UNDVIK! Att sälja prylar till en är inga problem, men deras support är ett gigantiskt skämt! Jag har köpt en tvättmaskin av dom en den har börjat strula (extremt lång historia), men för att dra snabb sammanfattning så köpte jag den med trygghetsavtal från Elgiganten. Finns absolut INGEN trygghet med det här avtalet eller butiken, jag har haft reparatörer på plats 3 ggr som inte lyckats lösa problemet, jag har slösat så galet mycket tid på att ha folk här och ringa runt till mest okunniga och inkompetenta personer på support. Jag har nu hållit på med det här i 4 månader! Fortfarande trasig maskin hemma, dom bara ringer mig som förvirrade höns och babblar goja, jag inväntar nu dokumentation så jag kan ta ärendet till Konsumentverket! Ta lärdom, undvik Elgiganten, riktiga bluffare, dom har vart bra en gång i tiden, inte längre! Kolla upp dom på trustpilot också, riktigt skrämmande vad folk har fått stå ut med!
Bra butik med bra priser. Alltid lite skeptisk när nya butiker kommer med knappt några recensioner, betalningssättet var lite annorlunda också men fungerade bra! Jag valde Swish, då fick jag min order i mailen med summan man ska swisha deras nummer. Dom kontakta snabbt och varorna blev packade väldigt snabbt trots att det var helg. Leveransen sköttes av dhl och de gick snabbt Rekommenderas!
Nja, visst man kan hitta nåt fynd här och där. Men för testa mesta stämmer inte priserna med prisjakt. Otroligt många fejk recensioner vilket gör betygssystemet på amazon inte fungerar. Köp nån annanstans.
Jag kan verkligen inte rekommendera att köpa från Philips.se Jag tycker om deras tandborstar, dom är riktigt bra, samma med stavmixer. MEN! Som butik är dom totalt värdelösa. Jag beställde en tandborste av dom för över 1 månad sedan, dom klanta till sig med frakten (UPS) och visade sig att paketet dom skicka inte har någon adress, namn eller telefonnr. Så helt omöjligt att få levererad. Ringde Philips och berätta vad jag upptäckte, dom ’kan’’ inte av någon märklig anledning hjälpa mig och bad mig fixa problemet själva genom att kontakta UPS. Jag ringde UPS, lyckades tillslut korrigera min beställning men detta skulle ta flera dagar innan systemet registrerat ändringen, medans studsar mitt paket runt i Sverige. Medans allt detta händer ser jag att tandborsten hamnar på kampanj på deras hemsida, 400 kr rabatt så kontaktar philips igen, eftersom jag ändå inte mottagit min order borde man ju verkligen kunna delta i detta erbjudande men NOPE! Det går inte, så då valde jag att makulera min order, men det kan Philips inte heller hjälpa med (?!?!) Vad är det här för service, tydligen måste jag själv IGEN kontakta UPS och be dom att returnera min produkt! Jaha då gjorde jag det, men inte nog med det jag var tvungen att vänta tills den anlända till närmsta ombud som sedan kunde göra detta.. Äntligen det gjort, men tydligen får man inte pengarna tillbaka förrän dom fått sin produkt tillbaka, så här sitter jag, 32 dagar senare och inte en krona tillbaka än. Kan jag rekommendera Philips.se? Absolut INTE! Deras support är totalt värdelöst och sätter ALLT jobb på kunden att fixa, dom hanterar INGA fel som sker själva. Köp på egen risk, jag kommer undvika dom som pesten hädanefter.
Jag glömde bort själv att undvika butiken och gjorde en beställning för över 3 veckor sen, här är mitt omdöme för min upplevelse över den: Vill uppmärksamma alla som beställer genom fyndiq att även dom har andra säljare genom sin sida vilket jag inte hade nån aning om då det inte stod någonstans. Hade jag vetat det hade jag inte beställt ett par AirPods pro som jag fortfarande sitter och väntar på från en butik som heter Xtra… Jag är extremt missnöjd med den information jag fått av fyndiq (vilket är ingenting) samt att jag precis nu 3 veckor senare fått frågan vad jag tycker om produkten, vilken produkt?! Åter igen… Undvik! Gammal recension: Har gjort en beställning från Fyndiq för 14 dagar sen och har fortfarande inte fått min produkt, produkten jag har beställt fanns på lager vid beställning. Mitt råd till alla är att beställa från en annan sida! Spelar ingen roll om varan ''är i lager'', var beredd att behöva vänta minst 2+ veckor. Hoppas bara att jag kan få min vara inom närmsta dagarna (vilket jag tvivlar) och att den är hel... vill verkligen inte gå igenom denna hemska process igen. UNDVIK!
Superbra! Har tidigare endast använt mig av chromecast eller smart funktionerna i min LG CX tv. Jag upptäckte mycket begränsningar i princip varenda smart tv som finns, speciellt om man använder sig av Plex för streaming så kan det bli buffringsproblem i alla dagens smart tvs. Lösningen: Apple TV Efter jag införskaffat den och provat Plex så är problemet borta (då Apple TV har mer processor kraft), tycker även mer om att använda mig av Apple TV då den svarar snabbare, inbyggd Siri funktion och integration för övriga Apple produkter gör den till ett självklart val.
Väldigt nöjd min klockan. Är min första AW, använt Garmin tidigare i flera år. Väldigt användbart med integrationen mellan Iphone och Apple Watch, saknade den funktionen då jag använde Garmin då den endast kunde visa notiser. Dock någonting väldigt viktigt att tänka vid valet av armband är att denna modell innehåller nickel! Jag tycker det är helt sjukt, hade själv ingen aning förens jag fick en allergisk reaktion kring ’’knappen’’ på undersidan av min handled. Apple själva säljer detta band och några andra som ’’rostfritt stål’’ så passa er. Källa: https://support.apple.com/en-us/HT204665 Att inte informera kunder om detta innan köp är ansvarslöst då väldigt många kommer antigen som jag reagera rätt fort eller med tiden utveckla nickel allergi. Tillbaka till klockan, jag skulle verkligen rekommendera den, batteritiden är något man hade kunnat önska var något bättre, men går fort att ladda.
Väldigt nöjd min klockan. Är min första AW, använt Garmin tidigare i flera år. Väldigt användbart med integrationen mellan Iphone och Apple Watch, saknade den funktionen då jag använde Garmin då den endast kunde visa notiser. Dock någonting väldigt viktigt att tänka vid valet av armband är att denna modell innehåller nickel! Jag tycker det är helt sjukt, hade själv ingen aning förens jag fick en allergisk reaktion kring ’’knappen’’ på undersidan av min handled. Apple själva säljer detta band och några andra som ’’rostfritt stål’’ så passa er. Källa: https://support.apple.com/en-us/HT204665 Att inte informera kunder om detta innan köp är ansvarslöst då väldigt många kommer antigen som jag reagera rätt fort eller med tiden utveckla nickel allergi. Tillbaka till klockan, jag skulle verkligen rekommendera den, batteritiden är något man hade kunnat önska var något bättre, men går fort att ladda.
Handlat här ifrån väldigt många gånger, både online och i deras fysiska butiker. Aldrig vart nå strul, bra kundservice vid problem. Rekommenderas!
Första gången jag handla här, dom hade extremt bra pris på magic keyboard för iPad (2100kr) så var lite skeptisk först, men fick hem den snabbt och det är en original produkt. Kommer absolut handla här igen!