
(500+)
Tyvärr katastrof. Inne i butiken på fm. Slut på varan. Sista reserverades för 10min sedan. In på hemsidan på em. då går det boka för upphämtning. En avbokning kan man tänka sig. In till butiken på kvällen för att hämta. Bekräftad via mail och sms. Men väl i butik finns ingen order/vara att hämta.
Enkelt och snabbt att handla.Bra produkteroch god service
Som alla andra varuhus
Dålig information om hur betalning med hjälp av bonus fungerar.
Tyvärr måste jag avråda från att handla på Power. Går något fel är behandling av kunderna under all kritik. Den 4 november köpte jag en robotdammsugare, en Dreame Aqua 10 Ultra Roller, på Power.se som levererade till mig den 5 november. Tyvärr visade den sig inte fungera som den skulle och den 11 november lämnade jag tillbaka den. Personalen på varuhuset i Nacka som tog emot den hävdade att jag inte kunde häva köpet och få en ny eftersom jag ”hade använt dammsugaren”. Mina argument att det knappast går att upptäcka fel på en robotdammsugare utan att köra den föll för döva öron. Istället för att lösa saken där och då skulle den skickas till verkstad. Sagt och gjort. Redan den 13 november meddelar verkstaden att det tagit emot dammsugaren som var i nyskick (”nyöppnad enhet” enligt teknikern) men man kunde inte göra någon övrig kontroll eftersom den inte gick att ansluta till wifi. Robotdammsugaren klassades som DOD, Dead on Arrival. Alltså trasig från start. Nu borde det väl vara enkelt ge mig tillbaka mina pengar? Nix, jag hör inget från Power. En vecka senare tar jag åter kontakt med deras kundtjänst och får då beskedet att Dreame har godkänt returen och att varuhuset snart hör av sig. En vecka senare har fortfarande inget hänt. Jag tar ny kontakt med den centrala kundtjänsten vartefter jag får ett meddelande från varuhuset som säger att man väntar på svar från leverantören om utbyte alternativt återbetalning. Då vänder jag mig åter till den centrala kundtjänsten och frågar om Dreame godkänt returen som jag fick besked om veckan tidigare eller om de inte gjort det som varuhuset hävdar nu. Hittills har jag inte fått något svar på det mejlet. Drygt tre veckor har det här nu hållit på och jag är grundligt trött på Power. Det är förstås inte återförsäljarens fel om en produkt inte fungerar men i sådana fall får man banne mig anstränga sig för att hålla kunden skadefri. I alla fall om man vill att denne någonsin ska komma tillbaka och handla igen.
Bra varor och stort utbud, brapersonal
Enkelt och ingen krångel att beställa. Bra pris👌👌👌
Trevlig och hjälpsam personal. Handlade elektronik för 20k men när jag kommer till kassan så tar de inte Amex. Trodde först att de skämtade men icke, Om man vill betala med Amex får man välja andra butiker. Personalen i kassan tyckte även de att det är märkligt att man inte kan erbjuda den betalmetoden till sina kunder.
Bra pris och smidigt handel, synd att man inte kan förhandla med de på nätet.
Har beställt Oneplus 15 och väntar som ett barn på julafton.Power har skött sin del galant och nu hoppas jag bara att posten inte får feeling och tar en omväg via månen. / Daniel

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.power.seFullständigt firmanamn: Power Sverige AB
Organisationsnr: 5566875216
Information hos allabolag.se