Kategorier
Prisjakt
Jollyroom
  • Nordens största barnbutik
  • 365 dagars öppet köp
  • Fraktfritt över 1000kr
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 timmar sedan
Jag fick pulkana som är inte bra kvalitet och jag har berättat och visade bilder barns vikt orkade inte pulkana är det leksak eller det tänker kunden på tyvärr att jag uppskattade pengarna tillbaka men nu hjälpte inte mig för och tänker att börja inte rekommendera andra kunder
Jollyroom svarar:2021-01-21
Hej! Tack för att du kontaktat oss, Vad tråkigt att läsa att du är missnöjd med produkten och även med hanteringen av ditt ärendet, vi är hemskt ledsna för detta och vill naturligtvis inte att du ska känna så. Dessvärre kan jag inte hitta ditt ärende hos oss så jag kan inte se vad som sagts eller gjorts, men du får gärna återkomma med ditt ärendenummer i ett mejl till vår kundtjänst och märka ämnesraden med "Prisjakt Ida" så kikar jag gärna igenom detta på nytt! Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Ida Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Jollyroom. De har stor sortiment på leksaker. Deras kundtjänst är snabba på att återkoppla. Det är smidigt att nyttja deras prisgaranti. Jag är väldigt nöjd med Jollyroom.
Jollyroom svarar:2021-01-20
Hej! Tack för en härlig recension! Detta blir vi verkligen super glada över att höra! 😍 Önskar dig en fin dag. Varma hälsningar, Anja Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
3 dagar sedan
Det är så vanligt att de levererar en annan vara än den man har beställt att de har ett särskilt formulär för detta på sin kundtjänstsida på webben. När man ska returnera den felaktiga varan så hjälper de inte till mer än att skicka en retursedel. De vägrar att ordna med upphämtning. Det får kunden själv ordna (och riskera att få sitta 2h i telefonkö hos PostNord). Det spelar ingen roll att det är de själva som orsakat alla problem genom att leverera fel varor. Att vara service-minded verkar inte vara något som är prioriterat hos Jollyroom.
Jollyroom svarar:2021-01-20
Hej! Vad tråkigt att höra att du känner på detta vis! Det vill vi verkligen inte! 😔 Vi hoppas att vi i framtiden kan få fler chanser att ställa det till rätta! 🌸 Önskar dig en fin dag. Varma hälsningar, Anja Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
12 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Missnöjd på allt möjligt
Jollyroom svarar:2021-01-20
Hej! Tack för dina stjärnor men vad tråkigt att du känner dig missnöjd med allting! Så vill vi givetvis inte att det ska vara! 😔 Om du skulle vilja berätta för oss vad du känner dig missnöjd över får du gärna skicka in ett ärende till oss! 🌸 Önskar dig en fin dag. Varma hälsningar, Anja Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
4 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Jättejobbigt med komplicerad proceduren vid retur. Man ska först kontakta kundservice, sen för man ett bekräftelse mejl, sen inom några dagar för man returetiketten, sen ska man skriva ut etiketten och att avrunda hela processen ska man betala vis retur avgift. Varför just inte skicka retur sedeln med paketet? Själva upplevelse var inte så dåligt, bred utbud, olika prisklasser men pga konstiga retur policyn varken ville jag bestlla igen eller rekommendera Jollyroom till någon.
Jollyroom svarar:2021-01-20
Hej! Beklagar att du känner så! 😔 Returlappen ska komma direkt via mejl och därefter bli utskriven för att kunna sättas på paketet. Vi har alltid en returkostand vid returer hos oss, detta kan du läsa mer om på hemsidan! 🌸 Önskar dig en fin dag. Varma hälsningar, Anja Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Min beställning har kommit under 5 dagar så snabbt wow
Jollyroom svarar:2021-01-19
Härligt att höra hur snabbt du fick din beställning😍 Hoppas att vi hörs av även i framtiden! Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Ida Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Usel
6 dagar sedan
Totalt värdelöst! En reklamationstid på över en månad med 18 mailkonversationer med 5 olika handläggare. Alla ger olika besked! Rätt beundransvärt att ingen på kundservice har någon chef. Har frågat efter namn och telefonnummer till ansvarig chef men någon sådan finns inte. Kompensation för allt strul? 300kr som rabattkod. Skrattretande, tror ni att jag någonsin vill handlar från Er igen!? Köpte våra barnmöbler för 6.000kr hos Babyland istället, utmärkt service och snabb leverans! Rekommenderas varmt. Bojkotta Jollyroom, finns andra aktörer som vill leverera en god service.
Jollyroom svarar:2021-01-19
Hej igen Niklas, Jag kan se att en ansvarig har försökt att komma i kontakt med dig på telefon repeterande gånger angående din reklamation hos oss. Vi kan se att du redan har fått en återbetalning för den reklamerade varan men vi skulle gärna vilja ha dina synpunkter och input så att vi kan förbättra oss på detta. Eftersom att vi inte kunde nå dig på telefonen så har vi även skickat ett mejl till dig som du gärna får besvara tillbaka till oss med frågor eller funderingar kring detta. Vi har tagit ditt ärende vidare till ansvarig avdelning så att vi kan se över våra rutiner kring hantering av ärenden. Önskar dig en fortsatt fin dag. 🌻 Med vänliga hälsningar Elin Jollyroom
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
16 dagar sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Rätt pris snabb lev.
Jollyroom svarar:2021-01-15
Hej! Vad kul att du gillar oss och våra leveranser 🚚💨 Vi tackar så hemskt mycket för ett fint omdöme 💐 Önskar dig en fin dag. Varma hälsningar, Janni, Jollyroom 🍒
Betyg köpupplevelse
3.0Bra
500+ omdömen
Distribution av köpupplevelse
(299)
(67)
(51)
(66)
(233)

Om butiken

Jollyroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jollyroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159

Information hos allabolag.se