Fri frakt
30 dagar öppet köp
Kort - faktura - delbetalning

http://www.power.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 1 år sedan
(data från 2017-06-22)
Detaljerad information Power har fått betyget (7.74)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Jag köpte en diskmaskin (Bosch SMU46CI02S).

    * Fick bästa pris
    - Inte så mycket att säga.

    * Snabb leverans
    - Beställde på söndag, skickad måndag och framme på onsdag, vilket är riktigt snabbt då installationshjälp brukar förlänga leveranstiden,

    * Lade till hemkörning/uppbärning/Installation/Kasta gamla maskinen
    - Två killar (Örebrofirma) fixade allting snabbt och de var mycket trevliga!
    - Vissa affärer har samma hjälp, men skickar bara 1 person och man måste hjälpa till. Inte hos Power.

    Jag kontaktade Powers kundtjänst två gånger och båda personerna jag pratade med var riktigt trevliga. Ena gången var jag lite osäker på om installationshjälpen eftersom det är Bring som levererar maskinen. Kundtjänst försäkrade mig om att allt är i sin ordning men erbjöd sig ändå att ringa firman som sköter det hela för att dubbelkolla. De ringde upp mig 10 minuter senare och gav mig info.

    Känner mig väl bemött och supernöjd som kund!
    20 tim sedan
  • Hej!

    Tack för betyget och för att du tog dig tid att skriva en sån utförlig recension.

    Trevlig midsommar!
    Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en 75" tv sent på kvällen som skickades redan dagen efter. Har ej haft med deras kundtjänst att göra men priset på tven och den snabba behandlingen av ordern samt ivägskickningen = 10/10! Kommer handla från igen.
    6 dagar sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme. Hoppas att du är nöjd med din nya TV!
    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Retur av vara och pengar tillbaka gick bra och snabbt. Positivt överraska.
    Kommer handlar flera gånger.
    13 dagar sedan
  • Hej,

    Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme.

    Trevlig kväll!
    Jonathan

  • Perfekt
    FÖREDÖMLIGT Power.se !

    Efter 7 veckors blodtryckshöjande reklamationsupplevelse utan möjlighet till telefonkontakt med Cdon kan man inte annat än bli tårögd när man upplever den totala motsatsen.

    Gjorde beställning från Power.se på kvällen den 7/6.
    Nu den 9/6 kl 11,30 finns paketet på utlämningsstället här på landet !
    På dessa 2 dagar har man också hunnit göra kreditupplysning då jag valde att betala via faktura.

    Billigast på min produkt! Fraktfritt !
    Snabbt och effektivt och en trevlig beställningsbekräftelse som verkligen sticker ut !

    Någon nedan hade synpunkter på Ecster fakturabetalning men jag har svårt att tro att tjänsten kan vara sämre eller opersonligare än den som Qliro presterade i mitt fall med Cdon.

    Texten från Power.se beställningsbekräftelse nedan:

    Hej Benny,

    Av hela vårt hjärta...
    Ett stort tack för din beställning på Power.SE!
    Vi ska göra allt för att du blir nöjd.

    Ditt ordernummer: 20066XXXX kan du använda om du behöver komma i kontakt med oss på kundtjänst.
    Du når oss både via chatt, email eller telefon och kontaktinfo hittar du i länken längst ner i det här mailet.

    Du har valt att få leverans via MyPack (hämtas hos postombud) - Leverans till närmaste postombud.
    Så snart dina varor skickas från oss så kommer du få ett mail med ett spårningsnummer.
    Det numret kan du använda för att spåra dina varor och följa dom ända fram till din dörr eller till ditt utlämningsställe.
    Om du valt att betala med faktura kommer den att skickas separat via e-post efter att du tagit emot din order.

    Vi tackar dig återigen för ditt köp!
    13 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för de fina orden och din beställning :)
    Hoppas vi ses snart igen.

    Vänligen Jonathan

  • Bra
    EDIT: Power.se kundtjänst har varit fantastisk. Snabb hjälp både genom mail och facebook. Jag rekommenderar verkligen Power.se. Tyvärr är mina synpunkter om Ecster kvar. Skulle Power byta till någon annan fakturatjänst skulle det vara en väldigt stabil konkurrent till de andra kedjorna.

    Power.se i sig är bra men de har valt att gå samarbeta med det usla Ecster (Som ägs av handelsbanken). Om du ska handla på Power.se använd aldrig deras fakturatjänst. Om du bara kan betala genom faktura så rekommenderar jag att du vänder dig till ett annat företag som använder Klarna eller Qliro.
    29 dagar sedan ( Uppdaterat: 23 dagar sedan )
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Tror jag svarade dig tidigare också, men det svaret verkar ha tagits bort.
    Vi ska absolut prata med Ecster och se om vi inte kan hjälpas åt att förbättra tjänsten.
    Jätteviktigt att sånt fungerar så bra som möjligt!

    Hälsningar Jonathan

  • Bra
    Bra priser, ok leveranstid även fast de kunde ha skickat samma dag som beställning.
    Minus för strul med faktura och leveransadress...
    26 dagar sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och dina synpunkter.

    Vi jobbar på att förbättra och korta ner tiden det tar för en order att passera igenom våra system och lagret. Leveranstiden är superviktig, det tycker vi med! :)

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    POWER [se] - Ja, jag är riktigt nöjd med dem. Smidigt att handla hos. Bra site dessutom! Rekommenderas
    1 mån sedan
  • Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    mycket snabb leverans och bra kontakter med kundtjänsten
    1 mån sedan
  • Tack för ditt omdöme!
    Hälsningar Jonathan

  • Ganska dålig
    haha deras slogan är att dom ska pressa priserna. så ser man på prisjkat har dom sänkt mot dom stora elgiganten,netonnet mm med 5 kr billigare bara.
    1 mån sedan
  • Hej Johan,

    Vi har en prisrobot som skannar marknaden och hjälper oss att justera ned priserna så att de är lägre än våra konkurrenters. Det vi ser då är att många av våra konkurrenter svarar med att sänka sina priser. Det blir lite av en katt och råtta lek. På så vis har vi startat ett priskring och hjälpt till att sänka marknadspriset :)

    Det som kan se ut som en 5 kronors prissänkning kan i själva verket vara flera hundra kronor i små steg.

    Förutom att ha som mål att sänka marknadspriserna, arbetar vi för att ha den bästa kundservicen. I slutändan är det du, jag och alla andra som gillar elektronik som är vinnarna!

    Du får inte glömma att vi precis har startat, vi öppnade e-handeln för 1,5 månader sedan - mer kommer.

    Vänligen Jonathan

  • Mycket bra
    Bra! Kundservice svarade på mailfråga samma dag. Beställde en diskmaskin onsdag. Bring bar upp den nya i lägenheten på lördag morgon och ut med den gamla. Värt 500 spänn! Svårt att ge full pott eftersom inget strul uppkommit. Det är då det avgörs.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme även om jag tycker att ditt resonemang är lite konstigt. Tänk om vi aldrig strular, är vi inte värda en 10 då? ;) Skämt åsido, självklart kan det gå fel ibland. Då gör vi allt för att lösa det så snabbt och smidigt som möjligt.

    Hoppas vi ses snart igen.
    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Sjukt bra kundservice!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för den fina kommentaren. :)
    Ha en trevlig helg!

    Jonathan

  • Perfekt
    Bra pris. Bra service! Supersnabb leverans.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att ditt omdöme. :)

    Ha en trevlig dag,
    Jonathan

  • Perfekt
    Toppen-pris på navigatorn jag beställde, och den låg i brevlådan 2 dagar senare.

    Helnöjd kund
    1 mån sedan
  • Hej!

    Så ska det vara :)
    Tack för att du valde att handla från oss och tack för ditt omdöme!

    Hälsningar Jonathan

  • Mycket bra
    Supersnabb leverans, fick tangentbordet nån dag efter jag beställt.
    Men tangentbordet kom i en låda som var så pass stor att de hade kunnat skicka 8 tangentbord i samma låda och ändå få plats med lite skyddskuddar. Det känns rätt onödigt att använda så stora förpackningar.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och för att du valde att handla från oss.
    Jag håller med om att det är dumt och onödigt med en för stor kartong.
    Vi håller faktiskt på att titta på en annan lösning för emballage, men det tar lite tid att implementera på lagret.

    Vänligen Jonathan

  • Usel
    Uruselt. Utlovade många varor i lager, typ 50+. När man sedan beställt får man reda på att det tar 6 dagar innan varan finns i deras lager för utskick.
    Skickar sedan vara med fel leveranssättet. Har väntat sedan 30 april på min vara. Nu har den försvunnit på Brings lager i Jönköping.
    Den har varit i Skåne och vänt i veckan. Alltid något.
    Senaste leveransbeskedet var, någon gång i början på nästa vecka.
    Långsam kundtjänst.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Det var inte kul att höra att du är missnöjd. Självklart ska det inte ta 6 dagar för att skicka en produkt som vi skriver att vi har i lager. Att dessutom Bring har råkat skicka paketet fel, är jätteolyckligt.

    Skicka gärna ditt ordernummer via Facebook så ska jag följa upp och försöka se hur det kunde gå så galet.

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en Epson Ecotank ET-4550 på onsdag kväll. Framme vid mitt postombud idag fredag. Det är vad jag benämner som snabb leverans - 1½ arbetsdag.

    Att Power också hade ett mycket konkurrenskraftigt pris på skrivaren gör att jag kan inte ge någon annat än full pott.

    Supernöjd med såväl Power som säljare av skrivaren som med Epson som har tagit fram en skrivare som drastiskt sänker kostnaderna för utskrifter. Nu finns det inte längre något utrymme för ångest varje gång som man skriver ut lite bilder. Färgflaskor istället för patroner gör ju det praktiskt taget nästintill känns som det är gratis.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!
    Kul att du är nöjd med både oss och skrivaren.

    Ha en fin helg!
    Jonathan

  • Dålig
    Beställde 2017-04-28 ett par JBL REFLECT MINI SPORTS BT IN EAR. Beställning och leverans gick smidigt. Tyvärr visade det sig att produkten inte fungera som den skulle. Jag kontaktade då kundtjänst via mail och fick ett trevlig svar tillbaka dagen efter där man beklagade det hela samt meddelade att jag skulle göra en retur. Så fort returen var registrerad skulle man skicka ut en ny produkt. Det var här jag upptäckte att Power inte verkar ha koll på hela processen. Av någon anledning gick det inte att registrera en retur via deras formulär. Jag ringde då kundtjänst där man hjälpte till att skapa returen samt att man mailade returfraktsedel. När jag efter en vecka utan leverans kontrollerade status för returen så visade det sig firman som hanterar returer åt Power skickat produkten vidare till en annan serviceverkstad för repararation. Jag kontaktade återigen kundtjänst där man beklagade det som skett och att man skulle undersöka vad som hänt och återkomma till mig. Det var igår och jag har ännu inte hört något om när jag får mina lurar.

    Till saken hör även att mitt i detta fick jag ett mail från Power.se med en än länk där jag skulle kunna lämna min åsikt om dom. Inte heller här blev det rätt då länken ej fungerade. Även detta meddelade jag kundtjänst och två dagar senare fick jag svar att man konstaterade att funktionen inte fungerade. Man hänvisade hit till prisjakt istället.

    Det verkar som om säljprocessen fungerar samt att man har en trevlig kundtjänst. Allt annat är "work in process". Det lär nog dröja innan jag handlar hos Power.se igen.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Det gör ont i mig när jag läser detta. Det verkar som om du råkat ut för alla tänkbara fel som kan hända. Jag ska verkligen ta med dina synpunkter, testa returflödet personligen (igen) och se till att det i framtiden fungerar som det ska. Vi ska inte bara kunna sälja produkter, utan självklart även ha grym service och bra rutiner för hur vi ska göra när något går fel!

    Skicka gärna dina kontaktuppgifter via Facebook så ska jag följa upp att du får ett par nya, 100% fungerande hörlurar.

    Ber verkligen om ursäkt!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Bästa och billigaste nätbutiken hittills !
    Rekommenderar varmt .
    Köpte 2 stycken Oral-B tandborstar fick dem efter 2 dagar (snabb och smidig leverans) dessutom billigast på prisjakt .
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för den fina kommentaren.
    Ha en fin dag!
    Jonathan

  • Perfekt
    Köpte en dammsugare på väldigt bra kampanjpris. Hade varan två dagar senare.
    1 mån sedan
  • Hej,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

    Ha en fin dag! Jonathan

  • Utmärkt
    Beställde en kaffekokare till väldigt bra pris som jag har tittat på länge och fick den några dagar senare, en ny favoritbutik får jag nog erkänna!
    Rekommenderas hjärtligt.
    1 mån sedan
  • Hej Kristoffer!

    Tack för ditt omdöme, uppskattas verkligen :)
    Kul att vi kvalade in oss som favoritbutik!

    Ha en trevlig kväll.
    Jonathan

  • Perfekt
    Hade ett bra erbjudande på en Huawei Honor 8 men snabbt slutsålt. Ändå ett trevligt initiativ med ett pris tusen kronor under konkurrenterna.

    EDIT: Går inte att genomföra beställningen, först känner hemsidan inte igen mitt postnummer, sedan när jag testar annan adress står det att inga leveransalternativ finns tillgängliga.

    EDIT 2: Hemsidan hade en bugg som förhindrade beställningen, skrev till Facebooksidan angående detta varpå jag fick svar flera gånger att detta skulle åtgärdas. Var inte på Facebook så jag missade detta. Till slut ordnade en av butikens personal, Jonathan, rabatten till mig genom en personlig rabattkod, på eget initiativ. Det är första gången jag är med om kundservice på denna nivå. Att han mindes mitt meddelande och flera veckor senare återupptog kontakt för att ordna telefonen till mig för rabatterat pris, trots att den lär ha varit slutsåld när jag försökt köpa den, är mer än man kan begära servicemässigt. Hann tyvärr köpa en annan telefon vid det laget. Men oavsett, hatten av.
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej Abdullah!

    Tack för att du tog dig tid att uppdatera ditt omdöme.
    Hoppas du blev nöjd med din nya telefon trots att den inte kom från oss ;)

    Ha en fin dag! Jonathan

  • Utmärkt
    Otroligt tillmötesgående support och bra pris på det jag köpte. Precis vad som behövs för att hävda sig på en tuff marknad. Ett fantastiskt bra första intryck.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme!
    På återseende, hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Mycket bra sevice. Trots att varan var slut så fick jag en rabattkod o 500:- billigare än det från början superpriset som kompensation för att jag fick vänta några veckor. Mycket nöjd!
    1 mån sedan
  • Hej Tommy,

    Bra att du är nöjd, då har vi lyckats!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Har fått mina saker som jag har beställt. Snabbt och smidigt.

    Är jättenöjd med allt från början till slut.. Handlar gärna hos er igen.
    1 mån sedan
  • Hej!
    Tack för ditt omdöme.
    Bra att du är nöjd, då har vi lyckats.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Jonathan

  • Perfekt
    Halva priset på JBL Reflect BT jämfört med alla andra butiker när jag köpte. Snabb och smidig leverans med gratis leverans och jag kunde välja postombud att hämta ut det ifrån. Inga konstigheter.
    1 mån sedan
  • Hej Erik,

    Tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader.
    Lycka till med dina nya lurar!

    Hälsningar Jonathan

  • Mycket bra
    Lägsta pris på produkten jag köpte och gratis frakt. Live chatt support vilket inte alla andra har.
    1 mån sedan
  • Hej, tack för ditt omdöme!
    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    Otroligt smidig hemsida, och det är svårt att klaga på fraktkostnader. Frakten tar lite lång tid, men i sammanhanget är jag ändå mycket nöjd!
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att ditt omdöme.

    Vi håller fortfarande på att trimmar in tider osv med Posten och Bring.
    Målet att att försöka leverera så mycket som möjligt redan dagen efter beställning.
    Vi är inte riktigt där ännu tyvärr, men vi jobbar på det!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick hem en skadad TV, men en trevlig kundsupport såg till att den snabbt och smidigt blev utbytt. Priset var långt under konkurrenterna.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för att du tog dig tid att recensera oss.
    Hoppas den nya TV'n fungerade bättre och var hel.

    Ha en fin söndag.
    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick tag i ett ps4 pro jätte billigt, 4dagar efter beställningen så är det nu i kopplat å uppdateras, tycker service och deras bemötande mot kunder varit super bra
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas du blir nöjd med ditt PS4 :)

    Ha're bra / Jonathan

  • Usel
    De står I LAGER, Sen får man mail att varan kommer in till lager ett datum. De datumet har passerat med flera dagar och varan är fotfarande inte skickad?

    När de står I LAGER så ska de vara i LAGER. Om de är på huvudlager man syfta på så vore de bra att skriva detta.

    Igår sa ni min vara plockas och ska skickas och idag säger ni samma sak? Varför skulle man tro på er att den skickas idag?

    Kan lugnt vänta 4 veckor på en vara så länge man vet om de.......
    1 mån sedan
  • Hej,

    Som jag skrev i en kommentar längre ned har vi precis upptäckt ett fel som gör att vissa order som beställts med faktura, stoppas på grund av en felaktig statusflagga i vårt system. Vi går nu igenom och fixar dessa manuellt en och en.

    När det står i lager, ska den finnas i lager och skickas samma dag eller dagen efter.

    Ber verkligen om ursäkt för det! Vet själv hur det är när man väntar på en produkt, man vill ha den NU. :(

    Vänligen Jonathan

  • Acceptabel
    Har beställt en Apple tv för en vecka sedan och fått det bekräftat samma dag. Inte ett ljud sen dess. Vad händer?
    Lockpriser?
    1 mån sedan
  • Hej,

    Vi har lite problem med faktura order. Vi arbetar på att lösa det asap!
    Ber verkligen om ursäkt! Självklart inte lockpriser, utan du kommer att få din AppleTV. :)

    Vänligen Jonathan

  • Dålig
    Varför skickar man inte grejorna som beställs? Ska man konkurrera på marknaden idag så kan det inte få gå 2 arbetsdagar utan att nånting händer.
    Jag beställde 2 saker i helgen, en från Power en från Tyskland, den från Tyskland har anlänt den från Power har inte lämnat dom trots att den fanns i lager.
    1 mån sedan
  • Hej Andreas,

    Som jag skrev i en kommentar längre ned har vi precis upptäckt ett fel som gör att vissa order som beställts med faktura, stoppas på grund av en felaktig statusflagga i vårt system. Vet inte exakt vad det beror på eftersom det fungerade felfritt förra veckan. IT undersöker saken, under tiden gå vi igenom alla order manuellt och ändrar statusen där den är felaktig. De kommer kunna gå vidare till expediering efter det.

    Ber verkligen om ursäkt! Självklart ska det inte gå två dagar utan att något händer.

    Vänligen Jonathan

  • Ganska dålig
    De har absolut inget på lager..allt är slut.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Vår ambition är att ha en majoritet av produkterna i lager. Nu igår lanserades POWER vilket kan ha påverkat lagersaldot på vissa produkter. Gjorde ändå en sökning för att kolla, vi har över 70% av produkter i lager och utöver det är en stor del på väg in inom ett par dagar. Vad är det för produkt du tittat på?

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Köpte en mus fraktfritt mer för att prova på Power. Mycket snabb leverans och väldigt bra uppdateringar om leveransstatus. Jag kommer absolut ha med Power som en av de butiker jag gärna handlar ifrån.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Låter fin fint! :)
    Ser fram emot att ha dig som kund!

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Köpte trådlösa hörlurar till ett till pris som var ca. 20% billigare än vad elektronikjättarna erbjöd. Hade mina hörlurar två arbetsdagar senare. Bra och trevlig kundtjänst som uppdaterar om vad som händer med ordern. Kunde inte varit nöjdare!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme. Bra att du är nöjd, så ska det vara! :)

    Hälsningar Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en router och den var billigast på Prisjakt. Snabb och gratis frakt. Bara positiv känsla.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Hoppas du blir nöjd med din router.
    Hojta till om det är något vi kan hjälpa till med.

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Snabb leverans. Trevlig kontakt. Billigast just i mitt fall. Lite lustigt bara att lådan som min kaffekokare kom i var ca 90% luft, men det blev roligt ändå för barnen att leka med en stor låda och hoppa på luftkuddarna som fyllde ut all plats.
    1 mån sedan
  • Hej, tack för ditt omdöme!

    Det där med lådan är svårt eftersom det blir dyrt att ha massa olika storlekar på lager.
    Men vi har fått lite förslag på lösningar, men det tar tid att implementera dock.
    Tills vidare får barnen fortsatt en stor låda att leka med :D

    Ha're fint! Jonathan

  • Perfekt
    Snabb leverans, har gjort 2 beställningar senaste veckan, en telefon och en matberedare - BETYDLIGT billigare än konkurrenterna!
    1 mån sedan
  • Hej, tack för ditt omdöme :)
    Ha en fin 1:a maj! Jonathan

  • Perfekt
    Beställde från Power en Garmin Vivosmart HR som dom var klart billigast på, pga en del strul med min dator lyckades jag göra en dubbelbeställning vilket fick mig att bli lite orolig (vilket visade sig vara helt i onödan). Efter en snabb kontakt med Power via chatten på deras facebooksida fixade dom så att den ena ordern stoppades innan den hann gå iväg!

    Ordern kom sedan snabbt och snyggt levererad på posten en dag senare, väl paketerad. Power verkar i mina ögon vara en seriös ny aktör på marknaden och jag kommer inte att tveka att beställa därifrån igen. Jag gissar att dom låga betygen som kom precis från början var växtvärk då dom precis startat. Hoppas att dom kan fortsätta hålla så låga priser som dom gör just nu, jag ser att dom är klart billigast på ganska många varor jag kikar på!
    1 mån sedan
  • Hej!

    Hoppas du blir nöjd med din pulsklocka. Har också köpt en liknande, men jag är rätt dålig på att låta den få arbeta i de högre frekvenserna :D

    Priserna du ser är inget temporärt! Vi är här för att pressa priserna :) Genom att hålla låga kostnader, kan vi hålla låga priser. Kanske låter som en klyscha, men har fungerat väldigt väl i övriga norden!

    Ha're fint! Jonathan

  • Perfekt
    Beställde en Apple Watch ca kl 9 på onsdagförmiddagen. Fick sms-avisering kl 11.30 dagen efter att det fanns att hämta på det postombud som jag valde vid beställning.

    Det var bra förpackat med en otroligt stor låda för en Apple Watch, trodde för ett tag att de hade skickat fel produkt.

    Perfekt!
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Hoppas du blir nöjd med din klocka!

    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    Snabbt, billigt och enkelt!

    Det enda lilla minuset var att jag var tvungen att gå till en "postcentral" och hämta ut mitt paket trots att det med enkelhet kunde fått plats i mitt brevinkast. Ett plus var dock att man vid beställningen kunde välja vart man ville hämta ut sitt paket.
    1 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och betyg.

    Ang leveransen, har vi försökt att få till ett avtal med Postnord där de levererar små paket direkt hem. Den tjänsten kallas "Varubrev" och är för paket under 2 Kg. Tyvärr ska varubrev upphöra hos Postnord och ersättas av något annat. Vi får därför inte skicka varubrev utan måste vänta på den nya tjänsten från dem.
    Så fort Postnord ger oss klartecken kommer vi att lägga till det nya fraktalternativet också. :)

    Trevlig helg! Jonathan

  • Perfekt
    Mitt första omdömme, men kände att det är dags nu :)

    Jag var skeptisk när jag läste kommentarerna här ang Power, när jag lade ordern fanns bara 5 omdömmen. Hade jag lagt ordern senare och hunnit läsa fler hade jag säkert inte vågat beställa då jag är lite petig.

    Jag beställde en HB672GCS1S (ugn) under påskrean. Tyvärr fungerade inte faktura som betalningsalternativ, jag valde detta för att jag inte handlat hos Power tidigare.. Men när jag ser feedback om att de gör en full kreditupplysning så är jag tacksam att det inte fungerade.

    Kortköp fungerade som det skulle och det var inga problem med fraktalternativ som andra klagat på tidigare.

    Jag fick, orderbekräftelse, bekräftelse på att de hanterat min order samt leveransinfo med spårningsnummer.
    Precis som någon annan påpekat vore det bra om vilken speditör som kör stod listat.
    Embalaget var inget att klaga på, det är ju Siemens som packat, sen stod den i sin tur på en halvpall.

    Jag har bara positiv feedback ang Power och skulle inte tveka att handla där igen.
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme och det fina betyget!
    Nu har vi fixat länken i mailet, beställ igen så ska du se ;)

    Ang Ecster och faktura, de ska inte göra en full kreditupplysning, utan en "lightvariant" där man endast kollar betalningsanmärkningar. Vi har en dialog med dem om det går att även undvika detta i framtiden. Bra att veta dock är att lightvarianten endast syns ett par veckor, medan en full kreditupplysning ligger kvar längre.

    Ha en trevlig helg! Jonathan

  • Mycket bra
    Uppdatering 170425

    Frakten gick mycket bra. S7:an var packad på ett väl skyddande sätt och jag är mycket nöjd. Bara en sak som störde mig lite var att jag inte fick en direktlänk till status för min försändelse. Var tvungen att kopiera spårningsnumret manuelt och klistra in det på Postnords paketspårningstjänst. Nu höjer jag betyget till 8 stjärnor. Bra jobbat Power.se.

    ---------------------------------

    Uppdatering 170418

    Efter god kontakt med Power.se, en ursäkt, samt erbjudande att köpa en S7:a till kampanjpriset 4190kr så höjer jag betyget till 6 stjärnor. Ni har tydligt visat att ni är rädd om kunderna och ert rykte. Jag ser fram emot framtida affärer med er. Om allt går bra så höjer jag givetvis betyget ytterligare.

    --------------------------------

    Datum 170415

    När jag ska checka ut från varukorgen så står det bara:

    "Inget leveransalternativ finns tillgängligt
    Denna leveransmetod är tyvärr inte tillgängligt för denna beställning."

    Ni får sämsta betyg av mig tills ni har fixat felet, svarat mig och bett om ursäkt! Förlorade just en beställning på en S7:a till ett riktigt bra pris! ARG KUND! :(
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Utmärkt
    Köpte en 65" LG-tv, supersnabb leverans. Hade inga problem att beställa och kundsupporten verkar lovande då de verkar svara på alla klagomål och försöker göra rätt för sig :)

    Enda som jag har att anmärka på är att sidan har småbuggar. Stod inte vilket transportföretag mitt paket hade skickats med, fick bara ett spårningsnummer. När jag sökte på paketet via deras hemsida så stod det okänt. Står fortfarande okänt. Detta bör åtgärdas.

    Kommer att här handla igen! :) Rekommenderas!
    1 mån sedan
  • Hej,

    Tack för att du valde att handla av oss och tack för din recension!
    Ja, det där med orderbekräftelsen har jag också märkt. Klumpigt av oss att inte uppge speditör :)
    Ska givetvis ordnas!

    Ha det fint, Jonathan

  • Utmärkt
    Gjorde mitt första köp över påsk. Då på en GoPro Session 5 som var nedsatt 1000:- kronor.

    Kanondeal så slog till. Paketet kom inom lovad leveranstid och hela köpet gick smidigt.

    Tyvärr var paketet dåligt inpackat så GoPro-kartongen (gjord av plast) hade gått sönder ganska rejält mitt på. Som tur var inga skador på varan men ändå en varningsklocka då man köper betydligt skörare saker än en actionkamera.
    1 mån sedan
  • Hej Mattias,

    Det var inge kul att höra. Självklart ska emballaget hålla även för lite tuffare hantering.
    Jag tar med mig det till lagret och ser om vi inte kan förbättra kartongerna.
    Om du vill får du givetvis returnera kameran och få en ny med hel kartong. Hör av dig via Facebook/mail i så fall så ser vi till att ordna det.

    Vänligen Jonathan

  • Utmärkt
    24/4-17
    jag uppdaterar min recension , kundtjänst hos power tog kontakt med mig och löste så jag får köpa tv'n för kampanjpris. väldigt trevlig kundtjänst och svarar väldigt snabbt!
    mvh David K

    ----------------------
    jag försökte också häromdan beställa lg 65" som var nedsatt till 8657kr, jag hade samma problem som tidigare personer har upplevt. skrev även till dem på facebook men har inte fått något svar. mvh David K
    2 mån sedan ( Uppdaterat: 1 mån sedan )
  • Hej David!

    Tack för att du tog dig tid att uppdaterade din recension. :)
    Hoppas du blir nöjd med din nya TV.

    Hälsningar Jonathan

  • Utmärkt
    Köpte en mobiltelefon. Beställde sent på tisdag kväll , skickades onsdag och dök upp vid lunch på torsdag. Kul att testa denna nya aktör som var billigast på just denna telefon.

    Håller med någon tidigare recension om slarvig packning. En relativt stor kartong med 2 luftkuddar islängda tillsammans med kartongen som ändå åkte karusell i kartongen. Resulterade i fula hörn, inget allvarligt men lite tråkigt!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Tack för att du valde att handla av oss och tog dig tid att skriva en recension.
    Jag ska definitivt se till att vi kikar på hur vi packar produkterna. Håller med om att det är tråkigt med fula hörn, även om det bara är på förpackningen.

    Vänligen Jonathan

  • Perfekt
    Fick mail om prissänkning på HB672GCS1S Från prisjakt för 2sekunder sedan på en bevakning gick direkt in och kollade. Slut i lager inget om det kommer nytt, inte förtroendeingivande direkt.

    Jag missbedömde den här butiken fullständigt! Jag har aldrig varit med om kundservice som stångar sig blodig över att göra mig som kund nöjd. Smidigt med kontakt via Messenger ständiga uppdateringar i mitt ärende och snabba svar med en lösning jag blev jättenöjd med.
    Nu inväntar jag bara leveransen som verkar komma tidigare än aviserat, kan det bli bättre :-)
    2 mån sedan
  • Hej,

    Ja, jag ger mig inte i första taget :) Hoppas du är nöjd med din nya ugn!
    Tack för att du tog dig tid att uppdatera ditt omdöme.

    Ha're fint / Jonathan

  • Utmärkt
    Väldigt bra ny sida för att konkurera mot de andra mediagigantrerna i Sverige!

    Beställde iPad Air 2 med 128gb för 3990kr från deras hemsida och förutom att sidan buggade lite vid beställning då fel uppstod vid leveransmetod (väntade några minuter så var det fixat) så var allt perfekt!

    Paketet skickades på tisdag kväll och dök upp på onsdag eftermiddag vilket jag aldrig varit med om tidigare. Väldig snabb leverans, bra packeterad och väldigt bra service. Ringde supporten på tisdagen för att se hur det gick med beställningen, då jag inte hade handlat hos dem innan och de svarade väldigt snabbt och gav mig all info jag ville ha så thumbs up för deras support också!

    Gillade att man kunde välja vilket ställe man ville hämta ut sitt paket när man skrev in postnummer vilket är något jag inte stött på innan och det uppskattar jag då man vid flera tillfällen fått ta flera bussar för att hämta ut paket man beställt på andra sidor.

    Att sidan buggar är inte ovanligt eftersom det är en helt ny sida och med mycket trafik kan mycket saker gå fel. Jag rekommenderar Power.se STARKT och känner på mig att det kommer bara bli bättre med tiden!

    9/10

    MVH
    En nöjd kund!
    2 mån sedan
  • Hej!

    Kul att du är nöjd, så ska det vara!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme.

    Ha en fin helg / Jonathan

  • Utmärkt
    Har inte märkt något av de uppstartsproblem som vissa nämner nedan. Beställde en Samsung S7 till riktigt bra pris. Leverans och kommunikation enligt förväntan. Tycker också det bådar gott att man tar sig tid att svara på de synpunkter som kommer in här på Prisjakt.

    Det enda lilla i-landsproblem jag skulle kunna peka på är att id't för att spåra leveransen i bekräftelsemailet skulle varit en direktlänk till postnord, så att man slipper copy/paste...
    2 mån sedan
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme. Givetvis ska vi följa upp synpunkter vi får in, hur ska vi annars bli bäst på service? ;)

    Ska genast kolla om vi inte kan lösa det där med länken i mailet. Enda hindret som jag ser är att vi använder både Bring och Postnord, men det borde IT kunna lösa tycker jag!

    Ha en fin helg och hoppas du är nöjd med din S7a.
    Vänligen Jonathan