
Beställde en vara som fanns i lager i onsdags och valde expressfrakt med PostNord. Idag söndag har varan fortfarande inte lämnat deras lager. Bra jobbat!
Köpte Windows 10 licens, fick en icke fungerande. Kontaktade dem och fick till svar att dom skulle lösa det på ett par timmar. Återkom inte, kontaktade dem igen när jag såg att ordern va annullerad. Påstår att jag ska få en återbetalning eftersom dom inte har fler licenser i lager dock så visar hemsidan att dom har fler i lager.
Mer eller mindre omöjligt att misslyckas med.
Otroligt långsamma leveranser dålig feedback på orderstatus. Bra priser dock.
Utmärkt städresultat. Städar ca 90kvm på en laddning. Har kört 6ggr i veckan i 11månader med 3 oväntade stopp totalt en gång har den kört fast på en tröskel samt fastnat i en gardin en gång.
Kort version: Värdelösa på att kommunicera med kunder efter lagd order och slarvig installatör. Hela versionen: Innan jag la min beställning så var det alltid snabba svar på mina frågor och placeringar, installationstid och liknande. Men efter att jag lagt ordern så tog det VECKOR att få svar på frågor och VECKOR innan jag fick min installationstid eftersom dom GLÖMT min order (hur man nu kan göra det...). Då hade jag ändå frågat om en installationstid omgående vilket dom lovat att försöka hjälpa till med. För att ens få svar på mina mail (efter lagd order) så fick jag besöka kundchatten på hemsidan där dom aktivt tar kontakt med en för att sälja värmepumpar och påpeka att jag gärna ville ha svar på mina mail. Detta hände UPPREPADE gånger. När dessutom installatören på plats gör ett halvdant jobb med snett hängande innedel och plastkanal och fula märken på min nymålade vägg kan jag inte annat än att ge sämsta möjliga betyg. Är kanske en aningens billigare än lokala aktörer med facit i hand förstår jag varför. Nästa gång blir det en annan aktör och förhoppningsvis slipper jag bättringsmåla väggen då. Samma mönster med snabba svar innan order och värdelös kommunikation efter lagd order hände 2012 då jag beställde en annan värmepump. Men då va iallafall installationen bra.
För det priset ~2kkr är det ett helt okej slutsteg.
Okej ljud för pengarna. Kraft så att det räcker för alla normalstora högtalare.
Ljudet på enheten för förälder är på tok för låg! Vi har sedan tidigare en SCD510 som är ljusår bättre, med den kan man med lätthet höra barnets andetag. Men denna hörs inget som är lägre än ett barnskrik (och nej, jag överdriver inte). Värdelös.