Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
3.7Bra
388 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

t
tabiespb
1 omdöme
Utmärkt10 timmar sedan

Det perfekt för mig och priset passar för alla

a
amanda_wallin
1 omdöme
Uselen dag sedan

Jag fick ingen återkoppling att mina varor inte fanns i lager. Jag hade stannat hemma från jobbet för att vänta på leveransen som skulle dyka upp mellan ett visst klockslag. Jag får kontakta kundtjänst själv och fråga vart mina varor är då de inte dykt upp. Då var de slut i lager och jag får en ny leveransdag veckan därpå. Pengarna dras men mina varor ligger kvar hos fraktbolaget i 1,5 vecka. Då får jag kontakta Power igen som ber mig kontakta fraktbolaget själv för snabbare hantering? Alltså?! Kommer aldrig handla mer härifrån.

j
jollie86
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Smidigt att boka på nätet och bara hämta upp i butiken! När jag skulle hämta så hade varorna blivit sänkta i pris! Men det var inga problem alls, jag fick tillbaka mellanskillnaden utan krångel! Nöjd med mitt köp på power Barkarby

j
Utmärkt2 dagar sedan

Mycket bra service. Produkter är utmärkta.

m
Utmärkt4 dagar sedan

Smidigt och lätt att handla.

POWER svarar:2025-07-08
Hejsan! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Smidigt och lätt är precis vad vi siktar på, så det gläder oss stort att du upplevde det så! Det ska kännas enkelt hela vägen, från att du kliver in till att du går därifrån med något du verkligen ville ha. Vi hoppas du är nöjd med det du köpte och att vi får se dig igen snart!😍 Ha en fin sommar, Ebba på POWER!⚡
F
Fredrik
1 omdöme
UselRedigerades 4 dagar sedan

Horribelt, förvänta er inte att få varorna överhuvudtaget, väntar fortfarande på en spishäll som hade utlovat leveransdatum 2 månader sedan

POWER svarar:2025-07-08
Hej Fredrik! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vi förstår att det här inte varit någon rolig upplevelse. Att vänta i två månader är alldeles för lång tid och vi beklagar att det blivit så för dig. Vårt tips är att du kontaktar vår kundservice på [email protected] om du inte redan gjort det. De har möjlighet att följa upp din order och ge dig mer detaljerad hjälp. Ha en fin sommar, Ebba på POWER!⚡
v
valle_marita
1 omdöme
OK7 dagar sedan

Bra att man får ett mail om att ge ett omdöme innan man fått varan.😵‍💫 Men, här kommer den: Väldigt lång leveranstid, över en vecka sen beställning. Det är illa👎

POWER svarar:2025-07-08
Hejsan! Ja.. vårt system kan vara lite för snabbt ibland, vi erkänner. Vi är ledsna att leveransen tog längre tid än den borde ha gjort. Det är inte den upplevelsen vi vill ge dig. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva trots allt. Din feedback hjälper oss att se vad vi behöver bli bättre på! 🚀 Ha en fin sommar Ebba på POWER!⚡
l
larjoh
2 omdömen
Bra8 dagar sedan

Enkelt att hämta varan i butiken

POWER svarar:2025-07-04
Hej där! Så kul att höra att det var smidigt att hämta upp varan i butiken! Vi vet hur skönt det är när det bara flyter på, och man snabbt kan svänga förbi och hämta det man beställt. Vi försöker alltid göra upplevelsen enkel och smidig, så det känns toppen att höra att du är nöjd! Varmt välkommen åter, Saga på POWER!⚡
v
vidar_heidemo
1 omdöme
Usel10 dagar sedan

Power i kungen kurva har jag noll förtroende för. Fick hem en frys med bucklor. Dom skulle kontakta mig in 24h. Det har gått över 2 veckor och dom har fortfarande inte hört av sig.

POWER svarar:2025-07-02
Hej där! Vi hör vad du säger och förstår att det här inte varit en positiv upplevelse. När något gått fel vill vi gärna lösa det snabbt och vi beklagar att du saknar återkoppling. Kontakta oss gärna på [email protected] så kikar vi på ditt ärende. Ha det fint, Saga på POWER!⚡
p
peterlinde
1 omdöme
Usel10 dagar sedan

Power i Malmö är den sämsta butiken i hela Poweredjan. Sämre service finns ingen möjlighet att ha. Detta plus helt missvisande information av outbildad personal. Usch och fy!

POWER svarar:2025-07-02
Hej där! Oj, det låter verkligen som att ditt besök inte blev som du hade tänkt dig. Vi vill såklart att alla ska känna sig väl bemötta och få den hjälp man behöver, oavsett fråga eller ärende. Därför känns det extra trist att läsa att du inte är nöjd. Vi tar med oss din feedback och hoppas att vi får en ny chans att visa att vi kan bättre snart igen! Ha det fint, Saga på POWER!⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se