Jag beställde ett spel till Nintendo Switch. Det kom på release-dagen exakt! Perfekt!
Håll tummarna att din Apple-produkt inte går sönder om du köper via deras hemsida! Deras kundhantering håller ej måttet! Köpte ett paket med Airtags. En av de fungerade ej som det ska efter helt normalt användande. Kom fram genom deras egna guider på nätet att det troligtvis handlar om en defekt produkt. Ringer kundtjänst och får reda på att jag måste lägga ut med pengar för att de ska undersöka Airtagen! Jag kan dessutom bli ersättningsskyldig med upp till 100 euro om det visar sig att det inte är fel på produkten. Det är en omständlig, kund-fientlig och snårig process att reklamera en produkt som köpts via deras webbplats. Undvik, undvik, undvik!
Hittade ett par cykelbyxor på deras webbshop som fanns i lager i min närmaste Stadium-butik. Väl där fanns inte produkten alls (den hade där aldrig funnits till försäljning). Blev informerad att inga cykelkläder för vuxna säljs alls i den butiken. Tydligen kan webben indikera falsk lagerstatus. Jobbigt när man tar sig ända till en butik. Lita inte på deras lagerstatus!
Köpte ett spel till Nintendo Switch. De skickade det snabbt, inget krångel. En godisbit i brevet som bonus. Helt perfekt!
Gjorde en beställning på lagerförda varor för två veckor sedan som ännu inte skickats. De har ej svarat på mail. Pengar har de dock dragit! Uselt!
Gjorde en order i samband med en kampanj, lade till expresshantering som lovade extra snabb leverans. Beräknat leveransdatum passerade utan att ordern ens hanterats. Vid kontakt med kundtjänst skrev de att de fått oväntat många ordrar (😂 oväntat att många beställer i samband med kampanjer!) och därmed försening. Avbröt ordern! Med andra ord, expresshantering (29 kr extra) fungerade inte alls! I samband med kampanjer så klarar de inte leverera i tid!