750 000 produkter
Delbetala med Klarna
Snabb frakt

https://www.conrad.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 14 år sedan
(data från 2018-09-23)
Detaljerad information Conrad.se har fått betyget (6.69)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Jag är nöjd med varorna och leveranstiden.
  • Ganska dålig
    3 dagar sedan
    Produkterna jag köpte är jag så här långt nöjd med, men Conrad som företag är bedrövligt.
    Hemsidan är helt oåtkomlig titt som tätt.

    När jag loggar in på sidan och klickar mig fram till orderhistorik och klickar på mitt ordernummer får jag upp "Beställningen kunde inte hittas".

    Hanteringstiden efter att man har lagt en order är under alla kritik.
    Jag fick ett bekräftelsemail om att dom skulle skicka mina varor efter att jag har granskats. När jag fick det mailet hade jag redan fått varorna.

    Dom är mer eller mindre omöjliga att få kontakt med.

    Trots att jag handlade som företag fick jag ett kvitto utan moms.Jag var tvungen att kontakta Klarna för att få kontaktuppgifter.
  • Knappt godkänd
    3 dagar sedan
    Beställde lite smågrejer, fick allt på utsatt tid och allt funkade å var helt.
    Men verkar som många har problem med Conrad.se
    Så är det dyrare grejer så hade jag nog beställt från nån annan nätbutik.
    Och det baserar jag enbart på dom övriga omdömena på prisjakt
    Mitt order värde var bara 299:- så då kändes det ok.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Bra att din produkt kom fram som den skulle. Tyvärr har vi fått in många klagomål för dålig svartsid vilket är förståligt. Den dåliga svarstiden har berott på att vår kundservice på grund av olika omständigheter främst under sommaren fram tills nu har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Hoppas du känner förtroende för att handla hos oss igen.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Jag har försökt reklamera och skicka tillbaka en portabel AC sen 31 juli, fick den några dagar innan, då den inte fungerar som den ska(läcker vatten på golvet bland annat). Jag har inte fått något kontakt med dem sen dess, d.v.s. 1½ månad utan någon kontakt med retursedel.

    Har under denna tid kontaktat Klarna.se som återbetalade kostnaden till mig, jag har väntat på att få kunna skicka tillbaka produkten. Nu har de skickat ut en påminnelse på en faktura (en faktura jag aldrig fått) med samma summa som Klarna återbetalade.

    Bestred fakturan förra 11 september, har idag 17 september fått kontakt och vi har löst problemet.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Skönt att höra att ditt ärende nu har löst sig. Beklagar att det tog tid.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    ** VARNING! **

    Jag har försökt returnera en använd/skadad produkt och fick inte svar på flera veckor då kuntjänst lovar 48h respons. Nu har jag till slut lyckats returnera produkten två månader senare efter att ha hotat med KO. Fortfarande inte fått några pengar tillbaka. Nu har jag kontaktat dem igen och fått vet att dom inte "hittar" min retur och frågar mig om spårningsnummer från deras egen retursedel. Det är så otroligt dåligt! Beställ inte här vad ni än gör!
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en väldigt dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Ganska dålig
    18 dagar sedan
    Jag beställde en grej för två veckor sedan.

    Direkt efter beställningen skickar jag ett mail till Conrad och säger att jag ändrat mig och inte vill ha beställningen (jag vet, inte jättesmidigt av mig, men ändå).

    Två veckor senare svarar Conrad och tackar för mitt mail, och säger att de är jätteledsna för att min produkt är slutsåld och att de tyvärr inte kan skicka mig grejen jag avbeställde.

    Minuspoäng för:
    * Dåligt att behöva avbeställa via mail
    * Lång svarstid
    * Ger ett virrigt intryck när de ber om ursäkt för att de till slut gjort exakt det jag bad om

    Pluspoäng för:
    * Jag behövde inte få eller betala för grejerna jag insåg (lite för sent) att jag inte ville ha.

    Konstigt...
  • Hejsan,

    Tack för din feed-back. På grund av olika omständigheter är vår kundservice just nu tungt överbelastad och har nog läst ditt mail lite slarvigt, därav konstigt svar. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. I just ditt fall var det ju bra att det lösta sig av sig själv. Att du hade tur att produkten var slut......vi tar åt oss av din feed-back!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    20 dagar sedan
    Den initiala kontakten var god. Det gick snabbt och lätt att handla och leveransen gick fort.
    De hade däremot levererat en vara som redan varit ute hos kund och försökt sälja den till mig som ny. Jag kontaktade då deras kundservice för att få problemet åtgärdat. Efter ca två veckor fick jag äntligen ett svar. Vid det laget skapade jag 4 nya ärenden varje dag för att få någon sorts återkoppling (totalt 10-15 ärenden). Jag fick då en förbetald fraktsedel för att returnera varan vilket skedde skyndsamt. Jag angav att jag önskade en ersättningsvara som inte var begagnad.
    Tre till fyra veckor senare har jag ännu inte hört något från dem. Jag skapade ett nytt ärende hos dem, några dagar efter att PorstNord rapporterat att de levererat varan, men de har ännu inte återkopplat om vad som skulle ske. Jag skickade ny fråga i mitt ärende varje dag utan att få svar. Jag skapade även nya ärenden med flertalet olika mail-adresser där jag undrade varför de inte svarade på grund-ärendet. Tror jag har närmare 20 ärenden hos dem där jag undrar hur det går men jag får inget svar.
    Som tur är så kunde jag gå via Klarna och få återbetalning via dem utan att behöva prata med Conrad. Kundservicen hos Conrad är det sämsta jag någonsin har stött på. Mitt tips just nu är att köp aldrig något från dem igen.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Den långa svartiden beror tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Svartiden har varit väldigt dålig. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Beklagar att du blev drabbad och fick dålig service. Tyvärr hjälper det inte att skapa ny ärenden varje dag och med massa olika mailadresser - detta skapar tyvärr bara merjobb för en kundservice och svartiden blir tyvärr bara ännu längre. Jag förstår dock att det är lätt att göra så när man är frustrerad och inte får kontakt.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    23 dagar sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Jag beställde varor i mitten på juli. Beställde express då jag behövde en lösning när jag var på semester. Varor kom inte i utsatt tid och leverans skedde med budget leverans enligt etiketten på varorna. Jag fick lösa mina problem på annat sätt. Har meddelat deras kundservice vilket tog nästan 3 veckor och fick då ett standard svar om fläktar jag aldrig beställt. Har sedan dess reklamerat köpet via klara och Conrad har inte reagerat. Detta företag går INTE att ringa och kommunikationen med de via mail funkar inte heller. Superdåligt och jätte tråkigt för alla inblandande.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Beklagar att leverans inte kom som den skulle. Gällande svarstiden så har tyvärr vår kundservice på grund av olika omständigheter varit tungt överbelastad. Svartiden har varit väldigt dålig. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Jag ber om ursäkt för allt strul och att vi gett dig dålig service.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Hjälpsam kundservice!
  • Usel
    1 månad sedan
    Akta er för detta företag!
    Företaget har funkat bra när jag beställde för något år sen men nu är det TOTAL katastrof!
    Beställde en sågmaskin den 27/7 som det fanns 10st i lager av, det är nu 16/8 och dom har fortfarande inte ens bekräftat ordern och kundsupport vägrar svara trots 4 mejl(väntat flera dagar mellan varje mejl, dom utlovar 48h svarstid).
    För 3 dagar sen fick jag ett generiskt mejl att mitt ärende var slutfört men dom har fortfarande varken bekräftat min beställning eller skickat produkten...

    TOTALT ODUGLIGA!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Eftersom jag inte har dina kunduppgifter här kan jag inte hjälpa dig med svar på din fråga här. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att du har fått vänta länge på leverans och svar från oss. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Gjorde en beställning och valde även expressfrakt för att få varan fort (skulle då ta 1-2 dagar att få produkten). Efter 2 arbetsdagar kontaktar jag kundtjänst (som endast finns på mail) där svar utlovas inom 48 timmar. Får inget svar. Efter en vecka ser jag på Klarna att de då makulerat fakturan, men fortfarande inget svar eller informantion från Conrads kundtjänst. Då jag insåg att jag inte skulle få någon produkt var den även slutsåld hos andra leverantörer.

    Valde detta företag då de hade fått hög ranking här på prisjakt, men kommer ALDRIG beställa från dem igen. Kan ha förståelse att en produkt blir restad och att det är saldofel, men att inte informera sina kunder och att inte ens ge utlovat svar på kundtjänst gör att jag aldrig skulle använda mig av deras tjänst igen.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper som sålde slut, detta resulterde i en längre leveranstid eller utebliven leverans för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Som kund ska man givetvis få besked om något blir slutsålt. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att vår kommunikation till dig har varit dålig. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    STOR VARNING!

    Skickar inte på utsatt tid. Under all kritik! Går endast att kontakta via mail som de inte svarar på. Har avbeställt men de svarade inte och skickade varan ändå. Nu fungerar den ej längre och jag försöker kontakta kundtjänst. Går ej få kontakt med företaget.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde en vara den 30e juni med expressfrakt (200kr), det skulle ta 1-2 dagar att få leveransen. Efter en vecka skickade jag ett mail till Conrad och frågade vart min beställning tagit vägen och får inte något svar, efter 3 dagar skickar jag ett nytt mail och får inget svar då heller.
    Efter 13 dagar dagar får jag ett mail från dom att produkten har utgått från deras sortiment så det blev inget köp tyvärr.

    Katastrofalt dålig kundservice. KÖP INTE HÄR IFRÅN!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Jag beställde två produkter som fanns i lager, en dyr (500 kr) och en billig (50 kr). För att få hem detta fort valde jag expressfrakt för 200 kr. Efter 3 dagar fick jag en orderbekräftelse om att den dyra produkten inte fanns i lager, nu ska de skicka produkten för 50 kr med frakt som kostar 200 kr. Så från beställning till produkt levererad tog det 6 dagar, inte 2 som expressfrakten ska ta. Inget svar på mail till kundtjänst. Tänk till innan ni beställer härifrån, gått från en seriös sida till att helt och hållet skita i att svara eller uppfylla kvalité i service.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att du har fått vänta länge på svar från oss. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställt en vara med snabb leverans1-2 dagar, den kom efter 5 dagar.
    Skickat 3 mejl (för att få mellanskillnaden på fraktkostnaden tillbaka) där dom lovar svar inom 48 timmar, fortfarande inte fått svar efter 9 dagar.
    Uselt ska aldrig handla från Conrad igen.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Missnöjd med att de använder sig av en tredjeparts websida då man skall genomföra direktbetalning med sin egen bank. Sedvanligt var tidigare att man dirigerades till bankens hemsida och signerade där. Känns betydligt säkrare och går snabbare. Det är Klarna som står för den processen tror jag. Betalnings processen tog för övrigt osedvanligt lång tid och kändes ej stabil.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Är sååååå jäkla förbannad o besviken. Inga varor och inte ett ända svar på 4 st Mail. Ja kommer ALDRIG mer beställa el rekomendera. Grymt besviken.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställt en vara med snabb leverans, det har gått över en vecka de har fortfarande inte skickat den. Mailat, inge svar. Köp inte här ifrån.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställer inte från Conrad igen!

    Anger att varor finns i lager, och lovar expressleverans inom 1-2 dagar. Inga varor dyker upp och de svarar inte på kundmejl förrän efter flera dagar.

    Ytterst oseriöst kundbemötande.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    hittade direkt det jag sökte och till ett bra pris
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Svåra att få tag på för information kring leverans!!!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Gjorde en beställning med utlåvad leveranstid på en vecka, men leveransen tog två veckor. Efter första veckan försökte jag kontakta kundtjänst och skickade totalt 3 mail, men fick aldrig något svar.

    Jag hade beställt leverans via posten, men istället skickade de via UPS hemleverans, så jag var tvungen att sitta hemma en hel dag och vänta för att kunna ta emot paketet.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Vill även be om ursäkt föt att du fick levernas med UPS när du hade valt posten. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Har nyligen gjort två olika beställningar till två olika adresser. Ingen har kommit fram och inget svar från kundtjänst. Konrad fungerade bra förut men nu har det blivit ett bluffbolag. Tyvärr.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    snabb och enkel
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Servicen med snabb leverans
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra med Klarna Checkout - inget krångel
    Jämförelsefunktionen (jämföra liknande produkter) kunde ha varit lite bättre.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Undvik om verkligen inte är nöd. Kund support ignorerar en. Kan beställa en vara få bekräftelse och börja vänta på ¨3-5 dagars leveranstid¨ att den ska levereras när den i verkligheten inte ens finns på lager. Väntade 2 veckor utan svar på mail, de har inget nummer att ringa. Bara för att få reda på att varan inte existerade

    Ett företag där man måste ha tur för att få det man beställt, inte riktigt vad man förväntar sig som kund. Välj ett annat företag.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    Conrad verkar helt ha sommarstängt sin kundsupport.
    Beställde 3st luftkonditionerinngar med snabbleverans (1-2 dagar).
    Fick aldrig någon orderbekräftelse trots flera mail.
    Efter 3 dagar kom 2 st varav den ena fraktskadad.
    Åter skickade jag mail till supporten (det går ju inte att ringa dem) men fick inget svar trots utlovat inom 48 tim.
    Kontaktade då ist UPS som levererat produkterna och de kom och hämtade dagen efter.
    Fortfarande ingen kontakt från Conrad.
    Idag dog den andra AC'n och jag har åter försökt få konakt med kundservice utan att lyckas.
    Jag förstår inte varför de inte bryr sig mer. För något år sedan så ringde de alltid upp om man mailat in men nu så är det total radiotystnad.
    Riktigt riktigt dåligt.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra med Klarna-betalning. Gratis frakt över en viss summa inkl hem till dörren-leverans via UPS.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Enkeltatt beställa.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    bra produkter, enkelt att beställa
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    enkelt att handla
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    2 mån sedan
    Kundtjänsten svarar inte när det gäller reklamation/garanti ärende, de tog emot produkten och sedan markerade ärendet som avslutat, de svarar inte heller på nya mail om ärendet. Har gått över en vecka sedan de tog emot produkten.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Dålig
    2 mån sedan
    Har beställt från conrad ett antal gånger, har fungerat bra när det fungerat, däremot så får man inte mycket till hjälp när det inte fungerar.
    Paket som aldrig kom fram och kundtjänsten var allt annat än responsiv, först bad de mig bara vänta en vecka till, sedan slutade de svara istället.
    Paketet dök upp av sig själv till slut efter cirka en månad istället för 5-6 dagar som det skulle ta, men jag kommer nog att undvika att beställa från conrad i framtiden.
  • Hej,

    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt enkelt nu är det bara att vänta och se hur lång leveranstid det blir
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt o hitta optimal pH-mätare för mig
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snabbt o enkelt att beställa
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Gammalt konto fungerar inte. Nytt omöjligt att registrera eftersom formuläret inte accepterar mitt landsnummer. Svårt få service per mail etc. Svarar inte inom 48 timmer = aldrig.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Jag klarade av att handla trots att jag inte är duktig på datorer och distansköp
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt, allt fungerade utan några problem, det uppskattas.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Att det jag ville ha fanns👍Och framför allt att det va så smidigt att fylla i uppgifter och köpa, toppen
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Deras hemsida laddade inte produktbilder. Vilket gjorde det svårt att komplettera med produkter jag var nyfiken på. Fick endast köpt det minsta som jag behövde. Att betala via Klarna ger dock en extra stjärna.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Krångelfritt och med bäst pris på nätet för produkterna jag köpt där.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Allt gick snabbt och smidigt att beställa men det saknades skruvar när produkten kom. Det går endast att kommunicera med Conrad via mail och det tar 48 timmar på sig att svara. Mycket irriterande med en produkt som ej är hel och där det ej går att ringa till.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Bra priser.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Ingen frakt .Klarna har jag anlitat ofta tycker de bra o säkert .
    Fläkten o priset passar mig .
    skall ge bort den till min dotter så jag "hoppas" den är vad den lovar .
    hälsningar
    lene frandsen
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Smidigt och snabb.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    2 mån sedan
    Levererar ej.

    Beställde en takfläkt 5 Juni. 5-6 dagars leveranstid vid köp och har stått kvar så på hemsidan sedan dess.

    Efter mail till kundtjänsten så får jag 29 Juni informationen är det är en specialbeställning (alltså stämmer ej leveranstiden på hemsidan).

    Ber att ordern makuleras vilket kundtjänst #1 lovar be en kollega att göra.

    Får senare under dagen (29 Juni) informationen att det inte är möjligt att stoppa ordern då den "precis" anlände till lageret.

    Får informationen att jag kan returnera varan när den dyker upp i mitten av nästa vecka, dock måste jag själv står för "returkostnaden"!

    Nu har det gått nästan 3 veckor till och ingen vara dykt upp.

    Vet inte riktigt vad man ska säga mer än uselt.
  • Hej,

    Jag beklagar den röriga kommunikationen du haft med kundservice och att du skulle betala returkostnaden är helt fel. I normalfall ber vi kunden i en sådan situation låta paketet ligga så går det tillbaka till oss och kunden behöver inte göra något. Nu kan jag inte se vem du har varit i kontakt med eller ditt ärende. Den långa svarstiden beror även på att vi under sommaren har haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Bra
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!