Prisjakt
Annons
Skruvat.se
  • Bra priser
  • Snabb leverans
  • Stort utbud
1.8Dålig
38 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

D
Dante-San
85 omdömen
Usel17 dagar sedan

Motorras efter 1.5 mil efter oljebyte med olja från Skruvat.se Cybermåndag kod som ej fungerar att kombinera med rabatter samtidigt som de är 5% rabatt på hela hemsidan så rabattkod ej går att nyttja. Maila en support fråga i måndags om en beställning, 5 dagar senare och fortfarande inte fått svar. Samma beställning hade 2-4 dagar leveranstid i måndags vid beställning och har idag inte skickats så nu måste jag köpa mycket dyrare delar lokalt och måste säkert behöva betala dyra returfrakter för de när de väl kommer för deras värdelösa support svara ju aldrig.

T
Tripl3
2 omdömen
Usel18 dagar sedan

Helt värdelöst. Förvirrande hemsida, visar resultat som ej är relevanta för min bil. Resultat = man beställer fel del. Oerhört långsam support som dessutom har en dryg ton på mail. Nej tack!

Skruvat.se svarar:2025-12-11
Tack för ditt omdöme! Det är väldigt tråkigt att läsa att delen inte passade på din bil! Vid köp av reservdelar eller tillbehör till sin bil, så kan vi dessvärre inte se vad som sitter i er bil på detaljnivå genom registreringsnumret, då tillverkaren kan ha haft brytpunkter på den specifika produkten och ändrat den därefter eller att man har gjort egna tillval. På grund av detta så rekommenderar vi våra kunder att beakta specifikationerna som står utskrivna på produktsidan och jämföra med dem. Vi uppskattar din feedback och önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se
o
oberg_felix
1 omdöme
Usel18 dagar sedan

Lång leveranstid, skadad produkt som kundtjänsten vägrar ersätta

Skruvat.se svarar:2025-12-11
Tack för ditt omdöme! Mycket tråkigt att höra om din köpupplevelse. Givetvis ska man som kund kunna förvänta sig att ens beställda delar är hela och redo att användas vid leverans, och vi beklagar det inträffade. Eftersom jag inte kan se din order eller ärendehistorik kan jag inte se varför ditt ersättningsanspråk nekats. Vi hänvisar främst till våra köpvillkor när vi tar beslut i reklamationsärenden, så såvida du ej fått en utförlig förklaring till varför ärendet nekats rekommenderar vi att du läser villkoren för köpet. Vi uppskattar att du lämnat dina synpunkter på vår service då din åsikt är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se
k
k6krgp4vm5
1 omdöme
Usel18 dagar sedan

Leveranstiden är extremt dålig. Fick avisering om att produkten jag beställt lämnat deras lagerför 2 dagar sedan. Men fraktbolaget har ännu inte fått paketet.

Skruvat.se svarar:2025-12-11
Tack för ditt omdöme! Tråkigt att leveranstiden inte motsvarat dina förväntningar. När en order skickas från vårt lager så fraktas den med ett annat fraktbolag till transportören terminal, och kan därför inte spåras på sändningsnumret du fått de första dagarna. När transportören skannat godset kommer du se en uppdatering i spårningen. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna feedback då din åsikt är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se
d
deks_i
2 omdömen
Usel20 dagar sedan

Undvik att handla på skruvat välj heller annat företag.....kanske autodoc eller liknande.Handlade här förra veckan inget svar på mejlet trots tjat ingen svar på luren trots telefontid 9-12. Ingen spårning på produkterna eller bekräftelse på de är skickade hopplöst. Gulligt att ni svara med auto svar på alla med negativa kommentarer här istället för att lägga ner fokus på kundservicen och det falska tryggheten med erat telefon ta bort nummret ni har ju ändå linjerna avstängda. Och nej tack vill ha erat auto svar bekräftelse vad tråkigt eller synd.... Eller att ni har högt tryck för det är rent av sagt b s***t och det vet vi alla som handlar.....

Skruvat.se svarar:2025-12-11
Tack för ditt omdöme! Mycket beklagligt att höra om din köpupplevelse. Spårningsinformation skickas till dig i samband med att sändningsnummer skapas hos transportör. Det kan ta upp till 3 dagar innan spårningen uppdateras, vilket beror på att frakten mellan vårt lager till transportörens terminal skickas med annat fraktbolag. Just nu är det många som kontaktar oss, vilket dessvärre påverkar hanteringstiden av inkommande mailärenden och orsaka längre telefonköer. Hanteringstiden är något vi ständigt jobbar för att korta ner och är mycket ledsna för besväret detta orsakat dig. Vi uppskattar att du lämnat feedback och önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se
M
Martin Nilson
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Lovar en massa rabatter som inte fungerar. Kundtjänst svarar inte på mejl heller.

Skruvat.se svarar:2025-11-10
Tack för ditt omdöme! Väldigt tråkigt att du behövt vänta på återkoppling i ditt ärende. Vi jobbar ständigt för att svarstiderna på mail ska vara så korta som möjligt, så att de flesta ärendena vi får in löses inom 24 timmar. Just nu upplever vi högre volymer vilket dessvärre påverkar hanteringstiden, och vi beklagar detta. Givetvis låter det inte heller bra att du fått en rabattkod som inte fungerat. I de fall som kampanjer inte följer med på en order så kan vi lägga till detta i efterhand. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna feedback då din åsikt är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se 08-120 20 420
p
Dålig2 månader sedan

Skickar fel vara , Lång svarstid . Annan vara skriven leveranstid 2-4 dagar , hamnade på ca en månad . Känns inte direkt seriösas i branschen. Köp av någon annan .

Skruvat.se svarar:2025-10-14
Tack för ditt omdöme! Givetvis mycket beklagligt att leveranstiden blev längre än förväntat. Självklart vill vi på Skruvat att våra produkter ska levereras i enlighet med beräknade leveranstider som anges på vår hemsida. Vi beklagar att detta ej skett vad gäller din order. Vi tar din feedback vidare internt då våra kunders åsikt är viktig för oss. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna sina synpunkter och önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning, Sara Skruvat.se 08-120 20 420
M
Mandats Kista
2 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Snabbt, billigt och bra!

Skruvat.se svarar:2025-09-29
Tack för ditt omdöme! Vi blir mycket glada över att höra att du haft en positiv köpupplevelse. Vi strävar ständigt efter att hela processen från beställning till leverans ska vara så smidig som möjligt för våra kunder, och uppskattar att du lämnat dina synpunkter på vår service. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
t
toptoppen
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Jag har beställt en ac kondensorn. De skickade en begagnad med skadat förpackning. Så kommer kondensorn helt skadat med svarta fläckar från smutsiga händer. Jag skrev reklamation och returnerade kondensorn tillbaka till Skruvat. Det gick ut redan två månader. Ingen svar. Ingen återbetalning. Trots att jag bevisade deras fel med videon https://youtu.be/vY7GLWrL2ms?si=OBt0yoniA5Sb9zHt Jag kommer aldrig köpa varor hos Skruvat trots att de har minsta pris.

Skruvat.se svarar:2025-09-29
Tack för ditt omdöme! Verkligen tråkigt att höra att du mottagit varor som skadats. Givetvis ska man som kund kunna förvänta sig att produkterna vi skickar levereras hela och är ordentligt paketerade för att klara frakten. Vi beklagar djupt den upplevelse du haft när du handlat från oss. Dessvärre kan jag inte se ditt ärende då jag saknar dina orderdetaljer, och kan därmed inte svara på varför besked i reklamationen dröjt. Det kan vara så att vi har tagit ärendet vidare till leverantör, och återkommer till dig så snart vi fått ett beslut från dem. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna feedback så vi kan se över våra brister och förbättra vår service inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420
v
veinehagen
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Beställde och betalade 9 september och har ännu inte sett något om min beställning. Kan inte ens hitta den på mina sidor på skruvat? Har aldrig varit något strul tidigare så undrar självklart vad som hänt med min beställning?

Skruvat.se svarar:2025-09-17
Tack för ditt omdöme! Väldigt tråkigt att du fått vänta på besked om din beställning. Vi på Skruvat avser att hela processen från beställning till leverans ska ske så smidigt som möjligt, och ifall något skulle orsaka försening att du som kund blir informerad om detta. Tyvärr har jag inte din orderinformation och kan därför inte se om något hänt med din beställning. Om du kontrollerat att estimerad leveranstid överskridits så rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice så kan vi undersöka status på din order. Vi uppskattar att du lämnat dina synpunkter på vår service så vi kan se över våra brister samt förbättra oss inför framtiden. Med vänlig hälsning, Ninni Skruvat.se 08-120 20 420

Om butiken

Skruvat.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.skruvat.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: AB Skruvat Reservdelar

Organisationsnr: 556605-7336

Information hos allabolag.se