Svinig butik som inte uppskattar sina befintliga kunder genom att lura de med mejl "rabatter" som är dyrare än priset genom prisjakt. Och nej, det är inte så "marknaden fungerar", aldrig stött på denna taktik hos andra butiker eller för andra varor.
Beställde ny hårddisk från dem genom CDON. En vecka senare verkar den fortfarande inte ha skickats, den försenar mitt datorbygge. Oacceptabelt med tanke på att man får varorna från konkurrenter ett par dagar senare.
Har en minstabelopp på 149:- man måste handla för, annars går det inte. Uselt om man vill bara köpa en produkt.
"Den adress du har angivit motsvarar inte din folkbokföringsadress. Vill du att vi ändrar din adress till nedanstående adress, som är den du är registrerad på?" "Ja tack". Var är "nej"-alternativet? Om man inte kan beställa till annat adress på faktura än den man är folkbokförd på, varför säger ni inte till det direkt, istället för att formulera frågan som om man hade ett val? Och varför gör ni det ändå UTAN ATT SÄGA TILL om man klickar bort popup?
Fyndiq skickade reklam och kampanj emajls efter köpet, trotts att jag säkerställde att jag inte råkade kryssa i någon ryta som godkänner det vid köpet. Riktigt trist att de tvingar det på köparen utan val.
Har nu handlat hos Footway flertal gånger under de senaste åren. Alltid snabba leveranser, sjyssta villkor, när en produkt behövde reklameras pga dålig kvalité gick det ganska smidigt. Rekommenderar, även om deras sök på hemsidan skulle kunna förbättras och flyttas från sidopanellen till normal header i toppen.
Fruktansvärt batteritid, ofta är telefonen helt slut på vägen hem efter arbetsdagen. Riktigt stor irritationsmoment på en annars bra telefon.