Fraktfritt över 1000kr
365 dagars öppet köp
Över 25 000 produkter i lager

https://www.jollyroom.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Jollyroom har fått betyget (6.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    9 dagar sedan
    Köpte en TV-Bänk, och fick den levererad igår. Första tanken när jag såg kartongen var, stor kartong för en liten tv-bänk. Det visade sig att dom tagit 3st kartongen, skurit ur botten och toppen på den mellersta och tejpat ihop. Värst av allt var att dom ordagrant, slängt ner alla delar till möbeln i den på tok förstora ihopbyggda kartongen. Varenda del var skadad/förstörd och det är inte pga PostNord denna gång. Utan dom har helt och hållet gett blanka fan i hur dom paketerat varan.
  • Hej! Beklagar för vad som inträffat. Vi kommer ta vidare detta till ansvarige över lagret det berör. Vi kommer givetvis hjälpa dig vidare med detta och se på en lösning. Mvh Sandra Jollyroom

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Det som bamba lovade skulle levereras inom en vecka, men som inte hade dykt upp efter en månad, lyckades jollyroom leverera på två dagar.
  • Hej!

    Tack för din recension. Jättekul att se att du är nöjd över vår leveranstid. Mvh Sandra Jollyroom

  • Usel
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Ledsam kundtjänst. Kunskapen, eller möjligheten för kundtjänstpersonalen att ta reda på information, är mycket låg. Man måste själv ta reda på information om den produkten man är intresserad av.
  • Hej!

    Beklagar att du känner så, vi vill givetvis hjälpa våra kunder på bästa sätt. Din feedback kommer att föras vidare. Känner du att du inte fått den hjälp du behöver så är du är varmt välkommen igen via mejl/telefon. Mvh Sandra Jollyroom

  • Utmärkt
    18 dagar sedan
    Fick produkten jag beställt levererad på utsatt tid, inga särskilda problem.
  • Hej!

    Tack för din recension! Hoppas du gör fler fina köp hos oss. Mvh Sandra Jollyroom

  • Usel
    20 dagar sedan
    Lagersaldo uppdateras flera dagar försent.
  • Hej!

    Beklagar om du upplever det så.
    Ibland när det är högt tryck på hemsidan kan det ta lite längre tid innan systemet uppdateras.

    Mvh Malin Jollyroom.

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    De har nog norra halvklotets sämsta leveranstider. De har inte lyckats en enda gång med mina beställningar. Blir nog inga fler köp från jollyroom.
  • Hej!

    Beklagar verkligen om dina paket inte har kommit i tid. Du är varmt välkommen till våran kundtjänst med din feedback.
    Namn ge "Malin Prisjakt" i ämnesraden så ska vi hjälpa dig.

    Mvh Malin Jollyroom.

  • Bra
    29 dagar sedan
    Mycket bra produkt till ett mycket bättre pris än vad jag hade hittat i en fysisk butik. Och bra leverans.
  • Kära kund, tack för din recension. Vi blir glada att se att du är nöjd med våra priser och snabba leverans. Mvh Sandra Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Aldrig mer Jollyroom!
    Beställde den 27/11 fick leverans den 10/12 Tycker det är dåligt. Jag trodde att dom hade slarvat bort min orer eftersom man inte får något besked. Skrev till dom och det tog 3 dagar innan dom svarade. Att skylla på att det är högt tryck på lagret är inget en kund vill höra, det klarar ju dom flesta nätbutiker att lösa! Så varför skulle inte jollyroom klara det, högt tryck blir det alltid vid Jul så det kan ju inte komma som en överraskning.
  • Hej! Vi beklagar verkligen för våra tillfälliga förseningar. Vi tar åt oss kritiken och kommer se över detta. Mvh Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    En något längre skruv hade åkt med istället i en av påsarna till bokhyllan vi beställde. Klantigt nog märkte vi det i efterhand då hyllan fick ett fult hål, skruven hade åkt rakt igenom MDF-skivan under monteringen. Efter noggrann dokumentation på händelseförloppet med bilder så löste personalen på Jollyrooms kundservice problemet.

    + Snabb leverans
    + Bra kundservice

    - Fraktkostnad, kinkigt jag vet men konkurrenterna har gratis frakt
  • Hej! Tack för din recension. Vi är glada att se att du är nöjd med vår kundservice och snabba leverans. Vi strävar alltid för att hjälpa er på bästa sätt. Önskar dig en fin dag, Mvh Sandra Jollyroom

  • Dålig
    1 månad sedan
    Tog hela sju vardagar innan de skickade iväg mitt paket jag redan betalt för. Skickade ett mail till kundservice för två dagar sedan och frågade vart den tagit vägen, inget de har svarat på heller.
  • Hej! Hemskt ledsen att du inte fått svar på ditt mejl som du skickat till vår kundservice. Vi har för tillfället högt tryck på vårt lager, det har påverkat vissa ordrar att skickas i tid. Vi beklagar detta. Återkom gärna i ett mejl till kundservice@jollyroom.se och namnge Sandra som ämnesrad så skall vi se över ditt ärende. Mvh Sandra Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Fruktansvärt lång leveranstid. Inte heller får man info om varorna övh är skickade flera dagar efter beställning. Rekommenderar ej!
  • Hej!
    Vi beklagar att det dröjt innan ditt paket skickats från oss. Vi har för tillfället högt tryck på lagret, det har därmed gjort att vissa beställningar blivit försenade. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se. och namnge Sandra som ämnesrad så skall vi se över ditt ärende. Mvh Sandra Jollyroom

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Bra priser på det mesta. Snabb leverans. Gott om betalningsalternativ!
    Beställt flertalet gånger och har varit nöjd hittills.
  • Hej, tack för din fina recension. Hoppas att du gör fler fina köp hos oss.
    Hälsningar Malin Jollyroom.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    They even offered the discount after the offer had expired. And when I bought the item it was already at the same price as other boutiques. Very happy so far with them!
  • Hi, we are so happy to see that you are pleased with our prices.
    Wish you a good day! / Malin Jollyroom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Bluffpriser.

    Svar till butiken:

    Effektivt att copypasta in generella svar som inte betyder något. Ni åker fast gång på gång och ändå kan ni inte ta smällen och erkänna utan kör vidare på hjärndöda svar för att låtsas att ni är något annat än ett bluffföretag. "tråkigt att du känner så" "vi korrigerar priser efter bla bla"
  • Hej!

    Vad tråkigt att du känner så!
    Vi vill att våra kunder ska kunna känna sig trygga med att de alltid får marknadens bästa erbjudande hos oss. Det innebär att vi regelbundet ligger och bevakar våra produkter på marknaden, och om vi upptäcker att en annan aktör har ett bättre pris på en produkt, så matchar vi det.

    Det finns lagar och regler som styr under hur lång tid på ett år man får sänka priset på en specifik produkt. Vi har därför valt att ta bort alla ordinariepriser/rekommenderade försäljningspriser och istället bara ha ett lågt Jollyroom-pris! På så sätt har vi möjlighet att själva styra över vår prissättning och därmed alltid kunna erbjuda det bästa priset till våra kunder. Ha en fin dag! Varma hälsningar Malin Jollyroom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Bluffrea på blackfriday.
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Black friday:
    De har shock höjt priset veckor innan för att sänka sitt pris till Black friday o hävda att den e på rea.
    Fult knep.

    Bara att kolla på prishistoriken på deras Black friday erbjudanden

    Svar till butiken:
    Korrigerar priset?

    Ni menar er el carbon fiber sparkcykel som kostat kring 3500 största delen av året plötsligt är värt skrämmande 12000?
    För att "reas ut" för 5000?

    Skamligt
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Försöker lura kunder under rea.
  • Hej!

    I vår Black Week har vi samlat tusentals favoritprodukter till riktigt bra priser. I övrigt strävar vi alltid efter att året runt kunna erbjuda våra kunder branschens lägsta priser, och prismatchar därför regelbundet våra produkter mot andra aktörer på marknaden. Det innebär att en del produkter i Black Week kan ha funnits att klicka hem till samma låga pris även tidigare.

    Viktigast för oss, är att du som kund alltid ska kunna hitta marknadens bästa pris hos oss – under såväl Black Week som resten av året. Du är varmt välkommen att återkomma till våran kundtjänst om du har frågor eller funderingar om detta. Varma hälsningar Malin.

  • Usel
    1 månad sedan
    Lurar kunder!
  • Hej!

    Beklagar om du upplever det så, du är varmt välkommen att återkomma till våran kundtjänst med feedback, då vi självklart vill ge en bra service.

    Mvh Malin på Jollyoom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Bumpar priser innan rea för att överdriva deras "rabatt"
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Riktigt kasst och oseriöst företag, stackare som faller för deras billiga trick....
  • Hej!

    Vad tråkigt att du känner så, du är varmt välkommen att återkomma med din feedback till oss, då vi hela tiden jobbar för att ge den bästa servicen.

    Varma hälsningar Malin, Jollyroom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Bluffrea
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Bluffreor!
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Ett företag som höjer priserna innan rean för att sedan rea ut produkten till ett pris som är högre än det ursprungliga är riktigt illa att se. Kommer avråda alla mina vänner och bekanta att inte handla härifrån. Att dom sedan inte bemödar sig att bemöta kritiken på ett bra sätt utan väljer att använda sig av ett "klippa och klistra" svar till alla är riktigt jävla uselt. Jag har anmält företaget och uppmuntrar fler att göra detsamma.
  • Hej!

    Beklagar verkligen att du känner så.
    Vi vill att våra kunder ska kunna känna sig trygga med att de alltid får marknadens bästa erbjudande hos oss. Det innebär att vi regelbundet ligger och bevakar våra produkter på marknaden, och om vi upptäcker att en annan aktör har ett bättre pris på en produkt, så matchar vi det.

    Det finns lagar och regler som styr under hur lång tid på ett år man får sänka priset på en specifik produkt. Vi har därför valt att ta bort alla ordinariepriser/rekommenderade försäljningspriser och istället bara ha ett lågt Jollyroom-pris! På så sätt har vi möjlighet att själva styra över vår prissättning och därmed alltid kunna erbjuda det bästa priset till våra kunder. Varma hälsningar Malin Jollyroom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Lurar med falska reor.
  • Hej!

    Vi vill att våra kunder ska kunna känna sig trygga med att de alltid får marknadens bästa erbjudande hos oss. Det innebär att vi regelbundet ligger och bevakar våra produkter på marknaden, och om vi upptäcker att en annan aktör har ett bättre pris på en produkt, så matchar vi det.

    Det finns lagar och regler som styr under hur lång tid på ett år man får sänka priset på en specifik produkt. Vi har därför valt att ta bort alla ordinariepriser/rekommenderade försäljningspriser och istället bara ha ett lågt Jollyroom-pris! På så sätt har vi möjlighet att själva styra över vår prissättning och därmed alltid kunna erbjuda det bästa priset till våra kunder. Varma hälsningar, Malin Jollyroom.

  • Usel
    1 månad sedan
    Riktigt lågt att prishöja en elsparkcykel från 3k till 12k, för att sedan "sänka" till 5k till black friday.
    Såna företag ska man bojkotta!
  • Hej!

    I vår Black Week har vi samlat tusentals favoritprodukter till riktigt bra priser. I övrigt strävar vi alltid efter att året runt kunna erbjuda våra kunder branschens lägsta priser, och prismatchar därför regelbundet våra produkter mot andra aktörer på marknaden. Det innebär att en del produkter i Black Week kan ha funnits att klicka hem till samma låga pris även tidigare.

    Viktigast för oss, är att du som kund alltid ska kunna hitta marknadens bästa pris hos oss – under såväl Black Week som resten av året. Hoppas att det var svar på din fråga. Ha en fin dag! Varma hälsningar, Malin Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Reafusk.
  • Hej!

    Vad tråkigt att du känner så!
    Vi vill att våra kunder ska kunna känna sig trygga med att de alltid får marknadens bästa erbjudande hos oss. Det innebär att vi regelbundet ligger och bevakar våra produkter på marknaden, och om vi upptäcker att en annan aktör har ett bättre pris på en produkt, så matchar vi det.

    Det finns lagar och regler som styr under hur lång tid på ett år man får sänka priset på en specifik produkt. Vi har därför valt att ta bort alla ordinariepriser/rekommenderade försäljningspriser och istället bara ha ett lågt Jollyroom-pris! På så sätt har vi möjlighet att själva styra över vår prissättning och därmed alltid kunna erbjuda det bästa priset till våra kunder. Ha en fin dag! Varma hälsningar Malin.

  • Usel
    1 månad sedan
    Lurendrejeri med bluff rea. Undvik!
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Varning för bluff rea. Oseriösa aktörer som trots stämmning ej bättrar sig.
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Manipulerade prissänkningar. Ökar priset till skyarna för att sedan "rea" ut till ett pris som är högre än normalpriset.
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Oseriöst bluff-företag
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Bluff rea.
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Oseriösa, chockhöjer priser för att sedan sätta ner till ett pris högre än orginalpriset under black friday
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Oetiska och oseriösa. Tänker aldrig handla hos dem! Bluffar med sina priser!
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Jävla bluff rea!
    Habdla inte på denna shit sida
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Anmälan till konsumentverket pga bluff med prissättning på varor borde göras.
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Camilla på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Nära att bli lurad av deras manipulerade "prissänkningar".
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Bara ni som säljer denna... Beställde och avbokade sedan direkt när jag såg er priskurva. Ser "super ärligt" ut. Bra strategi att lura era konsumenter inför BF.
    Tänker aldrig beställa något från er igen...
  • Hej.

    Beklagar att du känner så!

    Ibland korrigerar vi produktens ordinarie pris baserat på vad vi köpt in produkten för samt vad de rekommenderade försäljningspriset på produkten är från leverantören. Det har alltså ingenting med Black Week att göra även om vi förstår att det baserat på tajmingen kan uppfattas så. Du är varmt välkommen att återkomma till kundservice@jollyroom.se.

    Mvh Malin på Jollyroom

  • Usel
    2 mån sedan
    Gjorde min beställning på onsdag klockan ca 14.39 med utgångspunkt att ha paketet innan helgen. Torsdag morgon fick jag leveransbekräftelse och då borde paketet vara framme till fredag tänker jag. Men så blir inte fallet, nu får jag vänta ända tills på måndag. Detta anser jag vara under all kritik, med jämförelse av andra företag där man kan beställa en produkt innan klockan 15 och man har paketet redan dagen efter. Och sen att kundtjänst skyller på att uppdateringen av postens information på hemsidan segar gör det hela ännu mer dåligt då det för det mesta brukar fungera för andra företag. Nä, skärpning!
  • Hej,

    Beklagar om du har fått vänta på ditt paket, du är varmt välkommen att återkomma i ett mejl och uppge "malin" i ämnesraden tillsammans med sitt ordernummer så ska jag se över ditt ärende.

    Mvh Malin Jollyroom.

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Dålig kundtjänst som inte kämpar ett skvatt för sina kunder gentemot leverantörer vid reklamationsärende med uppenbart konstruktionsfel

    Uppdatering: efter mycket om och men skickade de en ny produkt. Finfint!
  • Hej Martin!
    Jag beklagar verkligen att du känner dig missnöjd över hanteringen utav din reklamation!
    Kan du återkomma med ditt ordernummer i ett mejl till - Kundservice@jollyroom.se och märk ditt mejl med "MALOU".
    Skulle gärna vilja jag hjälpa dig vidare med detta!
    Önskar dig en trevlig dag!
    Varma hälsningar, Malou Jollyroom.se

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Utomordentlig snabb och smidig utcheckning
  • Hej!

    Vad roligt att du är nöjd med våran hemsidan.

    Önskar dig en bra dag!
    Mvh Malin på Jollyroom.

  • Usel
    2 mån sedan
    En e-handlare testas på riktigt när något går fel eller hur man hanterar klagomål och Jollyroom är verkligen riktigt usla. De vägrar hjälpa till och lägger allt ansvar på kunden. Det går till exempel inte att annullera en order utan man blir serverad direkta lögner om status osv. Jag vill verkligen varna för Jollyroom och deras avsaknad av affärsetik!
  • Hej!

    Beklagar verkligen att du känner så. Vi har en snabb hantering på lagret men vi kolla självklart upp om det är möjligt att ta bort en order, så länge den inte har gått för långt i hanteringen. Du är välkommen att återkomma i ett mejl om du har frågor eller funderingar så ska vi hjälpa dig vidare, skicka det till Kundservice@jollyroom.se och märk ditt mejl med "MALIN".

    Mvh Malin på Jollyroom.

  • Usel
    2 mån sedan
    Very disappointing service!

    I placed an order on 22 October and paid 49kr frakt also but did not receive anything. I called customer service twice to find out that the order was lost somewhere in the warehouse and they will try to fix it. I asked to cancel but they cannot cancel it and it will be shipped (don't know how many more days), then I call in again to get a return sticker and send it back (more delay) and once they receive the items back and hopefully there is nothing wrong with their system again then they will issue a refund.

    My kids have been waiting for the toys for a long time now and I were forced to buy the same items from another online store that will send it free of cost in a week and tomorrow if I pay 25kr frakt. I have opted for that option now.

    I do not recommend buying things from jollyroom if they are not willing to focus on improving their delivery system or at least contact the customer if there is going to be a delay.
  • Hi!
    Im sorry about the delay. The warehouse is corrently under high pressure, please return in a email to us at Kundservice@jollyroom.se and subject it ''MALIN'' and we will help you further in this issue.

    Have good day!

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Bra hemsida, bra utbud och ok priser.

    Dock har jag löpande under hela det gångna 2018 beställt saker. Det tar alltid ca 1 arbetsvecka (4-5 dagar) för dem att ens skicka mina ordrar, givet att artiklarna är i lager vilket de varit alla gånger jag beställt. I början skylldes det på Postnord, i mitten på hög arbetsbelastning och nu sist gång jag beställde (4 dagar sedan, inget kollinummer i sikte) har jag inte ens brytt mig om att kontakta dem vilket jag gjort tidigare gånger.

    Skickas inte paketet relativt omgående kommer jag avbeställa och handla hos någon av deras konkurrenter som finns här på Prisjakt, även där är jag flitig kund. Dessa klarar att skicka och leverera paketet till mitt postombud från både Sverige, Danmark och Tyskland (baserat på avsändaradress på paketet) som är framme innan Jollyroom ens hunnit packa och skicka paket - är inte så man förväntar sig att e-handeln fungerar 2018.

    Att det skulle bero på Postnord köper jag inte (det gör även era nyss nämnda konkurrenter), beror det på högre arbetsbelastning anställ fler personer/effektivisera era processer och/eller jobba längre dagar - en packtid på 4-5 dagar är för mig helt oacceptabelt!
  • Hej!
    Jag beklagar verkligen att du känner dig missnöjd över hanteringen utav ditt ärende!
    Kan du återkomma med ditt ordernummer i ett mejl till - Kundservice@jollyroom.se och märk ditt mejl med "CAMILLA".
    Jag skulle vilja jag hjälpa dig vidare med detta!
    Önskar dig en fin dag!
    Varma hälsningar, Camilla Jollyroom.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    I have sent them 3 mails regarding my order (3318819) and they didn't bother responding me. I received 1 box instead of 3 {artikel 657601}. Maybe you care to reply?

    Update October 2018: Unfortunately, they keep offering a ridiculously bad service. I made an order, which I tried to cancel 1 hour later, they did not even bother to reply. They just shipped the damn thing 2 days after. Not picking it up, last time I order from these crooks.
  • Hi,

    Thank you for contacting us.
    I'm sorry about the delays in our response, it's a high pressure at the moment but our customer service are responding as fast as they can.

    I have found your email and will send you a replaly.

    All the best for the new your.
    Kind regards, Linn

  • Usel
    3 mån sedan
    Det tog en vecka för företaget att skicka varan, otrevlig kundtjänst som uppenbarligen har interna problem då jag ringde för att annullera min order som ändå skickades ut och jag fick betala frakt + påminnelseavgift för denna. Riktigt nonchalanta och tråkiga svar från deras kundtjänst via e-post. Detta blev min första och sista order från dem, rekommenderar inte!
  • Hej!

    Tack för din recension!

    Beklagar verkligen över hanteringen utav ditt ärende, så ska det absolut inte vara!
    Återkom gärna på kundservice@jollyroom.se och märk ditt mejl i ämnesraden med NATHALIE så skall jag hjälpa dig vidare med detta.

    Önskar dig en fin dag! Mvh Nathalie på jollyroom

  • Usel
    3 mån sedan
    Sista gången jag beställer från Jollyroom och jag ska aldrig rekommendera för någon att handla från de. De vet inte vad lojal kund är och det är andra gången jag blev missnöjd med de, första gången jag tyckte det gör inget alla kan göra fel men nu efter oprofessionella och otrevliga kundtjänst som jag har kontaktat med, vi kommer aldrig mer handla på Jollyroom. Ni har förlorat kunder och tyvärr jag måste betala 79 kr för ingenting. Tyvärr man måste sätta en stjärna i omdömet annars jag skulle inte ge er en stjärna heller
  • Hej!

    Tack för din recension!

    Beklagar verkligen över hanteringen utav ditt ärende, så ska det absolut inte vara!
    Återkom gärna på kundservice@jollyroom.se och märk ditt mejl i ämnesraden med NATHALIE så skall jag hjälpa dig vidare med detta.

    Önskar dig en fin dag! Mvh Nathalie på jollyroom

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Sista och första gången jag beställer från Jollyroom.
    2-4 dagars leverans ( varan i lager )
    Efter 5 dagar står det bara att varan hanteras. Kundtjänst har ingen koll alls.
    Ville avbryta ordern på torsdagen men kundtjänst säger att det inte går då varan är skickad. Ringer på fredag för att få ett spårningsnummer men kundtjänst säger att varan är inte skickad 😠🤬🤬🤬
    Ingen som helst återkoppling via mail och kundtjänst verkar inte ha någon bra kontakt med lagret.
    Tyvärr måste man sätta en stjärna i omdömet.
    Köper nästan allt över nätet idag men har aldrig varit med om en sämre nätbutik.
    Leveranser från andra länder går till och med fortare än deras leveranser.
    Uruselt.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra, beklagar om du har fått olika svar ifrån oss och att du har fått vänta på paketet. Just nu har vi lite högre tryck men jobbar så fort vi kan för att skicka alla paket.

    Du är välkommen att återkomma till kundtjänst så ska vi hjälpa dig om du har frågor.
    Mvh Malin på Jollyroom.

  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varför ställs denna fråga innan jag har fått varan?
    Ingenstans fick jag besked om när vara förväntas levereras till mig.
  • Hej!

    Vad tråkigt att höra vi har en leveranstid på 2 - 4 arbetsdagar, mer om detta kan du läsa på hemsidan, du får även ett mejl när ordern har lämnat vårat lager, har du frågor är du varmt välkommen att återkomma till våran kundtjänst.

    Mvh Malin Jollyroom.

  • Usel
    4 mån sedan
    Vi beställde 2 varor från Jollyroom. Ena varan var helt trasig. Den andra fick vi inte alls. Sista gången vi beställer från Jollyroom!
  • Hej!

    Beklagar verkligen för detta, återkom till våran kundtjänst så ska vi självklart hjälpa dig vidare.

    Mvh Malin på Jollyroom.

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Stort utbud, bra priser. Ofta rea. Älskar/saknar butiken på Hisingen!
    Enda negativa är att ni använder postnord, mycket strul. En av anledningarna till att jag saknar den fysiska butiken. Önskar att ni bytte till Schenker eller DHL.