(500+)
Körde 12 mil för att köpa en router som jag förbokat och betalat.. får ett sms om att mitt paket är packat och klart för upphämtning, så jag kör 12 mil för att mötas av 3 totalt oseriösa killar i kassa disken som har noll kundbemötande som säger att min order inte är packad än och att dom ska kalla på någon som ska packa den, efter 20 min kommer äntligen någon som ska packa min order för att sen upptäcka att dom inte hittar den produkten jag köpt! Efter ytterligare 40 minuter av väntan säger jag att dom får ge mig kompensation för mina 24 mils körning fram och tillbaka i onödan men det kan dom inte göra säger dom, dom kan bara göra en retur så jag får pengarna tillbaka på produkten! Jag blev riktigt förbannad och sa att då kan ni inte skicka ut sms och säga att produkten är färdig packad och klar för upphämtning om den inte är det vilket han svarade att det är bara ett automatiskt meddelande som inte dom styr över men det påverkar ju mig som kund som tror att produkten är klar att hämta som också kör 24 mils i onödan för detta men killarna ville inte ens prata med mig dom bara gick iväg och tog andra kunder under hela tiden.. dessa få konversationer vi hade var genom att jag fick avbryta dom med deras andra kunder för att dom totalt sket i att hjälpa mig. Såna människor borde inte jobba med kunder. Detta var på power i Svågertorp! Efter ungefär en timmes tid av väntan så hittade dom helt plötsligt produkten jag skulle ha! Dom gav den bara till mig utan att säga ett ända ord. Kommer aldrig med handla av power på svågertorp i Malmö! Till cheferna som läser detta så borde ni byta ut er personal som arbetade i kassan den 6/6 vid ca 14.30 tiden. Arbetar själv som chef och jag hade aldrig behållt så oprofessionell personal! Det minsta man borde få är någon form av kompensation för det som skedde och efter en timmes väntan när man hade bråttom och kört så långt men inte ett ända ord sa dom!
Jag kanske borde få produkten levererad först innan ni ber om omdöme. Har betalat och den skulle varit levererad för snart en vecka sen vilket jag dessutom fick betala extra för snabb leverans, funkade inte riktigt...
Jag skulle bara hämta ut en produkt som jag köpt på nätet. Det tog 20 minuter att få hjälp. Sen tog det 10 minuter för dem att hitta produkten. Sen tog det 10 minuter att checka ut. Bedrövligt!
Jag tycker det är jättesmidigt och bekvämt samt det gick fort att få varan jag beställde.
Trevlig personal, bra utbud av produkter i alla prisklasser!
POWER skickade inte min Switch 2 i tid för att levereras på release dagen (idag 5/6), vilket orsakar flera dagars försening. Med tanke på att 6/6 är en röd dag borde de sett till att skickat produkten extra tidigt, men usla som de är gjorde de inte det. Självklart har detta sabbat hela helgen nu när man såg fram emot att få Switch 2'n.
Snabb leverans och bra kundservice, returnerade beställningen och fick snabbt tillbaka pengarna.
Det stod att varan fanns på lager men det verkar vara en tungrodd organisation då jag ännu inte fått varan bara info. Om man jämför med t.ex. Dustin så är det raka rör Ulf Nygren
Bra priser . Snabb leverans
Hej ! Jag är jättenöjd med POWER butiken i Helsingborg. Väldigt snälla och professionella personal. Jag rekommenderar att besöka Power butiken i Helsingborg.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.power.seFullständigt firmanamn: Power Sverige AB
Organisationsnr: 556687-5216
Information hos allabolag.se