Fri frakt
30 dagar öppet köp
Kort - faktura - delbetalning

http://www.power.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 1 år sedan
(data från 2017-04-26)
Detaljerad information Power SE har fått betyget (6.84)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    Snabbt, billigt och enkelt!

    Det enda lilla minuset var att jag var tvungen att gå till en "postcentral" och hämta ut mitt paket trots att det med enkelhet kunde fått plats i mitt brevinkast. Ett plus var dock att man vid beställningen kunde välja vart man ville hämta ut sitt paket.
    8 tim sedan
  • Perfekt
    Mitt första omdömme, men kände att det är dags nu :)

    Jag var skeptisk när jag läste kommentarerna här ang Power, när jag lade ordern fanns bara 5 omdömmen. Hade jag lagt ordern senare och hunnit läsa fler hade jag säkert inte vågat beställa då jag är lite petig.

    Jag beställde en HB672GCS1S (ugn) under påskrean. Tyvärr fungerade inte faktura som betalningsalternativ, jag valde detta för att jag inte handlat hos Power tidigare.. Men när jag ser feedback om att de gör en full kreditupplysning så är jag tacksam att det inte fungerade.

    Kortköp fungerade som det skulle och det var inga problem med fraktalternativ som andra klagat på tidigare.

    Jag fick, orderbekräftelse, bekräftelse på att de hanterat min order samt leveransinfo med spårningsnummer.
    Precis som någon annan påpekat vore det bra om vilken speditör som kör stod listat.
    Embalaget var inget att klaga på, det är ju Siemens som packat, sen stod den i sin tur på en halvpall.

    Jag har bara positiv feedback ang Power och skulle inte tveka att handla där igen.
    1 dag sedan
  • Mycket bra
    Uppdatering 170425

    Frakten gick mycket bra. S7:an var packad på ett väl skyddande sätt och jag är mycket nöjd. Bara en sak som störde mig lite var att jag inte fick en direktlänk till status för min försändelse. Var tvungen att kopiera spårningsnumret manuelt och klistra in det på Postnords paketspårningstjänst. Nu höjer jag betyget till 8 stjärnor. Bra jobbat Power.se.

    ---------------------------------

    Uppdatering 170418

    Efter god kontakt med Power.se, en ursäkt, samt erbjudande att köpa en S7:a till kampanjpriset 4190kr så höjer jag betyget till 6 stjärnor. Ni har tydligt visat att ni är rädd om kunderna och ert rykte. Jag ser fram emot framtida affärer med er. Om allt går bra så höjer jag givetvis betyget ytterligare.

    --------------------------------

    Datum 170415

    När jag ska checka ut från varukorgen så står det bara:

    "Inget leveransalternativ finns tillgängligt
    Denna leveransmetod är tyvärr inte tillgängligt för denna beställning."

    Ni får sämsta betyg av mig tills ni har fixat felet, svarat mig och bett om ursäkt! Förlorade just en beställning på en S7:a till ett riktigt bra pris! ARG KUND! :(
    11 dagar sedan ( Uppdaterat: 1 dag sedan )
  • Utmärkt
    Köpte en 65" LG-tv, supersnabb leverans. Hade inga problem att beställa och kundsupporten verkar lovande då de verkar svara på alla klagomål och försöker göra rätt för sig :)

    Enda som jag har att anmärka på är att sidan har småbuggar. Stod inte vilket transportföretag mitt paket hade skickats med, fick bara ett spårningsnummer. När jag sökte på paketet via deras hemsida så stod det okänt. Står fortfarande okänt. Detta bör åtgärdas.

    Kommer att här handla igen! :) Rekommenderas!
    3 dagar sedan
  • Hej,

    Tack för att du valde att handla av oss och tack för din recension!
    Ja, det där med orderbekräftelsen har jag också märkt. Klumpigt av oss att inte uppge speditör :)
    Ska givetvis ordnas!

    Ha det fint, Jonathan

  • Utmärkt
    Gjorde mitt första köp över påsk. Då på en GoPro Session 5 som var nedsatt 1000:- kronor.

    Kanondeal så slog till. Paketet kom inom lovad leveranstid och hela köpet gick smidigt.

    Tyvärr var paketet dåligt inpackat så GoPro-kartongen (gjord av plast) hade gått sönder ganska rejält mitt på. Som tur var inga skador på varan men ändå en varningsklocka då man köper betydligt skörare saker än en actionkamera.
    3 dagar sedan
  • Hej Mattias,

    Det var inge kul att höra. Självklart ska emballaget hålla även för lite tuffare hantering.
    Jag tar med mig det till lagret och ser om vi inte kan förbättra kartongerna.
    Om du vill får du givetvis returnera kameran och få en ny med hel kartong. Hör av dig via Facebook/mail i så fall så ser vi till att ordna det.

    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    24/4-17
    jag uppdaterar min recension , kundtjänst hos power tog kontakt med mig och löste så jag får köpa tv'n för kampanjpris. väldigt trevlig kundtjänst och svarar väldigt snabbt!
    mvh David K

    ----------------------
    jag försökte också häromdan beställa lg 65" som var nedsatt till 8657kr, jag hade samma problem som tidigare personer har upplevt. skrev även till dem på facebook men har inte fått något svar. mvh David K
    10 dagar sedan ( Uppdaterat: 3 dagar sedan )
  • Hej David!

    Tack för att du tog dig tid att uppdaterade din recension. :)
    Hoppas du blir nöjd med din nya TV.

    Hälsningar Jonathan

  • Utmärkt
    Köpte en mobiltelefon. Beställde sent på tisdag kväll , skickades onsdag och dök upp vid lunch på torsdag. Kul att testa denna nya aktör som var billigast på just denna telefon.

    Håller med någon tidigare recension om slarvig packning. En relativt stor kartong med 2 luftkuddar islängda tillsammans med kartongen som ändå åkte karusell i kartongen. Resulterade i fula hörn, inget allvarligt men lite tråkigt!
    5 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för att du valde att handla av oss och tog dig tid att skriva en recension.
    Jag ska definitivt se till att vi kikar på hur vi packar produkterna. Håller med om att det är tråkigt med fula hörn, även om det bara är på förpackningen.

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick mail om prissänkning på HB672GCS1S Från prisjakt för 2sekunder sedan på en bevakning gick direkt in och kollade. Slut i lager inget om det kommer nytt, inte förtroendeingivande direkt.

    Jag missbedömde den här butiken fullständigt! Jag har aldrig varit med om kundservice som stångar sig blodig över att göra mig som kund nöjd. Smidigt med kontakt via Messenger ständiga uppdateringar i mitt ärende och snabba svar med en lösning jag blev jättenöjd med.
    Nu inväntar jag bara leveransen som verkar komma tidigare än aviserat, kan det bli bättre :-)
    9 dagar sedan ( Uppdaterat: 6 dagar sedan )
  • Hej,

    Ja, jag ger mig inte i första taget :) Hoppas du är nöjd med din nya ugn!
    Tack för att du tog dig tid att uppdatera ditt omdöme.

    Ha're fint / Jonathan

  • Utmärkt
    Väldigt bra ny sida för att konkurera mot de andra mediagigantrerna i Sverige!

    Beställde iPad Air 2 med 128gb för 3990kr från deras hemsida och förutom att sidan buggade lite vid beställning då fel uppstod vid leveransmetod (väntade några minuter så var det fixat) så var allt perfekt!

    Paketet skickades på tisdag kväll och dök upp på onsdag eftermiddag vilket jag aldrig varit med om tidigare. Väldig snabb leverans, bra packeterad och väldigt bra service. Ringde supporten på tisdagen för att se hur det gick med beställningen, då jag inte hade handlat hos dem innan och de svarade väldigt snabbt och gav mig all info jag ville ha så thumbs up för deras support också!

    Gillade att man kunde välja vilket ställe man ville hämta ut sitt paket när man skrev in postnummer vilket är något jag inte stött på innan och det uppskattar jag då man vid flera tillfällen fått ta flera bussar för att hämta ut paket man beställt på andra sidor.

    Att sidan buggar är inte ovanligt eftersom det är en helt ny sida och med mycket trafik kan mycket saker gå fel. Jag rekommenderar Power.se STARKT och känner på mig att det kommer bara bli bättre med tiden!

    9/10

    MVH
    En nöjd kund!
    7 dagar sedan
  • Hej!

    Kul att du är nöjd, så ska det vara!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme.

    Ha en fin helg / Jonathan

  • Utmärkt
    Har inte märkt något av de uppstartsproblem som vissa nämner nedan. Beställde en Samsung S7 till riktigt bra pris. Leverans och kommunikation enligt förväntan. Tycker också det bådar gott att man tar sig tid att svara på de synpunkter som kommer in här på Prisjakt.

    Det enda lilla i-landsproblem jag skulle kunna peka på är att id't för att spåra leveransen i bekräftelsemailet skulle varit en direktlänk till postnord, så att man slipper copy/paste...
    7 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme. Givetvis ska vi följa upp synpunkter vi får in, hur ska vi annars bli bäst på service? ;)

    Ska genast kolla om vi inte kan lösa det där med länken i mailet. Enda hindret som jag ser är att vi använder både Bring och Postnord, men det borde IT kunna lösa tycker jag!

    Ha en fin helg och hoppas du är nöjd med din S7a.
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Blev förvånad över hur snabbt och smidigt allt gick bör jag beställde Gopro hero5 session 1000:- billigare i helgen! Var nästan beredd på att bli lurad (riktigt bra pris) men blev positivt överraskad när jag hämtade ut den på posten idag.
    Bra också med alla uppdateringar av ordern (gillar att bli informerad).
    Tummen upp!
    7 dagar sedan
  • Hej!
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hör av dig om det finns något vi kan hjälpa till med. :)
    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Bra, pris snabb leverans. De kunde inte gjort det bättre.
    7 dagar sedan
  • Tack Jimmie, kul att du är nöjd!

  • Perfekt
    Klockrent! Beställde min Gopro Hero5 Session i söndags 20170416, hämtade ut den på postutlämningsstället idag 20170419. Tog med andra ord bara en dag att leverera. Kollinummer via Postnord. Köpte den för 1990kr istället för 2990kr, med frakt. Tack Power!
    7 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och hoppas att du är nöjd med din nya Gopro!
    Glöm inte att tagga oss om du gör några grymma filmer ;)

    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Bra pris, snabb leverans. Allting fungerade perfekt.
    7 dagar sedan
  • Tack för recensionen! Hör av dig om det är något vi kan hjälpa till med. / Jonathan

  • Perfekt
    Effektivt och snabbt, behövde prata med deras kundservice och de båda mailade och ringde mig i ärendet, väldigt tillmötesgående. Har inget att klaga på!
    8 dagar sedan
  • Kul att du är nöjd och tack för att du tog dig tid att skriva här! Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Bra pris, snabb leverans. Allting fungerade perfekt.
    9 dagar sedan
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme! Hör av dig om det är något vi kan hjälpa till med.
    Hälsningar Jonathan

  • Usel
    Sidan känns bugging. Försökt köpa honor 8 sedan den 13e april. Först fanns den i lager men gick ej genom kassan. När man kollar direkt efter är den slut. Går man sen igen in via prisjakt så fanns den i lager men kunde inte levereras. Kollat sedan några gånger per dag men har sedan dess varit slut. Sedan så kom den vita in i lager "några få" till det sänkta priset men när man valt den stog det att den var slut i kassan. Testade några gånger, visade att den fanns i lager alla gånger men vart stopp i kassan. NU när priset gått upp så står det fortfarande att den finns i lager och DÅ går det minsann bra att gå vidare... Märkligt. Luktar lite åt svindleri eller lockpriser. Blir iaf inget köp här. Riktigt dåligt. Att dessutom svara i tidigare kommentarer från butik att man arbetade på att ta in fler till det pris som då gällde och sedan inte göra det utan bara höja priset utan att säga något om det... Bara låtsas som om det regnar... Det ser inte bra ut någonstans. Speciellt att den fanns i lager men inte gick att köpa när priset var lågt och när priset gått upp till samma nivå som alla andra och den fortfarande finns i lager då går det minsann bra att köpa den. Lurendrejeri!
    9 dagar sedan
  • Hej,

    Som du redan har märkt hade vi lite problem med kassan och visningen lagersaldot under helgen. Vi har försökt hjälpa alla drabbade kunder manuellt. Hör gärna av dig till oss via Facebook så hjälper vi dig, det är lättare att följa upp där.

    Ber verkligen om ursäkt för det som hänt!

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Beställde en kaffebryggare och en köksvåg på deras powerpåsk deals/rea.
    La till allt i kundkorgen kollade priserna på produkterna och fyllde i adress etc.
    Fick ett ordererkännande där nu den ena produkten blivit 110kr dyrare än mot vad som stod under varan när jag la till den i min orderkorg.
    Hoppas kundtjänst löser detta smidigt på Power och korrigerar omgående.
    Är inte seriöst att de beter sig så här på sin webshop.
    Verkar som de har MÅNGA barnsjukdomar på hemsidan.
    10 dagar sedan
  • Hej,

    Har du mailat kundservice redan? Annars får du gärna skicka ditt ordernummer via Facebook så kan jag kika på det. Självklart ska du inte behöva betala mer än lovat för din våg!

    Gällande problemen som uppstått med hemsidan, håller jag med om att det är oacceptabelt att en så vital del som kassan inte fungerar 100%. Allt verkar dock grunda sig i ett och samma problem, cachning. Vi har 10 kopior/speglingar på siten som snurrar samtidigt. Detta för att kunna hantera en stor mängd trafik utan att det går långsamt. Viktiga förändringar som pris och lagersaldo ska uppdateras i realtid på alla kopior samtidigt, medan andra mindre viktiga ändringar, bara speglas var 10:e minut. Det har visat sig att detta inte fungerat som det ska nu i helgen även om det har fungerat klockrent tidigare. Jag kan inte annat än be om ursäkt för detta!

    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Ny spelare på marknaden, gjorde ett köp nu där ifrån, dom var 1000kr billigare än närmsta på en kamera.
    11 dagar sedan
  • Hej,

    Hoppas du blir nöjd med din nya kamera och tack för att du tog dig tid att skiva ett omdöme!
    Hör av dig om det finns något vi kan hjälpa till med.

    Ha're fint!
    Jonathan

  • Utmärkt
    Beställde en Garmin Fenix 3 HR på helgen. Levererades på tisdagen utan några problem.
    11 dagar sedan
  • Hej!

    Kul att du blev nöjd. Hoppas vi ses svart igen! :)

    Hälsningar Jonathan

  • Dålig
    Beställde en produkt och betalade, ordern gick igenom i systemet och allt var frid och fröjd.

    Noterade att jag inte fått någon bekräftelse på min mail några dagar senare så jag loggade in på deras webbsida. Där stor produkten som annulerad, så nu har jag alltså gått och väntat på en avbryten order. Fick absolut ingen notering om detta och jag ser heller ingen anledning till att min order skulle ha blivit avbryten. Produkten finns fortfarande i lager hos butiken och till samma pris.
    11 dagar sedan
  • Hej,

    Kan du skicka ditt ordernummer som PM på Facebook så ska jag titta?
    Jag vet att vi tidigare fast lite konstigheter med vissa fakturaorder, där de fått statusen "avbruten" från Ecster fast de inte är avbrutna i praktiken.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Hade ett bra pris och försökte beställa vilket inte fungerade. Nu har man justerat upp priset och lagt sig 2 kr under XXL för att hamna på rätt plats i listan. Dåligt!
    11 dagar sedan
  • Hej Fredrik,

    Låt mig undersöka saken närmre och se om jag inte kan hjälpa dig. Vilken produkt var det du försökte beställa?
    Vi verkar ha lite strul med hur lagersaldot fungerar för tillfället, det gör att kassan inte beter sig som den ska.
    Försöker svara på Facebook under dagen, kontakta gärna oss där.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Sidan skyltar med bra priser, finns en anledning. Det går nämligen inte att beställa något. "Inget leveransalternativ finns tillgängligt. Denna leveransmetod är tyvärr inte tillgängligt för denna beställning."
    11 dagar sedan
  • Hej,

    Tyvärr verkar det vara något strul med hur lagersaldot presenteras. Det är någon fördröjning som sker och för vissa användare ser det ut som vi har varan i lager fast vi redan sålt slut. Detta för med sig att kassan beter sig lite underligt. Vi arbetar med att lösa det.

    Men oavsett fel och anledning ska det inte drabba dig som kund! Kontakta oss via Facebook eller mail så ser vi till att hjälpa dig på något sätt.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Lade en LG 65UH661VAEN (8657:-) i varukorgen innan den tog slut, tog mig till kassan och skrev in postnummer för leveranssätt... Där var det stopp. Precis som ett par andra skrivit här så kommer detta meddelande: "Inget leveransalternativ finns tillgängligt
    Denna leveransmetod är tyvärr inte tillgängligt för denna beställning".
    Provade att skriva in mitt eget, jobbets, min brors och ett Stockholmsnummer. Inget fungerade.
    Testat i 4 omgångar nu á 15 minuter (så länge som varan är reserverad i varukorgen). Har även provat två olika webbläsare.

    Känns trist när det är en bra deal man inte kan ta del av.
    Kan ju inte sätta annat än lägsta betyg när det inte ens går att lägga en beställning.
    11 dagar sedan
  • Hej,

    Var det du som kontaktade oss via Facebook också?
    Annars får du gärna göra det så ser vi till att hjälpa dig. Som jag skrev i en tidigare kommentar verkar det vara problem med lagersaldo och kassan. IT jobbar på att lösa det.

    Ursäkta strulet, självklart ska en så viktig funktion som kassan fungerar klockrent!

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Har försökt beställa Gopro Hero session 5 nu i 45 minuter. Inga betalningssätt fungerar. Kom igenom till kortbetalning till sist. Ser inte att det gått nån transaktion från mitt konto. Inget sms till min telefon. Har inte lämnat email, så sms borde vara kanalen att kommunicera. Mobilt BankID funkar inte. Lämnar prisjakt.nu och testar med annan browser. Då finns inga transportsätt till mitt postnummer. Huddinge!?!. Att man kör superpriser på påskafton då man slipper ha folk på kundtjänst är talande.
    12 dagar sedan
  • Hej!

    Har nu fått flera som sagt samma sak. Vet inte vad problemet är för tillfället men IT är på och undersöker saken. Verkar vara relaterat till de produkterna där vi har begränsat antal på lager.

    Vi lanserade siten för ca 10 dagar sen, finns tydligen några barnsjukdomar kvar. Vi gör vårt bästa för att fixa dem så fort som möjligt.

    Jag provade precis att beställa en Gopro Hero Session 5 och det fungerade nu. Prova gärna igen!
    Försöker finnas tillgängliga via Facebook under dagen, kontakta oss där om du inte lyckas beställa så hjälper vi dig.

    Vänligen Jonathan

  • Bra
    Något slarvigt packat. Ok leveranstid, åtminstone vissa varor tycks passera flera lager innan de skickas till kund vilket gör att det tar längre tid. Ecster är en sämre, mer omständig betalningslösning än de etablerade konkurrenterna och de tog dessutom fullständig kreditupplysning som hamnar i registret, vilket övriga inte gör. Återstår att se hur returer och garantiärenden hanteras för komplett betyg.
    13 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för dina synpunkter och kommentarer. Det hjälper oss att nå vårt mål - toppservice på alla plan! :)

    De flesta av våra produkter skickas från vårt eget lager i Skillingaryd. Men oavsett var vi skickar produkterna ifrån ska de vara väl förpackade. Jag kollar upp hur det går till och ser om vi kan göra några förbättringar här.

    Vi har tät kontakt med Ecster, som för övrigt är en del av Handelsbanken. Jag ska ta med dina synpunkter till dem nästa gång.

    Även om vi hoppas att du är nöjd med dina produkter och vill behålla dem, kan du läsa om hur returer går till här:
    https://www.power.se/kundservice/retur-och-oppet-kop/

    Vänligen Jonathan

  • Dålig
    Hade ett bra erbjudande på en Huawei Honor 8 men snabbt slutsålt. Ändå ett trevligt initiativ med ett pris tusen kronor under konkurrenterna.
    EDIT: Går inte att genomföra beställningen, först känner hemsidan inte igen mitt postnummer, sedan när jag testar annan adress står det att inga leveransalternativ finns tillgängliga.
    13 dagar sedan
  • Hej Abdullah,

    Ja, vi hade ett superpris på Honor 8, men sålde slut otroligt snabbt så fort priset syntes på prisjakt.
    Vi var inte beredda på den anstormningen och försöker för tillfället att få tag på fler.

    Får jag fråga, vilket postnummer försökte du beställa till?
    Det ska givetvis gå att beställa till alla postnummer i hela Sverige.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Skräp!
    De luras med låga priser men man kan man inte köpa till de låga priset.
    Kunde efter några försök lägga artikeln i varukorgen men då kunde de inte leverera till någon av de adresser på flera olika orter jag provade!
    13 dagar sedan
  • Hej!

    Så ska det absolut inte fungera - måste vara en bugg. Vi levererar till alla orter i hela Sverige!
    Skicka gärna ett PM till oss på vår Facebook sida med vilken adress och produkt du försökte beställa så lovar jag att lösa det åt dig.

    Om Facebook inte är ett alternativ, går det bra att nå oss på denna sida. https://www.power.se/kundservice/kontakta-oss/

    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    Inga problem här. Snabb leverans, Beställde på Lördag, levererad till mitt ombud på tisdag med bra kommunikation om orderstatus och spårnings information. Enda jag skulle kunna klaga på är betalningsalternativ, hade gärna sett PayPal eller direktbetalning via bank.

    Baserat på mitt köp kan jag rekommendera absolut rekommendera Power.
    15 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för att du har tagit dig tid att skriva en recension!

    Vi är glada över att höra du känner dig nöjd med vår snabba leverans och att du tycker att vi har kommunicerat väl till dig som kund om vad som händer med din order. Vi strävar alltid efter att bli bättre i varje del av kundupplevelsen. Därför så kommer jag ta vidare din feedback gällande fler betalningsalternativ.

    Det glädjer oss att höra att du kan tänka dig att rekommendera oss.

    Åter igen tack för din återkoppling och trevlig påsk!

    Vänligen,
    Axel
    Power Kundservice

  • Perfekt
    Kul att se en ny konkurrent till jättarna.
    Jag beställde ett par högtalare från Power.se och det gick snabbt och felfritt.
    Beställde torsdag strax efter lunch, de skickade iväg på fredagen och på måndag förmiddag hade jag mitt paket hos postombudet. De skrev 3-5 dagar leverans men det gick helt klart snabbare.
    Enkel och lättförståelig hemsida.
    Utifrån min upplevelse så kan jag inte annat än att rekommendera Power.se.
    15 dagar sedan
  • Hej Morenga!

    Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss!

    Så härligt att höra att du uppskattar att det nu finns en ny aktör på den svenska marknaden! Vi lovar att vi ska ta upp kampen om de låga priserna!

    Vad fint att höra att du sätter värde på vår snabba leveranstid samt att det var enkelt och problemfritt att göra en beställning.

    Vi har lagt ner mycket tid på att hemsidan ska vara lätthanterlig och enkel att navigera runt på. Därför så blir vi extra glad över att du tycker om den.

    Jag önskar dig en riktigt fin påsk!

    Allt väl,

    Axel,
    Power kundservice