2.2 / 5
(460 omdömen)
5
(146)4
(29)3
(10)2
(18)1
(257)
Sorterat efter datum
2020-08-11
Fick vänta 14 dgr på besked att varan var slut. Får vänta ytterligare på att få tillbaka pengarna som redan varit erlagda .i två veckor, Dålig stil att inte kompensera med annan vara eller kontanter.
Granngården svarar:2020-08-12
Hej, Tack för din kommentar. Vi beklagar verkligen att din köpupplevelse och dröjsmålet i återkoppling från oss varit negativ för dig, självklart vill vi att du som kund ska uppleva smidiga leveranser samt bra service i kontakt med oss. Ibland kan varor hinna ta slut innan en order behandlas, men självklart ska det inte dröja så lång tid att få återkoppling om det. Du är varmt välkommen att återkomma till oss på [email protected] så ska vi undersöka vad som har gått fel och ifall vi kan erbjuda liknande produkt. Vi arbetar ständigt med att förbättra och utveckla vår service för dig som kund och därför är dina synpunkter viktiga för oss. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Granngården
2020-08-05
Så fina plantor supernöjd
Granngården svarar:2020-08-07
Hej! Stort tack för ditt positiva omdöme - det gläder oss på Granngården. Välkommen åter! Önskar dig en fortsatt trevlig dag. / Granngården
2020-08-03
Granngården har ingen koll på hur många artiklar som finns i respektive butik, trots att de påstår motsatsen. Man kan inte ringa till en enskild butik ! Körde ett par mil för att konstatera att det inte fanns några i butiken. Beställde en på nätet och fick en bekräftelse via E-post. Efter ett par timmar fick jag ett SMS om att varan var slut och kunde inte levereras. Ingen koll där heller.
Granngården svarar:2020-08-05
Hej, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att din köpupplevelse och kontakt med vår kundtjänst har upplevts negativt, vi vill självklart att du som kund ska uppleva smidiga leveranser samt bra service i kontakt med vår kundtjänst. Ibland kan det var fel i lagersaldo för olika anledningar. Vänligen återkom till oss på [email protected] så ska vi undersöka vad som har gått fel och ifall vi kan erbjuda liknande produkt. Vi arbetar ständigt med att förbättra, utveckla, både för vår kundtjänstavdelning samt smidigare leveranser för dig som kund och därför är dina synpunkter viktiga för oss. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig dag. Med vänlig hälsning, Granngården
2020-07-30
Enkel beställning.
Granngården svarar:2020-07-31
Hej! Tack för ditt fina omdöme! Detta gläder oss att ni är nöjd och belåten, det är så vi vill ha det. Önskar dig en riktigt trevlig sommar! / Granngården
2020-07-28
Borde framgå om fakturan kommer på mejl eller per brev till vår postadress. Har jag missat någon information angående fakturan? Vänlig hälsning Gårdar i Nordanstig AB Gabriel Brånby
2020-07-23
Paketet kom inom ett dygn. Bra pris plus återvunnen produkt.
Granngården svarar:2020-07-27
Hej! Tack för ditt fina omdöme! Detta gläder oss att ni är nöjd och belåten, det är så vi vill ha det. Önskar dig en riktigt trevlig sommar! / Granngården
2020-07-21
Mycket fina hallonbuskar som också var välpaketerade.
Granngården svarar:2020-07-27
Hej! Tack för ditt trevliga omdöme! Det gör oss glada att ni är nöjda med våra produkter. Önskar dig en fin dag och en riktigt trevlig sommar! / Granngården
2020-07-21
Handläggaren på kundtjänst uppvägde med råge det som gjorde att jag fick vänta ytterligare 2 dagar pga av 3.e part kopplat finansbolag.
Granngården svarar:2020-07-27
Hej! Tack för ditt trevliga omdöme! Detta gläder verkligen Granngården att erhålla så fin feedback. Önskar dig en riktigt trevlig sommar! / Granngården
2020-07-19
Efter att fått OK på beställningen får jag veta att de inte kan leverera. Dålig koll på vad som fanns i webblagret eller?
Granngården svarar:2020-07-21
Hej, Tack för din feedback. Vi beklagar att vi inte kunde leverera beställda produkter. Ibland kan produkter ta slut innan ordern hunnit behandlas vilket kan göra att en order går igenom utan att vi har möjlighet att leverera varan. Självklart blir du då återbetalad för varorna vi inte kunnat leverera. Du är välkommen att återkomma till oss på [email protected] med ditt ordernummer om du vill ha hjälp i ditt ärende eller vill få förslag på liknande produkter. Vi tackar för dina åsikter och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse – det hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig eftermiddag /Granngården
2020-07-18
Frustrerande att beställa varor, som sen visar sej inte finnas i lager. Har fått två sådana meddelanden: "Vi måste tyvärr meddela att följande artiklar har tagit slut på lagret och kan därför inte levereras." Annars funkade allt bra!
Granngården svarar:2020-07-21
Hej, Tack för din feedback. Beklagar att vi inte kunde leverera beställda produkter. Ibland kan produkter ta slut innan ordern hunnit behandlas vilket kan göra att en order går igenom utan att vi har möjlighet att leverera varan. Självklart ska du bli återbetalad för varorna vi inte kunnat leverera. Vi är givetvis glada att du upplever att allt annat fungerade bra och du är välkommen att återkomma om du har fler synpunkter eller funderingar. Vi tackar för dina åsikter och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse – det hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig eftermiddag /Granngården
2020-07-17
5 dagar leveranstid är lite för lång tid.
Granngården svarar:2020-07-21
Hej, Tack för din feedback. Vi har för nuvarande en ungefärlig leveranstid på 2-5 arbetsdagar och jobbar ständigt för att kunna ge en så smidig och snabb leverans till våra kunder som möjligt. Om du vill ha mer information kring leveranser och vår e-handel, kan du läsa mer på vår hemsida: https://www.granngarden.se/kopvillkor Du är också varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på 0771 222 444 om du har frågor och funderingar. Önskar dig en trevlig eftermiddag / Granngården
2020-07-17
Lång leveranstid på fågelmat samt felaktig leverans
Granngården svarar:2020-07-27
Hej, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att din köpupplevelse har upplevts negativt, vi vill självklart att du som kund ska uppleva smidiga leveranser samt bra leverans. Önskar dig en trevlig dag!/ Granngården
2020-07-16
Beställde brunnskalk 2020-06-11 betalade 279,60 som kunde hämtas på ganngården Ljungby 2020-07-03 Kommer ett meddelande om att det kunde inte levereras och att besked om keditering skulle komma Nu två veckor senare har inget hänt. Det går fortfarande att beställa brunnskalk på deras hemsida så fler blir säkert blåsta
Granngården svarar:2020-07-21
Hej, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att din köpupplevelse och kontakt med oss har upplevts negativt, vi vill självklart att du som kund ska uppleva smidiga leveranser samt bra service i kontakt med vår kundtjänst. Vänligen återkom till oss med ordernummer på [email protected] så ska vi undersöka vad som har gått fel och ta ärendet vidare. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig dag. Med vänlig hälsning, Granngården
2020-07-16
Betalade direkt för min beställda vara, tog över en vecka innan jag blev kontaktad om att systemet gjort fel och varan finns inte kvar i lager. Så får vänta ytterligare 2 veckor bara för att få tillbaka pengarna. Ingen form av kompensation. Trevlig personal i kundservice dock!
Granngården svarar:2020-07-27
Hej, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att din köpupplevelse har upplevts negativt, vi vill självklart att du som kund ska uppleva smidiga leveranser samt bra service i kontakt med vår kundtjänst. Tack för att du hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en trevlig dag. Med vänlig hälsning, Granngården
2020-07-15
Beställde varor den 11 juni, sänder ett mejl till kundtjänst efter 2 veckor frågar om status på ordern. då annulleras orden? Har ej fått beloppet återbetalt på kontot. Rekommenderar ej köp från Granngården.se
Granngården svarar:2020-07-16
Hej, Tack för din feedback. Beklagar att vi inte kunde leverera beställda produkter. Det så klart krediteras så fort ordern annulleras. Vänligen återkom till oss med ordernummer på [email protected] så ska vi undersöka vad som har gått fel och givetvis kompensera för detta. Vi beklagar verkligen det inträffade. Vi tackar för dina åsikter och för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse – det hjälper oss att bli bättre. Önskar dig en fortsatt trevlig dag, /Granngården
Sida 1