1-3 dagar leverans
60 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 19 år sedan
(data från 2018-06-20)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (7.41)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Fantastiskt snabb leverans vid senaste beställningen.
    Beställde min produkt på en lördag, den packades på söndagen! och kunde hämta ut mitt paket måndag kl 1300.
    Helt fantastiskt!
  • Perfekt
    1 dag sedan
    De är alltid billigast, och om de inte är det finns prismatching. 60 dagars öppet köp, de ger de bästa villkoren för kunderna i hela Sverige.
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning Leverans
    1 dag snabbare leverans gentemot inet, billigare priser även, extremt kunnig och smidig support vid produktionsfel!
    kommer handla mer utav dessa!
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Otrolig bra kundservice! Beställde en SSD och ett chassi på en lördag sen på måndagen innan de skickade mitt paket blev det rabatt på chassit som jag ville ta del av. Kontaktade kundservice på morgonen kl 9 och frågade om det gick att få en prisjustering och det gick! Fick en ny faktura med den nya summan som jag skulle betala, snabbt och smidigt!

    Blixtsnabb leverans, paketet skickades på måndagen och kom fram dagen därpå.
  • Usel
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Betalningssystemet fungerar inte och de borde ha stora varningstexter att de kräver bankid för att handla hos dem. Kortbetalning fungerar sålunda inte. Men det går utmärkt att handla på faktura med endast personnummer som autentisering. Det borde vara tvärt om...
  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning Leverans
    De var snabba på att svara och hade ett snabbt system.
  • Dålig
    14 dagar sedan
    Beställt 2st grafik kort som varit restnoterade i drygt 3mån. Hela tiden med ev leveransdatum som varit obekräftade. Under denna tid har dessa kort dessutom gått upp med 700SEK per styck. Kan fortfarande inte få ett leveransdatum på dessa. Initialt stod det att man skulle få in över 100st nu är den siffran nere på 2st. Konstigt nog lika många som jag beställt. Förslagit att vi skulle tagit en annan dyrare modell och att jag då skulle betala mellanskillnaden som dessa kort har idag. Men det gick inte.

    Blir ju konstigt om man kan annonsera varor till bra priser som man sedan inte kan leverera.

    Handlat här tidigare men kommer nog hålla mig härifrån. Oseriöst helt enkelt och ingen vilja att lösa problemet.

    //Anders
  • Hej Killekalle,

    Jag förstår det som att du tidigare har talat med mina kollegor kring situationen men jag skulle väldigt gärna vilja få en chans att personligen kunna diskutera ärendet med dig.

    Du får väldigt gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så att vi kan kika närmare på detta tillsammans och kommer fram till en lösning.

    Mvh
    Elias J, Komplett.se

  • Bra
    16 dagar sedan
    Jag vet inte om det var PostNords fel, men jag betalade 50 kronor för 1-2 dagar leverans och det tog 4.
  • Hej Michael Scott,

    Jag skulle väldigt gärna vilja kika vidare på ert ärende för att komma fram till en lösning.

    Om ni kan återkomma i ett mail till kundombud@komplett.se med ert kund eller ordernummer så kikar jag mer än gärna vidare på detta.

    Mvh
    Ëlias J, Komplett.se

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    jag tycker att ni ger en otroligt bra kundservice, det märks att ni bryr er om era kunder, jag kommer garanterat att bara handla allt inom it-utrustning här! Hoppas ni alla har en grym sommar på komplett! ;)! Mvh mattias
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Har varit kund hos Komplett i många år, och varit nöjd varje gång. Har jag haft minsta problem så har de alltid löst det blixtsnabbt på enklast möjliga sätt. Duktiga på att pressa priser, kundservicen är superb. Stort utbud. Finns absolut inget dåligt att säga.
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Amazing customer service. Very helpful and always willing to help, replace or in some certain case, even send me free parts. I would pay a bit extra and shop at them rather than at most other stores. They always treat me fondly, maybe cause I'm a recurring customer. When friends or family ask my advise, I always end up recommending they shop at Komplett.
    Just terrific!
  • Usel
    23 dagar sedan
    Köpte hårklippare som visade sig vara dålig. Fick godkänt att skicka tillbaks den. Gjorde det men efter några dagar skickar de tillbaka skiten och säger att de erbjuder inte ångerköp vid använda hygienartiklar. Trotts att jag har sagt att jag använt den. Hur ska man annars veta om produkten är bra?
    Hur som helst aldrig mer ska jag handla här !
  • Hej adde34,

    Jag hoppas att jag i den kontakt vi haft över mejl har kunnat ge en bättre inblick i hur ditt ärende har behandlats och att vi kunnat reda ut eventuella funderingar.

    Skulle det däremot kvarstå några som helst frågetecken så är du varmt välkommen att kontakta mig på kundombud@komplett.se

    Med vänliga hälsningar,
    Noa Olausson Reenskoug

  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Trevlig kundtjänst med snabba lösningar!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Trevligt bemötande
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Trevligt bemötande
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Aldrig någonsin haft problem med komplett, underbar kundtjänst som vill kunden bästa!
    Köpt både färdigbyggd s.k "Komplett-PC" och plockat delar och byggt eget.

    Lämnar mina rekommendationer!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Köpte en bärbar dator för 24.000 + trygghetsavtalet på Komplett. Visade sig att datorn var defekt när jag fick den. Gav produkten en chans till och bad om en ny. Inga problem, det skickade en till dator. Fick precis samma problem. För dem pengarna förväntar man sig att allt ska vara felfritt. Jag bad om ett ångerköp. Skickade in datorn till komplett och nån vecka senare hör det av sig. En fredag, klockan 15.55 precis när det stänger. Fick jag ett mail.
    ”Vi tar inte emot ett ångerköp pågrund av skador av produkten”

    Visade sig att datorn hade repor nästan överallt. Kollade om jag kunde ta det på deras trygghetsavtal. Nej, det kunde jag inte.

    Det ville skicka tillbaka datorn till mig. Under en kontroll hos Komplett så fungerade datorn. Det ville alltså skicka tillbaka en defekt dator med repor på. (Dessa repor uppstod inte hos mig)
    Hade mailat dem bild bevis på bluescreen som jag fick när jag spelade, men komplett verkade inte bry sig.

    Detta kommer att sluta med att jag får betala skadorna på datorn. Vilket kommer hamna mellan 2500-5000 enligt komplett..men självklart kommer jag bestrida detta. Skickar ni ut defekta datorer och sen ber kunderna betala för reperationskostaderna som acer gör?

    Såg att ni inte längre säljer datorn..

    Erat bemötande samt erat agerande och även försöker lura mig får mig att lämna er som kund.

    *edit 1månad har gått och inget svar från Komplett.
    Ringde in idag till Komplett. Får fakturor på datorn som jag inte har. Fick mail att det skulle stoppa fakturorna i april, fick nu ett brev från komplett att betalningen inte är gjort och har 10dagar på mig att betala annars skickar de vidare räkningen.
    Ringde in till komplett och de sa att det kan bara stoppa avbetalningarna om jag går med att skriva under ett skriftligt kontrakt på att betala reperationskostnaderna från ACER oavsett vad kostnaden är.

    Sista uppdatering 29/5
    Ett samtal med en från komplett så klarade allting upp sig. Men pågrund av tidigare bemötande och agerande får det mig att inte komma tillbaka som kund. Jag är tacksam att Komplett Noa kontaktade mig och ordnade upp allting.
  • Hej JimmyKarlsson93,

    Jag har i dagarna försökt sätta in mig i ditt ärende och jag har även mottagit ditt senaste mejl angående en mer ingående telefonkontakt. Jag ser till att att försöka nå dig under den önskade tiden och jag hoppas att vi då tillsammans kan komma fram till en så snabb lösning som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    Bra bemötande. Hade inte exakt ersättningsprodukt, men vi kom överens om ett alternativ.
  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Priset var bra, fraktsättet mycket bra. Servicepersonalen också mycket bra!
    Däremot så har ledningen tagit ett beslut att inte korrigera priser på produkter som ännu inte levererats om de prissänks. Detta innebär att de hellre ser att man inte hämtar ut sin beställning utan returnerar den så de får packa om och skicka tillbaka den, och gör en ny beställning till det lägre priset så de får packa om och skicka produkten en gång till. Väldigt mycket onödigt arbete, som ingen tjänar på i slutändan. Komplett för massa onödigt arbete, och jag får produkten senare.

    Vad tjänar ni på detta beteende Komplett?
  • Hejsan,

    Vi arbetar ständigt med att förbättra våra rutiner så att dina möjligheter och tillvägagångssätt ska vara så enkla som möjligt. I det här fallet låter det däremot som att det kan ha skett ett missförstånd och jag skulle vilja få ta del av ärendet och se vad som kan ha gått snett.

    Då får väldigt gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så kan vi diskutera detta tillsammans

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har handlat flera gånger på Komplett och det har alltid varit lätt och smidigt samt snabb leverans.
    Har även haft kontakt vid garantiärenden och de har varit väldigt tillmötesgående samt lika snabba leveranser som när jag handlat.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Jag hade ett svårbeskrivet problem med en potentiellt defekt produkt. Kundtjänst svarade jättesnabbt och löste ärendet utan något krångel! Mycket trevlig och kompetent kundtjänstpersonal!
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Dagen efter jag beställt en grill kom bekräftelsen på att den var skickad. Jag tog ledigt en förmiddag och när postnord kom var det ett jättelitet paket. Utan att informera mig hade man skickat en liten del separat. Själva grillen skickades 10 dagar senare. Ännu en förmiddag ledigt för att vänta på postnord, men den här gången kom de inte alls. Dessutom visste de sedan inte vart grillen (55 kg) tagit vägen. Köpet får gå tillbaka men det känns tråkigt att ha tagit ledigt och lagt ner så mycket tid i onödan. Komplett är dåliga på att ge information och anlitar en leverantör som är "komplett" oduglig. Grymt besviken!
  • Hej Miksta,

    Jag får innerligen beklaga de besvär som uppstått i samband med din leverans och självklart är det något vi vill kunna rätta till. Om det ännu finns bekymmer eller oklarheter med beställningen får du väldigt gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så kan jag ta en närmare titt på ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Det var ett tag sedan jag handlade på komplett men när det blev dags för nya hörlurar så var det dags igen.

    Kan inte säga att jag har mycket att klaga på, tvärtom så gick leveransen snabbt och supporten kunde hjälpa till snabbt när jag hade skrivit fel mejladress/nummer.

    Har haft tidigare serviceärenden som gått bra men detta är nu länge sedan så är olyckan ute och jag behöver kontakta supporten igen så uppdaterar jag omdömet. Tills dess så har de säkrat en 10:a
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde en mini-pc inklusive tillbehör.
    Leveransen tog 3 dagar. Den enda kontakten jag hade med Kompletts kundservice var några enkla frågor före beställningen och det funkade bra.
    Så hittills, inte mycket att klaga på från min sida.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Min mus gick sönder och jag fick en ny inom en vecka, aldrig varit med om en snabbare kundservice
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Bra kampanjpriser. Blixtsnabb leverans. Utmärkt bemötande vid klagomål. Vad mer kan man begära?
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Kundservice som inte kan nånting och dröjer med svar i över månaden och hänvisar hela tiden till att de som har koll har så mycket att göra...

    Sen kör de med lockpriser, när man vält beställt varan så finns den inte längre utan kan först tänkas levereras ca 2mån senare..
  • Hej Gasko,

    Väldigt tråkigt om du känner att ditt ärende har dragit ut på tiden och jag skulle väldigt gärna vilja ta en närmare titt för att se om det är något jag kan hjälpa till med.

    Du kan som lättast nå mig på kundombud@komplett.se och inkludera då gärna ditt service- eller ärendenummer så hoppas jag att vi tillsammans kan komma fram till en lösning.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Hade problem med min dator jag beställde. Mailade komplett och fick grym hjälp som fick bort problemet. Nu funkar den underbart!
    Tack Ambjörn på komplett!
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb bekräftelse och leverans, trevlig ärendehantering.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra support
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Bra service vid reklamation
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Stötte på ett litet dilemma och personal löste detta på ett snabbt och smidigt sätt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Har haft en del produkter som efter användning men innan garantin av en eller annan anledning gått sönder. Aldrig varit några som helst problem att returnera dem och få ersättningsprodukter. Väldigt trevlig och hjälpsam support
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    grymt bra
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Väldigt väldigt långa service ärenden. Köpte en TV från dom för 2 månader sedan som gick sönder som gick på försäkring jag tecknade hos dom, har kontaktat dom i två månaders tid, för dom kontaktar aldrig dig. Tillslut så tröttnade jag på att vänta så jag köpte en ny TV från ett annat företag och krävde pengarna tillbaka från komplett.se men dom vägrar och nu är ärendet hos ARN. Har inte varit med om sämre kundservice.
  • Hej 7thsign,

    Jag förstår det som att du tidigare har talat med mina kollegor kring situationen men jag skulle väldigt gärna vilja få en chans att personligen kunna diskutera ärendet med dig.

    Du får väldigt gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så att vi kan kika närmare på detta tillsammans. Skulle du föredra kan vi givetvis avtala en telefontid över mejl.

    Med vänliga hälsningar
    Noa OR, Komplett.se

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kung support, bra leveranstider och en överlag bra sida helt enkelt!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och framförallt kunnig servicepersonal!
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Trevlig, svarar snabbt och lyssnar på vad de är man letar efter
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Vare sig jag har frågor om komponentspecifikationer, eller funderar över min faktura får jag alltid heltäckande service.
  • 2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Alltid lika bra bemötande och samma hjälpsamma attityd. Jag kommer beställa allt i teknikväg hos Komplett så länge jag lever.
    11/10
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och smidig kommunikation när jag ville ändra min order.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Snabb leverans, beställde under helgen och fick paketet på tisdag klockan 9.
  • 2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fy helvete vilken kanon service! Hade aldrig drömt om att det kunde gå så lätt, killen jag snackade med, vid namn Ambjörn, var sjukt bra!
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Uppdatering 2018-05-17: Efter att ha blivit kontaktad av Kompletts kundombud Noa så har jag fått hjälp och höjer därför betyget till 8/10.

    Gamla 2018-04: Funkar så länge det inte blir problem, när det väl börjar krångla så var hjälpen man fick inte bra.

    Köpte ett dyrt nätaggregat som var planerat att användas länge till många byggen, funkade i ca 6 månader, sen började det krångla och mitt system blev bara mer och mer instabilt.

    Satte i mitt 6 år gamla nätagg och wipps! så var instabiliteten & problemen borta.

    Satte i nya igen, och efter ~2 veckor kom problemen tillbaka (bluescreens & delay på strömknappen när man skulle starta datorn som bara blev längre och längre desto längre nätagget satt i. Jag var tvungen att vänta ~20-30 sekunder från det att man tryckte på strömknappen tills systemet hoppade igång på slutet).

    Satte i gamla nätagget och problemen försvann igen, har kört på med det sen dess med 0 problem.

    Skickade in det och sa att det krånglade och var instabilt, efter någon vecka ringer komplett och säger att dom testat det i 2 minuter och att nätagget funkar och går att slå på. Jag beskriver återigen problemet, och han går med på att fortsätta testa det ett tag till.

    Jag förklarar att oavsett vad dom kommer fram till så vill jag inte att dom skickar tillbaka nätagget då jag ej har någon användning av det.

    Radio silence i ~3 veckor, sen får jag ett sms att ett paket anlänt med posten. Då har dom skickat tillbaks instabila nätagget, utan telefonsamtal, utan epost, inte ens en lapp med vad dom kommit fram till. Noll kommunikation.

    ~1500kr prissänkt kostade nätagget, bortkastade pengar och dåligt skött av Komplett.

    Det ligger och samlar damm på en hylla i sin kartong, medans mitt gammalt som katten 750W Cooler Master agg truckar på utan problem.
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning
    Kille vid Jesper hanterade mig ärende gällande fakturor på förmodligen 3 min efter jag skickat mejlet

    Enkelt och smidigt
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    kundsupport på helgen !!!!!!! behöver man säga något mera.
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Jag bad en kollega välja delar för en dator för 3D animering och video editering. Det blev en komplett dator, de satte ihop delarna. Efter jag fått den nya datorn som satts ihop gav jag bort min äldre arbetstation, för jag var fullständigt övertygad om jag skulle kunna leverera material till mina kunder omgående med den nya.

    Första gången jag startade fick jag en blue screen vid varje start. Jag ryckte på axlarna skickade tillbaka produkten. Nu var det några veckor utan arbetstation, men jag hade ju en penga buffert så jag tänkte att det var väl en minimal problematik. Sen fick jag tillbaka den. Men så fort jag började arbeta med den, fick jag blue screen. Nu inte i start utan mitt i arbetet. Det sjuka är att jag behövde inte ens pressa datorn, jag kunde skriva i word.

    Så jag skickade tillbaka den. Efter några veckor kom den tillbaka. Jag kunde ta emot uppdrag igen och se till att få in lite extra cash till min hyra. Var ju skönt. Två gyllene månader.

    För två veckor sen dök blue screenen upp igen. Denna gången har jag projektfiler, rådata, illustrationer och 3D grafik lagrade på hårdisken. Det är bara data. System konfigurationen i mjukvaran, den ligger i windows. Jag har en mängd information lagrad på datorn som naturligtvis blåser om de reparerar den. Sen har jag inte ekonomi nog för att överleva tre veckor utan den. Så jag sitter här med en arbetsstation, som kan total krasha när som helst.

    Jag har aldrig varit negativ till en produkt jag köpt. Får jag en stereo för lite musik och den är trasig har jag världens tålamod.

    Nu handlar det om jag ska få mat på bordet. Jag förstår att kompletts kundtjänst och tekniker är trött på missnöjda kunder, vem är inte det? Men företaget ska vara stort så man förväntar sig att någon ska ha en rak lösning. En var till hjälp. De andra förespråkade att det var fel på drivrutinerna (som jag fick med datorn) Den killen som hjälpte mig, hjälpte mig inte. Han sa bara att det var oacceptabelt och tyckte jag skulle skicka in den på service. Kände, har jag inte redan gjort det?

    Någon kompensation för det senaste månaderna svaga inkomst kommer man med största sannolikhet inte få. Och datorn, den är fortfarande trasig. Men vafan, har jag råd att skicka tillbaka den nu när det är knappert i kassan? Åh andra sidan kommer den ju krasha lite när som, kanske permanent snart. Och om jag skickar tillbaka, får jag då tillbaka samma dator igen? En dator som aldrig har fungerat sen jag köpte den? Som reparerats 2 gånger och problemet har uppkommit 3 gånger?
  • Hej zpik333,

    Det var riktigt tråkigt att din dator inte fungerar som den skall och jag skulle gärna vilja kika närmare på ärendet för att se över om felet möjligtvis kan avhjälpas på distans. Du får väldigt gärna mejla mig på kundombud@komplett.se så skall jag göra mitt bästa för att hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    helt otroliga! hade problem med missljud i mitt evga-nätagg som jag köpt för några månader sedan. efter lite mailväxling och jag skickade in en inspelning på ljudet så skickade dom ett nytt liknande nätagg av annat märke helt utan att jag ens behövde skicka in mitt gamla! så jag behövde inte vara utan dator alls! verkligen helt sjukt bra. är fortfarande förvånad att kundtjänster kan vara såhär bra!