4.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-23
K
Snabb leverans men kundservice är inte i fokus hos Komplett. Jag har beställt en vara och ville göra en återbeställning av samma vara hos dem fast med aktivering av ett studentkonto samt förfrågan om prisjustering för den första beställningen då jag missat att det fanns möjlighet till rabatt vid första beställningen. Detta enligt komplett är omöjligt att göra då jag behöver returnera min vara och beställa två nya för att ta del av rabatten även om de erbjuder en "prisgaranti" i 60 dagar så är detta inte möjligt påstår kundtjänst. Varan är köpt för knappt en vecka sedan och det kallar de för "omöjligt" att justera en obetald faktura. Väljer i detta fallet att beställa mina produkter framöver från konkurrenter som har ett mer fokus på kunden och flexibilitet än fyrkantiga Komplett.
2019-04-20
r
1-2 dagar leverans ja jo tjena beställde i onsdags den 17 april kl 15 och att den inte skickas samma dag det förstår ja men den skickades inte på torsdagen heller. Dåligt komplett!
Komplett.se svarar:2019-04-23
Hej rizpusher, Beställningar som läggs senast kl 12 skickas samma dag och är i de flesta fall framme dagen efteråt. I ditt fall beställde du kl 15. Rent kalendermässigt visade det sig vara en röd dag på fredagen, nämligen Långfredagen. Av denna anledning skickades inte ditt paket på torsdag eftersom ingen utdelning sker på röda dagar. Som alltid vid helger såväl som vid högtider skickar vi då merparten av beställningarna på helgdagen innan nästkommande vardag, vilket gör att du får ditt paket så snabbt som möjligt inom ramarna för de traditionsbundna kalenderdagarna. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
2019-04-19
j
1-2 dagars leverans stämmer inte gjorde en beställning i onsdags tidigt på morgonen och dom har fortfarande inte skickat riktigt dåligt att jag inte fick dom innan påsk det blir inga fler beställningar från komplett verkar vara ett oseriöst företag 👎
Komplett.se svarar:2019-04-23
Hej jean1985, Tråkigt att du är missnöjd med leveransen. Om produkten inte har skickats beror det sannolikt på att den inte finns i lager. Det kan också ha med påskhelgen att göra då ledighet och röda dagar kan påverka leveranstiderna. Skicka gärna ett mail till mig med dina orderuppgifter på kundombud@komplett.se så kan jag kika på ärendet. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
2019-04-19
k
Snabb leverans och bra service. Returnerade en använd vara utan problem
2019-04-18
Bra priser, mycket bra varor och snabb leverans.
2019-04-09
Redigerades 2019-04-17
Bra hemsida. Kundsupport svarade inom 30 sekunder och gav kunniga bra svar på mina frågor. Rekommenderas.
2019-04-15
smidigt, enkelt
2019-04-15
Smidig och enkelt och snabb leverans! Att frakten ingår (över 500kr) gör det enkelt utan att behöva (som hos många andra nätbutiker) ta reda på vad frakten och slutsumman egentligen blir.
2019-04-15
Lätt och snabb info.
2019-04-15
k
Deras 60 dagar öppet köp är bs
Komplett.se svarar:2019-04-16
Hej ks, Vad tråkigt att du är missnöjd med vårt öppet köp-policy. Jag skulle gärna ta del av en mer utförlig beskrivning av din upplevelse för att se om det är något vi kan rätta till, reda ut eller bli bättre på. Skriv ett mail till kundombud@komplett.se så tar vi diskussionen där. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator
2019-04-12
s
Varning för deras 60-dagars prislöfte! I villkoren står det: ”Prislöfte gäller inte på kampanjer eller erbjudanden med ett begränsat antal.” Detta innebär i praktiken: Om en konkurrerande butik sänker sitt pris och kallar det exempelvis "erbjudande" så tolkas det som ”kampanj” av Komplett. Villkoren uppfylls således inte och du kan aldrig få ut mellanskillnaden. Så när kan man då utnyttja prislöftet? Jag har ingen aning. Vilken butik sänker sitt pris utan att kalla det något / påkalla uppmärksamhet för sänkningen? I mitt fall var det Tretti.se som sänkt produkten med 550 kr (10%) och kallade det för erbjudande. Det fanns Ingen text om att erbjudandet var tidsbegränsat men Komplett valde ändå att kalla det ”kampanj”. Detta är lurendrejeri och jag kommer aldrig handla av Komplett igen.
Komplett.se svarar:2019-04-16
Hej! Tanken är att prislöftet ska användas när du köpt en produkt hos oss och senare hittar den till ett lägre ordinarie pris hos en konkurrent. Många gånger sänks priser som en del av ordinarie prissättning. Vissa gånger sänks priser tillfälligt, som en del av en rea eller kampanj. Vid dessa tillfällen gäller inte prislöftet. Som framgår av villkoren gäller inte prislöftet vid A) Kampanjer B) Erbjudanden med begränsat antal Jag förstår att detta varit svårt att tyda och har därför lagt fram ett förslag om att ändra formulering på hemsidan. Med vänliga hälsningar Jesper, Customer Coordinator Komplett Services Sweden AB
2019-04-12
Kanon service , Bra priser :) Nöjd kund
2019-04-11
A
Första gången jag köpt saker på komplett. Fick mycket bra support, snabb leverans! Testade produkten men valde att ångra köpet. Fick snabbt retur fraktsedel och skickade tillbaka. Tyvärr gick det sedan någon dag och inget hände, ringde till supporten och fick prata med en Emilio på supporten 5 stjärnor till han. Komplett ska vara stolda över att ha han där. Allt rullade på och blev klart samma dag. Vilken support! Så professionell! ✌️🙏
2019-04-11
Superb kundservice :)
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-03-07
Redigerades 2019-04-24
E
EDIT: Njae, inte längre lika nöjd som jag varit tidigare (se den ursprungliga recensionen nedan). Jag kontaktade supporten eftersom jag hade en fråga om en produkt. Personen jag fick prata med kunde inte svara på denna, utan jag fick lämna min mailadress så att hen kunde ge mig ett svar senare. Nu mer än en vecka senare har jag fortfarande inte fått svar och kampanjen på den aktuella produkten är nu över. Smått besviken! --------------- Beställde varorna i lördags och på tisdag morgon var de framme. Allting var bra packat i en låda som kanske var lite (överdrivet?) stor men annars så var allt perfekt! Detta är tredje gången jag beställt och har inte haft några problem alls, så hur kundsupporten är kan jag inte svara på, men sannolikheten att du behöver vända dig dit är väldigt liten. För övrigt, bra utbud av produkter och bra priser. Kommer definitivt handla där igen!
Komplett.se svarar:2017-03-09
Hej Estrozix, Tackar så mycket för omdömet och betyget! Härligt att leveranserna har gått bra för dig! Om du skulle få några frågor eller funderingar i framtiden, tveka inte att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig! Med vänliga hälsningar, Komplett.se
Sida 1