Prisjakt
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.7OK
59 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

n
nicholas_wyon
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Beställde 2 babygrindar. Den ena kom i tid och alla delar fanns med. Grind 2 dröjde 1 vecka ytterligare och när den kom saknades ”tassarna” och förlängningsdelarna vilket gjorde den obrukbar. Kundtjänst svarade inte på telefon efter kl 2 😄.

Jollyroom svarar:2025-07-09
Hej, Tack för erat omdöme. Det var tråkigt att höra att leveransen var försenad och att det även saknades tassar till andra grinden. Har ni möjlighet att återkomma på Facebook Messenger och hänvisa till Prisjakt så kan vi se över vad de är som hänt? Önskar er en fin dag. Daniel Jollyroom 💮
Z
Zoonie
11 omdömen
Usel10 dagar sedan

Otroligt långsamma leveranser. Hur många veckor behöver man för att få iväg en produkt som finns i lager? Hunnit få paket från USA snabbare!

Jollyroom svarar:2025-07-03
Hej Zoonie, Tack för ert omdöme. Vi beklagar verkligen att det tagit lång tid för att ni ska motta leveransen. Det ska absolut inte ta flera veckor innan man vår sin produkt. Jag kan dessvärre inte hitta något ärende som matchar det ni skriver så jag rekommenderar att ni återkommer antingen på Facebook Messenger alternativt maila till oss så ska vi se över vad som hänt. Vi ber ännu en gång om ursäkt för leveranstiden. Vänliga hälsningar, Daniel Jollyroom 🌸
i
ivo_pantera
1 omdöme
Dålig12 dagar sedan

Det tar för lång tid få paketet.

Jollyroom svarar:2025-07-02
Hej, Tack för erat omdöme och att ni delar med er av er upplevelse hos oss. Vi får beklaga att det tog lång tid för paketet att anlända till er. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra vår leverans. Har ni möjlighet att återkomma på Facebook Messenger och hänvisa till detta omdöme så kan vi se över vad som hänt med er leverans och samtidigt få mer förståelse för var det brast i leveranstiden. Önskar er en fin dag. Daniel Jollyroom 🌸
j
jonasbengtsson
2 omdömen
Usel20 dagar sedan

Vi köpte en Bestwaypool från Jollyroom som visade sig ha trasig liner. Efter flera mejl och telefonsamtal får jag meddelande om att tillverkaren ska skicka en ny liner. Efter ytterligare ett par veckor med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway snart ska få dessa i lager. Under hela tiden har lagerstatus på Bestways hemsida varit "available". Efter ytterligare någon vecka med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway skickat linern. Jag frågar efter spårningsnummer men får inte svar. Hör av mig igen och frågar, får till svar att Bestways portal ligger nere. Misstänker därför att Jollyroom ljuger om både sändning och portal. Känns oerhört oseriöst och snart har en hel sommarmånad gått. Ordern 17756965

Jollyroom svarar:2025-06-24
Hej Jonas! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar verkligen för detta och att du behövt vänta på denna reservdel från Bestway! Jag ser att mina kollegor kontaktat Bestway för att få ett spårningsnummer för din leverans så vi kan vara säkra att detta kommer fram till dig. Just denna reservdel har inte funnits i deras lager och de inväntat en påfyllning av dessa liners. Så fort vi mottagit ett svar från Bestway kommer vi återkomma till dig via mail! Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
f
Utmärkt20 dagar sedan

Bra! Fantastisk och

Jollyroom svarar:2025-06-24
Hej! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Så roligt att du är så nöjd med din beställning! Hoppas produkterna kommer till stor användning. ☺️ Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
P
Petronella
1 omdöme
OKen månad sedan

Helt okej produkter men att det ska ta 4 dagar innan post nord får paketet från jollyroom är lite av ett skämt. Slutade med att de tog 1,5 v att få hem paketet

Jollyroom svarar:2025-06-05
Hej Petronella, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar verkligen att leveransen dröjde längre än förväntat. Tyvärr har det nyligen förekommit vissa förseningar hos PostNord, bland annat till följd av röda dagar, vilket kan ha påverkat din leverans. Jag har dessvärre inte tillgång till ditt ordernummer för att kunna se exakt vad som inträffat i just ditt fall, men vi tar till oss av din feedback och förstår frustrationen. Vi hoppas att du trots detta är nöjd med produkterna och att de lever upp till dina förväntningar. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
J
Jimmie
1 omdöme
Bra2 månader sedan

Beställde 2 st barnstolar till bilen.

Jollyroom svarar:2025-05-14
Hej Jimmie! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Vad roligt att du är så nöjd med din beställning hos oss! Hoppas du blir nöjd med bilstolarna! 😃 Återkom gärna till oss om du har några frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag och trevlig vecka! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
K
Kristina
1 omdöme
UselRedigerades 2 månader sedan

Varning för detta företag! Jag beställde en cykelhjälm från Jollyroom och fick hem en helt annan vara. Jag kontaktade deras kundtjänst direkt (som är en djungel) och de påpekade att jag måste skicka tillbaka varan direkt. De hotar till och med att fakturera mig för varan som jag fick hem om jag inte skickar tillbaka snarast. De kräver alltså av kunden att gå till postombud med deras paket, ordna med emballage och etikett och samtidigt hålla de pengar jag betalat in för min vara (som de vägrar skicka) som någon typ av gisslan. Det okunniga och otrevliga kundbemötandet hänvisas till deras påhittade "riktlinjer " som går emot både vett och lagtexter.

Jollyroom svarar:2025-05-09
Hej Kristina! Tack för ditt omdöme. Jag förstår att det känns frustrerande att få fel produkt levererat hem, detta ber vi verkligen om ursäkt för. Just när det gäller din order så behöver vi få tillbaka produkten i retur till oss för att kontrollera och undersöka vad som har hänt. När vi ser att vi har fått produkten i retur till oss får du självklart dina pengar åter. Dessvärre så har vi vissa rutiner som behöver följas, men vi tar med oss all din feedback vidare internt och hoppas på en förbättring inom våra rutiner. Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
R
Robel
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Det är jätte bra grejer. Tack!

Jollyroom svarar:2025-04-04
Hej Robel, Tack för erat omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med produkterna ni köpt från oss. 😊 Välkommen åter om ni har frågor eller funderingar på något. Önskar er en fin dag vidare, Daniel Jollyroom 🌸
w
wizzler
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Vara kom med fabriksfel. Garantiärende som krävde heltiden att jag skickade in uppgifter upprepade gånger och dragit ut i 2 veckor. När jag postade tillbaka varan så får jag inget svar efter upprepade mail till kundservice. Gör en retur pga dålig service. Får återbetalning som saknar 150 kr. Kan tyvärr inte rekommendera Jollyroom om du vill känna trygghet i dina köp.

Jollyroom svarar:2025-02-17
Hej! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar att du känner dig missnöjd över din reklamation hos oss! Det ska vi självklart se över! Jag kunde tyvärr inte finna din sak med de uppgifter du lämnat här. Vi behöver då att du återkommer på nytt i antingen ett nytt ärende eller via meddelande på Mesenger. Angående en retur utan godkännande av reklamationsavdelningen kommer en returavgift att tas ut. Återkom gärna så kan vi se över detta! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159