Gjorde misstaget att inte läsa kundrecensionerna innan beställning. När det blir fel i en beställning eller på en vara hänvisas du till deras kundtjänst. Detta måste vara världens sämsta kundtjänst de registrerar ärenden därefter blir det tyst, inga pengar tillbaka, ingen ny produkt. Du får heller inte returnera produkt. Detta trots att de har ansvaret för att fel produkt levererats. Jag har haft med massor av kundtjänster att göra och all kred till dem för de har alltid löst samtliga problem. Samsungs kundtjänst är inte en tjänst det är ett straff, där du som varit dum nog att handla av dem behandlas som skit. Du är inget värd de vill bara bli av med dig. Detta genom att inte svara hitta på mail komma med bortförklaringar. Stackars alla kunder som gjort samma misstag som mig att handla av dem. Blir det problem med din produkt eller leverans, ja då har du större problem än vad du någonsin kunde drömma om. Handla var som helst det spelar ingen roll om det är dubbelt så dyrt men inte hos Samsung.
Gör dig själv en tjänst och handla någon annanstans, beställde en vara men fick en helt annan vara levererad. Fick sedan sitta i deras enorma kö till kundtjänst i en timme. Jag blev lovad att få återbetalning då jag satt utan vara samt att de debiterar kreditkortet. Väntar fortfarande på återbetalningen efter veckor. Uruselt! Gör dig själv och din hälsa en tjänst och handla någon annanstans, jag har handlat massor via nätet men aldrig varit med om något liknande.
Bra tv för rimligt pris vit tunn ram som smälter in i omgivningen, har en massa appar och spela in går lätt på ett USB
Den gör ett bra jobb, dock funkar den inte i ett kolsvart rum den behöver ljus för att navigera.
Värdelöst eftersom spelet buggar och fryser konsollen väldigt ofta...tröttsamt!
Grymt spel, har pressat det till max, hur kan ni få fps-drops samt fläktar som löper amok? Förmodligen fel på era konsoller...mitt flyter helt felfritt...grym story och man fastnar direkt..