på POWER!⚡
a
arash_bquest
1 omdöme
Utmärkt17 dagar sedan

Bra pris och smidigt handel, synd att man inte kan förhandla med de på nätet.

POWER svarar:2025-11-26
Hejsan, Stort tack för din fina kommentar. Vad roligt att du tyckte att priset var bra och att allt gick smidigt, det värmer att höra! 😊 Vi förstår absolut din synpunkt kring möjligheten att förhandla online. Vid vissa produkter har vi tyvärr inte alltid möjligheten via nätet, men vi uppskattar att du delar med dig av din tanke. Det hjälper oss i vårt arbete med att förbättra kundupplevelsen framöver. Önskar dig en riktigt fin dag och varmt välkommen tillbaka när det är dags nästa gång! 🧡 Allt gott, Erika på POWER!⚡
d
Utmärkt18 dagar sedan

Har beställt Oneplus 15 och väntar som ett barn på julafton.Power har skött sin del galant och nu hoppas jag bara att posten inte får feeling och tar en omväg via månen. / Daniel

POWER svarar:2025-11-24
Tjena Daniel, Tusen tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med processen hittills. Vi förstår att väntan kan kännas lång när man beställt något man verkligen ser fram emot, speciellt något så efterlängtat som en ny telefon! Vi följer leveransen och hoppas att posten håller sig till rätt galax. 😆 Om det mot förmodan uppstår frågor är du varmt välkommen att höra av dig. 🧡 Ha det fint, Erika på POWER!⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 5566875216

Information hos allabolag.se