2.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-06-04
V
VROD(1 omdöme)
Blixtsnabb leverans av linser, billigast på internet. OBS bind er inte på abonnemang utan använd länk från prisjakt.
2020-05-09
B
Balanced(65 omdömen)
Inga problem med butiken.
2020-04-21
B
Brisingamen(3 omdömen)
Allt bra! Bästa pris enligt Prisjakt. Superbra postat i ett platt och hårt kuvert, gick in brevlådan!
2020-03-26
b
bookl(18 omdömen)
Luras tyvärr med skyhöga priser på prenumeration av linser.
Mister Spex svarar:2020-04-02
Hej, tack för din feedback! Om man väljer att skapa ett abonnemang hos oss så kommer priset på framtida beställningar att vara 10% rabatt på originalpriset. Denna informationen framkommer på hemsidan innan man placerar beställningen. Samma sak gäller om man beställer via ett mejlutskick. Rabatter kan enbart appliceras på originalpriset. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-03-25
M
MiqaFox(2 omdömen)
Två stjärnor för att det fungerat när jag beställt. Men... Som andra också kommenterat så får man erbjudande med rabatt runt den tid då ens linser beräknas att ta slut, ca 15%. Klickar man på länken får man då 15% av ordinarie pris oavsett andra aktuella rabatter. Har dock nästan alltid varit ca 50% rabatt när jag kollat priserna via Prisjakt. Känslan man får är att man lockas in med låga priser varpå de sen skickar "erbjudanden" på 15% medan det permanenta priset ligger med ca 50% rabatt. De påstår i svar till kommentarer här att det finns tekniska skäl, men vare sig det är uppsåtligt eller ej, så är det i praktiken bedrägeri. Kommer att handla från seriösare återförsäljare i framtiden.
Mister Spex svarar:2020-03-25
Hej, tack för din feedback! Om man väljer att upprepa sin order på hemsidan eller via ett utskick så kommer man direkt in på hemsidan med ordinarie pris. Detta beror på att samtliga kunder ska ha möjlighet att utnyttja eventuella rabattkoder. Eftersom att man inte kan lägga till flera rabattkoder på samma köp måste dessa hållas separat. Kampanjpris via prisjakt eller annan kampanjsida jämfört med rabattkoder kan gynna olika linssorter olika mycket. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2017-06-15
Redigerades 2020-03-14
--- Gnuppen ---(8 omdömen)
Får olika priser varje gång jag beställer, oavsett om jag gör det via Prisjakt varje gång. Fick även betala frakt helt plötsligt. Sista gången jag beställer från dem, de har blivit opålitliga! Går över till konkurrenterna istället som nu är billigare än Mister Spex.
Mister Spex svarar:2020-03-16
Hej, tack för din feedback! Priset på olika kampanjsidor ändras dagligen efter marknaden. Om du har någon bakomliggande cookie så kan även priset ändras till originalpriser. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-03-02
G
Gooj(13 omdömen)
Mina sporadiska köp av dagslinser hos Mister Spex har fungerat bra. Leverans inom 2-3 dagar generellt. Erbjudanden ramlar in titt som tätt på mailen.
2020-02-28
t
toxxiq(10 omdömen)
När man väl är kund får man efter ett halvår ett mejl med erbjudande om att upprepa sin tidigare beställning och då få 20 % rabatt på linser. "Vad bra", tänker man och klickar in sig. Sen visar det sig att man hade fått ett mycket billigare pris om man gått via Prisjakt istället för att klicka på länken i mejlet som man trodde gav ett extra förmånligt pris till trogna kunder. Pris för 2x6 linser som trogen kund: 648 kr Pris som ny kund via Prisjakt: 438 kr Känner mig lurad och väljer framöver ett annat företag.
Mister Spex svarar:2020-03-02
Hej, tack för din feedback! Om man väljer att upprepa sin order på hemsidan eller via ett utskick så kommer man direkt in på hemsidan med ordinarie pris. Detta beror på att samtliga kunder ska ha möjlighet att utnyttja eventuella rabattkoder. Eftersom att man inte kan lägga till flera rabattkoder på samma köp måste dessa hållas separat. Kampanjpris via prisjakt eller annan kampanjsida jämfört med rabattkoder kan gynna olika linssorter olika mycket. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-02-25
g
grimgrim(21 omdömen)
Har alltid fungerat bra för mig
2020-02-21
Beställt solglasögon. Blev rätt med styrka, snabb leverans. Sparade 1500:-. Nöjd kund.
2020-02-19
p
patrikm2(15 omdömen)
Börja INTE prenumerera på linser eller köp via deras påminnelser som de skickar. Du får då betala MYCKET mer än vad det ordinarie marknadspriset är! Dumdristig taktik från företaget då det inte bygger långsiktigt förtroende i kundrelation utan i stället ger intryck av "begagnad bilhandlare" och ger dig som kund en känsla av "Ha! Där blåste vi dig allt!".
Mister Spex svarar:2020-02-21
Hej, tack för din feedback! Om man väljer att skapa ett abonnemang hos oss så kommer priset på framtida beställningar att vara 10% rabatt på originalpriset. Denna informationen framkommer på hemsidan innan man placerar beställningen. Samma sak gäller om man beställer via ett mejlutskick. Rabatter kan enbart appliceras på originalpriset. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-02-04
j
jayjay99(1 omdöme)
De lurar dig med priserna. Första beställningen billig men prenumererar du på linser så debiterar de 60% högre pris per linsbox. Undvik.
Mister Spex svarar:2020-02-10
Hej, tack för din feedback! Om man väljer att skapa ett abonnemang hos oss så kommer priset på framtida beställningar att vara 10% rabatt på originalpriset. Denna informationen framkommer på hemsidan innan man placerar beställningen. Du som kund ska givetvis ta del av det priset som känns bäst för dig och om du har fler frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-02-03
E
Elin(1 omdöme)
Inget att klaga på! Låga priser och alltid snabb leverans till brevlådan (beställning av linser).
2020-01-30
p
poidel(5 omdömen)
Inga klagomål på tjänsten, om man går in via prisjakt iaf, men de SKICKAR SPAM SOM "#¤"#¤#"¤. Går inte avregistrera dem heller för "Gränssnittet ligger nere. Försök igen senare!" vecka efter vecka.
Mister Spex svarar:2020-02-03
Hej, tack för din feedback! Vi har uppmärksammat att vissa kunder inte kan avregistrera. Vi jobbar för fullt på att lösa detta tekniska fel. Kan man inte avregistrera sig själv så rekommenderar vi dig att kontakta oss på [email protected] eller 08-55 00 25 60 så kan vi hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Kundtjänst
2020-01-24
S
Simjo(3 omdömen)
Mycket nöjd, Snabb hjälp av kundservice Ang olika priser på hemsida VS prisjämförelser siter som många ger dåligt omdöme för så är det upp till kunden att jämföra priser. Alla firmor har olika priser inget specifikt för Mr Spex.
Sida 1