1-3 dagar leverans
60 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 18 år sedan
(data från 2018-04-25)
Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (7.19)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    11 tim sedan
    Uppdaterat: 8 tim sedan
    Dagen efter jag beställt en grill kom bekräftelsen på att den var skickad. Jag tog ledigt en förmiddag och när postnord kom var det ett jättelitet paket. Utan att informera mig hade man skickat en liten del separat. Själva grillen skickades 10 dagar senare. Ännu en förmiddag ledigt för att vänta på postnord, men den här gången kom de inte alls. Dessutom visste de sedan inte vart grillen (55 kg) tagit vägen. Köpet får gå tillbaka men det känns tråkigt att ha tagit ledigt och lagt ner så mycket tid i onödan. Komplett är dåliga på att ge information och anlitar en leverantör som är "komplett" oduglig. Grymt besviken!
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Det var ett tag sedan jag handlade på komplett men när det blev dags för nya hörlurar så var det dags igen.

    Kan inte säga att jag har mycket att klaga på, tvärtom så gick leveransen snabbt och supporten kunde hjälpa till snabbt när jag hade skrivit fel mejladress/nummer.

    Har haft tidigare serviceärenden som gått bra men detta är nu länge sedan så är olyckan ute och jag behöver kontakta supporten igen så uppdaterar jag omdömet. Tills dess så har de säkrat en 10:a
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Beställde en mini-pc inklusive tillbehör.
    Leveransen tog 3 dagar. Den enda kontakten jag hade med Kompletts kundservice var några enkla frågor före beställningen och det funkade bra.
    Så hittills, inte mycket att klaga på från min sida.
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Min mus gick sönder och jag fick en ny inom en vecka, aldrig varit med om en snabbare kundservice
  • Utmärkt
    7 dagar sedan
    Bra kampanjpriser. Blixtsnabb leverans. Utmärkt bemötande vid klagomål. Vad mer kan man begära?
  • Usel
    7 dagar sedan
    Kundservice som inte kan nånting och dröjer med svar i över månaden och hänvisar hela tiden till att de som har koll har så mycket att göra...

    Sen kör de med lockpriser, när man vält beställt varan så finns den inte längre utan kan först tänkas levereras ca 2mån senare..
  • Hej Gasko,

    Väldigt tråkigt om du känner att ditt ärende har dragit ut på tiden och jag skulle väldigt gärna vilja ta en närmare titt för att se om det är något jag kan hjälpa till med.

    Du kan som lättast nå mig på kundombud@komplett.se och inkludera då gärna ditt service- eller ärendenummer så hoppas jag att vi tillsammans kan komma fram till en lösning.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    8 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabb bekräftelse och leverans, trevlig ärendehantering.
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Beställning
    Bra service vid reklamation
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Stötte på ett litet dilemma och personal löste detta på ett snabbt och smidigt sätt.
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning
    Har haft en del produkter som efter användning men innan garantin av en eller annan anledning gått sönder. Aldrig varit några som helst problem att returnera dem och få ersättningsprodukter. Väldigt trevlig och hjälpsam support
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    grymt bra
  • Usel
    19 dagar sedan
    Väldigt väldigt långa service ärenden. Köpte en TV från dom för 2 månader sedan som gick sönder som gick på försäkring jag tecknade hos dom, har kontaktat dom i två månaders tid, för dom kontaktar aldrig dig. Tillslut så tröttnade jag på att vänta så jag köpte en ny TV från ett annat företag och krävde pengarna tillbaka från komplett.se men dom vägrar och nu är ärendet hos ARN. Har inte varit med om sämre kundservice.
  • Hej 7thsign,

    Jag förstår det som att du tidigare har talat med mina kollegor kring situationen men jag skulle väldigt gärna vilja få en chans att personligen kunna diskutera ärendet med dig.

    Du får väldigt gärna kontakta mig på kundombud@komplett.se så att vi kan kika närmare på detta tillsammans. Skulle du föredra kan vi givetvis avtala en telefontid över mejl.

    Med vänliga hälsningar
    Noa OR, Komplett.se

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Kung support, bra leveranstider och en överlag bra sida helt enkelt!
  • Mycket bra
    21 dagar sedan
    Beställning
    Trevlig, svarar snabbt och lyssnar på vad de är man letar efter
  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Vare sig jag har frågor om komponentspecifikationer, eller funderar över min faktura får jag alltid heltäckande service.
  • 22 dagar sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Beställning
    Alltid lika bra bemötande och samma hjälpsamma attityd. Jag kommer beställa allt i teknikväg hos Komplett så länge jag lever.
    11/10
  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och smidig kommunikation när jag ville ändra min order.
  • Mycket bra
    29 dagar sedan
    Snabb leverans, beställde under helgen och fick paketet på tisdag klockan 9.
  • 1 månad sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fy helvete vilken kanon service! Hade aldrig drömt om att det kunde gå så lätt, killen jag snackade med, vid namn Ambjörn, var sjukt bra!
  • Usel
    1 månad sedan
    Funkar så länge det inte blir problem, när det väl börjar krångla så var hjälpen man fick inte bra.

    Köpte ett dyrt nätaggregat som var planerat att användas länge till många byggen, funkade i ca 6 månader, sen började det krångla och mitt system blev bara mer och mer instabilt.

    Satte i mitt 6 år gamla nätagg och wipps! så var instabiliteten & problemen borta.

    Satte i nya igen, och efter ~2 veckor kom problemen tillbaka (bluescreens & delay på strömknappen när man skulle starta datorn som bara blev längre och längre desto längre nätagget satt i. Jag var tvungen att vänta ~20-30 sekunder från det att man tryckte på strömknappen tills systemet hoppade igång på slutet).

    Satte i gamla nätagget och problemen försvann igen, har kört på med det sen dess med 0 problem.

    Skickade in det och sa att det krånglade och var instabilt, efter någon vecka ringer komplett och säger att dom testat det i 2 minuter och att nätagget funkar och går att slå på. Jag beskriver återigen problemet, och han går med på att fortsätta testa det ett tag till.

    Jag förklarar att oavsett vad dom kommer fram till så vill jag inte att dom skickar tillbaka nätagget då jag ej har någon användning av det.

    Radio silence i ~3 veckor, sen får jag ett sms att ett paket anlänt med posten. Då har dom skickat tillbaks instabila nätagget, utan telefonsamtal, utan epost, inte ens en lapp med vad dom kommit fram till. Noll kommunikation.

    ~1500kr prissänkt kostade nätagget, bortkastade pengar och dåligt skött av Komplett.

    Det ligger och samlar damm på en hylla i sin kartong, medans mitt gammalt som katten 750W Cooler Master agg truckar på utan problem.
  • Hej Yaxez,

    Det var väldigt tråkigt att få höra om de bekymmer du har med datorn och jag skulle mer än gärna vilja sätta in mig i ärendet. Om du har möjlighet att kontakta mig på kundombud@komplett.se tillsammans med ditt ordernummer så ser jag gärna över om det är något som kan avhjälpas på distans, eller vad som annars skulle behövas.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    Kille vid Jesper hanterade mig ärende gällande fakturor på förmodligen 3 min efter jag skickat mejlet

    Enkelt och smidigt
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    kundsupport på helgen !!!!!!! behöver man säga något mera.
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Jag bad en kollega välja delar för en dator för 3D animering och video editering. Det blev en komplett dator, de satte ihop delarna. Efter jag fått den nya datorn som satts ihop gav jag bort min äldre arbetstation, för jag var fullständigt övertygad om jag skulle kunna leverera material till mina kunder omgående med den nya.

    Första gången jag startade fick jag en blue screen vid varje start. Jag ryckte på axlarna skickade tillbaka produkten. Nu var det några veckor utan arbetstation, men jag hade ju en penga buffert så jag tänkte att det var väl en minimal problematik. Sen fick jag tillbaka den. Men så fort jag började arbeta med den, fick jag blue screen. Nu inte i start utan mitt i arbetet. Det sjuka är att jag behövde inte ens pressa datorn, jag kunde skriva i word.

    Så jag skickade tillbaka den. Efter några veckor kom den tillbaka. Jag kunde ta emot uppdrag igen och se till att få in lite extra cash till min hyra. Var ju skönt. Två gyllene månader.

    För två veckor sen dök blue screenen upp igen. Denna gången har jag projektfiler, rådata, illustrationer och 3D grafik lagrade på hårdisken. Det är bara data. System konfigurationen i mjukvaran, den ligger i windows. Jag har en mängd information lagrad på datorn som naturligtvis blåser om de reparerar den. Sen har jag inte ekonomi nog för att överleva tre veckor utan den. Så jag sitter här med en arbetsstation, som kan total krasha när som helst.

    Jag har aldrig varit negativ till en produkt jag köpt. Får jag en stereo för lite musik och den är trasig har jag världens tålamod.

    Nu handlar det om jag ska få mat på bordet. Jag förstår att kompletts kundtjänst och tekniker är trött på missnöjda kunder, vem är inte det? Men företaget ska vara stort så man förväntar sig att någon ska ha en rak lösning. En var till hjälp. De andra förespråkade att det var fel på drivrutinerna (som jag fick med datorn) Den killen som hjälpte mig, hjälpte mig inte. Han sa bara att det var oacceptabelt och tyckte jag skulle skicka in den på service. Kände, har jag inte redan gjort det?

    Någon kompensation för det senaste månaderna svaga inkomst kommer man med största sannolikhet inte få. Och datorn, den är fortfarande trasig. Men vafan, har jag råd att skicka tillbaka den nu när det är knappert i kassan? Åh andra sidan kommer den ju krasha lite när som, kanske permanent snart. Och om jag skickar tillbaka, får jag då tillbaka samma dator igen? En dator som aldrig har fungerat sen jag köpte den? Som reparerats 2 gånger och problemet har uppkommit 3 gånger?
  • Hej zpik333,

    Det var riktigt tråkigt att din dator inte fungerar som den skall och jag skulle gärna vilja kika närmare på ärendet för att se över om felet möjligtvis kan avhjälpas på distans. Du får väldigt gärna mejla mig på kundombud@komplett.se så skall jag göra mitt bästa för att hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    helt otroliga! hade problem med missljud i mitt evga-nätagg som jag köpt för några månader sedan. efter lite mailväxling och jag skickade in en inspelning på ljudet så skickade dom ett nytt liknande nätagg av annat märke helt utan att jag ens behövde skicka in mitt gamla! så jag behövde inte vara utan dator alls! verkligen helt sjukt bra. är fortfarande förvånad att kundtjänster kan vara såhär bra!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bra kundservice!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt svar, svar under en söndag till och med.
    Saklig och trevligt bemötande.
  • Usel
    1 månad sedan
    Bra priser i många fall men det är när något strular som man verkligen märker vilken typ av leverantör man har att göra med.
  • Hej MikaelJa,

    Jag skulle väldigt gärna vilja sätta in mig i ärendet så att jag kan få en bättre bild över vad som hänt. Du får gärna skicka mig ett mejl på kundombud@komplett.se eller svara på det PM jag skickat dig så kikar jag givetvis närmare.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Toppentrevlig personal som inte krånglar om det är fel på varan.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snabbhet till svar och åtgärd samt tillmötesgåendet.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    De är alltid kunniga och hjälpsamma. Jag köper alltid mina datorer från Komplett och har aldrig upplevt att de försöker sälja på mig något jag inte behöver. Jag har alltid fått en dator som är anpassad efter mina användningsområden och inget annat. Supernöjd.

    Dessutom är det alltid prisvärt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Lade en order på fredag kväll. På söndag fick jag trackingnr och om inte posten hade strulat så skulle jag haft varan på måndag. Det som kanske kunde dra ner betyget är att frakten aldrig verkar bli gratis oavsett hur mycket man handlar för, dock är 49:- överkomligt särskilt med så snabb utleverans. I mitt fall var varan dessutom billigare *med* frakt än hos någon av konkurrenterna...
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Nöjd med frakttid och servide
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Bästa kundserviece av alla butiker jag någonsin har besökt. Bra priser och fina produkter! Bästa sidan :)
  • Acceptabel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Hög fraktkostnad och få betalningsalternativ. Annars helt okej..
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställde processorfläkt,mm. Snabb leverans och bra priser.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    10/10
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Grymt trevligt bemötande. Handlat hos Komplett länge och deras kundservice är världsklass. Helt klart mitt första val vid internethandel.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och bra hjälp.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Levereringen utav varan i fråga. Kundservice och bemötande angående allt från himmel och jord, Definitivt den butik, på nätet eller i person där jag kommer inhandla samtliga mina elektronik prylar i framtiden!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket trevlig och serviceinriktad tjej vid namn Agnes som hjälpte mig genom deras chatt. 10/10 Kommer att handla här igen
  • Usel
    2 mån sedan
    Bedrövlig service. Skickat in samma produkt nu två gånger och den kommer tillbaka med exakt samma problem. Haft produkten i en vecka och den har varit på service nu totalt en månad. Man borde väl testköra produkten innan man lämnar ut den till konsument?
  • Hej Ohlssons,

    Det var riktigt tråkigt att felet inte avhjälpts vid tidigare returer, och självklart skall vi hjälpa dig med detta. Jag har skickat dig ett PM, men du kan även nå mig på kundombud@komplett.se så kikar jag gärna närmare på ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser med bra utbud. Trevlig kundtjänst med snabba svar smidiga returer om något har krånglat. Rekommenderas!
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snableverans, bra kundtjänst.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, bra hjälp vid felköp och bra service vid retur!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Grym butik och kompetent kundservice
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Har aldrig haft några problem med dem. Snabb frakt, excellent kundservice, bara all around ett bra företag. :)
  • Hej HooDini,

    Riktigt roligt att du känner dig nöjd med dina tidigare beställningar och kontakt med oss.
    Tack så mycket för ditt betyg och recension!

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Köpte hörlurar.
    Enkelt att handla och hitta på sidan och supersnabb leverans.
  • Hej mattias_l,

    Jättekul att allt gick smidigt vid beställning och leverans, jag hoppas såklart att hörlurarna fungerar lika bra!
    Jag får även tacka för ditt omdöme och att du ville dela med dig av detta.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Jag kan bara ge betyg för mina upplevelser, och om jag ska vara helt ärlig så har det varit mycket positivt. Har väl handlat ca 6-7 gånger på senaste åren.

    Hemsidan är mycket lättöverskådlig med bra mängd information om produkterna, och bra hantering av "Mitt Konton" med ens ordrar, fakturor osv.

    En lite billigare minimum frakt kostnad för mindre och lättare produkter vore väldigt uppskattat. Att beställa en musmatta för 150 och sedan betala 33% till av priset för frakten är lite väl mycket. Kanske inte gratis men 20-30 kr vore väl lagom, för saker som musmattor, fläktar, sladdar och dylikt.

    De gånger jag har haft att göra med kundtjänsten har varit positiva även dom. Så jag är lite förvirrad över så många negative omdömmen, Hoppas att ni rycker upp er och förbättrar er Komplett, om ens häften av de negativa omdömmena stämmer.

    Komplett är inte alltid de absolut billigaste alternativet, men ofta är dom bland de billigaste i alla fall. Jag har inget emot att betala lite extra för bra service, och kan bara hoppas att den dagen man behöver service, att man gjorde rätt val av butik.
  • Hej Oneirogen,

    Feedback vad gäller t.ex tillgänglighet, kundservice och frakt är något vi alltid jobbar med. Jag hoppas att vi kan fortsätta utveckla dessa och leva upp till dina förväntningar även i framtiden.

    I övrigt så tackar jag verkligen för ditt omdöme och betyg.

    Med vänliga hälsningar
    Noa, Komplett.se