Prisjakt
Philips SE
  • Fri frakt.
  • 30 dagar returrätt.
  • 2 års garanti.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
köp aldrig philips runt hörnet garanti köpt 2 tv apparater 49pus8909 55pus8909 båda med samma tillverknings fel efter 30 samtal med support som inte går att prata med utan läser innatill till ett manus där man nollställer inställningar. ett moderkort byttes under tiden men samma fel på den med. samma följetång tills garanti tar slut. därefter vägrar de göra något ochh får dessutom spydiga mail från supporten att jag får skylla mig själv att jag köpt deras produkt. från ny så startar tv upp av sig själv med högsta volym. bild blir grön. pixlar i alla färger blir överhettad och stänger av sig. nollställer sig själv på alla intällningar , måste låta den stå utan ström i timmar för att svalna av. ina uppdateringar av programvara på flera år. har bett philips att få utbyte av apparaterna sedan första dagen då det är fabrikations fel. man kan följa på internet att det är många som drabbats på samma sätt och philips har kallsinnigt vägrat hjälpa till. har nu konsekvent avstått att köpa något som har med philips att göra och kommer fortsätta så. hoppas det är fler som gör som jag och skriver hur illa philips beter sig så att märket förvinner.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
lätta att få tag på när man behöver hjälp, nöjd! Smidigt med hemleveranserna från dom när man bor en bit utanför.
Usel
8 månader sedan
2.5 år oled tv med oformlig fläck som ej är inbränning går ej på garanti trots att Philips sagt det..tekniker kommer ut på säger att det bror på en liten inbränning på en annan del av skärmen skulle va orsak köp aldrig Philipps tv
P
Paddyzomg

1 omdöme

Usel
9 månader sedan
Philips support är den sämsta jag någonsin haft att göra med. Värdelös "hjälp" som bestod av att ringa ett annat nummer där man blev besvarad av någon hjärndöd tonåring som bara gick ifrån telefonen i 10 minuter. Fick sedan det underbara tipset att att ringa det nummer som jag ringde från första början, men dessutom det trevliga förslaget om att "gå ut I solen medans vädret är fint". Tack philips. Jag ska komma Ihåg nästa gång jag ens har en tanke om att köpa en av era usla, värdelösa produkter, att det är bättre att bara ta en trevlig promenad I solen. Köp aldrig Philips TV, köp LG eller Samsung.
Philips SE svarar:2021-03-04
Hej! Tack så mycket för din feedback. Vad tråkigt att höra att vår kundsupport inte kunde ge dig den hjälp du behövde. Visste du att du även kan skriva till oss på vår Facebook sida? Där kan du enkelt skriva ett privatmeddelande och så hjälper vi dig så fort vi kan. https://www.facebook.com/PhilipsNordics Vänliga hälsningar, Lotta
Usel
10 månader sedan
Varning!Beställde två identiska luftrenare, en levererades ej. Ringde Philips i 09 dec och i 21 december men inte något åtgärd hade tagits utan "ärendet var under utredning" =ingenting har gjorts på 3 veckor. Ska anmäla detta till Konsumentombudsmannen. Avråder starkt från att beställa från Philips online-shoppen!
e
erolai

1 omdöme

Bra
ett år sedan
-Ibland kan det vara svårt att hitta runt i hemsidan + otroligt snabb och flexibel leverans med ups som lämnar vid dörr eller hos ombud. + snabb och bekymmerfri retur då man kan prova produkten hemma. + bra priser
N
Nicke

3 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Otroligt trevligt support helnöjd +++++
mikasand
mikasand

145 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Jag har handlat ca 10 gånger från Philips svenska hemsida de senaste 2 åren och jag har aldrig haft några problem. De har i regel skickat produkterna inom en dag och sedan har frakt med UPS tagit ca en dag, totalt ca 2 dagars frakt från Holland. Är man inte hemma vid leveransen kan det ta en eller två dagar extra för att få det till ett utlämningsställe, därför bättre att beställa produkterna direkt till ett utlämningsställe tycker jag. De har även bra support, vid ett tillfälle ville jag ångra ett köp och Philips ordnade retur utan kostnad.
Betyg köpupplevelse
2.2OK
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(1)
(0)
(0)
(4)

Om butiken

Philips SE

Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaMasterCardPayPalVisa
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.philips.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Philips Cosumer Relations BV

Organisationsnr: 502067-3983

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare