(500+)
Beställde 2 babygrindar. Den ena kom i tid och alla delar fanns med. Grind 2 dröjde 1 vecka ytterligare och när den kom saknades ”tassarna” och förlängningsdelarna vilket gjorde den obrukbar. Kundtjänst svarade inte på telefon efter kl 2 😄.
Otroligt långsamma leveranser. Hur många veckor behöver man för att få iväg en produkt som finns i lager? Hunnit få paket från USA snabbare!
Det tar för lång tid få paketet.
Vi köpte en Bestwaypool från Jollyroom som visade sig ha trasig liner. Efter flera mejl och telefonsamtal får jag meddelande om att tillverkaren ska skicka en ny liner. Efter ytterligare ett par veckor med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway snart ska få dessa i lager. Under hela tiden har lagerstatus på Bestways hemsida varit "available". Efter ytterligare någon vecka med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway skickat linern. Jag frågar efter spårningsnummer men får inte svar. Hör av mig igen och frågar, får till svar att Bestways portal ligger nere. Misstänker därför att Jollyroom ljuger om både sändning och portal. Känns oerhört oseriöst och snart har en hel sommarmånad gått. Ordern 17756965
Bra! Fantastisk och
Helt okej produkter men att det ska ta 4 dagar innan post nord får paketet från jollyroom är lite av ett skämt. Slutade med att de tog 1,5 v att få hem paketet
Beställde 2 st barnstolar till bilen.
Varning för detta företag! Jag beställde en cykelhjälm från Jollyroom och fick hem en helt annan vara. Jag kontaktade deras kundtjänst direkt (som är en djungel) och de påpekade att jag måste skicka tillbaka varan direkt. De hotar till och med att fakturera mig för varan som jag fick hem om jag inte skickar tillbaka snarast. De kräver alltså av kunden att gå till postombud med deras paket, ordna med emballage och etikett och samtidigt hålla de pengar jag betalat in för min vara (som de vägrar skicka) som någon typ av gisslan. Det okunniga och otrevliga kundbemötandet hänvisas till deras påhittade "riktlinjer " som går emot både vett och lagtexter.
Det är jätte bra grejer. Tack!
Vara kom med fabriksfel. Garantiärende som krävde heltiden att jag skickade in uppgifter upprepade gånger och dragit ut i 2 veckor. När jag postade tillbaka varan så får jag inget svar efter upprepade mail till kundservice. Gör en retur pga dålig service. Får återbetalning som saknar 150 kr. Kan tyvärr inte rekommendera Jollyroom om du vill känna trygghet i dina köp.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB
Organisationsnr: 556815-7159