(500+)
Jag lade min beställning den 8 oktober, och det stod att paketet skulle levereras inom 1–2 arbetsdagar. Nu har det gått 10 dagar och jag har bara ett spårningsnummer från posten som säger att paketet är "booked".
En katastrof. 1-2 dagar leverans står det. Beställde i torsdags med early bird. De har nu några dagar senare inte fått något. I perspektiv beställde jag en telefon från Telia på samma gång och jag gör denna recension från den telefonen. Kan inte säga snabba leveranser och sen 36 timmar senare inte ens ha gett ombudet produkten När ett annat bolag har redan levererat produkten man har köpt.
Svårt att ge ett omdöme just nu. Jag beställde en vara i fredags den 12 september och den har fortfarande inte skickats, och nu är det onsdag.
Har inte fått det jag beställde.
Bra grejer och snabba leveranstider
Uselt att handla hos de, eftersom att jag köpte ett halsband till min klocka där det står klart och tydligt "huawei band 7" men sen när den kom så var den intr kompatibel med klockan. Hände samma sak förut med ett skal jag köpte.
Lång leveranstid och dåliga skal typ kinakvalite'. Handla original om ni ska handla här. Jag kommer undvika affären i fortsättningen
Allt gick bra. Klockarmbandet var som det skulle. Laddaren var ett "måndagsex" ,men jag fick snabb kontakt av supporten & allt löste sej snabbt & bra ,så inget att klaga på
Urdåligt. De skickade fel vara. Resultatet: De skickade mig en vara som jag inte kan använda och skapade merjobb för mig som köpare - utan att erbjuda någon form av kompensation. Dvs, jag får betala för deras misstag. Helt enkelt obegripligt.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Phone Life AB
Organisationsnr: 556913-5386
Information hos allabolag.se