3.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-01
Redigerades 2019-07-02
Bra priser
2019-06-20
Bra priser o reservdelar snabb leverans Hjälpsamma människor
2019-06-20
Snabbt o smidigt. Alltid bra priser.
2019-06-05
Redigerades 2019-06-16
Snabba leveranser och bra pris
2019-06-13
Bra sortiment . Bara lite väl långsam leveranstid . Annars mkt bra service.
2019-06-12
Ringde och gjorde en beställning på 10L olja, 2st olje filter, bromsar, mm, mm. Det tog drygt 3 veckor innan sakerna kom. Märkte att oljefiltren var för små. Så jag ringde upp och förklarade mitt dilemma. Och det bemötande jag fick av snorhyveln var inge trevlig atetyd. Har alltid beställt varor från skruvat. Sen måste jag säga att för det mesta av gångerna har det varit bra bemötande och bra hjälp har man fått. Men ett röt ägg får mig att fundera på att byta leverantör. Dröjer det 3 veckor igen då är det defenetivt byte. Sen med tanke på att det blivit fel med oljefiltren, så bad jag killen att se efter så det andra i beställningen var rätt. Då blev det jävligt jobbigt för han och han gnällde om att det kan ta 10 min men jag sa det är ju viktigt när jag lämnar bilen till verkstaden att jag har med rätt delar. Men han tyckte allt var jobbigt och tog tid. Byt jobb. Hadde jag hafft en sån i mitt företag skulle jag sparka han på en gång. Men ser man tillbaka och jag ska ge dom ett betyg om jag bortser denna grabb. Är 5 stjärnor max ger jag 4 stjänor⭐⭐⭐⭐
Skruvat.se svarar:2019-06-13
Hej, Jag vill börja med att tacka dig för ditt omdöme och tydligheten i vad som inträffat, detta kommer vi ta vidare och kontrollera närmare på. När det kommer till den långa leveranstiden på din beställning så är det svårt att säga exakt vad som inträffat då jag inte har ett ordernummer, men generellt så kan det orsakats av ett saldofel som inträffar då efterfrågan blir större än tillgängligheten. Självklart så skall vi som företag då informera kunden om detta med ett nytt uppskattat datum för när produkterna är åter i lager för att sedan skickas vidare ut till dig. Om det är så att ingen information gällande nytt datum blivit informerat vidare till dig så beklagar jag verkligen för detta, eftersom det skall vara en rutin att kunden alltid informeras så att man kan ta ställning ifall man skall köpa det exempelvis lokalt. Jag hoppas att du stannar kvar hos oss som kund och jag kan rekommendera dig, trotts din upplevelse, att ringa tillbaka till våran kundservice för vidare hjälp i ärendet. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Fredrik Skruvat.se Tel: 08 - 120 20 420
2019-03-27
Redigerades 2019-06-11
ensampojken(10 omdömen)
Uppdatering 11/6-19: Tänkte bara dra av fem stjärnor då Skruvat.se tycker det är fullt rimligt att dela mina kontaktuppgifter med andra företag, bl.a. Sensor Alarm, som börjar spamma min e-mail med deras skit. Kommer av den anledningen aldrig mer lägga en beställning här. Det är 2019, GDPR finns till av en anledning, och ni struntar ändå i era kunders integritet? Det är bedrövligt. Jag tar allvarligt på sådana här överträdelser. Köpte Loctite 243. Beställde på en lördag och hade varan i handen på följande onsdag. Har inte kollat på övriga sortimentet men på just Loctite är de billigast. Lite dyr frakt kanske, 49kr på en vara (5ml tub) för 89kr, men men. Snabbt gick det och fick rätt vara, kan inte klaga!
Skruvat.se svarar:2019-06-12
Hej, Beklagar att du upplevt en negativ upplevelse, självklart så tar vi detta vidare för förbättring i framtiden. Vi struntar absolut inte i kundens integritet och information gällande våra samarbetspartners finner du i våra användarvillkor, (Punkt 2). Användarvillkor är något som accepteras vid registrering/beställning ifrån oss. Vi vill såklart hjälpa dig att ta bort dina uppgifter för erbjudanden av tredje part, men för att kunna göra detta så rekommenderar jag dig att kontakta våran kundservice. Våran kundservice kan även ta bort ytterligare information/konto gällande lagen om GDPR om så önskas. Ha en fortsatt trevlig dag! Skruvat.se Tel: 08 - 120 20 420
2019-06-11
S
Saba(1 omdöme)
Sökte bromsbelägg med min regnr och valde då dessa artikel: 34717 och enligt beskrivningen så passar dom bla min ix35 men när jag fick dom så var dom helt fel. Kontaktade kundtjänst så då säger att man måste ringa in för att bekräfta att det är rätt, vilket skitsnack. Det var nog det sämsta ursäkt jag har hört. Set hela slutade att jag fick betala för retur och påminnelse, vilket skämt företag. Handla aldrig hos dessa clowner. Alla där verkar inte riktigt veta vad dom sysslar med och borde definitivt inte driva företag. Har kontaktat konsumentverket för hjälp att få tillbaka pengarna jag betalade till dessa clowner. Skruvade det är vad dom borde heta.
Skruvat.se svarar:2019-06-12
Hej, Beklagar att du upplevt en negativ köpupplevelse hos oss, vi kommer självklart ta detta vidare för att bättra oss i framtiden. Som en ytterligare förklaring vad som orsakat detta finner du nedan. En bilmodell har flertalet olika utrustningsvarianter och produktionsserier, detta betyder att det finns olika varianter av produkter som tillhör samma bilmodell. I detta fallet så är det så att dom belägg du beställt passar din bilmodell, men dom tillhör en annan utrustningsvarianter eller produktionsserier som finns på din bilmodell. För att lättast kunna avgöra exakt vilken du skall ha är att kontrollera produktinformationen vi skriver på samtliga produkter via hemsidan, alternativt att ringa in till oss för att få den hjälpen. Vanligtvis så är det väldigt lätt att finna rätt del via våran hemsida, men i vissa fall som denna gången så fanns det tyvärr flertalet varianter som tillhörde din bilmodell. Vi beklagar för det inträffade. Har du fler frågor eller funderingar så får du gärna ta kontakt med våran kundservice via telefon eller mail. Ha en fortsatt trevlig dag! Skruvat.se Tel: 08 - 120 20 420
2019-06-10
Funkar skitbra
2019-06-04
Redigerades 2019-06-05
Lätt att hitta delar och beställa!
2019-06-04
M
Mattias(1 omdöme)
Jag beställde en bildel för över 2 veckor sen inför en ombesiktning och delen fanns i lager och skulle leveras 1-2 dagar. Men sen gjorde jag missen och beställde ytterligare en vara, några klistermärken. Efter jag beställt och betalt så fick jag ett mail från skruvat att hela min order kommer hållas kvar i 2 veckor i väntan på att klistermärket kommer till dom. Så vill ni vara säker på att få er beställning i tid köp endast en vara annars kan ni inte vara säker när ni får den. Nu har det gått över 2 veckor och delarna är fortfarande inte skickad och snart får jag körförbud då delarna hålls gisslan i väntan på ett klistermärke som jag upprepade gånger skrivit och bett att dom kan kasta (då det är betalt o klart) när det kommer bara dom skickar delarna, men nej dom vägrar.
Skruvat.se svarar:2019-06-10
Hej Mattias, Beklagar för det inträffade, inte kul att läsa. Anledningen till att en order blir restnoterad är ibland svår att svara på, många gånger så handlar det om att efterfrågan är större än utbudet. Självklart så vill vi att du skall få samtliga delar du beställt och därför har vi lagt in en beställning på den restnoterade produkten. Om du önskar att vi dellevererar din beställning så rekommenderar jag dig att kontakta våran kundservice som hjälper dig med samtliga ärenden. Ha en fortsatt trevlig dag! Skruvat.se Tel: 08 120 20 420
2019-05-31
29:- för att betala med Paypal?
Skruvat.se svarar:2019-06-03
Hej, Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss så att vi alltid kan förbättra oss mot kunder. Om du inte vill betala med Paypal så har vi fler betalningsalternativ där det inte tillkommer några avgifter. Några betalsätt är till exempel Swish, Kortbetalning, Direktbetalning. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Fredrik Skruvat.se Tel: 08 - 120 20 420
2019-05-28
Bra och kunnig kundservice!
2019-05-27
J
Jonas(1 omdöme)
Slog in regnumret, fanns två olika storlekar på drivknut till min bil. Köpte båda, skickades från olika lager och fick vänta 5 dagar. Plockade bort den gamla och började jämföra, tyvärr hade skruvat.se skickat 2 likadana i fel storlek. Nu står bilen där den står.
Skruvat.se svarar:2019-05-28
Hej Jonas, Beklagar för det inträffade, det låter inte alls roligt! Jag rekommenderar att du tar kontakt med våran kundservice som hjälper dig med detta så att vi kan lösa det på ett snabbt och effektivt sätt till dig. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Fredrik Skruvat.se Tel: 08 - 120 20 420
2019-05-24
Ni är bra bäst, men varför dela upp beställningen på två försändelser då ant. tändstift inte fanns tillgängligt. Jag kan vänta 4 dagar, så skickar ni allt i en försändelse!! Stå sparar ni några kronor och jag är fortfarande ”nöjd kan”. Tack Lars
Sida 1