Prisjakt
Skruvat.se
  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Stort utbud
2.7OK
42 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
T
Thomas H
1 omdöme
Usel17 timmar sedan

Beställde bromsskivor till min Mazda cx3 och fick en rekommendation på typ via reg nummer. Upptäckte i helgen att skivorna var av fel typ och passar ej min bil. Kontaktade bolaget och begärde att få byta. Dom vägrade byta och rådde mig att beställa nya då det är mitt ansvar att kontrollera att delen passar innan jag beställer. Dåligt bemötande och service och råder alla att använda en annan leverantör av reservdelar. Mvh Thomas

T
Thomas
1 omdöme
Uselen månad sedan

Beställde 24-01-12. Idag 24-02-05 så har inte varorna lämnat deras lager. Aldrig mer skruvat.se!

M
Mannyiac
5 omdömen
Usel2 månader sedan

Köp INTE hos skruvat, bara krångel. Efter att ha fått en leverans med mattor, varav en saknades, och samtal gjordes, ett returärende skapades dagen efter, paketet skickades tillbaks, och en MÅNAD (plus en månad hos deras transportör schenker) efter att returen togs emot, så avisades den med hänvisning att reklamationen gjorts ett par dagar försent på deras sju dagars godkända tid. Undvik!

A
Anna
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Sämsta jag varit med om någonsin. Beställde 2 däck den 2/12 med en leveranstid på 1-3 dagar. Nu idag den 5/1 väntar jag fortfarande på mitt andra däck. Jag var tvungen att ha däcken innan jul och tvingades därför till ytteligare utgifter när jag fick köpa andra däck an annan firma. Dessutom har jag nu fått TRE dagars inkomstbortfall då jag tvingats vara ledig på leveransdagarna. Tre dagar eftersom vid andra utlovade och bekräftade leveransen så dök de aldrig upp :-( Jag har bett om eventuell rabatt/ kompensation för alla problem och utgifter men nu svarar de att där kan de inte tillmötesgå mig. Nej detta är det sämsta jag varit med om. Noll % kundservice. Denna firma är ett stort skämt. Handla aldrig där. Hade jag kunnat ge 0 i betyg så hade jag gjort det.

X
XC70 ägare
1 omdöme
UselRedigerades 4 månader sedan

Köpte startmotor , Innan beställning ser jag på skruvat.se leverans tid 1-3 dagar Fick startmotorn efter 2 veckor Ser även på deras hemsida , NY - startmotor , men fick begagnad Som var använd , med användnings spår . Oerhört svårt få kontakt 1-2 timmars väntetid tid . ALDRIG mer i livet SKRUVAT.se

Gästanvändare
UselRedigerades 4 månader sedan

Ringer först och frågar om produkten passar och får detta konfimerat, den passar dock inte. Ringer kundtjänst som säger att de inte kommer att godkänna en retur. (Känn dig blåst) ALDRIG MER SKRUVAT.SE /Robert

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Handlar på skruvat för att stötta svenska företag men kommer nog sluta med det. Mina 3 senaste erfarenheter av att beställa EN drivaxel. Första försöket: Beställer en drivaxel som har leveranstid på 6-10 dagar. Får ett mejl efter några dagar att leveranstiden är 28 dagar. Jag skickar in ett ärende med deras kontaktformulär och frågar om det går att skynda på annars får jag beställa från någon annan. Får mejlsvar att "det är vad det är" och om jag vill vänta eller annullera. Jag svarar direkt, via en Gmail, att jag vill annullera. Efter ca 2 veckor får jag ett sms att mitt paket är på väg?! Skickar såklart direkt in ett nytt ärende, via deras kontaktformulär, och ifrågasätter vad som pågår. Efter 4 arbetsdagar får jag svaret att dom aldrig mottagit mitt mejl och det är allt dom skriver, fruktansvärt ohjälpsamt och tondövt. MINIMUM hade jag förväntat mig "antingen hämtar du ut det och returnerar det för kostnad ..." eller "Låt det vara så skickas det tillbaka för kostnad ..." Jag har själv jobbat inom service, förstår inte hur svårt det kan vara att ge denna MINIMALA information. Svarar i alla fall direkt på det dom skickat, med bildbevis på att jag har skickat mejlet om att jag vill annullera. Inte heller detta får jag svar på så efter 2 veckor igen ringer jag och frågar vad som pågår. Får höra att eftersom jag inte hämtat ut paketet blir jag skyldig dom 250kr för returfrakt, på ett paket jag flera veckor tidigare annullerat. Egentligen en struntsumma men som student kan det slå rätt hårt när man ändå försökt göra rätt. "Kundservice" gör det klart och tydligt att jag har gjort fel och dom har inte tagit emot något mejl från mig, trots att jag mejlat dom 2 gånger. Underförstått så "ljuger jag" om dessa mejl och "hårda fakta"(kundservice ord) är att jag aldrig annullerat. Dom överväger inte ens att det kan vara något fel med deras mejlsystem, trots att 2 mejl, från Googles servrar verkar ha studsat. Jag ifrågasätter om detta är något dom borde kolla upp men deras enda hänvisning är "vi tar emot massa mejl varje dag" som om det innebär att allt fungerar. Personligen litar jag mycket mer på Gmail än Skruvat vid det här laget, jag mejlar mycket och det är bara Skruvat.se som inte verkar ta emot mina mejl. Försök 2: Eftersom jag tror att försök 1 är annullerat beställer jag en annan drivaxel. Denna levereras inom en vecka vilket är OK. Tyvärr visar det sig att den inte ens är i närheten av att passa. Pratar med kundservice om att returnera den och blir idiotförklarad över att jag inte kollat upp exakt rätt original artikelnummer och så vidare. Ifrågasätter varför deras sökmotor visar denna felaktiga del när jag trots allt matat in mitt registreringsnummer. Det borde stå fruktansvärt tydligt "denna del kanske inte passar din bil trots vårat förslag". Med samma bittra attityd som vid tidigare kontakter upprepas bara "ring Volkswagen och red ut det här". Jag frågar varför dom inte har mer information om delarna på produktsidorna, detta mer eller mindre ignoreras och bemöts igen med "ring Volkswagen och red ut det här". Helt ärligt, jag har sett papperskorgar som är mer hjälpsamma än Skruvats "kundservice". Till slut lyckas jag returnera denna del som inte passar och får tillbaka det mesta av pengarna men återigen en förlust av tid, ork och pengar. Tredje försöket: Beställer ytterligare en drivaxel, fortfarande till samma bil. Tror försök 1 är annullerat och försök 2 har jag returnerat. Får till slut hem en drivaxel efter cirka en vecka. Inte särskilt snabbt för en lagervara men den passar i alla fall... Hädanefter kommer jag nog aldrig köpa något mer från skruvat. Varför betala mer till ett svenskt företag när servicen är betydligt sämre än utländska företag. Har verkligen inga problem med att saker går fel och att missförstånd sker, kommer dock aldrig tolerera ett företag som beter sig så arrogant och bittert mot en kund som bara försök få hjälp och reda ut en situation företaget i sig har skapat...

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Lätt och enkelt. Snabb leverans

Gästanvändare
BraRedigerades 7 månader sedan

Hej Skulle vilja lätt komma fram på telefon för att handla rätt delar alt chatt

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 7 månader sedan

TOPPEN SNABBT, BRA, BILLIGT FJÄSK REKLAM OM VAD JAG TYCKER DRAR NED BETYGET BETYDLIGT, BÄST UTAN REKLAM UNDERSÖKNING

Om butiken

Skruvat.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.skruvat.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar

Organisationsnr: 556605-7336

Information hos allabolag.se