Prisjakt
Annons
Jollyroom
  • Brett sortiment
  • 365 dagars öppet köp
  • Fraktfritt över 1000kr
3.0OK
128 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
I
Isa
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Aaaaasssssssshhhhhhhvv

Jollyroom svarar:2024-07-22
Hej Isa, Tusen tack för ditt höga betyg!😊⭐ Vi är glada att du tycker om Jollyroom. Önskar dig en strålande dag!☀️ Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
J
Joel
1 omdöme
OKRedigerades 6 dagar sedan

Inte fått min barnvagn trots beställning med expressleverans den 1 juli. Kundtjänst har inte svarat på mitt mail på 13 dagar och deras telefonkundtjänst är stängd. Obefintlig service och nu ligger vi ute med över 7000kr på något vi inte får levererat. PostNord har ingen aning om var försändelsen är och hänvisar till Jollyroom. Uppdatering: Efter att jag skrev till Jollyroom på Facebook löste Agnes allt på några timmar och kompenserade oss för att barnvagnen försvunnit i leveransen.

Jollyroom svarar:2024-07-18
Hej Joel! Tack för ditt omdöme på Prisjakt. Tråkigt att din vagn hade hamnat på villovägar. Vi hade tyvärr inte fått dina mail och därför inte kunnat hjälpa dig. Jag är glad att vi fick talas vid och reda ut det hela och att ni en ny vagn nu är på väg till dig. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
K
Kristina
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

Paketet har skickats till en annan stad, än där jag bor. Kan inte dvara på pm varan är bra eller inte då det, kommer ta tid att hämta ut paketet. Mycket dåligt måste jag säga😤😢

Jollyroom svarar:2024-07-12
Hej Kristina! Jag beklagar om det blivit fel i leveransadressen för detta! Du får gärna återkomma med mer information om detta så ska vi se över det! Antingen kan du skicka in ett ärende via hemsidan eller skicka in ett meddelande via messenger för detta! Återkom gärna så ska vi se över detta! Önskar dig en fin helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
S
Sophie Magnie
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

Mycket tråkigt, köpte en bedside crib till min bebis och fick någon annans beställning på en bilbarnstol. Man kan inte ringa kundservice och dom svarar inte på Mail! Min nyfödda han inte få någon säng. Många bra produkter men mycket dålig service.

Jollyroom svarar:2024-07-12
Hej Sophie! Jag beklagar verkligen för detta! Det ska vi självklart se över med dig! Vi har tyvärr inte telefonen öppen idag men skicka gärna in ett ärende via hemsidan! Du kan även nå oss via messenger på Jollyroom.se så kan vi se över det direkt! Återkom gärna! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
B
Besviken
1 omdöme
Usel17 dagar sedan

Mycket dåligt! Köpte ett Britax Smile 4 barnvagnspaket och efter en dryg månad trillade ena hjulet av när vi skulle kliva på tåget (livsfarligt!). Det är ett tydligt problem med chassit men Jollyroom är katastrofala – det har nu gått över en vecka och jag har fortfarande inte fått någon ersättningsvagn eller lånevagn. Jollyroom påstår att de måste invänta svar från Britax trots att det är de som är återförsäljare och de jag köpt från. Vi har ingen bil och är väldigt beroende av vagnen så nu står vi här helt utan då vi såklart inte kan använda en produkt som är livsfarlig för vår bebis. Kontaktar Jollyroom varje dag som svarar att de skiter i vilket och måste vänta tills de får svar från Britax. De svarar inte på varför de inte ringer Britax och ser till så att de svara utan säger bara att reklamationer tar längre tid. Otroligt dåligt, både att de säljer något som inte kvalitetstestats, att de fullständigt skiter i barns säkerhet, och att de sedan inte ens åtgärdar det trots att de är skyldiga till det och kunden ska kunna sköta reklamationen direkt med återförsäljaren, inte behöva vänta på producenten. Usch och fy för Jollyroom!

Jollyroom svarar:2024-07-12
Hej! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar att du är missnöjd över vår hantering av din reklamation! Så ska du inte behöva känna! Just Britax önskar se över sina produkter själva och där med behöver vi ta ett beslut tillsammans med de. Just nu är det många som kontaktar oss och Britax. Jag ser att vi försökt nå Britax inom denna vecka och nu kommit fram till en lösning. Vi tar självklart med oss all din feedback gällande detta och ska se över detta! Vi hoppas snart ha din produkt klar! Återkom gärna i mailtråden om du har fler frågor eller funderingar! Önskar dig en fin helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
p
Usel20 dagar sedan

Den absolut sämsta kundservicen jag någonsin upplevt. Extremt nonchalanta och dåliga gällande reklamation, samt att de inte går att få tag på. Svarar aldrig trotts flera mail med tydlig information. Beställde ett set Bord och Stolar i trä till barnrummet och när jag fick de levererat var ena benet sprucket. Bad om att få göra ett byte till ett som inte är defekt med personen i kundservice bedömde, trotts tydlig video och flertalet bilder att det inte det inte var defekt trotts tydliga sprickor och defekter i träet som gör att stolen inte heller kan rakt vid montering, utan skyllde på att träet inte är ruttet och därför inte går att reklamera?! Blev inte ens erbjuden ett byte trotts tydlig bild och video på sprickorna på produkten som är sönder. Blev erbjuden retur men att få stå kostnaderna själv trotts att jag fick hem en produkt som är sönder. Usel kundservice. Rekommenderar inte att handla från Jollyroom.

Jollyroom svarar:2024-07-12
Hej Pierina! Jag beklagar att du haft en dålig upplevelse hos oss! Så ska det självklart inte vara! Jag har återkommit i ditt ärende personligen och presenterat en ny lösning som jag hoppas att du är nöjd med! Om du har fler frågor eller funderingar får du jättegärna återkomma i mailtråden så ska jag se över det direkt! Önskar dig en fin helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
A
Alex
1 omdöme
UselRedigerades 22 dagar sedan

Extremt dåliga när det gäller reklamation. Det fattades delar på basen till babyskydd som beställdes separat. Det har nu gått över 4 veckor sedan jag reklamerade felet och jag har ännu inte fått svar. Om ni överväger att handla av Jollyroom så bör ni ta detta i beaktande. Jollyroom har inga problem med att ta emot dina pengar. Det är desto större problem när/om du behöver reklamera. 28.06.2024 Efter att jag lämnat mitt omdöme här så kom en reaktion från Jollyroom som ni kan se nedanför. Jag har gjort det som Johan bad mig om, tagit kontakt på nytt. Svar har dock uteblivit. Responsen här nedanför tycks snarare vara ett spel för galleriet. För er som läser detta så kan jag påpeka att jag varit tålmodig och följt Jollyrooms instruktioner angående reklamation till punkt och pricka. Men Jollyroom har inte svarat. För att försöka få någon rätt i detta så har jag kontaktat ARN som i sin tur försökt få kontakt med Jollyroom. Men även ARN har ignorerats av Jollyroom. 01.07.2024 Det är total tystnad från Jollyroom. Detsamma gäller även deras respons här som tydligt kan ses. Jollyroom sticker huvudet i sanden, ARN har heller inte fått svar. Jag som konsument sitter igen med ett babyskydd som inte är komplett och har brister i sin funktion. Blir nu snart tvungen att köpa ett nytt. Behöver väl knappast nämna att Jollyroom inte står högst listan över potentiella butiker. 03.07.2024 Återigen kommer ett standardiserat svar från Jollyroom. Jag har återigen försökt få kontakt (skickat ett flertal mejl) men något svar har jag inte fått. Det hela är tragikomiskt.

Jollyroom svarar:2024-07-03
Hej Alex! Jag beklagar verkligen att du upplevt vår kundservice på detta vis! Så vill vi verkligen inte att det ska vara! Då jag inte har uppgifter till dig kan jag inte se över ditt ärende! Vi ser över alla ärenden och kommer självklart ge dig en återkoppling gällande detta. Dessvärre då jag inte har uppgifter till dig kan jag inte se över ditt ärende! Återkom gärna i ditt ärende så ska vi se på det! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
H
Hana
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Super bra

Jollyroom svarar:2024-06-25
Hej Hana, Tusen tack för ditt omdöme!😊 Verkligen fint att höra att du tycker Jollyroom är utmärkt. Önskar dig en fantastisk dag!🌈 Vänliga hälsningar, Agnes, Jollyroom🌸
S
Sumit
1 omdöme
Uselen månad sedan

I bought Beemoo Pro Lite Sulky for my family vacation and the front wheel came out in two days. We couldn’t find any open repair shop as it was weekend. It turned out to be a major letdown.

Jollyroom svarar:2024-06-24
Hi Sumit! Thank you for leaving your review! I'm sorry to hear about your stroller, that shouldnt happen after such short time of use. Please send us a claim arrend via our website and we will of course look into this. Best regards Johan, Jollyroom
L
Linnea
1 omdöme
Uselen månad sedan

Alltid lika sena med utskick, rabattkoder som inte går att kombinera och allmänt dålig service.

Jollyroom svarar:2024-06-19
Hej Linnea! Tack för ditt omdöme, vi uppskattar din feedback! Jag beklagar din upplevelse av vår Kundservice och att du känner att utskicken är sena. Jag hade gärna kikat vidare på om det är något särskilt ärende kopplat till detta, så att jag kan hitta en lösning där du känner dig nöjd. Skicka gärna ett mail till oss via våra Kundserviceportal, så hjälper vi dig så snart vi kan. Mvh Johan, Jollyroom

Om butiken

Jollyroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jollyroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159

Information hos allabolag.se