Fri frakt
30 dagar öppet köp
Kort - faktura - delbetalning

http://www.power.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 1 år sedan
(data från 2017-08-17)
Detaljerad information Power har fått betyget (7.82)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Har beställt en Apple tv för en vecka sedan och fått det bekräftat samma dag. Inte ett ljud sen dess. Vad händer?
    Lockpriser?

    Allt löste sig tillslut, bra!
    3 mån sedan ( Uppdaterat: 13 tim sedan )
  • Utmärkt
    Allt funkade bra, frifrakt och snabb leverans, väldigt bra förpackning. Det ända som saknas är mer betalning alternativ, betalning avgiftfri geom faktura eller direkt betalning geom Swedbank t.ex.
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans och bra priser. Återkommer.
    7 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för omdömet, hoppas vi ses snart igen :)

    Ha det bra / Jonathan

  • Perfekt
    Bra pris, oerhört snabb leverans och trevlig och serviceminded kundtjänst vid frågor. Nya favoritbutiken!
    7 dagar sedan
  • Hej Martin,

    Tusen tack för ditt omdöme och vad kul att höra att du är nöjd med oss! POWER är vår favoritbutik också... ;)

    Hoppas att du blir nöjd med den nya mikrovågsugnen! Hör gärna av dig till oss igen om det finns någonting vi kan vara behjälpliga med.

    Allt gott,
    Hanna

  • Usel
    Priset på prisjakt och priset på shoppen stämmer inte överens, så säger kunstjänst Vi har rörliga priser och prisjämförelsesidorna uppdaterar inte lika ofta som oss. Därför händer det att priserna på pricerunner/prisjakt inte stämmer överens med priset på vår sida. Det är alltid priset i vår butik som gäller, inte vad pricerunner visar.

    från ett köp till en besviken kund..
    10 dagar sedan
  • Hej!

    För att hjälpa oss att nå målet med att ha lägst priser, har vi en prisrobot som justerar priserna automatiskt utifrån våra konkurrenters priser. Det innebär att priset på en produkt kan ändras flera gånger per dag.

    Även om priserna oftast stämmer överens mellan oss och prisjakt, är det inte alltid det hinner synkas. Priserna på prisjakt uppdateras bara var 4-6:e timme, medan vi kan uppdatera priserna betydligt oftare än så. Nu är det inte så vanligt att en produkt ändrar pris flera gånger per dag, men när ett pris justeras kan det ta flera timmar innan Prisjakt har snappat upp det. I vissa lägen innebär det att det är ännu lägre pris i vår butik än vad det är på prisjakt och i andra lägen är det högre.

    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    +Livechatt där man får snabba svar på sina produktfrågor
    +Lägst pris och fri frakt, verkar vara duktiga på att matcha (y)
    +Snabb bekräftelse och statusrapportering via mail efter lagd beställning
    23 dagar sedan
  • Hej,

    Vi blir glada över att höra att du uppskattar vår livechatt, pris och kommunikation med dig som kund. Du är alltid välkommen åter! Skulle du ha något på hjärtat är du alltid välkommen att ta kontakt.

    Hoppas att du har en fin dag!

    Allt väl,
    Axel

  • Perfekt
    +Bra hemsida
    +Service
    +Priset
    +Fri frakt

    Priset stack verkligen ut, har tidigare sett att Power oftast är högst upp här på Prisjakt. Så jag testade att lägga en beställning.

    En väldigt användarvänlig hemsida (beställde via mobil). Bra layout och man möts inte av några buggar, vilket mobilhemsidor vanligtvis kryllar av. Alltså lätt att beställa, stort plus.

    Chatten hjälpte mig vänligt med mina frågor. Blev bemött snabbt och proffsigt av Axel.

    Paketet packades snabbt men anlände på måndag istället för fredag, lyckades alltså inte få min förbokning av Splatoon 2 till release. Det var synd, men allt annat positivt väger upp.

    Från min första beställning fick jag ett helhetsintryck att Power fattat att en nöjd kund är viktigast. Kommer definitivt stötta den här stigande stjärnan med ett till köp i framtiden!
    24 dagar sedan
  • Hej,

    Tusen tack för ditt omdöme!

    Är du nöjd, så är vi nöjda! Hoppas att du har en fin sommar!

    Vänligen,
    Axel

  • Detta omdöme är under utredning
    29 dagar sedan
  • Usel
    Kollade priser på bla HiFi högtalare på deras hemsida. Fantastiskt bra priser! Tills jag insåg att de listar högtalare per styck... Normala butiker säljer i par. Kommer inte stödja dessa idioter för fem öre. Ännu en kedja som dyker upp för att om fem år inte kommer att finnas kvar.
    1 mån sedan
  • Hej,

    En fördel med att sälja högtalare styckvis är att en enkelt kan handla en ny om en av de högtalarna som en har hemma går sönder. Många, precis som du föredrar dock att handla sina högtalare parvis. Vi tackar för den återkopplingen och tar den i beaktning.

    Jag önskar dig en fin sommar.

    Vänligen,
    Axel

  • Perfekt
    Köpte en surfplatta. Bra pris och mycket imponerad av den snabba leveransen. kommer stark rekomendera denna butiken till mina vänner...! STOR TACK..!
    1 mån sedan
  • Hej Ghasem,

    Så härligt att höra att du är nöjd med våra låga priser. För oss på POWER är det viktigt att vi ska hålla konkurrenskrafiga priser. Jag ser att du fick din vara redan efter två dagar från det att du beställde varan. Det är vi nöjda över.

    STORT TACK till dig Ghasem för att du ville handla hos oss! Vi är glada över att höra att du är nöjd med din köpupplevelse. Hoppas att du är nöjd med din nya surfplatta!

    Ha en fin sommar!

    Vänligen,
    Axel

  • Ganska dålig
    Betala 500kr eller vänta 1 vecka! extra på leverans. Nej tack det var riktigt uselt, blir bojkott tills det hittar en bättre modell.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Så tråkigt att höra att du inte är nöjd.
    Att kunna välja direkt vilken dag och inom vilket tidsrum som leveransen ska ske har blivit uppskattat av många. Vi erbjuder kostnadsfria alternativ för frakt, även för större varor så som 35 kg. Men då kan det vara så att en måste vänta lite innan varan levereras, precis som du nämner.

    Stort tack för din feedback! Vi tar med oss den i beaktning när vi fortsätter att utveckla våra leveransalternativ.

    Vänligen,
    Axel

  • Utmärkt
    Beställde en torktumlare till lägsta pris 2/7. Enligt sidan skulle dom få in den på lagret den 15:e juli. Den 3:e juli får jag SMS att den är skickad! 7:e juli har jag torktumlaren hemkörd. Så med tanke på att den skulle komma in på lagret den 15:e, så gick det väldigt snabbt!
    1 mån sedan
  • Hej,

    Ja, det var snabbt! Inte ofta vi lyckas skicka saker bakåt i tiden ;)
    Hoppas att du är nöjd med tumlaren.

    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    Beställde ett multi-pack bläckpatroner till min skrivare för ca 600kr. Fick ett dygn senare svar att de inte hade varan på lager/möjlighet att få fram den. Tja tänkte jag typiskt nytt företag med externa lager.. Läste vidare och fick då till min förvåning "som plåster på såren" 500kr i rabattkod till valfri vara i deras sortiment. Beställde då ett par Jaybird-hörlurar som kostade 1400 för 900kr. De kom på några dagar. Helt Okej med paketering osv.

    Så visst fick inte varan jag var ute efter ursprungligen. Men fick den från 123inc för samma pris någon dag senare. Och 500 rabatt på något som jag ändå var på jakt efter.

    Så 9 av 10 är betyget. Snabb leverans på varan de hade i lager.
    1 mån sedan
  • Hej Fredrik,

    Tack för ditt omdöme. Hoppas att du är nöjd med dina lurar.. :)
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Mycket snabb leverans; beställning gjord söndag kväll, skickades måndag och framme på valt utlämningsställe på tisdagen!

    Min första beställning från Power, mestadels beroende på lägsta pris men även p.g.a. de positiva omdömena här på Prisjakt.

    Jag kommer att prisbevaka Power för kommande inköp av disk- och tvättmaskin!
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. :)
    Hoppas vi ses sen igen när det är dags för tvätt- och diskmaskin.

    Hälsningar Jonathan

  • Mycket bra
    Snabb leverans av ny mobil.
    Fick även bra support när jag behövde byta den mot en annan.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och din beställning. Hoppas du är nöjd med din nya mobil.

    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Jag har under senaste tiden handlat vitvaror från Power vid fyra olika tillfällen och allt har fungerat perfekt. Vid alla tillfällena gjorde jag beställningen under en helg, varorna skickades på måndagen och levererades till mig på onsdagen. Power hade också bäst pris på de varor jag ville köpa. Eftersom allt fungerat så bra har jag inte behövt kontakta kundsupport, så hur de fungerar vet jag ingenting om. Jag kommer att handla hos Power igen vid behov och rekommenderar dem.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme och dina beställningar :)

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Jag köpte en diskmaskin (Bosch SMU46CI02S).

    * Fick bästa pris
    - Inte så mycket att säga.

    * Snabb leverans
    - Beställde på söndag, skickad måndag och framme på onsdag, vilket är riktigt snabbt då installationshjälp brukar förlänga leveranstiden,

    * Lade till hemkörning/uppbärning/Installation/Kasta gamla maskinen
    - Två killar (Örebrofirma) fixade allting snabbt och de var mycket trevliga!
    - Vissa affärer har samma hjälp, men skickar bara 1 person och man måste hjälpa till. Inte hos Power.

    Jag kontaktade Powers kundtjänst två gånger och båda personerna jag pratade med var riktigt trevliga. Ena gången var jag lite osäker på om installationshjälpen eftersom det är Bring som levererar maskinen. Kundtjänst försäkrade mig om att allt är i sin ordning men erbjöd sig ändå att ringa firman som sköter det hela för att dubbelkolla. De ringde upp mig 10 minuter senare och gav mig info.

    Känner mig väl bemött och supernöjd som kund!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för betyget och för att du tog dig tid att skriva en sån utförlig recension.

    Trevlig midsommar!
    Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en 75" tv sent på kvällen som skickades redan dagen efter. Har ej haft med deras kundtjänst att göra men priset på tven och den snabba behandlingen av ordern samt ivägskickningen = 10/10! Kommer handla från igen.
    2 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Hoppas att du är nöjd med din nya TV!
    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Retur av vara och pengar tillbaka gick bra och snabbt. Positivt överraska.
    Kommer handlar flera gånger.
    2 mån sedan
  • Hej,

    Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme.

    Trevlig kväll!
    Jonathan

  • Perfekt
    FÖREDÖMLIGT Power.se !

    Efter 7 veckors blodtryckshöjande reklamationsupplevelse utan möjlighet till telefonkontakt med Cdon kan man inte annat än bli tårögd när man upplever den totala motsatsen.

    Gjorde beställning från Power.se på kvällen den 7/6.
    Nu den 9/6 kl 11,30 finns paketet på utlämningsstället här på landet !
    På dessa 2 dagar har man också hunnit göra kreditupplysning då jag valde att betala via faktura.

    Billigast på min produkt! Fraktfritt !
    Snabbt och effektivt och en trevlig beställningsbekräftelse som verkligen sticker ut !

    Någon nedan hade synpunkter på Ecster fakturabetalning men jag har svårt att tro att tjänsten kan vara sämre eller opersonligare än den som Qliro presterade i mitt fall med Cdon.

    Texten från Power.se beställningsbekräftelse nedan:

    Hej Benny,

    Av hela vårt hjärta...
    Ett stort tack för din beställning på Power.SE!
    Vi ska göra allt för att du blir nöjd.

    Ditt ordernummer: 20066XXXX kan du använda om du behöver komma i kontakt med oss på kundtjänst.
    Du når oss både via chatt, email eller telefon och kontaktinfo hittar du i länken längst ner i det här mailet.

    Du har valt att få leverans via MyPack (hämtas hos postombud) - Leverans till närmaste postombud.
    Så snart dina varor skickas från oss så kommer du få ett mail med ett spårningsnummer.
    Det numret kan du använda för att spåra dina varor och följa dom ända fram till din dörr eller till ditt utlämningsställe.
    Om du valt att betala med faktura kommer den att skickas separat via e-post efter att du tagit emot din order.

    Vi tackar dig återigen för ditt köp!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Tack för de fina orden och din beställning :)
    Hoppas vi ses snart igen.

    Vänligen Jonathan

  • Bra
    EDIT: Power.se kundtjänst har varit fantastisk. Snabb hjälp både genom mail och facebook. Jag rekommenderar verkligen Power.se. Tyvärr är mina synpunkter om Ecster kvar. Skulle Power byta till någon annan fakturatjänst skulle det vara en väldigt stabil konkurrent till de andra kedjorna.

    Power.se i sig är bra men de har valt att gå samarbeta med det usla Ecster (Som ägs av handelsbanken). Om du ska handla på Power.se använd aldrig deras fakturatjänst. Om du bara kan betala genom faktura så rekommenderar jag att du vänder dig till ett annat företag som använder Klarna eller Qliro.
    2 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Tror jag svarade dig tidigare också, men det svaret verkar ha tagits bort.
    Vi ska absolut prata med Ecster och se om vi inte kan hjälpas åt att förbättra tjänsten.
    Jätteviktigt att sånt fungerar så bra som möjligt!

    Hälsningar Jonathan

  • Bra
    Bra priser, ok leveranstid även fast de kunde ha skickat samma dag som beställning.
    Minus för strul med faktura och leveransadress...
    2 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och dina synpunkter.

    Vi jobbar på att förbättra och korta ner tiden det tar för en order att passera igenom våra system och lagret. Leveranstiden är superviktig, det tycker vi med! :)

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    POWER [se] - Ja, jag är riktigt nöjd med dem. Smidigt att handla hos. Bra site dessutom! Rekommenderas
    2 mån sedan
  • Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    mycket snabb leverans och bra kontakter med kundtjänsten
    2 mån sedan
  • Tack för ditt omdöme!
    Hälsningar Jonathan

  • Ganska dålig
    haha deras slogan är att dom ska pressa priserna. så ser man på prisjkat har dom sänkt mot dom stora elgiganten,netonnet mm med 5 kr billigare bara.
    2 mån sedan
  • Hej Johan,

    Vi har en prisrobot som skannar marknaden och hjälper oss att justera ned priserna så att de är lägre än våra konkurrenters. Det vi ser då är att många av våra konkurrenter svarar med att sänka sina priser. Det blir lite av en katt och råtta lek. På så vis har vi startat ett priskring och hjälpt till att sänka marknadspriset :)

    Det som kan se ut som en 5 kronors prissänkning kan i själva verket vara flera hundra kronor i små steg.

    Förutom att ha som mål att sänka marknadspriserna, arbetar vi för att ha den bästa kundservicen. I slutändan är det du, jag och alla andra som gillar elektronik som är vinnarna!

    Du får inte glömma att vi precis har startat, vi öppnade e-handeln för 1,5 månader sedan - mer kommer.

    Vänligen Jonathan

  • Mycket bra
    Bra! Kundservice svarade på mailfråga samma dag. Beställde en diskmaskin onsdag. Bring bar upp den nya i lägenheten på lördag morgon och ut med den gamla. Värt 500 spänn! Svårt att ge full pott eftersom inget strul uppkommit. Det är då det avgörs.
    2 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme även om jag tycker att ditt resonemang är lite konstigt. Tänk om vi aldrig strular, är vi inte värda en 10 då? ;) Skämt åsido, självklart kan det gå fel ibland. Då gör vi allt för att lösa det så snabbt och smidigt som möjligt.

    Hoppas vi ses snart igen.
    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Sjukt bra kundservice!
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för den fina kommentaren. :)
    Ha en trevlig helg!

    Jonathan

  • Perfekt
    Bra pris. Bra service! Supersnabb leverans.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att ditt omdöme. :)

    Ha en trevlig dag,
    Jonathan

  • Perfekt
    Toppen-pris på navigatorn jag beställde, och den låg i brevlådan 2 dagar senare.

    Helnöjd kund
    3 mån sedan
  • Hej!

    Så ska det vara :)
    Tack för att du valde att handla från oss och tack för ditt omdöme!

    Hälsningar Jonathan

  • Mycket bra
    Supersnabb leverans, fick tangentbordet nån dag efter jag beställt.
    Men tangentbordet kom i en låda som var så pass stor att de hade kunnat skicka 8 tangentbord i samma låda och ändå få plats med lite skyddskuddar. Det känns rätt onödigt att använda så stora förpackningar.
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och för att du valde att handla från oss.
    Jag håller med om att det är dumt och onödigt med en för stor kartong.
    Vi håller faktiskt på att titta på en annan lösning för emballage, men det tar lite tid att implementera på lagret.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Uruselt. Utlovade många varor i lager, typ 50+. När man sedan beställt får man reda på att det tar 6 dagar innan varan finns i deras lager för utskick.
    Skickar sedan vara med fel leveranssättet. Har väntat sedan 30 april på min vara. Nu har den försvunnit på Brings lager i Jönköping.
    Den har varit i Skåne och vänt i veckan. Alltid något.
    Senaste leveransbeskedet var, någon gång i början på nästa vecka.
    Långsam kundtjänst.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Det var inte kul att höra att du är missnöjd. Självklart ska det inte ta 6 dagar för att skicka en produkt som vi skriver att vi har i lager. Att dessutom Bring har råkat skicka paketet fel, är jätteolyckligt.

    Skicka gärna ditt ordernummer via Facebook så ska jag följa upp och försöka se hur det kunde gå så galet.

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en Epson Ecotank ET-4550 på onsdag kväll. Framme vid mitt postombud idag fredag. Det är vad jag benämner som snabb leverans - 1½ arbetsdag.

    Att Power också hade ett mycket konkurrenskraftigt pris på skrivaren gör att jag kan inte ge någon annat än full pott.

    Supernöjd med såväl Power som säljare av skrivaren som med Epson som har tagit fram en skrivare som drastiskt sänker kostnaderna för utskrifter. Nu finns det inte längre något utrymme för ångest varje gång som man skriver ut lite bilder. Färgflaskor istället för patroner gör ju det praktiskt taget nästintill känns som det är gratis.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!
    Kul att du är nöjd med både oss och skrivaren.

    Ha en fin helg!
    Jonathan

  • Dålig
    Beställde 2017-04-28 ett par JBL REFLECT MINI SPORTS BT IN EAR. Beställning och leverans gick smidigt. Tyvärr visade det sig att produkten inte fungera som den skulle. Jag kontaktade då kundtjänst via mail och fick ett trevlig svar tillbaka dagen efter där man beklagade det hela samt meddelade att jag skulle göra en retur. Så fort returen var registrerad skulle man skicka ut en ny produkt. Det var här jag upptäckte att Power inte verkar ha koll på hela processen. Av någon anledning gick det inte att registrera en retur via deras formulär. Jag ringde då kundtjänst där man hjälpte till att skapa returen samt att man mailade returfraktsedel. När jag efter en vecka utan leverans kontrollerade status för returen så visade det sig firman som hanterar returer åt Power skickat produkten vidare till en annan serviceverkstad för repararation. Jag kontaktade återigen kundtjänst där man beklagade det som skett och att man skulle undersöka vad som hänt och återkomma till mig. Det var igår och jag har ännu inte hört något om när jag får mina lurar.

    Till saken hör även att mitt i detta fick jag ett mail från Power.se med en än länk där jag skulle kunna lämna min åsikt om dom. Inte heller här blev det rätt då länken ej fungerade. Även detta meddelade jag kundtjänst och två dagar senare fick jag svar att man konstaterade att funktionen inte fungerade. Man hänvisade hit till prisjakt istället.

    Det verkar som om säljprocessen fungerar samt att man har en trevlig kundtjänst. Allt annat är "work in process". Det lär nog dröja innan jag handlar hos Power.se igen.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Det gör ont i mig när jag läser detta. Det verkar som om du råkat ut för alla tänkbara fel som kan hända. Jag ska verkligen ta med dina synpunkter, testa returflödet personligen (igen) och se till att det i framtiden fungerar som det ska. Vi ska inte bara kunna sälja produkter, utan självklart även ha grym service och bra rutiner för hur vi ska göra när något går fel!

    Skicka gärna dina kontaktuppgifter via Facebook så ska jag följa upp att du får ett par nya, 100% fungerande hörlurar.

    Ber verkligen om ursäkt!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Bästa och billigaste nätbutiken hittills !
    Rekommenderar varmt .
    Köpte 2 stycken Oral-B tandborstar fick dem efter 2 dagar (snabb och smidig leverans) dessutom billigast på prisjakt .
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för den fina kommentaren.
    Ha en fin dag!
    Jonathan

  • Perfekt
    Köpte en dammsugare på väldigt bra kampanjpris. Hade varan två dagar senare.
    3 mån sedan
  • Hej,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

    Ha en fin dag! Jonathan

  • Utmärkt
    Beställde en kaffekokare till väldigt bra pris som jag har tittat på länge och fick den några dagar senare, en ny favoritbutik får jag nog erkänna!
    Rekommenderas hjärtligt.
    3 mån sedan
  • Hej Kristoffer!

    Tack för ditt omdöme, uppskattas verkligen :)
    Kul att vi kvalade in oss som favoritbutik!

    Ha en trevlig kväll.
    Jonathan

  • Perfekt
    Hade ett bra erbjudande på en Huawei Honor 8 men snabbt slutsålt. Ändå ett trevligt initiativ med ett pris tusen kronor under konkurrenterna.

    EDIT: Går inte att genomföra beställningen, först känner hemsidan inte igen mitt postnummer, sedan när jag testar annan adress står det att inga leveransalternativ finns tillgängliga.

    EDIT 2: Hemsidan hade en bugg som förhindrade beställningen, skrev till Facebooksidan angående detta varpå jag fick svar flera gånger att detta skulle åtgärdas. Var inte på Facebook så jag missade detta. Till slut ordnade en av butikens personal, Jonathan, rabatten till mig genom en personlig rabattkod, på eget initiativ. Det är första gången jag är med om kundservice på denna nivå. Att han mindes mitt meddelande och flera veckor senare återupptog kontakt för att ordna telefonen till mig för rabatterat pris, trots att den lär ha varit slutsåld när jag försökt köpa den, är mer än man kan begära servicemässigt. Hann tyvärr köpa en annan telefon vid det laget. Men oavsett, hatten av.
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej Abdullah!

    Tack för att du tog dig tid att uppdatera ditt omdöme.
    Hoppas du blev nöjd med din nya telefon trots att den inte kom från oss ;)

    Ha en fin dag! Jonathan

  • Utmärkt
    Otroligt tillmötesgående support och bra pris på det jag köpte. Precis vad som behövs för att hävda sig på en tuff marknad. Ett fantastiskt bra första intryck.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!
    På återseende, hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Mycket bra sevice. Trots att varan var slut så fick jag en rabattkod o 500:- billigare än det från början superpriset som kompensation för att jag fick vänta några veckor. Mycket nöjd!
    3 mån sedan
  • Hej Tommy,

    Bra att du är nöjd, då har vi lyckats!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Har fått mina saker som jag har beställt. Snabbt och smidigt.

    Är jättenöjd med allt från början till slut.. Handlar gärna hos er igen.
    3 mån sedan
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme.
    Bra att du är nöjd, då har vi lyckats.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Jonathan

  • Perfekt
    Halva priset på JBL Reflect BT jämfört med alla andra butiker när jag köpte. Snabb och smidig leverans med gratis leverans och jag kunde välja postombud att hämta ut det ifrån. Inga konstigheter.
    3 mån sedan
  • Hej Erik,

    Tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader.
    Lycka till med dina nya lurar!

    Hälsningar Jonathan

  • Mycket bra
    Lägsta pris på produkten jag köpte och gratis frakt. Live chatt support vilket inte alla andra har.
    3 mån sedan
  • Hej, tack för ditt omdöme!
    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    Otroligt smidig hemsida, och det är svårt att klaga på fraktkostnader. Frakten tar lite lång tid, men i sammanhanget är jag ändå mycket nöjd!
    3 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att ditt omdöme.

    Vi håller fortfarande på att trimmar in tider osv med Posten och Bring.
    Målet att att försöka leverera så mycket som möjligt redan dagen efter beställning.
    Vi är inte riktigt där ännu tyvärr, men vi jobbar på det!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick hem en skadad TV, men en trevlig kundsupport såg till att den snabbt och smidigt blev utbytt. Priset var långt under konkurrenterna.
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för att du tog dig tid att recensera oss.
    Hoppas den nya TV'n fungerade bättre och var hel.

    Ha en fin söndag.
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick tag i ett ps4 pro jätte billigt, 4dagar efter beställningen så är det nu i kopplat å uppdateras, tycker service och deras bemötande mot kunder varit super bra
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas du blir nöjd med ditt PS4 :)

    Ha're bra / Jonathan

  • Usel
    De står I LAGER, Sen får man mail att varan kommer in till lager ett datum. De datumet har passerat med flera dagar och varan är fotfarande inte skickad?

    När de står I LAGER så ska de vara i LAGER. Om de är på huvudlager man syfta på så vore de bra att skriva detta.

    Igår sa ni min vara plockas och ska skickas och idag säger ni samma sak? Varför skulle man tro på er att den skickas idag?

    Kan lugnt vänta 4 veckor på en vara så länge man vet om de.......
    3 mån sedan
  • Hej,

    Som jag skrev i en kommentar längre ned har vi precis upptäckt ett fel som gör att vissa order som beställts med faktura, stoppas på grund av en felaktig statusflagga i vårt system. Vi går nu igenom och fixar dessa manuellt en och en.

    När det står i lager, ska den finnas i lager och skickas samma dag eller dagen efter.

    Ber verkligen om ursäkt för det! Vet själv hur det är när man väntar på en produkt, man vill ha den NU. :(

    Vänligen Jonathan

  • Dålig
    Varför skickar man inte grejorna som beställs? Ska man konkurrera på marknaden idag så kan det inte få gå 2 arbetsdagar utan att nånting händer.
    Jag beställde 2 saker i helgen, en från Power en från Tyskland, den från Tyskland har anlänt den från Power har inte lämnat dom trots att den fanns i lager.
    3 mån sedan
  • Hej Andreas,

    Som jag skrev i en kommentar längre ned har vi precis upptäckt ett fel som gör att vissa order som beställts med faktura, stoppas på grund av en felaktig statusflagga i vårt system. Vet inte exakt vad det beror på eftersom det fungerade felfritt förra veckan. IT undersöker saken, under tiden gå vi igenom alla order manuellt och ändrar statusen där den är felaktig. De kommer kunna gå vidare till expediering efter det.

    Ber verkligen om ursäkt! Självklart ska det inte gå två dagar utan att något händer.

    Vänligen Jonathan

  • Ganska dålig
    De har absolut inget på lager..allt är slut.
    3 mån sedan
  • Hej,

    Vår ambition är att ha en majoritet av produkterna i lager. Nu igår lanserades POWER vilket kan ha påverkat lagersaldot på vissa produkter. Gjorde ändå en sökning för att kolla, vi har över 70% av produkter i lager och utöver det är en stor del på väg in inom ett par dagar. Vad är det för produkt du tittat på?

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Köpte en mus fraktfritt mer för att prova på Power. Mycket snabb leverans och väldigt bra uppdateringar om leveransstatus. Jag kommer absolut ha med Power som en av de butiker jag gärna handlar ifrån.
    3 mån sedan
  • Hej!

    Låter fin fint! :)
    Ser fram emot att ha dig som kund!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Köpte trådlösa hörlurar till ett till pris som var ca. 20% billigare än vad elektronikjättarna erbjöd. Hade mina hörlurar två arbetsdagar senare. Bra och trevlig kundtjänst som uppdaterar om vad som händer med ordern. Kunde inte varit nöjdare!
    3 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme. Bra att du är nöjd, så ska det vara! :)

    Hälsningar Jonathan