Prisjakt

jaktnisse

Medlem sen 2010-02-03
59
Bidrag
15
Hjälpsamröster
TP-Link Tapo C310
Full Star 1
3.2
(6)
449 kr
j
jaktnisse
59 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
3 år sedan

Funktion/pris ger en toppenprodukt.

Elgiganten
Bra
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

Bra priser, lätt att beställa och ok leveranser.

ComputerSalg
Utmärkt
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

Pålitliga leveranser, bra priser, bra betalningsalternativ - bara att rekommendera

Elgiganten
Bra
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

billigt, lätt och snabbt

CDON
Bra
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

Bra pris. Varan skulle levereras efter 2 arbetsdagar men kom efter 1 dag (från ComputerSalg AS) - suveränt.

Kjell & Company
Utmärkt
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

Kjell & Co är ett föredöme som nätbutik. Allt från hitta varor, köpa till leverans fungerar perfekt. Vem kan önska bättre än att beställa kl. 12 ena dagen och ha varorna i hand dagen efter?

Gitarren
OK
(82)
j
jaktnisse
59 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Har gjort 2 köp med kort mellanrum. Tydlig, trevlig och bra kundtjänst. Köpte först en utomordentlig stämapparat (Korg), likaså strängvev (Dunlop) och stålsträngar samt nylonsträngar till 6-str gitarrer. Snabb leverans, bra strängar och bra priser. Sedan stålsträngar till 12-str och 6-str gitarrer. Även denna gång snabb leverans och bra pris. Kommer verkligen att fortsätta handla av gitarren.se

Inet
Utmärkt
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

allt med inet är hittills av högsta önskvärda klass - inets hantering av problem måste vara marknadens bästa - inga negativa överraskningar vid köp

Kjell & Company
Utmärkt
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
UtmärktRedigerades 3 år sedan

Beställde och fick varorna dagen efter - det kallar jag snabbt. Allt mycket smidigt.

Elgiganten
Bra
(500+)
j
jaktnisse
59 omdömen
Usel3 år sedan

Jag bokade en TV för hämta i butik. Fick ett SMS om att TV:n kunde hämtas. När jag kommit till butiken i St Bernstorp, betalt TV:n får jag vänta en lång stund. Så småningom kommer personalen ut med en TV som är tejpad "support" och påstår att man bara har optimerat den. Sedan när brukar elgiganten (eller andra butiker) ta upp TV-apparater ur förpackningen för att endast optimera dem? Jag vägrade ta emot TV:n men det fanns igen annan. Alltså elgiganten försökte sälja en demoTV eller supportad TV. Personalen erbjöd mej att komma tillbaka när de fått in nya apparater. Jag skulle alltså behöva köra 4 mil fram och tillbaka flera gånger. Jag beställde TV:n på nätet, vilket inte hade gått på söndagen - nu gick det igen. Man kan ju fråga Samsung om dom tycker det är en bra idé att butiker packar upp deras TV-apparater och optimerar dom för att därefter sälja dom som nya och dessutom påstå att dom bjuder på optimeringen. Måste alltså Samsungs TV-apparater optimeras i butik eller ska man göra det själv eller be om det? Vem ska avgöra?