Rösta på Komplett.se i kategorin Datorer och mobilt

På Prisjakt värderar vi våra medlemmars åsikter om produkter och butiker högt. Nu ska vi tillsammans utse "Årets nätbutik 2018". Är Komplett.se en av dina favoriter?

Se alla kategorier och butiker

Läs mer om Årets nätbutik

1-3 dagar leverans
60 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2018-11-19)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.80)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    1 dag sedan
    Beställde Svive Yavin Tier One Black fick Svive Yavin Tier One YELLOW. Man hade ju hoppats på att de kollar på artikelnumret innan de plockar varorna, särskilt när det är så omständligt att returnera varorna. Tyvärr är det ju inte värt kostnaden i tid/pengar att returnera, så man hade ju hoppats på någon form av kompensation.
  • Hej Strife91!

    Får beklaga att det blev fel vid plocket av din produkt. Självklart bistår vi gärna med en fraktsedel för fri retur och utbyte av varan, alternativt en annan lösning om det skulle passa bättre. Skicka gärna ett mail till kundombud@komplett.se så kikar vi på ditt ärende.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Komplett.se

  • Usel
    1 dag sedan
    Komplett började måndagens "Black Week" med att utannonsera Samsung UE55NU6035 för 4990:- Ett konkurrenskraftigt pris men ungefär där de flesta instegsmodeller i 55"-klassen ligger vid en tidpunkt som black week. Jag hade i princip bestämt mig, men skulle dubbelkolla att den fick plats på väggen så jag gick och mätte och kollade ut ett lämpligt väggfäste. I annonseringen framgick att erbjudandet gäller så långt lagret räcker, eller till den 25 november och det fanns 20+ i lager, så jag tänkte att det inte var någon brådska. När jag några timmar senare går in och ska beställa så har priset stigit till 5190 kr vilket jag tyckte var märkligt eftersom det fortfarande stod 20+ i lager. Jag bestämde mig för att kontakta kundtjänst och under tiden hann priset stiga ytterligare till 5490:- (Observera att det är under samma "black week-dag" med bara några timmars mellanrum.) När jag väl får prata med kundservice så hänvisar de till prisjusteringar enligt deras villkor och att den här typen av justeringar sker "extremt sällan" att de har sina marginaler att hålla sig till och att de "beklagar".

    Spontant känner jag att man inte hur som helst kan avtala bort "erbjudandet gäller så långt lagret räcker eller till 25 november" när man dessutom slår på stora trumman för "black week". "Erbjudandet gäller så långt lagret räcker eller till 25 november" är ju i sig är ju en form av villkor och strider ju mot deras andra villkor om prisjusteringar? Inte minst när man hymlar om super-reor som black Friday, black week osv.

    Jag är inte sugen att lägga 500:- mer när jag känner att jag först blivit lovad ett annat pris, jag har dessutom mina egna marginaler att hålla så nu blir det sannolikt inget TV-köp. Åtminstone inte från Komplett, om de nu inte inser sitt misstag... Så jag ger dem nu en chans att rätta till detta. Fram tills dess att jag får en bättre återkoppling med prisjustering till 4990:- så blir det inte mer än en etta från min sida.
  • Hej Chris_Kadaver!

    Tråkigt att höra att du inte varit nöjd med prissättning och lagerstatus på den vara du önskade. Jag skulle jättegärna kika på ditt ärende och se om vi kan rätta till det. Maila mig på kundombud@komplett.se så kikar vi på det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Komplett.se

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Ardeshir var väldigt bra! Han hjälpte mig väldigt mycket med själva skärmen som det var lite fel på.
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Aldrig haft bekymmer av större karaktär med komplett. Leverans hem har fungerat bra och även gällande pick-up-point. Tycker de har skött sig riktigt bra varenda gång!
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bästa tänkbara servis! Svar direkt, jag har köpt dator(delar) och sedan skickat tillbaka dem. Man får en förbetald frakthandling och till och med en processor som man använder kan man skicka tillbaka! Man får då tillbaka den summa som varan kostade, insatt på kontot man uppger. En gång så köpte jag en bärbar dator som dem dagen efter sänkte priset på men det var inga problem, för jag fick då ett presentkort på mellanskillnaden som i mitt fall var 2000 kr. Deras servis kan inte bli bättre, den är 100%!
  • Knappt godkänd
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    De har en del bra produkter och levererar snabbt, kundservice är lätt att ha och göra med. Priserna är bra ibland men de tenderar att höjas inför reor. Razer Blackwidow Chroma V2 Orange var tidigare nere på priset 1388 kr, då frågade jag om det var en tillfälligt eller permanent prissänkning. Permanent fick jag som svar, nu är det uppe på 1549 kr. Jag tycker inte att det är ok att ljuga/vilseleda på det sättet.
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Hade strul med en soundbar som bara krånglade, komplett skickade snabbt en ny. Även den felade. Fick ytterligare en, men den var också kass. Efter den tredje var det inga problem att få en annan utav annat fabrikat till ett rejält reducerat pris.
    Tack komplett för att ni ärligt lätta att ha och göra med och alltid hjälpsamma!
  • Bra
    6 dagar sedan
    Beställning
    Hade gärna handlat något för 11 kr för att slippa betala 49 kr i frakt
  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Reklamerade ett 7 månader gammalt datorchassi från Komplett som jag köpt begagnat från en privatperson, med digitalt kvitto. En fläkt baktill hade ett dåligt lager så jag kontaktade Komplett och frågade om det var möjligt att ta det på garanti trots jag inte var första ägare. Ärendet hanterades blixtsnabbt och någon dag senare kunde jag hämta ut en fläkt av ett dyrare fabrikat. Högsta betyg.
  • Dålig
    9 dagar sedan
    Riktigt besviken på Kompletts upplägg för att salta räkningar...

    Beställde en vara och valde fakturabetalning. Hmm, varken Klarna eller e-faktura fanns som betalningsalternativ utan det skötte tydligen Komplett själva med egen mail-fakturering.
    Efter någon vecka när jag betalade diverse räkningar så dök Komplett-fakturan upp.
    Jag trodde den kanske redan var betald men kollade genom att gå in på mitt Komplettkonto för att se status. Jodå, den var betald, inga krav kvar där. Toppen.

    Trodde jag... Strax senare så kom en påminnelse på posten med förseningsavgift som bonus...
    Jag hade inte betalat fakturan visade det sig, trots vad som fortfarande uppgavs på "min Komplettsida".
    Mitt misstag var att lita på de uppgifter jag fick där!
    Efter att ha kontaktat Komplett fick jag reda på att det inte bara var fel av mig, utan även tämligen korkat att tro att fakturan var betald bara för att det stod så på min kontostatus.
    De uppgifterna gällde ju helt uppenbart att varan bara var betald till Kompletts webshop, inte till Kompletts bankavdelning... För de hade ju betalt den för mig... Så nu skulle jag betala till dem istället...

    Jaja, de har antagligen helt rätt. Jag hade ju inte betalt räkningen och det står alldeles säkert i villkoren om olika äffärsområden inom Komplett som skickar fakturor till varandra. My bad...

    Ingen fara Komplett, jag skall inte vara så korkad och lita så blåögt på era uppgifter mer! Jag skall faktiskt inte ha något mer med er att göra överhuvudtaget!

    Nu var det ju inte en jättestor förseningsavgift, 60:-, men jag hoppas att Komplett ändå känner sig riktigt nöjd med att ha trixat till sig den slanten och att den kompenserar att bli av med en kund.
  • Hej Hematot!

    Tack för din feedback. Självklart vill vi inte att det ska vara krångligt att få överblick på dina fakturor. Vi gick nyligen över till vår egen finansiering vad gäller fakturaköp och vissa aspekter är ännu under utveckling. Får beklaga det inträffade, vi kommer ta detta vidare och jobbar på att göra det tydligare och enklare för dig som kund.

    Kontakta gärna oss på kundombud@komplett.se och ange ditt ordernummer så kan vi kika på ditt specifika ärende och se om vi kan hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Komplett.se

  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Snabbt enkelt och fraktfritt
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Hög kvalitet, väl och säkert förpackade produkter, konkurrensmässigt pris, levererade snabbare än sagda leveranstiden på alla av flertalet köp.
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Snabbast leveransen! Beställde vara på söndagen kl 10.45, fick varan levererad dagen efter vilket ger 10/10.
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Beställning
    I komplett får du:
    EXTREMT (ja, EXTREMT) låga priser på EXTREMT BRA saker. Som (Enligt mig då) borde ha kostat väldigt mycket mer.. ändå har dom REA då o då! t.ex vid jul!

    det allra mest *perfekta* du kan komma till när det gäller:
    Supporten! Kundservicen och Chattfunktionen är ABSOLUT den bästa hjälpen på komplett! En från komplett hjälpte mig
    väldigt mycket. Kunde inte ha haft den dator jag har just nu utan Tobias hjälp i komplett chatten.
    Kvalite' & frakt
    kostnad.
    service(t.ex return, repair, osv, Dom fixar det!)

    -Köper nu allt digitalt från komplett.
    ~Även om jag hittar samma sak, men billigare på någon annan sida. För att Komplett vet jag är *The Real Deal*

    -Skrivet av en supernöjd kund. Ni kommer INTE bli besvikna!
    (Ett Speciellt tack till Tobias i Komplett!)
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Elektronikhandlarens mecka, finns inget mycket att klaga på. Skulle då vara leveranstiden men allt övrigt väger upp detta utan bekymmer!
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Beställning
    Bra utbud, okej prisnivå
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Vilken service det är på dessa människor.

    Man kommer till en handläggare jätte snabbt och man blir alltid schysst bemött med en väldigt positiv attityd och grym service.

    Bara massa plus 👍

    /Juan
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Har handlat här förut och det har alltid fingerat på ett mycket bra och proffsigt sätt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Tydlig hemsida lätt att hitta det man söker.
  • Mycket bra
    22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Riktigt bra butik köper alltid mina grejer därifrån, dem har extremt bra kundservice och är lätt åtkomliga med live chat enda anledning att jag inte ger full poeng är för dem tog bort fri frakt, men annars är dem på topp.
  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Beställning
    Enkelt och över förväntan vid reklamation/retur.
  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Beställning
    Komplett.se kan vara det företag med den bästa kundrelationbyggande tekniken. Man får aldrig svaret "det går inte" utan de presenterar faktiska lösningar och är villiga att testa saker! Jag vänder mig alltid till komplett vid köp av större elektronikprodukter eftersom dem alltid står till tjänst och ger många olika betalningalternativ. Jag kan som frekvent kund sedan 2013 inte säga annat än att om du söker ett stort sortiment, varierande utbud, exemplarisk support och bra priset. Handla hos komplett!
  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Säg vad man vill om Komplett, men bra priser har dom.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt bra service, både innan, under och efter köp. Hjälpsam web-support via mail som guidar en till rätt produkt, billigare alternativ om man så vill och snabb leverans. Kompetent personal som hjälper en att hitta rätt produkt direkt. I mitt fall streama musik via BT till bilstereon.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra service inget tjaffs, köpte ett par högtalare hade en defekt gänga så kunde inte sätta på stativet 100%, woops så hade komplett skickat ett par nya innan jag ens hade skickat tillbaka dom det var fel på, det kallar jag kundservice, p.s inga fel på nya gängan
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Grym butik med väldigt personlig och bra service man kan diskutera problem och komma överens om vad som kan tänkas vara bäst väldigt bra bara tummen upp på detta:D Kan bara rekommendera denna butik något utöver andra plus att din order fraktas i rekord fart nog det snabbaste jag varit med om..! ^^
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Så sjukt nöjd. Beställt många gånger på helgen och kunnat hämta ut paketen redan på måndagen. Tror ni har lagret hos PostNord?? ;)
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fantastic customer support, fast delivery, fast RMA case resolving.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fantastisk kundservice!

    Beställde hem en G903 gaming mus som visade sig ha ett fabriksfel med led lampan.

    Komplett skickade omgående ut en ersättningsprodukt efter samtal med kundtjänst.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fick hjälp med en produkt vars kampanj hade tagit slut precis när jag hade tänkt köpa den.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snabb frakt och snabb hjälp och lösning på ett problem jag fick gällande ordern.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Dom är snabba på att svara, levererar snabbt och smidigt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    snabb och bra service. Trevlig support
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bästa pris och supersmidigt att beställa.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Grymm service varje gång. Tack till Johan för hjälpen med högtalarna.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fick ett helt nytt headset på garantin utan några bekymmer. Gillar bemötande vi fick
    Mvh Mattias
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Bra service, inga problem när det gällde byten och returer 👍
  • Usel
    1 månad sedan
    Har handlat en hel del av komplett och fått tidigare väldigt bra service. Men vad har hänt nu?! Jag betalade in en faktura till de som hamnade hos komplett finans denn skulle till komplett bank. Har en avbetalning hos komplett finans så skrev att de kunde dra av den inbetald summan på kommande faktura. Det skulle kunna gå lösa. Kring förfallodagen ser jag att fakturan är. Aktiv och skriver igen men då hittar de först inte den felande inbetalning. Och kopplar på ekonomi. Veckan därpå skriver jag igen och då kan de inte ens se att ett ärende har skapats. Men nu lovar de att ta tag i det, och jag ska inte få någon påminnelseavgift.
    I slutet av september sådär 2 veckor efter första kontakten så ska jag få tillbaka pengar. Rapporterar mina uppgifter. Veckan därpå kommer det hem en påminnelse avgift och jag har fortfarande inte fått mina pengar tillbaka. Helt bedrövligt, ska man vara tvungen att hamna hos inkasso innan problemet är. Löst!? Och så sitter man på ett. Presentkort hos de. Som inte känns lockande använda nu. Får. Väl sälja det med förlust. För ska det krångla såhär och att de har personal. Som inte skapar. Ärende när de skriver att de ska göra det. Vem ska man lita på då?
  • Hej Pradas,

    Det låter som att ärendet pågått en längre tid och för att få en bättre bild av det hela skulle jag gärna vilja ta del av vad som skett och sagts.

    Skulle du ha möjlighet att återkomma till oss på kundombud@komplett.se kan vi titta på ärendet tillsammans!

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Jag fick fel cpu kylare i ett uppgraderingspaket så hörde av mig och det var inga problem att lösa det. Fick till och med en något bättre kylare som kompensation för misstaget. Så jag är extremt nöjd med servicen.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    The person who gave me the guide all the way alone is super professional and patient enough. And it really solved a problem that confuses me for a while.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt bra service och bemötande. Vår kaffebryggare gick sönder och fick en ny utan nå problem.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    bra service
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Kanske inte billigast, men alltid bra produkter och snabb orderhantering.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Grym support via chatten!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Fick efter en del strul Hjälp och kompensation av komplett
  • Hej TheUzi,

    Jag skulle gärna vilja få titta närmare på det hela för att se över vad som har skett.
    Återkommer du till mig på kundombud@komplett.se tittar jag självklart närmare på ärendet!

    Med vänliga hälsningar,
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Väl fungerande kundtjänst och enkel hantering av kreditering på de defekta delarna jag fick hemskickade.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Kort väntetid i telefonkön. Mycket trevligt och hjälpsam personal. Även fast jag klantade mej och dom säkert fick extrajobb på grund av det.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Missade 48 timmars rea pga problem med köpet och dom löste det snabbt o utan problem!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Blev behandlad med respekt, förståelse för min ekonomi och utomordentlig hjälp att hitta en bra dator för priset jag gav som max. Helt enkelt den bästa servicen jag fått, 2 andra kundtjänster hade svårt att förstå fattigdom och var otrevliga.

    Extremt kunnig hjälpsamma och sympatiska över min situation så det löste sig på ett strålande vis :) rekommenderar starkt inom pc!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra och snabbt bemötande från kundservice! Gratis frakt av tungt paket!