Kategorier
Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
14 dagar sedan
Är så himla besviken på hur jysk hanterar beställningar. Vi beställde en madrass den 27 juni och skulle få vänta 1-2 veckor på den. I måndags kontaktade jag kundtjänst för att kolla hur det går, då svarade dem att den skulle komma till butiken idag! (15 juli) Idag (15 juli) får vi ett sms om att ”Tyvärr så har gold s25 slutsåld och vi får ej in fler.” Hur kan de inte veta detta i måndags? Eller ännu hellre, att inte lägga beställningar på slutsålda varor. Här står vi med en tom säng utan madrass som vi väntat på helt i onödan!
Usel
en månad sedan
De sålde vara som ej fanns. Efter veckor ringer de och berättar att de ej kan leverera. Men de kan ej häva köpet via kundservice utan jag tvingades att besöka butik. Butiken kunde ej hjälpa pga olika data och kassa system för varje Jysk, var tvungen att besöka butiken där varan beställdes ifrån. Tog timmar innan jag kom ut ur denna bytik då personalen ej viste vad de skulle göra och kundservice som de tar hjälp utav hade stängt för dagen.
U
Uffe75

9 omdömen

Usel
2 månader sedan
Beställde en möbel för två veckor sedan och har sedan inte hört något. Stod ”Finns i lager” så räknade med snabb leverans. Går inte få tag på kundservice för tillfället. Svarar inte på email, telefon eller chat.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Beställde utemöbler för hämtning i butik i mars. På angivet leveransdatum ett par veckor senare kom sms om att leveransen blir försenad. Någon vecka senare kommer sms om att produkten utgått och att det inte blir någon leverans. Kollar med butik ett par gånger och varje gång ber de oss återkomma någon dag senare för möjlig leverans. Har inte heller fått pengar tillbaka. Vi köpte på kampanj och trodde vi gjort ett bra köp men antagligen är det anledningen till att vår order inte är prioriterad. Varorna såldes veckorna efter vi beställt till högre pris. Hade vi vetat hade vi köpt liknade varor på annat ställe.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Kundtjänst är oseriösa och oprofessionella. Inte måna om kunder, duckar ansvar och svarar inte på frågor. Försöker inte lösa problemen de orsakat själva, antagligen för att det är uppenbart att det är de som brister. Skulle ge 0 i betyg om det gick.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Sämstq jävla skiten någonsin. Väntat en månad på min vara pch noll info . Och fick ett mail idag om att de skulle dröja ännu en månad. Aldrig mera Jysk! Någonsin!
c
cyberwiz

25 omdömen

Usel
3 månader sedan
Dynlådan jag köpt gick inte att montera pga fabrikationsfel. Jag fick själv åka tillbaka med den.
e
elly22

2 omdömen

Dålig
3 månader sedan
Inte nöjd,,,, har beställt en bäddsoffa den 5e april, än idag den 22a kommit. Har sovit på golvet under denna tid, kvinna 60 år. Skulle du anställd på Jysk bli arg om din morsa sover i 3v på golvet???? Ingen fungerande live kundtjänst De använder ditt konto, efter du betalat, sätter de pengarna tillbaka på kontot för att sedan dra av de vid leverans För lång leveranstid Hoppas soffan kommer en vacker dag, hel utan defekt så kan sova mänskligt,,,,
Betyg köpupplevelse
1.2Dålig
10 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(1)
(9)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.jysk.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: JYSK AB

Organisationsnr: 556425-1246

Information hos allabolag.se