(500+)
Köpte en fristående mikro från samsung av dessa skojare. Det första jag märkte när jag packat upp var att displayen inte fungerade komplett, ett "fält" fungerade så att siffrorna blev inte komplett. Gick in på sidan och gjorde en reklamation direkt och skickade med bild. Fick svar en vecka senare att jag skulle boka en service av samsung för att dom inte kunde fastställa felet(?). Ringde service som sa direkt att den ska skickas tillbaka eftersom den inte är en inbyggnadsmikro, det är inte ett fel dom kan laga på plats. Skriver detta till bygghemma. En vecka till... får svaret att dom vill ha ett skriftligt intyg, hade varit bra att veta i första svaret... Ringer service igen som inte förstår vad dom pysslar med men skriver ett mail som jag bifogar... en vecka sedan och inget svar. Jag kommer aldrig att handla här igen, är grejerna hel så antar jag det inte är något problem men har man oturen att få en defekt vara är man körd... är uppe 3 veckor sedan jag reklamerade varan nu och har inte fått svar ännu.
Jag fick fantastiskt bra hjälp när jag köpte robotgräsklippare. En kampanj startade dagen efter jag beställde, Bygghemma återbetalade så att jag fick för kampanjpriset. Rekommenderas!
Bra bemötande överlag, snabba och tydliga svar, inga problem när jag fick en skadad vara. Nöjd!
Cool
När jag sökte efter produkten så stod det på Google sidan att det var fri frakt. När jag skulle betala så fanns en fraktkostnad på 19 kr. Falsk marknadsföring! Inte snyggt.
Det är helt värdelöst att man inte kan se vilket paketombud som leveransen skall ske till. Jag vill välja butik och ort själv men det går inte hos Bygghemma. Det blir bara DHLombud och jag vet att det då kommer till en ort som jag aldrig besöker. Det blir automatiskt det närmaste fågelvägen men vem sjutton flyger fågelvägen, finns inga vägar åt det hållet så jag får köra en omväg på 2mil för att komma till ombudet. Jag ger betyget 1 av 10 möjliga vid valet av ombud.
🚨🚨🚨 Till vårt helt nya badrum köpte vi utrustning från Bygghemma.se inklusive en blandare som växlar vattnet mellan dusch 🚿 och badkar. 🛀🏽 Blandaren slutade ❌ fungera inom kort och vi tog kontakt med säljaren. De sa att det inte kan vara fel på kranen och att det måste vara fel på monteringen. Vår vvs-kille kom tillbaks och konstaterade att konstruktionen behöver justeras inuti om och om igen i detta fall. Hårresande kvalitet. 🚩 Nu har vi därför haft ett nyrenoverat badrum i ett år som vi nästan aldrig kunnat använda. Vi har inte råd med rörmokare varje månad. 💸 Och klåparna på bygghemma har inte skickat oss en ny blandare. Och de kräver att vi själva monterar av denna, eftersom Bygghemma knappast skickar en rörmokare. Jag har kontaktat dem flera gånger, och så även idag. 🚩🚩🚩 Order #10343023
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
Fullständigt firmanamn: Bygghemma Sverige AB
Organisationsnr: 5566894282