4.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-17
B
Benomeisterr(1 omdöme)
Undvik Komplett! De lurar kunder genom att locka med diverse villkor som helt enkelt är fyllda av tomma ord. De anser sig erbjuda "prislöfte i 60 dagar", men detta förutsätter att produkten i fråga inte är på kampanj eller nån slags rea. Hur kan man överhuvudtaget använda ordet "prisgaranti" när man inte kan matcha kampanjer? Det finns inte en kedja i hela världen som skulle få för sig att helt enkelt sänka sina priser i smyg, utan att ange att det råder om nån slags rea eller kampanj. Jag köpte en datorskärm för 11,000 kr och samma skärm kom upp på rea för 9,900 kr på CDON, men detta kunde de inte matcha för att produkten är på "kampanj". Värdelöst företag och jag kommer nu att returnera alla varor som fortfarande är under öppet köp. Skamligt att påstå sig erbjuda prisgaranti och sedan hävda att "det är såhär vår prisgaranti fungerar", äckligt beteende. ALDRIG IGEN KOMPLETT. Får bli andra kedjor som faktiskt har en riktig prisgaranti och inte en massa falska ord.
2019-06-05
Redigerades 2019-06-11
Handlar inte ofta datorkomponenter men... det är hit jag "går" när det är dags och jag har hittills alltid hittat det jag söker och blivit nöjd. Har en gammal trotjänare (pc) från komplett som jag byggt (2002 tror jag) och var och är nöjd med... idag ny skärm för den gamla (som jag fått av någon för lika länge sedan) är död. Snart ska trotjänaren pensioneras för den börjar bli väldigt "trång" och då kommer jag hit igen och tittar först av allt.
2019-06-10
T
Tk(1 omdöme)
Beställde en tv här ifrån med 1-3dagars leverans. Tvn skickas snabbt, men man anger fel mått/vikt till postnord vilket gör att Tvn fastnar i Örebro och där verkar den fortfarande vara
2019-05-25
Redigerades 2019-06-04
Ni är smidiga och snabba :)
2019-05-24
Redigerades 2019-06-03
Hjälpte mig få en bättre mus utan extra kostnad, bra service!
2019-06-01
Easy and fast menu, no endless filling or moving through a lot of pages. no prepayment.
2019-06-01
Bra erbjudande, galet enkelt att handla!
2019-05-30
n
niklosia(1 omdöme)
Valde komplett pga att de har lägsta-pris-garanti. Men när man vill åberopa prisgarantin så hänvisar de till regler som gör det praktiskt taget omöjligt att få tillbaka några pengar. Känns som de bara har de "Prisgaranti" skrivet på hemsidan för att lura till sig kunder. Så fruktansvärt tråkig attityd mot sina kunder.
2019-05-24
s
simpastisk(1 omdöme)
Urusel returhantering. Köp inget som det är fel på här! ;)
Komplett.se svarar:2019-05-27
Hej simpastisk, Vad tråkigt att du inte är nöjd med returhanteringen. Jag skulle gärna höra vad som blivit fel för att kunna bli bättre i framtiden och eventuellt räta ut saker som kanske gått snett i hanteringen av just ditt ärende. Skriv ett mail på kundombud@komplett.se så kikar vi vidare på det. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
2019-05-24
J
Jim(4 omdömen)
Lika snabbt som alltid och väldigt bra pris på det jag behövde denna gång. Kul med prismatchning som kom till nytta.
2019-05-23
C
Can(1 omdöme)
WARNING! Jag brukar inte sitta och lämna omdöme men nu måste jag göra det kände jag! Beställ inget från detta oseriösa företaget! Har beställt en dator för 10.000 och har haft ett helvete nästan på 1 månad! Första förpackningen var öppnad så fick jag en annan men den var också öppnad! Fick en 3e men den här gången var inte samma model som jag fick först plus att datorn var defekt och funkade inte som det ska! Fick 500kr presentkort för besväret och har använt det så klart och bestämde mig att skicka tillbaka datorn för att den var defekt och jag orkade inte mer med detta! Efter att jag har skickat tillbaka datorn så mailar dom till mig och vill ha betalt för presentkortet som jag har fått! Det här var det sjukaste jag har varit med om! Köp inget från komplett om ni inte vill behandlade på det sättet! Riktigt oproffsigt beteende av dom man behandlar inte sina kunder på det sättet om man inte förlora dom! Hoppas att det här företaget går i konkurs såna oseriösa företag borde inte finnas i Sverige! Kommer aldrig köpa något från dom igen även om det kostar 1k krona! Ni borde inte heller handla här! Inte så konstigt att dom har så många negativa omdömen! Glömde lägga till att dom har även krånglat med fakturan! Hade valt betala efter 6 månader och det tillkommer 299kr avgift jag ville ändra detta till en vanlig faktura då hade jag skickat allt tillbaka men behåller bara 1 ram men nej! Dom kan inte ändra detta heller fyfan! Jävla skurkar som dom andra skriver här!
Komplett.se svarar:2019-05-24
Hej Can, Får beklaga problemen du haft med din order. Min kollega försökte nyss ringa dig för att reda ut det hela då vi verkar ha gjort en missbedömning av ärendet. VI kommer kontakta dig på mail med vidare information. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
2019-05-23
Komplett.se funkar kanon. Synd bara att dom använder Postnord. Självklart trasigt paket och lika självklart att jag måste kontakta Postnord och reda ut det.
2019-05-22
E
ErLaX(10 omdömen)
En stor eloge till kompletts kundtjänst och Michelle. Beställde en musmatta på lördagen, på söndag så skickades den, och på måndag hämtade jag ut den på utlämningsstället. Tyvärr hade mattan en miss i tillverkningen. Skickade in reklamationen på måndagen och på tisdagen fick jag svar att de skickar en ny musmatta. Idag onsdag kunde jag hämta ut min nya felfria musmatta. Tack för otrolig snabb hantering av mitt ärende.
2019-05-21
Snabb, enkel och smidig köp. Ville köpa från Microsoft, men efter flera misslyckade försök, kunde jag beställa grejorna här. Mycket nöjd, och ska fortsätta köpa här! Tummen upp för Komplett.se
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2016-12-21
Redigerades 2019-06-13
elliotsky(22 omdömen)
Hmm. Helt ok
Komplett.se svarar:2016-12-30
Hej elliotsky, Tack för din recension och betyg! Tyvärr så vet vi exakt vad du talar om. Vi har arbetat för att identifiera detta problem och hur det uppstod för att det inte ska upprepas. Givetvis så vill vi börja med att be om ursäkt för leveransen då man ska kunna välja det ombudet som man önskar få sin order skickad till utan problem. Det glädjer oss att det löste sig så snabbt efter ni mailade in men håller definitivt med dig - ett sådant mail aldrig skall behöva skickas. Vi tackar mycket för den ytterligare chansen som du väljer att ge oss och skulle du ha några frågor eller funderingar i framtiden, kontakta oss på chatt, telefon eller mail så hjälper vi dig vidare. Med vänliga hälsningar, Komplett.se
Sida 1