Prisjakt
Annons
Skruvat.se
  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Stort utbud
1.7Dålig
29 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

s
Dålig9 dagar sedan

Bra pris, långsam(mare) leveranstider & död kundtjänst. Renoverar bilar vilket innebär att köpa många delar över tid. Upplever att leveranserna tar längre tid för varje beställning men sällan varit missnöjd över grejorna, att det däremot är skruvats förtjänst är det inte i och med att de inte producerar grejorna jag köper och kompetensen att köpa rätt grejor ligger hos mig. Har varit med om en gång innan att ett par inre styrleder inte funnits i lager och då har de direkt återbetalat för dem och fortsatt beställningen. De inre styrlederna var här en väldigt vital del på min order då jag i princip beställde en hel framvagn. Hade då uppskattat att bli kontaktad och blivit tilldelad möjligheten att välja inre styrleder av ett annat fabrikat. Problemet med det är ju att jag inte kan få ihop biljäveln utan de inre styrlederna och att det sedermera tog en vecka till att få tag på inre styrleder för att skruva ihop bilen, försökte då komma i kontakt med kundtjänst men det lyckades jag absolut inte med trots att jag ringde flertalet gånger och mailade. Svaret på mailen kom flera veckor efter att beställningen kommit fram till mig, haha. Bra priser, på bra märken till bilarna. Men ha inte bråttom när du köper grejorna och dubbelkolla innan du köper grejorna så att det blir rätt för att komma i kontakt med kundtjänst kommer du inte. Kommer givetvis handla här igen men det finns mycket som kan bli bättre vilket hade gett en ofantligt mycket bättre upplevelse och konkurrenskraftig tjänst.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Vi blir glada över att höra att du uppskattar vårt utbud av produkter och att du tycker dessa är prisvärda. Självklart mindre roligt att du upplevt långa hanteringstider vad gäller leveranser samt återkoppling från vår kundservice. Givetvis ämnar vi på Skruvat att hela processen från beställning till leverans ska ske så smidigt som möjligt, och om något blir försenat eller saknas i beställningen att vi är lätta att komma i kontakt med. Vi beklagar besväret du fått uppleva. Vi har under senaste tiden upplevt höga volymer vad gäller beställningar och inkommande ärenden, vilket resulterat i längre hanteringstid av dessa. Vi inser att detta självklart inte är optimalt, och jobbar ständigt för att besvara alla kundkontaktar så snabbt som möjligt. Vi uppskattar att du lämnat feedback så vi kan se över våra brister samt förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
G
Gabriel
2 omdömen
Usel11 dagar sedan

Varning – oseriöst företag som förhalar och ignorerar kunder Beställde baklyktor med löfte om snabb leverans. Fick en leveransbekräftelse – men därefter har ordern stått med “okänd status” i flera dagar. Jag har kontaktat Skruvat.se flera gånger via mejl, både för att få besked om leveransen och för att begära makulering av köpet. Inget svar. Inte ett enda livstecken. De marknadsför prisgaranti och bra kundservice, men det verkar vara rent lurendrejeri. Inga åtaganden hålls, de förhalar kommunikationen och ignorerar helt sina kunder. Att inte ens svara på upprepade mejl är djupt oseriöst och respektlöst. Jag kommer att anmäla dem till Konsumentverket och ARN. Rekommenderar starkt att du undviker att handla här.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att höra om din köpupplevelse när du handlat från oss. Givetvis ska man som kund kunna förvänta sig information om en försening uppstår, och vi beklagar det som skett. Eftersom jag inte kan se din order kan jag inte heller se vad som hänt. Vi har längre svarstider på mail för tillfället då vi upplever höga volymer ärenden, men vi jobbar hårt för att besvara alla ärenden så snart vi kan. Vi tackar för att du tagit dig tid att lämna feedback så vi kan förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
J
Johnny
2 omdömen
Usel14 dagar sedan

Beställde en reservdel med lagerstatus ”skickas inom 24 timmar” eftersom jag hade bråttom att få igång bilen igen. 4 arbetsdagar senare är delen fortfarande inte skickad. Kundtjänst ger aldrig några besked. Tyvärr är det nästan alltid så här när man beställer från Skruvat.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Självklart inte roligt att höra om din upplevelse du haft när du handlat från oss. Givetvis vill vi på Skruvat att våra leveranser ska spegla de estimerade tider vi anger på vår hemsida, och beklagar att leveransen tagit längre tid än förväntat. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter på vår service så vi kan förbättra oss själva. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
N
Niklas
1 omdöme
UselRedigerades 21 dagar sedan

Värdelös. 1-2 dagars leverans. Har gått 4 veckor nu. Inte fått nått mail om varför det är försent, skicka 6 meddelande i deras kundservice utan återkoppling. Är lurad 2500:- anser jag

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att leveranstiden blivit längre än förväntat. Vi jobbar ständigt för att för att hela processen fån beställning till leverans ska ske så smidigt som möjligt för våra kunder, och får beklaga att detta inte skett i ditt fall. Om vi får information om förändrad leveranstid så skickar vi normalt ett mail till beställaren och informerar om detta. Vi ber om ursäkt för att detta uteblivit för din order. Vi har just nu längre svarstider på inkommande kundärenden på grund av höga volymer, och vi gör vårt allra bästa för att återkomma till dig så snart som möjligt. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna feedback så vi kan förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
M
Mats
1 omdöme
OKen månad sedan

Bra sortiment och bra priser, men fruktansvärt seg betalfunktion. Det tog ett halvt dygn och minst 20 försök med både kort och faktura innan köpet gick igenom... Var på väg att ge upp och handla någon annanstans. 🙁

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Mycket roligt att höra att du uppskattar det utbud av varor vi erbjuder. Däremot beklagligt att du fick uppleva besvär med betalningen på vår hemsida. Givetvis vill vi på Skruvat att hela beställningsprocessen ska ske så smidigt som möjligt, och vi ber om ursäkt för krånglet. Vi kommer ta din feedback vidare internt så vi kan se över våra brister och för att kunna erbjuda en bättre service i framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
T
Tony
1 omdöme
Uselen månad sedan

Om du förväntar dig att lagerstatus är faktisk status hos Skruvat så får du tänka om. Beställde ett par däck av just anledningen att dom visade i lager "1-3 dagar leverans" och jag behöver dom omgående pga punktering. Såhär 3.5 dagar senare har dom inte ens lyckats få iväg dom, konstatera om dom finns i lager eller om ytterligare info ska gå ut om försening till mig som kund. Kundtjänsten är under all kritik med svävande svar och vill inte ta till sig konstruktiv kritik för att förbättra processerna internt eller mot kund. Hade jag fått en uppdatering som säger att deras leverantör har förseningar pga högt tryck så hade jag haft lättare att köpa det. Men ovissheten är stor här och dom vet inte om däcken finns i lager hos deras dotterbolag (Bythjul) eller hos leverantör/tillverkare (Goodyear). Välj en annan återförsäljare än Skruvat om ni inte har all tid i världen att vänta på leverans och jaga kundtjänst för statusuppdateringar för det kommer dom inte sköta åt dig och sådana rutiner/initiativ finns inte hos dom.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Väldigt beklagligt att höra att din beställning blivit försenad och vi förstår hur detta skapat frustration. Givetvis vill vi på Skruvat att leveranser av våra varor speglar den estimerade leveranstiden som står på vår hemsida, och får beklaga att det tagit längre tid än väntat. Då jag inte kan se din beställning kan jag heller inte svara på vad som hänt i ditt fall. Vi har under däckbytar-säsongen upplevt ett högt tryck vad gäller beställningar samt inkommande ärenden från våra kunder, och därmed har hanteringstiden blivit längre. Vi är medvetna om att detta påverkat flera av våra kunder och vi är mycket ledsna för det inträffade. Vi tackar för att du tagit dig tid att lämna feedback så vi kan förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
L
Dåligen månad sedan

Senaste månaderna har skruvat gått neråt snabbt i mina ögon.. Helt plötsligt började man få mail att delarna skickas från utlandet och de kan ta extra tid, och vid nästan varje beställning ''vi har högt tryck på lagret just nu ...''. Har just nu väntat i över 1 vecka utan att min order packats, och då var alla delar 2-4 leveransdagar. Kundserivce svar tar även långt tid via mail, ofta inte i tid. De har även bytt betalt metod nyligen och vill man betala med faktura (vilket är skönt med dyra bildelar) så är det nu krånliga qliro istället för KLarna som tidigare. Det dom ska ha plus för är att man ofta får behålla varan på en retur med icke passande produkt etc. självklart är det enklast för dom så men inte alla som tänker lika.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Självklart mycket tråkigt att höra om den köpupplevelse du haft när du handlat från oss. Vi på Skruvat jobbar ständigt för att våra produkter ska levereras i enlighet med den leveranstid som anges på hemsidan, och vi beklagar de förseningar som uppstått. Vi har just nu längre hanteringstider på grund av höga volymer och vi beklagar att återkoppling i ditt ärende har dröjt. Vi strävar ständigt efter att besvara alla inkommande kundärenden så snabbt vi kan. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter så vi kan se över våra brister samt förbättra vår service. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
A
AE3
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Uppskattar att de inte använder sig av Klarna! Tack! Precis beställt och inte fått leverans ännu. Uppdaterar om det blir nå konstigheter.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt fina omdöme! Mycket roligt att du haft en positiv upplevelse när du handlat hos oss. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter och hoppas vi får återse dig som kund hos oss. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
c
christer
1 omdöme
Bra2 månader sedan

jag har handlat många är på skruvat och är mycket nöjd trots att jag har fått någon felbeställning någon gång men blivit kompenserad på något vis däremot skulle dom nog kolla sökmotorn på när man söker på reg nr

Skruvat.se svarar:2025-04-10
Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Vi på Skruvat strävar ständigt efter att hela processen från beställning till leverans ska ske så smidigt som möjligt för våra kunder, samt att det ska vara lätt att hitta passande produkter till ens fordon. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter så vi kan förbättra vår service. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
M
Melvin
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Var beredd på att de kommer att byta ut din vara till en annan av sämre kvalité. De marknadsför en specifik vara och varumärke som de sedan kommer säga att de ej har i lager eller att de använt sig av en exempelbild. Allt detta är såklart rent skitsnack då de vet vad de håller på med och att de tjänar in bra marginaler genom att lura kunderna på detta sättet. Sammanfattningsvis så ska du handla här om du tycker det är okej att bli lurad av falsk marknadsföring. Behöver du komma i kontakt via mejl så är svarstiden mer än en vecka så du har det i åtanke om du behöver kontakta dem.

Skruvat.se svarar:2025-04-03
Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att du inte blev nöjd med din beställning när du handlat från oss. Självklart ämnar vi på Skruvat att delarna vi skickar motsvarar våra kunders förväntningar. De produkter du hänvisar till som har en exempelbild på vår hemsida är märkta med Skruvat-logon. Detta innebär inte att det är våra egna produkter, utan kan variera i märke. Detta framgår också på vår hemsida under "produktbeskrivningar". Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter så vi kan hantera våra brister samt förbättra vår service inför framtiden! Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420

Om butiken

Skruvat.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.skruvat.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar

Organisationsnr: 556605-7336

Information hos allabolag.se