Alltid trevlig personal i Bredden-butiken. Lätt att handla på sajten och skönt att kunna välja om man själv vill hämta produkten eller om man vill ha den skickad till sig.
Bra köp, något långsam leverans med posten. Hade önskat ett kolli ID så försändelsen kunnat spåras men det fanns inget så det var bara att vänta. Snabb respons från butiken vid frågor är ett plus.
Bra priser, korrekt produktinformationen på sajten (vilket inte alltid är fallet på mobiltillbehör på nätet), snabb leverans. Bra helt enkelt!
Däcken kom blixtsnabbt trots att jag lade ordern mitt i rådande snökaos i Stockholm då trycket på att få tag på vinterdäck var enormt. Däckfirman ringde så fort de fick däcken för att planera in bytet i kalendern.
Efter att ha blivit totalt misshandlad som kund hos en konkurrerande butik så kan man inte bli annat än lyrisk när produkter finns i lager, har bra pris och faktiskt levereras på utsatt sätt av Däck365. Kommer rekommendera er till vänner och bekanta. Tack för god affär!
Beställde 4 däck. TVÅ däck levererades efter två veckor. De andra två var försvunna och hade inte levererats av fabriken visade det sig när jag efter flera dagar fick svar från kundtjänst. Kundtjänst svarar vare sig på mejl eller på meddelanden på Facebook så man måste vänta i timmar i deras telefonkö. De två saknade däcken beställdes igen genom kundtjänst. Efter (ytterligare) två veckor utan något leveransbesked alls får jag helt plötsligt ett mejl där det står att de däck jag beställt är slut hos leverantören och inte kommer levereras. Står då alltså med 2 däck av 4 och behöver byta samtliga däck på bilen. Problem! Skruvats kundtjänst kan återigen inte göra något för att lösa mitt problem utan tycker jag ska beställa ytterligare två däck till från dem. Efter några timmar får jag förslag på ett par som ska finnas i lager. Jag vågar självklart inte beställa fler däck från denna totalt empatilösa, urdåliga firma så jag tackar för mig. Får sedan mejl en gång i veckan om att det ligger däck i min shoppingkorg på deras sajt med frågan om jag vill slutföra köpet. Detta mejl går inte att avsäga sig så det kommer nu en gång i veckan utan att jag kan ta bort det... Vid frågan om kompensation för förseningar och trassel med att hitta kompletterande däck så blev svaret "vi kan inte göra något".