Köpte en Iphone hos Tre som överhettades och började ryka kraftigt, Som tur var så var vi närheten och kände lukten av rök och hann dra ur sladden ur mobilen innan nåt värre kunde inträffa. Vid kontakt med Tre om händelsen så verkade dom obrydda och verkar inte bry sig nämnvärt om händelsen utan pratade direkt om garanti som jag först har enligt deras persnal och sen så har jag tydligen ingen garanti men inget engagemang för själva händelsen. Dom skyller också på laddsladden trots att själva mobilen blev bränd. Aldrig mer Tre.

Snabba svar och bra service samt riktigt bra priser.
Beställde en vara dom hade i lager och pengar drogs för betalningen men trendyliving hävdar att dom makulerat ordern men har fortfarande inte fått tillbaka pengarna och nu svarar dom inte. Väldigt oseriöst företag som jag aldrig kommer att handla från igen.

Köpte en vara och leveransen utlovades på deras sida inom ett par dagar. Då detta var en present så var det viktigt att varan kom i tid men det tog nästan 2 veckor för leverans så jag valde att köpa varan någon annanstans och skicka tillbaka produkten. Phonelife debiterade mig då för frakten trots att deras leveranstid var extremt försenad. Aldrig mer Phonelife.

Försökte reklamera ett ficklamps-hölster och får tillbaka att jag har fel lampa till hölstret trots att det har fungerat utmärkt i flera år för att nu inte fungera. Kommer inte handla hos detta företaget igen om man inte ens är villiga att ta in hölstret och kontrollera det innan man nekar en reklamation.
Arrogant och okunnig personal som antydde att jag skapat felet i ett reklamations-ärende. Aldrig mer Jysk och absolut inte Jysk i Gränbystaden.

Värdelöst, blev lovad fri frakt för en retur jag beställde online då dom skickade varan trots att jag meddelat att jag ville makulera ordern. Lätt att lova saker, svårare att hålla löften.
Extremt struliga, en retur tar över en månad och man kan inte bara returnera en artikel mot en utbytesvara så självklart är artikeln inte i lager sen när man väl fått pengarna för första returen. Vidare så kom den nya beställningen smutsig som om det varit använd och tvättad men med massa fläckar. Aldrig mer About You.

Urusel kundtjänst som inte kan konsumentköplagen. Dom sitter i Storbritannien och sköter Adidas.se:s (svenska Adidas) kundservice. Om garantin har gått ut och du vill använda dig av din rätt att reklamera med konsumentköplagen så har dom ingen aning vad man pratar om. Skickade till Allmänna reklamationsnämnden istället så gör så vid nekad reklamation så kanske Adidas ser över sim bristfälliga kund"service".