Rösta på Conrad.se i kategorin Datorer och mobilt

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2018". Är Conrad.se en av dina favoriter?

Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets nätbutik

750 000 produkter
Delbetala med Klarna
Snabb frakt

https://www.conrad.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 14 år sedan
(data från 2018-11-19)
Detaljerad information Conrad.se har fått betyget (6.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    1 dag sedan
    Köp inte här ifrån, det är ett fruktansvärt dåligt företag. Köpte ram minne här ifrån igenom cdon(ser inte ut som cdon sammarbetar med dem längre). Väntade 1,5 månad. Sen fick jag avbeställa utan någon kompensation även dem skulle ha minnena i läger när jag köpte. Deras kund service är usel, deras webbsida säger att något är i lager.. även det inte är så. Även du sparar några hundra, vänd dig till en seriös återförsäljare och lita på mig när jag säger: Du kommer bli missnöjd!
    Undvik!
  • Dålig
    5 dagar sedan
    Fick vänta på varorna i flera veckor trots att det stod att det fanns på lager, leveransdatum sköts upp gång på gång hela tiden, dessutom uppdelad på 2 leveranser fast varorna var beroende av varandra för att fungera, ingen som helst kommunikation från Conrad om varför detta dröjsmål & man kan tycka att man borde få iaf en ursäkt för att lagersaldot på hemsidan var felaktigt eller tom någon form av kompensation.
    Ytterligare ett minus blir det för att det inte gick att avboka delleveransen så jag kunde valt en annan butik för den andra artikeln.
  • Mycket bra
    19 dagar sedan
    Beställde ett par Arbetsbockar vilket fungerade väldigt bra. Då betalning även kan ske med klarna är det väldigt snabbt och smidigt att handla vilket uppskattas.

    Det utlovades doc via mail att spårningsnummer tracking nr skulle tillsändas då varan var på väg men något mail angående detta kom ej vilket drar ner betyget något. Varorna komm ändå fram och fick sms när paketet fans att hämta.

    Priset var det bästa vid köpe tillfället vilket också bidrog till inköpet.
  • Mycket bra
    20 dagar sedan
    Fungerade bra för mig då jag beställde hem öronproppar och lite annat smått och gott. Det som strulade lite var dock att priset på ena produkten visade olika varje gång jag uppdaterade sidan. Det slutade dock med att jag fick betala det dyrare.
    Men annars fungerade det bra med betalning och frakt.
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Sämsta företaget i historien! Tar fyra månader att få en faktura makulerad och när det till slut görs så är det Klarna själva som gör det och inte Conrad. Conrad skickar då ut ett mail om att de inte registrerat någon retur, detta trots att de mottagit returen för flera månader sen och de har dessutom återbetalat returkostnaden. När detta påtalas så svarar inte Conrad, utan de väljer istället att skicka ut en egen faktura med påminnelse! Conrad vill alltså ha betalt för för en produkt de fått tillbaka för över två månader sedan!
  • Usel
    1 månad sedan
    Conrad har tidigare fungerat bra. De har ofta produkter man inte visste fanns, men som man saknat.

    Nu har dock förtroendet rasat rejält.
    Det går inte att logga på och de sista gångerna jag lyckades, så kunde inte mina beställningar öppnas för överseende.

    Kundtjänsten svarar bara på mail och ofta långsamt. Spelar ingen roll om det är sommar eller inte, som de brukar skylla på.

    Du får ingen orderbekräftelse och ingen avisering från ups som är deras leverantör.

    Sista beställningen jag gjorde var en riskokare i rostfritt, lite dyrare men snygg. När jag fick den var ytterlådan nästan 3 gånger större än kokarens retaillåda och inget emballage i lådan, den kunde därmed åka omkring under transporten.

    När jag skulle öppna riskokarens låda så såg jag att plastförseglingen var bruten, kokaren var också felpackad i lådan och full med fingeravtryck.
    När vi lyfte ur kokaren så hade den en stor buckla på sidan, min fru tryckte ut den, men flera bucklor kvarstod. Bestämde mig för att återsända den, men såg till min förvåning att jag skulle betala returen och bara 155:- ersätts.

    Kontaktade kundtjänsten och fick till slut en förbetald fraktsedel.
    Återsände den men har inte hört något. Läste också på om deras omdömen på nätet och blev förfärad. Vissa har fått vänta 6-7 månader på att returen ska godkännas och betalningen återbetalats.

    Känner att måttet är rågat när det gäller Conrad, som trots storleken på företaget, 4000 anställda, inte kan fixa beställningssystemet och inloggningen. Förstår också varför de tagit bort möjligheten att ringa till dem, eftersom deras service är urusel.

    Känns som jag inte vill handla där igen.

    //Danne
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde en vattenpump som jag behövde snabbt. Betalde 200 kr för att få den inom 1-2 dagar. Fick leverens efter en vecka! I paketet ligger en helt annan vattenpump både märke och typ. Är i kontakt med deras kundtjänst och skickar varan tillbaka. Efter 7 månader och många mejl fram och tillbaka får jag mejl idag om att jag kommer få pengarna tillbaka inom 3-5 dagar.

    Gjorde en anmälan till konsumentverket. Avråder starkt att köpa något från detta *kitföretag.
  • Acceptabel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Missnöjd med att de använder sig av en tredjeparts websida då man skall genomföra direktbetalning med sin egen bank. Sedvanligt var tidigare att man dirigerades till bankens hemsida och signerade där. Känns betydligt säkrare och går snabbare. Det är Klarna som står för den processen tror jag. Betalnings processen tog för övrigt osedvanligt lång tid och kändes ej stabil.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Enkelt att lägga order och skapligt snabb leverans.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Enkelt och snabbt, paket var stort för ett batteri har nog fungerat med ett vadderat paket
  • Bra
    1 månad sedan
    Beställde ett kassaskåp mindre variant. Hade inga problem med köpet och leveransen. Tycker dock frakten är för dyr.
  • Usel
    1 månad sedan
    I ordered a phone and completed the transaction with Klarana. Somehow they didn't deduct the money and i got an email from Conrad confirming the purchase.

    Tried to call them as i was about to go on a trip after 5 days, but believe it or not you wouldn't find a contact number. Their support email repose have longer waiting queues as they mention.
    Waited 2 days and now the order has been deleted without any email notification to me and i don't have time to order another one.

    Worst experience!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Jag klarade av att handla trots att jag inte är duktig på datorer och distansköp
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Jag är nöjd med varorna och leveranstiden.
  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Produkterna jag köpte är jag så här långt nöjd med, men Conrad som företag är bedrövligt.
    Hemsidan är helt oåtkomlig titt som tätt.

    När jag loggar in på sidan och klickar mig fram till orderhistorik och klickar på mitt ordernummer får jag upp "Beställningen kunde inte hittas".

    Hanteringstiden efter att man har lagt en order är under alla kritik.
    Jag fick ett bekräftelsemail om att dom skulle skicka mina varor efter att jag har granskats. När jag fick det mailet hade jag redan fått varorna.

    Dom är mer eller mindre omöjliga att få kontakt med.

    Trots att jag handlade som företag fick jag ett kvitto utan moms.Jag var tvungen att kontakta Klarna för att få kontaktuppgifter.
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Beställde lite smågrejer, fick allt på utsatt tid och allt funkade å var helt.
    Men verkar som många har problem med Conrad.se
    Så är det dyrare grejer så hade jag nog beställt från nån annan nätbutik.
    Och det baserar jag enbart på dom övriga omdömena på prisjakt
    Mitt order värde var bara 299:- så då kändes det ok.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Bra att din produkt kom fram som den skulle. Tyvärr har vi fått in många klagomål för dålig svartsid vilket är förståligt. Den dåliga svarstiden har berott på att vår kundservice på grund av olika omständigheter främst under sommaren fram tills nu har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Hoppas du känner förtroende för att handla hos oss igen.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Jag har försökt reklamera och skicka tillbaka en portabel AC sen 31 juli, fick den några dagar innan, då den inte fungerar som den ska(läcker vatten på golvet bland annat). Jag har inte fått något kontakt med dem sen dess, d.v.s. 1½ månad utan någon kontakt med retursedel.

    Har under denna tid kontaktat Klarna.se som återbetalade kostnaden till mig, jag har väntat på att få kunna skicka tillbaka produkten. Nu har de skickat ut en påminnelse på en faktura (en faktura jag aldrig fått) med samma summa som Klarna återbetalade.

    Bestred fakturan förra 11 september, har idag 17 september fått kontakt och vi har löst problemet.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Skönt att höra att ditt ärende nu har löst sig. Beklagar att det tog tid.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    ** VARNING! **

    Jag har försökt returnera en använd/skadad produkt och fick inte svar på flera veckor då kuntjänst lovar 48h respons. Nu har jag till slut lyckats returnera produkten två månader senare efter att ha hotat med KO. Fortfarande inte fått några pengar tillbaka. Nu har jag kontaktat dem igen och fått vet att dom inte "hittar" min retur och frågar mig om spårningsnummer från deras egen retursedel. Det är så otroligt dåligt! Beställ inte här vad ni än gör!
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en väldigt dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Jag beställde en grej för två veckor sedan.

    Direkt efter beställningen skickar jag ett mail till Conrad och säger att jag ändrat mig och inte vill ha beställningen (jag vet, inte jättesmidigt av mig, men ändå).

    Två veckor senare svarar Conrad och tackar för mitt mail, och säger att de är jätteledsna för att min produkt är slutsåld och att de tyvärr inte kan skicka mig grejen jag avbeställde.

    Minuspoäng för:
    * Dåligt att behöva avbeställa via mail
    * Lång svarstid
    * Ger ett virrigt intryck när de ber om ursäkt för att de till slut gjort exakt det jag bad om

    Pluspoäng för:
    * Jag behövde inte få eller betala för grejerna jag insåg (lite för sent) att jag inte ville ha.

    Konstigt...
  • Hejsan,

    Tack för din feed-back. På grund av olika omständigheter är vår kundservice just nu tungt överbelastad och har nog läst ditt mail lite slarvigt, därav konstigt svar. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. I just ditt fall var det ju bra att det lösta sig av sig själv. Att du hade tur att produkten var slut......vi tar åt oss av din feed-back!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    2 mån sedan
    Den initiala kontakten var god. Det gick snabbt och lätt att handla och leveransen gick fort.
    De hade däremot levererat en vara som redan varit ute hos kund och försökt sälja den till mig som ny. Jag kontaktade då deras kundservice för att få problemet åtgärdat. Efter ca två veckor fick jag äntligen ett svar. Vid det laget skapade jag 4 nya ärenden varje dag för att få någon sorts återkoppling (totalt 10-15 ärenden). Jag fick då en förbetald fraktsedel för att returnera varan vilket skedde skyndsamt. Jag angav att jag önskade en ersättningsvara som inte var begagnad.
    Tre till fyra veckor senare har jag ännu inte hört något från dem. Jag skapade ett nytt ärende hos dem, några dagar efter att PorstNord rapporterat att de levererat varan, men de har ännu inte återkopplat om vad som skulle ske. Jag skickade ny fråga i mitt ärende varje dag utan att få svar. Jag skapade även nya ärenden med flertalet olika mail-adresser där jag undrade varför de inte svarade på grund-ärendet. Tror jag har närmare 20 ärenden hos dem där jag undrar hur det går men jag får inget svar.
    Som tur är så kunde jag gå via Klarna och få återbetalning via dem utan att behöva prata med Conrad. Kundservicen hos Conrad är det sämsta jag någonsin har stött på. Mitt tips just nu är att köp aldrig något från dem igen.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Den långa svartiden beror tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Svartiden har varit väldigt dålig. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Beklagar att du blev drabbad och fick dålig service. Tyvärr hjälper det inte att skapa ny ärenden varje dag och med massa olika mailadresser - detta skapar tyvärr bara merjobb för en kundservice och svartiden blir tyvärr bara ännu längre. Jag förstår dock att det är lätt att göra så när man är frustrerad och inte får kontakt.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Jag beställde varor i mitten på juli. Beställde express då jag behövde en lösning när jag var på semester. Varor kom inte i utsatt tid och leverans skedde med budget leverans enligt etiketten på varorna. Jag fick lösa mina problem på annat sätt. Har meddelat deras kundservice vilket tog nästan 3 veckor och fick då ett standard svar om fläktar jag aldrig beställt. Har sedan dess reklamerat köpet via klara och Conrad har inte reagerat. Detta företag går INTE att ringa och kommunikationen med de via mail funkar inte heller. Superdåligt och jätte tråkigt för alla inblandande.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Beklagar att leverans inte kom som den skulle. Gällande svarstiden så har tyvärr vår kundservice på grund av olika omständigheter varit tungt överbelastad. Svartiden har varit väldigt dålig. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Jag ber om ursäkt för allt strul och att vi gett dig dålig service.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Hjälpsam kundservice!
  • Usel
    3 mån sedan
    Akta er för detta företag!
    Företaget har funkat bra när jag beställde för något år sen men nu är det TOTAL katastrof!
    Beställde en sågmaskin den 27/7 som det fanns 10st i lager av, det är nu 16/8 och dom har fortfarande inte ens bekräftat ordern och kundsupport vägrar svara trots 4 mejl(väntat flera dagar mellan varje mejl, dom utlovar 48h svarstid).
    För 3 dagar sen fick jag ett generiskt mejl att mitt ärende var slutfört men dom har fortfarande varken bekräftat min beställning eller skickat produkten...

    TOTALT ODUGLIGA!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Eftersom jag inte har dina kunduppgifter här kan jag inte hjälpa dig med svar på din fråga här. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att du har fått vänta länge på leverans och svar från oss. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Gjorde en beställning och valde även expressfrakt för att få varan fort (skulle då ta 1-2 dagar att få produkten). Efter 2 arbetsdagar kontaktar jag kundtjänst (som endast finns på mail) där svar utlovas inom 48 timmar. Får inget svar. Efter en vecka ser jag på Klarna att de då makulerat fakturan, men fortfarande inget svar eller informantion från Conrads kundtjänst. Då jag insåg att jag inte skulle få någon produkt var den även slutsåld hos andra leverantörer.

    Valde detta företag då de hade fått hög ranking här på prisjakt, men kommer ALDRIG beställa från dem igen. Kan ha förståelse att en produkt blir restad och att det är saldofel, men att inte informera sina kunder och att inte ens ge utlovat svar på kundtjänst gör att jag aldrig skulle använda mig av deras tjänst igen.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper som sålde slut, detta resulterde i en längre leveranstid eller utebliven leverans för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Som kund ska man givetvis få besked om något blir slutsålt. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att vår kommunikation till dig har varit dålig. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    STOR VARNING!

    Skickar inte på utsatt tid. Under all kritik! Går endast att kontakta via mail som de inte svarar på. Har avbeställt men de svarade inte och skickade varan ändå. Nu fungerar den ej längre och jag försöker kontakta kundtjänst. Går ej få kontakt med företaget.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställde en vara den 30e juni med expressfrakt (200kr), det skulle ta 1-2 dagar att få leveransen. Efter en vecka skickade jag ett mail till Conrad och frågade vart min beställning tagit vägen och får inte något svar, efter 3 dagar skickar jag ett nytt mail och får inget svar då heller.
    Efter 13 dagar dagar får jag ett mail från dom att produkten har utgått från deras sortiment så det blev inget köp tyvärr.

    Katastrofalt dålig kundservice. KÖP INTE HÄR IFRÅN!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Jag beställde två produkter som fanns i lager, en dyr (500 kr) och en billig (50 kr). För att få hem detta fort valde jag expressfrakt för 200 kr. Efter 3 dagar fick jag en orderbekräftelse om att den dyra produkten inte fanns i lager, nu ska de skicka produkten för 50 kr med frakt som kostar 200 kr. Så från beställning till produkt levererad tog det 6 dagar, inte 2 som expressfrakten ska ta. Inget svar på mail till kundtjänst. Tänk till innan ni beställer härifrån, gått från en seriös sida till att helt och hållet skita i att svara eller uppfylla kvalité i service.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar att du har fått vänta länge på svar från oss. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställt en vara med snabb leverans1-2 dagar, den kom efter 5 dagar.
    Skickat 3 mejl (för att få mellanskillnaden på fraktkostnaden tillbaka) där dom lovar svar inom 48 timmar, fortfarande inte fått svar efter 9 dagar.
    Uselt ska aldrig handla från Conrad igen.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Ganska dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Är sååååå jäkla förbannad o besviken. Inga varor och inte ett ända svar på 4 st Mail. Ja kommer ALDRIG mer beställa el rekomendera. Grymt besviken.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställt en vara med snabb leverans, det har gått över en vecka de har fortfarande inte skickat den. Mailat, inge svar. Köp inte här ifrån.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställer inte från Conrad igen!

    Anger att varor finns i lager, och lovar expressleverans inom 1-2 dagar. Inga varor dyker upp och de svarar inte på kundmejl förrän efter flera dagar.

    Ytterst oseriöst kundbemötande.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    hittade direkt det jag sökte och till ett bra pris
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Svåra att få tag på för information kring leverans!!!
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Gjorde en beställning med utlåvad leveranstid på en vecka, men leveransen tog två veckor. Efter första veckan försökte jag kontakta kundtjänst och skickade totalt 3 mail, men fick aldrig något svar.

    Jag hade beställt leverans via posten, men istället skickade de via UPS hemleverans, så jag var tvungen att sitta hemma en hel dag och vänta för att kunna ta emot paketet.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Vill även be om ursäkt föt att du fick levernas med UPS när du hade valt posten. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Har nyligen gjort två olika beställningar till två olika adresser. Ingen har kommit fram och inget svar från kundtjänst. Konrad fungerade bra förut men nu har det blivit ett bluffbolag. Tyvärr.
  • Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabb och enkel
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Servicen med snabb leverans
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra med Klarna Checkout - inget krångel
    Jämförelsefunktionen (jämföra liknande produkter) kunde ha varit lite bättre.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Undvik om verkligen inte är nöd. Kund support ignorerar en. Kan beställa en vara få bekräftelse och börja vänta på ¨3-5 dagars leveranstid¨ att den ska levereras när den i verkligheten inte ens finns på lager. Väntade 2 veckor utan svar på mail, de har inget nummer att ringa. Bara för att få reda på att varan inte existerade

    Ett företag där man måste ha tur för att få det man beställt, inte riktigt vad man förväntar sig som kund. Välj ett annat företag.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Conrad verkar helt ha sommarstängt sin kundsupport.
    Beställde 3st luftkonditionerinngar med snabbleverans (1-2 dagar).
    Fick aldrig någon orderbekräftelse trots flera mail.
    Efter 3 dagar kom 2 st varav den ena fraktskadad.
    Åter skickade jag mail till supporten (det går ju inte att ringa dem) men fick inget svar trots utlovat inom 48 tim.
    Kontaktade då ist UPS som levererat produkterna och de kom och hämtade dagen efter.
    Fortfarande ingen kontakt från Conrad.
    Idag dog den andra AC'n och jag har åter försökt få konakt med kundservice utan att lyckas.
    Jag förstår inte varför de inte bryr sig mer. För något år sedan så ringde de alltid upp om man mailat in men nu så är det total radiotystnad.
    Riktigt riktigt dåligt.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra med Klarna-betalning. Gratis frakt över en viss summa inkl hem till dörren-leverans via UPS.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Enkeltatt beställa.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    bra produkter, enkelt att beställa
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    enkelt att handla
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Usel
    3 mån sedan
    Kundtjänsten svarar inte när det gäller reklamation/garanti ärende, de tog emot produkten och sedan markerade ärendet som avslutat, de svarar inte heller på nya mail om ärendet. Har gått över en vecka sedan de tog emot produkten.
  • Hej,
    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Dålig
    3 mån sedan
    Har beställt från conrad ett antal gånger, har fungerat bra när det fungerat, däremot så får man inte mycket till hjälp när det inte fungerar.
    Paket som aldrig kom fram och kundtjänsten var allt annat än responsiv, först bad de mig bara vänta en vecka till, sedan slutade de svara istället.
    Paketet dök upp av sig själv till slut efter cirka en månad istället för 5-6 dagar som det skulle ta, men jag kommer nog att undvika att beställa från conrad i framtiden.
  • Hej,

    Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du har handlat hos oss. På grund av sommarvärmen har vi haft en markant ökning av beställningar för vissa produktgrupper, vilket har resulterat i en längre leveranstid för vissa kunder samt en större arbetsbelastning för vår kundservice. Under rekordtid har vi helt enkelt fått fler frågor än vad vi har kunnat svara på inom den utlovade svarstiden. Vi har anställt extrapersonal och är nu nästan tillbaka på normal nivå och arbetar hårt för att svara på de sista kunder som ännu inte har fått svar på sina frågor. Jag önskar en fortsatt trevlig dag och beklagar den dåliga kommunikationen från vår sida. Med Vänliga Hälsningar Conrad Elektronik

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt enkelt nu är det bara att vänta och se hur lång leveranstid det blir
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt o hitta optimal pH-mätare för mig
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning
    Snabbt o enkelt att beställa
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!