1-3 dagar leverans
45 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 18 år sedan
(data från 2017-10-23)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (7.80)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    Komplett.se tar inte alla kort även om de påstår det d v s de säger att de tar VISA, Mastercard men det gäller bara om du har Nordea, Swedbank eller SEB. Norwegian, Danske bank mm tar de inte för det räknas som utländska kort. Komplett tycks inte har förstått att vi är ansluten till EU då vi skall ha fri rörlighet av varor o tjänster. Nu hänvisas man istället till Klarna som gör vad de kan för att ta ut dolda avgifter. Jag har köpt en hel del av Komplett men nu kommer jag att titta på andra alternativ. Om man inte har något kundfokus så hamnar man lätt i en nedåtgående spiral.
    2 dagar sedan
  • Perfekt
    Såhär borde alla butiker vara!
    21 dagar sedan
  • Hej Tec,

    tack för ditt toppbetyg och omdöme!

    Det gläjder oss stort att höra att du uppskattar vår butik och sortiment!

    //Komplett.se

  • Bra
    Har tidigare handlat lite från Komplett både för jobbet och privat och det har alltid fungerat mycket bra och även telefonsupporten för ett par år sedan var klockren. Dock surt att få en rabattkod på 400 kr (vid köp över 2000 kr) samma dag som jag hämtar ut en produkt som kostade 2400 kr och att de sedan inte kan kompensera i efterhand.

    Liknande situationer har funkat att fixa i efterhand med ett par andra butiker för några år sedan men med Komplett gick det inte. Det är självfallet inget som man kan kräva även om det kanske indikerar vilka som värderar goodwill lite mer än andra. Hade de löst det så hade det varit en 10a men nu surar jag lite och sätter en sjua.
    26 dagar sedan
  • Hej mittiprick,

    tack för ditt betyg!

    Jag hör dig i saken och får be om ursäkt att det inte riktigt gick som du önskat. Jag hoppas dock att du har möjligheten att använda dig utav dessa 400 kr till ett framtida köp.

    Stort tack!

    /Komplett.se

  • Utmärkt
    Alltid haft bra bemötande från Komplett.
    Snabba leveranser och supportärendena har alltid varit smidiga utan några knussel.

    Mailsupport kan ta lite tid. Men de har chattsupport som kan hjälpa till med en del så länge det inte är direkt returförfrågan.

    Uppdatering: Har stött på att flera produkter skickas från Norge numera, vilket tyvärr ökar leveranstiden.
    1 år sedan ( Uppdaterat: 27 dagar sedan )
  • Hej gnutt,

    tack för din uppdatering av omdömet!

    Gällande just din uppdatering så kan jag ge dig informationen om att vårt lager faktiskt befinner sig i Sandefjord, Norge. Detta har inte förändrats sedan start och jag får be om ursäkt att dina senare leveranser tagit ett par dagar extra än vad vi skriver på vår hemsida.

    Tack!

    /Komplett.se

  • Perfekt
    Bästa företaget att handla datorprylar från
    1 månad sedan
  • Hej raademar,

    Bugar och bockar för ditt toppbetyg och alltid kul att få höra att våra produkter och service uppskattas av våra kunder!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    extremt bra! har aldrig haft problem med komplett eller deras kundservice! lätt den bästa hemsidan att beställa dator delar osv...
    1 månad sedan
  • Hej Modo31,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Riktigt kul att höra att du har bra erfarenheter av att handla hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Bra kundservice. Tog kontakt med kundservicen efter att min Logitech G303 paja, efter att ha skickat ett mejl till kundservicen så fick jag en ny mus hemskickat efter någon timma.
    1 månad sedan
  • Hej rylaes,

    Härligt att höra att det gick så smidigt som vi alla önskar!
    Tack så mycket för ditt toppbetyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    Varning - Köp inte något som har prelimimärt leveransdatum från Komplett.se!

    Jag köpte och betalade för en vara på Komplett.se som hade ett preliminärt leveransdatum - detta datum har nu flyttats fram tre(!) gånger. När jag slutligen kontaktar deras chatt har de ingen aning om när varan kommer och kan inte säga om det dröjer ytterligare en, två, tre veckor till eller om varan kommer någonsin. Dessutom var detta tydligen inget ovanligt utan händer tydligen hela tiden att prel. lev. datum flyttas fram hela tiden.

    Sammanfattningsvis köp inte varor på Komplett.se som har preliminärt leveransdatum - såvida du inte gillar att vänta...eller gillar att inte ha en aning om eller när varan kommer leveraras.
    2 mån sedan
  • Hej lilliehook,

    Tack för ditt omdöme och det är mycket tråkigt att höra att du fått uppleva detta problem med ett preliminärt datum. Dessvärre är det som du säger att vi tyvärr inte har ett exakt datum på när produkten kan komma in därav det preliminära datumet.

    Får beklaga situationen och ärendet i sin helhet.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Har beställt delar så att jag kan bygga en komplett dator. Tyvärr startade den inte upp och jag fick göra en retur. Trots allt tog det några veckor utan en fungerande NY dator. Men kan jag klandra komplett? Nix! Dom gjorde allt dom kunde. Dom svarade på mina mail. Tog emot mina returer. Testade och verifierade inskickade delar. Var snabba med att skicka tillbaka grejerna. Handlar man över nätet så är detta en av riskerna att man kan få vänta om något du beställt inte fungerar. Jag kommer fortsätta att köpa från komplett. Bra erfarenhet är att verkligen spara alla kartonger m.m ifall du måste skicka in trasiga delar/produkter.

    Enda negativa med komplett är att dom inte tar American express som jag använder normalt som betalningsmedel. Blir att jag undviker dyra köp numera.
    7 år sedan ( Uppdaterat: 2 mån sedan )
  • Hej Happyswed,

    Skönt att höra att det gick igenom felfritt under hanteringen av dina returer men det är som du säger alltid tråkigt att få defekta komponenter efter ett nyköp. Hoppas din PC fungerar felfritt idag! :)

    Tack så mycket för din uppdatering och toppbetyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Utomordentlig kundservice och retur/reklamationshantering. Bra emballerat vid leveranser.
    2 mån sedan
  • Hej skrhlmbrg,

    Underbart att höra att du är nöjd med våra leveranstider och support!
    Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse och för betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Beställde ett ASUS B85M-G. Det krånglade och Komplett erbjöd ett nytt utan extra kostnad. Jättesmidigt.
    Chatten är ett bra sätt att slippa telefonköer.
    Allmänt trevliga och enkla att ha att göra med :)
    Rekommenderar komplett.se
    2 mån sedan
  • Hej sebastian_antonsson,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget! Grymt kul att höra att lösningen uppskattades och att du har fått sådana fina upplevelser hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Beställde en Ryzen 1600, fick med en kylare som lät som en moped på långt håll.
    Komplett ville ej komplettera denna. Måste köpa en ny kylare vilket jag ville slippa från början. Dåligt.
    2 mån sedan
  • Hej victor360,

    Tack för ditt omdöme och beklagar verkligen att du fått denna upplevelsen.

    Återkom gärna till kundombud@komplett.se men ditt ordernummer, så kikar vi närmare på saken åt dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Beställde min vara en lördag förmiddag och den fanns att hämta ut på utlämningsställe på landsbygden (!) öster om Falkenberg vid lunch på måndag.
    Mycket imponerad, bra komplett.se!
    3 mån sedan
  • Hej guswin,

    Tack så mycket, för både recensionen och tio-poängaren!
    Riktigt glad att höra att du är nöjd med leveransen!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Min i7-4790K från Komplett har orkat med i två år men storknade nu inom sin tre års garantitid, så jag ringde upp Komplett för att få hjälp att göra en RMA. Personen jag snackar med säger att han inte riktigt vet vad som kommer att hända om den visar sig vara defekt då de inte längre säljer processorer för 1150 sockeln och att de vet att jag måste köpa nytt moderkort om jag får en processor i en annan sockel. Jag har nu avslutat ett samtal med Komplett där en kille säger att eftersom jag köpt både processorn och moderkortet hos dem så uppgraderar de mig till en i7-7700K och ger mig ett Asus Prime 270 1151 moderkort utan kostnad! Allt detta för att 4790k:an lade av! Vilken jävla service!
    3 mån sedan
  • Hej RobRob,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Underbart att höra att du uppskattar lösningen och att den har gjort din upplevelse hos oss så bra!
    Vi ser fram emot att kunna hjälpa dig vidare i framtiden om det skulle behövas!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    Leverans dagen efter!
    3 mån sedan
  • Hej Nicklasbergman,

    Riktigt roligt att höra att du är nöjd med leveransen!
    Tackar för din recension och ditt betyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Har handlat från Komplett ett par gånger. Alltid helst smärtfritt. Nu senast en årodukt jag inte väntade mig att finna där (röjsåg). Levereades till postombudet redan dagen efter beställning. Detta tilll skillnad från de ställen man "normalt" tror sig handla en dylik bäst. Dessa ställen behövde 1-3 veckor för att leverera och hade ytterst osäkra lagersaldon. När Komplett säger sig ha en vara hemma HAR de den verkligen hemma också! Hemma = på lager i Sverige!
    3 mån sedan
  • Hej asawi,

    Tackar innerligt för ditt omdöme och toppbetyget!
    Underbart att höra att du uppskattar våra leveranstider!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Köpt min tredje dator, blir bara mer nöjd efter varje köp.
    Snabb leverans, smidiga och framför allt kunniga säljare.

    Klockrent
    3 mån sedan
  • Hej juneffs,

    Tack för omdömet och det är riktigt kul att höra att du har sådana fina erfarenheter av att handla av oss!
    Vi ser fram emot att göra vårt bästa för att du skall vara fortsatt nöjd med oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Har handlat många datordelar här och är väldigt nöjd med valet att handla dem hos komplett.se

    De har bra priser, stort sortiment, studentrabbater, snabb frakt och en sjukt bra kundservice. Jag hade problem med ett moderkort som jag köpt hos dem. Men de löste mitt ärende på ett sådant enkelt och proffsigt sätt så att jag bara kan ge tummen upp!

    Kommer fortsätta handla hos er och kan varmt rekommendera andra att handla här! Och studenter, passa på de erbjuder riktigt fina studentpriser på vissa varor! ;)
    3 mån sedan
  • Hej techlinkreview,

    Underbart att höra att du är nöjd med oss och att du fick en grym upplevelse när du hade problem med moderkortet!
    Tackar väldigt för både recensionen och tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    Fick nya RAM-minnen på ett par dagar efter de lade av.
    3 mån sedan
  • Hej Komaqtion,

    Tack för ditt omdöme och toppbetyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    Vad har hänt med komplett?
    Köpte 2 st väggfästen till tv-apparater för 2 veckor sen.
    Ser att dom inte finns i lager men att dom ska komma in 2a juni och att "datumet är bekräftat".
    Tagit ledigt från jobbet 2 dagar för att få klart bygget men plötsligt skjuter dom upp leveransdatum till 9e juni.

    Varför skriver ni ut att "datum är bekräftat" när ni inte kan leverera?
    Har även mailat er kundtjänst om detta.

    För några veckor sen hände samma sak med en tv som komplett hade på sin sida fast då stod leveransdatum 19e November 2016 (???).
    Mailade kundtjänst och frågade dom hur ett datum från 2016 kan vara "bekräftat".
    Får mailsvar först efter några dagar där dom säger att dom troligtvis inte kommer att få in tvn mer...... tvn är dock kvar på sidan minst 1 vecka till med felaktigt lev.datum.

    Uppenbarligen inte samma komplett som förr.
    Nu har dom tagit bort fri frakt över 500kr också.
    Frakt 49kr alltid verkar det som.
    Sänker betyget.
    8 år sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej MaxXximilian,

    Riktigt tråkigt att du har upplevt problem med leveranstider hos oss. Det är som du säger inte meningen att ett bekräftat datum ska ändras utan det ett bekräftat datum är satt att komma in till oss vid det tillfället.
    Det har hänt att ett bekräftat datum har fått skjutas på p.g.a. olika anledningar, så som att leveransen in till oss stöter på problem men detta är något som sällan händer och jag beklagar verkligen att du har upplevt detta bekymmer med bekräftade datum, inte bara en gång utan två.
    Givetvis så ska vi göra vårt bästa att hålla våra datum så uppdaterade det bara går i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    bra
    3 mån sedan
  • Hej hikkera,

    Tack så mycket för din recension och tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Underbar butik med härliga människor och bra priser!

    Beställde ett Logitech G633 för över ett år sedan och hade problem med en glappande sladd. Fick svar direkt i live-supporten och de var jättevälvilliga, skickade mig ett nytt headset på direkten utan att vara otrevliga eller inte tro på problemet hos sin kund. Headsetet kom två arbetsdagar senare.

    Rekommenderas starkt!

    +Rimlig/snabb frakt
    +Bra och snabbt bemötande
    +Bra priser
    3 mån sedan
  • Hej Gurkboii,

    Tackar verkligen för ditt omdöme och toppbetyget!
    Riktigt kul att höra att du har bra erfarenheter av att handla hos oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    Håller inte vad man lovar längre :( Leveranstid stämmer inte. Lång/ändrad/försenad. Kundservice långsam. Skickar också varor i original förpackningar som blir skadade på vägen...
    4 mån sedan ( Uppdaterat: 3 mån sedan )
  • Hej fregus,

    Vi uppskattar att du delar med dig av din åsikt, tack för ditt omdöme!
    När det kommer till varor som skickas i sina originalförpackningar så är detta baserat på att de ska vara tillförlitligt emballerade för att klara leveransen utan ytterligare förpackning, men oavsett så beklagar vi verkligen om det är så att du har tagit emot något som är skadat.
    Om så, så hoppas vi att du har tagit kontakt med oss på chatt, mail eller telefon så att vi har kunnat lösa detta för dig så fort som möjligt!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    Jag förväntar mig leverans nästa dag när jag handlar online (om jag handlar i tid). Här tog det två dagar. Och när det väl plingade till i telefonen att paketet hade kommit fram, så var det inte ens i rätt stad. Det hade då levererats till fel adress, och skulle behöva markeras som fellevererat, och sen levereras om. Jag vill bara ångra köpet direkt, men var tvungen på att vänta på att det skulle levereras till korrekt ställe.
    Sista gången jag köpte av Komplett.
    3 mån sedan
  • Hej Trollifix,

    Tackar för ditt omdöme. Det var mycket tråkigt att höra och jag beklagar verkligen att du fått denna upplevelsen hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Ganska dålig
    60 spänn i frakt för ett spel till PS4???
    Billiga spel men blir fortfarande dyrare än konkurrenterna med dom fraktpriserna.
    3 mån sedan
  • Hej Kajlie,

    Tack för ditt omdöme. Beklagar verkligen att du känner så. Vi försöker, oavsett fraktpriserna, hålla oss konkurrenskraftiga på marknaden och siktar givetvis på att kunna erbjuda dig ännu bättre priser i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    Har rea på varor som inte går att köpa.
    Chatten svarar inte på det man frågar sen avslutar de bara konversationen.
    3 mån sedan
  • Hej Denali142,

    Vi får verkligen be om ursäkt för detta, vi vill verkligen inte bemöta våra kunder på detta sätt.
    Alla kunder som kontaktar oss ska få den hjälp som de behöver och vi är väldigt ledsna över att du har fått uppleva detta hos oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Sidan är buggig när man ska mata in uppgifter, framför allt kortuppgifter, via mobilen. Kontaktade kundtjänsten och ifrågasatte varför det står att det är "Fri frakt" på prisjakt men när man väl lägger ordern så är det först när man handlat för 500:- som man faktiskt får fri frakt. Fick ett mycket spydigt/arg svar att det minsann inte var Komplett's ansvar vad som står på prisjakt och sedan avbröt hon chatten(!). Nu var det ett mycket bra pris på det spel jag beställde, men 59:- i frakt för ett spel är fullkomligt oresonligt. Nä om det inte är något extra så håller jag mig till de mer seriösa elektronikbutikerna...
    3 mån sedan
  • Hej tossie,

    Tack för ditt omdöme och vi är verkligen ledsna över att du har fått ett sådant bemötande av oss.
    Detta är verkligen inte så vi önskar hantera saker och vi arbetar oavbrutet med att bli bättre så att våra kunder ska slippa få tråkiga erfarenheter som denna.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    Värdelösa
    Har rea på varor, går inte att köpa pga tekniskt fel. Sedan blir de slutsålda....
    Känns väldigt seriöst
    3 mån sedan
  • Hej Rivado,

    Beklagar verkligen att du fått denna dåliga upplevelsen hos oss.
    Vi jobbar ständigt på att förbättra våra system med förhoppning om att alla våra kunder slipper sådana tråkiga problem i framtiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Beställde en ny router, Asus 4G-AC55U, i lördags förra veckan och fick den på måndagen.
    Imponerad av att det gick så snabbt. Förutom det så fungerar routern helt perfekt.
    4 mån sedan
  • Hej mictofr,

    Underbart att du är nöjd med leveransen, då vi lägger ett stort fokus på att leveranserna ska gå smidigt och fort!
    Tackar väldigt för tio-poängaren!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Fick en Kindle Paperwhite 3 med en pixel som var död, ett minimalt fel att inte bry sig om kan vissa tycka men för mig var det ett problem. Kontaktade Komplett, de uppmanade mig att returnera, deras instruktioner var glasklara OCH jag fick retursedel som de själva fick betala för. Det enda jag behövde stå för var förpackningen. jdolken, jag uppmanar dig att LÄSA mailet de skickar till dig innan du skriver en recension, det står klart och tydligt att de kostnadsfritt kan fixa retursedel till dig OM DU BER OM DET. Det kostar ju pengar att beställa retursedel hos Postnord så givetvis gör de inte det i onödan, det räcker att du bara skickar ett mail till dem så löser de det - precis som de skriver i mailet när du gör retur...

    För övrigt tog det inte mer än 2 dagar innan varan kom, det är inte deras fel att pixeln var död men Komplett var jäkligt hjälpsamma!
    4 mån sedan
  • Hej Lavio,

    Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget!
    Väldigt glad att höra att du känner att vi har varit så hjälpsamma i hanteringen, vi försöker alltid göra vårt bästa!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Beställde en dator men hade problem med den. Kund support va amazing. Rekommenderar till alla
    4 mån sedan
  • Hej yusnofal,

    Tack för din recension och tio-poängaren!
    Det uppskattas verkligen av oss att höra att du känner dig så nöjd med vår support!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Usel
    Beställde en Fitbit charge HR till min fru på komplett.se fick en otroligt defekt produkt, bruten förpackning sönderslagen display och löst armband, det stod dessutom klart och tydligt att det var en defekt produkt. Först mailade jag Komplett och väntade 3 dagar, inget svar, ringde sedan och fick till svar att jag fick göra en retur på varan och pengarna tillbaka. Dock får jag stå för all tid jag lagt ner och transporter fram och tillbaka till Posten.
    Tack för den ersättningen!
    4 mån sedan
  • Hej jdolken,

    Tack för ditt omdöme och det är mycket tråkigt att se att du fått en så trist upplevelse hos oss.
    Beklagar verkligen att du tog emot en defekt produkt från oss och situationen i sin helhet.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Full pott är givet, bra priset, grym sida, leveransen är sjukt snabb, vid senaste köp beställde jag på lördagen och fick det redan på måndagen (bor i umeå).
    4 mån sedan
  • Hej Jooheell,

    Riktigt roligt att höra att du uppskattar leveranstiden och vår hemsida!
    Tack så mycket för toppbetyget och recensionen!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    Jag beställde en produkt och fick direkt en orderbekräftelse på mail, bra!
    Sedan avbeställer Komplett ordern utan att meddela mig om det. Avbeställningen berodde på att de hade satt ett felaktigt pris, men det fick jag gräva fram själv. Tack för servicen, ni är värda 2 stjärnor!
    5 mån sedan
  • Hej waxibi,

    Tack för ditt omdöme!
    Det var väldigt tråkigt att höra. Vanligtvis så kontaktar vi alltid kunden i samband med en avbeställning.
    Vi skulle jättegärna kika på vad det är som kan ha gått fel här hos oss, har du möjlighet att återkomma till oss på:
    kundombud@komplett.se.

    Så har vi en möjlighet att kika på vad som gått snett med din order!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Mycket bra
    Inget att påpeka, är supernöjd!
    5 mån sedan
  • Hej Kunstjägarn123,

    Tack för ditt omdöme och ditt betyg!
    Kul att höra att du är nöjd med oss!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Ganska dålig
    Samlat på mig en gedigen orderhistorik från Komplett och kund sen 8-9 år tillbaka. Oftast okej leveranstid och nästintill aldrig något krångel. Väljer ändå oftast andra återförsäljare nu för tiden då de erbjuder gratis eller billigare frakt.

    Anledningen till att jag betygsätter nu var min senaste beställning av ett års prenumeration på Office 365 (199 pix inkl. 1TB OneDrive - riktigt bra deal). Men 59 kr i frakt för en produkt jag vet är basically bara ett serienummer känns så trist. I en perfekt värld hade de väl bara kunnat skicka serienumret digitalt, men förstås Inte Kompletts fel att produkten kommer i en liten inplastad ask (10x10cm).

    MEN – och ett stort MEN i min bok – nu kom denna pyttelilla Office-ask i en förhållandevis ENORM låda, större än en skolåda, där den lilla asken satts fast med plast mot en av sidorna. Vilket j*vla slöseri.

    Nu vänder jag mig direkt till Komplett eftersom de verkar svara här: Har ni verkligen inte några mindre förpackningsalternativ? Var är hållbarhetstänket? Tydligt obefintligt i ert fall. Ni kan väl åtminstone anstränga er LITE?

    Från en solid 8:a till en 3:a, för vad gäller miljöpåverkan har ni uppenbarligen inte tänkt till och som återförsäljare av elektronik borde ni åtminstone försöka.
    5 mån sedan
  • Hej svenglenn,

    Tack för din recension och ditt omdöme!
    Vi tycker att du har bra synpunkter och vi tar med oss din feedback vad avser hållbarhetstänk.
    Jag ser detta som ett bra tillfälle för oss att vara tydliga i vårt miljöarbete:

    All den plast som används i emballaget är miljövänlig och kan brännas och användas på nytt utan att avge skadliga gaser. Kartongen är gjord av returfiber, som är skapat av insamlat avfall som återanvänds.

    Om du finner stort intresse i miljöfrågan, och skulle vilja veta mer om hur vi jobbar med miljö så har du möjlighet att läsa mer om det här:
    https://www.komplett.se/kundservice/om-komplett/miljoearbete

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Bra sida, enkelt och hitta och navigera.
    5 mån sedan
  • Hej sepideh68,

    Underbart att se att du uppskattar vår hemsida!
    Tack för din recension och ditt betyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Så länge allt funkar är ju alla butiker bra, det är inte förrän något krånglar man märker skillnaden. Denna gången ställde Posten till det. Jag köpte en skärm som visade sig vara transportskadad. Efter kontakt med Kompletts kundservice mailade jag ett par bilder på eländet till dem, och sen skickade de direkt en ny skärm. De mailade också en transportlapp för att skicka tillbaka den trasiga. Bra jobbat!
    6 mån sedan
  • Hej uniper,

    Underbart att höra att du uppskattar våra lösningar när saker och ting inte går som tänkt i leveransen.
    Tackar vänligast för omdömet och toppbetyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Knappt godkänd
    Beställde ett grafikkort. 6 dagars leveranstid på en lagervara är inte ok, dock kom en helg mellan men den borde varit framme på fredagen. Vet dock inte om det beror på strul från speditörens sida.
    6 mån sedan
  • Hej FreddeY2K,

    Håller med dig om att det inte är roligt med en leveranstid på 6 dagar och det är inte i linje med den leveranstid som vi strävar efter eller utlovar för den delen heller.

    Har du möjlighet att återkomma till oss med ditt ordernummer till kundombud@komplett.se så att vi kan kika närmare på vad det är som har gått fel?

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Bra
    Super bra, Dock så delade de på paketen så jag fick dem med 2 dagars differens tid som gör att det inte blir full pott!
    6 mån sedan
  • Hej mallig7,

    Tack för ditt omdöme!
    Tråkigt att det blev en differens i leveranstiden av din order.
    Vi skulle vilja kika på din order för att se vad det var som gick fel.

    Har du lust att återkomma till oss på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så kan vi kontrollera saken vidare?

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Bra sida, bra kundservice. Legender inom sitt gebit. 10/10 would buy agian.
    6 mån sedan
  • Hej ozborn,

    Underbart att du känner så för oss!
    Kan inte mer än tacka för recensionen och betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Problemfri beställning och mycket snabb leverans.
    Beställde min vara i söndags och kunde sedan hämta ut paketet hos postutlämningen på Ica måndag eftermiddag.
    6 mån sedan
  • Hej pejo93,

    Tack för ditt omdöme och toppbetyget!
    Riktigt roligt att se att du uppskattar leveranstiden!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Fantastisk service! Jag köpte några datordelar och såg inte att processorn jag köpte var en kalby lake processor och inte en skylake processor som moderkortet stödde. Jag ringde till dem och de sa att de kunde ta tillbaka moderkortet och uppdatera det utan extra kostnad! Jag fick tillbaka de några dagar senare och nu fungerar allt igen! Stort tack till supporten!
    6 mån sedan
  • Hej ottorasmusson,

    Det glädjer mig att du uppskattar vår service! Det är lätt att missa att det är nödvändigt med uppdatering när man skaffar en Kaby Lake processor till ett äldre moderkort så givetvis vill vi hjälpa till så gott vi kan!
    Tack för recensionen och betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser, snabb leverans.

    Trevlig och superenkel support att ha att göra med.
    6 mån sedan
  • Hej Moderb,

    Glad att höra att du uppskattar vår nätbutik!
    Tack så mycket för ditt omdöme och betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Bra priser och mycket snabb leverans!
    6 mån sedan
  • Hej catastrophe,

    Tack för din recension och betyget! Väldigt trevligt att du uppskattar våra leveranstider och priser så!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Köpt ett fåtal gånger härifrån och aldrig haft något problem med leveransen.

    Supporten är i världsklass! Kommer definitivt att börja köpa oftare från Komplett!

    Edit 2017-04-07: Supporten är i världsklass!
    3 år sedan ( Uppdaterat: 6 mån sedan )
  • Hej popaz_94,

    Strålande att du efter 3 år känner precis likadant om vår kundservice! Det glädjer verkligen att se!
    Tack för ditt uppdaterade toppbetyg!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Komplett har en mycket användarvänlig och bra kontosida där man kan se orderstatus, kvitto och andra kundtjänstärenden. Leveranstid är fantastisk. Beställde från Komplett klockan 11:00 och kunde hämta ut produkterna klockan 13:00 dagen därpå i Umeå. Dessutom mycket bra emballering på godset.

    Tack vare snabb leverans och utbud handlar jag lika gärna från Komplett som från NetOnNet lagershop som ligger ett stenkast bort.
    6 mån sedan
  • Hej Tricast,

    Underbart att se att du uppskattar vår sida så mycket!
    Tackar varmast för ditt omdöme och betyget!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    Stort urval av produkter till bra pris.
    Snabb leverans och en kundtjänst i topp-klass gör att man som kund återkommer år efter år!
    7 mån sedan
  • Hej magnuspris,

    Tack för din recension och toppbetyget!
    Jättekul att se att du uppskattar vår kundservice så!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    Handlat här under många år och aldrig haft några problem. Lite synd att de stängde sin pickup point i Stockholm för några år sedan.
    7 mån sedan
  • Hej Scriabin,

    Tack för din recension!
    Olika Pick-Up-Point uthämtningsställen stängdes i samband med att vi började erbjuda fri frakt för privatpersoner på ordrar över 500:- och dessvärre så var Stockholms Pick-Up-Point en av dem.
    Håller med om att det var väldigt tråkigt, men det ledde samtidigt till att vi hade möjlighet att erbjuda fri frakt till väldigt många kunder.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Utmärkt
    Har beställt under många hos komplett.se och butiken har inte blivit sämre på varken priser eller produkter. Och fort går det att få produkterna med! Fortsätt med detta framöver!

    Kommer definitivt handlar mer i framtiden, diggar era spontana helgkampanjer, nyligen lyckades jag rycka ett Zotac GTX 1060 3GB för 2099kr. ;-)

    Anledningen till att ni inte får full pott är för att jag stör mig lite på att det är faktureringsavgift via klarna till Er. Handlar ofta via klarna och det är få ställen någon sådant avgifts läggs längre.
    7 mån sedan
  • Hej StarZinger55,

    Tack för ditt omdöme och betyget!
    Det är ganska sällan som det nämns något om våra helgkampanjer här, så det uppskattar vi att du gillar och delar!
    Förstår att det är tradigt med avgiften på Klarnafaktura, men dessvärre så finns det inte mycket vi kan göra åt den saken i dagsläget.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se