Beställde Macbook Air 20e och produkten fanns i lager. 24e mailade jag om status då inget hänt och fick veta det hade blivit glitch mellan Resurs och Netonnet. De lovade mig att min order ändå var reserverad och skulle släpas omgående. 26e återkommer de och säger att produkten är slut i lager och leveransdatum okänt. Man kunde önska de har koll på sina flöden.. Besviken. Lade köp hos annan butik och leverans samma dag.
Gjorde i Juli ett köp varvid rabatt erbjöds i deras webshop. Kontrollerar totalt belopp och klickar bekräfta köp. När man sedan gjort det så har ett helt annat belopp dragits. Jag mailar deras kundtjänst som säger ordern är borttagen. Sen får jag ändå ett sms att ordern är på väg. Kundtjänst säger då att jag ska bortse från smset och att det är en bugg. Någon dag senare knackar DHL på dörren med varan som 1) fått fel pris 2) skulle varit avbruten 3) varit en bugg. Jag poängterar att jag inte tänker betala för att deras system visar samt debiterar fel pris och de säger jag kan lämna tillbaka varan men får betala 159kr för frakten på en order som visat fel pris samt skulle varit avbruten innan leverans! Skärmprintar skickas men de vägrar ändå justera och lösa problemet åt mig trots att felet är deras. Otroligt missnöjd och kommer inte genomföra mer köp via deras hemsida. Skärpning på er hantering av kunder när ni bevisligen är den som gjort fel. Nästa steg blir konsumentverket.
Sämst packning av e-handelsvaror i branschen? Högst troligt. Har fått varor packade endast i packplast med frakthandlingen smetat direkt på. Även varor där huvudvaran stuckit ut och blivit repad/smutsig. Sen att deras support ska ta minst 1v på sig att svara är ett skämt 2018. Har väntat 3v på en returlapp nu då jag haft 1-2 frågor och varje svar tar minst 1v.
Snabb leverans och svarar snabbt och bra på frågor via mail.
Beställde 5e December och kommer inte få order förrän tidigast 18e. Fått vänta 2v på order som fanns i lager och inget mer än "Vi beklagar att det tar tid bla bla". Missade grabbens födelsedag nu trots att man var ute i tid. Sista gången det blev Jollyroom. Sorry. Bättre kan ni.
Tyvärr ska IKEA har minst 2v på sig att packa minsta order så bråttom får man sannerligen inte ha. Helt oacceptabelt. De skyller på Black Friday men så här har det varit även innan Black Friday. Sämst hanteringstid i Sverige?
Mycket nöjd. Riktigt starkt ljus. Sitter väldigt skönt. Bra logisk av/på etc. Känns kvalitet rakt igenom.
Här finns mycket förbättringar att göra.. Man får tex inget leveransmail så man har ingen aning om sakerna är på väg eller inte. Det innebär säkerligen mer arbete för supporten. Fick när det väl kom efter 8 dagar fel artikel och igen ingen info om att den nya skickats. När den väl ska komma så ringer Schenker och säger de bara erbjuder utkörning på ersättningsordern. Som att man tar ledigt en halv dag för en vara för 175kr. Har snart 20 dagar senare fortfarande inte fått rätt artikel. Fortsättning följer...