Prisjakt
Annons
Skruvat.se
  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Stort utbud
1.7Dålig
33 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

t
tomas
1 omdöme
Usel6 dagar sedan

Varning! Om du använder bilens reggnummer och får fram en del som enligt Skruvat ska passa och sen skickar de helt fel del, som inte passar alls, så får du själv betala returfrakten. Detta hände oss. Dessutom: försök inte ringa, de svarar ALDRIG. På mejl svarar de med sisådär 2-3 VECKORS svarstid. Handla inte här, jag lovar, det är inte värt det!

a
asellhakan
1 omdöme
Bra10 dagar sedan

Bra smidigt lätt att hitta

J
Johan Jansson
1 omdöme
Usel12 dagar sedan

Beställ inte, du kommer förlora pengar. Det är omöjligt att returnera varan om du skulle ångra dig.

h
h_bergvall1
1 omdöme
Usel17 dagar sedan

Jag skrev in mitt regnummer och beställde tändstift. Mitt regnummer visades två gånger och jag trodde hemsidan visade tändstift som passade men på verkstaden upptäckte man att det var fel tändstift. Vid kontakt med kundtjänst uppger man att det är min skyldighet att kolla att det blir rätt. Telefontid för retur 60 minuter.

Skruvat.se svarar:2025-08-05
Tack för ditt omdöme! Det är väldigt tråkigt att läsa att delen inte passade på din bil! Vid köp av reservdelar eller tillbehör till sin bil, så kan vi dessvärre inte se vad som sitter i er bil på detaljnivå genom registreringsnumret, då tillverkaren kan ha haft brytpunkter på den specifika produkten och ändrat den därefter eller att man har gjort egna tillval. På grund av detta så rekommenderar vi våra kunder att beakta specifikationerna som står utskrivna på produktsidan och jämföra med dem. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna omdöme så vi kan se över våra brister samt förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
j
johan
1 omdöme
Uselen månad sedan

Asså, det är så pinsamt... beställde i maj. Efter en månad undrade jag vad som hade hänt. Efter påstötningar fick jag reda på att leveransen hade försvunnit under transport... Lika som alla andra upplever jag att kundservice är ett skämt. Att ringa kan man skita i. Svara på mejl, jo efter några dagar. Men nu till det allra viktigaste; leverans och betalning. Om inte leverans sker och köpet hävs, blåser Skruvat dig på pengarna.. Har nu i över en månad tjatat om att få tillbaka mina pengar utan resultat. Skruvat duckar, varför jag överväger en polisanmälan. Även fast Skruvat vet om att leveransen inte är levererad, skiter man i att meddela Qliro att beloppet ska återbetalas. ALDRIG MER SKRUVAT!

Skruvat.se svarar:2025-08-05
Tack för ditt omdöme! Mycket beklagligt att din beställning tappats bort under transport, vi förstår hur detta skapar frustration- särskilt om behovet av beställda artiklar är kritiskt. Givetvis ska du inte behöva betala för produkter du aldrig mottagit och vår kundservice kommer åtgärda detta så snart ärendet börjat hanteras. Självklart också tråkigt att du fått vänta på svar när du kontaktat oss. Vi jobbar ständigt för att besvara inkommande samtal och mail från våra kunder så snabbt vi kan, och vi är ledsna för besväret detta orsakat dig. Vi uppskattar att du lämnat dina synpunkter så vi kan se över våra brister och förbättra vår service. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
D
D Diggler
1 omdöme
DåligRedigerades en månad sedan

Som alla andra skriver ungefär. Vid orderläggning står 2-4 arbetsdagars leveranstid. Eftersom jag har bråttom var detta anledningen till att jag la min order hos Skruvat. Det lider ju inte direkt någon brist på konkurrenter. Idag idag har 4 arbetsdagar passerat och ordern är inte ens skickad. När jag försöker komma fram till kundservice är det omöjligt. Orimliga väntetider. Vi pratar timmar. Skruvat är stora, men kommer nog inte klara att hålla detta om de fortsätter på detta viset. Kolla alla kommentarer, alla säger samma sak. Omsätter man närmare en miljard, med 10% i resultat, då har man råd att ha en kundservice värd namnet. Se till att ordna upp detta så att ni får något annat änd usla betyd, från verifierade kunder som är förbannade på er för att ni skiter i dem.

Skruvat.se svarar:2025-07-18
Tack för ditt omdöme! Verkligen tråkigt att leveranstiden tagit längre tid än förväntat. Givetvis vill vi på Skruvat att leveranser av våra varor ska spegla de estimerade leveranstider som anges på vår hemsida, och vi förstår hur detta skapat frustration. Självklart är det heller inte roligt att höra att du fått vänta länge i telefonkö. Ibland är det många som ringer till oss, vilket orsakar längre väntetider i telefonkö. Vi jobbar ständigt på att besvara alla inkommande samtal så snabbt som möjligt och vi beklagar det inträffade. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna omdöme så vi kan se över våra brister och förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
k
kjellmanhans
1 omdöme
Usel2 månader sedan

helt orimlig svarstid om man försöker ringa 1 tim och 50 min då stod jag som nr 3 från början

Skruvat.se svarar:2025-06-30
Tack för ditt omdöme! Väldigt beklagligt att du fått vänta länge i telefonkö när du ringt oss. Ibland är det väldigt många som ringer till oss vilket påverkar svarstiden negativt, och vi gör vårt bästa för att besvara alla inkommande samtal så snart som möjligt. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter så vi kan förbättra vår service. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
s
Dålig2 månader sedan

Bra pris, långsam(mare) leveranstider & död kundtjänst. Renoverar bilar vilket innebär att köpa många delar över tid. Upplever att leveranserna tar längre tid för varje beställning men sällan varit missnöjd över grejorna, att det däremot är skruvats förtjänst är det inte i och med att de inte producerar grejorna jag köper och kompetensen att köpa rätt grejor ligger hos mig. Har varit med om en gång innan att ett par inre styrleder inte funnits i lager och då har de direkt återbetalat för dem och fortsatt beställningen. De inre styrlederna var här en väldigt vital del på min order då jag i princip beställde en hel framvagn. Hade då uppskattat att bli kontaktad och blivit tilldelad möjligheten att välja inre styrleder av ett annat fabrikat. Problemet med det är ju att jag inte kan få ihop biljäveln utan de inre styrlederna och att det sedermera tog en vecka till att få tag på inre styrleder för att skruva ihop bilen, försökte då komma i kontakt med kundtjänst men det lyckades jag absolut inte med trots att jag ringde flertalet gånger och mailade. Svaret på mailen kom flera veckor efter att beställningen kommit fram till mig, haha. Bra priser, på bra märken till bilarna. Men ha inte bråttom när du köper grejorna och dubbelkolla innan du köper grejorna så att det blir rätt för att komma i kontakt med kundtjänst kommer du inte. Kommer givetvis handla här igen men det finns mycket som kan bli bättre vilket hade gett en ofantligt mycket bättre upplevelse och konkurrenskraftig tjänst.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Vi blir glada över att höra att du uppskattar vårt utbud av produkter och att du tycker dessa är prisvärda. Självklart mindre roligt att du upplevt långa hanteringstider vad gäller leveranser samt återkoppling från vår kundservice. Givetvis ämnar vi på Skruvat att hela processen från beställning till leverans ska ske så smidigt som möjligt, och om något blir försenat eller saknas i beställningen att vi är lätta att komma i kontakt med. Vi beklagar besväret du fått uppleva. Vi har under senaste tiden upplevt höga volymer vad gäller beställningar och inkommande ärenden, vilket resulterat i längre hanteringstid av dessa. Vi inser att detta självklart inte är optimalt, och jobbar ständigt för att besvara alla kundkontaktar så snabbt som möjligt. Vi uppskattar att du lämnat feedback så vi kan se över våra brister samt förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
G
Gabriel
2 omdömen
Usel2 månader sedan

Varning – oseriöst företag som förhalar och ignorerar kunder Beställde baklyktor med löfte om snabb leverans. Fick en leveransbekräftelse – men därefter har ordern stått med “okänd status” i flera dagar. Jag har kontaktat Skruvat.se flera gånger via mejl, både för att få besked om leveransen och för att begära makulering av köpet. Inget svar. Inte ett enda livstecken. De marknadsför prisgaranti och bra kundservice, men det verkar vara rent lurendrejeri. Inga åtaganden hålls, de förhalar kommunikationen och ignorerar helt sina kunder. Att inte ens svara på upprepade mejl är djupt oseriöst och respektlöst. Jag kommer att anmäla dem till Konsumentverket och ARN. Rekommenderar starkt att du undviker att handla här.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att höra om din köpupplevelse när du handlat från oss. Givetvis ska man som kund kunna förvänta sig information om en försening uppstår, och vi beklagar det som skett. Eftersom jag inte kan se din order kan jag inte heller se vad som hänt. Vi har längre svarstider på mail för tillfället då vi upplever höga volymer ärenden, men vi jobbar hårt för att besvara alla ärenden så snart vi kan. Vi tackar för att du tagit dig tid att lämna feedback så vi kan förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
J
Johnny
2 omdömen
Usel2 månader sedan

Beställde en reservdel med lagerstatus ”skickas inom 24 timmar” eftersom jag hade bråttom att få igång bilen igen. 4 arbetsdagar senare är delen fortfarande inte skickad. Kundtjänst ger aldrig några besked. Tyvärr är det nästan alltid så här när man beställer från Skruvat.

Skruvat.se svarar:2025-06-19
Tack för ditt omdöme! Självklart inte roligt att höra om din upplevelse du haft när du handlat från oss. Givetvis vill vi på Skruvat att våra leveranser ska spegla de estimerade tider vi anger på vår hemsida, och beklagar att leveransen tagit längre tid än förväntat. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter på vår service så vi kan förbättra oss själva. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420

Om butiken

Skruvat.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.skruvat.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar

Organisationsnr: 556605-7336

Information hos allabolag.se