2 / 5
(44 omdömen)
5
(7)4
(7)3
(5)2
(8)1
(17)
Sorterat efter datum
2019-12-04
Allt funkade bra och bra produkt!
2019-10-10
Jysk på storheden i Luleå har fruktansvärd dålig ordning på lagret. Står i deras dator att det skulle finnas många stolar men det fanns två. Dom beställde hem mer, fick två sms om att dom fått hem stolarna, som vi tingat, några dagar senare men det fanns inga stolar alls. Vi hade kört 16mil i onödan. Till slut fick vi tag på stolarna genom jysk i Piteå istället. Kommer då aldrig köpa nått där igen.
2019-09-05
Tar en evighet att få sakerna hemskickade
2019-08-28
Jag beställde en säng i butiken i Kristianstad i slutet av juni i år. Sängen skulle vara redo att hämtas någon gång efter den 7 juli, men inget hände. När jag tar kontakt med er den 17 augusti så har ni skrivit in fel telefonnummer till mig trots att jag upprepade numret 3 gånger när jag bokade. Sängen blev såld till någon annan istället. Ni kunde inte erbjuda någonting mer än att beställa en ny säng igen.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-01-14
Bra kvalitet på sängkläder, kuddar och täcken. Sämre kvalitet på möblemang. Varutlämmningen på jysk i luleå storheden är ett stort kaos.
2019-01-06
köpte en garderob som jag inte ger mycket för, ranglig och skrapmärken på ena sidan. Skulle ha den i förrådet och den var billig men, kunde varit bättre...
2018-10-16
Extremt dålig service. Beställde mina möbler för flera veckor sedan och de har fortfarande inte kommit. De skickade först möblerna till en närliggande stad där de fick ligga i 4 dagar innan jag ringde och frågade vad de höll på med. De kontaktade då deras leverandfirma bring som skickade ut ett sms om leverans där jag fick boka tid. Bokade in en tid och fick skippa skola för att ta emot. De ringde mig och sa att de har gjort fel och möblerna ligger i fel terminal. Jag fick boka om till annan tid. Mellan 10-14. Ringde kundtjänst och meddelade att jag kan vara hemma mellan 12-14 vilket hon skulle meddela chauffören. Får samtal innan klockan slagit 10 där chauffören meddelar att han är påväg och kommer vara framme inom en halvtimme - 1.5 timme innan jag meddelat dem att jag är tillgänglig. Han ringer upp mig igen efter 45 min och är arg på mig för att jag inte är hemma när han meddelade mig i förväg. Jag får meddelande om att jag måste boka om igen, första tid tillgänglig är på fredagen (4 dagar senare), efter att redan ha väntat 2 veckor varav större delen av denna tid berott helt på deras egna misstag, vilket de inte bett om ursäkt för eller försökt lösa på något sätt efter att ha kontaktat dem, bara att jag ska boka in nästa tillgängliga tid. Sämsta service någonsin med massor av misstag på vägen. Pratat med både jysk och brings kundservice och ingen kan lösa det på ett bra sätt. Katastrofalt.
2018-09-29
Katastrofal kvalité på sakerna dom senaste gångerna vi har handlat där. Fick borra egna hål och det fattades skruvar. Slidsen till lådorna var fel mått och när vi äntligen fick rätt efter 1 månad så visade sig att ett gångjärn till en dörr var sönder. Det var sista gången vi handlade där. Vill ni slippa huvudvärk så lägg på nån hundralapp och handla från nått annat ställe.
2018-09-07
Usel kundservice! Jag var i butiken i Malmö Mobilia och ville köpa en resårbotten men fick beskedet att den inte fanns i lager och att dom inte beställer den vilket jag kan förstå, MEN jag kommer tillbaka efter en stund för att ta en annan lite dyrare som enligt hemsidan skulle finnas i lager och får då beskedet att dom inte lagerför sängar i den butiken pga storlek och det är endast beställning med hemleverans vilket jag också kan förstå. Jag går hem och bokar en i en annan butik men gör även en bokning på den lite dyrare i Mobilia butiken bara för att testa, efter en halvtimme ringer dom upp mig från Mobilia butiken för att meddela att det blivit ett lagerfel då dom råkat leverera ut fel till en annan MEN dom har den som jag ursprunligen ville ha i lager och den finns att hämta! Det ör under all kritik att det sker på detta viset och har aldrig tidigare stött ett sådant undermålig service någon annanstans och kommer inte handla något från jysk igen då man medvetet ljuger för kunder.
2018-05-10
Jag beställde några stora krukor från Jysk på trädgårdsmässan. Efter en månad fick jag besked via SMS att dessa nu skulle gå att hämta i butik. Jag tog bilen till butiken, betalade och körde sedan bilen till baksidan där lagret finns. Där fick jag vänta en halvtimme på att två i personalen skulle leta upp krukorna på lagret. Men krukorna stod tydligen längst in och det var en massa andra möbler i vägen. Jag fick besked att återkomma. Jag fick inte något nytt SMS - efter två veckor tog jag bilen tillbaka till butiken. Då blev jag utskälld av personalen för att jag väntat för länge. Krukorna fanns inte längre i lagret. De betalade tillbaks mina pengar och jag blev utan krukor.
2017-09-08
Redigerades 2018-04-23
Har köpt flera möbler från Jysk, och ja, man får ju vad man betalar för. De billigare sakerna har inte vart superbra, men det var ändå mot förväntan (man får ju vara lite realistisk). Jag köpte också en bäddsoffa för ett år sedan som jag är väldigt nöjd med. Jysk får bonuspoäng för deras fantastiska kundservice som hjälpte mig kringgå ett jobbigt byte av bäddsoffan efter att jag förstört ett gångjärn på den. De hörde av sig till samtliga närliggande butiker och lyckades hitta ett gångjärn som de reserverade åt mig, så att jag kunde hämta upp det utan problem och byta ut det själv. Smidig och snabb lösning! Jag har vart med om mycket krångel med kundtjänst och byten, men Jysk har vart tvärtom! Mycket bra!
2018-02-12
Redigerades 2018-03-01
Jadu vad säger man...Köpte en säng i deras butik torsdag 25 januari, betalade och frakt skulle ingå och står på kvittot att frakt ingår och det uppgav dem i butiken i Kiruna. Leverans under veckan därpå sa han i kassan, alltså mellan 29e januari-2 feb. Ringde dit 2 februari, dem hittade inte ordern men skulle lösa det och hittade den tillslut i butiken i Kiruna... Leverans veckan därpå uppgav dem, alltså mellan 5 feb-9 feb. Fortfarande ingen leverans och ingen hört av sig. Ringde idag, 12 februari, återigen hittade dem inte ordern och skulle ringa tillbaka senare under dagen, fortfarande ingen som ringt. Helt otroligt hur detta företag fortfarande kan existera! Dyker inte sängen upp snarast anmäls dem till ARN. Edit: 1 månad sedan beställning är gjord. Fortfarande ingen säng...(dagens datum 2018-02-26). Edit: Fick sängen 18-02-27 med presentkort på grund av förseningen. Drar därav upp betyget en aning men tyvärr blir det inga fler beställningar av dem.
2018-02-25
Sorglig kedja tyvärr, ofta rörigt i butikerna, dålig och trött service, en kundtjänst där det tar 5 år genom alla knappval innan man får prata med en människa och som kronan på verket får man fel vara med sig hem... "har ni dessa inne?" "Ja, jag har en kvar" "Ok, då tar vi en sådan direkt tack" Kommer hem.. Fel färg TROTS att jag betonat att det är vit jag ska ha och kassatjejen TITTADE på utställningsexemplaret och sen går och hämtar...
2018-01-16
jättebesvikna. De hanterar kunder på ett undermåligt sätt. Med flera månaders försening plus att vi tillslut fick åka till Brommabutiken och hämta varan trots att de lovat skicka den gör att vi inte kan rekommendera Jysk och primärt även Bromma butiken. Det finns alternativ om man vill handla på Jysk så åk till Jysk i Barkarby istället!
2017-11-28
Sällan saker o ting i lager. Butiken på min ort är inte organiserad och personalen är inte så vidare intresserade av att hjälpa till.
Sida 1