
(500+)

Detta företag drivs av samma personer som driver Fyndiq, vilkjet innebär att de flesta produkter de säljer kommer från kinesiska säljare som säljer produkter av låg kvalitet eller rent av kopior. CDON tar inget ansvar för det som sker på deras marknadsplats, är inte en säker och seriös plats att handla från.
Jag handlar sällan på nätet, men behövde ett tvfäste och hittade det på cdon. Nu visade det sig att varan inte blev rätt köp. Nu börjar problemen. Efter att ha anmält ånger och retur, så får jag inte ett det utlovade meddelandet runt returhantering, utan en massa mail med fler frågor. Dessutom blir min retur annulerad. Nu visar det sig att det är en firma i holland, som är motparten och det är dit returen ska efter mailande med supporten. Efter fler frågor kommer ett erbjudande om att hämtning kan ske. Nu ska jag kasta fästet på skroten, men också aldrig mer handla på cdon. Ej heller ska någon i min omgivning missa mitt omdömme om denna ur min synvinkel inte kundvänliga handlarplattform som gör allt för att obstruera en enkel retur. Lars E
Beställde en vara, den kom fram men då visade det sig att den var återförpackade och second hand. Vilket lurendrejeri
Beställde två lika varor med olika färg. Fick två av samma färg och ingen vettig återkoppling.
Mycket bra...Gick snabbt att få beställning en.. Bekräftas att orden var på gång och två dagar senare så fick jag hem varan..
Verkar som att hela företaget drivs av AI. Servicen är icke befintlig, leveransdatum stämmer inte (om varan ens finns i lager hos försäljaren; det nämns inte heller) och CDON tar inget ansvar för företagen de säljer åt. Det borde vara olagligt att bedriva verksamhet på detta sätt.
Beställt en vara till min adress. PostNord leverar ej utan säger att jag kan hämta den på PostNord Årsta. Åker dit, varan finns inte hos dom. Det går inte stoppa qliros faktura för de har inte det alternativet på Fel. Cdons automatiska alternativ går ej att använda. Det finns ingen kundservice. Riktig jävla värdelösa är dom
Det var bättre förr, men fler möjligheter nu. Svårare med återkoppling efter köp. God Jul och Gott Nytt År 🎄🎅
Kundservicen var helt världelös. Dom man pratade med var otrevliga och väldigt kritiserande till varför jag ville göra en retur. Var även väldigt svårt att få tag på dom.
terrible experience. the seller too ages to say that they do not have in stock. The order never went to refund state or something like that (although I got the refund). They have sent an e-mail saying that was in the way (på vag) but was not. they still email me now as the product have been delivered. And the costumer support is terrible. 2 days bay phone in very odd hours with a lot of waiting, by e-mail you are answered very badly by an IA first, even said that the TV would be send by letter (varubrev), and after that take so many times and only the seller gets the e-mail, I have really hard time to talk directly to CDON. Do not recommend and I will never buy there again.

CDON är en marknadsplats med säte i Sverige. Tänk på att erbjudande som listas kan komma från olika företag och att du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och egna villkor för varje erbjudande innan du handlar. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
cdon.seFullständigt firmanamn: CDON AB
Organisationsnr: 556406-1702
Information hos allabolag.se