• Jysk

    (61)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Beställde via nätet fyra varor för hämtning på Jysk i Kalmar. Fick aldrig ordern bekräftad. Åkte ändå dit för att kolla. Fick till svar att kanske inte alla varorna fanns i lager. Detta trots att lagersaldot på alla fyra varorna var högt i just denna butiken. En personal var runt i butiken o skulle plocka ihop varorna utan resultat. Man blir minst sagt uppretad gör att uttrycka det milt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Beställde en vara för 350:-. Skulle hämta den då var den slut trots att lagerblad fortfarande sa 3 kvar. men de hade en ersättningsvara. För 499:- i samma butik samma pris som den vara jag beställt innan den blev sänkt till 350:- Sa att jag ville ha denna vara för 350:- Men tvärstopp den kostar 499:- ringde kundservice samma bemötande det är företagets policy att inte göra kunder nöjda är min slutsats efter 2 riktigt otrevliga bemötanden. Där jag tycker att ge mig 150:- ”rabbat” för att ett saldo är fel. Det kan alltid bli fel helt ok. Men inte Jysk bemötande. Tips vänd er till butiker som är måna om sina kunder //Jocke

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Tar inte amex på elhandel, då handlar jag inte

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
9 månader sedan

En mycket trevlig butik som finns lite i dom områden jag rör mig, men det bästa är deras personal, deras priser och urval av varor som jag gillar.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
10 månader sedan

JYSK kundservice litar inte på folk när de har klantat sig med felskickade varor. Fick strida för att få rätt vara och fick själv hämta i en butik trots att vi betalat för hemkörning

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Oprofessionellt och ointresserad personal, chefer och kundservice. Rekommenderar inte Jysk!

Hampurilias
Hampurilias

65 omdömen

Utmärkt
ett år sedan

Kan bara basera mitt omdöme på de fysiska butikerna, men kan inte tänka mig att de skulle vara sämre på nätet. Man vet aldrig hur bra ett företag är förrän man ska göra en retur. Jysk skötte min reklamation exemplariskt då det räckte med att jag tog varan till butiken och förklarade att det saknades delar till den. De erbjöd en ny vara direkt men jag valde att få pengarna tillbaka istället, vilket inte var några problem alls.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Är så himla besviken på hur jysk hanterar beställningar. Vi beställde en madrass den 27 juni och skulle få vänta 1-2 veckor på den. I måndags kontaktade jag kundtjänst för att kolla hur det går, då svarade dem att den skulle komma till butiken idag! (15 juli) Idag (15 juli) får vi ett sms om att ”Tyvärr så har gold s25 slutsåld och vi får ej in fler.” Hur kan de inte veta detta i måndags? Eller ännu hellre, att inte lägga beställningar på slutsålda varor. Här står vi med en tom säng utan madrass som vi väntat på helt i onödan!

Betyg köpupplevelse

1.8Dålig
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(0)
(5)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: JYSK AB

Organisationsnr: 556425-1246