Prisjakt
Annons
Spelbutiken.se
  • Sveriges spelbutik sedan 2001
  • Fri frakt & Prisgaranti
  • Livesupport
3.8Bra
64 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

D
DkWilliamGames
2 omdömen
Usel9 dagar sedan

Handlat Switch 2 + Mario Kart world Bundle Garantin är ett skämt har fabriksfel men dem skriver bara politisk korrekta uttal utan att reparera eller ersätta och skickar tillbaka med fabriksfel, båda mina joy cons har problem med gummit som fastnar i mitten och kommer att gå sönder med tiden, det ena har redan töjts ut efter att jag skickat in den. Har handlat här sen 2009 men inte längre jag kommer inte acceptera den här respektlösa hanteringen. Handla på Amazon France

Spelbutiken.se svarar:2025-08-25
Hej! Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet hos oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback. Angående din reklamation, hör gärna av dig till oss så snart som möjligt om du inte fått detta löst så vi kan hjälpa dig på snabbast möjligast sätt. Kontaktinformation finns på hemsidan. mvh Spelbutiken.se
s
Utmärkt19 dagar sedan

Super! Fina hörlurar till min gaming son! Bra priser och super snabb leverans! Har beställt av er tidigare och öven då varit jätte nöjd! Rekommenderar starkt!

v
vishante
2 omdömen
Uselen månad sedan

I likhet med många andra nyligen hade jag förbokat ett spel. Det blev mer än en vecka försenat. Speditören (Bring) hävdade sig ha fått iväg spelet till mig samma dag de fått spelet - dvs de hävdar att det var Spelbutiken som var försenade med att lämna över spelet. Spelbutikens support var kass. Fick kryptiska svar i stil med "Vi har slutfört det sista steget i vår process" när jag frågade om spelet rent konkret blivit överlämnat. Inga raka svar. Efter att ha försökt få svar ett tag satte de in motsvarande 100 kr rabatt som plåster på såren - för det första kanske jag inte är jättesugen på att spendera MER pengar hos dem så det är ju inte särskilt lockande att dra nytta av, men därtill så löper deras poäng ut efter ett halvår. Lägger hellre någon tiokrona eller mer på att köpa från konkurrenter som får iväg saker i tid och sköter supportärenden med respekt gentemot kund när saker strular. Väldigt konstigt att jag ser dem skylla på speditörerna om och om igen när andra företag lyckas få fram varor i tid med samma speditörer.

Spelbutiken.se svarar:2025-08-04
Hej! Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet hos oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback. Vi använder diverse olika speditörer idag. Förseningar sker oavsett speditör tyvärr. Det stämmer att det var en full sändning med Bring som Skickades från oss som Inte sorterats korrekt utav Bring. Detta är även bekräftat utav Bring. Om du vill ha hjälp med att returnera produkten till oss på grund av detta så hjälper vi givetvis dig med det fraktfritt. mvh Spelbutiken.se
J
Johan
4 omdömen
UtmärktRedigerades en månad sedan

Snabb leverans, bra priser! Snabbare än förväntat, kan rekommendera å det bästa!

u
ulfmoller
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Beställt flera gånger och hittils 100% nöjd.

C
Cal Kestis
2 omdömen
Utmärkten månad sedan

Förbokade Shadow Labyrinth hos Spelbutiken, och en vän beställde Donkey Kong Bananza. Vi bor i olika städer – men båda våra paket försvann. Orderbekräftelse och spårningslänk kom direkt via mejl, supersmidigt från butikens sida. Men spårningen stod helt still i över en vecka. Bring gav inga svar och skyllde på butiken. Spelbutiken kunde inte heller se vad som hänt, vilket gjorde det hela frustrerande. När jag hämtade ut mitt paket idag (24 juli) såg jag att fraktsedeln var skapad redan den 15 juli – butiken hade alltså gjort allt rätt. Det verkar snarare som att Bring slarvat bort hela pallen med våra spel. Stort plus till Spelbutikens kundtjänst: korta telefonköer, trevliga och hjälpsamma trots min irritation. Bring får tyvärr bottenbetyg.

M
MartinKS
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Bokade ett spel som nu 5 dagar efter release ännu inte kommit fram och enligt earlybird inte blivit överlämnat till dom, kontaktade kundtjänst som säger följande: "Enligt rutin behöver vi vänta 15 dagar från att paketet skickades innan vi kan göra en ersättningsorder/kreditering. Återkom gärna 22 juli (då det gått 15 dagar) om paketet mot all förmodan fortfarande inte dykt upp så hjälper vi er vidare." Problemet är alltså att dom markerat ordern som skickad i deras egna system men den som ska leverera paketet inte mottagit det och jag måste då vänta 2 veckor innan dom gör något. Har tidigare gillat spelbutiken men det här är fan det sämsta bemötandet jag någonsin fått.

Spelbutiken.se svarar:2025-07-17
Hej! Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet hos oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback. Vi använder diverse olika speditörer idag. Förseningar och fel sker oavsett speditör tyvärr. Det stämmer att vi behöver vänta så vi kan undersöka saken med kuriren innan man gör en ersättning eller annullerar köpet. mvh Spelbutiken.se
m
Dålig2 månader sedan

Förbeställde ett spel i god tid för att få det till release, fick dagen efter vilket inte var som önskat.

Spelbutiken.se svarar:2025-07-17
Hej! Det är tråkigt att du har haft en dålig erfarenhet hos oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och uppskattar all feedback. Vi använder diverse olika speditörer idag. Förseningar sker oavsett speditör tyvärr. Om du vill ha hjälp med att returnera produkten till oss på grund av detta så hjälper vi givetvis dig med det fraktfritt. mvh Spelbutiken.se
j
Utmärkt2 månader sedan

Jag hade köpt ett dataspel som aldrig hade kommit fram. Tydligen var det på grund av PostNord som ibland strular med att leverera brev och paket (det har hänt mig förut). Rasmus ordnade återbetalningen och även hjälpte mig med att göra en ny beställning. Eftersom jag önskade köpa spelet för samma summa som vid första beställningen, satte Rasmus in poäng till mig som jag då nyttjade på min order som tillgodo. Tack så hemskt mycket för den snabba återkopplingen på mina meddelanden, för att ni är så serviceinriktade och för att ni bryr er om era kunder!

l
Utmärkt2 månader sedan

Väldigt tryggt. Hittade ett par hörlurar för ett riktigt bra pris. Det är prisvärt, säkert och snabb leverans, 5/5

Om butiken

Spelbutiken.se

Spelbutiken.se är en marknadsplats med säte i Sverige. Tänk på att erbjudande som listas kan komma från olika företag och att du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och egna villkor för varje erbjudande innan du handlar. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.spelbutiken.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Spelbutiken Sweden AB

Organisationsnr: 556611-3212

Information hos allabolag.se