1 miljon fynd
Snabb leverans, 1-5 dagar
Alltid fri frakt

http://fyndiq.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 9 år sedan
(data från 2018-10-14)
Detaljerad information Fyndiq har fått betyget (7.76)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Ganska dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Kollade precis på en länk för Matrix Biolage Smooth Proof Shampoo och står att den finns i lager. Men det stämmer. Är så trött på alla fejkade precis för att få folk att surfa in. Hoppas prisjakt tar tag i dessa snart, Till dig som inte hänger med enligt nedan så stämmer inte priset när man kommer in på sidan. Och det skiljer mycket.
  • Hejsan! Jag hänger inte riktigt med på vad du menar :( Skriv gärna in till vår duktiga support på order@fyndiq.se om något inte är som det ska! :) // Fyndiq-Felix

  • Usel
    10 dagar sedan
    Lite som att spela på lotto varje gång man beställer från Fyndiq - 9 av 10 gånger drar du en nitlott. När du sedan oundvikligen vill returnera produkterna, inser man att returpolicyn är så krånglig som den bara kan vara - vilket sannolikt är till för att avskräcka.

    Allting ska skickas tillbaka i separata paket, oavsett hur de levererades till en, till flera olika adresser - för porto man själv betalar. Fyndiq verkar också ha ett unikt samarbete med Postnord, som magiskt "tappar bort" paket innehållande de allra dyraste produkterna man vill returnera. Jag, som skickar och mottar en del post annars också, har ALDRIG tidigare varit med om att något försvunnit. Så att två av paketen jag skickat inte kommit fram, verkar minst sagt osannolikt.

    Att de inte heller meddelar att returen inte kommit fram, utan istället skickar ett mejl, med något i stilen "om du redan har skickat varan när du mottar det här mejlet, kan du vara lugn. Vi meddelar dig när den kommit fram, etc."
    Vad finns det för mening med att bli frekvent påmind om att man kan ÅNGRA valet att göra en retur - om butiken ändå bara antar att man "ångrat sig" när produkten inte dyker upp?

    Men de måste väl tjäna pengar på något sätt, antar jag.

    Finns betydligt bättre och mer pålitliga hemsidor att fynda på - bara att googla. Själv kommer jag i fortsättningen definitivt inte chansa, utan direkt vända mig någon annanstans.
  • Usel
    17 dagar sedan
    Publicerar fel priser för att komma högst upp på Prisjakt. När man väl besöker butiken så finns inte varan.
  • Tack så mycket för din feedback! Det kan nog vara så att varan har tagit slut i lager om du inte hittar den när du trycker på länken. Fel priser är det inte :) // Fyndiq-Felix

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Suveränt ljud 👌
  • Halloj, härligt att det är suveränt ljud :) /Fyndiq-Theo

  • Ganska dålig
    24 dagar sedan
    Av tre beställningar har alla tre gått snett och därför kommer jag inte att handla från Fyndiq igen.
  • Aj vilken osis att du har haft problem med dina beställningar. Hör gärna av dig till oss om vi kan göra något för dig // Fyndiq-Felix

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Biligt och snabb leverans! ☺
  • Hallojsan! Toppenbra att dina fynd hittade fram i raketfart. Tack för alla stjärnor :D // Fyndiq-Felix

  • Usel
    1 månad sedan
    Varning! Annonsera varor till varkpris som på Prisjakt, varor som inte finna! Lögn, gång på gång
  • Hejsan. Förstår inte riktigt hur du menar men du låter inte supernöjd. Tråkigt, men hoppas du ändrar dig i framtiden och fortsätter shoppa hos oss! // Fyndiq-Simon

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Bedrövlig butik. Skickade ut faktura sekunden efter beställningen. Sen gick det en månad innan dem meddelade att det inte kommer någon produkt ( efter att jag kontaktat Klarna) obefintlig kundsupport. Aldrig mer.

    Skönt att dem svarar snabbt på Prisjakt, borde bry sig mer om kunder via deras kundtjänst. Aldrig mer som sagt.
  • Hallå där. Nämen du det var inte roligt att höra ditt missnöje! Jag kan trösta dig med att säga att det faktiskt inte är vi som bestämmer när fakturan skickas ut utan det är Klarna som skickar ut en faktura per automatik. Ibland dyker den upp inom 1 dag o ibland efter 1 vecka. :) // Fyndiq-Simon

  • Usel
    1 månad sedan
    Lovade 1-2 dagars leverans med expressleverans. Efter 6 dagar har paketet inte ens skickats. Svara inte på mejlen och det ser man i andra kommentarer att det tar tid. Det kan man ju förstå om alla kunder blir blåsta på sin order.
    VARNINGSFLAGGAN kommer upp nu.
  • Hejsan, självklart är det jättetråkigt när paketet inte kommer fram i rätt tid. Jag kan inte svara på vad som har hänt i ditt ärende, men butikerna ska alltid skicka produkterna på en gång. Har du kontaktat våran kundtjänst? //Fyndiq-Theo

  • Usel
    1 månad sedan
    Urusel kundservice, har försökt att få kontakt med dom i ca en vecka via mail. Deras kundtjänst i telefon är också det helt stängt för närvarande.

    Har försökt att returnera produkter utan att ha fått pengarna tillbaka.
  • Hejsan,ber om ursäkt att du har fått vänta på svar. Vår kundtjänst har just nu ett högtryck på mejlen och de gör allt för att jobba ikapp, det är därför som telefonen är avstängd.

  • Usel
    1 månad sedan
    Varför skall man handla från ett brevlådeföretag som inte har några artiklar alls ??
    Det förmedlar bara köp från andra företag!
    Beställde minne från dem, fick ett ersättnings minne samma storlek, leverantören
    var 24IT. Vid kontroll var det minnet billigare på fyndig och ännu billigare på 24IT.
    Jag behövde minnnet accepterade bytet.
    Vile dock inte betala det högre pris det minnet jag hade beställt och blivit fakturerad .

    Detta påtalade jag ca 6ggr tillfyndig. Kontaktade även 24IT, vilka sänt minnet till mig,
    Men de hänvisade direkt till fyndig!?

    Fyndig å sin sida meddelade att jag skulle skicka tillbaka minnet.

    Herre jisses hur svårt skulle de vara att fakturera mig för det jag hade fått och accepterat .
    Nä trots upprepade uppmaningar , jag villle behålla minnnet men inte bli felaktigt fakturerad.

    Åter igen handla inte av fyndig, sök upp en RIKTIG leverantör, för fyndig gör detsamma
    och debiterar bara mer.

    Det är deras företagsidé .

    Får ni problem med artiklarna skylller de bara på varandra, en fakturerar en annan levererar.

    Ja, det är inte svårt att inse att det kan bli problem om man inte är nöjd.

    Fyndig kommer säkerligen besvara, med något dumt svar.
    Faktum kvarstår ni har inte lyssnat på kunden, ni har inte haft någon förståelse
    Trots att jag minst 6ggr har varit kontakt med er.

    Uselt, kommer aldrig handla av er igen.

    Betalade till slut för den dyrare artikeln som inte var levererad.
    För att slippa ha med detta företag att göra, vidare.

    Samtliga mina andra omdömen har bara varit possitva, så jag är
    ingen gnällig person.

    Iof har samtliga andra fakturerat för det de har levererat.
    Något fyndig inte är förmögna att göra, skamligt.
  • Hejsan, Fyndiq fungerar som en handelsplats åt olika butiker. Om man får fel produkt så ska man kontakta oss och göra en reklamation. Ta kontakt med vår kundtjänst så får vi kolla upp vad som har hänt. Förstår att du känner dig besviken om du inte har fått rätt produkt, kontakta oss så ska vi reda upp detta. //Fyndiq-Theo

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och bra produkter
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jag är jättenöjd med minna varor 😍
  • Usel
    1 månad sedan
    Varning, handla aldrig från Fyndiq! Jag beställde en produkt med "Expressleverans" som dök upp efter en vecka. Den höll skrattretande låg kinakvalitet så jag öppnade inte ens förpackningen, jag såg direkt att det var rent skräp. Jag returnerade den i samma ytteremballage som jag erhöll produkten, helt enligt Fyndiqs instruktioner, men de har nu tre veckor senare fortfarande "inte erhållit returen" och jag är blåst på pengarna. Som van webbshoppare är det otroligt tråkigt att se en stor site som jobbar så här. Aldrig mer Fyndiq!
  • Hejsan, det lät inte roligt, jättetråkigt att ditt paket inte kom fram i tid, dessvärre kan vi inte påverka fraktbolagen så att de levererar paketen i rätt tid. Vårat mål är att paketen ska komma inom utsatt tid. Ta kontakt med vår kundtjänst för att höra om ditt paket har kommit in. Du når dem på order@fyndiq.se //Fyndiq-Theo

  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Positivt:
    - Snabb och gratis leverans.
    - Många fynd

    Negativt:
    - Du kan inte räkna med att du får produkten. När du notifierat dem om att produkten inte anlänt, så låtsas de att det kommit bort i posten, när det egentligen är en svaghet i processen som möjliggör alla dessa fynd. Om produkten löpt ut sedan du beställde den, så får du tillbaka pengarna men ingen slags kompensation, även om du nu blir tvungen att köpa en dyrare och/eller sämre produkt.
  • Hejsan, härligt att höra att du är nöjd med oss. :) Ha en toppendag//Fyndiq-Theo

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    bra material
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    har ej kommit.
  • Hejsan, det var inte bra. Har du kontaktat vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig med att ta reda på vad som har hänt. Du når dem via mejl order@fyndiq.se Ha en toppen dag//Fyndiq-Theo

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra användbara grejor till bra pris.
  • Japp eller hur. Hos oss kan du hitta alla möjliga grejor för en billig slant! :) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Prisvärda produkter
  • Hejsan, tack för att du handlar hos oss och härligt att höra att du är nöjd. Ha det fint :) //Fyndiq-Theo

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Tyvärr en hel del krångel med leveransen, troligen mycket beroende på att jag aldrig lämnade ut mitt mobilnummer, som drog ut på tiden. Dock väldigt trevligt vänligt bemötande av Fyndiqs personal, bl a Axel och Clara, med något undantag (har haft telefonkontakt ca 5-6 gånger).
  • Hejsan svejsan kära du! Tusen tack för dina vänliga ord om oss. Jag kommer ta din feedback vidare till både Clara och Axel och dem kommer säkert bli superglada över att du är nöjd med deras support. Dem är några av våra guldkorn på supporten! :) // Fyndiq-Simon

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Stort urval, bra pris, snabb leverans. Hittills bara positivt att handla hos Fyndiq.
  • Yeeyyy! Superroligt att du kikade in här och lämnade ett positivt avtryck. Du är bäst! :) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fyndiq har inte bara fraktfritt(!) utan även en stort utbud varor med Expressleverans (1-2 dagar, utan extra kostnad) och man kan enkelt välja i rullisten hur varorna ska visas, exvis "Pris stigande/Billigaste" eller enbart produkter som har Expressleverans. Du kan annars välja Bästsäljare, Kundbetyg eller Sista Exet - totalt 9st valmöjligheter!

    Om du vill söka mer specifikt på sidan så presenteras olika alternativ medans du skriver i Sökrutan - med lite tur visas exakt den vara du söker i söklistan. =)

    Har du några problem så har du en suverän support som hjärtligt å välvilligt hjälper dig på bästa sätt - har du bråttom så kan du även ringa! (0771-nr, mån-fre, 10-16) *reklamationsproceduren är oerhört enkel om det nu skulle behövas*

    Med över 1 miljon produkter och mängder av sammarbetande butiker så är det stor chans att just Din vara finns!
    Du kan betala med kort, via bank, Klarna konto (månadsfaktura) eller välja att få grejerna först och betala sen (utan kostnad, inom14 dagar, via Klarna)
    Allt du behöver veta kan du enkelt och kortfattat läsa dig till på deras hemsida.

    Har själv aldrig haft några problem med sidan och tycker att den är "lagom snygg" och hyggligt snabb - dessutom uppdateras sidan oerhört snabbt, så har du köpt Sista Exet så kommer alla andra veta det typ direkt! ; )

    Toppbetyg helt enkelt!!! =D

    //flingan, en helnöjd "Fyndiqare" ^.^
  • Hallå där Flingan! Men tusen tusen tack bästa du för din recension av oss. Du låter ju toppen-nöjd med oss och ja, du är ju en riktigt Fyndian som har superbra koll på hur våran sajt fungerar. Du är alltid välkommen att fyndshoppa hos oss när suget smyger sig på! :) <3 // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Det var billigt och bra så nu har man rakblad så att man klarar sig ett tag.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    För dom är bra att använda
  • Halloj. Tack så mycket för din fina feedback och höga betyget. Du är alltid välkommen att fynda hos oss när du känner dig fyndsugen! <3 // Fyndiq-Simon

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Billigt och snabb leverans
  • Precis som det ska vara alltså! :) Tack för ett topp-betyg! // Fyndiq-Simon

  • Usel
    1 månad sedan
    Hemsk kundsupport, har blivit "klickad" efter att ha fått stå i deras telefonkö i 20 min.
    Tidsförödande reklamations process! Min trasiga möbel är fortfarande inte reklamerad och returnerad eftersom dem valt att inte ge respons eller behandla ärendet.
    Dem förhalar processen med olagliga metoder och lämnar inget gehör via telefon där man systematiskt blir "klickad när dem inte kan svara på telefonen.

    Undvik Fyndiq.se på alla sätt ni kan. Dem säljer alltid produkter från någon annans lager. Leta inspiration med sök sedan upp butiken som faktiskt säljer produkten och köp den inte genom Fyndiq.se
  • Hejsan. Tack för din feedback! Våra kundsupport hjälper gärna till om man har krångel med en order man gjort hos oss. För tillfället har vi högtryck på både mejl och telefon så svarstiden kan dröja en aning på grund av det. Men tro absolut inte att du är bortglömd, ditt ärende kommer att hanteras och kundtjänst återkommer till dig via mejl när dem vet hur ni ska gå vidare i din reklamation! <3 // Fyndiq-Simon

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    Fungerade ej som förväntat. Har en Bengalkatt och en bondkatt
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    De håller inte den som står på deras hemsida.
  • Hej! Hur menar du nu? Är du inte nöjd med en beställning kan du höra av dig till våra duktiga support på mejl: order@fyndiq.se. // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans o bra betalningsalternativ.
  • Hej! Ja men visst är det smidigt att handla genom oss? :) Tack o bock för fin feedback och topp-betyg! // Fyndiq-Simon

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Beställning
    Faktura kommer så fort ordern är lagd med kort betalningstid men leveranser tar ofta tid att komma så man måste komma ihåg att joxa med att få längre betalningstid på fakturan varenda gång. Men produkterna är oftast helt OK till bra pris.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kom snabbt. Fungerar bra
  • Tjollahopp! Stort tack för fin feedback och ett bra betyg. Är du nöjd så är vi dubbelt så nöjda! =) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra billiga snabba leveranser
  • Tjabba! Tack så mycket för det höga betyget. Vårt mål är såklart att göra våra kunder nöjda och belåtna, när vi får bekräftat att vi lyckas blir vi superglada. Kram till dig! // Fyndiq-Simon

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Alla varor kom inte och det gick inte att beställa nytt
  • Tjollahopp! Ajdå, har du inte fått alla grejer ur din beställning kan dem ha kommit bort på vägen... Hoppas du varit i kontakt med vår kundtjänst, dem hjälper gärna till att lösa upp såna här situationer! // Fyndiq-Simon

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det tog alldeles för lång tid att få hem produkten. Fick själv höra av mig två gånger innan dom skickade en likadan produkt som tydligen kommit bort första gången.
  • Hej på dig. Hmm ja, det är aldrig roligt med en fördröjd leverans men ibland är det högtryck i postgången och det brukar vara orsaken till att leveransen dröjer lite extra. Förmodar iallafall att allt är löst nu eftersom du varit i kontakt med vår duktiga kundtjänst. Ha det bäst! // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    snabb leverans
  • Hallå där! Ja, snabb leverans kan man räkna med om man gör en beställning hos oss. :) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Funkade
  • Vilken tur, det låter som ett riktigt härligt fynd! :) Tack så mycket för att du kikade in här och lämnade ditt omdöme. <3 // Fyndiq-Simon

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    En produkt som inte kom och en produkt blev missfärgad och sen är det för svårt att få tag på er då det är 100 st före i telefonkö
  • Hejsan. Tack för du kikade in här och lämnade ditt omdöme. Strular något i din beställning kan vår duktiga support självklart hjälpa dig vidare för att lösa situationen. Vi har för tillfället en rätt lång telefonkö och det är på grund av högtrycket såhär i semestertider. Vill du inte vänta i kö kan du skicka ett mejl till vår kundtjänst på: order@fyndiq.se. Vi svarar alla våra härliga kunder i turordning! <3 // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    is it very good
  • Hello. Thank you very very very much! <3 // Fyndiq-Simon

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    4-5 dagar skulle d ta, kunde lika gärna beställa från wish hade nog gått lika fort
  • Hallå där. Ajdå en försenad leverans är aldrig roligt men vilken tur att vi har en så duktig kundtjänst som kan kolla upp vad som dröjer. Jag hoppas att du varit i kontakt med dem, annars är det bara att skicka in ett mejl till: order@fyndiq.se. // Fyndiq-Simon

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att använda och göra ren. Steker bra. Bra pris.
  • Yey, det låter som ett topp-fynd, kul! :) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Jag är mycket nöjd, var inte nöjd med varorna som kom först. Reklamerade därför dom. Och beställde nya och dom vart jag mycket nöjd med. Personalen som tog hand om mig och mina ärenden, var först och främst mycket trevliga och tillmötesgående. Och det var inte något problem med att byta, ett plus var ju att varorna kom mycket snabbt, och det är bra tycker jag. Kan mycket väl tänkas handla fler varor på grund av detta.
  • Hejsan. Oh vad roligt att höra att du är nöjd med våran kundtjänst. Vi på Fyndiq tycker att det är superviktigt att finnas där, lätta och tillgängliga, ifall något ur en beställning skulle strula. Tack för att du kikade in här och lämnade feedback! <3 // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser och snabba leveranser.
  • Hej på dig. Japp, det är hemligheten för en lyckad webb-shop! :) Tack för det härliga betyget. // Fyndiq-Simon

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snabbt och rätt
  • Halloj! Tusen tack för ditt snälla betyg. <3 // Fyndiq-Simon

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Ljuger om att dom skickar saker. Får ingen respons alls på flera beställningar. Undvik så gott ni kan !!
  • Hallå där! Jo men visst skickar vi ut alla beställningar som kommer in, redan inom 24 h. Har du inte mottagit ett fynd inom utlovad leveranstid finns våran duktiga kundtjänst där för att undersöka vad som tar tid och sedan inkomma med lösning. // Fyndiq-Simon

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Saknade vissa tekniska specifikationer för hörlurarna.
  • Tjohej! Jag hoppas att du tog kontakt med vår härliga support så dem fick chansen att hjälpa dig. :) // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och bilden var denna samma.
  • Hej på dig. Ja men det låte rju helt fantastiskt! =) Hoppas du shoppar hos oss nästa gång du är på fyndjakt. // Fyndiq-Simon

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Ren bluff. Har försökt få kontakt flera ggr om en vara jag aldrig fick. De svarar alltid, lovar att återkoppla sedan hör man inget mer. Sedan säger de att de är en handelsplats, så de tar inget ansvar. Vet många internationella handlare som är noga med att man får varan levererad. Grundlurad är jag, sprid gärna. JÅ OBS, de är noga med att det på nätet ser ut som om de tar det på allvar, väldigt aktiva med egna recensioner. DS
  • Hej på dig. Tack så mycket för ditt omdöme, även om om vi inte verkar 100% omtyckta av dig. Vi tar självklart ås oss av din feedback för vi vill bara bli bättre o bättre hela tiden. Det stämmer dock inte att vi är en bluff, vi har tusentals kunder som handlar av oss varje dag och är supernöjda. Strular något är våran duktiga kundtjänst tillgänglig på både mejl och telefon. Kan dock för tillfället vara så att svarstiderna drar ut lite på tiden på grund av att det just nu är ett högtryck i vår support. Vi hjälper varje kund i turordning. Hoppas du ändrar uppfattning om oss i framtiden. Ha det bäst! // Fyndiq-Simon

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    mycket nöjd
  • Yeeyy! Är du nöjd så är vi på Fyndiq dubbelt så nöjda. Tack och bock för fint betyg! // Fyndiq-Simon

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Allt fungerade utmärkt, men det blev en viss fördröjning i leveransen p g a ett missförstånd kring leveransadressen. Men Fyndiqs kundtjänst var mycket tillmötesgående och löste problemet effektivt och flyttade fram betalningsdatumet på fakturan som kompensation. Jag handlar gärna via Fyndiq igen i framtiden.
  • Usel
    2 mån sedan
    Låååång leverans tid.beställt 3 gånger och tagit minst dubbla tiden än vad som står när man beställer.Nej tack.ingen mer gång
  • Hejsan. Ajdå, lång leveranstid är aldrig uppskattat. Verkar som om högtrycket i postgången sätter sina spår och det är synd att det går ut över Fyndiq! :( // Fyndiq-Simon