Nya däcken rullar. Leveranstid till verkstad som utlovat, priser hos verkstad stämde.
Köpte denna för att jag trodde den skulle vara snäppet bättre än mina Philips Motion Sensors som jag kör med HomeAssistant. På pappret ser den trevlig ut men alla inställningsmöjligheterna till trots (som för övrigt är dryga att synkronisera) så lyckas den inte bräcka Philips variant för mig. - Sämre på att känna av rörelser, oavsett inställningar. - Det tar märkbart längre tid innan rörelser rapporteras in till HomeAssistant via min Z-Wave UZB än genom Hue bridgen. - Enklare/billigare konstruktion. - Dyrare
Handlat runt 10 gånger från dem, brukar funka bra. Fick fel produkt i en order. Var inga problem att göra en RMA men var tvungen att vänta ca 2 veckor på att få korrekt produkt då de inte ville skicka iväg den innan returen var framme.
Beställt från dem en handfull gånger senaste åren. Snabb leverans, snabbt svar från support.
Smidig betalning, bra pris och fungerande kod levererad inom 5 minuter. Första köpet kunde inte gått bättre, hoppas ni fortsätter såhär!
Köpte denna för 2 veckor sedan. Sista trimmerns motor skar sig efter 9 år (en Philips runt 800kr). Man har väl fått vad man betalade för, rädd att jag måste införskaffa en ny skäggtrimmer inom 1 år med tanke på den skraltiga konstruktionen på nivåregleringen. + Billig + Smidig + Bra/normal ljudnivå + Vattentät - lätt att rengöra + Trevlig näshårstrimmer - Längdinställningen hoppar ner om man inte är försiktig, då blir skägget ett par mm kortare än vad man tänkt från början - Plast i mekaniken för nivåregleringen, känns som att den ska gå av/torka sönder när som helst - Svag motor jämfört med andra (dyrare) modeller, känns på mitt lite kraftigare skägg
Mycket bra utbud och smidigt med lokal butik vid eventuella problem. Ofta bäst priser.
Min flickväns kusin behövde ny dator, jag hade inte tid att bygga ihop en till henne så tänkte att "komplett är ju stora och måste väl veta hur man sätter ihop datorer". Så vi beställer en Komplett Mini PC för ca 12K. Inom 2 veckor får hon dator. Grafiken hackar nåt djävulskt, ger henne alla tänkbara tips på lösningar utan framgång och uppmanar henne därpå att kontakta Komplett som ber henne att skicka in datorn. Komplett byter grafikkort och skickar tillbaka datorn efter en dryg vecka. Datorn kan ej starta. Min kusin som inte kan något om datorer uppmanas snuvigt av kundtjänst att öppna datorn och kolla att allt sitter. Hon hittar bland annat minnen som sitter löst och åt fel håll som hon åtgärdar. Dator startar dock ej endå. Kundtjänst vill inte tro henne utan säger att ni alltid testar att sakerna fungerar, men till slut får hon skicka tillbaka. Komplett byter moderkort samt grafikkort igen och skickar tillbaka dator efter ytterligare 2 veckor. Nu fungerar datorn, men Windows kan inte aktiveras då det redan är aktiverat tidigare. Min kusin ringer kundtjänst igen men får svaret att hon ska ringa Microsoft. Hennes kompensation för alla problem var en liten godispåse i andra leveransen, misstänker att den var värd max 5 kronor.