Prisjakt
Annons
CyberPhoto
  • Snabbt & tryggt
  • 30 dagar öppet köp
  • Betalalternativ från Qliro
Vinnare 2024 - Foto & video
4.8Utmärkt
346 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

m
mark_willis
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Mycket fint hemsida, snabba leverens allmänt bra service jätte nöjd

T
Thomas
2 omdömen
Utmärkten dag sedan

Jodå, funkade fint, billigt och snabb leverans, vad mer kan man begära?

c
curre1982
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Riktigt hjälpsamma när postnord i vanlig ordning slarvar bort det man beställt,

c
christer56
1 omdöme
Utmärkt2 dagar sedan

Snabba leveranser och bra sortiment

s
sara_k
1 omdöme
Utmärkt3 dagar sedan

Snabbt och smidigt :-)

h
Utmärkt3 dagar sedan

Jag är nöjd med mitt köp, allt fungerar som det ska.

s
BraRedigerades 3 dagar sedan

Bra tester på sidan och snabba leveranser.

M
Marcus
1 omdöme
OKRedigerades 5 dagar sedan

* CyberPhoto löste problemet och jag blev kompenserad. Höjer betyget ett steg. Om senaste upplevelsen 6/11 av CyberPhoto. Försökte först nå Postnord för att stoppa paketet samt kontaktade CyberPhoto för att avbryta inbyte. Med skälig förklaring. Den tidigare så snabba CyberPhoto kundtjänst läser tydligen inte mejl utan dessa kan automatiskt placeras i fel mejlkö/inkorg. När ett inbyte är besiktigat hävdar CyberPhoto att de ej kan skicka denna tillbaka. De bokför innan utbetalning till säljare och verkar ha någon slags "äganderätt" till inbytet innan man ens uppgett sitt kontonummer. Totalt oflexibla och ej anpassade efter kunden. Känslan infinner sig att CyberPhoto lagt beslag och girigt snuvat mig på inbytet, för att sälja vidare med klirr i kassan. Har sedan tidigare mest positiva erfarenheter av CyberPhoto. Men ett företag är inte bättre än den sämsta upplevelsen. Jag lärde mig en sur läxa. Svar: Visst kan jag se min del i det hela. Gjorde fel bedömning och borde ha ringt. Lätt att vara efterklok. Det var en bekant till mig som var fram och tillbaka i beslut huruvida han skulle köpa den av mig. Det är ju som det är nu och pengarna har kommit. Tycker ändå det borde ha gått att få den tillbakaskickad innan ni betalade. När mejlet kom att kameran var besiktad svarade jag och förklarade situationen. Jag frågade om det gick att få den skickad tillbaka, men uppgav också kontonumret i det fall jag var bunden att sälja till er. Inköparen svarade att det inte gick att stoppa affären då kameran blivit bokförd och köpet slutfört hos er. Alltså innan ni betalat och någon försäljning hade jag inte bekräftat. Något val fick jag aldrig. Om allt löst sig hade betyget varit ett annat.

CyberPhoto svarar:2025-11-12
Hej Marcus, tack för att du tog dig tid att skriva och förlåt att det blev rörigt. Vi fick flera besked på kort tid där du först ville stoppa, sedan fortsätta och därefter stoppa igen i ett separat mejl som låg utanför inbytesärendet/tråden vilket var olyckligt. När du hade bekräftat försäljning och och vi hade fått ditt kontonummer så bokfördes köpet enligt vårt överenskommelse i ärendetråden och vi initierade utbetalningen på x antal kronor. I det läget var affären slutförd hos oss. För tydlighet vill jag också nämna att vårt polistillstånd för begagnatförsäljing kräver karantän innan vidare försäljning. Vi kan alltså inte sälja vidare direkt, vilket också gör att vi naturligtvis kan vända köpet och kameran tillbaka till dig. Vi borde ha fångat din första stoppsignal snabbare. Ditt mejl hamnade fel i kön och det är ju naturligtvis vårt ansvar. Vi har sett över rutinen så att stoppärenden prioriteras direkt. Jag vill gärna reda ut detta personligen så att det blir bra för dig. Kontakta mig gärna på det telefonnummer som jag SMS:at till dig från för att försöka få kontakt, eller via min e-post [email protected] så löser vi det på bästa sätt tillsammans. Vänliga hälsningar Patrick, VD CyberPhoto **Uppdaterat svar Hej igen Marcus och tack för att du återkom och att vi hittade en bra lösning som du accepterade. Vi har nu skickat tillbaka kameran enligt din önskan och kompenserat dig som ursäkt för krånglet. Vi borde ha fångat ditt stopp tidigare. Vi har därför skärpt vår rutin så att alla ärenden där kunden vill stoppa ett inbyte får högsta prioritet direkt. Begagnade varor ligger alltid i karantän enligt Lagen om handel med begagnade varor och säljs därför aldrig direkt. Om något fortfarande ändå skaver, ring mig gärna så löser vi det tillsammans. Patrick, VD CyberPhoto
c
consult
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Är väldigt nöjd med bemötandet o hanteringen av mina små inköp. Blir litet extra glad att det även bifogas en mindre godissak 🙂

y
yousef_502
1 omdöme
Utmärkt7 dagar sedan

Handlar alla mina fotoprodukter ifrån Cyberphoto! Min absolut favoritbutik på nätet. Besöker eran hemsida nästan dagligen

CyberPhoto svarar:2025-11-12
Vad roligt att höra, det gör oss verkligen glada! Tack för att du väljer oss gång på gång och för att du tar dig tid att kika in så ofta. Vi hoppas kunna fortsätta leverera inspiration och bra produkter varje gång du tittar förbi!

Om butiken

CyberPhoto

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.cyberphoto.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Cyberphoto

Organisationsnr: 556555-4762

Information hos allabolag.se