
(500+)
Informationen om returer är otydlig, särskilt när en vara blivit felbeställd eller inte passar. Dessutom står kunden alltid för fraktkostnaden – både vid köp och vid retur – vilket inte framgår tillräckligt tydligt. När problemet väl uppstod erbjöds en så kallad goodwill-lösning som i praktiken inte fungerade. Därefter valde företaget att gömma sig bakom att ärendet ”är avslutat” från deras sida, istället för att ta ansvar och faktiskt hjälpa kunden. Om detta är den service och affärsanda de vill stå för är det djupt bekymmersamt. Rent ut sagt katastrofal kundhantering och helt under all kritik.
Dom tar god tid på sig med att skicka det jag har köpt, och dom skickar tydligen inte med spårning..
Vilket företag behöver 5-7 arbetsdagar för att slå in ett paket och påbörja leveransen så man får ett trackingnummer !
Jag blir glad om paketet hamnar i min postlåda. MVH/Göran J
Det är bara bra man hittar det man söker och till riktigt bra priser
Det var lite svårare att googla fram att ni hade den vara jag sökte. Ni fanns inte med på prisjakt.se. Jag fick googla/söka på min vara 3 eller 4 gånger innan ni kom upp där ni var billig på den varan jag sökte. Att beställa en vara var det vanliga.
Supersmidigt och bra priser, utbud och upplevelse!
Bra sida som är lätt att hitta på och bra priser 👍
Hårtork och kaffemaskin, bland annat
Valde 24.se för att de marknadsförde 1-2 dagar leveranstid och jag var i akut behov av en reservdel. De var inte billigast men skulle vara snabbast. Efter en dag fick jag ordererkönnande med info om att det skulle skickas samma dag eller dagen efter beställning, men att i vissa perioder skulle det kunna vara 3-5 dagars leveranstid. Två dagar senare fick jag meddelande om att ordern var färdig att skickas (ej skickad). Detta rör sig om två små detaljer som ryms i ett kuvert. Vi får se om de kommer något nästa vecka…

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: 24 SE Sverige AB
Organisationsnr: 556444-4593
Information hos allabolag.se