Kategorier
Prisjakt
Fyndiq
  • Över 2 miljoner fynd
  • Snabba leveranser
  • Alltid billig frakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
6 dagar sedan
I would stay as far away as possible from this joke of a company, 3 weeks delivery in Sweden , no postal service takes 3 weeks. they won’t tell you from where it’s posted, just gives you the run around. it’s nothing more than a hustle and a scam
Fyndiq svarar:2021-08-03
Hi there, So sorry to hear about this. The delivery times vary a bit depending on what you order. Our most common delivery time is 3-5 working days, but we also have certain products that are covered by express delivery, which means a delivery time of 1-3 working days. In addition to this, we also have some products that are sent from China, which means a delivery time of 6-12 working days. Have a good day! :) // Fyndiq-Hannah
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
8 dagar sedan
En bild på en svart usb laddare och det står inget om färgval när man beställer. Jo längst ner ibland all text för produkten har dom klämt in slumpmässigt svart/vit. Varför skriver man inte detta längst upp när du skall "välja" färg att det är slumpmässigt? Hasse
Fyndiq svarar:2021-07-29
Hejsan Hasse, Om du skickar ett mejl till vår kundtjänst med en länk till produkten, så kan de ta kontakt med butiken som säljer den och har skrivit så i produktbeskrivningen, för att göra det ännu tydligare. Alternativt att de lägger upp en bild på både en vit och svart laddare. Du når vår kundtjänst på [email protected] Ha en bra torsdag! //Fyndiq-Marcus
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 dagar sedan
De ljugar och skickar inte din beställning ock man förlorar sina pengar
Fyndiq svarar:2021-07-29
Hejsan! Jag är lite osäker på exakt vad du menar, då jag kan inte se din beställning, men alla butiker som säljer sina varor via vår marknadsplats ska skicka ut dem inom 24 timmar på helgfria vardagar. Vi hade dock ett tekniskt fel med en butik förra veckan som hade fel priser på sina varor och alla kunder som blev drabbade av detta blir givetvis återbetalda. Om du upplever något problem med din beställning, skicka ett mejl till vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig. //Fyndiq-Marcus
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
jag har lnte fått min beställning
Usel
12 dagar sedan
Fyndiq jag tappat kontrollen! Undvik att handla från dem. Skyller på att de inte kan leverera då de inte kan få tag på produkten från deras leverantörer. Förstår om det handlar om en produkt, men i ge hela beställningen. De har ingen kontroll på vad de lägger ut till försäljning på deras sida. 👎
Fyndiq svarar:2021-07-26
Hejsan! Vi hade ett tekniskt fel med en butik förra veckan vilket resulterade i felaktiga priser på deras produkter och att de kunderna blir återbetalda. Nu kan jag inte se ditt beställningsnummer, men det låter som att din beställning blev drabbad av detta. Det är förstås aldrig kul med tekniska fel, men i detta fall har priserna avvikit så mycket från de riktiga priserna. Det gör att vi anser detta vara uppenbart felaktigt. Du kan läsa mer om uppenbart felaktiga priser i webbutiker på Hallå Konsument, klicka på fliken “Fel pris i webbutik”: https://www.hallakonsument.se/konsumentratt/felaktig-prisinformation/ Har du några frågor är du varmt välkommen att mejla vår kundtjänst på [email protected] Ha det bra! //Fyndiq-Magnus
H
Han Solo

6 omdömen

Usel
12 dagar sedan
Falska priser, skyller sedan på att de inte får tag i försäljaren och är "oroliga" för att de inte kan skicka varan snabbt och istället återbetalar summan. Jag vill inte ha pengarna tillbaka utan varorna jag betalat för. Om de har satt fel pris så borde de bita i det sura äpplet och lära sig av det misstaget istället för att skylla på att de inte kan leverera snabbt. Om man läser kommentarerna här så brukar de inte ha några problem med att leverera långsamt i andra fall.
Fyndiq svarar:2021-07-26
Hejsan! Vi hade ett tekniskt fel med en butik förra veckan vilket resulterade i felaktiga priser på deras produkter och att de kunderna blir återbetalda. Nu kan jag inte se ditt beställningsnummer, men det låter som att din beställning blev drabbad av detta. Det är förstås aldrig kul med tekniska fel, men i detta fall har priserna avvikit så mycket från de riktiga priserna. Det gör att vi anser detta vara uppenbart felaktigt. Du kan läsa mer om uppenbart felaktiga priser i webbutiker på Hallå Konsument, klicka på fliken “Fel pris i webbutik”: https://www.hallakonsument.se/konsumentratt/felaktig-prisinformation/ Har du några frågor är du varmt välkommen att mejla vår kundtjänst på [email protected] Ha det bra! //Fyndiq-Magnus
Anonym användare
Anonym användare
Usel
13 dagar sedan
Säljer produkter med låga priser, men sen skyller på leverantör efter 4h, att de inte får kontakt med dem. 4h! Om de ska ljuga kan de göra de bättre.
Fyndiq svarar:2021-07-26
Hejsan! Vi hade ett tekniskt fel med en butik förra veckan vilket resulterade i felaktiga priser på deras produkter och att de kunderna blir återbetalda. Nu kan jag inte se ditt beställningsnummer, men det låter som att din beställning blev drabbad av detta. Det är förstås aldrig kul med tekniska fel, men i detta fall har priserna avvikit så mycket från de riktiga priserna. Det gör att vi anser detta vara uppenbart felaktigt. Du kan läsa mer om uppenbart felaktiga priser i webbutiker på Hallå Konsument, klicka på fliken “Fel pris i webbutik”: https://www.hallakonsument.se/konsumentratt/felaktig-prisinformation/ Har du några frågor är du varmt välkommen att mejla vår kundtjänst på [email protected] Ha det bra! //Fyndiq-Magnus
S
Sohrab2

3 omdömen

Dålig
13 dagar sedan
falska priser på hemsidan
Fyndiq svarar:2021-07-26
Hejsan! Vi hade ett tekniskt fel med en butik förra veckan vilket resulterade i felaktiga priser på deras produkter och att de kunderna blir återbetalda. Nu kan jag inte se ditt beställningsnummer, men det låter som att din beställning blev drabbad av detta. Det är förstås aldrig kul med tekniska fel, men i detta fall har priserna avvikit så mycket från de riktiga priserna. Det gör att vi anser detta vara uppenbart felaktigt. Du kan läsa mer om uppenbart felaktiga priser i webbutiker på Hallå Konsument, klicka på fliken “Fel pris i webbutik”: https://www.hallakonsument.se/konsumentratt/felaktig-prisinformation/ Har du några frågor är du varmt välkommen att mejla vår kundtjänst på [email protected] Ha det bra! //Fyndiq-Magnus
Betyg köpupplevelse
3.1Bra
275 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(109)
(36)
(12)
(21)
(95)

Om butiken

Fyndiq

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

fyndiq.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fyndiq AB

Organisationsnr: 556792-1712

Information hos allabolag.se