Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
3.8Bra
382 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

j
jaaasmine
1 omdöme
DåligRedigerades en dag sedan

Körde 12 mil för att köpa en router som jag förbokat och betalat.. får ett sms om att mitt paket är packat och klart för upphämtning, så jag kör 12 mil för att mötas av 3 totalt oseriösa killar i kassa disken som har noll kundbemötande som säger att min order inte är packad än och att dom ska kalla på någon som ska packa den, efter 20 min kommer äntligen någon som ska packa min order för att sen upptäcka att dom inte hittar den produkten jag köpt! Efter ytterligare 40 minuter av väntan säger jag att dom får ge mig kompensation för mina 24 mils körning fram och tillbaka i onödan men det kan dom inte göra säger dom, dom kan bara göra en retur så jag får pengarna tillbaka på produkten! Jag blev riktigt förbannad och sa att då kan ni inte skicka ut sms och säga att produkten är färdig packad och klar för upphämtning om den inte är det vilket han svarade att det är bara ett automatiskt meddelande som inte dom styr över men det påverkar ju mig som kund som tror att produkten är klar att hämta som också kör 24 mils i onödan för detta men killarna ville inte ens prata med mig dom bara gick iväg och tog andra kunder under hela tiden.. dessa få konversationer vi hade var genom att jag fick avbryta dom med deras andra kunder för att dom totalt sket i att hjälpa mig. Såna människor borde inte jobba med kunder. Detta var på power i Svågertorp! Efter ungefär en timmes tid av väntan så hittade dom helt plötsligt produkten jag skulle ha! Dom gav den bara till mig utan att säga ett ända ord. Kommer aldrig med handla av power på svågertorp i Malmö! Till cheferna som läser detta så borde ni byta ut er personal som arbetade i kassan den 6/6 vid ca 14.30 tiden. Arbetar själv som chef och jag hade aldrig behållt så oprofessionell personal! Det minsta man borde få är någon form av kompensation för det som skedde och efter en timmes väntan när man hade bråttom och kört så långt men inte ett ända ord sa dom!

H
Henrik
1 omdöme
Dålig6 dagar sedan

Jag kanske borde få produkten levererad först innan ni ber om omdöme. Har betalat och den skulle varit levererad för snart en vecka sen vilket jag dessutom fick betala extra för snabb leverans, funkade inte riktigt...

POWER svarar:2025-06-09
Hej! Ajdå, vi hör dig! Man vill såklart ha grejerna i handen innan man ska tycka till. Det här med automatiska omdömesförfrågningar kan bli lite för tidigt ibland och det är tyvärr inget vi alltid hinner styra över. Om du undrar över leveransen så är det bara att höra av dig till [email protected] så kollar vi! Allt gott, Ebba på POWER!⚡
S
Salkin
1 omdöme
Usel7 dagar sedan

Jag skulle bara hämta ut en produkt som jag köpt på nätet. Det tog 20 minuter att få hjälp. Sen tog det 10 minuter för dem att hitta produkten. Sen tog det 10 minuter att checka ut. Bedrövligt!

POWER svarar:2025-06-09
Hej! Tack för att du delar med dig! Vi förstår att du förväntade dig en snabb och smidig upplevelse och det var helt rätt tänkt, det är ju exakt vad vi också siktar på. Det är inte så här vi vill att våra kunder ska uppleva sin upphämtning, och även om vi inte kan backa bandet så kan vi absolut ta lärdom inför framtiden. Nästa gång hoppas vi att processen sitter som den ska från start!🔥 Allt gott, Ebba på POWER!⚡
M
Missan
1 omdöme
Utmärkt8 dagar sedan

Jag tycker det är jättesmidigt och bekvämt samt det gick fort att få varan jag beställde.

POWER svarar:2025-06-09
Hejsan! Så himla härligt att höra att allt gick snabbt och smidigt! Det låter ju som att det blev precis så enkelt som vi vill att det ska vara.🚀 Det är alltid kul att få den här typen av feedback.🧡 Den ger oss massor av energi att fortsätta hålla tempot uppe! Allt gott, Ebba på POWER!⚡
R
Rasmus Morin
2 omdömen
Bra9 dagar sedan

Trevlig personal, bra utbud av produkter i alla prisklasser!

POWER svarar:2025-06-09
Hej Rasmus! Vad kul att läsa! Vi lägger mycket kärlek på att ha både bredd och personligt bemötande, så att du uppmärksammar just det gör oss extra glada. Vi gillar att blanda budget, mellan och lite lyx så att alla kan hitta sin grej, och såklart få ett leende på köpet.😊 Tack för att du spred lite glädje tillbaka. Det uppskattas massor! Allt gott, Ebba på POWER!⚡
M
ManaAlchemist
3 omdömen
Usel10 dagar sedan

POWER skickade inte min Switch 2 i tid för att levereras på release dagen (idag 5/6), vilket orsakar flera dagars försening. Med tanke på att 6/6 är en röd dag borde de sett till att skickat produkten extra tidigt, men usla som de är gjorde de inte det. Självklart har detta sabbat hela helgen nu när man såg fram emot att få Switch 2'n.

POWER svarar:2025-06-09
Tjena! Vi förstår frustrationen! Det är klart att man räknat med releasehelg och pepp! När det då blir fördröjt, och just över en röd dag dessutom, så är det verkligen en tråkig tajming. Vi vill ju inget hellre än att allt ska klicka perfekt men ibland blir det tyvärr inte så. Men när du väl får ditt Nintendo Switch 2 så hoppas vi att den bjuder på en riktigt episk spelstart som kanske till och med väger upp väntan lite.🚀 Tack för att du hörde av dig!🧡 Allt gott, Ebba på POWER!⚡
G
Gustav
1 omdöme
Utmärkt11 dagar sedan

Snabb leverans och bra kundservice, returnerade beställningen och fick snabbt tillbaka pengarna.

POWER svarar:2025-06-05
Tjena Gustav, Vi blir glada av att höra att allt gick snabbt och smidigt, både med leveransen och återbetalningen. Vi vet hur viktigt det är att det känns enkelt och tryggt att handla, så det betyder mycket att du uppskattade det. Vi hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen framöver, du är alltid varmt välkommen tillbaka! 😄 Ha det fint, Erika på POWER!⚡
U
Ulf Nygren
2 omdömen
OK11 dagar sedan

Det stod att varan fanns på lager men det verkar vara en tungrodd organisation då jag ännu inte fått varan bara info. Om man jämför med t.ex. Dustin så är det raka rör Ulf Nygren

POWER svarar:2025-06-05
Hej Ulf, Tack för att du hörde av dig, även om vi förstås önskat att du haft en bättre upplevelse. Jag beklagar hur det kändes, det är inte den upplevelsen vi vill ge våra kunder. Vi vill vara lika smidiga och pålitliga, så din feedback är tagen på allvar. Den hjälper oss vässa både vår service och våra rutiner. Hälsningar, Erika på POWER!⚡
I
Igge Lyckeby
3 omdömen
Utmärkt12 dagar sedan

Bra priser . Snabb leverans

POWER svarar:2025-06-03
Hej där! Vad roligt att du blev nöjd! Snabba leveranser och bra priser är verkligen två grejer vi alltid strävar efter att få till. Vi hoppas att du är riktigt nöjd med hela upplevelsen och att det vi levererade kommer till god användning. Varmt välkommen åter! Allt gott, Saga på POWER!⚡
E
Emirjan
1 omdöme
Utmärkt13 dagar sedan

Hej ! Jag är jättenöjd med POWER butiken i Helsingborg. Väldigt snälla och professionella personal. Jag rekommenderar att besöka Power butiken i Helsingborg.

POWER svarar:2025-06-02
Hej där! Vilken härlig läsning, tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse hos oss! Vi blir extra glada när våra kunder känner sig både välkomna och hjälpta. Dina rekommendationer betyder mycket, både för oss och för nya kunder som funderar på att komma in. Vi hoppas få se dig snart igen, vi ser fram emot att fortsätta ge samma goda service varje gång! 😄 Ha en fortsatt fin dag, Erika på POWER!😁

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se