Prisjakt
Jollyroom
  • Brett sortiment
  • 365 dagars öppet köp
  • Fraktfritt över 1000kr
Anonym användare
Anonym användare
Bra
en dag sedan

Köpte ett regnställ till bra pris MEN det har en speciell lukt som inte går bort i tvätten. Undrar vad det är behandlat med. Gäller petite chérie atelier ava.

Jollyroom svarar:2022-01-21
Hejan, Tack för ditt omdöme! 🌸 Om du vill att vi kollar mer på detta så kan du återkomma via mejl med ditt ordernummer Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Moa Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
2 dagar sedan

Tar för länge tid att leverade för det inte tar 2-3 dagar som de säger. Mejlar är också ofullständiga

Jollyroom svarar:2022-01-20
Hej, Tack för ditt omdöme! 🌸 Vad tråkigt att höra att du fått vänta längre på ditt paket! 😔 Om du skriver in till [email protected] och märker mejlet med ''Prisjakt Tanya'' samt vad det handlar om så kan vi kika på en kompensation för leveransförseningen. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Tanya Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 dagar sedan

Använder enorma kartonger, fast de skriver något annat på hemsidan. Varan vi fick kom i en kartong som kunde rymma 5st sådana varor. Vi returnerade varan av andra skäl, helt galet dock att returfrakten är dyrare än ursprungsfrakten.

Jollyroom svarar:2022-01-20
Hej, Tack för din feedback gällande storleken på kartongerna och fraktkostnaderna! 🌸 Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om detta då vi hela tiden vill utvecklas och bli bättre! 😊 Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Tanya Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 dagar sedan

Fin åkpåse,smidig och snabb leverans. Jättenöjd.

Jollyroom svarar:2022-01-20
Hej, Tack för ditt omdöme! 🌸 Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt köp och att du fick ditt paket snabbt! 😊 Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Tanya Jollyroom 🌸
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 dagar sedan

Otroligt snabbt leverans! Allt fungerade bra från beställning till leverans! Reimas overaller är funktionell o håller väldigt bra!

Jollyroom svarar:2022-01-16
Hej, Tack för ditt omdöme! 🌸 Vi är glada över att höra att du är nöjd med vår snabba leverans! 🚚💨 Hoppas du blev nöjd med ditt köp! Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Tanya Jollyroom 🌸
Usel
4 dagar sedan

very bad policy, I bought a suitcase case from the website, and can not pick it up as it came later than i expected and i were on a trip already. so the package is not picked up and returned. They later charged me 368 kronor even though the suitcase is only around 700 kronor, stating that it is written in their delivery term for unpicked item. I am available to pay for delivery fee if I do not pick up the item but 368 kronor for delivery is ridiculous. And if they have such weird term, why dont they state it in the order confirmation or the check out state. How do i expect this company have such a strange term to behave correctly. I have less trust to the site and do not want to come to shop with it again. Remember if you want to shop with this site be ready to read all of its term and condition carefully.

Jollyroom svarar:2022-01-18
Hello, Thank you for taking the time to leave a review 🌸 I'm really sorry your item was delayed 🌼 It is true that we charge a fee of SEK 299 for uncollected packages. But if you as a customer do not have the opportunity to pick up the package if it is delayed, just contact us and we will of course help you with it 🌼 Get back to us at [email protected] and we will of course help you! 🌺 Hope you have a nice day, With kind regards Emilia 🌻 Jollyroom
n
naslin80

20 omdömen

Usel
15 dagar sedan

Snabb leverans och bra pris, men där tar det slut. Vi köpte en spjälsäng som kom med lite skavda hörn och en skruv som saknades till sängbotten. Vi har ett ärende med Jollyroom sedan tre veckor tillbaks där de inte lyckats lösa den saknade skruven. Alla svar från kundservice verkar vara standardsvar och jag tror inte ens de läser vad jag skriver innan de skickar svar. Tid tar det också. Vore så enkelt att skicka ut en skruv till oss för att vi skulle vara nöjda, men istället sitter vi här med en säng som inte går att använda och en värdelös support från Jollyroom. Definitivt ingen butik jag kommer att välja igen. Uppdaterar betyg och text när detta är över. Uppdatering: Det har nu gått 7 dagar sedan Jollyroom lovade återkoppling här. Mitt ärende är ni stängt och ingen har återkopplat till mig. Vi har fortfarande en spjälsäng som vi inte kan montera då det saknas delar.

Jollyroom svarar:2022-01-07
Hejsan, tack för ditt omdöme! Beklagar att det tar lång tid med återkoppling och att servicen inte är som du förväntat dig. Vi kommer kolla på detta och hjälpa dig så snabbt som möjligt. Avvakta lite till så kommer du få återkoppling via mejlen. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Moa Jollyroom 🌸
s
serenethy88

1 omdöme

Bra
7 dagar sedan

Oftast billiga priser och snabb leverans.

Jollyroom svarar:2022-01-17
Hej, Tack för ditt omdöme! 🌸 Vi är glada över att höra att du är nöjd med ditt köp och att du fick ditt paket snabbt! Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Moa Jollyroom 🌸

Betyg köpupplevelse

3.1Bra
292 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(103)
(38)
(16)
(33)
(93)

Om butiken

Jollyroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jollyroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare