Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Nederländerna. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Philips SE har fått betyget (4.67)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Beställt en tandbörsta 2017-08-09.

    Ingenting hänt med ordren i dag heller... 2017-08-15.

    Frågade kundtjänst som berättade att :

    "Betalningen har inte gått igenom på denna beställning".

    Kan ju se på banken att dom har reserverad beloppet.... men ingen information från Philips alls... inte ett ställe jag skulle handla igen...
    4 dagar sedan
  • Usel
    Köpte TV hos Philips, det är inte ett misstag jag gör om. Efter 1 år av konstanta problem, som de "löst" genom att TA BORT funktionalitet allt eftersom de gett upp att få det stabilt. Som exempel så har jag nu en 55” 4k TV som inte stödjer 5.1 ljud från interna smarttv funktioner (som Netflix), 2017?!

    Efter att ha lagt ca ~3 månader (för att inte räkna tiden man lagt till att installera/starta om tv’n under året som gått)av mitt liv har till att driva support ärenden (som de verkar tappa mellan stolarna konstant) så sitter man fortfarande med en defekt tv..

    Sedan att samtliga ägare av denna serie lider av samma problem utan att de tar problemet på allvar (HDMI helt oanvändbar) och endast appliceras förhalningsstrategi i hopp om att de skall kunna lösa det hela (5månader nu...) eller att man som konsument skall tröttna och köpa nytt.

    Min rekommendation är att undvika Philips som bolag och framförallt Philips som TV-tillverkare. För ytterligare referens innan kan ni ta en snabb titt på deras supportforum...
    http://www.supportforum.philips.com/en/forumdisplay.php?214-TV-Software-2015-models
    6 mån sedan
  • Usel
    Usel kundservice, köpte en kaffemaskin för 12999kr gick sönder, de kunde inte laga. Ville beställa ny reservdel och deras kundtjänst tillsammans med produktexperter kunde inget. Skickade till och med ritning på maskinen och de kunde inte se rätt ens, på den nivån är det!
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Okej prissättning men har emellanåt erbjudandet som gör det värt att besöka webbutiken. Köpte lite grejer till farsdag. Snabb leverans och när en produkt visade tecken på fabriksfel så skickade Philips ut en ersättningsprodukt samma dag som min felanmälan kom in. Fick en riktigt positiv bild av företaget och kommer handla via deras shop igen.
    6 mån sedan
  • Perfekt
    Otroligt bra support, service, priser och leverans. Jag har inte fått min vara än, men jag är säker på att den kommer levereras då det datum som står i mejlet. Allt är perfekt. Fick en rabattkod att handla för så jag fick den produkt jag inte annars hade köpt om jag inte hade fått den för det priset. Så därför beställde jag på philips. Fick min leverans i tisdags den: 2016-08-23, beställde fredagen den: 2016-08-19. Så 3 dagar tog det. Mitt paket va väl inslaget med plast och en kartong runt om den andra kartongen.

    Slutsats: 3vlig och otroligt bra support. Jag rekommenderar dessa varmt.
    12 mån sedan ( Uppdaterat: 11 mån sedan )
  • 2016-08-19 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    Lade en order på deras hemsida. Fick vänta på min beställning på tok för länge. Kundservicen var inte bra alls. De verkade inte samarbeta med de som packar varorna. Efter 3.5 vecka valde jag att avbeställa mina order, något kundsericen sa inte gick. Fyra dagar senare skickades mina varor helt plötsligt. Kommer aldrig beställa där igen. Väntar nu på att få mina pengar tillbaka, efter att jag inte tog emot paketet för att få det att gå i retur.
    1 år sedan
  • Mycket bra
    Rabattkoden funkade. Beställde I söndags och fick mina grejer på torsdag (fast UPS kom igår oxå men ingen var hemma)

    +Bra sortiment
    +Bra priser med rabattkod

    -Dålig leverans sätt (UPS)
    -Höga priser
    1 år sedan
  • Dålig
    Hade rabattkoder som jag tänkte använda i butiken. När jag registrerade mig som ny kund fick man en rabattkod till. Denna lades automatiskt till i min kundkorg, vilket gjorde att jag inte kunde använda min andra kod som var bättre. Det går inte att ta bort en kod som är inmatad. Hm, beställde lite tillbehör för att få bort rabattkoden. Sedan gjorde jag min huvudbeställning men nu tyckte webbshoppen att min kod var använd, vilket ju var fel.

    Ringde supporten, det enda positiva, det var ingen kö och de var hjälpsamma, så jag kunde beställa min vara.

    Leverans med UPS, kasst för privatpersoner. Kommer någon gång mellan 8 och 18 imorgon eller kanske dagen efter. Fungerar ju jättebra om man sitter hemma hela dagarna och inte jobbar. De kan inte ringa innan eller säga om de tänker dyka upp på förmiddagen eller eftermiddagen.

    Nåja, men espressomaskin kom hem, men kartongen var så klart skadad. Fattar inte hur de packar i Holland där varorna kommer ifrån. En liten originalkartong som väger 13 kg ligger i en större tunn pappkartong. Botten var nästan öppen i kartongen, den var inte tejpad eller något.
    2 år sedan
  • Utmärkt
    Bra sida och enkelt att handla, nöjd med köp och leveransen.
    2 år sedan
  • Mycket bra
    Bra butik med jättebra support
    2 år sedan
  • Usel
    Fick hem en defekt produkt beställd från philips webshop. Felanmälde produkten som trasig vid leverans dagen efteråt och får beskedet att den ska skickas till deras servicepartner för reparation. De väljer att hantera det som ett garantiärende även om jag aldrig använt produkten. Jag kommer alltså behöva ordna med besväret att skicka iväg produkten, vänta på service och sedan få hem en produkt som är lagad. Inte en ny, en lagad. Jag har alltså betalat för en NY produkt som jag aldrig kommer att få och som jag dessutom kommer att få vänta i minst ytterligare ett par veckor på. Mitt tips är att handla någon annanstans!
    2 år sedan
  • Acceptabel
    Snabb leverans men dålig förpackning. Tunna kartonger och ingen stötdämpande plast eller dylikt i paketen för att fylla ut tomrummet. Bra fraktpriser dock.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Snabbt och billigt!
    4 år sedan
  • Usel
    Support använder Google translate för att översätta sina idiotsvar.
    Skickas från Holland med fraktbolag som i praktiken kräver att du är hemma dagtid för att ta emot varan. Handla någon annanstans!
    5 år sedan
  • Usel
    Philips onlineshop i Holland har skickat mig helt fel produkt (headset till dator istället för brödrost) och efter en månad har jag ännu inte fått det jag beställt! På transportförpackingen (produkten ligger i egen förpackning inuti denna) står rätt artikel liksom på följesedeln, så det kan ju vara svårt för mig som konsument att hävda något annat. Extra tråkigt var att produkten var tänkt att ges bort i julklapp. Supporten svarade inte på mail från mig, trots att det skickats ut ett bekräftelsemail från dem. Istället fick jag ringa efter fyra dagar! Man säger att man ska ha tillbaka produkten de skickat fel, innan jag får det som jag beställt. Innan det kan skickas ett mail till mig, med en adresslapp för retur, måste det utredas varför fel produkt skickats. Men ännu har inget mail med adresslapp kommit! Vilket krånglande med en produkt som jag redan betalt vid nätköpet och som jag väntat på en hel månad nu! = (
    5 år sedan