(500+)
Jag fick ingen återkoppling att mina varor inte fanns i lager. Jag hade stannat hemma från jobbet för att vänta på leveransen som skulle dyka upp mellan ett visst klockslag. Jag får kontakta kundtjänst själv och fråga vart mina varor är då de inte dykt upp. Då var de slut i lager och jag får en ny leveransdag veckan därpå. Pengarna dras men mina varor ligger kvar hos fraktbolaget i 1,5 vecka. Då får jag kontakta Power igen som ber mig kontakta fraktbolaget själv för snabbare hantering? Alltså?! Kommer aldrig handla mer härifrån.
Smidigt att boka på nätet och bara hämta upp i butiken! När jag skulle hämta så hade varorna blivit sänkta i pris! Men det var inga problem alls, jag fick tillbaka mellanskillnaden utan krångel! Nöjd med mitt köp på power Barkarby
Mycket bra service. Produkter är utmärkta.
Smidigt och lätt att handla.
Horribelt, förvänta er inte att få varorna överhuvudtaget, väntar fortfarande på en spishäll som hade utlovat leveransdatum 2 månader sedan
Bra att man får ett mail om att ge ett omdöme innan man fått varan.😵💫 Men, här kommer den: Väldigt lång leveranstid, över en vecka sen beställning. Det är illa👎
Enkelt att hämta varan i butiken
Power i kungen kurva har jag noll förtroende för. Fick hem en frys med bucklor. Dom skulle kontakta mig in 24h. Det har gått över 2 veckor och dom har fortfarande inte hört av sig.
Power i Malmö är den sämsta butiken i hela Poweredjan. Sämre service finns ingen möjlighet att ha. Detta plus helt missvisande information av outbildad personal. Usch och fy!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.power.seFullständigt firmanamn: Power Sverige AB
Organisationsnr: 556687-5216
Information hos allabolag.se