(500+)
Beställde ett batteri till min JBL högtalare för över en månad sedan trots att det stod att det fanns i lagret. Hänvisade sedan till ”fjärrlager” dvs i Kina! Efter kontakt med support får jag besked att just nu tillverkas mitt batteri! Vilket sk..snack! Säger att batteriet ska vara i lagret inom 3 dagar. Bett om återbetalning och om den inte kommer in kommer jag att anmäla de för bedrägeri hos polisen samt hos ARN.
Uruselt, vilseledande produktinformation. Ej serviceinriktad kundtjänst som tar ansvar. Varför saluför man ens hörlurar med tråd som kräver bluetooth? Vill man ha bluetooth köper man trådlösa..
snabbt och bra, bra leverans lätt att hitta
Snabbt och enkelt att beställa
Enkelt, smidigt och prisvärda prylar!
Det är bra och smidigt, mycket av det jag har behövt har jag lätt hittat här för ett rimligt pris
Fruktansvärd kundtjänst. Gjorde en felbeställning men fick bara meddelandet att det redan var skickat och skulle kosta 69:- att returnera. Aldrig 24.se igen.
Jag fick en rabattkod på 50:- att använda när jag beställde varor. Det fanns ingenstans att ange den i kassan! Jag skickade genast en förfrågan ( i söndags) som de inte besvarat ännu! Annars hade de fått högsta betyg!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.24.seFullständigt firmanamn: 24 se Sverige AB
Organisationsnr: 556444-4593
Information hos allabolag.se