Prisjakt
Apple Store
  • Stort sortiment av Apple
  • Senaste produkterna
  • Fri gravering av iPad/iPod
4.2Utmärkt
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
p
pschuma
2 omdömen
Utmärkt4 månader sedan

Allt perfekt. Snabb leverans.

Gästanvändare
Utmärkt5 månader sedan

Jag har alltid handlat på Apple store i Täby centrum. Alltid fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Aldrig något krångel med produkter eller leveranser när jag har handlat. En gång bytte dom dessutom en trasig display på min iphone gratis fast garantin hade gått ut med några månader.

T
TranzeFuze
38 omdömen
Uselett år sedan

Åh herregud UNDVIK! Fyfan vad hemsk kundsupport.

Gästanvändare
Uselett år sedan

I was in need of a screen protector on my IPhone. Went to the store in Malmö. When they thurely and very hard rubbed the display protector on (and assured that it was well worth the 550kr) and gave the phone back in my hands the screen was all purple. After trying to fix it through settings the personal came to the conclusion that the display was now broken. However, when discussing a replacement the personnel discovered that the display was not “an original Apple product” so no responsibility was taken from Apples side dispute the fact that it broke in their care. I argued that if this is the case Apple should warn or reject these kind of services, to put a screen protector on in the first place. So they took the screen protector off and gave my money back and acted as nothing ever happened. I now have a broken display for a phone and Apple did not take any responsibility for the display that broke in their care. I was contacted the day after by a sales accountant asking if I could consider signing the company I work for, as HR Manager as a future commercial customer… I don’t think so!

M
MM3
8 omdömen
Utmärktett år sedan

Lätt att shoppa. Lätt att få hem (så länge det inte är UPS). Du får alltid bättre service om du shoppar direkt från Apple Store även om det är dyrare än 3e partsåterförsäljare

Gästanvändare
UselRedigerades 2 år sedan

Har alla Apple produkter hemma och har alltid skrutit över Apple tills nu efter att jag köpt Apple Watch som inte fungerar. Klockan fryser sig och jag kommer inte åt vare sig kontrollcenter eller notiser utan att hela tiden starta om den. Jag har suttit i timtal i telefonköer och samtal med support. Jag har skickat in klockan två gånger Ochs å klart hämtat ut den två gånger, men de har bara uppdaterat klockan och sagt den fungerar. Men fortfarande samma fel. Jag har haft 3 personliga handläggare som lovat hjälpa mig. En av dem försvann och gick inte att kontakta. Fick gå samma väg igen och veta att handläggaren inte fanns kvar? Klockan fungerar fortfarande inte och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag får väl kontakta ARN antar jag för Apple verkar inte vilja ta lås ig ansvar eller vilja hjälpa mig. Saken är den att klockan fungera ett tag efter varje omstart. (Jag har nog förklara det 150 gånger nu) När jag skickat in den har den kommit med vändande post. De har med andra ord inte kunnat se när felet uppstår. En av handläggarna ville jag skulle spela in en film som visar när problemet uppstår innan jag skickade in den nu sist vilket jag gjorde. Handläggaren sa att det tydligt visade problemet. Men klockan kom tillbaks i dag ändå och det enda de gjort är att uppdatera mjukvaran som jag till 100 % vet redan var uppdaterad båda gångerna. Nej. Jag önskar det här köpet ogjort. Jag vill inte ha problem när jag köper något och trodde Apple var bättre än så. Jag köper dyra saker men då vill jag att de fungerar och när de inte gör det att jag får service. blä (Idag kommer då detta mail från handläggaren) Case Number: 101735290856 Hej Jan! Det ser ut som att kanske vi har givit en felaktig förklaring av problemet när vi skickade in klockan då det inte framgått att det tar 2 dagar att få fram problemet. Jag tänker att vi kan kika på mjukvaran i telefonen ihop. och göra en förfrågan till ingenjörerna. Mvh Beatrice Apple supporten (Jag svarade så här) Ja, och det tycker jag är ganska otroligt. Jag har förklarat och varit mycket tydlig. Jag har säkert framför muntligen att problem uppstår en tid efter omstart. Jag har också framfört det skriftligt både till dig och andra att det förhåller sig på det viset. Jag var speciellt tydlig om det efter att den kom tillbaks efter första gången den blev inskickad. Frågan är vad som kan begäras av mig som kund? Vad tycker ni? Det här är ju allt annat än roligt liksom. Det har gått en bra tid sedan jag beställde och fick min klocka. Jag har flera gånger börjat logga mina träningspass och mina hälsa appar och sedan fått radera och nollställa klockan. Som jag skrev får jag också lägga in ett nytt abonnemang varje gång. Nej, det har var inget roligt köp På något magiskt vis vill hon tro att problemet då löser sig. Då ska man veta att klockan varit inskickad två gånger och båda gångerna har klockan blir nollställd, återställd och uppdaterad samt körd i diagnostik. :-D Nu är det längesedan jag köpte klockan och ännu har inte problemet blivit lös och inte klockan utbytt. ! Nu har det blivit andra fel på klockan också. Den 3/2 -22 köpte jag klockan,. men Apple vägrar fortfarande att byta in den! Eländet fortsätter efter den här långa tiden. nu ska alltså en handläggare till gå igenom mjukvaran för 17 gången. Jag ger sedan upp Apple och har påbörjat kontakt med Mediamarkt för reklamation och sedan om inte annat vidare till ARN. Tråkigt och förvånande med apples ovilja att byta ut icke fungerande produkter. Trist med alla handläggare som den inte vet vad de säger och gör och jag hela tiden blir ansvarig och ska upprepa historien. Inte apple igen! I dag ringer alltså en handläggare igen. Efter sex månader av allt detta strul säger människan att det är ett känt problem att många har just det här felet på sina klockor och att det kommer att lösa sig med en framtida uppdatering! Det här måste vara rekord i dålig service och ovilja att lösa problem med produkter för kunden. Hon och apple vill inte byta ut klockan eller reklamera den. Jag får gå via ARN. Helt otroligt!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Apple har bra produkter, men att göra köp eller serviceärenden från dom är en riktigt otrevlig upplevelse. Köpte en Apple-tv under black friday och enligt hemsidan så skulle alla som köper atv under BF få ett presentkort på 460:- Döm min förvåning när presentkortet uteblir för att mitt Apple-konto är kopplat till Benify och en rabatt på 96:- är aktiv på mitt konto. Ingenstans under köpet stod det att jag inte är berättigad till deras deals. Lägg på ett par serviceärenden som varit under all kritik där produkter huxflux är fuktskadade och skrivs av utan åtgärd, enda lösningen är att betala för en ”ny” refurbished produkt. Riktigt riktigt uselt.

t
tommie81
24 omdömen
Usel2 år sedan

Står när man beställer att "Kontaktfri leverans ingår". Får ett sms på morgonen att jag ska boka hemleverans, klickar i att jag vill ha paketet levererat idag, mellan klockan 8-17, och att paketet skall lämnas vid min dörr. Hemma hela dagen, men inget paket kommer, nästa dag får jag sms om att mitt paket finns hos mitt ombud. Hur kan en leverans till mitt ombud vara kontaktfri leverans?

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Snabb service och säkert

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Beställde en iPad Pro med deras studenterbjudande så man fick hörlurar med på köpet. Smidigt, snabbt och problemfritt.

Om butiken

Apple Store

Butiken finns i Irland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

store.apple.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Apple Sales International

Organisationsnr: 502053-3500

Information hos allabolag.se