Prisjakt
Cykelkraft
  • Störst på cykel
  • 60 dagars öppet köp
  • Smidig retur
Kiirozu
Kiirozu

20 omdömen

Bra
2 månader sedan
Beställt både cykel och lösa delar från denna butik. De monterade och skickade cykeln snabbt. De valde dock att skicka cykeln och korgen i samma låda, cykelkorgen valdes att placeras löst på pakethållaren (utan skydd) så att färgen skavades på pakethållaren samt skapade gropar i färgen där under transporten. Kundservice har känts kanon och vi hittade en lösning som jag kände mig nöjd med, snabb respons. Minus för alltid fraktavgift när andra butiker i regel har frifrakt efter en viss summa.
Usel
2 månader sedan
Extremt långa handläggningstider på returner, fullpackade med dolda avgifter och extra kostnader. Min momentnyckel för 258kr skulle kosta 258kr att returnera. Handlar aldrig här igen, bluff och båg.
C
Christian

1 omdöme

OK
2 månader sedan
+Snabb leverans. -OBS vill du göra en retur kostar det 999kr för en cykel. Många andra utför detta gratis.
p
prisjagaret

8 omdömen

Bra
3 månader sedan
Beställde ett däck 22.00 torsdag med leverans förmiddag måndag.
Usel
4 månader sedan
Deras varulager-status stämmer ej med verkligen. Dem har inte bråttom att berätta om förseningen...
E
Erik Fransson

7 omdömen

Utmärkt
5 månader sedan
Köpte 2 mtb´s. Det skulle vara 3 dagars leveranstid. Vart 4 dagar men det berodde snarare på att transportören inte körde till mitt område dag 3. Hade ett mindre fel på en av cyklarna vid leverans, men det var inga som helst problem. Efterkontakt med kundtjänst och uppvisande av bilder på felet kunde jag lugnt gå till en lokal reparatör och få detta åtgärdat och ersättning för utlägget 3 dagar senare på mitt konto mot uppvisande av kvitto. Det kan bli fel i alla affärer man gör, men i min mening är det inte felen man mäts på utan hur man åtgärdar det, och här får Cykelkraft 5 av 5 stjärnor.
D
DavidtheDoom

2 omdömen

Usel
5 månader sedan
Service i Sisjön-butiken är bra men akta dig för priset på webb och butik behöver inte vara samma. Jag fick betala 50% högre pris på ett par verktyg mot hemsidan. Kundtjänst på nätet var horribel, fick inget svar utan var tvungen att återkoppla efter 14 dagar och först då fick jag svaret gällnade priset: "Några av våra butiker är franchise och väljer pris själva" Vilka då? Cykelkraft har tre butiker... Pinsamt dålig service och kundtjänst. Om man håller sig till butik och dubbelkollar så att man inte betalar överpris på produkterna så klarar man sig kanske. Annars kan man gott gå till annan butik nu när kundtjänsten tar 14 dagar på sig att svara på frågor.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
5 månader sedan
Själva köpet och den upplevelsen var kanon. har handlat ett flertal tillfällen hos dem. Så på den biten är jag nöjd. Men nu har styrlagret på min MTB gett upp efter 10 månader och 24 mil och där i vårt samtal om garanti och hjälp med att åtgärda detta faller deras omdöme till dåligt. Vi kom inte ens till en fråga vad jag kunde tänka mig för lösning på problemet utan det avslogs med motiveringen att jag inte haft "normal cykelvård" samt att jag monterat styret fel (trots att cykeln kommer färdigmonterad).
Betyg köpupplevelse
2.5OK
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(2)
(1)
(2)
(5)

Om butiken

Cykelkraft

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.cykelkraft.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Spobik AB

Organisationsnr: 559155-6633

Information hos allabolag.se