30 dagars öppet köp
Fraktfritt vid köp över 1000kr
Allt i lager, Skickas inom 24h

http://www.24.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 26 år sedan
(data från 2017-12-17)
Detaljerad information 24.se har fått betyget (8.64)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Snabba leveranser.
    Men supporten är inte nå vidare.
    Fick fel produkt när jag beställde sist (gjord för kinesiska marknaden och enklare än den jag beställde).
    10dagars mailkonversation men ännu ingen lösning.
    Betyget kan komma att ändras om dom löser det på ett bra sätt.
  • Utmärkt
    4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag är nästan alltid toppennöjd med beställningar till er. Oftast levereras varorna två dagar efter jag beställt dem. Nu tog det faktiskt dem dubbla tiden! Fast det skriver ni också stort, så det kan man inte missa. Att nu när ni nästan översvämmas av beställningar tar det 3-5 dagar, så det är inget klagomål. Utan borde i rättskipande hand, stå skrivet under positiva egenskaper då min väntan endast blev fyra dagar. Och beställningen handlade om nio olika varor. Som sagt‼️ Jag och min familj har endast positiva saker att säga om ert företag, ert arbetssätt, ert bemötande av kunder och till slut era varor och priser. Å jag arbetar INTE för 24❗️Utan är en vanlig kund dom är jäkligt nöjd‼️👍☺️/Björne
  • Ganska dålig
    5 dagar sedan
    Köpt ersättningsskärm och ny hemknapp till iPhone 5S. Båda delarna håller låg kvalitet, och fungerar inte som tänkt (drar mer ström, proximity sensor funkar inte).
    Undvik att köpa reservdelar till din iPhone här.
  • Hej.

    Tråkigt att du inte är nöjd med dina produkter.
    Kontakta oss på e-mail: support@24.se, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Usel
    5 dagar sedan
    Citerar mitt sista mail till er: Detta gäller en Produkt för Apple (Lightning to USB 3 Camera adapter)

    Och eftersom ni skickar en vara som inte är orginal såsom denne så slutade detta med att varan inte funkade propert jag hade kollat på internet att denna skulle klara köra ett midiklaviatur till läsplattan utan att få upp medelandet att enheten drar för mycket ström (Trots att jag hade extern ström till midiklaviaturen) så detta kan inte vara en orginalkomponent från Apple att ni då kräver av mig att jag skall betala både returfrakten av denna produkt samt att jag inte får tillbaks pengarna för frakten till mig så kommer detta leda till att jag behåller produkten samt SLUTAR HANDLA AV ER I FORTSÄTTNINGEN. Dessutom kommer jag att lägga mitt betyg på prisjakt så lågt att det bara skriker om det. Dessutom tar det mer en 3 jävla dagar för er att f¨ett svar är helt åt helvette jävla luredrejeri företag
  • Usel
    7 dagar sedan
    Jag beställde en Sony laddare, men fick en billig kinesisk kopia som fungerade inte. Ville skicka tillbaka, men det stod ingen returadress på följesedeln. Jag kontaktade kundservice, och fick veta att de vill att jag returnerar som Företagspaket - som skulle ha kostat mig lika mycket som själva varan. Så jag valde att skicka varan som jag fick den: som varubrev. Nu hävdar de att den har inte kommit fram. Jag skulle ha gjort detsamma! Mitt råd till er köpare: om ni får nån billig kinesisk s*** istället för vad ni har beställt, skicka inte tillbaka, utan säg bara att den kom inte fram. Det är uppenbarligen så 24.se gör!
  • Hej.

    Är det reklamation det handlar om så ska vi stå för returen, men då måste man kontakta oss innan man skickar in den.
    Men är det ångerköp så står köparen för frakten, och man väljer själv hur man vill skicka in den.

    Returhanteringen tar ca 3-4 veckor för tillfället, så det kan vara så att den har kommit till oss, men ännu inte hunnit bli behandlad.

    Har du fler frågor så kontakta oss på e-post: support@24.se om du har fler frågor.

  • Usel
    8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    De marknadsförde en produkt som original, och skickade sedan en använd produkt i bubbelplast. Riktiga skojare.
  • Usel
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning Leverans
    De sämsta jag har varit med om tar en jävla tid å få de man har beställt
  • Hej.

    Vi ber om ursäkt att du inte har fått din order än.
    Kontakta oss på e-mail: support@24.se, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Snabb leverans bra produkt
  • Knappt godkänd
    23 dagar sedan
    + Bra priser
    + Snabb leverans

    Men när du har problem.

    - Nästan obefintlig kundservice.
    - Svara inte telefon.
    - Tar mer än 2 arbetsdagar innan dom svarar på mail.
  • Usel
    1 månad sedan
    Råkade göra en felbeställning. Skickade ett mejl en liten stund efter att avbryta den. Ändå fick jag ett mejl nästa dag om att den kommer levereras.

    Det står på hemsidan att kundservice är öppet från klockan 10, men när man ringer så säger de att den öppnar klockan 13.

    Detta gör att jag inte kan få dem att avbryta min beställning innan utskick, då jag dels inte kan nå dem per telefon och då de verkar bry sig om mitt mejl (Trots att jag skrivit BRÅDSKANDE med stora bokstäver i ämnesraden för att de ska förstå det)

    Inte heller har de någon tjänst på sin hemsida där man själv kan avbryta sin beställning.

    De saknar dessutom livechat, vilket skulle vara ett bra komplement om man inte har sina telefoner öppna.

    Detta är ohållbart när man är ett e-handelsbolag som skickar ut varor. Man måste kunna avbryta sin order utan att behöva stöta på massa krångel och man måste kunna nå kundservice för brådskande saker.

    Nu får jag som kund betala frakt och bemöda mig med att skicka tillbaka de varor jag inte vill ha.

    När jag väl får den varan jag beställt, tänker jag att jag ändå behåller den. Det var en laddsladd för compaq 610 enligt hemsidan och enligt leveransbekräftelsen samt följesedeln.

    Jag har en compaq 610 och försökte använda denna laddsladd, men som gärdden på moset med allt strul, så passar inte sladden. Jag mejlar dem om det och möts av ett nonchalant svar om att jag ska lägga den på postlådan och skicka tillbaka den.

    1. Den får inte ens plats i postlådan.
    2. Jag vill gärna ha en förklaring till varför det står fel info på hemsidan, fel info på följesedeln och varför de skickat ut fel produkt till mig.

    Men nej, ingen förklaring överhuvudtaget och ingen förklaring av vad som händer om jag skickar tillbaka den.

    Ingen återbetalning eller ny produkt har man pratat om.

    Riktigt, riktigt, riktigt dåligt.

    Inte precis en upplevelse jag uppskattar som förstagångskund på detta företag som inte värdesätter kundservice. Nej, ohållbart och skulle aldrig beställa eller rekommendera någon att beställa härifrån.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Att jag hittade min vara här i Sverige och inte i nån annan sajt som skickar inte produkten till Stockholm
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Tack för snabb leverans . Så 1:a klasSigtuna paketerat. Vilka underbara kryddor..Här ska lagas mat o frossar i 1:a Klassens Kryddor. Härligt. Mycket bra priser och ett generöst sortiment. Kommer absolut att fortsätta att beställa av er och även rekommendera er till vänner. Stort Tack👍👍👍
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Väldigt nöjd
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    Produkten fungerar inte ens
  • Hej.

    Kontakta oss på e-mail: support@24.se eller Telefon: +46480-780000, Måndag-Fredag kl 13-17, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra, endast postgironumret som var svårt att hitta. För liten text.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    snabb leverans
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    jag har inte fått min leverans man kan inte ens få tag i dem
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Hastighet och Priser
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    :1772742 is order is almost a month n I didn’t receive anything
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans Retur
    I ångerrätten ingår inte returfrakt, vilket gör att tyngre varor inte är lönt att returnera.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snabbt, enkelt och prisvärt!
  • Dålig
    2 mån sedan
    beställde 2 batterier genom CDON, tog en månad att få hem trotts att dom fans i lager.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och bra helt nöjd.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och enkel beställning, förra gången jag gjorde en beställning fick jag varan inom två dagar!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabba bra kvalitet och pris!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans mot faktura och prismässigt mycket fördelaktigt för hela paketet inkl.frakten ! Absolut inget att anmärka på och är "Helnöjd" Vh. Cotte i Norrköping.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra grejor och jättesnabb leverans
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lång leveranstid .Har väntat en vecka och väntar fortfarande?
  • Hej.

    Vi ber om ursäkt att du inte har fått din order än.
    Kontakta oss på e-mail: support@24.se eller Telefon: +46480-780000, Måndag-Fredag kl 10-17, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Bra pris snabb leverans
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställt sd kort två gånger. Leverans inom tre dagar. Nöjd!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans, ingen frakt och billigast på nätet
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    *Enkelt att genomföra köp,inga krångligheter.
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Man får erbjudanden via mejl. Då går man på deras sida: 24.se och under tidspress ska lägga en beställning. När man väl kommer fram till kassan, får man besked, att man inte beviljas köp mot faktura??? När man ringer dem, säger de, att det är ngn anmärkning från deras kreditupplysningsbyrå. Då får man göra köp med direktbetalning: VISA- eller annat kort! Om igen till kassan..... De har ngn kreditupplysningsbyrå som har felaktiga uppgifter om en, urgamla och så ska man själv göra upp med denna resp. byrån. Under bältet taget.
    Sedan (då jag köpt saker ett antal gånger från dem) när varorna kommer, är det små lappar med instr. på engelska eller inga alls!!! Jag gjorde mitt köp sista gången idag. Blev väldigt upprörd när jag fick göra om hela kassan och betala med mitt betalkort direkt! Ville ha faktura p.g.a. att det står klart och tydligt uppräknat vad man har köpt men köper man mot sitt kort, är det endast en "dålig" följesedel som kommer.
    VARNAR ANDRA FÖR DETTA POSTORDERFÖRETAG.
    HOPPAS ATT DE LÄSER DETTA OCH BÄTTRAR SIG.
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Man får erbjudanden via mejl. Då går man på deras sida: 24.se och under tidspress ska lägga en beställning. När man väl kommer fram till kassan, får man besked, att man inte beviljas köp mot faktura??? När man ringer dem, säger de, att det är ngn anmärkning från deras kreditupplysningsbyrå. Då får man göra köp med direktbetalning: VISA- eller annat kort! Om igen till kassan..... De har ngn kreditupplysningsbyrå som har felaktiga uppgifter om en, urgamla och så ska man själv göra upp med denna resp. byrån. Under bältet taget.
    Sedan (då jag köpt saker ett antal gånger från dem) när varorna kommer, är det små lappar med instr. på engelska eller inga alls!!! Jag gjorde mitt köp sista gången idag. Blev väldigt upprörd när jag fick göra om hela kassan och betala med mitt betalkort direkt! Ville ha faktura p.g.a. att det står klart och tydligt uppräknat vad man har köpt men köper man mot sitt kort, är det endast en "dålig" följesedel som kommer.
    VARNAR ANDRA FÖR DETTA POSTORDERFÖRETAG.
    HOPPAS ATT DE LÄSER DETTA OCH BÄTTRAR SIG.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Gick snabbt trots att posten använde fel adress
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    24.se var bra förut.... men nu verkar de inte bry sig längre. Senaste leveransen fick jag en totalt annan vara (mycket billigare) än den jag beställde och dessutom var den trasig. Har inte beställt sedan dess men tänkte ge dem en ny chans och gjorde en beställning för 2 dagar sedan som FORTFARANDE inte har skickats ut från lagret trots att det stod på hemsidan att den skulle skickas ut samma dag som beställningen gjordes. Hemskt att ni har börjat behandla kunder på det viset. Ska det ta lika lång tid som att beställa från Kina, varför ska man då beställa från 24.se?
  • Hej.

    Vi ber om ursäkt att du inte har fått din order än.
    Kontakta oss på e-mail: support@24.se eller Telefon: +46480-780000, Måndag-Fredag kl 13-17, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Bra
    4 mån sedan
    Beställning
    det är lätt att hitta vad man önska och det är ganska bra priser på varorna
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Supersnabb leverans!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans.
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    After waiting 50 days for delivery of a product (laptop adaptor ordered on June 26) which was supposed to be delivered in 2-5 days as per 24.se at that time; and 4 auto-mailers mentioning 'Dina artiklar är fortfarande slut i lager'; when I asked 24.se to confirm the date when I should expect my product to be delivered, I got below response.

    --- Response from 24.se----------

    It should be in stock around 18/8.

    We cant do much about it, if the delivery is delayed from our supplier.

    If you don’t want to wait, we can cancel the product and do a refund, its up to you.

    ----------My comments below-------------------

    When the customer has been waiting for a product for 50 days (now 53), the customer expects the seller to be more proactive (not just sending auto mailers) and sensitive to customer needs. I have not been able to use my laptop for 50 days.

    In any case, I wouldn't have expected a rude mail from your support giving an 'around' date for delivery & blaming your supplier. Please be more considerate to your customer's needs & atleast have some level of commitment to customer service.
  • Hi.

    We are sorry for the long delay, but we cant do anything if the delivery is delayed to us, we cant manufacture the product ourselfes and send it to you.

    We have offered to cancel the order and do a refund, so you can purchase the item elsewhere, so you dont have to wait any longer.

    The automatic emails are just that, automatic, they are sent to update the customer if there is a delay or something with the order, its for your benefit, not ours.

    Regards 24.se

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Gratis frakt är en plusfactor som saknas
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra sortiment till vettiga priser!
  • Bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Bra priser, lång leveranstid.

    Har beställt ett par gånger från 24.se och varit samma sak alla gånger, lång leveranstid.

    Sist nu beställde jag nya toner till min skrivare, beställde strax efter lunch. De fanns i lager och skulle skickad direkt.

    Måndag, la beställning 12.14. Ingenting händer.
    Tisdag, ingenting händer
    Onsdag, får mail att frakt är bokad med schenker.
    Torsdag, schenker har börjat att frakta mitt paket.
    Fredag, schenker transporterar, väntar...
    Lördag, väntar...
    Söndag, väntar....
    Måndag, paket framme!

    Så jag tycker att de är lite som att beställa från Asien, låga priser fast lång leveranstid.
  • Bra
    4 mån sedan
    Tog lite tid med leveransen. Lite mer info om produkterna önskas.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det är säkert och smidigt att handla. Leveransen är också bra.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Retur
    Väldigt nöjd
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Superdålig kvalitet på produkten, den gick sönder omgående. Magneterna höll inte och lossnade direkt. Köp ej, rent skräp!
  • Hej.

    Tråktigt att du inte är nöjd med din produkt.
    Kontakta oss på e-mail: support@24.se eller Telefon: +46480-780000, Måndag-Fredag kl 13-17, så ska vi hjälpa dig.

    Hälsningar 24.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Retur
    Ena varan fungerade inte. Man krediterade varupriset utan diskussion men kunde krediterat halva frakten då två olika artiklar köptes. Man fick ju en ny frakt att betala då varan ej fanns kvar i sortimentet och fick köpas på annaat håll. Det framgick vid köpet att ena varan, ett batteri tydligen var begagnat. Om man nu säljer borde varan kontrollerats ordentligt.
    Varan beställde 15 april 2017 kom ca 17 april och reklamerades den 27 juli 2017
    Kortbetalningen fungerade bra, även krediteringen som sådan. Föredrar dock att få allt reglerat via Klarna. Har man handlat denna vägen slipper man ev kort- och leveranskrångel och annat samt man bet Klarna inom 14 dagar.

    Tidigare köp hos 24,se har fungerat bra. Men bäst och billigast vinner!!

    Att ytterligare gräva ned sig i frågor om hur varan levererades för X antal månader sedan, april troligen, är mer eller mindre relevant. Det som nu gäller är att 24,se gjort bort sig - levererat en vara som inte fungerar.
    Något nytt köp har inte skett sedan tidigare i år - april. Juli är en reklamation,
    Får inte in reklamation i rutan ovan.
    Och att det hela gällde ett batteri till en Ericsson mobil.
  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Sämsta stället jag besökt! Bara problem med dom. Aldrig mer dom igen!

Internationella omdömen

(3.00) 1 omdöme24.se från våra medlemmar i Norge Översätt till svenska.