4.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-16
Snabb och enkel beställning. Bra priser och stort sortiment
2019-04-12
T
För ett antal veckor sedan beställde jag ett skrämstativ och ett diverse andra saker från MaxGaming. Jag hade otur och min enhet av skärmstativ var defekt. Jag kontaktade kundservicen på kvällen jag upptäckte felet och väntade på respons. Tidigt på morgonen dagen därpå fick jag respons från Supportadministratören Eric. Eric var professionell och tydlig i sina mail och hjälpte mig åtgärda problemet inom 24 timmar från sin initiella respons. Bland den bästa kundservicen jag har varit med om. Jag kommer personligen prioritera att handla på MaxGaming om det går, delvis på grund av denna positiva upplevelse, tack vare Eric.
2019-04-03
J
Bra service, trevlig support och proffsig hantering av ärenden. Priserna är lite högre men acceptabla i jämförelse.
2019-04-01
Redigerades 2019-04-02
Maxgaming har postnord som kurir men trots det har man har inte implementerat den GRATIStjänsten som postnord erbjuder för företag som heter valfritt serviceställe. Pinsamt kom igen det är 2019 nu. Förutom det så tycker jag även att det är för lång hanteringstid och att de har en kass hemsida som saknar relevanta filteralternativ.
2019-03-28
R
Med ett enastående bemötande från supporten samt prisvärda varor, fick min leverans inom 24h, så kan jag inte göra annat än att rekommendera MaxGaming till andra. Snabbt och smidigt!
2019-03-15
Snabbt smidigt enkelt
2019-02-26
Redigerades 2019-02-27
Underbar service och otroligt billigt.
2019-02-21
Alltid snabb leverans, någon gång har jag beställt runt klockan 16:00 och fått nästa dag! Bra sortiment av gamingprylar också, även vissa grejer som till exempel tillverkare som inte finns på så många andra butiker i Sverige. Mycket bra design på hemsidan också. Aldrig haft några problem med MaxGaming.
2019-01-29
R
Varje gång jag har handlat på Maxgaming så har alla mina paket blivit försenat, vet inte hur de lyckats med det men det är störande.
2019-01-23
Kundservicen är acceptabel (i vissa fall). Men man är ej villig att försöka lösa specifika önskemål om produkter. Där är det tvärnej. Man är också väldigt snabba med att skicka ut fakturor till folk, utan att ha någon koll på när ens varor går iväg. Det har hänt både mig och min kusin på kort tid nu. När det gäller returärenden så är man i mina ögon inte godkända. Jag fick ett tangentbord som dubbelregistrerade vissa tangenter. Detta ville jag såklart skicka tillbaka. Maxgaming ville istället att jag skulle plocka isär tangentbordet för att se om någon skit låg någonstans, efter det ville man att jag skulle filma när felen uppstod och skicka över denna filmsnutt. Oerhört krångliga att ha att göra med vid returer...
2018-11-23
Redigerades 2019-01-23
Fin sida som är lätt att navigera. Framför allt var det smidig checkout vid köp. Gick väldigt snabbt och smidigt
2019-01-19
j
Snabbaste leveransen ever. Beställde fredag klockan 14 och fick avisering om paketet lördag klockan 9. Wow.
2019-01-14
f
Acceptabelt i betyg, tycker returhanteringen var sådär. Du får betala frakt tillbaka till MaxGaming sen krediterar de endast priset på varan och inte själva frakten. Så i princip riskerar du att betala 100-200kr+ beroende på fraktkostnaden tillbaka till MaxGaming. Själv fick jag stå för nästan 200kr för ett tangentbord vid retur. Att de sen i princip bara vill ha paket med PostNord som är svindyrt är också ett stort minus. Då kan jag som kund inte välja billigare alternativ att skicka tillbaka med. Kommer med dessa förutsättningar inte handla på MaxGaming något mer om de inte i alla fall kan stå för frakten till kunden. Ändras detta i framtiden så kan jag tänka mig att handla här, bra priser och snabb hantering med snabb feedback från support.
MaxGaming svarar:2019-01-14
Hej! Tack för din feedback och ditt omdömme och absolut är det så att returfrakten är något som vi jobbar med för att försöka få bort men i dagsläget så är det ingenting vi kan göra åt men så mycket ska det absolut inte kosta, och rekommendationen när det gäller Paket är pga spårningen men absolut inget måste. Men självklart kan jag ta en titt på ditt ärende personligen för att kika om det är något som har blivit konstigt. Du får gärna maila mig på Anders@maxgaming.se så kommer jag personligen se över ditt ärende. Tack på förhand!
2019-01-05
Redigerades 2019-01-06
att ni var billiga och hade det jag sökte
2018-12-31
m
Snabb leverans och grym kundservice. Hade fått 10 stjärnor om det inte var för att fri frakt krävde köp för minst 1 500 SEK. Lite väl högt om man jämför med andra butiker.
Sida 1