4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-06-05
z
ztenic(1 omdöme)
Jag köpte en lampa på nordiska galleriet. Fick dock vänta mer är 10 arbetsdagar (när det stod 2-4 arbetsdagar). Sen gick det bara att välja leverans med DHL. DHL hr verkligen inte fattat vad e-handel och hemleverans är. Hemleverans men var fönster på 6 timmar så valde att hämta på utlänningsställe. Där tog det över 30 min att få mina produkter. Om man ska vara premium bör man vara det i hela kundresan
2020-06-02
Jag tycker att hela kedjan från besöket på hemsidan, beställning, information ”längs vägen” och leverans har fungerat mycket bra! Kommer att handla snart igen!
2020-05-14
Enkelt att beställa online, duktig och serviceinriktad kundservice. Väldigt behjälplig kundservice när det var problem med leveransinformation och försenad leverans.
2020-05-12
Bra Bemötande och flexibilitet av prisjustering
2020-05-10
Hej! Dels trodde jag att jag skulle få 7% som ny kund. Det kan jag inte se. Dessutom borde jag få specialpris på aven det andra brickbordet eftersom jag har handlat för 5000 kr två gånger. Om inte så, vill jag ändra min beställning och bara köpa ett bord till,specialerbjudande.
Nordiska Galleriet svarar:2020-06-02
Hej, Vad tråkigt att höra att det inte gick att registrera din rabattkod i kassan! Jag kikar gärna närmre på din beställning, har du möjlighet att maila oss på [email protected]? Jag ser fram emot din återkoppling. Ha en bra dag så länge! Vänligen, Agnes Nordiska Galleriet
2020-05-10
Bra service av er, men dubbelt så lång leveranstid än vad som utlovades.
2020-05-10
Flexibla, följer upp och snabb hantering av ordern med bra leverans.
2020-05-06
Lätt och god information vid näthandel. Trevligt och kunnigt bemötande i butiken.
2020-05-06
Lätt att beställa och smidig leverans hem.
2020-05-06
Ordern blev uppdelad i två olika paket - fick ingen info om det alls! Första paketet fick jag levererat inom en vecka efter att jag la ordern, som var ju bra men det paketet innehöll inte hela ordern! När jag kontaktade Nordiska Galleriet fick jag inget svar och har fortfarande inte fått ngt svar alls. Nästan en vecka senare fick jag auto-mail att ett paket var på väg till mig och då fick jag resterande produkter. Jag fick ingen info att ordern skulle delas upp och inga svar på mina frågor.
Nordiska Galleriet svarar:2020-05-07
Hej, Jag är så ledsen att höra om din upplevelse! Vi har normalt en svarstid på max 24 timmar via mail, jag ber verkligen om ursäkt för att ingen återkopplat till dig. Har du möjlighet att maila oss på nytt till [email protected] så kikar jag gärna vidare på vad som blivit fel i kommunikationen. Ha en bra kväll! Vänligen, Agnes Nordiska Galleriet
2020-05-06
Supersnabb leverans!
2020-05-04
Bra info på hemsidan, trevlig och serviceminded personal på kundsupporten samt punktlig leverans
2020-05-03
Nordiska Galleriet har ett så fint urval av designade produkter i olika prisklasser. Pålitligt och snabb leverans.
2020-04-30
Nöjd med fina produkter med bra kvalitet och snabb leverans.
2020-04-30
Jag fick det jag ville ha, men det tog väldigt lång tid.
Sida 1