Kategorier
Prisjakt
Tre
  • 3 är världsledande inom 3G
  • och mobilt bredband.
  • Miljöpolicy
m
malik1978

1 omdöme

Usel
21 dagar sedan
Canceled my subscription with them but they kept sending me invoices. Useless customer service and almost impossible to reach!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Kundtjänsten är helt sämst i världen verkligen?! Man blir förvånad för du tror du ska få hjälp och bli bemött på ett trevligt sätt som kund men istället får du prata med en ohjälpsam, uppkäftig idiot med attityd! Helt sjukt, aldrig mer...
Usel
en månad sedan
Jag jobbar sl depo Tellusborgsvägen 30 i Hägersten och mycket dålig teckning:(((
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Jag skrev upp mig för ett abonnemang hos 3. Under hela tiden jag haft tjänsten gick det inte att ringa med telefonen, såvida inte högtalaren var påslagen (t.ex. privata samtal utomhus omöjliggjordes). Jag klagade till butiken, som sa att det var fel på mobilen och att den behövde skickas på lagning. Att det skulle vara fel på deras nät var något dem förnekade. Dem hittade inget fel på mobilen och jag blev lurad att betala för undersökningskostnaderna ändå. Nu när jag bytt operatör fungerar mobilen hur bra som helst, så bevisligen var det fel på deras nätverk. Vid ett annat tillfälle lämnade jag in en hörlursadapter som slutat fungera efter 3 månader, dem sa till mig i butiken att detta självklart ska gå på garantin, men efter en veckas väntetid vill dem återigen ha pengar för undersökningskostnader, eftersom dem skickade adaptern på "lagning" utan mitt vetskap eller godkännande, hade blivit given intrycket att dem bara skulle beställa en ny adapter till mig. Efter att ha avslutat mitt abonnemang den 27 November, skickar de en faktura för december. Jag ringer kundservice som informerar om att det är en eftersläpsfaktura. När jag tar upp ovan nämna incidenter och vill ha kompensation för min dåliga upplevelse med tre genom att dem åtminstone kan stryka fakturan, kan kundservice inte göra något eftersom det inte finns några registrerade underlag. Jag har vid ett flertal tillfällen gått till 3-butiker och klagat på att tjänsten jag betalar för inte fungerar. Tydligen har inte telefonservice och butiksservice på tre ingen ordentlig kontakt med varandra. Informations som registreras i en 3-butik blir alltså INTE registrerad hos den 3-kundservice du ringer till. Är missnöjd med att dem lurat mig på undersökningskostnader, att tjänsten jag betalat fullpris för inte fungerat, och att jag aldrig blev kompenserad för detta. Är missnöjd med deras dåliga och inflexibla interna kommunikation.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Erbjuder inte öppet köp på köp i butik. HELT obegripligt att de inte informerar om detta när man handlar. Kommer avsluta alla mina tjänster hos Tre och byta operatör.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Önskar att man kunde ge minus i omdöme. Så otroligt besviken över senaste året med Tre. Började men att jag fick be om att komma loss från vårt mobila bredband då det inte fungerade alls. Alla på jobbet vart som galna då internet låg nere tätt som tätt. Ändå är vi placerade strax utanför Stockholm så man kan ju tro att det ska fungera. Därefter slutade mottagningen på telefonerna att fungera. Vi fick springa till delar av kontoret eller ut på balkongen för att höra vad kunder sa. Vi missade många samtal. Tog enormt lång tid innan vi fick ens ok på att bli av med abonnemangen. Till slut fick vi byta. Så inte nog med att vi förmodligen förlorade en del leads, fick förvirrade kunder som inte fick tag i oss och att vår personal vart frustrerad så fick vi en saftig slutfaktura på 20 tusen kronor som avslut- kändes lagom kul. Fy säger jag.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Helt blåsta, dålig service, återkopplar inte. Återförsäljare kör rövarmetoder.Tack och lov att jag använde ångerrätten i tid!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Mina två nya telefoner skulle levererats i måndags (14 dec). Men från ingenstans skickar postnord meddelande i sin app att dom har returnerat mitt paket pågrund av ”mottage okänd” enligt dom. Så istället för att skicka till ett postombud har dom returnerat hela mitt paket tillval till Brightstar. Jag har ringt postnord 3 gånger, Brightstar 4 gånger, TRE 4 gånger. Men INGEN vet vart mina telefoner är eller vill hjälpa mig. Nu är jag förbannad. Har väntat 7 veckor på telefonerna och så händer detta. Och det värsta av allt är att INGEN hjälper mig.... vad är detta för kundservice ?
Betyg köpupplevelse
1.7Dålig
14 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(0)
(1)
(11)

Om butiken

Tre

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.tre.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HI3G Access AB

Organisationsnr: 556593-4899

Information hos allabolag.se