• Fyndiq

    (500+)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
6 dagar sedan

Sämsta webbstället jag har köpt något ifrån! Hatar det verkligen kommer aldrig köpa igen från de eftersom jag fick betala 245 kr från ingenstans och bli inte lurade att leveransen är endast 9 kr men ni kommer få betala mer om ni tänkt retunera produkten. Produkterna har ussel kvalite! Allt är kinesistkt som är värt att hamna i papperskorgen

Fyndiq svarar:2022-08-09
Hejsan, Det var mycket tråkigt att höra om detta. Frakten är alltid 9 kronor och det ska inte tillkomma några andra avgifter för leverans. Har det gjort det så får du jättegärna skicka ett mejl till vår kundtjänst på [email protected] med en skärmbild på det du har tagit emot från fraktbolaget. Vid en retur för ett felköp så har vi inte fria returer, utan man kan antingen köpa en retursedel, eller själv ta hand om frakten tillbaka till butiken, det är helt valfritt. Är det dock något fel på varan/varorna som man tagit emot, exempelvis att de är trasiga, dålig kvalité eller liknande så behöver man istället reklamera varan. Ånger endast när man har köpt fel vara, eller inte längre vill ha den och ångerrätten är giltig i 30 dagar. Hör av dig till kundtjänsten på [email protected] om det är några frågor eller funderingar, så att vi kan reda ut vad det är som har hänt med din beställning. //Fyndiq-Marcus
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Beställde korthållare som jag returnerade. De påstår att de inte har fått den och skickar 10ggr samma email där det står att ärendet är avslutat och att jag ska skicka korthållaren tillbaka. Spelar ingen roll hur många gånger man skrivit att korthållaren är returnerad. Väldigt fräcka också.

Fyndiq svarar:2022-06-21
Hej, Det var tråkigt att höra, så ska det givetvis inte vara! I detta fall rekommenderar jag att du mejlar [email protected] så kikar de jättegärna vidare på det. Önskar dig en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Maja
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Dåliga produkter! Har köpt vid flera olika tidpunkter och alltid lika besviken.. Laddare som inte fungerar, polering till bil som definitivt ej funkar, acneplåster som också var bortkastade pengar m.m. Även paketeringen är riktigt usel.

Fyndiq svarar:2022-06-13
Hej, Det låter inte alls bra! I det fallet skulle jag rekommendera att du påbörjar en reklamation genom att gå in på denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller så kan du skicka ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig vidare. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! //Fyndiq-Maja
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 månader sedan

Jag förstår inte att ni kan leverera till min adress alla andra som jag köper hus kommer det alltid fram. Mycket dåligt av er Börje

Fyndiq svarar:2022-06-13
Hej, Supertråkigt att du inte har mottagit din beställning! Produkterna du beställer ska givetvis alltid levereras till den angivna adressen eller till ditt närmsta ombud. Om du saknar något efter det att den sista leveransdagen har passerat kan du givetvis anmäla produkten/produkterna som saknade via denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller kan du skicka ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig vidare. Ha en fortsatt fin dag! //Fyndiq-Maja
A
Alias joje

28 omdömen

Bra
5 år sedan

Lysande att ventilera ärenden med Fyndiq! och där var jag dubbelt fyndig! Köpte två paket med två lysande cykelventil-lampor i varje. Tråkigt nog medföljde ingen instruktion så innan jag fattade hur produkten skulle hanteras tog det alldeles för lång tid. Man skulle själv räkna ut att ventillampan skulle skruvas isär och en mikroskopisk liten flärp skulle avlägsnas från det minimala batteripaketet. Sen visade det sej att en av lamporna inte funkade när den väl skulle användas och jag var beredd att ge bottenbetyg här.. Men kundservice är nog bland de bättre jag haft med att göra och jag handlar ofta på nätet. Man lovar betala tillbaka pengar för varan utan att kräva att den returneras. Full point rakt igenom hela affären så när som på avsaknaden av en mycket välbehövlig användarbeskrivning. Kommer med glädje att handla här igen om de fortsätter sälja produkter till vettiga priser.. Edit, ofta överlägset låga priser för frakt. 👍🏽

Fyndiq svarar:2018-01-04
Vad kul att höra att du fått så bra service från mina kollegor på kundtjänst och att allt löste sig snabbt och smidigt. :) //Fyndiq-Nemo
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Tackar Jag är mycket nöjd och rekommenderar att folk köper fyndiq

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Enkelt och lätt att handla på hemsidan. Snabb info och återkoppling vid problem med leverans. Snabb leverans av beställda varor.

Fyndiq svarar:2022-05-31
Hejsan! Det var mycket roligt att höra och det är precis så vi vill att det ska fungera. :) Du är varmt välkommen att beställa från oss igen nästa gång det är dags att fynda. Önskar dig en fin eftermiddag. //Fyndiq-Tommy
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Köpte en bordsfläkt som verkligen är mitt sämsta köp. Fungerar ej som den ska. Låter högt, fläktar inte som den ska. Hade gärna velat ha pengarna tillbaka och skicka tillbaka, vilket kommer kosta mig mer att skicka tillbaka. Känner mig lurad.

Fyndiq svarar:2022-05-20
Hej, Det var supertråkigt att höra, det låter inte alls bra! I det fallet skulle jag rekommendera att du påbörjar en reklamation genom att gå in på denna länk; https://fyndiq.se/kundservice/ eller så kan du skicka ett mejl till kundtjänsten på [email protected] så hjälper de dig vidare. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! //Fyndiq-Maja

Betyg köpupplevelse

2.9OK
77 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(24)
(9)
(6)
(7)
(28)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fyndiq AB

Organisationsnr: 556792-1712