4.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-06
Redigerades 2019-06-17
Lätt att hitta och lätta att fylla i alla uppgifter vid beställningen.
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Hej och stort tack för ditt omdöme! Det ska vara lätt att hitta och lika lätt att beställa! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-14
Lätt att hitta prylarna jag söker.
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Det låter precis som det ska vara! Härligt! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-13
Redigerades 2019-06-14
Kjell & Company har förträffliga, informativa sidor "Hur funkar det" med pedagogiska instruktioner, vilket omedelbart leder till ett vidare sök efter produkter. Sortimentet är förnämligt. Beställningar bekräftas och skickas i tid. Fri frakt över 300,00, positivt men PostNord sköter sig som vanligt lite skakigt, dock inte Kjell & Co´s fel. Priser inte alltid lägst.
Kjell & Company svarar:2019-06-14
Hej och tack för ditt omdöme! Väldigt informativt och utförligt beskrivet! Beklagar om det varit strul med leveransen och hoppas att det inte inträffar igen! Vi hoppas inom kort att även kunna erbjuda andra leveransalternativ! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-29
Redigerades 2019-06-13
snabbb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-07
En viktig punkt i att handla online, tack för att du bekräftar att det gick precis som det skulle! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-03
Redigerades 2019-06-13
Bra pris Lättläst hemsida Snabb leverans
Kjell & Company svarar:2019-06-13
Hej och stort tack för din uppdatering! Allt verkar ha gått hela vägen och det glädjer oss att du meddelar oss om det här! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-12
L
Lernnart Svensson(1 omdöme)
Hade problem med kopiering från videokamera till dator (Moviesaver 600) men Emil från kundtjänst lade ner 20 minuter att lösa detta per telefon och med fjärrstyrning. Kjell och Company har en utmärkt service när det gäller data.
Kjell & Company svarar:2019-06-12
Hej Lennart, Tack för din fina recension! Det är väldigt tillfredsställande att vi kunde lösa problemet och fantastiskt roligt att se din uppskattning för vårt samtal . Jag önskar dig varmt lycka till med dina framtida filmprojekt. Hälsningar Emil
2019-05-28
Redigerades 2019-06-12
Smidig hemsida.
Kjell & Company svarar:2019-06-07
Tack för din feedback och stort tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-07
Bra pris, lätt att navigera. Pålitliga. Uppdatering; sänker mitt betyg. Beställde handkontroller. Väntade sex dagar. Ringde kundtjänst. De kunde inte hjälpa mig och påstod att jag skulle ha fått ett mejl att varan blir försenad. Det hade jag dessvärre inte. Varan som var lagerförd ”i lager” skulle dröja till mitten av juli. Då frågade jag om vi kunde byta ut mot en annan färg som i då språkande stund var lagerförd ”i lager” (en svart Sony dualshock 4 v2) ”den har vi inte heller, det står att den ska komma in i lager imorgon”. Nej men då makulerar vi ordern, sa jag. Ja då gör jag det sa killen (David) och så skickar jag en bekräftelse på mejl (han repeterade min mejladress) och så sätter jag tillbaka din rabattkupong på ditt Kjell-inlogg. Jag fick varken en bekräftelse på den makulerade ordern per mejl eller min rabattkupong. Ringde upp igen när jag var utanför Kjell-butiken där jag bor och frågade om min rabattkupong, nej då ska den finnas åter på mitt konto om en vecka sa den nya killen i kundtjänst (Adam?) inte heller denna gången fick jag en bekräftelse per mejl som utlovats att den tidigare ordern var makulerad... Brukar gilla kjell&company men mitt omdöme går ner till acceptabel (5 stjärnor av tio för bristande kunskap hos kundtjänst och att lagersaldot på hemsidan uppenbarligen inte går att lita på. Detta gäller bara e-handel. Kunskapen och bemötandet och professionalismen i butik kvarstår med 10/10 men det går inte att betygsätta här. Köpte min vara i butik, utan rabattkupong. Det gick utan problem.
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Stort tack för ditt omdöme! Det låter precis som det ska! Leveransen verkar inte ha varit på topp, kontakta oss gärna på kundtjanst@kjell.com eller ring oss på 010-6802500 och berätta gärna vad som inträffat och om det är något vi kan bli mycket bättre på! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-04
Lätt snabbt och billigt med fri frakt!
Kjell & Company svarar:2019-06-17
Härligt att höra! Stort tack för ditt omdöme! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-06-04
Har bra och udda grejor som man inte alltid hittar på andra ställen + bra information. Kunskapsbanken är grym, har använt den flera gånger.
Kjell & Company svarar:2019-06-10
Hejsan och stort tack för dina fina ord! Kunskapsbanken är en viktig del på hemsidan och är fylld med oerhört användbar information! Vi hoppas att utveckla den vidare ! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-21
Redigerades 2019-06-01
Snabb behandling av ordern. Alltid rätt varor levererade. Bra kvalite på varorna
Kjell & Company svarar:2019-06-10
Hej och stort tack för ditt omdöme! Allt låter precis som det ska och det glädjer även oss! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-30
Ganska billigt batteri, frakten var paket så får hämta ut den, kanske bättre om den kommer i brevlåda.
Kjell & Company svarar:2019-06-10
Hej och stort tack för ditt omdöme! Förstår att batteriet hade kunnat skickas i ett vadderat kuvert eller liknande men det är en så pass känslig produkt att det med fördel skickas som paket. Men jag skickar dina synpunkter vidare eftersom vi absolut skulle kunna se över möjligheten att skicka liknande produkter i framtiden på ett lika säkert sätt men även då som ett varubrev! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-20
Redigerades 2019-05-30
Lite svårt att hitta bland varorna.
Kjell & Company svarar:2019-05-21
Hej och tack för ditt omdöme! Hemsidan ska självklart inte vara knepig och det ska vara lätt att hitta bland varorna! Beklagar att det inte varit så denna gången, har du möjlighet att skriva in till oss på kundtjanst@kjell.com och redogöra lite kring vad som var svårt gällande just detta? Vi tar gärna emot synpunkter på detta så vi kan göra detta enklare till nästa gång! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-29
allt fixas snabbt och smidigt ! och ett bra och säkert sätt att betala på. Jag har fått upp ögonen för bra priser och produkter hos Kjell o company! Kommer att tala om för mina kompisar att dom ska kolla hos er först om dom behöver något .PS: är väldigt nöjd med mini - radion jag köpte ! hej då!!!
Kjell & Company svarar:2019-06-07
Hej och stort tack för dina fina ord! Detta låter precis som det ska vara! Med vänliga hälsningar, Joakim
2019-05-28
Det är lagom kul att öppna lådan och det stinker tobaksrök!
Kjell & Company svarar:2019-05-29
Hejsan, Tack för att du kontaktar oss. Det ska sannolikt inte stämma med hur den ska ha doftat när den packades och skickades från oss då hela vårt lager är rökfritt. Kontakta oss gärna på kundtjanst@kjell.com alternativt ring oss direkt på 010-6802500 så får vi undersöka detta omedelbart! Förstår att det inte är detta man förväntas mötas av direkt när man öppnar sin försändelse och har detta påverkat andra paket i samband med transporten så får vi lyfta detta med distributören omedelbart! Med vänliga hälsningar, Joakim
Sida 1