1.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-08-24
Baserz(263 omdömen)
Samarbetar med direkta bedragare som ex viggo. Väldigt motvilliga försöka reda ut situationen för kunder som blivit lurade. Välj en seriös aktör istället.
2019-06-25
K
Kjell(4 omdömen)
Inte det stabilaste, inte den bästa servicen det ända positiva är att jag hittade en deal på S10 som gjorde den sjukt billig.
2019-01-08
elp(5 omdömen)
Sedan vi skaffade tre som abonnemang till sonen så har det varit mer regel än undantag att kontakta kundtjänst! Fakturor som inte stämmer, surf som bara "försvinner", utlovad kompensation som går om intet - listan kan göras hur lång som helst! Tror hellre jag dricker terpentin än att rekommendera tre till någon, det inkluderar tom ovänner! Bara längtar till abonnemanget löper ut så jag kan avsluta det bums. Hela företaget är ett enda stort skämt! Jag kommer göra det till mitt kall att sprida ordet på alla sociala forum som finns så fler slipper huvudvärken. Aldrig mera tre!
2018-12-12
P
Pioneer KRP(3 omdömen)
VARNING! Bytte till Vimla (tillhör Telenor) och gjorde en nummerflytt som blev automatiskt en uppsägning hos 3. Gissa om jag blev förvånad när 3 tog betalt för 30 dagar extra för att jag inte ringde dom och sade upp abonnemanget hos 3s kundtjänst. Dom straffar mig för att jag inte ringde dom! Jag accepterar inte deras skitsnack utan kommer att bestrida fakturan! Ni som vill HA PROBLEM skall anlita 3. Då mitt föreningsliv är stort så kommer deras sköna still att bestraffa sina kunder att få en rikoschett dom sent kommer att glömma. Jag glömmer inte och agerar :-) God Jul Vimla/Telenor och tack för smidig transfer av numret.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-05-10
Redigerades 2018-05-11
O
Okfil(1 omdöme)
Sämre bolag på kundrelationer får man leta efter. Deras säljare gör allt för att lura en och när man senare kontaktar kundsupport så försöker även de lura på en massa avgifter som de inte berättar om.
2016-10-24
Redigerades 2018-01-12
A
Ante2010(3 omdömen)
Ja de säljer abonnemang som inte finns och är dyra. Aldrig mer 3 eller tre. Säljarna ger dig erbjudanden om abonnemang som inte finns. Troligen för att du ska teckna ett abonnemang så att de kan få sin provision och sen skiter de i vad som händer efteråt.
2018-01-03
F
Filip27(42 omdömen)
Dyrt och svårt att kontakta kundtjänst. Varför måste man uppge personnummer VARENDA gång man ska ha kontakt? Inte bara det, hela formuläret tar minst 5 minuter att fylla ut. Det är inte acceptabelt. Sedan tycker jag också att priserna är pinsamt dåliga, medan andra operatörer generöst delar ut 20 GB i månaden tar Hi3G Access AB ut 99 kr/månaden för 3 GB. Pinsamt!
2017-06-27
Danielnilsson5050(4 omdömen)
Tråkig att man ska behöva säga upp ett abonnemang tre gånger för att få igenom uppsägningen.
2017-05-19
Redigerades 2017-05-26
bollerolle(3 omdömen)
Aldrig mer 3. Jag vill varna alla hugade spekulanter att ha med dessa proselyter att göra. Det är dyrt, omständigt samt oerhört frustrerande. Jag har bl.a fått flera påminnelse krav med allt vad som tillhör detta negativa - fastän jag betalt i god tid, etc. Har ett tiotal gånger pratat med den s.k kundsupporten och hela tiden fått svar att detta skall genast ordnas, intet tu tal om den saken, men det droppar fortfarande in påminnelser (hot om inkasso, etc.). Sedan det jävligaste, mitt kontrakt säger att jag skall varje månad betala en viss summa, ändå är denna vida över det skrivna avtalet. Väldigt oerhört frustrerande! 3 är av Djävulens avföda. Håll Er borta från detta misch-masch till firma!
2017-01-25
R
REX111(1 omdöme)
Bytte till Telia för att få bättre täckning. Tre debiterar 3 månaders uppsägning på våra obundna avtal efter bytet är genomfört. Då är man ju inte obunden, uselt!
2016-09-29
x
xpanterx(3 omdömen)
Varning för 3's väldigt dyra försäkring som säljarna säger täcker allt oavsett vad som händer, det kan ge dig 0 kr tillbaka om de vill bara för att du tappat telefonen! "Enligt försäkringsvillkoret punkt 6 skall den försäkrade utrustningen handhas med normal aktsamhet så att skada eller förlust så långt som möjligt förhindras. Har aktsamhetskravet inte följts kan ersättningen minska eller helt falla bort (nedsättning till noll)."
2015-09-05
Visst billigt men usch sååå dålig mottagning vissa ställen som alla kan ringa ifrån är det dött! 4g data mottagningen funkar inte 3 km från Eskilstuna... Billigt=dålig mottagning= NEJ
2014-11-19
T
Turbo1(6 omdömen)
Aldrig mer abonnemang hos tre tre.se ww.tre.se Försäljarna ger dig erbjudanden och rabatter som inte finns. Troligen för att du ska teckna ett abonnemang så att de kan få sin provision och sen skiter de i vad som händer efteråt. Man får en chock när fakturan kommer då den visar sig vara 100kr mer än det utlovade priset där du märker att inte nog med att du inte har fått nått ut av de utlovade rabatterna, dessutom har du fått en räkning som är ännu högre än vad abonnemanget egentligen skulle kosta detta pga en dold avgift som aldrig talades om eller nämnts någonstans. Det är omöjligt att få tag på den personen och butikschefen som var med vid tillfället och diskuterade detta abonnemang trots att man har varit där och även lämnat meddelanden till de andra i personalen. Telefonnumret som går till butiken är det ingen som svarar på. På kundservice så påstår de sig inte veta ngt och att man måste ta kontakt med den personal som tecknade abonnemanget och de är snabba med att passa vidare samtalet eller överlämna saker åt ödet. De är trevliga på kundservice så länge du är kund, försöker du alvsluta ett abonnemang så är de värre än försäljarna i Turkiet, de kommer med olika abonnemangsrabatter och gör allt för att fortsätta lura dig på nya olika rabatter som inte finns. Efter att en notering har gjorts att du har nu avslutat abonnemanget så är de på kundservice inte lika trevliga längre när de pratar med en. Utan de visar sin rätta jag och till och med otrevliga mot en. ÄR DU INTE INTRESSERAD AV ATT TEÄCKNA NGT SÅ VILL DE INTE PRATA MED DIG. Du som ändå tecknar hos tre bör tänka på att tre har ingen 2g nät som de andra operatörerna. Detta innebär att de områden 3g nätet inte har täckning så har du ingen täckning alls via 2g nätet. Tex när du åker bil till andra städer, om du befinner dig i en lagerlokal, garaget, källaren och till och med vissa lägenheter. I en lägenhet som jag bodde tidigare i så hade jag ingen täckning alls i sovrummet och fick stå vid fönstret i vardagsrummet för att kunna prata. Tre har i allmänhet sämre nät än andra operatörerna vilket även leder till att batteriet på din mobil tar slut snabbare då mobilen måste jobba mer för att få nät och mobilen blir varmare under samtal. DE HÄNVISAR ALLTID TILL DEN MAN HAR PRATAT MED TIDIGARE! Tolkar detta som att de vill jaga andra kunder så de kan få provision och inte vill lägga ner tid på att hjälpa andra eftersom de redan är kund. Dessutom är det omöjligt att få tag på den som man har haft kontakt med tidigare då de jobbar på olika ställen och det finns inget telefonnummer man kan nå de på.
2014-10-08
Graziano(215 omdömen)
Tre är lite sisådär ändå, men dealen de hade var oslagbar 349:-/mån fast pris samt att man bara fick 70kr höjt/mån för en ny Iphone 6, bra deal!
2014-02-27
FlesHunter(103 omdömen)
Har alltid gillat Tre!! har haft Tre i 10 år nu och är hel nöjd. Mer nöjd blev jag nu när jag fick en special beställd Noki Lumia 1520!! Tre är grymma. Många klagar på dom men jag har alltid varit nöjd. Ända opperatören jag har haft teckning med vart jag än har varit.
Sida 1