Fyndiq
  • Över 2 miljoner fynd
  • Snabba leveranser
  • Alltid billig frakt
1.7Dålig
27 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
v
v50turbo
42 omdömen
Usel21 dagar sedan

Stinker bluff lång väg! Sambon vart i kontakt med både Fyndiq och Bring med anledning av en leverans av hörlurar som skulle ske via bring paketbox. Fanns inget paket inuti boxen vid avhämtning och har sedan dess haft otalig mail kontakt med fyndiq och även vart i samtal med Bring. Inget tar något ansvar i detta och jag har aldrig vart med om sämre hantering kring ett ärende. Till råga på allt har fyndiq avslutat ärendet dvs låst konversationen trots att vi väntar på svar. Pinsamt värre! Har köpt mkt via fyndiq.se och kommer aldrig mer göra inköp därifrån, inte heller min umgängeskrets kommer handla hos dem mera.

Gästanvändare
UselRedigerades en månad sedan

Har lagt 2 olika beställningar på klockor och behållt en klocka och velat skicka tillbaka de andra. Returen har stått och väntat en månad då de inte skickat retursedel eller säger vart jag ska skicka tillbaka klockorna. Fyndiq besvarar inte min Mail. Otroligt dålig service att dem bara struntar att besvara mailen. Hjälper inte till i kundservice alls! Otroligt besviken och dålig upplevelser från fyndiq tyvärr. Jag är verkligen missnöjd.

s
stabbioni
2 omdömen
UselRedigerades en månad sedan

Värdelöst. Aldrig fått så dålig service någonsin i mitt liv. Jag beställde en mobil men ångrade mig och ville avbryta köpet. De rekommenderade att jag skulle köpa retursedlar för frakten för annars skulle jag själv vara ansvarig för varan under returfrakten. Jag beställer retursedlar. Jag hade beställt mobil och härdat glas till mobilen. Varorna skickas från två olika underleverantörer. Det härdade glaset från en svensk underleverantör och mobilen från en spansk. Jag får endast retursedel från den svenska underleverantören. Sedan blir jag kontaktad av den spanska underleverantören som inte vill ge mig någon retursedel utan endast ger mig en adress att skicka mobilen till. Kändes inte som ett säkert system då de lätt kan hävda att mobilen inte kommit åter till dem. Jag kontaktar Fyndiq. Mohammed på fyndiq lovar att kontakta dem och återkomma när de svarat. Jag hörde aldrig något med från Mohammed eller Fyndiq. Jag fick helt enkelt behålla mobilen trots att jag inte ville ha den. Det är värt att betala 200 kr extra för att handla på Elgiganten, MediaMarkt eller liknande.. Dvs ett riktigt företag. Nu hoppas jag inte någon fyndiq-anställd kommer och kommenterar med någon dålig ursäkt avseende ärendenummer 2584883. Otroligt dåligt företag

J
Usel2 månader sedan

Varan tog 1 månad att leverera. När varan kom fram var det en uppenbar Kinakopia av varan vi hade beställt. Kommer inte beställa härifrån igen.

Fyndiq svarar:2023-08-11
Hej Jogus, Det var mycket tråkigt att höra. När det gäller leveranstiden så är den längre på vissa varor, som mest upp till 21 arbetsdagar och då tar det lite över en månad innan den kommer fram. Du ska självklart inte behöva betala för produkt som inte är äkta, så om du inte har reklamerat den ännu så kan du göra det på länken här nedan. https://fyndiq.se/kundservice/ Ha en bra dag! //Fyndiq-Marcus
Gästanvändare
UselRedigerades 2 månader sedan

Fick fel produkt. Fick en annan powerbank än vad jag beställde som kostar typ 300kr mindre. Skickat mejl och får se vad som säger men annars kommer jag anmäla dom!

Fyndiq svarar:2023-07-26
Hej, Det låter inte alls bra, jag beklagar verkligen det inträffade. Superbra att du kontaktade vår kundtjänst och självklart ska vi hjälpa dig vidare. Jag kan inte se vilket ärende det gäller härifrån, men skulle du ha ytterligare funderingar är du välkommen att mejla till [email protected] så hjälper vi dig vidare. Önskar dig en fin fortsättning på dagen! //Fyndiq-Maja
P
Utmärkt2 månader sedan

Köpte en mobil som gick sönder efter 2 månader som saknade garanti, såldes genom ett annat företag genom fyndiq. Som inte skötte mitt ärende seriöst.istället tog fyndiq sitt ansvar och allt löste sig till slut. Grymt jobbat fyndiq. Återkoppling på Messenger var den smidigaste vägen att gå

S
Sig
23 omdömen
UselRedigerades 3 månader sedan

Fejk SD kort till Switch. Kortet på 512GB kunde ta emot bara 32GB och resten av data blev förstörd.

Fyndiq svarar:2023-07-07
Hejsan Sig! Supertrist att du har fått hem en oäkta produkt och detta ser vi väldigt allvarligt på och skulle vilja ta en närmare titt på så vi kan se till att ingen annan råkar ut för samma. Om du skickar ett mejl till [email protected] med rubriken "ATT: Prisjakt SD-kort" så ska vi hjälpa dig med detta! Tack och trevlig helg! //Fyndiq-Tommy
Gästanvändare
UselRedigerades 3 månader sedan

Köpte Samsung galaxy s20 ultra fodral detta borde förbjudas akut, säljas, något konstigt material som stinker så mycket att man kvävs när det är i närheten.Jag kan inte fatta att det tillverkas något sådant nu för tiden.

Fyndiq svarar:2023-06-27
Hej! Det var verkligen inget kul att höra om detta, självklart ska ett fodral till en telefon inte lukta på detta sätt. Om du inte har reklamerat produkten så kan du göra det på denna länk, https://fyndiq.se/kundservice/ Det är bara att du "loggar in" med ditt beställningsnummer och din mejladress. Du är också mycket varmt välkommen att skicka till [email protected] och så kan du skriva "ATT: Prisjakt Samsung fodral" i rubriken så hjälper vi dig med en lösning! Allt gott! //Fyndiq-Tommy
A
Anders
5 omdömen
Usel4 månader sedan

Köpte en laddare, det visade sig att laddaren var begagnad, Fyndig gör inget som att ta ansvar över bedrägeriet, utan hänvisar mig till det Franska bluff företaget som skickat mig den begagnade/slitna laddaren. HANDLA INTE HÄR, även om priserna lockar till köp, så var beredd på att dom bara vill komma åt dina pengar och sedan gå upp i rök. UNDVIK DETTA SKOJARFÖRETAG OMEDELBART. Se mina foton, dom talar sanning.

Fyndiq svarar:2023-06-09
Hej Anders, Det låter inte alls bra, men tack för ditt omdöme! Vi säljer begagnade produkter på vår hemsida, men det är en väldigt liten del av vårt sortiment. Dock ska det alltid stå tydligt på produktsidan att det är en begagnad produkt. Jag misstänker att det inte var det på produkten du köpte och vill jättegärna hjälpa dig vidare. Skicka gärna ett mejl till [email protected] med rubriken "Att Reco" så ska jag personligen kika på det. Jag hoppas du kommer bli nöjd med hjälpen du får av oss trots det inträffade. Önskar dig en fin dag så länge! //Fyndiq-Muhammed
Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Köpte en begagnad IPhone här. Valde en billig variant som skulle innehålla spår av användningar enligt beskrivningen på hemsidan. Skärmen hade en liten skada på kanten som var så pass liten att vi bedömde att det inte skulle påverka funktionaliteten. Skärmen var dessutom något segt att klicka på. Det dröjde en halvsekund innan bokstäverna dök upp efter man hade klickat på det. Vi antog att dessa skulle motsvara “spår av användningar” som stod på hemsidan, därför hörde vi inte av oss direkt till butiken. Men problemet med skärmen blev värre med tiden. Det började så småningom att fördröjningen blev längre och man behövde klicka hårdare på skärmen för att den skulle reagera. Tillslut började skärmen klicka på sig själv och telefonen blev oanvändbar. Vi hörde då av oss till butiken. Butiken svarade med att man behövde byta skärmen och krävde att vi skulle stå för reparationskostnaden. Vi tyckte att det var orimligt att vi skulle behöva betala för en defekt som produkten hade med sig från början. Då hävdade butiken först att det var för sent för oss att reklamera, senare hävdade butiken att det var vi som hade orsakat skadan på skärmkanten och det var det lilla jacket som orsakade att skärmen började klicka sig själv. Vi tycker att det var mycket oprofessionellt bemötande.

Fyndiq svarar:2023-06-09
Hej, Det låter inte alls bra, självklart ska du inte stå för reparationskostnaden ifall produkten du köpt inte fungerar som den ska. Jag beklagar verkligen det inträffade, och vill gärna hjälpa dig vidare. Jag kan inte se vilken beställning det gäller härifrån då omdömet är anonymt, men skicka gärna ett mejl till [email protected] så ska vi givetvis kika på det. Önskar dig en fin fredag och en trevlig helg! //Fyndiq-Malin

Om butiken

Fyndiq

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

fyndiq.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fyndiq AB

Organisationsnr: 556792-1712

Information hos allabolag.se