
(493)
Bästa e-handlaren i Sverige. Med leveransbesked redan på produktsidan, gratis hemleverans med Prime och suverän kundtjänst. Aldrig haft något problem
Aldrig problem med kundtjänsten om något inte lever upp till förväntningarna eller är defekt. Snabba leveranser.
Vilket kasst företag. Jag avbokade en vara, fick det bekräftat per mejl, men två veckor senare skickar de ändå varan och tar betalt för den. Och nu ska jag behöva returnera och ligga ute med pengarna.
Bästa butiken på nätet gällande returer samt reklamationer. Bara att skicka tillbaka, aldrig något tjafs.
Dyrt konstigt skammigt
Jag aktiverade amazon prime prov period för drygt en månad sedan, sedan när jag skulle avsluta prime medlemskapet stog det "starta din prov period"! Jag drog slutsatsen att PRIME inte är aktiverad! Det gick några dagar, sedan drogs det 59 kronor från min bank konto! Jag tänkte nu är 59 kronor draget då är det bättre attt passa på och använda tjänsten Prime Video, men där stog det "starta din en månad prov period på Prime video". Jag sökte och sökte på eran kundtjänst informarmation. Det verkar att ni inte har kontaktuppgifter alls för att jag ska skicka ett brev till er på amazon. Så jag gav upp och aktiverade jag PRIME video. Jag är så arg på AMAZON nu att det verkar vara ett oseriös företag som tar folks pengar utan att ge tjänsten. Nu är jag till och med rädd att jag faktureras dubbelt x 59 kr på grund av att jag aktiverade Prime idag.
Står fri frakt men när jag ska lägga min beställning tillkommer en fraktavgift förklädd som hanteringsavgift
Amazon fungerar oftast okej men när det går fel så går det riktigt fel. Ibland skeppas inte produkter man beställt på några veckor och om man ber om en förklaring så finns det ofta ingen samt ingen planerad dag den kommer skickas. En intern escalering tar 2-3 dagar och ger oftast ingen mer info. Synd att informationsflödet fäller ett företag och gör köpupplevelsen frusterande.
Har handlat mycket från Amazon och det har fungerat helt suveränt.
I have ordered Blueair health protect for a good price but it didn’t go through for some bugs in my BankID. I had to cancel the order and make a new one with my bank card instead but when I go back one hour later, I find that the price went up fee thousands more. I contacted the customer service but they apologized and said there’s nothing they can do to match the earlier price and they hadn’t any explanation why the price went up so much in such a short time even though it’s sold by them and not some other reseller on Amazon. This is the last time I use their service. Bye bye Amzon, I hope you’re happy losing your customers everyday.
Amazon.se är en marknadsplats med säte i Luxemburg. Tänk på att erbjudande som listas kan komma från olika företag och att du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och egna villkor för varje erbjudande innan du handlar. Priserna visas i SEK.
Fullständigt firmanamn: Amazon EU SARL
Organisationsnr: B-101818
Information hos allabolag.se