Prisjakt

Chrillelille

Medlem sen 2010-11-03
6
Bidrag
1
Hjälpsamröster
ComputerSalg
Utmärkt
(500+)
C
Chrillelille
6 omdömen
Utmärkt13 dagar sedan

Allt gick som planerat. Varan fanns oå distanslager och kom efter 2-3 veckor. Klarna fixade avbetalningen.

Proshop
Utmärkt
(500+)
C
Chrillelille
6 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Iom att det finns otroligt många bra fysiska spel till Switch så är det toppen att kunna beställa 3 st på en gång och därmed få gratis frakt (över 1000kr) på butiken som oftast redan är billigast. Packningen tog lite tid dock så iom att detta är från Danmark så tog det 9 dagar från en söndag. För det priset är det dock något jag kan leva med, men bra att ha i åtanke.

BRL Electronics
Utmärkt
(500+)
C
Chrillelille
6 omdömen
Utmärkt6 år sedan

Snabba, välemballerat och funkar kanon, tack

Webhallen
Utmärkt
(500+)
C
Chrillelille
6 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Beställde en dyr Asus skärm som jag inte hade pengar till insåg jag 3v senare pga sjukskrivning. Jag tänkte det är lungt Webhallen om någon med gott ryckte har garanterat 30 dagars öppet köp. Jag skrev till dem att jag var häpen då det på webbsidan står att de hänvisar till tvåveckors ångerrättslagen istället för öppet köp. De erbjuder inte ens byte. Jag beställde i samma veva en annan sak på I-net, sen vänta jag och väntade, idag kom det ett sms 12 h inpå en vardagsnatt/morgon. Inet skrev att jag kan hämta varan redan nu på posten. Webhallen hade inte ens svarat än. När webhallen sen svarade så stod det såhär: "Hej, Jag är nog inte riktigt med på resonemanget här tyvärr Vi följer givetvis lagen om ångerrätt på 14 dagar för distansköp. Man godkänner de villkor vi har i och med att man slutför en order hos oss, och ingenstans på våran hemsida står det något om att vi ska erbjuda 30 dagars ånger- eller bytesrätt. Det är inte heller något som vi på en kunds förfrågan kan erbjuda undantag för som goodwill. Om jag har missat någon relevant aspekt i ditt mail ber jag om ursäkt. Återkom i så fall med en mer utförlig förklaring av hur vi ska ha agerat felaktigt. Jag kan nämligen hur jag än försöker inte se hur vi ska ha lurat dig i det här fallet. Med vänliga hälsningar / Kind regards" Jag hade i mitt mail nämnt att jag "kände" mig lurad och att andra änvänder goodwill.

NetOnNet
Utmärkt
(500+)
C
Chrillelille
6 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

Ville att jag skulle skicka tillbaka en stor gamingstol bara för att de inte kunde/orkade beställa ny hydraulik. Beställd med hemleverans, sen begär de att jag ska ta mig till posten själv med den stora stolen, vilket innebär buss för mig. Kunde de inte bara ge mig 25% av priset istället så får jag ha stolen längst ner.