4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-09-21
    D
    Daniel Ström(1 omdöme)
    Returavgifter, uselt. Handla inte här.
    2019-09-21
      A
      Anna Reenstierna (1 omdöme)
      Jag har handlat flertal gånger här och alltid varit nöjd. En gång har en vara gått sönder och fick då snabb hjälp via kundservice. Känner mig trygg att fortsätta handla här. Skulle rekommendera!
      2019-09-20
        N
        Nancy (1 omdöme)
        Bra utbud för både små och stora! Bra kundtjänst, snabba på att svara 👍
        2019-09-20
          K
          Kenneth(1 omdöme)
          Bought a pair of Pinepeak football goals here. 10 minutes after my 7-year-old kid got them, the first one broke. Then later the other one... These goals are the worst rip off. I have emailed jollyroom +10 times, but only got an automatic reply that I need to write my emails in a certain format, and when I do that, I never hear back. Other than sometimes an email stating that the case is closed...
          Jollyroom svarar:2019-09-20
          Hello Kenneth I am really sorry to hear that the goals broke and that you have experienced trouble when trying to contact us about it. Please send us another email marked with "Prisjakt Linda" and will have a look at it so we can help you properly. I wish you a nice weekend! Best regards, Linda Jollyroom :)
          2019-09-19
            I
            Idaidaida(1 omdöme)
            Bra utbud av barnkläder! Bra utbud av olika märken och färger till rimliga priser.
            Jollyroom svarar:2019-09-20
            Hej Ida, Tack för ditt omdöme! Kul att du gillar våra fina produkter och breda utbud :) Önskar dig en trevlig helg! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
            2019-09-19
              S
              Sara(1 omdöme)
              Nöjd med både produkter och kundservice. Har fått bra hjälp vid reklamationsärende. Rekommenderar verkligen Jollyroom!
              Jollyroom svarar:2019-09-20
              Hej Sara, Tack för ditt fina omdöme! Beklagar att du fått lov att reklamera en produkt, men glädjer mig åt att du fått bra hjälp från vår kundtjänst! Så kul att du rekommenderar oss! Önskar dig en fortsatt helg! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
              2019-09-19
                J
                Josefin(1 omdöme)
                Fantastisk nätbutik som har allt för blivande föräldrar😊
                Jollyroom svarar:2019-09-20
                Hej Josefin, Tack för ditt omdöme! Så kul att du gillar Jollyroom, det glädjer oss! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                2019-09-19
                  M
                  Milla(1 omdöme)
                  Fantastisk hemsida där man hittar lätt det man söker. Verkligen inspirerande om får en att vilja köpa allt. :) Helt underbara produkter till bra priser. Rekommenderas starkt.
                  Jollyroom svarar:2019-09-19
                  Hej Milla, Tack för ditt fina omdöme! Visst har vi mycket fina produkter! :) Vi blir väldigt glada över att du rekommenderar oss och är så nöjd! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                  2019-09-18
                    K
                    Karin(1 omdöme)
                    Stort utbud, bra priser. Rekommenderas!
                    Jollyroom svarar:2019-09-19
                    Hej Karin, Tack för ditt omdöme! Fantastiskt kul att du gillar vårt utbud och rekommenderar Jollyroom, det glädjer oss! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                    2019-09-18
                      F
                      F.F.F(1 omdöme)
                      Bra utbud på allt och vettiga priser! Särskillt när det kommer till vintergarderoben, Slår alla konkurrenter när de gäller billiga priser på bra vinterskor och ytterkläder!
                      Jollyroom svarar:2019-09-19
                      Hej Tack för ditt härliga omdöme! Kul att du gillar vårt fina utbud! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                      2019-09-18
                        M
                        Mikaelapet(4 omdömen)
                        Så nöjd ! Beställt många gånger från Jollyroom. Till födelsedagar & jular, en självklar hemsida! När det ( två gånger ) varit problem med produkt jag fått hem har det löst sig snabbt och omgående fått ny vara eller summan tillbaka. Nöjd !
                        Jollyroom svarar:2019-09-19
                        Hej Mikalea, Tack för ditt fina omdöme! Underbart att du är så nöjd med Jollyroom! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                        2019-09-18
                          W
                          Wafaa(1 omdöme)
                          Allting kanonbra
                          Jollyroom svarar:2019-09-19
                          Hej Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd, det glädjer oss! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                          2019-09-17
                            E
                            E.W.(1 omdöme)
                            Jag ångrade en felaktig order 6 minuter! efter att ordern gått igenom. Jag kontaktar dem då på mejl. Efter några turer fram och tillbaka med stor okunskap kring rådande konsumenträtt så har jag ikväll varit tvungen att åka till posten hämta ut paketet (självfallet hade de missat att lägga i retursedel och orderbekräftelse) och returnera. Vet från min yrkesroll att företaget hårdgranskas av Konsumentverket på grund av vilseledande marknadsföring. Ska bli spännande att se vad Allmänna reklamationsnämnden säger när jag gör ett ärende av det hela. 6 minuter. Och de påstår att de inte kunde bromsa ordern för att den redan höll på att packas. Troligt? Hoppas alla som handlar på företaget kan sin konsumenträtt för om någonting går fel så lär du inte få hjälp. Såg att de har strutsbeteende och inte svarar på missnöjda kunders klagan i tråden här nedan. Det säger allt om hur icke kundvänligt detta företag är.
                            Jollyroom svarar:2019-09-19
                            Hej Beklagar att du är missnöjd. Vi besvarar alla mejl i den ordning de kommer in vilket innebär att vid brådskande ärende är det bäst att ringa in till oss då man på så vis kan få hjälp fortare. Vill man till exempel stoppa en order finns det chans att vi hinner göra det om man ringer in direkt när man lagt sin beställning. Det är dock inget vi kan garantera då vårt lager jobbar snabbt för att hantera alla ordrar. Efter att beställningen är lagd och hanteringen påbörjats kan vi inte stoppa ordern, och då gäller våra vanliga returvillkor. Vi svarar på alla omdömen så fort vi har möjlighet till, oavsett om de är missnöjda eller nöjda kunder som skriver. Kanske hade vi inte hunnit svara på något omdöme när du läste igenom dem. Återkom gärna med ditt ordernummer i ett mejl till oss som du märker med "Prisjakt Linda" så ska jag se vad jag kan göra för dig gällande ditt ärende. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                            2019-09-17
                              M
                              Mohamad alhoussen(1 omdöme)
                              Alltid supernöjd, bra priser som de flesta har råd med, varorna kommer snabbt
                              Jollyroom svarar:2019-09-19
                              Hej Mohamad, Tack för ditt fina omdöme! Toppen att du alltid är nöjd när du handlar hos Jollyroom, det glädjer oss! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                              2019-09-17
                                L
                                Lovisa(1 omdöme)
                                Varnar för att köpa från Jollyroom! Köpte en vagn innan sommaren men som hade för stor varukorg som därför släpades i marken och gick sönder plus skev när den rullades. Efter att ha skickat bilder, videos tom ritat problemet så är det ändå inte löst. Köpte innan sommaren, betalat och nu september, ingen skymt av fungerande vagn i utbyte el fungerande lösning där hela delar byts ut. Trist bemött av olika personer varje gång. Så välj INTE detta företag, ta typ Lekmer el likvärdigt så du inte förlorar tusenlappar som jag gjort..
                                Jollyroom svarar:2019-09-19
                                Hej Lovisa, Jag beklagar att du haft problem med vagnen och behövt reklamera den. Jag ser att vi har ett aktivt ärende med dig angående din reklamation där vi erbjudit dig en lösning. Använd retursedeln vi skickat till dig för att skicka in vagnen så ska vi såklart återbetala dig. Vänligen återkom i den aktiva mejltråden om du har funderingar kring ärendet så ska vi hjälpa dig vidare. Vi tar åt oss av din feedback, vi vill såklart att alla våra kunder ska vara nöjda och få en bra upplevelse när de handlar hos Jollyroom, även i de fall man som kund behöver kontakta vår kundtjänst. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Varma hälsningar, Linda Jollyroom :)
                                Sida 1