(500+)
Riktigt förlegad kundtjänstteknik. Hade en öppen chatt med någon som skulle avbryta min order men sluta svara, enligt telefonsamtal hade de ont om människor så antar att personen fick släppa chatten och ge sig av utan att säga nått, vilket i sig känns oprofessionellt. Sedan var chatten nedstängd och du kunde istället skicka ett meddelande, efter man tryckt för att skicka meddelandet stängdes chattfönstret enbart utan bekräftelse på att det gått igenom. Inget bekräftelsemejl skickas till mejlen du angivit.Detta skulle inte vara ett problem om man bara själv kunde logga in på sidan och ta bort sin order vilket de heller inte har stöd för.
Jätte bra kundtjänst och fick hjälp snabbt efter jag råkat göra fel!
Är kanske bortskämd med att tex Komplett eller Webhallen eller Elgiganten eller (fyll i vilket företag som helst) skickar produkten man betalat senast dagen efter beställning. Retrospelsbutiken fick en order 24/7 och 29/7 är det fortfarande "Sändningen har registrerats men ännu inte mottagits" av DHL. Så även om den skickas idag tar det iaf ett par dagar till innan jag har paketet i handen. Frågade dom idag 29/7 och fick då som svar att det ska vara hos DHL men det stämde inte enligt DHL, otroligt oseriöst beteende. Förstår inte varför jag inte kollade omdömen här först.. man ser helt klart en trend med hur dom beter sig mot sina kunder. Usel service här handlar man inte igen. Uppdatering: Det är så tråkigt att jag inte kunde få samma svar från chatten (2 gånger!) som jag sedan fick här! Hade tagit bort enormt mycket frustration om dom bara kunde vara tydlig mot kund. Ska det verkligen behövas ett negativt omdöme innan man får korrekt information? Ändrar dock upp betyget från "Uselt" till "Ok" eftersom Retrospelsbutiken snabbt valde att besvara kritiken, även om det var för sent och på en onödig plats.
Bra hemsida, enklare & framförallt bättre priser än t.ex Tradera, blocket, mm.
Bara bra! Avbeställning gick perfekt. Förbeställning gick perfekt. Inga pröbbs.
Köpte Magic The Gathering Final Fantasy kort. Även fina tärningar och plastfickor, allt gick kanon.
bra priser och smidiga leveranser. Kommer bli fler köp !
Grymt bra priser, bra leveranser! Förbokade spel och titlar kommer i tid!
Extremt oseriöst företag! De skriver på sin hemsida att de skickar måndagar om produkter finns i lager. Lägger en beställning på två produkter som finns i lager dagen innan. På måndagsmorgonen får jag mejl om att order är skickad. Dagarna går och det är nu onsdag och Postnord har ännu inte tagit emot paketet. Jag väljer att kontakta kundtjänst och det första de gör är att skylla på postnord att de ej skannat in paket osv. Men efter lite ifrågasättande av mig så erkänner de helt plötsligt att ordern inte alls skickats utan tydligen skall gå iväg idag istället... ber då de avbryta order men självklart går det inte då paketet tydligen ligger i säckar. EXTREMT dålig hantering och kundtjänst som ljuger en i ansiktet. Det enda de kunde erbjuda var en gratis retur. Undvik detta företag!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.retrospelbutiken.seFullständigt firmanamn: Spelbutiken Sweden AB
Organisationsnr: 556611-3212
Information hos allabolag.se