Prisjakt
Annons
Jollyroom
  • Brett sortiment
  • 365 dagars öppet köp
  • Fraktfritt över 1000kr
2.8OK
111 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
P
Pia
1 omdöme
Bra2 dagar sedan

Det var lätt att beställa och bra tydlighet i vilka rabatter och koder som gäller de olika sakerna.

Jollyroom svarar:2024-10-22
Hej Pia, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra om din upplevelse hos oss och att det var lätt att beställa.⭐ Hoppas du hittade någonting fint! Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
S
Sandra
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Kommer ALDRIG handla på jollyroom igen. Beställde säng och madrass i paket men fick bara sängen. De vägrar skicka madrassen och retur är inte möjlig då sängen redan är monterad och använd. Går inte ens att ringa. Så ledsen och besviken

Jollyroom svarar:2024-10-21
Hejsan Sandra! Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du enbart mottog sängen i din beställning! Jag försökte hitta din sak hos oss men lyckades tyvärr inte hitta något som matchade informationen i ditt omdöme. Om du önskar att vi ser över detta får du gärna återkomma via Messenger till Jollyroom.se så kan vi ta och titta på det tillsammans. Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
F
Frida
1 omdöme
Dålig8 dagar sedan

Beställde ett regnställ och valde paketbox som leverans. Då har man packat i en gigantisk låda (regnstället tar inte ens upp halva lådan som då inte kan lämnas i paketbox för att den är för stor. Måste då gå till utlämningsställe (fanns en anledning till att jag inte valde det!). Inser sen att vi behöver en annan storlek - men då finns inte retur-fraktsedlar vare sig i paketet eller på mejlen. Så nu har jag kontaktat kundtjänst, ännu utan svar.. Jag har lagt så mycket onödig tid på denna beställning nu, och jag förstår inte hur ett näthandelsföretag kan vara så ineffektivt och inte bifoga retursedel… 🙄….

Jollyroom svarar:2024-10-16
Hej Frida, Tack för ditt omdöme! Beklagar verkligen att denna process har varit jobbig för dig. Så ska det inte vara. Jag försökte hitta din sak hos oss för att kunna hjälpa dig men lyckades tyvärr inte hitta något som matchade informationen i ditt omdöme. Om du önskar att vi ser över detta får du gärna återkomma via Messenger till Jollyroom.se så kan vi ta och titta på det tillsammans. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺
M
Myy
1 omdöme
Dålig8 dagar sedan

Leveransbekräftelser skickas ut till kunderna innan ens paketet lämnat lagret. Ena paketet kom en levransbekräftelse 4e oktober, 14e oktober nu och ingen uppdatering. Nu kom nästa leveransbekräftelse igår kväll, snart 24h senare och ingen uppdatering ifrån postnord mer än att paketet är registrerat men ej kommit till dem. Vågar inte ens hoppas på att det dyker upp och får nog beställa från annat företag då barnet inte ska behöva vänta på sina försenade födelsedagspresenter längre.

Jollyroom svarar:2024-10-16
Hej Myy! Tack för ditt omdöme. Beklagar verkligen att du inte har mottagit paket än. Jag försökte hitta din sak hos oss för att kunna hjälpa dig men lyckades tyvärr inte hitta något som matchade informationen i ditt omdöme. Om du önskar att vi ser över detta får du gärna återkomma via Messenger till Jollyroom.se eller skapa ett nytt ärende via hemsidan. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺
S
Saga
1 omdöme
Usel12 dagar sedan

KÖP INTE FRÅN JOLLYROOM! En av de sämsta företag som finns! Handla INTE där! Fick hem skitiga, använda saker och när jag läser recensioner är jag tyvärr inte ensam utan de skickar ut skit för fullpris o tar inte ansvar för sina handlingar sen… extremt dålig kundtjänst och finns inget positivt att säga alls… köp på ett annat företag för demhär lurar på en trasiga, smutsiga och användna saker för fullpris.

Jollyroom svarar:2024-10-14
Hejsan Saga! Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du har mottagit smutsiga produkter, så ska det absolut inte vara! Jag försökte hitta din sak hos oss för att kunna hjälpa dig vidare men lyckades tyvärr inte hitta något som matchade informationen i omdömet. Om du önskar att vi ser över detta får du jättegärna återkomma via Messenger så hjälper jag dig vidare. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
E
Emelie
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

VARNING, handla ej från dessa dårar. Jag fick en trasig cykel men får ingen hjälp o inget svar från kundtjänst. Uruselt!

Jollyroom svarar:2024-10-10
Hej Emelie! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar att du mottog en defekt cykel och inte mottagit en återkoppling från oss. Vi ska självklart se på det! Jag försäkrar dig om att vi inte glömt bort dig, men vi behöver ta varje kund i turordning och just nu har vi ett högt inflöde. Om du önskar att vi ser på detta kan du alltid ringa in eller skicka oss ett meddelande via Messenger! Återkom gärna där så ska vi hjälpa dig vidare! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
E
Evy
1 omdöme
OK20 dagar sedan

Hämtade ut Hoppgungan på utlämningsstället. Och precis som jag läst i recensionerna så var även denna skickad i enbart hoppgungans egna kartong. Kartongen är tunn. Det är inte lämpligt att skicka en vara med flera smådelar i på det viset. Och precis som jag läst i recensionerna så var även våran kartong trasig. Tejpen hade lossnat i stort sett över allt och den var även omtejpad och ihoplappad av lagerpersonalen eller av Postnord. Har även läst i recensioner att det i de fall där kartongen varit trasig så har det fattats delar till produkten. I vårat fall saknades som tur var inget. Absolut att Postnord kan vara klantiga i sin hantering. Men det är som gjort för en så tunn kartong att gå sönder när den ska skickas och inte köps på plats i butik. Jag rekommenderar starkt att Jollyroom ser över sin emballering av produkterna. Och där behovet finns, som nu, att lägga varan i en ytterligare tjockare kartong.

Jollyroom svarar:2024-10-04
Hej Evy! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar om produkten inte var tillräckligt emballerad. I vissa fall skickas det i originalkartong där det anses att produkten är skyddad och bra paketerad. I både miljösyfte och sparande av emballage. Vi vill ju självklart inte att detta ska påverka er och saker som saknas. Är emballaget trasigt ska man alltid kontakta oss så vi kan se över detta och se över leveransen! Vi tar med oss denna feedback och ska se över detta! Återkom gärna i ett ärende om du har bilder på detta! Önskar dig en fortsatt fin dag och trevlig helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
J
Utmärkt22 dagar sedan

Bra butik och kommer jag och handla helatiden

Jollyroom svarar:2024-10-01
Hej Jamal, Tack så mycket för ditt fina omdöme! 💕 Vad glada vi blir att du tycker om våran butik. Ser fram emot att ha dig som en återkommande kund. 😍 Om det skulle vara något, är det bara att återkomma till oss så hjälper vi dig gärna. Önskar dig en strålande vecka! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺
K
Kitty
1 omdöme
Braen månad sedan

Nice, jag har köpet pro skridskor med express levererat och idag har the shippade ut😍 kan inte vänta tills de kommer, de va lite svårt att betala med Swish med de funkade😁

Jollyroom svarar:2024-09-24
Hej Kitty! Tack för ditt trevliga omdöme! 🌸 Vad roligt att du är så nöjd med våra snabba leveranser! 🚗 Hoppas skridskorna kommer till stor användning! Önskar dig en fin dag! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
J
Jessica
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Bra utbud och snabb leverans, skickades dagen efter jag beställde, helt perfekt.

Jollyroom svarar:2024-09-24
Hej Jessica! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Så roligt att höra att du är så nöjd med vårt utbud och snabba leverans! 😀 Hoppas du blir nöjd med produkterna! Önskar dig en fin vecka! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹

Om butiken

Jollyroom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jollyroom.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159

Information hos allabolag.se