Skruvat.se
  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Stort utbud
Bra
5 dagar sedan

Snabb hjälp via chatten Och bra service med information om reservdelar som passar till bilen

Z
ZilverZtream

2 omdömen

Usel
9 dagar sedan

Däck, 3-5 dagar leverans. Efter 14 arbetsdagar ringer vi supporten. De kör med bythjul som partner. Annulerar order. Ska få bekräftelse och pengar inom dagar. Drygt 2v senare, inget mail, inga pengar. Ringer supporten igen. Skyller på systemen hos bythjul. Blir igen lovad bekräftelse och pengar inom kort. Tack för en förstörd semester. + Inga köer i supporten. - Typ det mesta av min order. Edit: Hade man kunnat ge minus så hade jag ändrat till det. Fick återigen ringa företaget. Ingen återbetalning, ingen annullering. Samma ursäkter, först "nej, jag har aldrig pratat med dig"... som tur var så har jag alla samtal inspelade, då kom minnet tillbaka. Det var igen partners fel att skruvat inte tagit tag i ärendet, trots att man vid varje samtal åberopar "problem med systemet" och "automatiska funktioner måste göras manuellt", så gjordes inget manuellt, itne heller återkopplade man ens efter tre samtal. Denna gång fick jag sitta i ärende med Klarna och ARN samtidigt som jag talade med supporten. Slutligen fick jag tummen upp från Klarna att personalen på skruvat.se annullerat ordern. Detta efter ett par timmar i telefonkö, flera timmar i supporten och 4 samtal senare. Bägge två jag pratade med i supporten ansåg bara att det är "beklagligt" att deras partners system inte fungerar. Man ber inte om ursäkt för att man tre gånger släppt ärendet, trots att man vetat om att fördröjningarna skapat merkostader för kunden. Man har inte ens orkat kolla om annulleringen gått igenom, trots att det varit problem flera gånger tidigare. Försöker man kompensera? Nej, som sagt, inte ens en ordentlig ursäkt annat än "Det är beklagligt, mer kan jag inte säga." Väldigt konstigt sätt att driva ett företag på. Men med 2.3 i omdöme på prisjakt (vilekt är högt jämfört med andra sajter), så ska man inte vara förvånad. Har dock handlat mycket annat via skruvat under årens gång, nu tar jag dock min handel någon annanstans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
16 dagar sedan

Okej priser och en bra och lättnavigerad hemsida. Men leveranstiderna får man ta med en rejäl nypa salt. Brukar handla på Autodoc men trodde i min dumhet att det skulle gå snabbare att få hem lagervaror från Sverige men se där hade jag fel… Utlovade 1-3 dagar blir lätt en vecka och bara undanflykter från kundtjänsten som dessutom skyller på Schenker. Tönker hålla mig till Autodoc och även handla på Biltema om det är brådis.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

30/6 gjorde jag en beställning av reservdel, enligt Post appen är leverans registrerad 1/7 ännu har inget dykt upp, dem lovar 1 - 3 leveransdagar och att varan finns i lager, joo i lager på deras Europa Lager som dem kallar det. Har ett bud som ska åka nu i helgen och denna del skulle då följa med men det verkar inte bli så, är så förbannad att jag valde detta skojföretag som ljuger en rakt upp i ansiktet när man ringer deras kundtjänst. Kommer ALDRIG att handla härifrån mera. Om era grejer skickas från ett Europa Lager så finns det ingen chans i världen att leveransen tar 1 - 3 dagar, snarare 7 - 10 dagar varför ljuger ni för era kunder? Blir AutoDoc man köper delar ifrån nu, där håller dem vad dem lovar i alla fall!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
en månad sedan

Efter fyra påringningar annullerandes köpet fick sedan göra en ny beställning på en startmotor hoppas på bättre lycka denna gång beställningen gjordes den 19/6

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Fick den hjälpen jag efterfrågade

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Allt är mycket bra, är jätte nöjd med eran service. Kan inte bli mycke bättre.

R
Rickryd

1 omdöme

Usel
2 månader sedan

Helt otroligt dåligt. Hade beställt olja + filter till bilen och INTE fått en avisering att det anlänt till postutdelningen. Tiden går och jag kollar tillslut om mina varor kommit men då har de tydligen skickats tillbaka?! Sitter inte och tänker dag in och dag ut på att något ska komma utan förväntar mig med 100% säkerhet att postutdelningen/skruvat tar tag i saken och hör av sig. Så gör man om man vill ha nöjda kunder. Nu ska jag tydligen få betala 250 kr för ingenting alls. Inte ens en personlig rabattkod på 250 kr kunde man få och beställa ny olja... Oerhört oseriösa och ovilliga att hjälpa sina kunder. "det går inte, tyvärr"... Köp era bildelar någon annanstans, för eran egen skull.

Betyg köpupplevelse

2.4OK
59 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(14)
(3)
(2)
(11)
(29)

Om butiken

Skruvat.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.skruvat.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar

Organisationsnr: 556605-7336

Information hos allabolag.se