12% Prisgaranti
5 års garanti på elverktyg
Öppet köp i 60 dagar

http://www.bauhaus.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Bauhaus har fått betyget (3.27)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Har alltid fungerat utmärkt,

    Har lagt flera ordrar på färg och div annat, fungerat utmärkt.
    Snabb frakt, hela varor
  • Usel
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Kan instämma med alla andra som är missnöjda:

    Beställde varor under Black Friday som skulle skickas inom 2-3 dagar. Två månader och verken varor eller pengarna tillbaka.

    - Lockpriser
    - Lagersaldo som inte stämmer
    - Kundtjänst som slutar höra av sig

    och lägger till:

    -Skyller på underleverantören. Sluta samarbeta med de då, ni är ju ansiktet utåt!
    - Min recension publicerades aldrig på deras hemsidan och såldes bort. Undrar hur många negativa kundomdöme slänger de varje dag.

    Tack att prisjakt finns så man kan öppet recensera.
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställde en skruvdragare och blev skickat väldigt snabbt. Kanon
  • Usel
    21 dagar sedan
    Felaktiga lagersaldon
    Tråkig personal
    Inga hyllplatser på hemsidan
    Omöjligt att hitta saker på egen hand som är ”udda” varor och inte platsar i vanliga kategorierna.
    Lång tid att få tag på någon att fråga
  • Usel
    29 dagar sedan
    - Skadade varor vid leverans.
    - Långa reklamationer (Flera veckor).
    - Artiklar saknas vid leverans.
    - Lagersaldon stämmer ej.
    - Bristfälligt eller inget emballage.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Många dåliga recensioner här... Men jag har köpt mycket på Bauhaus, och det har alltid funkat bra. Senaste verktygsinköpet på webben levererades efter 2 arbetsdagar trots att det var 1v kvar till jul.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Dåligt när man beställer hemleverans står mellan kl 10:00 - 14:00, sen skulle chauffören ringa ca 30min innan, kl 14:15 hade ingen ringt så ringde frakt bolaget och frågade vart lastbilen var dom skulle kontakta chauffören, och han ringde upp, tyckte synd om han inte hans fel Bauhaus lovar för mycket, fick paketet kl 16:37, tog ledigt och sa jag kommer så snart paketet kommit nu blev det en hel dag och hade jag jobbat så hade jag hunnit hem, nästa gång tar jag ledigt en hel dag och åker till en fysisk butik och köper den direkt.
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Lockpriser på varor som i samma stund de reas ut inte finns i lager i hela Sverige....
  • Usel
    2 mån sedan
    Verkar ju ha satt i system att sätta Lockpriser på artiklar de ej har i lager.
  • Usel
    2 mån sedan
    Väldigt dålig leverans på e-handeln. Står att det ska ta 2-5 dagar. Det tar 5 dagar och då kan du lika gärna välja att hämta den i varuhuset. Samt att de levererar mellan 10-14 på dagtid....
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Världens segaste support, inte värt att bry sig om garantiärenden såvida det inte handlar om större summor... Dessutom lång tid att skicka varorna.
  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Förr älskade ja bauhouse. Nu har dom skyhöga fraktavgifer. Innan hade många varor med fri frakt. Väldigt tråkigt.
  • Bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Fick hjälp av mycket trevlig och hjälpsam personal i Upplands Väsby. Dessvärre stämde inte lagersaldo så väl i butiken kunde de inte hitta varan vare sig på hyllan eller på lager. De skulle nolla saldot och uppdatera det igen när de hittade varan. Det skulle ta 15 min sa det men saldot var inte uppdaterat förrän morgonen efter.
    Kundtjänst har varit väldigt hjälpsamma efteråt så jag är trots allt överlag nöjd med den service jag fått.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Paketet saknade helt yttre emballage; det var bara produktkartongen (som inte ens omsluter hela produkten) med en DHL-klisterlapp på. När jag hämtade ut den var halva bortriven. Ren röta att alla skruvar låg i en påse i andra delen av förpackningen.

    Det faktum att det var en toalettsits och att jag behövde cykla med denna genom citykärnan gjorde inte saken bättre.

    Därmed anser jag att det finns fog att säga att detta var SKITdåligt av Bauhaus:
    om ni inte behärskar postorder - erbjud då inte postorder!
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Bara handlat från Bauhaus en gång på nätet och det gick utmärkt. Bra pris på grejerna och fick paketet 2 dagar efter beställning. Hade gett full pott om jag hade fått det på 1 dag, men det är absolut inget att klaga på ändå.

    Hade jag läst betygen här innan så hade jag antagligen inte beställt, men brydde mig inte i att kolla när det gällde ett så pass känt företag. Nu när jag redan har en bra erfarenhet så kommer jag att fortsätta beställa härifrån i framtiden också, men bara saker som jag absolut inte behöver ha direkt.
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställde en borrhammare och fick hem en jävla bräda med hjul på, hur fan ska jag göra hål i betongvägen med den? Dom vägrar att skicka en ny direkt, och sen undersöka vad som gick fel. Nej, jag ska vänta till dom han handlagt mitt reklamasionsärendet i 5-7 dagar och sen kanske dom skickar en ny. Kan ju ta 1,5 - 2 veckor innan jag får hem en borrhammare från dom.

    Håller med... Bajsföretag...
    Handla definitivt inte där över nätet!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Edit 2018-10-7:
    Vekligen ett dåligt företag. Inget fel på de få anställda utan noll koll på vad som gör en kund nöjd. Jag har ett ärende hos KO just nu, ska bli spännande att se vad de anser.

    —————————

    Inget att klaga på.
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Det är synd att det oftast bara är en negativ upplevelse som föranleder en reaktion/recension, vilket ju ofta gör att det blir ett lågt resultat.

    Jag har handlat otaligt med saker från Bauhaus senaste året i samband med en omfattande utbyggnad och renovering. Huvudsakligen har alla beställningar levererats helt i tid och utan några som helst problem. Vid något enstaka tillfälle har något varit defekt, men har snabbt ersatts av Bauhaus när jag hört av mig.

    Sen tycker jag att servicen hos Bauhaus är i toppklass. Att kunna direktchatta med deras kundservice när man undrar något är sjukt smidigt, även om det såklart ibland kan ta tid för dem att gräva fram svaret vid komplicerade frågor (det är ju rimligt ändå). Dessutom ett trevligt bemötande i största allmänhet både online och i butik.
  • Usel
    4 mån sedan
    Sämsta butik som finns. Dålig service. Okunnig och otrevlig personal.
    Röriga varuhus.
  • Usel
    4 mån sedan
    Paket som försvinner i leverans. Bauhaus ska eftersöka paketet och återkomma, hör inget på 1v. Ringer igen och de ska skicka en ny vara. 1v till går och inget hörs. Efter 1 månad skickar de en ny vara som i dagsläget skulle levereras för flera dagar sedan... De måste seriöst se över vilken de skickar sina sändningar med...
  • Usel
    4 mån sedan
    Bauhaus leveranskvalitet måste vara bland det sämsta som existerar på marknaden. För över en månad sedan beställda jag tre förpackningar isolering. Självklart levererades inte det jag beställt, utan felaktig tjocklek på isoleringen dök upp. I en månads tid har jag nu försökt få Bauhaus att leverera rätt produkter. Hur lång tid det kommer att ta är fortfarande oklart, för ingenting verkar hända.

    Det är lite skrämmande att se hur många recensioner här som handlar om samma dåliga leveransförmåga och dysfunktionella kundservice. Tyvärr läste jag inte det innan jag beställde...

    Mitt råd är att till varje pris undvika Bauhaus om du har dem minsta intresse av att få din vara levererad. Som vanligt kan man bara konstatera att det är värt några kronor extra att handla av företag tar det där med kundvård på allvar.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställde en sågklinga och en målarborste av bättre kvalitet. Kollade omdömen om Bauhaus först efter att jag hade skickat iväg beställningen och måste medge att jag ångrade min beställning efter att ha läst alla negativa kommentarer. Men köpet blev i stället en positiv överraskning. Det gick smidigt att beställa, priserna var riktigt bra och leveransen fungerade klockrent. Kan inte annat än att ge högsta betyget för mitt köp.
  • Usel
    5 mån sedan
    La en beställning på ett smart lås. Valde att reservera det och hämta det i butiken. När frugan skulle hämta det fanns det inte hemma. Fel på lagersaldot sa expediten, men de skulle ta hem det till butiken så att vi skulle få det före helgen. Idag ringde jag för att höra hur det gick och nu var preliminärt leveransdatum i mitten på veckan därpå.
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställde varor som endast kunde bli levererade utav DSV med leveranstider 10-14 (Bauhaus använder endast DSV som leverantör) eftersom att jag inte ville ta ledigt från jobbet en hel dag för att ta mot ett paket så kunde paketet inte levereras.

    Var i kontakt med Bauhaus support och paketet kunde inte lämnas på uppfarten utan måste tas emot med identifiering av köparen.

    Så efter tre timmars telefonkö och prat med supporten så fick jag skicka tillbaka varorna och nu kommer jag att behöva betala frakten själv utan att få något levererat....
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Vill passa på att berömma Bauhaus Bromma för deras goda kundservice och hantering i flertal reklamationer. De följer upp ärenden och är måna om att få till en bra lösning i slutändan. En stor eloge till er!
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Den sämsta e-handels-upplevelsen någonsin. Undvik att handla på Bauhaus online. Varor levereras inte som de ska, fel antal eller fel sort. Evighetslång väntan till kundtjänst. Personal som lovar och ger felaktiga besked. Efter flera veckor har de fortfarande tagit betalt av mig för varor som jag reklamerat eller som de inte har levererat. Det är ledsamt att se att man kan driva en verksamhet på ett sånt dåligt sätt.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Bra priser.
    Nu är det så att jag har handlat här en hel del, men det är inte frid och fröjd.
    Personal saknar utbildning och kan proppa ut saker de inte skall. Nu årkar jag inte med exempel. Utbilda era säljare!
    Ofta jag som kund vet mycket mer än säljare om deras produkter.
    Ska du köpa något här SKALL du veta vad du köper själv!
    Du kan fortfarande lämna saker som inte funkar eller om du är inte nöjd med, så det är positivt. Men det kan krångla, men du som kund måste veta vad som gäller.

    En sak till som jag inte gillar det att de ser aldrig till att till ex virke finns verkligen i lager på alla deras marknadsförda dimensioner. Så om DU ska bygga till ex en altan så kommer det ju behövas flera olika brädor. Och Du kommer garanterat behöva åka mellan olika affärer för att hitta det Du behöver i storlekar. Skitdåligt för miljö och krångligt för dig som kund!
    Stora hyrsläp (fyrhjuling) verkar nu bara finnas endast för företag. Varför? Jag kan betala en slant om det är så att de släpen är dyrare att sörva osv.

    Det tar aldrig slut med fel här. Hemsidan då du håller på att välja mellan olika produkter, till ex virke, håller på att uppdateras flera ggr (2-3) då du går tillbaks ett steg. Det är väldigt irriterande om du håller på och kolla olika längder osv( och mellan olika butiker). Det beror varken på min dator eller browser. Hemsidan skall vara anpassad för många kunder och provköras på flera stationer innan den släpps i bruk. Rätta till detta tack!
  • Usel
    5 mån sedan
    Bauhaus måste ha den sämsta servicen via sin kundtjänst och reklamationshantering oavsett bransch. Jag beställde en utemöbel som i och för sig kom hyfsat snabbt efter en dryg vecka. Problemet var att en av lådorna var fel så jag kontaktade dem och bad dem ta tillbaka den felaktiga och skicka korrekt istället och där är vi just nu. Vi ringer varje dag och frågar vad som händer men ingen kan ge något svar. Min utemöbel kommer väl troligen inte hinna användas denna sommar när jag läser övriga recensioner. Jag skrev en recension på deras egen hemsida också men som någon mer kommenterat nedan så verkar de administrera denna själva så de har valt att inte visa mitt omdöme. Undvik denna kedja så långt det bara går!
  • Ganska bra
    6 mån sedan
    Hjälpsam och kunnig personal. Gillar dock inte att man bara har öppet köp vid obruten förpackning utan möjlighet att testa produkten.
  • Usel
    6 mån sedan
    Sämst packning av e-handelsvaror i branschen? Högst troligt. Har fått varor packade endast i packplast med frakthandlingen smetat direkt på. Även varor där huvudvaran stuckit ut och blivit repad/smutsig.

    Sen att deras support ska ta minst 1v på sig att svara är ett skämt 2018. Har väntat 3v på en returlapp nu då jag haft 1-2 frågor och varje svar tar minst 1v.
  • Usel
    6 mån sedan
    Långsamt, varför tar det en vecka att leverera lagerförda varor? Varför tar det 2 dagar att ens skicka ordern?
    Felaktig information angående spårning av paket, både från kundtjänstmedarbetare och via automatiska statusmeddelanden. Kundtjänst svarar 2 gånger att jag ska få spårningslänk. I mailet som bekräftar att varorna skickats står det att man inte kan tillhandadhålla spårningslänk. Men loggar man in på sidan så finns där en spårningslänk, helt otroligt.
    Svarar inte på frågorna man ställer, automatsvar med allmän information om leveransvillkor när jag frågar om min specifika orders status. Oseriöst. Kommer aldrig mer att beställa varor av Bauhaus på nätet, finns gott om alternativ som hanterar det så mycket bättre.
  • Usel
    6 mån sedan
    Helt oförmögna att hantera en reklamation och noll kommunikation, tar veckor att få svar via reklamations supporten, ett enkelt reklamationsnämnden på en slangvinda som läckte vatten har tagit 1,5månader att få ur världen och den största anledningen har berott på dålig kommunikation och 1-2v väntan på att få svar på Mail. Absolut sista gången jag handlade från Bauhaus.
  • Usel
    6 mån sedan
    Bra priser, men usla på att leverera kundservice. Personalen är totalt outbildad och har en oförmåga att lösa problemen som ibland uppstår. Personerna som kan ngt på "golvet" är få och när man behöver någon som helst hjälp får man räkna med att vänta i en timme.

    Ringer man kundtjänst så blir det alltid standardsvar. Vid problem, som man oftast har när man ringer kundtjänst kan de ej lösa det utan måste ta det med en chef och ringa tillbaka.

    Hornbach är betydligt mer serviceinriktade, har 3 ggr så stort sortimente och säkert bättre priser.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Bra priser och snabb leverans, köpte en Weber klotgrill kom hem efter 2 dagar.
    Har under senaste året beställt flertalet leveranser, helt korrekta och snabba.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Köpte en handöverfräs Makita RT0700C av Bauhaus och den kom snabbt och allt var helt enligt beskrivning. Har köpt tidigare också utan problem, men jag kanske har haft tur då.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Det finns mycket som kan bli bättre på kundtjänst, t.ex som att svara på frågor och hantera reklamationer. Antingen är kundtjänst fullt sysselsatta med allt skräp som säljs eller är det underbemannat. Hur eller hur så är det segt att få svar eller att få vettiga besked om vad som händer med garantiärenden. Anställ fler eller sparka igång folken på kundtjänst!
  • Bra
    7 mån sedan
    Har beställt pallar med planteringsjord 4 ggr (en eller två pallar per gång). Billigaste sättet att få hem jord förutom en hel lastbil och man får jorden i praktiska 40L säckar. Alla leveranser inom arbetsdagar 5 dagar.
  • Usel
    7 mån sedan
    Fel modell har levererats från e-butiken 2(!) gånger i rad. Man kunde ju tycka att de skulle vara extra nogranna efter att de skickade fel vara första gången, men nej, idag fick samma felaktiga modell igen!

    Ringer man deras kundtjänst är de ytterst ointresserade av att lösa problemet de själva ställt till med. När vi till exempel frågade om den rätta modellen fanns i en butik någonstans, så fick vi svaret "Tja, ni kan ju åka runt och kolla".

    Hur lyckas man anställa kundtjänstmedarbetare som har negativa servicekunskaper?
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Efter sex veckor har vi fortfarande inte fått vår loungegrupp, med leveranstid på 2-5 dagar enligt webhandeln.
    Upprepade kontakter har besvarats först efter ca en vecka vid varje försök. Utlovade uttransporter som ej kommer. Får meddelande om att transportföretaget skickat tillbaka varorna, då de ej fått tag i oss (inga missade mail, telefonsamtal, fysiska brev eller sms). Får efter 5 veckor leverans...med 1 av 4 kollin.
    Väntar fortfarande på min loungegrupp... :-(
  • Bra
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Bara för att avväga alla de negativa kommentarerna vill jag slå ett slag för företaget.

    Allt fungerade utan problem. Det var några dagars fördröjning med avsändningen men det var lätt att komma i kontakt med support via chat som meddelade att de hade många beställningar så tidigt på sommaren när alla börjar bygga.

    Varan levererades med DHL till utlämningsstället och även det fungerade utan konstigheter. Känner inte igen all DSV klagomål nedan.

    Poängavdrag för att ett konto skapas automatiskt vid beställningen. Man vill inte ha massor med konton överallt utan att bli tillfrågad.
  • Dålig
    8 mån sedan
    E-handel = Kaos
    Lång leveranstid i butik.
    Fel fakturering efter kontant betalning i butik vid hämtning av beställning, efter kontant betalning i butik skickar dom ett kvitto via mail (trodde vi), men det var en faktura från ResursBank. Efter 90 dagar fick vi en rykkare från ResursBank!
  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Jättelång leveranstid dock hjälpsam kundtjänst vid chatten
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Usel kundtjänst som inte kan hantera en retur eller avbeställa en order. Använd aldrig deras hemleverans. Bauhaus använder DSV som transportör och dom kan endast leverera tisdag eller torsdag mellan 10-14 där vi bor
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Fortfarande dålig leveranshantering på e-handeln. Varför använder ni DSV??? Varför vet ingen på Bauhause hur man kollar av med DSV (eller vill man inte jobba i kundservice)? Ringde själv till DSV som visste lika lite. Helt värdelös DSV-tracking!
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Bauhaus modererar recensionerna på sin egen hemsida och väljer att inte publicera (även sakliga) betyg, så tar det här istället.

    Beställde en pall med jord med förväntat leveranstid 2-5 dagar. Spårningen på DSV:s hemsida visade "Leveransdatum" fyra dagar senare. Efter att inte hört någonting aktuellt datum kontaktade jag Bauhaus som snällt meddelar att det är det förväntade leveransdatumet till DSV:s centrallager och att sändningen inte nått dit. Man visste nu inte var pallen var och hänvisade till DSV. DSV hänvisar till Bauhaus. På Bauhaus har tre olika personer lovat att kika på ärendet och återkomma men ingenting händer. Tio dagar efter beställning kommer ett SMS efter 1600 där man ber mig att återkomma innan 1600 för att boka utkörning (!). Bokar till nästkommande vardag. Väntar hemma eftersom DSV enbart levererar dagtid vardagar. Ingen leverans kommer. Ett par timmar efter utsatt leveranstid kontaktar jag DSV som meddelar att pallen aldrig lastades på för utkörning. Tagit ledigt en hel dag i onödan.

    Har nu passerat två veckor sedan jag lade beställningen. Har ringt både Bauhaus och DSV ett antal gånger. Ingen löser situationen utan DSV tycker att jag ska sitta hemma en dag till vilket jag vägrar. Någon gräsmatta lär det inte bli i sommar med Bauhaus hjälp. Det komiska i situationen är att ingen på Bauhaus eller DSV kontaktar mig trots att felet ligger på deras sida utan man förväntar sig att kunden ska kontakta dem.

    Välj en annan butik. Det här fungerar inte, och nu vet man inte vad som händer. Men betalt har de fått.

    Update 180503: Bauhaus ringer och erbjuder att skjuta på leveransen till absolut sista tiden på dagen- 1630 idag. I morse ringer DSV och berättar att det är fel och att de nu ska försöka leverera så tidigt som möjligt i morgon. Ingen pratar med någon och alla pekar på alla.
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställde färg till huset då vi äntligen fått ihop tillräckligt med vänner för att hjälpa oss med målningen.
    Beställde färgen den 21/4 och hade planerat att måla huset helgen efter då man lovar leverans inom 5 dgr.
    När fredagen kom så hade jag fortfarande inte fått någon leveransinformation och jag fick lov att avboka målningen på helgen.
    Ringer ktj på lördagsmorgonen, 20 min telefonkö kl 08:000.
    Personen i telefon kunde inte se någonting om vad som hänt.
    Man verkade inte ens se min order då man frågade om när jag lagt ordern till dom.

    Den 1 maj får jag ett mail från deras orderavdelning om att dom håller på och undersöker mitt ärende och måste kontakta deras lager för vidare utredning.
    Svarade direkt att dom kan strunta i min order, som jag som tur nog valde Klarna Faktura som betalsätt som jag anmälde utebliven leverans till så man inte kan kräva mig på pengar.

    Första gången jag beställer från Bauhaus och absolut sista gången.
    Väljer i fortsättningen att betala någon slant extra till lokala butiker för att garantera mig kvalité både på produkt och leverans.
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Jag beställde två enkla solsolar, Bauhaus glömde att skicka med benen. Nu har det gått tre veckor och jag har fortfarande inte fått benen till stolarna. Tvivlar på att de någonsin kommer fram, kundtjänst tar ca en vecka på sig att svara på mejl. I helgen tar vi tillbaks stolarna till Bauhaus och kommer avråda alla vi känner från att någonsin köpa något från dem.
    Uppdatering: Idag levererade Bauhaus ett hörn av en soffa istället för benen... Vi tog inte emot soffhörnet, men tydligen tog de som skulle ha soffhörnet emot våra solstolsben.
  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Köpte en vara som var märkt med "Fri frakt" och ändå blev det automatiskt 99kr i fraktkostnad, kundtjänst fixade detta i efterhand några dagar senare men sånt skall bara funka.
    Varan var dessutom fel beskriven och inte alls som jag fick hem.
    Detta stället känns som hantverkarnas Siba, där medarbetarna inte kan någonting om det de säljer förutom klubbkreditkort och extra försäkringar.

    Här finns det marknadsandelar att hämta för den som vill slå sig in på e-handeln.
  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Varning för deras montageservice!
    I tre månader så har jag försökt få dem att komma och rätta till fel som skett under installationen, men omöjligt.
    Och lika omöjligt att få tag på någon ansvarig, man blir bara tillbakaskickad till kundtjänst.

    Uselt!
  • Dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Beställde en del saker för upphämtning i butik. Tänkte det var smidigt att bara svänga förbi och hämta upp allt färdigpackat istället för att springa och leta själv.
    Beställde lördag kväll. Upphämtning skulle kunna ske söndag från kl.11 efter sms avisering. Inget sms hade kommit söndag kl 17 ringde kundtjänst som inte var till någon hjälp eller villiga att undersöka vad som gått fel. Fick måndag kl 16 ringde jag igen. Kl 17 fick jag sms. Åkte till butiken och det tog längre tid att få varorna än att bara hå in och hämta själv med tid över att gå vilse. Dålig service och tog alldeles för lång tid. Undvik den metoden. Tyckte bauhaus Malmö hade fått betydligt bättre service än vad de hade för några år sedan men personalen på varuutlämningen var ett rejält kliv bakåt igen. Synd.