(500+)
Det var lätt att beställa och bra tydlighet i vilka rabatter och koder som gäller de olika sakerna.
Kommer ALDRIG handla på jollyroom igen. Beställde säng och madrass i paket men fick bara sängen. De vägrar skicka madrassen och retur är inte möjlig då sängen redan är monterad och använd. Går inte ens att ringa. Så ledsen och besviken
Beställde ett regnställ och valde paketbox som leverans. Då har man packat i en gigantisk låda (regnstället tar inte ens upp halva lådan som då inte kan lämnas i paketbox för att den är för stor. Måste då gå till utlämningsställe (fanns en anledning till att jag inte valde det!). Inser sen att vi behöver en annan storlek - men då finns inte retur-fraktsedlar vare sig i paketet eller på mejlen. Så nu har jag kontaktat kundtjänst, ännu utan svar.. Jag har lagt så mycket onödig tid på denna beställning nu, och jag förstår inte hur ett näthandelsföretag kan vara så ineffektivt och inte bifoga retursedel… 🙄….
Leveransbekräftelser skickas ut till kunderna innan ens paketet lämnat lagret. Ena paketet kom en levransbekräftelse 4e oktober, 14e oktober nu och ingen uppdatering. Nu kom nästa leveransbekräftelse igår kväll, snart 24h senare och ingen uppdatering ifrån postnord mer än att paketet är registrerat men ej kommit till dem. Vågar inte ens hoppas på att det dyker upp och får nog beställa från annat företag då barnet inte ska behöva vänta på sina försenade födelsedagspresenter längre.
KÖP INTE FRÅN JOLLYROOM! En av de sämsta företag som finns! Handla INTE där! Fick hem skitiga, använda saker och när jag läser recensioner är jag tyvärr inte ensam utan de skickar ut skit för fullpris o tar inte ansvar för sina handlingar sen… extremt dålig kundtjänst och finns inget positivt att säga alls… köp på ett annat företag för demhär lurar på en trasiga, smutsiga och användna saker för fullpris.
VARNING, handla ej från dessa dårar. Jag fick en trasig cykel men får ingen hjälp o inget svar från kundtjänst. Uruselt!
Hämtade ut Hoppgungan på utlämningsstället. Och precis som jag läst i recensionerna så var även denna skickad i enbart hoppgungans egna kartong. Kartongen är tunn. Det är inte lämpligt att skicka en vara med flera smådelar i på det viset. Och precis som jag läst i recensionerna så var även våran kartong trasig. Tejpen hade lossnat i stort sett över allt och den var även omtejpad och ihoplappad av lagerpersonalen eller av Postnord. Har även läst i recensioner att det i de fall där kartongen varit trasig så har det fattats delar till produkten. I vårat fall saknades som tur var inget. Absolut att Postnord kan vara klantiga i sin hantering. Men det är som gjort för en så tunn kartong att gå sönder när den ska skickas och inte köps på plats i butik. Jag rekommenderar starkt att Jollyroom ser över sin emballering av produkterna. Och där behovet finns, som nu, att lägga varan i en ytterligare tjockare kartong.
Bra butik och kommer jag och handla helatiden
Nice, jag har köpet pro skridskor med express levererat och idag har the shippade ut😍 kan inte vänta tills de kommer, de va lite svårt att betala med Swish med de funkade😁
Bra utbud och snabb leverans, skickades dagen efter jag beställde, helt perfekt.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.jollyroom.seFullständigt firmanamn: Jollyroom AB
Organisationsnr: 556815-7159
Information hos allabolag.se