(500+)
Varning! Om du använder bilens reggnummer och får fram en del som enligt Skruvat ska passa och sen skickar de helt fel del, som inte passar alls, så får du själv betala returfrakten. Detta hände oss. Dessutom: försök inte ringa, de svarar ALDRIG. På mejl svarar de med sisådär 2-3 VECKORS svarstid. Handla inte här, jag lovar, det är inte värt det!
Bra smidigt lätt att hitta
Beställ inte, du kommer förlora pengar. Det är omöjligt att returnera varan om du skulle ångra dig.
Jag skrev in mitt regnummer och beställde tändstift. Mitt regnummer visades två gånger och jag trodde hemsidan visade tändstift som passade men på verkstaden upptäckte man att det var fel tändstift. Vid kontakt med kundtjänst uppger man att det är min skyldighet att kolla att det blir rätt. Telefontid för retur 60 minuter.
Asså, det är så pinsamt... beställde i maj. Efter en månad undrade jag vad som hade hänt. Efter påstötningar fick jag reda på att leveransen hade försvunnit under transport... Lika som alla andra upplever jag att kundservice är ett skämt. Att ringa kan man skita i. Svara på mejl, jo efter några dagar. Men nu till det allra viktigaste; leverans och betalning. Om inte leverans sker och köpet hävs, blåser Skruvat dig på pengarna.. Har nu i över en månad tjatat om att få tillbaka mina pengar utan resultat. Skruvat duckar, varför jag överväger en polisanmälan. Även fast Skruvat vet om att leveransen inte är levererad, skiter man i att meddela Qliro att beloppet ska återbetalas. ALDRIG MER SKRUVAT!
Som alla andra skriver ungefär. Vid orderläggning står 2-4 arbetsdagars leveranstid. Eftersom jag har bråttom var detta anledningen till att jag la min order hos Skruvat. Det lider ju inte direkt någon brist på konkurrenter. Idag idag har 4 arbetsdagar passerat och ordern är inte ens skickad. När jag försöker komma fram till kundservice är det omöjligt. Orimliga väntetider. Vi pratar timmar. Skruvat är stora, men kommer nog inte klara att hålla detta om de fortsätter på detta viset. Kolla alla kommentarer, alla säger samma sak. Omsätter man närmare en miljard, med 10% i resultat, då har man råd att ha en kundservice värd namnet. Se till att ordna upp detta så att ni får något annat änd usla betyd, från verifierade kunder som är förbannade på er för att ni skiter i dem.
helt orimlig svarstid om man försöker ringa 1 tim och 50 min då stod jag som nr 3 från början
Bra pris, långsam(mare) leveranstider & död kundtjänst. Renoverar bilar vilket innebär att köpa många delar över tid. Upplever att leveranserna tar längre tid för varje beställning men sällan varit missnöjd över grejorna, att det däremot är skruvats förtjänst är det inte i och med att de inte producerar grejorna jag köper och kompetensen att köpa rätt grejor ligger hos mig. Har varit med om en gång innan att ett par inre styrleder inte funnits i lager och då har de direkt återbetalat för dem och fortsatt beställningen. De inre styrlederna var här en väldigt vital del på min order då jag i princip beställde en hel framvagn. Hade då uppskattat att bli kontaktad och blivit tilldelad möjligheten att välja inre styrleder av ett annat fabrikat. Problemet med det är ju att jag inte kan få ihop biljäveln utan de inre styrlederna och att det sedermera tog en vecka till att få tag på inre styrleder för att skruva ihop bilen, försökte då komma i kontakt med kundtjänst men det lyckades jag absolut inte med trots att jag ringde flertalet gånger och mailade. Svaret på mailen kom flera veckor efter att beställningen kommit fram till mig, haha. Bra priser, på bra märken till bilarna. Men ha inte bråttom när du köper grejorna och dubbelkolla innan du köper grejorna så att det blir rätt för att komma i kontakt med kundtjänst kommer du inte. Kommer givetvis handla här igen men det finns mycket som kan bli bättre vilket hade gett en ofantligt mycket bättre upplevelse och konkurrenskraftig tjänst.
Varning – oseriöst företag som förhalar och ignorerar kunder Beställde baklyktor med löfte om snabb leverans. Fick en leveransbekräftelse – men därefter har ordern stått med “okänd status” i flera dagar. Jag har kontaktat Skruvat.se flera gånger via mejl, både för att få besked om leveransen och för att begära makulering av köpet. Inget svar. Inte ett enda livstecken. De marknadsför prisgaranti och bra kundservice, men det verkar vara rent lurendrejeri. Inga åtaganden hålls, de förhalar kommunikationen och ignorerar helt sina kunder. Att inte ens svara på upprepade mejl är djupt oseriöst och respektlöst. Jag kommer att anmäla dem till Konsumentverket och ARN. Rekommenderar starkt att du undviker att handla här.
Beställde en reservdel med lagerstatus ”skickas inom 24 timmar” eftersom jag hade bråttom att få igång bilen igen. 4 arbetsdagar senare är delen fortfarande inte skickad. Kundtjänst ger aldrig några besked. Tyvärr är det nästan alltid så här när man beställer från Skruvat.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.skruvat.seFullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar
Organisationsnr: 556605-7336
Information hos allabolag.se