2.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-21
Kan inte komma på att jag gjort beställningen. Min som jag ser nu är priset inte detsamma som i annonsen. Mvh/Ann-Sofie Johansson
2019-04-17
A
Snabba leveranser och bra service både i butik och via kundservice!
2019-04-03
Går inte att lita på deras butikssaldo. Står det "få i butik" och man bokar så kommer butik efter butik avboka då de egentligen inte har lager. År 2019 och man inte kan ha fungerande lagersaldo på nätet? Obs gäller inte en produkt som är superhet med piskande åtgång.
Intersport svarar:2019-04-08
Tack, och vi uppskattar den direkta feedbacken. Vi tar med oss detta och skall göra vad vi kan för att bli bättre på jobba med vår inventering så att lagersaldona stämmer. Det är alltid bäst när de återkopplingen kommer från dig som kund. Tack för din tid
2019-02-11
L
Efter åtskilliga besök i butiken i Liljeholmen är jag och min fru ense om att vissa bland personalen har en olycklig attityd gentemot i vart fall lite äldre kunder. Om man lyckas påkalla uppmärksamhet för att få enkel hjälp med t.ex. en fråga om en sko finns i viss storlek möts man alltför ofta av ointresse och uppenbar ovilja att avbryta plockande bland reavaror eller andra sysslor. Detta kan naturligtvis hända i de flesta större butiker men här verkar det dessvärre vara ett mönster som hållit i sig flera år. Visst, jag har även ibland blivit trevligt bemött, t.ex. i kassan efter att på egen hand ha hittat rätt vara, men det känns lite egendomligt med expediter som inte går fram fram till kunder som vill ha hjälp utan föredrar att från långt håll ropa kortfattade och ofullständiga, eller till och med felaktiga, svar. Eller expediter som besvarar frågor om storlekar på träningskläder med en suck och ett näbbigt "du får väl prova!" Därav det låga betyget.
2019-01-06
P
Köpt nya träningskläder till mig själv för 50/11 gången på Intersport och blir alltid lika nöjd, NÖJD
2018-12-30
K
Snabb leverans, supersmidig betallösning, helt perfekt.
2018-12-30
G
Bra reapriser!
2018-07-16
Redigerades 2018-12-26
S
SKITFÖRETAG! Bokar en vara men får ett sms efter ngn dag med texten: "tyvärr kan vi inte fullfölja bokningen av ..." !????? DESSUTOM, ALLTID FEL PRISER och länk till FEL varor. Nu får det FAN va NOG.
2018-12-19
E
Likt många omdömen man ser, värdelös personal som knappast försöker hjälpa en. Köpte en jacka som dagen efter blev på bättre kampanj, gick för tyckte inte de va för mycket begärt att vilja ha mellanskillnaden tillbaka. Aldrig i livet och bara för jag hade jackan på mig kunde jag inte nyttja öppet köp heller, stod och sa till mig att "sånt som händer" fy fan, värna om era kunder, en förlorad kund är 20 förlorade kunder.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2015-09-22
Redigerades 2019-02-13
Bland det sämsta inom service. Köpte ett par sneakers, då var säljaren hur trevlig som helst. När jag behövde återlämna skorna dagen efter (gav mig skavsår) då var samma säljare inte lika trevlig längre. Trots att skorna var i nyskick (1 dag gamla), flera personer bekräftade det, så vägrade han ta tillbaka dem. Dumt nog var jag ärlig nog och berättade att jag hade skorna på mig ner till tvättstugan och hemma. Dom ville att jag skulle ta det med butikschefen, som är inne bara under särskilda tider. Men då jobbar jag.. Dessutom kallades jag "speciell" och dom lyssnade knappt på det jag hade att säga. Deras argument var att ingen skulle då köpa redan använda skor. Då sa jag att högra skon var redan i använt skick vid inköp. Det avfärdade dom helt. Men det var den.. Det var provexemplaret och den var redan använt av många och det syntes. Jag köpte det utan klagomål. Nu vägrade dom hjälpa mig. Detta hände i Malmö, Mobilia. Aldrig mer Intersport. Uppdatering: Detta hände ca 2 år sedan, men jag uppdaterar inlägget för att alla ska veta vilka dessa filurer är.
Sida 1